Partyflock

Forumonderwerp · 738017
2 volgers · 2580x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer of op welke leeftijd vind je dat je de feesten achter je moet laten?
Artiest {SHOWLIST artist 56391, 2037}
Waarschuw beheerder
donateur
voorlopig nog lang niet
Waarschuw beheerder
donateur
Over 5 jaar (Y)
Waarschuw beheerder
Na dit jaar!! :yes:

Waarschuw beheerder
over vijf jaar ofso hehe!:D
nu is het gewoon feesten,beesten:P
Waarschuw beheerder
Als ik het zat ben.........maar dat is voorlopig nog niet!!
Waarschuw beheerder
als het geld op is:P
Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah, typisch weer een gevalletje van "iets-dat-ik-zeer-zeker-zal-gaan-plannen".

Not..! Ik zie wel wanneer ik ermee stop, dat ga ik niet plannen.

Alhoewel ik over 7 jaar, 12 maanden en nog wat daagjes mijn laatste feestje ga bezoeken..
Waarschuw beheerder
donateur
als ie niet meer tikt
Waarschuw beheerder
wat?waar?wanneer? tja wie zal het zeggen hè... te oud ben je er in elk geval nooit voor dus tijd zat nog:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk: NIET

Ik ga gewoon lekker door met feesten! In de toekomst zal het wel minder worden, maar alsnog zal ik zeker wel een aantal keer per jaar naar een feest toe gaan! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah, typisch weer een gevalletje van "iets-dat-ik-zeer-zeker-zal-gaan-plannen".

Not..! Ik zie wel wanneer ik ermee stop, dat ga ik niet plannen.

Alhoewel ik over 7 jaar, 12 maanden en nog wat daagjes mijn laatste feestje ga bezoeken..

Nou :[ ikke lekker wel :[

;)

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik geen zin meer heb..... ;)
Waarschuw beheerder
Als ik t zat ben denk :)

en mochten me mannetje en ik snel een huisje krijgen gaan we natuurlijk een stuk minder feesten, maar voorlopig feesten we nog ff lekker door hoor :bounce:
Waarschuw beheerder
Denk dat na me 30e toch wel het een of het ander in me lichaam breekt... mooie Dag om te stoppen

Waarschuw beheerder
Zodra ik het zat ben.
Waarschuw beheerder
donateur
voorlopig nog lang niet

Waarschuw beheerder
als ik het stappuh beu ben,dan stop ik ermee! :9
Waarschuw beheerder
donateur
zodra ik me niet meer vermaak ;)

Waarschuw beheerder
nog lang niet!! zeker nog wel 5 jaar (25/26)

maar langzamerhand ga je wel afbouwen denk ik :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja nou, dat afbouwen ken je wel vergeten denk ik... Ik ben nou 22.. Nog 2,5 jaar en ik ben 25..
Denk niet dat ik dan al zin heb om te stoppen.. :S

Denk dat het nog wel wat jaartjes door gaat.. :jaja:
Waarschuw beheerder
zal wel minder worden op zn tijd

maar ga zeker nog wel feesten later:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
maar langzamerhand ga je wel afbouwen denk ik

verkeerd gedacht ;)

Waarschuw beheerder
nooit!

Waarschuw beheerder
nooit of te nimmer O:)
Waarschuw beheerder
misschien als ik kinderen heb..maar dan wil ik denk ik nog wel af en toe gaan :D:D
Waarschuw beheerder
als het geld op is..
Waarschuw beheerder
donateur
zal nog ff duren :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
mensen die nooit zeggen zijn niet zo slim bezig;)

je zal uiteraard wel een keer stoppen...

of dat nou vanwege het feit dat je lichaam het niet meer aankan is of dat je gewoon niet meer van de muziek waar je naar luisterd houdt.

Ik zal nog wel minimaal een jaartje of 13 meegaan in het uitgaansleven, maar dat is een schatting dus ik kan ook nog 17 jaar meegaan of maar 3 omdat alles mogelijk is.

Waarschuw beheerder
donateur
denk een jaar of 4 a 5
Waarschuw beheerder
Totdat ik fluitje poep ben :yes: :D
Waarschuw beheerder
donateur
ben net begonne dus voorlopig nog niet:P

maar als je kindere enzo krijgt zal je toch wel wat dinge moete gaan late lijkt me;)

hoewel sommige hier over 5 jaar met een spuit in hun arm onder een brug leggen O:)
Waarschuw beheerder
we zien wel maar voorlopig blijf ik nog ff doorgaan
Waarschuw beheerder
donateur
hoewel sommige hier over 5 jaar met een spuit in hun arm onder een brug leggen

dat krijg je als je niet begrijpt wat "met mate" betekent :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik ga verhuizen naar het buiteland is het wel over met de nederlandse feestjes :jaja:
Waarschuw beheerder
maar als je kindere enzo krijgt zal je toch wel wat dinge moete gaan late lijkt me

Je kan ook gewoon geen kinderen nemen en de rest van je leven door feesten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als Pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallen
dan stop ik ermee ;) ;P

