Partyflock

Forumonderwerp · 741401

Aangezien ik benieuwd ben naar hoe dit feest was, en aangezien de feestgangers over enkele uurtjes alweer achter de comp zitten, open ik het topic maar, dus bij deze

HOE WAS MINDCONTROLLER????
ff goed lezen phantom...

ik had een paspoort en ik ben uiteindelijk binnengekomen.

eerst ff je huiswerk doen, voordat je je mening gaat uiten.

Had jij dat nou ook maar gedaan voordat je die eerste keer in de rij ging staan

KUS ME BROODDDDDDDDD!!

Wil je dus voortaan geen gezeik, haal dan ff een IDkaart, ga je maar een keertje niet naar een feestje

Hé, is jouw gevraagd om je hiermee te bemoeien :P whaha
Als jij een kaartje voor je verjaardag krijgt ga je toch ook heen!

Ga jij ff met je fantoom spelen, haha :D gallend
Als jij een kaartje voor je verjaardag krijgt ga je toch ook heen!

Met id, zoals op het kaartje staat ;)

Als ik een auto win ga ik hem toch ook niet ophalen en er dan in rijden zonder rijbewijs?

Neem altijd je ID mee ook al ben je 25, soms als ze er zin in hebben kunne ze moeilijk doen.Je hebt zonder ID geen poot om op te staan...
ik zag dat je t gezellig had miss
je was ook flink naar de kl.t. he

oehhhh :bloos:
Het was zeker weer erg gezellig
En in de kleine zaal muziek uit de oude doos
wat erg leuk was, jeugdsentiment

We hebben ons zeer zeker vermaakt

:D

Artiest Sentinel
Was gewoon een top feest, enne naar de klote ach :X

;)
ik vond het echt een GEWELDIG feest.
ik heb bijna de heletijd links voorin op die verhoging hehakt!
daar had ik wel de ruimte.
ik heb weer veel nieuwe vrienden gemaakt met dat gelul van mij. :vaag:
en er werd super gedraait

Als ik een auto win ga ik hem toch ook niet ophalen en er dan in rijden zonder rijbewijs?

Kijk das duidelijke taal. Beter dan dat politieverhaal van sequence. Maar idd, das ook wel weer zo.

Naja, laat ik er maar over ophouden ..... (en dit niet qouten en zeggen: goed idee of (Y) etc)
FrustyGirl top bottom 24 januari 2005 20:09 [Melding]
FrustyGirl ff goed lezen phantom...

ik had een paspoort en ik ben uiteindelijk binnengekomen.

eerst ff je huiswerk doen, voordat je je mening gaat uiten.

als je beter had gelezen, had je gezien dat mijn nickname met een 0 - nul is en niet me een o O:)

---------------------------------------------
en als je niet wilt dat iemand zich er mee bemoeit, hou het dan lekker voor je en ga niet op een openbaar forum lopen zeiken :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Beter dan dat politieverhaal van sequence.

Aangezien je zelf te stom voor woorden bent om te begrijpen wat je, als Nederlands staatburger, verplicht bent kun je beter je mondje houden.
Mij zet je op die manier niet voor lul hoor. Jouw reactie gaat echter gewoon nergens over. Die gasten hebben simpelweg hun werk gedaan, helaas voor jou en je vriendjes.

Overigens kostte mijn idee iets van 22 euro ofzo. :)

Vond het weer een geweldig feesie! :bounce:

De mensen die Ramirez niet waarderen: das nou de ouwe sound meisjes en jongens.

Dat snappie niet als je net komt kijken, maar ga dan niet die gozer uit zitten jouwen. Das zo kinderachtig!!! (n)

Helemaal TOP! (y)

Het was mega vet !!!

*zucht* :-x
laatste aanpassing

Zit je iets dwars jonge?
De mensen die Ramirez niet waarderen: das nou de ouwe sound meisjes en jongens.

Dat snappie niet als je net komt kijken, maar ga dan niet die gozer uit zitten jouwen. Das zo kinderachtig!!!

Helemaal TOP!

helemaal mee eens :yes:
RaverBay: Precies! :respect: Het ergste is dat een van die knulletjes die 'm zo stond uit te jouwen ook gewoon doodleuk reageert onder mijn verslag en trots vertelt dat hij een van die gastjes is op de foto met zn middelvinger omhoog.

