Partyflock

Forumonderwerp · 741401

Aangezien ik benieuwd ben naar hoe dit feest was, en aangezien de feestgangers over enkele uurtjes alweer achter de comp zitten, open ik het topic maar, dus bij deze

HOE WAS MINDCONTROLLER????
Artiest {SHOWLIST artist 10866, 80488}
geweldig feessie erg gelachuh met big boss mathijs om me dronke nichie;)
Top feest.

Scott Brown opende lekker met zijn eigen Evolution en Twisted Vinyl platen.(y)

Met Predator weet je wat je kunt verwachten.:respect:Een uur lang helemaal los.

Ramizez live was ook te gek. Die gast maakte er een show van en zijn muziek is gewoon super.(y) Vooral dat eerste nummer.:D Iemand enig idee welke dat was?

heldin van de avond was dat meisje (volgens mij WJ)
die die knuppel met ze middelvingertjes te kakken zette

Super actie van wackiejacky.:respect:

Chosen Few en Tellurian gingen ook bruut tekeer. Zij draaiden ook de echte ouwe gabber.:yes: Ore slope!!!!!

Vanaf 2 uur vond ik er weinig meer aan. Op een enkele track na dan. Live act van Rob Gee helaas niet gezien. Vond het om 4 uur wel mooi geweest.

Jammer dat de tijd zo snel voorbij vloog

Had iedereen dit toevallig ofzo ? Vloog echt voorbij idd

Ik had ook echt het gevoel dat het voorbij vloog :S
DieHakker: Dr werden bekertjes bier naar hem gegooid (de halve lading kwam op mijn harses terecht maar ik was toch al zeiknat van het zweet hehe! :P ) en mensne stonden hun middelvingers op te steken en echt vet negatief te doen. :(

Hoe zat 't nou met Vince dan? Draaide die pas op het laatst samen met Darkraver? Ik heb in mijn verslag nog staan dat hij solo draide in de grote zaal rond 04.00....was dat dan Vince wel? Want wat ik toen hoorde viel me erg tegen.

Ik heb Darkraver dus gemist, trok het echt niet meer.
Overigens word ik echt ene oud vel zeg! :D Ben gestopt met roken dus je zou verwachten dat ik wat meer lucht en energie had...pfff stobnd ik een minuut te gaan en dan kon ik weer naar lucht staan happen! :D Hehe en echt alles deed me pijn op het einde...ik moet maarw eer eens gaan sporten ofzo, mn conditie is echt waardeloos.

Maar t toch maar mooi volgehouden op alleen maar water en een paar red Bulletjes. :)

Ruffed: Jij was er dus ook vanaf het begin! :) Beviel me ook wel zo, vond het op het einde ook echt minder worden. Ik weet niet meer precies met welk nummer Ramirez nu opende...volgens mij hoorde je eerst die intro die ook op zn cd staat (un minuto para evacuar) en daarna kwam geloof ik Orgasmico. Anders zou je zn cd eens moeten luisteren, weet zeker dat dat openingsnummer daarop staat, ik weet alleen niet meer zeker welke 't nu was. Kan ook El Ritmo Barbaro geweest zijn namelijk. :)
laatste aanpassing
DieHakker: Dr werden bekertjes bier naar hem gegooid (de halve lading kwam op mijn harses terecht maar ik was toch al zeiknat van het zweet hehe! ) en mensne stonden hun middelvingers op te steken en echt vet negatief te doen.

Zo triest :s zielige mensen , zulke figuren kennen beter helemaal niet naar zulke feesten gaan :)
volgens mij el ritmo barbaro

maar zeker weten doe ik het niet

maar ramirez vond ik echt te cool

eindelijk eens iets anders ipv voor de 250e keer thrillseeka door bass-d
laatste aanpassing
Ja he? El Ritmo Barbaro...denk ik idd ook. En daarna kwam Orgasmico volgens mij. :)

Dr waren idd een aantal platen gisteren die ik vaker dan 3x gehoordheb. Thrillseeka bijvoorbeeld ja. Maar toch ook wel veel ouwe shit.