Waarschuw beheerder
Tot ik er bij neerval..
Waarschuw beheerder
donateur
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen..:D
Waarschuw beheerder
Afbouwen doe je wel met de tijd... Vroeger elk weekend feesten... Laatste jaren veel minder tijd en ook een beetje minder behoefte om echt elk weekend te gaan feesten. Echt elk weekend gaan feesten is geen topprioriteit meer. Maar totaal stoppen, no way! Dit zal nog wel vele jaren duren bij ons. Het feestgevoel blijf kriebelen en gaat maar niet weg. Laatste jaren doen wij 1 of soms 2 echt goeie feesten per maand, in plaats van elke weekend een feestje. Tja dat is toch wat afbouwen....maar echt stoppen zou ik totaal niet kunnen. Ik weet ook niet hoe dit gaat evolueren. Maar ooit moet je toch eens stoppen....niet? Dat kan ik mij moeilijk voorstellen.:no:

Nu is het nog veel te leuk en kijken mijn vriendin en ik er wel elke keer naar uit om nog eens goe te gaan feesten. Ik ben voor mijn werk ook af en toe in het weekend bezig, dus ik moet feestjes wel echt op voorhand plannen. Als je minder gaat feesten wordt je wel selectiever in welke feestjes je naartoe gaat... maar soms is het zo moeilijk kiezen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou iig voorlopig nog niet! Kom vaak nog 'oudere' mensen tegen..laatst nog geouwehoerd met een gast van 45..en die ging me toch een partij hard daar! dus denk dat t niet leeftijdgebonden is, zolang je van de muziek geniet en je de sfeer nog proeven kan blijft het prachtig!
Waarschuw beheerder
Wanneer ik werkloos ben, 3 keer ben gescheiden en 5 kinderen heb. Dan lijkt het me verstandig ff een tijdje niet te gaan. :[ :)
Waarschuw beheerder
Als ik met me rollator niet meer naar binnen mag :D
Waarschuw beheerder
Ik stop als ik 't zat ben...
Ik merk nu al goed dat ik nieuwe hardcore gewoon echt kut vind! Op een hellraiser, thunderdome of MOH zul je mij dus ook zeker niet meer tegen komen!

Als ik straks de oldschool/jump en early ook zat ben, zal 't wel over zijn hè
(Zelfs de early hardcore van e laatste tijd is kuthardcore van 3 jaar terug, dus dat zal ook wel niet meer lang duren!)
Waarschuw beheerder
als ik het niet meer kan betalen, echt zat ben, of kindertjes krijg....

Waarschuw beheerder
vind niet dat daar een leeftijd aan vast zit
zolang je het toch nog leuk vind om te feesten doe je dat toch gewoon

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik tussen die vier plankies lig .... en als je niet oppast zorg ik dat ze me dan nog meenemen naar een feessie :bounce:

Waarschuw beheerder
ik denk tot mn lichaam en geest het nog aan kunnen
ik stop soms ook wel eens met feesten als ik moe ben of de drugs op is :)
Waarschuw beheerder
donateur
nou..nu nog niet..als ik het echt niet meer volhoudt of als ik mamma zou worden dan is het leven tog wel anders denk ik..maar dan nog af en toe een feestjuh moet kunnen vind ik...ga nog maar paar jaar naar feestjes moet nog heel wat schade inhalen :P:P

:bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
Moet nog zo goed als beginnen, heb dus nog wel ff de tijd

Waarschuw beheerder
denk nooit, zal wel minder worden, feesten zit me in mijn bloed
Waarschuw beheerder
Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen! Hahhah! Voorlopig in ieder geval niet! Vermaak me nog veels te goed op al die feestjes!
Waarschuw beheerder
donateur
als er geen goeie feesten meer zijn;)
Waarschuw beheerder
Vind t nu wel minder speciaal als eerst!
Maar ik denk dat ik nog wel n tijdje zo af en toe blijf gaan.
Een discotheek is ook nie alles ieder weekend!

Waarschuw beheerder
ik ook zoiets
50 mooie leeftijd
Waarschuw beheerder
Tjah.. Tot je er niet zoveel behoefte meer aan hebt.. Ik zal het wel minder gaan doen met de tijd, maar blijf niet agter de geraniums!

Waarschuw beheerder
donateur
Tot ik t niet meer leuk vind om er heen te gaan.
Of als ik t echt niet meer kan betalen.

tot die tijd blijf ik doorgaan, de goede herinneringen zijn me veel waard en halen me uit de put indien nodig:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hummm ben het al jaren van plan ...:d Maar lukt me nooit...

Maar voor me 40ste!;)NOT!Zou niet weten eigenlijk..Ben nu bijna 30...En vermaak me nog goed!!:bounce:
Waarschuw beheerder
STOPPEN MET FEESTEN???
Als ik in de hemel ben........

En als daar geen feestjes gehouden worden dan.....

ben ik pas echt DOOD(moe)!
Waarschuw beheerder
ben nu 24, en ben de laatste tijd alleen maar meer gaan feesten.

Hoop toch wel een keer te stoppen,maar zolang ik het leuk vind....

Waarschuw beheerder
totdat ik er dood bij neerpleur !!! :D als het dus aan mij ligt stop ik er nooit mee... is nog nooit in me kop opgekomen...wat een enge gedachte zeg !! :S

Waarschuw beheerder
als me gehoorapparaat het begeeft bij het horen van die base
Waarschuw beheerder
nooit!! :P maar wel minderen met :xtc:

Waarschuw beheerder
donateur
Totdat ik gewoon dood neerval op een housefeestie!!!!

