| Betreft: | evenement: Mindcontroller, zaterdag 22 januari 2005 om 22:00 |
ff goed lezen phantom...
ik had een paspoort en ik ben uiteindelijk binnengekomen.
eerst ff je huiswerk doen, voordat je je mening gaat uiten.
Als jij een kaartje voor je verjaardag krijgt ga je toch ook heen!
Met id, zoals op het kaartje staat
Als ik een auto win ga ik hem toch ook niet ophalen en er dan in rijden zonder rijbewijs?
Neem altijd je ID mee ook al ben je 25, soms als ze er zin in hebben kunne ze moeilijk doen.Je hebt zonder ID geen poot om op te staan...
FrustyGirl top bottom 24 januari 2005 20:09 [Melding]
FrustyGirl ff goed lezen phantom...
FrustyGirl ff goed lezen phantom...
als je beter had gelezen, had je gezien dat mijn nickname met een 0 - nul is en niet me een o
---------------------------------------------
en als je niet wilt dat iemand zich er mee bemoeit, hou het dan lekker voor je en ga niet op een openbaar forum lopen zeiken
Beter dan dat politieverhaal van sequence.
Aangezien je zelf te stom voor woorden bent om te begrijpen wat je, als Nederlands staatburger, verplicht bent kun je beter je mondje houden.
Mij zet je op die manier niet voor lul hoor. Jouw reactie gaat echter gewoon nergens over. Die gasten hebben simpelweg hun werk gedaan, helaas voor jou en je vriendjes.
Overigens kostte mijn idee iets van 22 euro ofzo.
RaverBay: Precies!
Het ergste is dat een van die knulletjes die 'm zo stond uit te jouwen ook gewoon doodleuk reageert onder mijn verslag en trots vertelt dat hij een van die gastjes is op de foto met zn middelvinger omhoog.

Hoe triest ben je dan bezig?
Hoe triest ben je dan bezig?
Nog even over dat gezeik met de security:
Logisch dat die man om ID vraagt ( wat ze overigens niet altijd doen, ook niet bij haar), maar als er dan iemand op rustige toon zegt, ze is 19 en dan keihard zeggen dat je dan ook maar weg moet gaan, sorry dat vind ik geen reden om iemand uit de rij te verwijderen.
Prima, als jullie dat anders vinden, maar denk es na als het je zelf overkomt......
Logisch dat die man om ID vraagt ( wat ze overigens niet altijd doen, ook niet bij haar), maar als er dan iemand op rustige toon zegt, ze is 19 en dan keihard zeggen dat je dan ook maar weg moet gaan, sorry dat vind ik geen reden om iemand uit de rij te verwijderen.
Prima, als jullie dat anders vinden, maar denk es na als het je zelf overkomt......
bij deze ik vond ramirez echt vet heb lekker ge shaked vind dat zaaaalige muziek en heb omdat ik draai ook al hun vinyltjes ik vond het echte nostalgie ik snap niet dat mense zo vernederend kunne doen wss omdat hij een andere huidskleur heeft ik vind dat belachelijk vroeger stond toch iedereen te springe op r.t.c. dj paul darkraver gizmo enz maare
ramirez 
Leuk standje 
Ik lees het al, zoals altijd, meer gezeik bij hardcore feesten 

![[-Stef-]](/images/user/18702_1183061.jpg)