| Betreft: | evenement: Mindcontroller, zaterdag 22 januari 2005 om 22:00 |
ben aan de ene kant ook wel blij geweest dat ik Toch niet gegaan ben... erg druk zo te horen
hou ik echt nie van 
gelukkig komt trip to dreamland eraan

gelukkig komt trip to dreamland eraan
laatste aanpassing
Mindcontroller was zeker vet! 
alleen het gezeik erna was KUT,
hadden ze gewoon de jassen van 2 mensen waar ik mee was aan de verkeerde mensen meegegeven
jassen t.w.v 250 euro en dan zat er nog een paspoort in ook
En toen ze tot de conclusie kwamen dat ze maar ff moesten bellen maandag zodat het geregeld kon worden wouden ze hen gewoon zo naar buiten laten gaan zonder jas in hun t-shirt
gelukkig dat er toch nog iemand kwam met 2 oude jassen,
maar die hielpen eigenlijk ook bijna niet.
hadden ze gewoon de jassen van 2 mensen waar ik mee was aan de verkeerde mensen meegegeven
En toen ze tot de conclusie kwamen dat ze maar ff moesten bellen maandag zodat het geregeld kon worden wouden ze hen gewoon zo naar buiten laten gaan zonder jas in hun t-shirt
gelukkig dat er toch nog iemand kwam met 2 oude jassen,
maar die hielpen eigenlijk ook bijna niet.
ik vond het geweldig , vanaf 2 uur werd de sfeer steeds beter

M1EKSTE 23 januari 2005 15:16
Ramirez vond ik goed lekker om zijn nummers te horen, was alleen weer erg sneu dat veel kneuzen weer met hun middelvingertje moesten lopen
zeker minder zag zelfs mensen bier op het poidium, gooien
to rob gee , shadowlands terrorist , vince , super gewoon 
maarja ik heb geen bananen

M1EKSTE 23 januari 2005 15:16
Ramirez vond ik goed lekker om zijn nummers te horen, was alleen weer erg sneu dat veel kneuzen weer met hun middelvingertje moesten lopen
zeker minder zag zelfs mensen bier op het poidium, gooien
maarja ik heb geen bananen
Ik snap echt nie da ze niet zoiets gedaan hebben:
Shadowlands, dan predator en dan chosen Few vs Tellurian!
Dan was't wel FF 2,5u knallen!
Die gatsen draaien echt een lekker stijltje
Ik stond 's middags nog bij de ticketbox om kaarten te halen voor Sledgehammer, zag ik een flyer van MC.
Begon toch wel weer FF te twijfelen...
Toch voor Sledgehammer gekozen en dat is goed bevallen
Shadowlands, dan predator en dan chosen Few vs Tellurian!
Dan was't wel FF 2,5u knallen!
Die gatsen draaien echt een lekker stijltje
Ik stond 's middags nog bij de ticketbox om kaarten te halen voor Sledgehammer, zag ik een flyer van MC.
Begon toch wel weer FF te twijfelen...
Toch voor Sledgehammer gekozen en dat is goed bevallen
Jezus zeg
Die kut lijers kunnen echt NIX bij de garderobe, ze namen van iedereen nummers aan en alles ging door de war.
Ik kreeg gelukkig die jas van een maat van mij, terwijl hij die eigenlijk moest kregen.Mijn jas hing daar nog, zegt die vent jah je hebt geen nr gegeven
Dit moet niet kunnen!!! Dit heb ik nog nooit bij de hemkade meegemaakt of was dit personeel van het tempo team???
laatste aanpassing
Dit heb ik nog nooit bij de hemkade meegemaakt of was dit personeel van het tempo team???laatste aanpassing 23 januari 2005 18:35
ze zeiden dat ze nieuwe mensen hadden voor de garderobe en dat dat dus het probleem was,
maar ja je zet toch ook geen mensen daar neer die geen ervaring hebben met zo'n drukte?
Was echt een vet feest alleen veels te druk idd...ze moeten echt eens minder kaarten gaan verkopen in de hemkade , tis echt irritant als iedereen hele tijd voor je poten gaat staan en je niet eens lekker ken hakkuh omdat t te druk is 
Werd ook lekker gedraaid....Predator was t beste
Chosen Few vs. Tellurian en Shadowlands Terrorist waren ook vet
en was ook wel leuk om Ramirez een keer te zien 
Voordeel was dat t nou ook niet zo warm was vergeleke met andere keren in de Hemkade
Vond alleen de MC van 5 juni echt veel beter
Werd ook lekker gedraaid....Predator was t beste
Chosen Few vs. Tellurian en Shadowlands Terrorist waren ook vet
Voordeel was dat t nou ook niet zo warm was vergeleke met andere keren in de Hemkade
Vond alleen de MC van 5 juni echt veel beter
Weet dat ik me aan de topic moet houden,beloof bij deze gelijk dat ik dit nooooit meer zal doen.