Waarschuw beheerder
Tot ik er geen zin meer in heb! wanneer dat is...???
Waarschuw beheerder
donateur
wanneer ik er geen zin meer in heb..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als de skelps op zijn

Waarschuw beheerder
hmzz.....zolang het goed overal mee te combineren valt:)(Y)

ooit heb ik het wel gehad denk.........vanaf dan rust8)..mooi huisje in het buitenland denk ik ook(Y)........en 1 x per jaar ouderwets naar AWFS ofzo;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
uhmmm moeilijk te zeggen
Misschien als ik kinderen heb?
Naja dan iig op een lager pitje...
Als het me gewoon niet meer trekt :P
Hopelijk gaat dat nog laaaaaaaannggggg duren :9
Waarschuw beheerder
donateur
als het feest afgelopen is
Tja dat is altijd moeilijk te zeggen.
Het weekend is voor mij toch wel belangrijk, lekker Stampuh...
Ik ga al vanaf mijn 13de naar houseparty's en ik vind het nog steeds leuk, maar eerder waren de feesten wel leuker moet ik zeggen.....

Maar toch de drang om niet meer heen te gaan is voor mij nog lang niet voorbij....
Waarschuw beheerder
zolang ik nog kan stampen zou ik gaan hahaha
is toch niks leukers dan van weekend helemaal uit je dak te gaan
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk nooit het leven is tog een groot feest:P

Waarschuw beheerder
morgen maar dan 40 jaar verder ofzo

Waarschuw beheerder
Nog geen idee :-p

Waarschuw beheerder
gewoon tot ik er bij neerval....

Waarschuw beheerder
donateur
geen zin om over na te denken.... maar zal wel eind 20 begin 30 worden 8)
Waarschuw beheerder
ooit
Waarschuw beheerder
Als ik door de schoorsteen naar buitengeblazen wordt op de muziek van Johan Gielen :bounce: :D:D:D
Waarschuw beheerder
Totdat ik gewoon dood neerval op een housefeestie!!!!

Net als "Disco Dottie" in Studio 54 ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ooit

Idd OOIT stop ik ermee :P Sterk antwoord Dan ;)

Waarschuw beheerder
Als ik uitgefeest ben;)

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik oud en krakkemikkig ben en nie meer op m'n poten kan blijven staan... 8)

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
voorlopig nog niet

ben pas net bezig :|

Waarschuw beheerder
Ik ook voorlopig nog niet. Vind het veel te leuk
Waarschuw beheerder
Als ik geen zin meer heb en mn vrienden me ook niet meer meekrijgen...
Waarschuw beheerder
Ziet tegenwoordig steeds meer oudere mensen op feesten rond lopen! Dus denk dat het niet leeftijdsgebonden is. Zolang ik er zin in heb, blijf ik feesten!!!

En dat kan lang duren!!!!!
Waarschuw beheerder
Er zijn nog wat feesten die nog op mijn verlanglijstje staan, als er nog eens een feest in Parkzicht wordt gegeven dan ga ik met pensioen!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
t hele leven is een groot feest!!!!

nu ben ik mama..en heb mn zoontje uitgenodigd voor t feest..t leven!!!!!! maak er zel wat van..en geniet....!!!

weet met sommige dingen maat te houden!!! en denk goed na...vergooi niet alles!!!!....denk wel aan de toekomst!!!!

wOOOOOOOOOOW ..WAT SERIEUS ZEG!!! WHAHA
MAZzEl
Waarschuw beheerder
donateur
ja toch!!!

Waarschuw beheerder
niet met een bepaalde leeftijd maar op t moment dat er een kleine in zicht is zeker.. maar het kappen met feesten is al dik in zicht, aangezien we de centjes hard zat nodig zullen hebben voor ons huissie ;)

Waarschuw beheerder
Ik ben nog lang niet uit gefeest!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik stop als de muziek op early hardcore feesten nog nieuwer wordt als 'thrillseeka'...
Waarschuw beheerder
Nooit en te nimmer.

Wat er ook gebeurt, een stuiterend feessie heeft iedereen nodig op ze tijd om er weer een tijdje tegenaan te kunnen!
Waarschuw beheerder
donateur
Juist, gewoon door blijven :bounce:
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Nooit, zo vroeg mogelijk beginnen, en doorgaan tot je dr bij neervalt, wheheh!
Waarschuw beheerder
als ik het niet meer leuk vind..!

Waarschuw beheerder
Voorlopig niet.. misschien als ik een jaartje of 35 en getrouwd ben..
Waarschuw beheerder
Voorlopig niet.. misschien als ik een jaartje of 35 en getrouwd ben..

Neej joh dan ook gewoon doorgaan :D
alleen als ie kinderen krijg moet je misschien minderen maar daarvoor gewoon doorgaan tot je er bij neer valt :D
Waarschuw beheerder
Tegen de tijd dat het medisch gezien niet meer verstandig is om zonder begeleiding naar een feest te gaan.

Op dit moment word ik toch al raar aangekeken door "guppies" en ben ik vanwege mijn lengte altijd al gewend geweest dat ik dit "grootste" en "oudste" ben.

Te oud? Als je het pilletje niet meer door kunt bijten omdat je, je gebit thuis hebt laten liggen en het in je brommobiel te lang duurt om effe op en neer te rijden, dan ben je te oud.