%)

Hoe triest ben je dan bezig?
hahaha en dan ook nog trots zijn :S

wat een stakker hij had beter naar sledgehammer kunnen gaan want daar liep het meeste middelvinger volk rond :)

Nog even over dat gezeik met de security:

Logisch dat die man om ID vraagt ( wat ze overigens niet altijd doen, ook niet bij haar), maar als er dan iemand op rustige toon zegt, ze is 19 en dan keihard zeggen dat je dan ook maar weg moet gaan, sorry dat vind ik geen reden om iemand uit de rij te verwijderen.

Prima, als jullie dat anders vinden, maar denk es na als het je zelf overkomt......

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
bij deze ik vond ramirez echt vet heb lekker ge shaked vind dat zaaaalige muziek en heb omdat ik draai ook al hun vinyltjes ik vond het echte nostalgie ik snap niet dat mense zo vernederend kunne doen wss omdat hij een andere huidskleur heeft ik vind dat belachelijk vroeger stond toch iedereen te springe op r.t.c. dj paul darkraver gizmo enz maare :respect: ramirez :respect:

Werkzaam bij Rage-Online
mensen met een middelvinger op de foto komen er nooit op bij mij (6)

voor de rest is alle goed o:)
:vaag:

wat? o:)
Leuk standje :vaag:

Die gasten daar stonken echt!
Dit was echt een SUPER feest. Ik heb me super vermaakt daar!
Kijk al weer uit naar de volgende MC.

Had ik al verteld dat ik het een ongelofelijk geil feestje vond? O:)

b)

Helemaal mee eens, was vet geil en retestrak feessie weer....alweer in de fun.:D

Limo jij bent echt maf! Je had me bijna gekilt met het springen op Leon :@
Stommerd :[
heeft ie leon ook genomen??? :P
sfeer was goed, volume was goed, heb geen last gehad van de drukte...

dus voor mij was het een super feesie, alleen vindt 6 uur van de hemkade toch nog steeds te kort:/
Tsja, dat was in het verleden in de Fun gewoon standaard tot 10.00 uur. Zouden ze dus voor Mindcontroller ook gewoon moeten aanpassen. :P

Ja genomen ja :@
De ei ;p
was een :P feesie :)

zeker wel strak feest..:bounce:

vond alle zalen top zelfs het happy hardcore zaaltje :yes:

en toen ik ff zat te chillen boven bij de oldschool zaal,werd er ff la style - james brown is dead gedraaid
snel naar benede dus :d

gewoon topfeest!!!!
Ik lees het al, zoals altijd, meer gezeik bij hardcore feesten O:)

Niets gezien! :D

waar lees je dat dan kimhmm?

er hing juist een hele relaxte sfeer :respect:
als je het over headfuck in de hemkade had gehad had je wel gelijk :)

Ik lees het al, zoals altijd, meer gezeik bij hardcore feesten

Kimmiieieie je maakt een fout :yes:
Sfeer was echt superrrrr goed, en dat terwijl je af en toe niet eens kon bewegen :|

Sfeer was niet a la gemiddelde hardcore feesten ;)

Mind controller is een hardcore feest opzich

juist jij vat em rebbel (y)
super feest!! relaxte sfeer lekker geluid goeie muziek en niet eens heel erg extreem druk, volgende keer cker weer aanwezig:D

Limo jij bent echt maf! Je had me bijna gekilt met het springen op Leon
Stommerd

ach ja shit happens he
Als Kimhmm van Hardcore hield, dan had ik de quasi-grappige opmerking en smiley van haar gesnapt. Nu zijn ze me beiden een raadsel. :S

Kimhmm heeft een mooie bril kan ze goed mee stampuh op een vliegenvang hardstyle bagger ellende kut feest :yes:
Sfeer was prima op Mind. dus SHUT UP als je niet weet waar je het over hebt :yes:

Artiest Menazor
vondt echt een vet feest

dat zaaltje achterin daar draaide ze echt vette ouwe oldschool

kreeg het gevoel weer terug dat ik in madonna in alphen aan de rijn stond meesterlijk die muziek