maar dus...kent er iemand of ben je ene LUDO uit een dorpje vlak bij leiden?? was gister in de Hemkade,samen met een paar vrienden.. 1 daarvan was Chris uit Leiden...
Moet hem dringend wat vragen...
Had alleen een naam zonder telnum opgeslagen in mn tel,dat belt zo moeilijk..

Thanksss alvast
maar dus...kent er iemand of ben je ene LUDO uit een dorpje vlak bij leiden?? was gister in de Hemkade,samen met een paar vrienden.. 1 daarvan was Chris uit Leiden...
Moet hem dringend wat vragen...
Had alleen een naam zonder telnum opgeslagen in mn tel,dat belt zo moeilijk..
Thanksss alvast
Ik vond het een zeer geslaagd feest. Pluspunten van de avond waren voor mij:
* Scott Brown. Lekker setje met (happy) plaatjes die je niet zo vaak hoort. "And jesus said, get down on your knees..."
* Predator. DE man, absoluut DE man van de avond. HEERLIJKE set, dus als iemand die toevallig heeft opgenomen ofzo hoor ik het graag. Ruffneck
Cenobite 
* Chosen Few vs. Tellurian vs. de pa van Chosen Few
Ook een heerlijke set, lekker hoor die oude Mokum plaatjes 
* Dr. Rude en Bernd in de happy hardcore zaal. Hele tijd daar gestaan en het ging heerlijk los daarzo. Leuke sfeer en er werd veel gedansd, en hier had je tenminste ook wat ruimte
* Leuk publiek. Veel gabbers, weinig wazi's.
Nadelen:
* VEEL te druk, echt niet leuk zo druk. Je moet wel wat ruimte hebben om te hakken en dat had je hier niet altijd helaas...
* Het feit dat (voor mij althans) de beste Dj's allemaal in het begin stonden. Predator had bijvoorbeeld duidelijk veel later op de avond gemoeten (had qua snelheid er ook beter bij gepast).
Wat is die Ramirez vaag trouwens
* Scott Brown. Lekker setje met (happy) plaatjes die je niet zo vaak hoort. "And jesus said, get down on your knees..."
* Predator. DE man, absoluut DE man van de avond. HEERLIJKE set, dus als iemand die toevallig heeft opgenomen ofzo hoor ik het graag. Ruffneck
* Chosen Few vs. Tellurian vs. de pa van Chosen Few
* Dr. Rude en Bernd in de happy hardcore zaal. Hele tijd daar gestaan en het ging heerlijk los daarzo. Leuke sfeer en er werd veel gedansd, en hier had je tenminste ook wat ruimte
* Leuk publiek. Veel gabbers, weinig wazi's.
Nadelen:
* VEEL te druk, echt niet leuk zo druk. Je moet wel wat ruimte hebben om te hakken en dat had je hier niet altijd helaas...
* Het feit dat (voor mij althans) de beste Dj's allemaal in het begin stonden. Predator had bijvoorbeeld duidelijk veel later op de avond gemoeten (had qua snelheid er ook beter bij gepast).
Wat is die Ramirez vaag trouwens
laatste aanpassing
@ dat dan weer wel : tuuluk, een paar keer wel ja. Maar dit ging echt nergens meer over. Staan bleren op de melodie van 'Killing Scum'... En wat was dat nou in ene met al die moppen? Nou ja, ik zal wel weer aan het zeiken zijn, maar kon dat niet waarderen. Ben toen van Vince gaan genieten
ja ok, misschien als je daar staat en ze blijven het doen en door allerlei nummers heen schreeuwen. Dat je dan gek wordt en naar een ander zaal gaat.
Maar als je het zo leest dat, buzz fuzz weer helemaal lam gaat staan schreeuwen van LAAT JE KUT zien, dan vind ik dat wel humor.
Zie hier mijn verslag:
https://partyflock.nl/SECTION/report/ACTION/single/REPORTID/5509
Zoals ik daar ook al vermeld, GEWELDIG feest maar wel met een nare bijsmaak.
Want wat stonden dr een hoop zielige mongooltjes vooran tijdens de set van ramirez zeg!
Dat die snotapen deze legende van welleer niet kennen is al tot daar aan toe. Als je zn muziek niet trekt (en dat had je van tevoren kunnen bedenken want als je een beetje weet wat Ramirez doet dan had je dit kunnen weten) ok, maar move 'm dan leker.