(zoek wel je feesten uit en ga niet in één of ander jongerencentrum naar een "old school" feest) Leuk voor als je jong bent maar daar ben je als oudere echt niet op je plaats.
Waarschuw beheerder
ga niet in één of ander jongerencentrum naar een "old school" feest

Nou wil ik niet zeiken, maar ik heb laatst een 'oldschoolfeest' in de Pazzop (jawel, het jongerencentrum in Bladel)gehad, en daar had niemand wat over te klagen, ook niet de ouderen....

Waarschuw beheerder
als ik er geen zin meer in heb stop ik met feesten.

ik kan me er nu nog niks bij voorstellen, dus dat is een zaak voor later;)
Waarschuw beheerder
Tja, als ik er flouw van ben natuurlijk
Artiest {SHOWLIST artist 54194, 10088, 75936}
Waarschuw beheerder
donateur
I won't stop rocking till I retire!

Waarschuw beheerder
Als mn lichaam niet meer kan, maar mn gedachten waarschijnlijk nog wel willen...Dat word echt een klote moment!!!:(

Waarschuw beheerder
als ik dood ben
Waarschuw beheerder
als het gewoon simpel weg niet meer gaat door welke rede dan ook
Waarschuw beheerder
Als ik het niet meer leuk vind om te feesten, er met tegenzin naar toe ga en niet meer lekker los kan gaan.. Dan weet ik hoe laat het is :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nooit
Waarschuw beheerder
Nou ik ben nog lang niet uitgefeest :bounce:

Waarschuw beheerder
mij zie je n~iet uitgefeest,,
kgaat door totdak de pijp uitgaat:P
Waarschuw beheerder
ik stop pas met feesten als ik er bij neer val

en ja....als die k*t nazi's weer de boel verzieken:(

Waarschuw beheerder
we gaan stoppe met feesten zodra het geld op is,
!!!!!!!!!!!!!!
en we denke jooooo laterzzzzzzzzzzz :P
Waarschuw beheerder
ik ben ook nog lang niet uitgefeest.... en als ik op een feest ben stop ik pas als ik er bijna bij neer val :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
stoppen met feesten???naja als ik er geen zin meer in heb...en das voorlopig nog niet :bounce:
Als ik een jaartje of 30-35 ben denk ik maar dat weet je natuurlijk nooit van te voren
Waarschuw beheerder
STOPPEN MET FEESTEN???

Moet er nog lang niet aan denken:nee::nee:
Waarschuw beheerder
ja gewoon als ik het zat ben.of het geld op is

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Waarschuw beheerder
ni overnadenken :no:
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00081f5a001640d6d16720701a00877103]http://images.amazon.com/images/P/B00000G3PA.01.LZZZZZZZ.gif[/img]
Tot de laatste dag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als ik er geen zin meer in heb :yes:
Waarschuw beheerder
Nog lang niet!!!!!!
Ben pas net begonnen.
Waarschuw beheerder
Dit artikel heeft DarkSkywise ooit gepost en is wel van toepassing... Wel lange tekst...:)
Subj: AD: Dertigplus én dansfreak
Source: Algemeen Dagblad 🇳🇱
Pubdate: 18 april 2002
Author: Annelieke Dijkstra
Website: www.ad.nl

DERTIGPLUS ÉN DANSFREAK
Nederlandse clubs en dancefeesten worden elk weekeinde bevolkt door een steeds grotere groep dertigers en veertigers.

Zijn bezwete lijf beweegt ritmisch op de opzwepende beats van techno-dj James Ruskin (hee, die ken ik! - DSW). De kleine zaal van de Melkweg in Amsterdam staat tijdens de Chesterfield Labelland party vol met dansende mensen, de één nog mooier uitgedost dan de ander. Voor René van Amersfoort (34) is dit zijn ultieme feestje. Zo'n twee keer per maand danst hij met zijn vrouw Loes de hele nacht door op de houseklanken van hun favoriete diskjockeys. Het liefst op vrijdag, zodat ze zaterdag en zondag goed kunnen uitrusten.

Maandagochtend meldt Van Amersfoort, een IT-er, zich weer bij zijn werkgever. Een beetje moe, maar voldaan. "Het geeft me het gevoel dat ik leef. Ik heb nog helemaal geen zin om net als veel leeftijdsgenoten elk weekeinde thuis te zitten of in de kroeg te hangen. Ik wil blijven dansen."

Van Amersfoort is niet de enige dertiger die er zo over denkt. Onderzoeken onder partygangers van housefeesten wijzen uit dat de gemiddelde leeftijd van het publiek steeds hoger ligt. Kees Klomp, bedenker van het succesvolle Labelland concept, waar veel 'oudere jongeren' op af komen: "De babyboomers hebben ooit uitgevonden dat je op een gegeven moment te oud bent om uit te gaan. Dat heeft deze generatie, die eind jaren zestig, begin jaren zeventig is geboren, niet. Ze waren pubers toen de housemuziek haar intrede deed in Nederland en zijn er dus mee opgegroeid. Voor hen is het urenlang dansen op harde beats een normale manier van uitgaan. Je kunt zeggen dat de danscultuur de babyfase langzaam ontgroeid is. Zij is volwassen geworden."