Daarom vond ik Dano zo cool. Hij flikte het op DV Winter ook al...ouwe techno hoor je namelijk echt nooit ergens! Super. :)

Hoe zat het nou trouwens met dat kleine zaaltje voorin zeg maar...met die draaistoeltjes? Wat was atvoor zaal dan? En wie draaide daar? Ik neem tenminste aan dat t zaaltje waar ik zo veel gestaan heb de Happy Hardcore Stage was toch? :)
en daarna therepia toch :P

Ik vind het wel grappig
je weet in principe al alles wat bass-d/K-matthew draaien
terwijl vince, predator, darkraver er soms platen uitpaken, dat je denkt van oh jaaa :D :D :D

zaaltje rechts was happy hardcore
zaal erachter was oldschool
zaaltje links (met draaistoelen) was van te voren volgens mij ook nietbekend
geen idee hoe/wat/wie
Ah ok, toch goed gezien dan. Was echt bloed- en bloedheet in dat Happy Hardcore Zaaltje, hehe, maar iedereen stond ook lekker los te gaan. Het zweet droop ouderwets van het plafond!:D

Ik vind zulke kleine zaaltjes altijd wel cool, heb je wat meer contact met de DJ en de sfeer is wat gemoedelijker. :) Geloof wel dat het van die boxen is daar (want t geluid klonk echt ruk) dat ik zo'n last van mn ore had. Het piept nu nog...en volgens mij komt dat nooit omdat de muziek te hard staat maar omdat t geluid verkeerd staat afgesteld ofzo.

Ach ja, ouderwetse piep is ook wel weer ns lekker!:)
vind het geluid in de fun niet veel meer tegenwoordig eigenlijk :-/

klinkt wel hard door de afstelling (veel hoog)
maar heb liever wat meer laag

Zo triest zielige mensen , zulke figuren kennen beter helemaal niet naar zulke feesten gaan

Ja voor zulke mensen heb ik ook echt geen woorden...
vond het ook echt een GEWELDIG feest

toppers van de avond waren voor mij :

predator
tellurian vs chosen few
shadowlands terrorsists(alleen vet balen dat het toen echt TE druk was zodat je niet kon bewegen
bass d en king matthew en vooral
VINCE :respect:

Ramirez en Ro Gee vond ik
het minste van de avond

De show die ramirez eraan gaf vond ik wel tof tenminste es wat anders dan enkel mc die wa meebrullen

In de oldschool zaal heb ik tijdens de set van gizmo en nog iem waar ik de naam niet van weet vertoefd en dat was ook echt vet relaxt

Eindoordeel:heb zeer veel mensen met een aus gezien wat alleen maar een tof gezicht is en naar mijn mening de sfer bevordert wat ook wel te merken was;overal blije gezichten bijna geen wazi'figuur te bekennen en geenenkel opstootje gezien, verder veel bekenden gezien,het geluid was goed
Garderobe was op het einde niet het van het maar dat mocht de pret niet drukken want ik heb sinds tijden weer een echt vet feest gehad wat weer een waardig plaatsje in me geheugen zal krijgen :-)
Nog een minpuntje was dat we pas tegen half negen een trein in a'dam hadden richting Antwerpen en ik zodoende pas tegen half 12 thuis was maar achteraf gezien is dat niets in tegenoverstelling wat voor een nacht ik heb gehad

Op naar de volgende Mindcontroller

Ps : Naar mijn idee is het concept mc de hemkade wat ontgroeid want het was echt TE druk of ze hebben teveel kaarten verkocht mc mag dan wel in hemkade thuis horen dat was als er dan al iets te zeiken valt het enige puntje

heb me wel weer vermaakt hoor...:P
Ik weet niet meer precies met welk nummer Ramirez nu opende...volgens mij hoorde je eerst die intro die ook op zn cd staat (un minuto para evacuar) en daarna kwam geloof ik Orgasmico.

Thanks voor de info.(y) Ik zal 's naar die CD opzoek gaan.
Idd ja, wel echt typisch. Op MC in het Beursgebouw heb ik flink wat rellen gezien, nu echt he-le-maal niks! :D Super! Zo hoort het ook gewoon!

