Allereerst effe iedereen bedankt voor een topavond!
Veel leuke mensen ontmoet (he jennyflower! Gold pm me nog, stuur ik die cd wel toe) en oude bekenden weer eens gezien. Erg gelachen om Ramirez, ik kan de humor er wel van inzien en idd zoals iemand hier al schreef, vergane glorie, hoop dat die een mooi leven heeft gehad. Echt geen goed idee trouwens om ramirez na predator te doen...
Rob Gee helemaal te gek, besef de atlantische oceaan over vliegen om een half uur te draaien. topplaten die hij draaide (fuck mental theo, fuck charlie lownoise, mindcontroller, get the fuck up, just sex, drugs and gabbahouse). Set van chosen few (was toch je vader die bij je stond?) & tellurian erg relaxed; veel oude mokums, o.a. die pizza track/
Predator ook zeer relaxte set, ook goed om te zien dat die de hele avond bleef!
Happy hardcore zaal was erg relaxed, kon wel merken dat ze niet veel oud uk hardcore spul hadden maar respect voor bernd & dr. rude, valt niet mee lijkt me om met een in eerste instante kapot mengpaneel je ding te doen.
Old school, was ook top, de echte oude sound, perfect dus.
Dan nog een aantal wensen voor de volgende MC!
-graag in zaandam blijven, geen grappen door naar eindhoven enzo te gaan
-wat beter nadenken door de organisatie over de timetable, dwz opbouwend
-500 kaarten minder verkopen, zo houd je de sfeer goed en dat is op lange termijn altijd beter dan effe extra kaarten verkopen
-happy hardcore zaal laten terugkeren, dan met engelse djs als brisk, luna c, marc smith of djs die oude duitse rave draaien- > wat meer afwisseling qua happy zeg maar.
-djs die ik graag zie draaien in de main: flamman & abraxas, dano, lenny dee
peace