Voor de organisatoren van dancefeesten is het een ideale doelgroep. Ze hebben een baan en dus geld te besteden (kennelijk zien de organisatoren deze groep dus NIET als 'ruis' - DSW). "Ze leven in grote welvaart en willen daarvan genieten," zegt Sander Groet van dance-organisatiebureau ID&T dat onder meer Mystery Land, Innercity en Sensation organiseert. "Naast hun auto, hun mobiele telefoon en een goed ingericht huis is er nog geld over om uit te gaan. Dat is ook wel nodig want een avondje dance kost wel wat. De entree van een feest is al snel dertig euro, een drankje kost twee euro. Gemiddeld geef je al snel zestig euro uit per persoon. Je ziet dan ook dat vooral op de wat exclusievere party's de hoger opgeleiden, die een betere baan en dus beter salaris hebben, in de meerderheid zijn."

Labelland is zo'n 'luxer' feest, waar niet alleen gedacht wordt aan de dj's die komen draaien. Klomp: "Het oudere publiek is kapitaalkrachtiger maar ook kritischer. Ze willen meer dan alleen dansen. Bij ons kun je in een aparte relaxruimte een massage krijgen, je haar laten doen of sushi's eten. Ook qua muziek probeer je niet 'te jong' te programmeren. Een dj Jean of Tiësto zul je bij ons niet aantreffen. Die zijn populair onder de jeugd en de massa en voor ons niet interessant. Wij mikken op de liefhebbers die de dancemuziek al jaren kennen en dus de juweeltjes onder de dj's herkennen."

Groet, zelf 33 jaar, ergert zich vaak aan de vooroordelen die bestaan over de housecultuur. "De tijd dat alleen gabbers stonden te stuiteren op keihard monotoon gedreun hebben we allang achter ons gelaten. Ik kan me enorm irriteren aan mensen die zeggen: House? Dat vind ik maar herrie hoor. Volgens mij zijn dat types die zijn blijven stilstaan. Die blijven hangen in hun eigen belevingswereld en nog steeds teruggrijpen naar de Rolling Stones. Die beleven hun jeugd en gaan na hun vijfentwintigste niet meer uit (hoe oud was meneer Confuzer ook alweer? heh heh heh - DSW). Gelukkig is er ook een grote groep mensen van mijn leeftijd die wel is meegegroeid met de muziekcultuur." In de Melkweg staat de 36-jarige Karin Greve met een biertje in haar hand te kijken naar de dansende menigte. Een grote glimlach op haar gezicht, het lichaam zachtjes meebewegend. "Dit is toch zalig," zegt ze, "gewoon even alle stress van het werk en thuis vergeten en puur genieten." Haar echtgenoot en kind liggen thuis allang op één oor. "Mijn man houdt niet van house, maar vindt het prima als ik af en toe eens los wil gaan. De schat."

Groet herkent die levensinstelling. "Vroeger gingen mensen radicaal anders leven zodra ze getrouwd waren en kinderen hadden. Nu loopt dat veel meer in elkaar over. Situaties en leeftijden doen er niet meer toe. Daarnaast zijn er ook steeds meer stellen die het krijgen van kinderen uitstellen en het 'jonge' gevoel willen vasthouden. Je kunt het in zekere zin vergelijken met de hippie-cultuur uit de jaren zestig. Die hielden ook van het creëren van een bepaalde sfeer, het samen genieten, de drugs en de vrijheid. Maar zij schopten tegen de maatschappij aan. Dat heeft deze generatie niet. Die wil gewoon plezier maken. Er zit geen enkele boodschap of ideologie achter."

Klomp beaamt dat. "Dancemuziek gaat nergens over. Het is het betekenisloze dat mensen juist zo aanspreekt. Of je nu met je ogen dicht of open, met je handen in de lucht of langs je lichaam staat te dansen; jíj creëert het goede gevoel voor jezelf. Een beetje filosofisch misschien, maar dat past wel bij de housescene. Het is meer een cultuur dan een muziekstroming. Dat geldt juist voor de oudere danser. Die gaat meer nog dan de jongere voor de uitgaanservaring als holistisch geheel. Hij zoekt naar een 'thuisgevoel'."

Groet: "Het zijn bovendien mensen die heel berekenend uitgaan, omdat ze verantwoordelijkheden hebben, een goede baan of kinderen thuis. Ze weten dan ook dondersgoed wat ze doen. Wanneer ze wel en niet een nacht kunnen doorhalen. De experimenteerfase hebben ze gehad. Ze kennen hun grenzen op het gebied van drank en drugs. Ook in dat opzicht is het een ideaal publiek. Ze veroorzaken nooit problemen."

De housemuziek is voortdurend in ontwikkeling. Volgens de organisatoren worden steeds nieuwe stijlen ontdekt en is met name de oudere liefhebber daar verantwoordelijk voor. Klomp: "Dat is het leuke aan de huidige situatie. Normaal gesproken is deze leeftijdsgroep nooit verantwoordelijk voor het zetten van trends. Daar zijn de tieners voor. Die stonden voor het kleuren van culturen. De populariteit van de housestijl trance is bijvoorbeeld een typisch 'jonge' stroming. Maar nu zie je een oudere groep die ook bepalend is voor wat er cultureel gebeurt. Dat zag je al met de loungehype. Nu in de verschillende dansstromingen. Jazzhouse, latin-dance en funkyhouse zijn stijlen die gedragen worden door de groep dertig tot vijfendertig jaar."

Klomp verwacht dat de 'veroudering' alleen maar toeneemt. "Deze generatie verlaat de housescene de komende tien jaar niet. Die gaan gewoon door tot ze het fysiek echt niet meer aankunnen. En gelijk hebben ze."