Misschien idd wat midner mensen binnenlaten volgende keer, maar ik vind de Hemkade een toplocatie voor dit feest. Doet toch gewoon denken aan de goeie ouwe Fun...als je dit feest in een grote hal gaat douwen dan is dat hele idee van al die verschillende zaaltjes weg. In het beursgebouw vond ik dit feest echt veel minder! :(
Nou , in Beursgebouw vond ik C ook zwaar bruut (hoop dat het 1x in het jaar daar gehouden word)maar je hebt wel gelijk MC hoort echt in de hemkade heb je iig meerdere zaaltjes

de reacties hierro gaan tevens veelal over de hoofdzaal maar ik vond die 'housemuziek' achter de hoofdzaal ook echt ZWAAR ok !!
Geweldig Geknettert...:YES: :YES: :YES:

Alleen de locatie was KUT, maar verder (Y)
laatste aanpassing
Dit was mijn eerste mindcontroller en heb het zeker wel naar me zin gehad, hoewel ik er wel wat meer van verwacht had.

Heb jammer genoeg niet zo heel veel in de zalen gestaan maar vond het echt te druk in de main, relaxt los gaan was er niet bij..
Wist niet zo goed wat ik van het happy hardcore zaaltje moest verwachten maar zeker gezellig daar:jaja:

Beter hadden ze gewoon minder kaarten verkocht, had iedereen waarschijnlijk een leukere avond gehad:)

Chosen Few vs. Tellurian vond ik de beste van wat ik gehoort heb. En Vince op het einde was ook meesterlijk:respect:

Weet iemand of er een dvd van uitkomt? (vanwege die camera de hele avond)
Jammer dat de tijd zo snel voorbij vloog

Dit viel mij ook al zo op, dat heb ik eigenlijk nog nooti zo erg meegemaakt :(
Maar ook weer goed, dat betekent dat het kei goed was :D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 22184, 47884}
Tijd ging zeker snel voorbij... heb me prima vermaakt vooral in de happy zaal werd lekker gedraaid door Bern & Dr.Rude...
Verder natuurlijk ook in main geweest!
Was zeker lekker feestje!

In het Happy Hardcore zaaltje werd veel beter gedraaid als ik van te voren had verwacht. Ben daar ook wel een tijd goed uit me naat gegaan en daar had je er idd ook goed de ruimte voor.
Vet feest, het was alleen iets te druk om lekker los te gaan
Verder heb ik het goed naar m'n zin gehad :)

Ging lekker

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
ramirez orrrgasmicoooo :respect:
jonge jonge jonge wat een feest een aanrader voor iedereen op wazis na dan voelde mij even terug 1992 1998
geweldig gewoon en jacky vet respect voor jou ivb die klote kneuze :yes: tot op

motherfuckin mindcontrollerrrrrrr

out

Artiest Confider
Lekker feestje ma idd veel te druk :S
Art of dance toch echt minder kaartjes gaan verkopen hoor.
Grote zaal was, vet vet vet vet vet vet vet vet vet vet vet vet vet vet vet vet vet :bounce: heb me gruwlijk vermaakt!! alleen idd DR was weer eens heel fout bezig!! En er was er nog 1 die veel te traag draaide!! maar verder was het zeker weer een lekker feesie!! :D
Vond het echt een lekker feestje. Ik heb geen relletje gezien en ik vond de sfeer goed. Het was idd, alleen te druk. Ik verheugde me erg op Ramirez maar ik vond hem eigenlijk een beetje tegevallen.
Het was mijn eerste Hardcore feestje.
Vond het wel te gek.
Zoveel mensen zo snel tegelijk te zien hakken.
Elke zaal had wel iets leuks.
Alleen in die oldskool zaaltje had je een DJ.. (Vos heet hij geloof ik?) Hij ouwehoert teveel onzin. En onderbreekt net een goed plaatje (omdat ie die waarschijlijk al gedraait had..)
Denk dat ik nog wel een keertje ga.
Maar dan wel mijn energie beter verdelen, want nu had ik de laatste 2 uurtjes alleen maar gestaan en gekeken.
8 uur hakken staat gelijk aan een marathon rennen denk ik
was een super feestje ......heel de avobd rond gelopen ....super gezellige mensen overal......gewoon een sfeervol feestje

maar zeker veelste druk

Uiteraard weer een topfeest.:jaja:

Vince weer heer en meester.(y)
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
paulo31 24 januari 2005 09:14
Elke zaal had wel iets leuks.
Alleen in die oldskool zaaltje had je een DJ.. (Vos heet hij geloof ik?) Hij ouwehoert teveel onzin

:D:D:D Vos voor bekenden, Buzz Fuzz voor de overigen. :D
Ik heb Ramirez niet meegemaakt maar is het niet toevallig zo dat het de wat meer trancie-versies ten gehore bracht? De bekendere mixen komen o.a. van Ricci en die worden ook het meest gedraaid. Kan niet het geval zijn geweest hoor... Draai ze zelf ook nog regelmatig en dan gaat iedereen er wel op los.
Zoals ik daar ook al vermeld, GEWELDIG feest maar wel met een nare bijsmaak.

Want wat stonden dr een hoop zielige mongooltjes vooran tijdens de set van ramirez zeg!

Dat die snotapen deze legende van welleer niet kennen is al tot daar aan toe. Als je zn muziek niet trekt (en dat had je van tevoren kunnen bedenken want als je een beetje weet wat Ramirez doet dan had je dit kunnen weten) ok, maar move 'm dan leker.

Echt zulk asociaal zielig kinderachtig puberaal KUTgedrag! Gatverdamme, ik schaamde me de oren van de kop af.

jah wacky ben het helemaal met je eens :yes:
achterlijke mongolen waren dat :@
mooi dat jij naar de voorste liep en hem ff op zijn vingers tikte :D (Y)
Vond t wel weer een gruwelijk feesie hoor...mss een beetje drukkies,maarja das tegenwoordig op bijna elk goed feesie..

Werd over t algemeen lekker gedraait in de grote zaal,alleen Ramirez is niet echt mijn ding en vond Darkraver zwaar tegenvallen....mijn toppers van de avond waren Rob Gee,Shadowland Terrorists en :respect: Predator :respect:
Sfeer was ook errug goed vond ik,veel slap geouwehoerd :9 en gehakt met mensen....en uiteraard ook weer genoeg lekkere mokkels voorbij zien komen :kwijl:

Kortom t was weer gezellie :D:D:D:D
laatste aanpassing
heb ook veel geouwehoerd :bier:

vond het later veelste druk om een beetje leuk uit me dakt te kunnen gaan :(
jah ik heb t nar mn zin gehad....nog veel mensen tegen gekomen......

was super
nog veel mensen tegen gekomen......

ghehhehe kwam omdat het ook zo druk was :P
liep gewoon iedereen tegen het lijf op :)

Security:
Iedereen kent hem vast wel. Die securitykerel met dat donkere haar en een staartje in. Denkend dat hij god is, onnodig hardhandig is en mensen weert omdat ze zeggen: Hee, dat is mijn zusje en ze is 19! ID's vraagt aan mensen van 25 en 26 :no:
Vanwege die ID's ben ik dus meegegaan weer terug naar Wormer op ze op te halen. Kostte weer 40 euro taxikosten voor JAN LUL! Het is prima die controle met ID's maar je kan ook overdrijven en misbruik van je "macht" maken! Nou ik wil dus even melden dat hij van mij echt de touwtyfus ken krijgen! Mij zal je nooit meer zien in de Hemkade..Elke keer weer het zelfde gezeik!

Muziek:
Ik heb me prima vermaakt binnen. Heb meest van de avond helemaal achterin gestaan bij de Happy Stage (?) Ik heb er in ieder geval lekker debiel kennen dansen :bounce: (was tenminste ruimte)
Ben niet in de "mainzaal" geweest want dat was me te druk.
De muziek heeft in ieder geval veel goed gemaakt aangezien mijn humeur flink verpest was in het begin door de security.