Echt zulk asociaal zielig kinderachtig puberaal KUTgedrag! Gatverdamme, ik schaamde me de oren van de kop af.
Ik vond Rob Gee ook takeherrie maar dan ga ik niet vooraan staan en m bier naar zn gezicht smijten.
Tja, dat maakte dat ik toch wel merkte dat, hoe oldschool je feest er ook is, er toch teveel jonkies rondlopen die niet begrijpen waar het vroeger allemaal om draaiden.
ben gewoon blij dat er voor ieder wat wils is en als je t niet trekt ga dan ergens anders heen. Heel sim-pel.
verder heb ik op t feest niets aan te merken, lees mn verslag maar voor verder commentaar en een paar fotootjes.
en tot de volgende M.C!!!
https://partyflock.nl/SECTION/report/ACTION/single/REPORTID/5509
Zoals ik daar ook al vermeld, GEWELDIG feest maar wel met een nare bijsmaak.
Want wat stonden dr een hoop zielige mongooltjes vooran tijdens de set van ramirez zeg!
Dat die snotapen deze legende van welleer niet kennen is al tot daar aan toe. Als je zn muziek niet trekt (en dat had je van tevoren kunnen bedenken want als je een beetje weet wat Ramirez doet dan had je dit kunnen weten) ok, maar move 'm dan leker.
Echt zulk asociaal zielig kinderachtig puberaal KUTgedrag! Gatverdamme, ik schaamde me de oren van de kop af.
Ik vond Rob Gee ook takeherrie maar dan ga ik niet vooraan staan en m bier naar zn gezicht smijten.
Tja, dat maakte dat ik toch wel merkte dat, hoe oldschool je feest er ook is, er toch teveel jonkies rondlopen die niet begrijpen waar het vroeger allemaal om draaiden.
ben gewoon blij dat er voor ieder wat wils is en als je t niet trekt ga dan ergens anders heen. Heel sim-pel.
verder heb ik op t feest niets aan te merken, lees mn verslag maar voor verder commentaar en een paar fotootjes.
Shadow 23 januari 2005 14:15
oh ja
heldin van de avond was dat meisje (volgens mij WJ)
die die knuppel met ze middelvingertjes te kakken zette
oh ja
heldin van de avond was dat meisje (volgens mij WJ)
die die knuppel met ze middelvingertjes te kakken zette
Ja sorry hoor maar ik werd echt effe misselijk van die lui. Dat doe je toch gewoon niet? Haha achteraf dacht ik "Jack, denk toch eens na", voor hetzelfde geldt worden diegastjes kwaad.
Moest wel zeggen dat ik die gozer wel relaxed vond reageren, hij hield dr toch mooi gelijk mee op!
Ik denk dat heel veel mensen gewoon niet zo goed wisten wat ze moetsen verwachten van Ramirez. Denk dat je die gast beter kunt neerzetten op een echte early rave party met alleen maar volk wat zijn muziek ook gewoon kent. Blij dat julliedaar ook vooraan stonden, is erg lullig voor een artiest als je daar staat en je publiek reageert zo sneu.
Moest gelijk denken aan die verhalen van hoe mensen tekeer gingen tegen Mauro Picotto op Sensation Black. Echt hokjesgedrag, zeer narrow-minded.
Denk dat we Ramirez niet snel terug zullen zien, ik hoop dat de organisatie zn excuses heeft gemaakt voor het gedrag van de bezoekers tijdens zijn set, da's dan tenminste nog iets!
het was echte oude shit, ik vond het wel leuk om te horen, maar meer ook niet. En het was ook wel te verwachten dat het overgrote deel het niet zou waarderen
Snap eigenlijk niet waarom ze zulke artiesten niet gewoon in het kleine zaaltje zetten, dan kunnen alle liefhebbers tenminste bij elkaar er dik van genieten
Snap eigenlijk niet waarom ze zulke artiesten niet gewoon in het kleine zaaltje zetten, dan kunnen alle liefhebbers tenminste bij elkaar er dik van genieten

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)