Waarschuw beheerder
niet zo lullen!!!
PArty till u drop...of als ik zwanger wordt natuurlijk...ken ik dat arme kind nie aandoen..komt later wel...8)

Waarschuw beheerder
ik stop ermee als ik een vriend en kinderen heb enzow
ja af en toe dan nog wel eemn xtje
helemaal stoppen denk ik noooit
Waarschuw beheerder
Alsk er dood bij neerval :jaja: :jaja:
Waarschuw beheerder
als mijn stoma vol is....dan moet ik stoppen! :|

Waarschuw beheerder
hardcore*grunn 13 januari 2005 01:45
ik stop ermee als ik een vriend en kinderen heb enzow
ja af en toe dan nog wel eemn xtje
helemaal stoppen denk ik noooit

geloof me.......helemaal stoppen doet niemand! ;)
Waarschuw beheerder
Helemaal stoppen zou ik echt niet kunnen :no:
Daar is het veels te mooi voor :yes:
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens...:jaja:
Maar er komt vast wle een tijd dat t minder wordt....
Later alsk groot ben :P
Waarschuw beheerder
nooit het leven is tog een groot feest:D

Waarschuw beheerder
Ik ga niet zoveel meer als vroeger, toen was ik nog vaak bang dat ik wat mis zou lopen :) Dus stoppen is niet aan de orde, ja wanneer er geen ruk meer aan zal zijn, maar dat is voorlopig zeker nog niet het geval. (Ik ben 32)

Waarschuw beheerder
als ik er bij neer val :P

Waarschuw beheerder
donateur
tot ik oud en versleten ben :bounce:

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
als ik dood ga :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben gestopt omdat ik zwanger ben. Heb geen idee hoe t straks zal gaan als de kleine er is. Misschien af en toe een keertje maar dat moeten we nog maar zien... Ik mis t trouwens totaal niet dus misschien ga ik wel helemaal niet meer

Artiest DoubleU
Waarschuw beheerder
niet
Waarschuw beheerder
stoppuh??

wat is dat??
nog nooit van gehoord, zo te zien wil ik het ook niet horen of kennuh!!!

:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Voorlopig nog ckers niet in iedergeval! :no:

Waarschuw beheerder
voorlopig nog niet hoor :nee:

Waarschuw beheerder
pffffffffffffffffff

nog laaaaaaaaaaaange niet:bounce:
Waarschuw beheerder
Ik ga door tot men DOOD

Waarschuw beheerder
donateur
zelfs in het afterlife gaat ik gewoon door......

Waarschuw beheerder
hoe kan je hier nou antwoord op geven..
soms wordt je gedwongen om niet meer te feesten of misschien raak je erop uitgekeken op een gegeven moment dus wie zal het zeggen ;)...

Waarschuw beheerder
Denk als je kindere krijg da het wel tijd is om te stoppen.
Maar ik was niet van plan om kinderen te krijgen duss:P

Waarschuw beheerder
Nooit?
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer of op welke leeftijd vind je dat je de feesten achter je moet laten?

Zal waarschijnlijk na mn dood nog doorgaan, dus.. :D :bounce:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 6661, 6561}
Waarschuw beheerder
Tja, ik begon in 1988. Toen dacht ik dat het na een paar jaar wel zou stoppen. Rond 1995 dacht ik dat het het wel zou stoppen. Maar het is nu 2005 en we zijn 17 jaar verder!!! En ik ben nog steeds 'verslaafd' aan de energie van de dansvloer, de muziek en de sfeer. Over een maand wordt ik 34 en zolang ik mensen tegenkom die ouder zijn, blijf ik dóórgaan!!

Waarschuw beheerder
Vanaf 32 jaar ongeveer

Waarschuw beheerder
mijn leven is 1 groot feest

Waarschuw beheerder
als je nergens meer met een aussie inkomt

Waarschuw beheerder
donateur
echt stoppen doe ik NOOIT :no:
Waarschuw beheerder
heb er nog niet over nagedacht!!!!! doe ik ook niet ik zie het allemaal wel!!!!! op naar volgende week!!! dan wacht pavo in de HMH....

Waarschuw beheerder
Als je niet meer kan of wilt.

Werkzaam bij Infected-events
Artiest Shadowkiller
Waarschuw beheerder
het zal in de toekomst zkr wel minder worden, maar zoals k nu denk zal ik dan af en toe nog wel us gaan:D
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Hhhm.. Zodra ik er geen zin meer in heb (wat bij iedereen wel het geval zal zijn).

Maar ik zie dat voorlopig nog niet gebeuren :)
Waarschuw beheerder
hahahahaha, das een goeie...

Egt ng nooit over nagedacht,

ik denk ng heeeeeeeeeeeeeeel lang hahaha>>>
Waarschuw beheerder
als ik in mijn kist lig dan feest ik niet meer:D:D of wel :P:P

zien we dan wel weer of niet dan??:P:P??
Waarschuw beheerder
Als ik door me benen zak van vermoeidheid :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zolang mijn gezondheid het toelaat blijf ik feesten
Waarschuw beheerder
Ik ben nog lang niet uitgefeest.[img cacheid=0000052b001675e5696d9bfa1a008ba38c]http://members.home.nl/sjoerddijkstra/big.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Stoppen dat nooit hoop ik .
Alleen ga je niet alle feestjes meer af als je ouder word.
En zal je keuzes moeten maken welke feesten je kan en wil bezoeken.