Haha, ik heb denk 1 keer naar een dj gekeken, dat was Rob Gee. Voor de rest heb ik geen flauw idee op wie zn muziek ik heb staan stuiteren.

Conclusie: Puik feest, voor mij alleen de laatste keer Hemkade!

Schitterend zo vEt was HET!!!!
Heb zoals gewoonlijk hompe bonnen over zoals gewoonlijk (Heb het altijd veels te Vet:vaag: om aan drinken te denken)
Maar die blijve wel noch goed!!!VET!!Lang Leve de FUN!!!:respect:

ennuuhh,,
nog veel mensen tegen gekomen......

...Ik ben ook veeel mensen tegegekomen, Wed maar :yes:

Was een geslaagd feessie :yes:

Beetje druk inderdaad maar wel lekker sfeertje.
Ik heb het zeer naar mijn zin gehad.
Bij binnenkomt meteen al lekkere platen gehoord toen Chosen few aan het draaien was!!

Heel veel mensen in aussie en iedereen was aan het hakken, echt vet. Ook het einde, iets na zessen was lachen. Vince ging toen ff Human-beatboxen en scratchen en iedereen met zijn ahnden in de lucht, leek wel een hiphopfeest....en toen kwam extreme terror.....leuke afsluiter.

Het enige nadeel was de drukte, maarja ook wel weer gezellig :jaja:
Vond het beetje tegenvallen deze MC, veeeeeeel te druk
in de main! en die andere zalen vond ik nou niet echgt gruwelijk om lekker op uit me dak te gaan!!
ow shit mag ik dat hier wel zegge straks ben ik een pogo wazi bla bla bla
't was gewoon heerlijk :D
Nol Brouwer 24 januari 2005 11:16
Security:
Iedereen kent hem vast wel. Die securitykerel met dat donkere haar en een staartje in. Denkend dat hij god is, onnodig hardhandig is en mensen weert omdat ze zeggen: Hee, dat is mijn zusje en ze is 19! ID's vraagt aan mensen van 25 en 26
Vanwege die ID's ben ik dus meegegaan weer terug naar Wormer op ze op te halen. Kostte weer 40 euro taxikosten voor JAN LUL! Het is prima die controle met ID's maar je kan ook overdrijven en misbruik van je "macht" maken! Nou ik wil dus even melden dat hij van mij echt de touwtyfus ken krijgen! Mij zal je nooit meer zien in de Hemkade..Elke keer weer het zelfde gezeik!

Stanley ja, en dat is gewoon een goeie gozer.

Even ter uwer informatie: 19 ligt dicht bij de 18 en dan kan er gemakkelijk om legitimatie gevraagd worden. Overigens kan ik je melden dat je tegenwoordig ALTIJD moet kunnen legitimeren.

Bij deze aan u de vraag: wie heeft in deze de fout gemaakt? Wat dat a) jij of b ) ik?
laatste aanpassing
Iedereen moet zich kunnen indentificeren das waar ja maar ik moet eerlijk toegeven dat het niet echt een vriendelijke vent is.
hij hielp me sochtends rond een uurtje of 8 - 9 mee om even een vriend te zoeken die spoorloos was.
vond hem opzich best aardig hij kon ook gewoon weg rijden.

Zo ie zo gewoon altijd je rijbewijs mee nemen, kan je een hoop gezeik besparen. Bij de Hemkade willen ze bijna altijd ID zien.

En nog even over Ramirez: Het begin van z'n set duurde gewoon te lang die dansjes en dat deuntje. Jammer dat ie ook El Gallinero niet gedraaid heeft, dat had ik wel verwacht eigenlijk. Maar je bent echt een lul als je met bier gaat lopen gooien. Ga dan gewoon naar een van de andere zalen als het je niet bevalt.
Ramirez was ook totaal niet mijjn stijl maar omdat gelijk met je vingertjes in de lucht te gaan staan :no:

Man van de avond was toch honderd % zeker VINCE

En Rob gee was ook super!