Amen
Waarschuw beheerder
Jonge. je stopt echt wel ooit een x. denk je dat je nog gaat met je rollatortje of zo hey :D
Waarschuw beheerder
Dat rollatortje haal ik toch niet ben ik bang.
Waarschuw beheerder
gewoon wanneer ik op een dag denk GOH nu is t genoeg !! En dan stop ik met feesten dus .... kan over vijf jaar zijn of over 10 of 15 of 20 of25 of30 of35 of 40 of 45 of 50 of 55 of 60 of 65 of 70 of 75 of 80 of 85 of 90 enz. of ergens daar tussen in who know's .... denk er niet zo overna !! dat voel je zelf t beste ! Er is niemand die tegen jou zegt NU STOPPEN ,want dat moet je zelf bepalen ...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ermee stoppen als je op sterfen ligt, het liefst sterfbedje op een feest! :jaja:
Waarschuw beheerder
Dat zien we dan wel weer. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als ik dood ga ja. Want ik woon op terrorland en dat is een groot feestland. ja

Waarschuw beheerder
Als ik dood ga ja. Want ik woon op terrorland en dat is een groot feestland. ja

:x

ik houd het gewoon op als ik er geen zin meer in heb dan moet je ermee stoppen.

Waarschuw beheerder
wanneer de tijd rijp is :jaja:

Waarschuw beheerder
wanneer ik een overdosis heb genomen op een feest..
Waarschuw beheerder
als ik het niet meer leuk vind :yes:
Waarschuw beheerder
als ik onder de zoden lig of ik ga verder in het hiernamaals

Waarschuw beheerder
ZONDAG 22.00: waar komen wij vandaan? waar gaan wij naartoe? wanneer stop je met feesten? vind dat nogal lastige vragen! Weet niet wat jullie doen, maar ik ga naar bed. BEN KAPOT! Als 't weekend nadert krijg ik weer zin. KAN HET NOG STEEDS NIET LATEN!!! krijg alleen die piep niet meer uit m'n oren, neem tegenwoordig oordoppen mee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet :bounce:
Waarschuw beheerder
zo lang ik het vol hou!

plezier in heb!

en alles nog hoor!

ga denk toch maar oordopje's meenemen want me gehoor is al flink achteruit gegaan
Waarschuw beheerder
ben net een beetje begonnen dus voor mij ckr voorlopig ff niet
Waarschuw beheerder
wat ik hoop dat ik naar de mooiste wereld:P waar alleen maar hardcore s en terror,, als ik er niet meer ben:D:D
Waarschuw beheerder
niet.....

Waarschuw beheerder
:no:

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga minderen, wil toch nog wel eens wat geld sparen dus ik ga alleen naar top feesies waar ik nog niet ben geweest of gewoon topppertjes met een hoog :bounce: gehalte

Waarschuw beheerder
Ik ben al zo goed als gestopt. :)
Waarschuw beheerder
vanaf september wordt het in ieder geval flink minder,
of iig anders feesten,
geen grote partys meer ,
andere dingen gaan immers voor..
Waarschuw beheerder
Ik stop met feesten wanneer ik geen "partykriebels" meer krijg voordat ik naar feesten ga :)

Waarschuw beheerder
Wanneer ik t gehad heb, voorlopig ga ik nog effe vrolijk door!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Nog niet over nagedacht, begin net :)

Waarschuw beheerder
Ik ben al een paar x gestopt

maar ga sowieso naar hellraiser:d
ik vind niet dat stoppen met feesten aan een leeftijd moet liggen....

Maar ik denk niet dat ik op me 40ste nog op houseparty's kom nee :nee:
Nog twintig jaartjes aan tijd om te beslissen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ik getrouwd ben en kinderen heb :yes:
Denk dat als ik een jaar of 25 ben ook niet meer naar feesten ga zoals Hardbass ofzo, maar meer iets van CrazyLand of Sensation :D

Waarschuw beheerder
Voorlopig nog niet :)
Ben wel gestopt met het bezoeken van de "grote" feesten (op een paar na, zoals Ghosttown en de Fun)
Kleinere feesten zijn gewoon veel beter qua sfeer en de kosten zijn ook veel lager

Ben alleen wel benieuwd wie ik, bijvoorbeeld over 5jaar, nog tegenkom als 30+ers ;)
(Misschien is de lol er tegen die tijd voor mij ook wel af, maar dat lijkt me niet)

Feesten, en vooral de muziek, zitten nou eenmaal in mn bloed :yes:

Waarschuw beheerder
Ik Leef i.i.g. zo, alsof dat Ik dat niet meemaak!!!!:bounce:

Waarschuw beheerder
Als de L:)L er vanaf is.
Waarschuw beheerder
het is nu alweer 13 jaar geleden dat ik begon met housen. en nog steeds heb ik veel plezier erin. ik stop wanneer ik denk dat ik er niet meer tussen pas. ga nu al zelden naar hardcore feesten omdat ik me daar al te oud voel.

Waarschuw beheerder
Wanneer ik erop uitgekeken ben!
Voorlopig :bounce: ik nog door!

Waarschuw beheerder
wanneer ik er genoeg van heb :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben alleen wel benieuwd wie ik, bijvoorbeeld over 5jaar, nog tegenkom als 30+ers

8) mij o:) maar duurt nog maar drie jaar :p ;)
Waarschuw beheerder
donateur
als ik dood neerval :jaja:
Waarschuw beheerder
wanneer het echt niet meer gaat
Waarschuw beheerder
als ik iemand zie doodgaan op de dansvloer
Waarschuw beheerder
Dat duurt nog wel even! :D
Waarschuw beheerder
als ik me helemaal dood pogo :D etreem uber alles :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je een vrouw en kinderen hebt dan heb je wel wat beters te doen.
Waarschuw beheerder
is niet leeftijdsgebonden vind ik..
gewoon als je er geen zin meer in hebt
of jah als je kinderen hebt is t ook wel beperkt natuurlijk
Waarschuw beheerder
donateur
als ik in mn kist lig
Waarschuw beheerder
Het is pas net begonnen voor mij :yes: :P
Waarschuw beheerder
uuum wat denk je zelf??

Waarschuw beheerder
???

nooit?
:JAJA:
Waarschuw beheerder
Never nooit stop ik met feesten
Het zit gewoon in mijn bloed
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
totdat ik geen zin meer heb
Waarschuw beheerder
dat gaat nog wel effe duren:D
heb de smaak goed te pakken:P
Waarschuw beheerder
Dat gaat zeker nog wel een tijd duren voordat ik ga stoppen :D
Techno is nu mijn leven :lief:
Werkzaam bij Haelen.tk
Waarschuw beheerder
donateur
als je geen zin meer hebt ;)

Waarschuw beheerder
Als de tijd rijp is!!!

Waarschuw beheerder
tot ik doof ben :P

Waarschuw beheerder
Als er teveel mensen afhankelijk zijn van mijn gezondheid (vrouw, kind, etc.)

Waarschuw beheerder
totdat ik er geen tijd/zin meer in heb

Waarschuw beheerder
Vanaf vandaag :)

Waarschuw beheerder
mwaa.... voorlopig niet :)
Waarschuw beheerder
als ik 18 ben:)

Waarschuw beheerder
Ik ben nu 25 en heb een dochtertje. Feesten is een heel stuk minder geworden nu, tis al 9 maanden geleden dat ik voor het laatst naar een feest ben geweest.
Dit jaar wil ik graag naar een feest overdag (Defqon?), zodat ik niet een heel weekend van de kaart ben :xtc::P.
Het feesten helemáál laten kan ik het nog steeds niet.
:bounce:
Waarschuw beheerder
Feesten kan altijd, als je ouder wordt ga je alleen naar een ander soort feesten. Ga het liefst naar feesten waar veel 30+ ers komen, ben zelf 31 en sta niet te wachten om tussen allemaal 20-jarigen te staan, hoe leuk ze ook kunnen zijn. Ga veel naar kleinere feesten met waar veel 3-érs komen en af en naar de beste grote feesten waar het publiek heel erg gemixd is. Was 2 jaar geleden, op mijn eerste feestje, op trance engery en daar waren we op het eind met een groep van ongeveer 20 mensen, de jongste was 19, de oudste 48! Was erg leuk, met zijn allen er wat van gemaakt!
Waarschuw beheerder
als ik kinderen heb.. voorlopig nog niet dus :D

Waarschuw beheerder
Ik vind dat er geen leeftijd aan vast zit. Je stopt gewoon wanneer je zin hebt. Of dat is op je 25e of op je 45e; lekker belangrijk!

Waarschuw beheerder
We gaan naar TRANCE ENERGY samen met die ouwe van mij ...
50 jaar en nog jong van bloed...word trouwens ook de eerste keer dat hij XTC gaat gebruiken...
Dus er zit echt geen leeftijd aan vast...alleen een wil
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ik gestopt ben met ademhalen.........:bounce:
Waarschuw beheerder
Als ik het niet meer leuk vind :P

Waarschuw beheerder
Heb al een paar keer geprobeerd om ermee te stoppen.. of iig te minderen.. maar t lukt niet :x

Waarschuw beheerder
donateur
Was van plan om vanaf 't nieuwe jaar te gaan minderen....
Als er verder niet veel meer in mijn planning erbij komt, gaat me dat wel aardig lukken dacht ik zo :yes:
Waarschuw beheerder
Gaat bij mij met fasen.. Dan een poos dik aan t feeste, dan weer ff geen ruk zin in.. Zal voorlopig ook nog wel ff zo blijve denk k :).. Los daarvan denk k da ieder voor zich kan bepale waneer het stoptijd is: als je r geen fuck zin meer in hebt namelijk..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ask er dood bij neer val:jaja:
Waarschuw beheerder
als er totaal geen zin meer in heb
Waarschuw beheerder
ik zou het niet weten?...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vraag het me ook wel eens af...:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahaha tot de dood ons scheid;)
Die vind ik wel mooi:)

Daar sluit ik me wel bij aan;)
En totdat ik er op uitgekeken ben en of moeder ben geworden.. Maar dat gaat nog lang duren dus..:P

Nog steeds flink door :bounce: hehe:P

Waarschuw beheerder
je blijft altijd wel feesten maar vaak gewoon in je eigen sfeer

het levenende jaartelling verloopt allemaal in fase,s

kies de meest plezierige weg!
Waarschuw beheerder
wanneer ik dood ga.... tot nu toe nog veels te leuk al die feestjes:)
Waarschuw beheerder
Tot de feesten op mij zijn uitgekeken :D:D:bounce:
Waarschuw beheerder
totdat ik er dood bij neerval:yes::yes: