1 volger · 15011x bekeken
| Betreft: | evenement: Thunderdome 2004, zaterdag 4 december 2004 om 21:00 |
Het was fantastische!!!!
donateur
Prima vermaakt 
donateur
Was echt super gaaf

En het gaafste van de hele avond was toch wel dat Dano mn tuttie ten huwelijk vroeg
Wow super gewoon!!
Lieverds khoop dat jullie samen heel gelukkig worden

En het gaafste van de hele avond was toch wel dat Dano mn tuttie ten huwelijk vroeg
Wow super gewoon!!
Lieverds khoop dat jullie samen heel gelukkig worden
Ik heb me wel goed vermaakt, maar vond de muziek niet echt geweldig. Dat lag aan mezelf, dat wist ik van tevoren!
Wat cool, dat is toch dat meisje waar hij mee op de foto staat op iets medievals ofzo? Wat heeft ze gezegd? En wat dat voor het oog van de hele zaal of gewoon samen?
Beide keren helemaal geweldig!
Poes, leuk dat ik je nog even zag, je ziet er echt steeds beter uit! Het moet ook een keer ophouden!

Wat cool, dat is toch dat meisje waar hij mee op de foto staat op iets medievals ofzo? Wat heeft ze gezegd? En wat dat voor het oog van de hele zaal of gewoon samen?
Poes, leuk dat ik je nog even zag, je ziet er echt steeds beter uit! Het moet ook een keer ophouden!
donateur
Haha gaaf he
Jaaaa ze heeft ja gezegd
Voor het oog van de hele zaal!
Strak in het pak hij zag er echt
Hahaha Lin
Onverwachts een top feest gehad! Ik heb eigenlijk geen negatieve punten!
+Goed volume, redeliojk zuiver geluid
+Gratis wc en water
+Relatief snel binnen
+Supersnelle service bij de ruimschoots aanwezige barren
+Goede sfeer, geen vechtpartij gezien en lekker vaag doen met onbekenden
+Jappo
Mijn man van de avond
+Vince
goede 2e
+Promo
"Willen jullie oude promo-files horen?" Hmm wat denk jezelf
Goede set
Ook eindelijk eens wat respect voor deze man op een feest. Geen middelvingers gezien.
1 heel klein puntje van kritiek; Ik vond dat het publiek er niet helemaal voor ging. Veel stilstaande mensen, jammer!
+Goed volume, redeliojk zuiver geluid
+Gratis wc en water
+Relatief snel binnen
+Supersnelle service bij de ruimschoots aanwezige barren
+Goede sfeer, geen vechtpartij gezien en lekker vaag doen met onbekenden
+Jappo
+Vince
+Promo
1 heel klein puntje van kritiek; Ik vond dat het publiek er niet helemaal voor ging. Veel stilstaande mensen, jammer!
donateur
Toch wel een beetje stom om niet te gaan...
Was gisteravond nog op Utrecht centraal (kwam uiy Duitsland vandaan) En zag echt alleen maar ong 16 jarige wazi's rondlopen en was toen nog erg blij dat ik niet was gegaan...
Maarja misschien geef ik volgend jaar Thunderdome toch wel weer een kansje!
Was gisteravond nog op Utrecht centraal (kwam uiy Duitsland vandaan) En zag echt alleen maar ong 16 jarige wazi's rondlopen en was toen nog erg blij dat ik niet was gegaan...
Maarja misschien geef ik volgend jaar Thunderdome toch wel weer een kansje!
Kom net thuis 
Heb me zwaar vermaakt daar! Was echt wel weer een bruut feestje!
Wc's gratis, echt wel beter, alleen de wachtrijen bij de damestoiletten
op het begin kon je nog wel ff sneaky de kerelswc in, maar later stonden daar uitsmijters
Dus wachten in de lange rij 
Geen ruzies gezien
En weinig wazi's 
Was alleen erg glad daar, maarja dat hou je toch..
Mijn dj van de avond was toch echt Promo...heeft een paar goeie oudere platen gedraaid!!
Superfeest gehad!!
Heb me zwaar vermaakt daar! Was echt wel weer een bruut feestje!
Wc's gratis, echt wel beter, alleen de wachtrijen bij de damestoiletten
Geen ruzies gezien
Was alleen erg glad daar, maarja dat hou je toch..
Mijn dj van de avond was toch echt Promo...heeft een paar goeie oudere platen gedraaid!!
Superfeest gehad!!
iid, wazi's waren er genoeg daar 
misschien geen kisten met witte veters maar wel spinnenwebben (arg en hoeveel
en witte bretels alsof het in de uitverkoop was)
maar ook veel ander volk gelukkig
(thunderdome kun je kwa publiek niet met Nightmare vergelijken, van thunderdome weet je dat er ook nog 'normale' mensen komen, van Nightmare weet bijna iedereen dat er heel veel wazi's rondlopen)
misschien geen kisten met witte veters maar wel spinnenwebben (arg en hoeveel
maar ook veel ander volk gelukkig
laatste aanpassing
Ik heb me ook zwaar vermaakt daar! Het was beter dan ik had verwacht.
Er werd lekker veel industrial en darkcore gedraait en dat vindt ik vet.
De organisatie van het feest was verder goed geregeld.
En er waren trouwens ook wc's achter het podium (area 1) dat was echt relaxt en ook nog eens rustig.
Manu le malin & Producer
Ophidian
Unexist
Vince
promo
Visitor
Outblast
Ze draaiden allemaal super vet
De sfeer vond ik ook positief.
De organisatie van het feest was verder goed geregeld.
En er waren trouwens ook wc's achter het podium (area 1) dat was echt relaxt en ook nog eens rustig.
Manu le malin & Producer
Ophidian
Unexist
Vince
promo
Visitor
Outblast
Ze draaiden allemaal super vet
De sfeer vond ik ook positief.
laatste aanpassing
Nou, ik ben ook weer thuis
Was een leuk feessie, begon goed met een huwelijksaanzoek........erg vet!
Werd aardig goed gedraaid en t was druk, maar niet te druk om lekker te kunnen hakken.
Sfeer vond ik ook heel goed, keb geen ruzie gezien! Nou heb ik dat meestal ook als er wel degelijk ruzie is geweest....
Al met al een goed feest........oh en parkeren voor deur voor 2 euro ook niet slecht

Was een leuk feessie, begon goed met een huwelijksaanzoek........erg vet!
Werd aardig goed gedraaid en t was druk, maar niet te druk om lekker te kunnen hakken.
Sfeer vond ik ook heel goed, keb geen ruzie gezien! Nou heb ik dat meestal ook als er wel degelijk ruzie is geweest....
Al met al een goed feest........oh en parkeren voor deur voor 2 euro ook niet slecht
Minpunten: grut, grut, en nog meer grut en die f*cking strobo's
(ok, stom, had ik mn zonnebril niet moeten vergeten
)
Pluspunten: schone gratis toiletten, mét wc-papier en zonder rij, sfeer was
, genoeg barren, munten ok, entree, muziek, geluid...
Op zich wel vermaakt dus
Strakke actie van Dano!
MOchten Daan en Priscilla dit lezen: Hartstikke gefeliciteerd en heel veel geluk samen! 
Pluspunten: schone gratis toiletten, mét wc-papier en zonder rij, sfeer was
Op zich wel vermaakt dus
Strakke actie van Dano!
Whoh, super vermaakt!!! Setjes van Paul, Vince, Lenny Dee & Rapist waren setjes waarop mijn adrenaline peil ver in het rooie zat
!!!
Verder goede sfeer! (geen ruzies) gezien, niet te druk, geluid wel goed (vooraan) enz.
Straks lekker de wei in
ehh potje voetbal dan als ik mn benen nog vooruit krijg.
Verder goede sfeer! (geen ruzies) gezien, niet te druk, geluid wel goed (vooraan) enz.
Straks lekker de wei in
Top feessie!!

Sfeer was ook goed en het geluid dat stond echt hard.
Sfeer was ook goed en het geluid dat stond echt hard.
donateur
Hoogtepunt van de avond: Stoeipoes tegenkomen als je net van plan bent weg te gaan
Zeker na de spanningen omtrent Poesj dr persoontje de afgelopen week was het fijn haar even te zien
Zeker na de spanningen omtrent Poesj dr persoontje de afgelopen week was het fijn haar even te zien
Hahaha was gezellig
donateur
Ik heb Limo te vaak gezien
Vervelend jong dat het is
Vervelend jong dat het is
donateur
Je hebt nix gemist hoor..
donateur
stoeipoes was jij nou allemaal scheten aan t laten in die gang toen je naar buiten ging
Ja natuurlijk wie anders?
donateur
Mwuahhahahahah 
Ja me heup zit niet goed.. en dat loopt zwaar verrot
dus ff beetje bewegen enz maar hielp weinig
Ja me heup zit niet goed.. en dat loopt zwaar verrot
dus ff beetje bewegen enz maar hielp weinig
ben net thuis 
tja waar meot ik gaan beginnen
ten eerste we hadden de digitale camera mee naar binnen gesmokkelt valt die me daar op de grond konden we nog geen foto's maken
ik had me wiet tussen me shag zitten moes k doe ook inleveren daar (d8 dat je het net zoals hellbound mee naar binnen moch nemen maar blijkbaar dus niet)
dj's wat ik gezien heb
korsakoff slecht gedraaid (wel een mooie damen
)
dj the producer vs. manu le malin was gewoon vet
ophidian (live) geen woorde voor
105 kilo maarten gewoon de topper van de avond
catscan (live) vond ik best tegen vallen wat meer van verwacht
vince blijft gewoon leuk
maar tje dat is limburgs he 
promo vond ik ook niet egt goed draaie
the visitor (lekker snel erg van genoten
)
tja en dan nog smurf tjja ik vond het gewoon vetjes
egt een vette set
WC'S wel warm daar op de wc's maar wel fijn dat het gratis was
vip (vond ik toch egt tegen vallenja had een bar een een podium wat te ver weg stond nou als je daar 15 euro ofzo meer voor betaalt nee zal het nooit doen)
lichtshow
geluid
respect: 
tja ben nu slapen ghehehe spreken elkaar morgen weer de bul he
tja waar meot ik gaan beginnen
ten eerste we hadden de digitale camera mee naar binnen gesmokkelt valt die me daar op de grond konden we nog geen foto's maken
ik had me wiet tussen me shag zitten moes k doe ook inleveren daar (d8 dat je het net zoals hellbound mee naar binnen moch nemen maar blijkbaar dus niet)
dj's wat ik gezien heb
korsakoff slecht gedraaid (wel een mooie damen
dj the producer vs. manu le malin was gewoon vet
ophidian (live) geen woorde voor
105 kilo maarten gewoon de topper van de avond
catscan (live) vond ik best tegen vallen wat meer van verwacht
vince blijft gewoon leuk
promo vond ik ook niet egt goed draaie
the visitor (lekker snel erg van genoten
tja en dan nog smurf tjja ik vond het gewoon vetjes
egt een vette set
WC'S wel warm daar op de wc's maar wel fijn dat het gratis was
vip (vond ik toch egt tegen vallenja had een bar een een podium wat te ver weg stond nou als je daar 15 euro ofzo meer voor betaalt nee zal het nooit doen)
lichtshow
geluid
tja ben nu slapen ghehehe spreken elkaar morgen weer de bul he
zeker goed vermaakt , had ook niet verwacht dat het zo zou zijn
Ophidian (live)en vince the scratch master
gruwelijk die vent 
Ophidian (live)en vince the scratch master
Vet feest:
Miro: lekker om in te komen enzo, geloof nog E-Man - Under My Command te hebben gehoord
DJ Producer vs Manu: erg vet, super goed vermaakt bij deze 2
Ophidian: Vet, vond het goed klinken
100 Kilo Maarten + Deimos: Laatste half uur klonk goed
Daarna half uurtje pauze genomen, Angels Of Darkness + Paul konden mij gestolen worden.
Van 2-6 in zaal 1 gestaan, erg vet allemaal, Promo die opent met Files , Catscan live ook erg vet, Unexist ook, Vince is altijd goed en Vizitor vond ik super, lekkere platen, Destroyer - Oxygen
Als afsluiter naar Smurf gegaan, en vond hem toch wel de man van de avond, super man, Nasenbluten - Blows T' Nose ook nog gehoord.
Al met al een zeer vet feest, rij was ook niet lang, 1 klein opstotje gezien, bier was lekker, geluid was goed. Goed vertoeven
Miro: lekker om in te komen enzo, geloof nog E-Man - Under My Command te hebben gehoord
DJ Producer vs Manu: erg vet, super goed vermaakt bij deze 2
Ophidian: Vet, vond het goed klinken
100 Kilo Maarten + Deimos: Laatste half uur klonk goed
Daarna half uurtje pauze genomen, Angels Of Darkness + Paul konden mij gestolen worden.
Van 2-6 in zaal 1 gestaan, erg vet allemaal, Promo die opent met Files , Catscan live ook erg vet, Unexist ook, Vince is altijd goed en Vizitor vond ik super, lekkere platen, Destroyer - Oxygen
Als afsluiter naar Smurf gegaan, en vond hem toch wel de man van de avond, super man, Nasenbluten - Blows T' Nose ook nog gehoord.
Al met al een zeer vet feest, rij was ook niet lang, 1 klein opstotje gezien, bier was lekker, geluid was goed. Goed vertoeven
was echtt vet vet vettt feestje 
10x beter dan vorig jaar
, en heb me echt helemaal vermaakt in de kleinere zaal.... vette ragbasss
maar bij binnenkomst werd ik gefotografeerd bij de kluisjes door die kluispipo`s zelf.... weet iemand nog hoe dat bedrijf hete en misschien ook desbetreffende internetsite....te
om te onthouden.....
Alvast bedankt medeflockerssssss
maar bij binnenkomst werd ik gefotografeerd bij de kluisjes door die kluispipo`s zelf.... weet iemand nog hoe dat bedrijf hete en misschien ook desbetreffende internetsite....te
Alvast bedankt medeflockerssssss
donateur
jah feest was wel grappig, clubkutgehalte was zowaar gedaald met 10% door vervanger dance valley, jammer dat de overgebleven 50% het niet wist dat der een alternatief was dit weekend, beetje jammer weer
================================================================
Nou geef mij die goed uitziende meiden maar i.p.v. zo'n pepharses als jij zelf!
Liep jij niet op het verkeerde feestje, pauluskerk had toch ook zijn wekelijkse avond??
================================================================
Nou geef mij die goed uitziende meiden maar i.p.v. zo'n pepharses als jij zelf!
Liep jij niet op het verkeerde feestje, pauluskerk had toch ook zijn wekelijkse avond??
jah feest was wel grappig, clubkutgehalte was zowaar gedaald met 10% door vervanger dance valley, jammer dat de overgebleven 50% het niet wist dat der een alternatief was dit weekend, beetje jammer weer
------------------------------------------------------
Is echt de taal van de 16 jarige lonsdale jeugd.....
------------------------------------------------------
Is echt de taal van de 16 jarige lonsdale jeugd.....
Pluspunten: schone gratis toiletten
Volgende keer kom ik maar bij jullie toileteren dan, bij ons
moest je je broek oprollen en de stront zat aan de muur : kots : echt totaal niet smakelijk
Weinig onendigheden gezien, af en toe wat rare struikel randjes en gaatjes etc
Voor de rest top feest gehad, echt weer een Thunderdome die zijn naam eer aan doet, maar hij tipt nog niet aan A Decade.
Aangezien mijn voorspelling vorig jaar voor deze edite van TD het volgende was:
Geen waar voor je geld, Geluid was kut ook in het begin voorin, kon elkaar gewoon verstaan op 1m afstand. WC was BAH. Sfeer toppie de rest eigenlijk ook wel.Volgende x TD voor 25euro
Ga ik nu voor de wens dat ze deze trend in prijs & kwaliteits verhouding volhouden en verbeteren ten opzichten van de klant ( a.k.a de feestgangers wij
Vond in zaal 1 Vince de topper en in Zaal 2 de set van Dj Baas & Negative A. (waar was was x-ess)
Dat vuurwerk moeten ze echt verbieden. Ik had net een nieuw bietje komt er kut knal en meer bier vliegt over me heen.
Het gaat nog een keer gebeuren dat er iemand een hartstilstand krijgt. En dan zeggen dat het door de drugs komt.
Dat vuurwerk moeten ze echt verbieden. Ik had net een nieuw bietje komt er kut knal en meer bier vliegt over me heen.
Het gaat nog een keer gebeuren dat er iemand een hartstilstand krijgt. En dan zeggen dat het door de drugs komt.
ten eerste..ik was gratis..vriend van me had 2 kaarten gewonnen op hardbass!!
dus t is beter dan thuis op de bank zitten..
ik vond t maar n saaie bedoeling, dr stonden wel heel veel
mensen een beetje voor zich uit te staren, of zitten(!)
ik heb tot 5en nog snoeihard staan stampen met nog een stel vrienden om een beetje sfeer te kweken, maar dr kwam
niet veel van terecht. de dj's vond ik ook minder..dr was totaal geen ritme, als je net lekker stond te stampen kwam dr weer een pauze met irritante geluidjes.maar dat zal wel aan mij liggen want als ik de meningen zo hoor..
tot mn verbazing draaide PAUL wel echt alles lekker in mekaar!
m'n portemenee was k nog kwijtgeraakt, maar werd gebeld door iemand die m had gevonden en bij merchandise had neergelegd....hij heeft zichzelf al beloond met t geld dat er in zat(geef je groot gelijk, had ik ook gedaan..)
t bier kreeg k na n tijdje echt niet meer door me strot..gatverredamme..en dus werd t tijd om maar s naar huis te gaan..
ondanks dat t gezellig was had ik toch wat meer verwacht..
maar ach...T WAS GRATIS
dus t is beter dan thuis op de bank zitten..
ik vond t maar n saaie bedoeling, dr stonden wel heel veel
mensen een beetje voor zich uit te staren, of zitten(!)
ik heb tot 5en nog snoeihard staan stampen met nog een stel vrienden om een beetje sfeer te kweken, maar dr kwam
niet veel van terecht. de dj's vond ik ook minder..dr was totaal geen ritme, als je net lekker stond te stampen kwam dr weer een pauze met irritante geluidjes.maar dat zal wel aan mij liggen want als ik de meningen zo hoor..
tot mn verbazing draaide PAUL wel echt alles lekker in mekaar!
m'n portemenee was k nog kwijtgeraakt, maar werd gebeld door iemand die m had gevonden en bij merchandise had neergelegd....hij heeft zichzelf al beloond met t geld dat er in zat(geef je groot gelijk, had ik ook gedaan..)
t bier kreeg k na n tijdje echt niet meer door me strot..gatverredamme..en dus werd t tijd om maar s naar huis te gaan..
ondanks dat t gezellig was had ik toch wat meer verwacht..
maar ach...T WAS GRATIS
donateur
beste avond van me leven....'ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!!!!'
Daan, love u. nog nooit heeft iemand zo iets liefs voor mij gedaan!
Daan, love u. nog nooit heeft iemand zo iets liefs voor mij gedaan!
Hahaha tut
We hebben staan gillen van blijschap
Tis trouwens wel uitkijken voor de security daar. Een maatje van me dacht even wat puntjes te gaan pakken in de wc, ik ging zelf eerst pissen.
Dus hij stapt het hokje in, even later 4 security bij de deur. Een legt z'n oor tegen de deur en knikt met z'n harses. Hup deur open, staat ie daar met een witte neus!
Gelukkig hoefde die het alleen maar in te leveren, en vonden ze verder nix bij um.
Dus hij stapt het hokje in, even later 4 security bij de deur. Een legt z'n oor tegen de deur en knikt met z'n harses. Hup deur open, staat ie daar met een witte neus!
Gelukkig hoefde die het alleen maar in te leveren, en vonden ze verder nix bij um.
Thunderdome was echt KICK ASS was er al om 10 uur bij korsakoff flink stampuh dat vuurwerk was ook bruut. Hoe later het werd hoe beter flinke rang gang hoop vage figuren gezien altijd lachen.
Nou volgende week Nightmare ben benieuwd.
Alleen jammer dat er ook club kutjes liepen en van die puntschoen wijven voor de rest zeer geslaagd.
Nou volgende week Nightmare ben benieuwd.
Alleen jammer dat er ook club kutjes liepen en van die puntschoen wijven voor de rest zeer geslaagd.
donateur
hahaha poesj en ik stonden als kippetjes vooraan te schreeuwen hahaha
Hahaha ja echt
Sas kvond het wel fijn dat je me handje vast hield
laatste aanpassing
heel vet ja,eindelijk weer eens een leuk hardcore feest meegemaakt,gelukkig liepen dr ook nie zoveel dwaazi's zoals normaal gesproken, deed de sfeer een hoop goed i.i.g alleen zo'n pijn in me benen nou, weet iemand hoe ik dat snel weer kan herstellen?voeld namelijk erg vervelend steeds als k ga staan moet ik zitten!!

donateur
volgende keer staan wij daar op t podium
en dan vraag ik jou
en dan vraag ik jou
Daar hou ik je aan!
Eerste thunderdome, echt een zwaar relaxt feestje, heel de avond alleenmaar vrolijke mensen gezien en keihard los gegaan 

Damn wat een vette Thunderdome weer !
Flink staan springen, hoop relaxte lui gezien, zelfs nog mensen gesproken uit Frankrijk en Italie, geluid was goed te doen voor in de zaal. Wat wil een mens nog meer ?
Hier wat filmpjes gemaakt met me phone (stel je er niet (te)veel van voor):
http://www.x-torturer.com/movies/TD2004_1.avi
http://www.x-torturer.com/movies/TD2004_2.avi
http://www.x-torturer.com/movies/TD2004_3.avi
http://www.x-torturer.com/movies/TD2004_4.avi
http://www.x-torturer.com/movies/TD2004_5.avi
http://www.x-torturer.com/movies/TD2004_6.avi
Eventueel de nodige codec (als ze 't niet doen):
http://www.x-torturer.com/movies/m3jpegv3.exe
Helaas Vince z'n scratch intro niet vastgelegd omdat ik met open mond stond toe te kijken.. ongelofelijk die kerel
Flink staan springen, hoop relaxte lui gezien, zelfs nog mensen gesproken uit Frankrijk en Italie, geluid was goed te doen voor in de zaal. Wat wil een mens nog meer ?
Hier wat filmpjes gemaakt met me phone (stel je er niet (te)veel van voor):
http://www.x-torturer.com/movies/TD2004_1.avi
http://www.x-torturer.com/movies/TD2004_2.avi
http://www.x-torturer.com/movies/TD2004_3.avi
http://www.x-torturer.com/movies/TD2004_4.avi
http://www.x-torturer.com/movies/TD2004_5.avi
http://www.x-torturer.com/movies/TD2004_6.avi
Eventueel de nodige codec (als ze 't niet doen):
http://www.x-torturer.com/movies/m3jpegv3.exe
Helaas Vince z'n scratch intro niet vastgelegd omdat ik met open mond stond toe te kijken.. ongelofelijk die kerel
1 Manu le Malin & Producer: Lekker setje, vooral laatste half uur
2 Dano: Geweldig!
3 Ophidian live: Vet!!! veel nieuwe vette nummers, aanstekers in de lucht bij Butterflly, erg sfeervol
4 Paul elstak: Aardig setje, veel oude platen en gelukkig weinig Offensive-spul
5 Unexist: Voor mij de man van de avond. Gewoon HARD, en toch goed dansbaar
5 Catscan: Leuk, niet echt bijzonder
6 Vince: Standaard goed
7 Promo: Leuke afwisselende set
8 The Rapist & Lenny Dee: Niet moeilijk doen, gewoon ragge!
9 Smurf: jaa lekker ziek setje zoals verwacht
Conclusie: vet feest!
2 Dano: Geweldig!
3 Ophidian live: Vet!!! veel nieuwe vette nummers, aanstekers in de lucht bij Butterflly, erg sfeervol
4 Paul elstak: Aardig setje, veel oude platen en gelukkig weinig Offensive-spul
5 Unexist: Voor mij de man van de avond. Gewoon HARD, en toch goed dansbaar
5 Catscan: Leuk, niet echt bijzonder
6 Vince: Standaard goed
7 Promo: Leuke afwisselende set
8 The Rapist & Lenny Dee: Niet moeilijk doen, gewoon ragge!
9 Smurf: jaa lekker ziek setje zoals verwacht
Conclusie: vet feest!
superfeest gehad, bijna de hele aaf staan trappen.
Hellfish and Producer hadden naar mijn mening de beste set van de avond! Ophidian was ook wreed.
Hellfish and Producer hadden naar mijn mening de beste set van de avond! Ophidian was ook wreed.
laatste aanpassing
oh het was egt zo vet. en dan ben ik niet eens een egte hardcore fan. had eigenlyk verw8 dak de hele avond wel btje langs de kant zou staan....nou mooi niet
. tessa was leuk je weer gezien te hebbe!!!! was egt een geslaagd avondje. alleen wel jammer van el in de trein 
P.S. meisje by die kooien in de grote zaal, bedankt voor het schrijve van mn sms...2x
(nadat ik em per ongeluk de 1e keer had gewist
)
P.S. meisje by die kooien in de grote zaal, bedankt voor het schrijve van mn sms...2x
laatste aanpassing
het is dat mijn interesse in hardcore gewoon een beetje weg is, dus zaal 1 was niet echt aan mij besteed...
maarum
sfeer!
geluid (nog nooit zo hard op een thundedome)
helemaal los op smurf!!!!
echt een hele strakke produktie van id-t!!!
maarum
sfeer!
geluid (nog nooit zo hard op een thundedome)
helemaal los op smurf!!!!
echt een hele strakke produktie van id-t!!!
Echt geweldig !!!! MoH keer 10 !
-Binnen 10 minuten binnen
-relaxte munten en geen kut bonnen
-geweldige drank en etenswaren
-veel betere geluids kwaliteit als ik ooit verwacht had !
-sociaale party gangers en niet alteveel houthakkers
-lekker hard kunnen raggen !
-geen 1 minpunt kunnen vinden
-GRATIS WATER> zeer relaxed al heb je alleen een droge mond en geen dorst
-GRATIS WC !
HUH ligt et aan mij of GRATIS bij ID-T ?
blijkbaar hadden ze wat goed te maken
dat hebben ze zeker gedaan !
Ophidian was voor mij echt de topper van de avond
BUTTERFLY
en Promo die zette ze VUILNIS BUITEN
-Binnen 10 minuten binnen
-relaxte munten en geen kut bonnen
-geweldige drank en etenswaren
-veel betere geluids kwaliteit als ik ooit verwacht had !
-sociaale party gangers en niet alteveel houthakkers
-lekker hard kunnen raggen !
-geen 1 minpunt kunnen vinden
-GRATIS WATER> zeer relaxed al heb je alleen een droge mond en geen dorst
-GRATIS WC !
HUH ligt et aan mij of GRATIS bij ID-T ?
blijkbaar hadden ze wat goed te maken
dat hebben ze zeker gedaan !
Ophidian was voor mij echt de topper van de avond
BUTTERFLY
en Promo die zette ze VUILNIS BUITEN
Wat n feest 
Skeletor: Zeker een goeie dj, deze nieuwe talenten moeten ze vaker laten draaien op feesten.
Ophidian (live):
Wat een gruwelijke live set, dit was tenminste echt live!! 
Dj Paul: Draaide veel beter dan ik verwachtte lekker n beetje wat oudere klappers, tenminste niet zoveel van die offensive zooi
Dano: Echt weer n superlekker oldstylesetje
Dj Baas vs. X-ess feat. Negative A: Ook n heel lekker setje, veel DNA en dat soort stijlen.
Catscan (live): Was ckers wel vetjes, maar had er eerlijkgezegd meer van verw8
Vince: The master of the turntables

Promo: Klonk lekker, heb altijd een lekkere platenkeus
Toen was ik naar huis gegaan
Was echt een topfeest, goed geluid, vette decoratie....behalve de wc's waren echt kut
Maarja lekker feessie ID&T
Skeletor: Zeker een goeie dj, deze nieuwe talenten moeten ze vaker laten draaien op feesten.
Ophidian (live):
Dj Paul: Draaide veel beter dan ik verwachtte lekker n beetje wat oudere klappers, tenminste niet zoveel van die offensive zooi
Dano: Echt weer n superlekker oldstylesetje
Dj Baas vs. X-ess feat. Negative A: Ook n heel lekker setje, veel DNA en dat soort stijlen.
Catscan (live): Was ckers wel vetjes, maar had er eerlijkgezegd meer van verw8
Vince: The master of the turntables
Promo: Klonk lekker, heb altijd een lekkere platenkeus
Toen was ik naar huis gegaan
Maarja lekker feessie ID&T
laatste aanpassing
Uhhh ja hoe wassut,
lekker rondjes schuifele op me bowlingschoene?
lekker rondjes schuifele op me bowlingschoene?
dj paul en vince en unexist draaiden goed. de rest niet, van dat gare industrial rommel.
nou dat had je ook wel kunne verwachten als je naar de line up keek
was echt een vette thunderdome
conrad echt een vette act
102 kilo maarten
vince wat tegen vallen
angels of darkness
nog een paar dj's in 2de zaaltje
promo ook
kortom 2de zaaltje was echt het vetst
Gruwelijk feessie! 
Het was niet super druk, dus dat was beter, ik kwam ook lekker snel binnen, zonder uren in de rij te staan, en er was genoeg ruimte om uit je dak te gaan!
Verder werd er super hard gedraait....vond alleen promo erg tegenvallen, jammer!
Outblast was helemaal geweldig!
Het was niet super druk, dus dat was beter, ik kwam ook lekker snel binnen, zonder uren in de rij te staan, en er was genoeg ruimte om uit je dak te gaan!
Verder werd er super hard gedraait....vond alleen promo erg tegenvallen, jammer!
Outblast was helemaal geweldig!
donateur
poeheej ben toch blij dak niet ben geweest..
en altijd dat gezeur hier over die zogenoemde wazi's..
je gaat toch naar een feest om te feesten dus laat iedereen lekker in z'n eigen waarde.. je eigen ergeren aan dingen kun je beter door de weeks doen anders verpest je misschien zelf je goeie weekend humeurtje
Het gaat er over hoe Thunderdome was.. Goed of Slecht toch?
Goed dus
zo te lezen..
volgende week Nightmare
je gaat toch naar een feest om te feesten dus laat iedereen lekker in z'n eigen waarde.. je eigen ergeren aan dingen kun je beter door de weeks doen anders verpest je misschien zelf je goeie weekend humeurtje
Het gaat er over hoe Thunderdome was.. Goed of Slecht toch?
Goed dus
volgende week Nightmare
Ik vond het zeker een geslaagd feest. Had kaartjes gewonnen via ID&T radio en toen we daar aankwamen bleken het VIP kaarten te zijn.
Het viel me op dat er niet zoveel Lonsdale/houthakkers figuren rondliepen. Het merendeel liep in "gewone" kleding of hadden shirtjes van vroeger aan. Ook een hoop ausies/cavello´s gezien. Toppie!! Hing ook wel een goede sfeer.
Paul draaide een hoop ouwe nummers. Leuk om die weer is te horen.
Buzz Fuzz begon een beetje eentonig maar toen die eenmaal op dreef was, was het zwaar
. Promo vond ik iets minder. Paar leuke nummers gehoord maar voor de rest kon het me niet zo boeien.
Catscan en Outblast waren aardig aan het beuken. Helaas wel een aantal nummers dubbel gehoord. Trillseeker gewoon 3 keer, ze moeten is stoppen dat nummer op elk feest te draaien. Het is een supernummer maar als je hem overal hoort begint het te vervelen.
Vond het wel mooi toen ze afsloten met Drop It van 3SA (
) maar met alle respect voor de beste man, gaan we dat nou op elk feest doen? Op HardBass sloot Outblast met hetzelfde nummer af ook ter ere van hem. Zet dan tenminste een ander nummer op, hij heeft genoeg
nummers.
Paul draaide een hoop ouwe nummers. Leuk om die weer is te horen.
Vond het wel mooi toen ze afsloten met Drop It van 3SA (
laatste aanpassing
zow wat een superfeest was het! heb me echt goed vermaakt.
Was om 0.30 uur binnen, net nog een stukje ophidian meegemaakt. Paul draaide lekkere nummers. Unexist was super, ik kijk echt uit naar die live cd van hem!
De kooi bij catscan was top! echt vet om daar onder te staan!
Echt mooi toen de Vizitor op kwam en hij die draaitavels ging slopen
Outblast was een goede afsluiter!
Het was echt super druk, maar toch had je over goed de ruimte, echt top geregeld.
Gratis wc's waren echt relaxed!
Superfeesje!!!!
Was om 0.30 uur binnen, net nog een stukje ophidian meegemaakt. Paul draaide lekkere nummers. Unexist was super, ik kijk echt uit naar die live cd van hem!
De kooi bij catscan was top! echt vet om daar onder te staan!
Echt mooi toen de Vizitor op kwam en hij die draaitavels ging slopen
Outblast was een goede afsluiter!
Het was echt super druk, maar toch had je over goed de ruimte, echt top geregeld.
Gratis wc's waren echt relaxed!
Superfeesje!!!!
SWIXX top bottom 5 december 2004 16:42 [Melding]
SWIXX Baalde van die vechtpartij vooraan zaal 1 in het midden..
Trieste eikels, lekker met 6 man met kisten op een liggend persoon intrappen..
Gaf mij een naar gevoel over een feest dat ik eerst zo wijs vond.
SWIXX Baalde van die vechtpartij vooraan zaal 1 in het midden..
Trieste eikels, lekker met 6 man met kisten op een liggend persoon intrappen..
Gaf mij een naar gevoel over een feest dat ik eerst zo wijs vond.
?
Ben je ook triest dat je er niks aandoet!
en
gewoon reageren Ouwe!
ipv dat trieste gejammer
laatste aanpassing
donateur
Outblast was een goede afsluiter
Vond Outblast tegenvallen, altijd weer die zelfde hardcore nummers die ik al 100 x gehoord heb op een feest, ze hadden beter Jappo neer kunnen zetten als afsluiter, sjezus wat draaid die vent snoeihard!
veel van die lui zijn toch alleen maar op zoek naar ruzie, stond gister in 1 keer midden in een vechtpartij met wazi's, dat bevordert de sfeer niet echt, oprotten met die lui!
laatste aanpassing
ik vond het echt super. goede sfeer leuke dj;s gehoord.
toppers voor mij:
Manu le malin & Producer
PLACID K (deze man draaide echt zó goed)
The rapist
Unexist
laatste stukje Vince was ook leuk.
ik heb overigens 3x psychiatric ass voorbij horen komen.
en wat draaide Promo kut! Altijd maar weer die standaard hardcoreplaatjes.
Ik ga naar thunderdome om nieuwe shit te horen en gelukkig lieten onder meer Placid K en anderen dat horen
toppers voor mij:
Manu le malin & Producer
PLACID K (deze man draaide echt zó goed)
The rapist
Unexist
laatste stukje Vince was ook leuk.
ik heb overigens 3x psychiatric ass voorbij horen komen.
en wat draaide Promo kut! Altijd maar weer die standaard hardcoreplaatjes.
Ik ga naar thunderdome om nieuwe shit te horen en gelukkig lieten onder meer Placid K en anderen dat horen
laatste aanpassing
super top feesie!!
sfeer echt een dikke 10
geweldig om over het publiek te kijken in die kooien, maar dat ze nou ook heen en weer gingen?? niet meegekregen.
ik pers vond ophedian dikke ruk maar ja
vond unexicst ook super draaien
voor de rest qua draaistijlen erg tegenvallen, maar drukte de pret niet
iemand die gozer nog zien schijten in de 2e zaal
jeeeeeeeeezuuus zeg dan ben je echt ziek!!
sfeer echt een dikke 10
geweldig om over het publiek te kijken in die kooien, maar dat ze nou ook heen en weer gingen?? niet meegekregen.
ik pers vond ophedian dikke ruk maar ja
vond unexicst ook super draaien
voor de rest qua draaistijlen erg tegenvallen, maar drukte de pret niet
iemand die gozer nog zien schijten in de 2e zaal
donateur
vet feestje hoor 
Echt een topfeest.
Goed geluid, goed dj's
Ophidian was trouwens erg goed, live piano spelen (butterfly).
Leuk dat Dano z'n vriendin ten huwelijk vroeg.
Geen vechtpartijen gezien.
Relatief weinig houthakkers.
Heb echt geen minpunten, alle feesten zouden zo moeten zijn.
Ook wel spectaculair om vanaf die verhogingen in de grote zaal de zaal in te kijken. Echt fucking veel mensen.
Goed geluid, goed dj's
Ophidian was trouwens erg goed, live piano spelen (butterfly).
Leuk dat Dano z'n vriendin ten huwelijk vroeg.
Geen vechtpartijen gezien.
Relatief weinig houthakkers.
Heb echt geen minpunten, alle feesten zouden zo moeten zijn.
Ook wel spectaculair om vanaf die verhogingen in de grote zaal de zaal in te kijken. Echt fucking veel mensen.
vraagje:vind je niet dat je belazerd wordt???? wanneer de barsss niet meer tappen,maar nog wel munten verkopen.flessseeeetrrrreeeeeekkkkkkkkerij offf logistieke organisatorische tekortkomingen off what ever. wel laten betalen maar nog nix te zuipen en van het kastje naar de muuurrrr uvw gak -praktijken
vraagje:vind je niet dat je belazerd wordt???? wanneer de barsss niet meer tappen,maar nog wel munten verkopen.flessseeeetrrrreeeeeekkkkkkkkerij offf logistieke organisatorische tekortkomingen off what ever. wel laten betalen maar nog nix te zuipen en van het kastje naar de muuurrrr uvw gak -praktijken
laatste aanpassing
Jaja mensen.. K ben dr helemaal stil van geworden...
Wat een SUPER feest!!!!!
Thunderdome 
Wat een SUPER feest!!!!!
Was mijn 1e TD, niet echt spectaculair ofzo
was wel een leuk feestje, decoratie was erg goed gedaan 
Wat mee erg meeviel was de prijs voor de munten (5 stuks voor 10 euro) alleen parkeren was vet duur: 10 euro
Paul, Ophidian, Promo, Baas + Negative A waren voor mij de helden van deze nacht
Catscan viel tegen 
Geluid was oke
Wc waren weliswaar gratis
maar vaak erg druk dus lange rijen
De jaarbeurs is wel een goeie locatie, lekker groot 
Gelukkig geen opgefokte sfeer, maar echt een goeie sfeer was er nu ook weer niet...
Ik heb iig een leuke nacht gehad
Ik ben er van overtuigd dat Nightmare volgende week beterz wordt

Over nightmare gesproken; toen Paul opkwam riep die MC: de dj die er volgende week niet bij is op nightmare, paul moest er zelf om lachen
CU next week!
Wat mee erg meeviel was de prijs voor de munten (5 stuks voor 10 euro) alleen parkeren was vet duur: 10 euro
Paul, Ophidian, Promo, Baas + Negative A waren voor mij de helden van deze nacht
Geluid was oke
Wc waren weliswaar gratis
Gelukkig geen opgefokte sfeer, maar echt een goeie sfeer was er nu ook weer niet...
Ik heb iig een leuke nacht gehad
Ik ben er van overtuigd dat Nightmare volgende week beterz wordt
Over nightmare gesproken; toen Paul opkwam riep die MC: de dj die er volgende week niet bij is op nightmare, paul moest er zelf om lachen
laatste aanpassing
het was superrrrrrrrrrr LYP
en ja promo dat heb ik zeker niet meegemaakt 
ophidian live set was knalle i kwas net binne toen
enuh dj smurf
die man is heilig voor mij
hij draaide precies mijn tempo de hele tijd en outblast sloot ook wel gruwlijk af
het laatste stukje dan de rest wask nog bij smurf aant ragge 
ophidian live set was knalle i kwas net binne toen
enuh dj smurf
Thunderdome van achter de bar:
De bar in de chill out was echt slecht geregeld
Oordoppen in de chill out area (hoorde toen echt niks meer
)
Teveel opgefockte mensen die te eigenwijs waren om ook maar enig aanwijzing te volgen van het barpersoneel waardoor het langer duurde voordat de mensen drinken hadden....
Jammer niks meegekregen van de muziek
De bar in de chill out was echt slecht geregeld
Oordoppen in de chill out area (hoorde toen echt niks meer
Teveel opgefockte mensen die te eigenwijs waren om ook maar enig aanwijzing te volgen van het barpersoneel waardoor het langer duurde voordat de mensen drinken hadden....
Jammer niks meegekregen van de muziek
Geweldig feest 
(permanent verbannen)
In het begin stond ik in zaal 1 rechts vooraan, en daar hadden ze een blik pogo mongolen opengetrokken. Wat een kneuzen zeg de tering. Jammer dat ze niet in dat soort getalen naar Amsterdam komen, want dan weten ze het al denk ik.
Voor de rest lekker staan zuipen op het vip podium de hele nacht, geluid was wel ok vond ik.

Voor de rest lekker staan zuipen op het vip podium de hele nacht, geluid was wel ok vond ik.
Another edition of THUNDERDOME was :
de uren ervoor echt afzien...k'moest die zelfde zaterdag nog met mijn Boostertje naar sluis achter kaarten want je kon ze niet reserveren... [ 70 kilometer rijden in de kou ]
Toen mij zeer snelklaar gemaakt om de trein nog te halen van 17.43 !!! zodat ik daar rond 9.30 ging zijn...maar dat is me niet gelukt , een paar minuten te laat...dan maar de volgende trein gepakt en 4 uur later was ik in utrecht...het kwam nog goed uit want The producer en manu was aan de beurt...
dan achter 30 euro drankkaartjes geweest...dat was al na 2 uur op...maar kon dan ook een tijdje weg ...Maar volgens mij zat er wel veeel wodka in de wodka redbull
...das wel leuk meegenomen...
dan beginnen zuipen want in het begin was er niet zoveel volk...
Toen ik goed waus begon te worden heb ik al snel kunnen los gaan bij ophidian [ botervlieg met aanstekers enzo...]
Maar
Ik weet niet of jullie het beseffen maar dat feest is een stuk geslaagt daar MC DROkZ !!!
Die kan het gewoon...ie praat niet te veel...niet te weinig...ie schreeuwt niet door de melodie lijnen enzo...echt alles perfect ge mc't !!!
Respect !!!
Toen dat ik judgement day hoorde rende ik metteen weg naar de andere zaal...want toen was het paul...maar dat was eigenlijk niet nodig want hij draaide toch niet veel offensive spul... catscan was vet kwa tracklist enzo...The world is mine gehoord en of Be unforgettable ...
The visitor was zeeeeeer goed... zeer goed gemixt enzo...met gevoel gespeelt...maar ik zou hem wel als afsluiter gezet hebben...toen heb ik wel veel van me moeten geven maarja...
vince gewoon goed...
Promo zeer vet met zijn super geile melodietjes core !
daar hou ik van !
Outblast was ook zeer goed...De ppp track op het einde was vet ...toen heb en wilde ik ook nog alles uit de kan halen...en dit is me min of meer nog gelukt...
Maar ik dacht dat ze wel een andere track van hem ging draaien...bijvoorbeeld een remix van één van zijn nummers...
Het licht was super...ook meestal goed duister
en als er licht was met veel lasers en of strobo's..
de vuurhaarden waren ook vet...
De knallen gaven ook wel een speciaal karakter aan de party.. En ik stond links vanvoor in de Area 1 !!!
Geluid was goed en mijn oren deden raar maar waar geen zeer
En met die wazi"s is niets mis mee...Ze gaan ook voor te feesten...[de meeste toch ] nog tegen één aangebeukt niets van ruzie enzo gehad...
Verder nog hard op los gegaan op...
Botervlieg
unleash the beest
drop it
psyhtric ass [ en daar kun je zwaar oplos gaan ]
base alert - zoo
en nog vele anderen...
Tjah is wel leuk dat je alles kent wat ik gehoort hebt daar
Normaal moest ik en wilde ik Angels of darkness zien en zeker placid k...maarja...kwas zodanig waus dat ik het vergeten was...k'heb mij dan ook geen één seconde verveelt in erea 1 ...K'heb maar 1 slechte track gehoord en dat was Bust bust bust you're ass van [staat op thunderdome red]...k'heb geen goesting om de tittel te zoeken...
Anders veel geile plaatjes gehoord. Iedereen deed lijk zijn uiterste best om het feestie te slagen
Maar ...
Toen ik nog niet zeer lang binnen was had ik wel mijn GSM verloren
en er stonden filmpjes op van Thunderdome
Ik was zodanig bezig aan het hakken dat ik mijn gsm uit mijn broekzak gehakt hebt !
Do not try this at home !

Ik heb er wel een beetje zitten op bokken dat ik hem kwijt was maarja...
K'heb het dan toch later kunnen vergeten en weer kunnen los gaan...Twa wel chique dat er 3 knappe ravetavejes naast mij stonden los te gaan
Dus ik doe nu een oproep aan iedereen... om mijn gsm terug te bezorgen...
![Bron: http://www.e-phones.nl/images/telpics/nokia5140blue.jpg [img cacheid=00133cdd001064b183d9efb91a007c3f05]http://www.e-phones.nl/images/telpics/nokia5140blue.jpg[/img]](/images/cache/00133cdd001064b183d9efb91a007c3f05)
pleaze...
na de treinrit terug naar huis is er rond station rotterdam dam ofzo iets gebeurd in de trein...een raam heeft er mee te maken...meer verklap ik niet
1 woord
Massive !
de uren ervoor echt afzien...k'moest die zelfde zaterdag nog met mijn Boostertje naar sluis achter kaarten want je kon ze niet reserveren... [ 70 kilometer rijden in de kou ]
Toen mij zeer snelklaar gemaakt om de trein nog te halen van 17.43 !!! zodat ik daar rond 9.30 ging zijn...maar dat is me niet gelukt , een paar minuten te laat...dan maar de volgende trein gepakt en 4 uur later was ik in utrecht...het kwam nog goed uit want The producer en manu was aan de beurt...
dan achter 30 euro drankkaartjes geweest...dat was al na 2 uur op...maar kon dan ook een tijdje weg ...Maar volgens mij zat er wel veeel wodka in de wodka redbull
Toen ik goed waus begon te worden heb ik al snel kunnen los gaan bij ophidian [ botervlieg met aanstekers enzo...]
Maar
Ik weet niet of jullie het beseffen maar dat feest is een stuk geslaagt daar MC DROkZ !!!
Die kan het gewoon...ie praat niet te veel...niet te weinig...ie schreeuwt niet door de melodie lijnen enzo...echt alles perfect ge mc't !!!
Respect !!!
Toen dat ik judgement day hoorde rende ik metteen weg naar de andere zaal...want toen was het paul...maar dat was eigenlijk niet nodig want hij draaide toch niet veel offensive spul... catscan was vet kwa tracklist enzo...The world is mine gehoord en of Be unforgettable ...
The visitor was zeeeeeer goed... zeer goed gemixt enzo...met gevoel gespeelt...maar ik zou hem wel als afsluiter gezet hebben...toen heb ik wel veel van me moeten geven maarja...
vince gewoon goed...
daar hou ik van !
Outblast was ook zeer goed...De ppp track op het einde was vet ...toen heb en wilde ik ook nog alles uit de kan halen...en dit is me min of meer nog gelukt...
Maar ik dacht dat ze wel een andere track van hem ging draaien...bijvoorbeeld een remix van één van zijn nummers...
De knallen gaven ook wel een speciaal karakter aan de party.. En ik stond links vanvoor in de Area 1 !!!
En met die wazi"s is niets mis mee...Ze gaan ook voor te feesten...[de meeste toch ] nog tegen één aangebeukt niets van ruzie enzo gehad...
Botervlieg
unleash the beest
drop it
base alert - zoo
en nog vele anderen...
Normaal moest ik en wilde ik Angels of darkness zien en zeker placid k...maarja...kwas zodanig waus dat ik het vergeten was...k'heb mij dan ook geen één seconde verveelt in erea 1 ...K'heb maar 1 slechte track gehoord en dat was Bust bust bust you're ass van [staat op thunderdome red]...k'heb geen goesting om de tittel te zoeken...
Anders veel geile plaatjes gehoord. Iedereen deed lijk zijn uiterste best om het feestie te slagen
Maar ...
Ik was zodanig bezig aan het hakken dat ik mijn gsm uit mijn broekzak gehakt hebt !
K'heb het dan toch later kunnen vergeten en weer kunnen los gaan...Twa wel chique dat er 3 knappe ravetavejes naast mij stonden los te gaan
pleaze...
na de treinrit terug naar huis is er rond station rotterdam dam ofzo iets gebeurd in de trein...een raam heeft er mee te maken...meer verklap ik niet
1 woord
Massive !
laatste aanpassing
niks van de kaart er gingen idd 2 draaitafels aan
Volgens mij waren het geen draaitafels hoor! Een mengpaneel ofzo dacht ik.
Brute opening van die kerel. Eerst die gast die een clubplaatje ofzo opzetten hardhandig achter de tafels wegwerken en dan die zooi kapot hameren om vervolgens dolenthousiast ff dikke terror te gaan draaien..
Ik hou alleen nie van terror dus ben meteen weggelopen
donateur
pffff wat een feest
ben net wakker
had er niet teveel van verwacht maar damn
goeio thunderdome. volgend jaar cker weeer
valt me op dat steeds meer mensen weer normale kleding aantrekke op feesten..zeer weinig wazi's gezien ook
er werd lekker gedraaid
wc's waren goed te doen eten was ook lekker
veel bekenden
en wil me skattie & friends ff bedanke voor de ontzettend gave avond die ik heb gehad

had er niet teveel van verwacht maar damn
valt me op dat steeds meer mensen weer normale kleding aantrekke op feesten..zeer weinig wazi's gezien ook
er werd lekker gedraaid
en wil me skattie & friends ff bedanke voor de ontzettend gave avond die ik heb gehad
Foto's van Thunderdome staan online op www.housem.nl
ik blijf me alleen wel iedere x weer verbazen hoeveel ongelovelijk lelijke mensen er rond lopen op zo'n feest
dat mensen zich zo kunnen toe takellen
verder was het een prima partytje
weinig wazi's gezien alleen die pogo apen rechts vooraan in zaal 1 die gingen later nog met een paar andere wazi's op de vuist en heb toen wel genoten om daar naar te kijken
id-t RESPECT
dat mensen zich zo kunnen toe takellen
verder was het een prima partytje
weinig wazi's gezien alleen die pogo apen rechts vooraan in zaal 1 die gingen later nog met een paar andere wazi's op de vuist en heb toen wel genoten om daar naar te kijken
id-t RESPECT
Super feest 
voor ID&T, alles was goed geregeld!
Ik kwam binnen bij Manu en The Producer, nou die waren toch lekker aan het knallen!
DJ Paul, hitjes draaien zoals op elk feest
Catscan, wat heeft die gast lekkere platen, super om ze allemaal achter elkaar te horen. ARP
Vince, het is gewoon genieten hoe die gast draait!
Unexist, standaard vet
Op het eind nog effe de laatste energie eruit bij Smurf
En natuurlijk veel
voor Mr. Thunderdome, Drokz!!
Ik kwam binnen bij Manu en The Producer, nou die waren toch lekker aan het knallen!
DJ Paul, hitjes draaien zoals op elk feest
Catscan, wat heeft die gast lekkere platen, super om ze allemaal achter elkaar te horen. ARP
Vince, het is gewoon genieten hoe die gast draait!
Unexist, standaard vet
Op het eind nog effe de laatste energie eruit bij Smurf
En natuurlijk veel
laatste aanpassing
Erg goed feest
Miro super qua platenkeus
heerlijk om erin te komen
producer & manu....fantastisch
die void settler.......de tering
Bier was vrij ranzig maar heb er toch genoeg weg gekregen ehhee
coole avond gehad
overigens
ik hoop dat dat groepje rechtsvoor aids krijgt ofzo
liepen random mensen aan te vallen
kerel die naast me liep kreeg zomaar 2 klappen in z'n gezicht
sfeer was overigens prima
geen holland holland gehoord
erg weinig nazi uitingen
en alles was heel goed geregeld
Miro super qua platenkeus
heerlijk om erin te komen
producer & manu....fantastisch
die void settler.......de tering
Bier was vrij ranzig maar heb er toch genoeg weg gekregen ehhee
coole avond gehad
overigens
sfeer was overigens prima
geen holland holland gehoord
erg weinig nazi uitingen
en alles was heel goed geregeld
overigens
helemaal mee eens!!!
stelletje stakkers waren dat
liep ook een gozer met een id-t jas aan die kreeg ook uit het niets van 4 van die dwazi's klappen
phelaas trekken dit soort feesten ook hele zielige mensen aan
helemaal mee eens!!!
liep ook een gozer met een id-t jas aan die kreeg ook uit het niets van 4 van die dwazi's klappen
Ik vond et weer Ge-Wel-Dig! Jammer dat et weer in jaarbeurs was, want ik vind die lokatie feest verpestend. Het geluid was ok de aankleding was zeer zeker vet en de muziek was helemaal toppie. Jammer dat er nog steeds meer mannen gaan dan dames maar ja dat heb je nou eenmaal op zo'n feest. Weinig tot geen ruzie gezien en een dikke sfeer dat er hing, Niet gezond! VET!
haha nee ik ook nog steeds niet 
ik hoor niemand over de decoratie. In zaal 1 die beelschermen met al die explosies! Echt geweldig gewoon!
en inderdaad triest dat je geen wiet mocht hebben en dat je niet naar de kluisjes kon en weer terug de zaal in. Zo was mijn feest bijna eerder afgelopen maar gelukkig wilde een flyerjongen ons helpen! Bedankt gast!
en inderdaad triest dat je geen wiet mocht hebben en dat je niet naar de kluisjes kon en weer terug de zaal in. Zo was mijn feest bijna eerder afgelopen maar gelukkig wilde een flyerjongen ons helpen! Bedankt gast!
top feesie !! 

echt gek jonge met dj THE VISITOR
wil ik wel vaker terug zien das teminste echt hakke....!!!
maar verder heel de avond in de kleine zaal gestaan ging t nog met geluid want dat was over t algemeen zwaar naat
zie jullie vogende week....!!! hoop beter geluid
hardcore is een cliche
-de sint zegt neem dit paketje mee
wil ik wel vaker terug zien das teminste echt hakke....!!!
maar verder heel de avond in de kleine zaal gestaan ging t nog met geluid want dat was over t algemeen zwaar naat
zie jullie vogende week....!!! hoop beter geluid
hardcore is een cliche
-de sint zegt neem dit paketje mee
Foto's online op http://www.thirdmovement.nl/ ...
ja was zeker een geslaagd feest, leuke sfeer, snoeiharde muziek, ook terror
op het allerallerlaatse DROP IT
manu le malin was zwaar bagger, techno met een distotrion bass draai je maar ergens anders, voor derst was alles kick, die nintendo's waren ook aardig spacey, en dan di9e dia's met al die rampen waren ook wel kick, was een TOP FEEST, leuk publiek, en ben los gegaan als een motherfucker
op het allerallerlaatse DROP IT
manu le malin was zwaar bagger, techno met een distotrion bass draai je maar ergens anders, voor derst was alles kick, die nintendo's waren ook aardig spacey, en dan di9e dia's met al die rampen waren ook wel kick, was een TOP FEEST, leuk publiek, en ben los gegaan als een motherfucker
Foto's online op http://www.thirdmovement.nl/ ...
Maar goed dat t r zo veel zijnSuperfeest! Ophidian was voor mij de man van de avond, ik voelde gewoon dat Butterfly zijn aflsuiter werd...en kreeg ook meteen kippevel toen die langs kwam
Promo draaide ook super, echt mijn stijl.. Verder relaxte sfeer, geen problemen alleen te lange rij bij fouilleren!!
Die zieke filmpjes op de schermen maakte het helemaal compleet
Welterusten
Die zieke filmpjes op de schermen maakte het helemaal compleet
Welterusten
laatste aanpassing
overigens
helemaal mee eens!!!
helemaal mee eens!!!
valt weer op hoe de meningen op flock weer zonder schroom worden geuit hier, beetje jammer, want als je een beetje vent was had je die terplekke gedeeld met de personen in kwestie. maarjah, dat durven we natuulijk niet he, typisch weer
en dat jij zag dat die gast klappen kreeg, en je hielp niet eens, bevestigd wel weer hoe triest jij geweest moet zijn, want een beetje kerel had het dan voor m opgenomen en niet zinloos hier op flock ff zijn gal te spuwen
en als jullie er in amsterdam geen last van hebben, blijf dan lekker daar joh, ieder1 weer blij
laatste aanpassing
Haha moes, was een toppertje weer he.
Heerlijk hoe die wazi's elkaar toetakelde, heb er zeer van genoten. Zit nog steeds te wachten op de stoere wazi die mij een keertje een ros geeft.
En inderdaad M1EKSTE die bolle wazi, haha wat een figuur. hij heeft zelf ook flinke gehad.

Topper hele avond dus rechtvoor gestaan
owja het feestje was opzich ook wel grappig
Heerlijk hoe die wazi's elkaar toetakelde, heb er zeer van genoten. Zit nog steeds te wachten op de stoere wazi die mij een keertje een ros geeft.
En inderdaad M1EKSTE die bolle wazi, haha wat een figuur. hij heeft zelf ook flinke gehad.
Topper hele avond dus rechtvoor gestaan
owja het feestje was opzich ook wel grappig
Woah!
Pluspunten:
gratis pissen
snelle service bij de bar
Dano (wát een set zette hij neer, heerlijk!)
Vizitor
Smurf
veel bekenden gezien
Minpunten:
meisje die met mij mee was is halverwege de nacht ziek naar huis gegaan
tussen 3 en 5 was ff nergens goede muziek
thundercages deden niks?
irritante lampen in de kleine zaal
Pluspunten:
gratis pissen
snelle service bij de bar
Dano (wát een set zette hij neer, heerlijk!)
Vizitor
Smurf
veel bekenden gezien
Minpunten:
meisje die met mij mee was is halverwege de nacht ziek naar huis gegaan
tussen 3 en 5 was ff nergens goede muziek
thundercages deden niks?
irritante lampen in de kleine zaal
laatste aanpassing
t viel me op.. dat er veel mensen normaal gekleed waren
best wat aussies gezien
ook nog wakker
moeheid slaat toe!
best wat aussies gezien
ook nog wakker
moeheid slaat toe!
laatste aanpassing
Ik heb echt een super avond gehad!
Zwaar relaxte sfeer midden vooraan in de main, mooie lasers veel bekenden gezien keihard losgegaan, topfeest
Zwaar relaxte sfeer midden vooraan in de main, mooie lasers veel bekenden gezien keihard losgegaan, topfeest
na thunderdome 2003 kon het alleen maar beter dacht ik zo
wat me gelijk al opviel was dat het geluid al een stuk harder stond em voorin de zaal was het goed dreunen
we kwamen binnen bij manu le malin en dj the producer
normaal niet zo'n fan van hun maar het klonk wel erg lekker als je binnen kwam
ophidian
kunt er niets anders van zeggen 
dj paul was wat minder, wel leuk oude hitjes draaien maar de 1 na de andere gaat mij iets te ver
daarna vond ik echt alle andere dj's niet slecht draaien en vooral dj vince was weer de held van de avond hij krijgt het elke keer weer voor elkaar
visitor snoeien jezus heerlijk haha
outblast toch meer van verwacht maar het was een ardige afsluiter van de avond
de sfeer was erg goed , niet verwacht
decor niet al te veel dus ook goed
die tv's waren wel tof
geluid veeel harder als vorig jaar
thunderdome 2004 gaat in de boeken
wat me gelijk al opviel was dat het geluid al een stuk harder stond em voorin de zaal was het goed dreunen
we kwamen binnen bij manu le malin en dj the producer
normaal niet zo'n fan van hun maar het klonk wel erg lekker als je binnen kwam
ophidian
dj paul was wat minder, wel leuk oude hitjes draaien maar de 1 na de andere gaat mij iets te ver
daarna vond ik echt alle andere dj's niet slecht draaien en vooral dj vince was weer de held van de avond hij krijgt het elke keer weer voor elkaar
visitor snoeien jezus heerlijk haha
outblast toch meer van verwacht maar het was een ardige afsluiter van de avond
de sfeer was erg goed , niet verwacht
decor niet al te veel dus ook goed
geluid veeel harder als vorig jaar
thunderdome 2004 gaat in de boeken
donateur
Mijn handjes jeukte gister 
donateur
waarom zie ik jou nooit stoeipoes.. godverdomme
Ja sorry schat.. ik loop je altijd mis
donateur
Uhm
Nee volgens mij niet
Waarom mis ik dat toch altijd
Kheb Kef ook al niet gezien.. kdenk als ik daar nou beetje bij in de buurt blijf dan zie ik vast nog wel een relletje
maar helaas gemist
Nee volgens mij niet
Waarom mis ik dat toch altijd
Kheb Kef ook al niet gezien.. kdenk als ik daar nou beetje bij in de buurt blijf dan zie ik vast nog wel een relletje
donateur
Hoi Misanthropy 
donateur
waarom zie ik jou nooit stoeipoes.. godverdomme
donateur
Tam is er niet hoor, die slaapt al
Weet ik
Ik zeg al nix meer
donateur
It's all about the attitude
Idd
Aardig doen staat me niet
En ohja... sfeer was echt 80x beter dan ik verwacht had
!
Ik stond alleen op gegeven moment ergens midden in de zaal toen ging er zo'n kerel leuk de hele tijd met zn rechterhand in de lucht staan... en die stond daar echt gewoon zeker 10 minuten zo mee. En iedere keer als er een 'buitenlander' voorbij kwam deed hij dat weer.
Mooi detail daarbij was dat deze gozer echt van steen was.
Niets, maar dan ook NIETS bewoog ook maar enig sinds op de muziek. Hij was echt een standbeeld.
Als ik gezopen had had ik vast mn biertje over hem heen gegooid
Afslachten die gasten
Ik stond alleen op gegeven moment ergens midden in de zaal toen ging er zo'n kerel leuk de hele tijd met zn rechterhand in de lucht staan... en die stond daar echt gewoon zeker 10 minuten zo mee. En iedere keer als er een 'buitenlander' voorbij kwam deed hij dat weer.
Mooi detail daarbij was dat deze gozer echt van steen was.
Niets, maar dan ook NIETS bewoog ook maar enig sinds op de muziek. Hij was echt een standbeeld.
Als ik gezopen had had ik vast mn biertje over hem heen gegooid
Afslachten die gasten
goh, 1 quote van mij hier en gelijk drukt er iemand op het rode envelopje, een de-ja-vu van tijdje geleden lijkt het wel 
stoeipoes had er toen ook al zo'n handje van om dat te doen, zal toch niet weer zo zijn he, maar vermoed het wel, klasse wijffie
vooral zo doorgaan. beetje dieptriest weer dit
maar ach, wat maakt het mij nou uit, jullie doen maar hoor, als dat jullie gelukkig maakt
stoeipoes had er toen ook al zo'n handje van om dat te doen, zal toch niet weer zo zijn he, maar vermoed het wel, klasse wijffie
maar ach, wat maakt het mij nou uit, jullie doen maar hoor, als dat jullie gelukkig maakt
Vet feestje. Ik was wel wat later binnen dan normaal (0:30) maar dat mocht de pret niet drukken. In het begin vooral in de grote zaal gestaan, links achterin bij het scherm. Om een uurtje of half 3 maar effe naar de andere zaal gelopen. Toen begon net Buzz Fuzz te draaien geloof ik.
Helaas had ik de hele tijd veel bier lopen zuipen en ging het mis toen ik heel verstandig een keer een colaatje wilde drinken. Vette kramp in mijn maag. Gelukkig was dat na een half uurtje weer weg.
Daarna nog een tijdje in de kleine zaal, rechts vooraan, gestaan. Best een relaxe duistere sfeer daar met al die strobo's en rook.
Om 5 uur zijn we maar weer naar de grote zaal gelopen. Jammer dat er van 5 tot 6 terror werd gedraaid want dat was echt 3 keer niks, bovendien stond de hele zaal ook stil. Daarna nog een uurtje lekker staan feesten.
Ik vond dat er wel relax publiek was. Niet teveel van die lonsdale kleuters maar ook veel "normale" mensen. Ik heb ook helemaal geen ruzie of wat gezien.
Ik was amen met een vriend van mij gegaan hebben hebben de hele tijd rondgelopen met twee andere gozers die we vaag kennen. Kan best leuk zijn een keer met hele andere mensen dan normaal een feestje pakken.
Helaas had ik de hele tijd veel bier lopen zuipen en ging het mis toen ik heel verstandig een keer een colaatje wilde drinken. Vette kramp in mijn maag. Gelukkig was dat na een half uurtje weer weg.
Daarna nog een tijdje in de kleine zaal, rechts vooraan, gestaan. Best een relaxe duistere sfeer daar met al die strobo's en rook.
Om 5 uur zijn we maar weer naar de grote zaal gelopen. Jammer dat er van 5 tot 6 terror werd gedraaid want dat was echt 3 keer niks, bovendien stond de hele zaal ook stil. Daarna nog een uurtje lekker staan feesten.
Ik vond dat er wel relax publiek was. Niet teveel van die lonsdale kleuters maar ook veel "normale" mensen. Ik heb ook helemaal geen ruzie of wat gezien.
Ik was amen met een vriend van mij gegaan hebben hebben de hele tijd rondgelopen met twee andere gozers die we vaag kennen. Kan best leuk zijn een keer met hele andere mensen dan normaal een feestje pakken.
heel zwaar top feest

smurf the visitor jappo
het geluid was lekker!
de sfeer was top!!
geen vechtpartijen gezien!!
alleen de wc's waren erg druk, en heet!
maar die smurf jezus wat ging dat te keer daar
volle strobo's aan dikke terror/speedcore!! helemaal LOS!! zag wel iemand nocky gaan, dat wijffie achter de draaitafel zag het ook maar smurf gaf der weinig om, hetpubliek begon ook te schreeuwen maar hij ging gewoon volle bak verder!! jezus wat was hij uber vet zeg!!
smurf the visitor jappo
het geluid was lekker!
de sfeer was top!!
geen vechtpartijen gezien!!
maar die smurf jezus wat ging dat te keer daar
was ik blij dat achter het podium vvan de main ook een wc was en dat niemand dit bijna wist
maar feest was top, geluid was echt hard vooraan bij de boxen, sfeer was goed, wc's gratis, drank muntjes gelukkig maar 2 euro, dus super feesie
laatste aanpassing
Thunderdome was wel zo BRUUT!!!
de dj's
Sceletor: Was een goede inkomer!!!
leuke plaatjes gehoord!!
Korsakoff: Wat een lekker wijf
!!! maarre... draaien is voor haar niet weggelegd
!!!
Producer vs Manu le manin: ik verwachtte echt een kutset, net als vorig jaar!! maar wat hebben deze dj's mij verrast!!! WAT EEN SUPERSET!!! wat heb ik een brute platen gehoord!!! Meesterlijk gewoon!!!
Ophidian: Geen woorden voor!!!
voor mij de man van de avond!!!
Dj Paul: Gewoon Paul!!! Goed dus
Unexist: BOT!!!!
Catscan: was zeker echt goed!! had er echter iets meer van verwacht!!! het was misschien ook wel een beter idee om unexist achter catscan te plaatsen!!!
Vince: Jezus... wat kan die vent mixen!!!
Promo: Supervet!!! De oude "files" waren gewoon echt goed, maar dat spreekt voor zich!!! Maar vooral de laatste platen waren geweldig!!!
The visitor: Nou.... die opkomst...!!! ramt gewoon een draaitafel aan puin... en hoe!!!! geef um dan aan mij
!! maarre, die gast is echt een bruut!!!! en zn muziek ook!!! vooral die eerste plaat!!!
Outblast: Gewoon goed!!! kheb tot het einde staan stampen!!! en wat blijft drop it goed!!!
verder:
sfeer: Was zeker goed, geen opstootje gezien!!
aankleding: goed, vooral de lazers
Geluid: Geluid was echt keihard, we stonden ook vooraan, waar de bass echt voelde!!!
Organisatie: het was echt goed geregeld allemaal, ook met de drukte!! gratis wc's
ID-t heeft zn goede kant laten zien!!!
Kortom: een bruut feest!!!!
de dj's
Sceletor: Was een goede inkomer!!!
Korsakoff: Wat een lekker wijf
Producer vs Manu le manin: ik verwachtte echt een kutset, net als vorig jaar!! maar wat hebben deze dj's mij verrast!!! WAT EEN SUPERSET!!! wat heb ik een brute platen gehoord!!! Meesterlijk gewoon!!!
Ophidian: Geen woorden voor!!!
Dj Paul: Gewoon Paul!!! Goed dus
Unexist: BOT!!!!
Catscan: was zeker echt goed!! had er echter iets meer van verwacht!!! het was misschien ook wel een beter idee om unexist achter catscan te plaatsen!!!
Vince: Jezus... wat kan die vent mixen!!!
Promo: Supervet!!! De oude "files" waren gewoon echt goed, maar dat spreekt voor zich!!! Maar vooral de laatste platen waren geweldig!!!
The visitor: Nou.... die opkomst...!!! ramt gewoon een draaitafel aan puin... en hoe!!!! geef um dan aan mij
Outblast: Gewoon goed!!! kheb tot het einde staan stampen!!! en wat blijft drop it goed!!!
verder:
sfeer: Was zeker goed, geen opstootje gezien!!
aankleding: goed, vooral de lazers
Geluid: Geluid was echt keihard, we stonden ook vooraan, waar de bass echt voelde!!!
Organisatie: het was echt goed geregeld allemaal, ook met de drukte!! gratis wc's
Kortom: een bruut feest!!!!
Geweldig feest!!!
Vooral zaal 2 gestaan en echt die zaal
...
Heerlijke herrie, vooral 104kg Maarten en Smurf.
Moeten ze maar niet met hun vol gesnoven drug hoofd naar de strobo's kijken op terror en speedcore!
Vooral zaal 2 gestaan en echt die zaal
Heerlijke herrie, vooral 104kg Maarten en Smurf.
maar die smurf jezus wat ging dat te keer daar volle strobo's aan dikke terror/speedcore!! helemaal LOS!! zag wel iemand nocky gaan, dat wijffie achter de draaitafel zag het ook maar smurf gaf der weinig om, hetpubliek begon ook te schreeuwen maar hij ging gewoon volle bak verder!! jezus wat was hij uber vet zeg!!
Moeten ze maar niet met hun vol gesnoven drug hoofd naar de strobo's kijken op terror en speedcore!
laatste aanpassing
goh, 1 quote van mij hier en gelijk drukt er weer iemand op het rode envelopje, een de-ja-vu van tijdje geleden lijkt het wel 
vooral zo doorgaan. beetje dieptriest weer dit
Was echt een zeer positieve verassing dit!
Kan zo snel geen minpunten verzinnen... op de vertraging met de trein na dan
- geen rijen
- gratis wc's
- geluid, aankleding
- DJ's
jappo, ophidian, vince, PROMO
Helaas wat weinig zaal 2 geweest
TD heeft zeker iets goedgemaakt voor alle zeikers over vorig jaat
( ik hoorde daar niet bij btw
)
Hier kan MOH een puntje aan zuigen
- geen rijen
- gratis wc's
- geluid, aankleding
- DJ's
TD heeft zeker iets goedgemaakt voor alle zeikers over vorig jaat
Hier kan MOH een puntje aan zuigen
Sfeer was top!!
Het geluid was goed!
Het geluid was goed!
alleen sluit een keer af met iets anders Drop it is een hele vette plaat en heel veel respect voor 3SA maar het tis al de zoveelste keer dat ie er mee afsluit
Hmm ALWEER!? Op Hardbass en op Qlimax sloot ie daar ook al mee af, echt triest voor een DJ van zijn kaliber..
Ben (jammer genoeg)niet op Thunderdome geweest hoor, maar wilde dit ff melden
(permanent verbannen)
donateur
Kheb me mobiel verloren op thunderdome gister. Heb iemand toevallig een blauwe 3310 gevonden? Zou wel heel lekker zijn...
![[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQAaA7MTqpSpbUUlZyLiz14R*CPpsygiCqXMqxwpHeggPRfWUr5lmhukTPvy5H4ZMU3MeAOWM9En4U5QM*baAlP50OeNxei9YgX4rcUNhZs/IMG_0009.JPG?dc=4675500364068573610[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0RQAaA7MTqpSpbUUlZyLiz14R*CPpsygiCqXMqxwpHeggPRfWUr5lmhukTPvy5H4ZMU3MeAOWM9En4U5QM*baAlP50OeNxei9YgX4rcUNhZs/IMG_0009.JPG?dc=4675500364068573610)
kent iemand haar want zij heeft em blijkbaar gevonden maar ze is verbannen en ik kan der dus geen pb sturen of bij der vriendjes kijken of die haar kennen want die heeft ze niet. Ze komt uit Budel Noord Brabant...
![[img]https://partyflock.nl/images/user/USERID/150285/SIZE/large.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/user/USERID/150285/SIZE/large.jpg)
kent iemand haar want zij heeft em blijkbaar gevonden maar ze is verbannen en ik kan der dus geen pb sturen of bij der vriendjes kijken of die haar kennen want die heeft ze niet. Ze komt uit Budel Noord Brabant...
![[img]https://partyflock.nl/images/user/USERID/150285/SIZE/large.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/user/USERID/150285/SIZE/large.jpg)
ik vond het ook stukken beter als vorig jaar.. Goede sets podium en aankleding
echt goed gedaan.. prima sfeer en er werd lekker gedraaid, geluid kon iets beter maar had ook slechter gekunt verder is het natuurlijk een gigantische ruimte maar dat was wel nodig ook btje veel 'gangsters' die 2x in een jaar naar een feesje gaan en dat is dan meestal thunderdome en/of MOH dat is wat minder dan maar verder was het echt een gekkenhuis
lekker feessie 
echt wel vettt feestje, veel beter dan vorig jaar...
ik had t totaal niet verwacht... maja, id$t moet toch wat he
ik vond het hele feest wel best, geluid sfeer alles
alleen bijna op het einde loop ik met mn vage harses zo van de een naar de andere zaal, mochten we niet meer terug van die security. ik had nog maar 2 stappen in die andere zaal gezet, en mij was niet verteld dat ik niet meer terug mocht... magoed, dat zijn hooguit paar minuutjes die ik gemist heb
ik had t totaal niet verwacht... maja, id$t moet toch wat he
ik vond het hele feest wel best, geluid sfeer alles
alleen bijna op het einde loop ik met mn vage harses zo van de een naar de andere zaal, mochten we niet meer terug van die security. ik had nog maar 2 stappen in die andere zaal gezet, en mij was niet verteld dat ik niet meer terug mocht... magoed, dat zijn hooguit paar minuutjes die ik gemist heb
wat een topfeest !!! echt thunderdome waardig !!!
ik heb een hoop goeie muziek gehoord en vond de afwisseling van stijlen perfect. ook lekker geluid, aankleding ( al heb ik gruwelijk me kop gestoten aan de grote ventilator haha ) en de toch wel " speciale " inzet van de dj's ( ervaren dj's die dan ineens zenuwachtig waren ).
ik hoop dat het volgende week op de nightmare ( ik ken helaas niet ) net zo gezellig word, is alleen maar goed voor de scene.
ik heb een hoop goeie muziek gehoord en vond de afwisseling van stijlen perfect. ook lekker geluid, aankleding ( al heb ik gruwelijk me kop gestoten aan de grote ventilator haha ) en de toch wel " speciale " inzet van de dj's ( ervaren dj's die dan ineens zenuwachtig waren ).
ik hoop dat het volgende week op de nightmare ( ik ken helaas niet ) net zo gezellig word, is alleen maar goed voor de scene.
jammer van die terror opt einde
==================================
whiieeeeeeeppp wat zeg je nou?! TERROR is juist et vetst op et eind je laatste energiestoten er uit knallu! zo hoort et

wat een meaga goed feest zeg ik ging er met veel mindere verw8ingen heel er werd door een paar vriende gezegt dak er beter niet heen kon omdat et vorige kut was nou ik ben blij dak van kut hou want ik had mezelf voor de kop geslagen als ik dit gemist had
"CUNT RECORDS IS DEAD!!!!"
==================================
whiieeeeeeeppp wat zeg je nou?! TERROR is juist et vetst op et eind je laatste energiestoten er uit knallu! zo hoort et
"CUNT RECORDS IS DEAD!!!!"
donateur
goh, 1 quote van mij hier en gelijk drukt er iemand op het rode envelopje, een de-ja-vu van tijdje geleden lijkt het wel
stoeipoes had er toen ook al zo'n handje van om dat te doen, zal toch niet weer zo zijn he, maar vermoed het wel, klasse wijffie vooral zo doorgaan. beetje dieptriest weer dit
stoeipoes had er toen ook al zo'n handje van om dat te doen, zal toch niet weer zo zijn he, maar vermoed het wel, klasse wijffie vooral zo doorgaan. beetje dieptriest weer dit
Wijf waar heb jij het over?
Vet geluid, goed harde hardcore, snel binnen, muntjes waren 'maar' €2,-, drinken was ook goed koud en zat ook genoeg prik in voor de verandering en 'tietencontrole' (iedereen met een cup B of kleiner werd om legitimatie gevraagd en als je een cup c of groter had kon je doorlopen
(Tenminste dat was mijn ervaring
))
Beetje jammer dat ik een vette klap tegen mn hoofd heb gehad van pogoënde mensen... maar ja, kan gebeuren gewoon lekker doorfeesten!!
Heb me zeer zeker wel vermaakt!
Beetje jammer dat ik een vette klap tegen mn hoofd heb gehad van pogoënde mensen... maar ja, kan gebeuren gewoon lekker doorfeesten!!
Heb me zeer zeker wel vermaakt!
laatste aanpassing
Ja wel een bruut feest.
Ben nog steeds brak:
Ben nog steeds brak:
goed gefeest, lekker met ze alle in de vip, we hadden polsbandjes geregeld, die waren uitgeknipt door het vage hippie vrouwtje bij de alto stand, jajaja.
uitgeknipt van zo,n vel voor de security, zodat die kunnen zien, wie waar naar binne mag, maar ja dat doe je dat toch niet in dezelfde kleuren en maten, en dan zelfs met tape erbij om hem om je arm te fixen, en dat alles geplastificeerd
wij waren heel mooi dus,
- backstage
- all area
- vip (was de minst leuke)
- en jajajajaja artists
en jahoor overal konden we komen,
en ook goed vermaakt met de mensen daar, zoals profbowlers enz,
uitgeknipt van zo,n vel voor de security, zodat die kunnen zien, wie waar naar binne mag, maar ja dat doe je dat toch niet in dezelfde kleuren en maten, en dan zelfs met tape erbij om hem om je arm te fixen, en dat alles geplastificeerd
wij waren heel mooi dus,
- backstage
- all area
- en jajajajaja artists
goed gefeest, lekker met ze alle in de vip, we hadden polsbandjes geregeld, die waren uitgeknipt door het vage hippie vrouwtje bij de alto stand, jajaja.
wij waren heel mooi dus,
- backstage
- all area
- en jajajajaja artists
wij waren heel mooi dus,
- backstage
- all area
- en jajajajaja artists
ghehehheeheh doe je netjes
ja wij hebben altijd wel van die leuke ideen, lekker overal mogen rondzwerven heeft oook nog eens zijn voordelen
lekker gratiz ijswater drinken in de vip, en lekker de ruimte om een jointje te roken,
maar het was wel terecht want ze hadden me 2 gram weed afhandig gemaakt,
ps op feesten ken je altijd polsbandjes namaken, van bv folders over xtc inlichting,
maar gister was beter we waren zelfs artist, hehehehe loop je daar helemaal te achterlijk, ja man ik ben artist laat me naar binne, en dan nog mogen ook.
lekker gratiz ijswater drinken in de vip, en lekker de ruimte om een jointje te roken,
maar het was wel terecht want ze hadden me 2 gram weed afhandig gemaakt,
ps op feesten ken je altijd polsbandjes namaken, van bv folders over xtc inlichting,
maar gister was beter we waren zelfs artist, hehehehe loop je daar helemaal te achterlijk, ja man ik ben artist laat me naar binne, en dan nog mogen ook.
ff 12 pagina's doorlezen zeker?!
portemonnee verloren?
das mooi beroerd, noom
ga je nog wel naar nightmare?
portemonnee verloren?
das mooi beroerd, noom
ga je nog wel naar nightmare?
jullie ook nog???
laatste aanpassing
WOW wat een gruwelijk vet feest was Thunderdome zeg! 
k vond echt bijna niks fout aan dit feest.
PLUSPUNTEN:
geen wachtrijen om naar binnen te komen!
goed geluid! (in zaal 2 stond t geluid echt super hard, maar zaal 1 was ook zeer lekker en hard geluid)
best leuke aankleding van de zalen!
een keer een goede mc!
goede sfeer!
niet betalen voor de wc's!
er werd super vet gedraaid!
en ik vond meerdere sets echt super vet: Angels of Darkness live, Catscan live, Ophidian live, Unexist, Manu le Malin & The Producer en The Vizitor!
het 1e half uur van Smurf was ook super strak mja toen ging die meer de speedcore kant op en toen ben ik ff bij Outblast gaan kijken...
en dat was best triest wat hij draaide (alles kapot, demons, psychiatric ass) kan hij niks originelers verzinnen
alleen 3 steps ahead op t laatst was wel leuk... maar niet mijn favo nummer.
MINPUNTEN:
ranzing bier!
oftwel t was een SUPER goed feest en mijn vetste feest waar ik tot nu toe ben geweest!
k vond echt bijna niks fout aan dit feest.
PLUSPUNTEN:
geen wachtrijen om naar binnen te komen!
goed geluid! (in zaal 2 stond t geluid echt super hard, maar zaal 1 was ook zeer lekker en hard geluid)
best leuke aankleding van de zalen!
een keer een goede mc!
goede sfeer!
niet betalen voor de wc's!
er werd super vet gedraaid!
en ik vond meerdere sets echt super vet: Angels of Darkness live, Catscan live, Ophidian live, Unexist, Manu le Malin & The Producer en The Vizitor!
het 1e half uur van Smurf was ook super strak mja toen ging die meer de speedcore kant op en toen ben ik ff bij Outblast gaan kijken...
en dat was best triest wat hij draaide (alles kapot, demons, psychiatric ass) kan hij niks originelers verzinnen
MINPUNTEN:
ranzing bier!
oftwel t was een SUPER goed feest en mijn vetste feest waar ik tot nu toe ben geweest!
laatste aanpassing
Waarom hij kut was dat is heel simpel. hij draaide:
*te veel industrial.
*zat meer onder de draaitafel naar platen te zoeken dan dat ik hem zag.
*Alleen de laatste 10 minuten draaide hij heel hard zoals we promo kenden.
Daarom vond ik het kut.
Die Live Set van PREDNISON ATTACK heb ik helaas niet mee gekregen
*te veel industrial.
*Alleen de laatste 10 minuten draaide hij heel hard zoals we promo kenden.
Daarom vond ik het kut.
Die Live Set van PREDNISON ATTACK heb ik helaas niet mee gekregen
vond het wel een cool feessie, geen vechtpartij gezien vooral oldschoolzaal was toppie!
donateur
Zow mensen wat een feest hè Geluid goed, DJ's goed, sfeer goed, eigenlijk was alles goed! Beste feest van me tot nog toe. Ik was op 9.15 al binnen, samen met Backspin Maniac en nog twee anderen. De eerste twee uur zijn we op en neer gelopen door de twee zalen. En ik vond het meteen al een mooie locatie, mooie aankleding enz. Vooral ook die 4 kooien waren vet! Ik vraag me af of dat nu de "Thundercages" waren, in het midden hingen der twee in de lucht met lampen en boxen eraan maar die zijn niet omlaag gekomen.... Enieweej, Manga vs. T-Man begonnen al vol los te gaan daar in zaal 2 en Sceletor warmde het publiek ook al lekker op in de hoofdzaal. Daarna kwam het Korsakoff-drama weer ten gehore... Ze kwam op en heel veel mensen begonnen te fluiten en boe te roepen. Ze had een hele lekkere platenkeus, maar mixte jammergenoeg bagger, maarja dat wist ik al na MOH. Na afloop stak ze ook lachend haar middelvinger op naar het publiek, achja misschien komt het nog wel goed met haar... The DJ Producer en Manu Le Malin begonnen doomy en na een tijdje zijn we naar Dano gegaan. Die stond me daar een potje lekker te draaien zeg gvd! Strak in zijn pak Heerlijk zetje met ouwe knallers. Zijn wijfie stond naast hem ook vol mee te schreeuwen, publiek helemaal los, intense sfeer in zaal 2, echt mooie 3 kwartier waren dat. Toen Ophidian live, wat een goeie performance was, vooral butterfly met die aanstekers, kippenvel moment, vooral toen Drokz zei "en dan maar zeggen dat er geen sfeer is op Hardcore feesten". Na de live-act gingen we naar de EHBO, ik weet niet meer precies hoelaat we daar waren, maar het was tussen 1 uur en kwart over 1. Ik dacht eigenlijk dat de cc'ers er zo tussen uit te halen waren, maar er bleken wel meerdere groepjes daar om 1 uur te hebben afgesproken ik lees ook net pas hoe iedereen eruit zag, echt jammer, maar dat mocht de nacht niet verpesten. Daarna ben ik alleen nog in zaal 1 geweest, voornamelijk in de kooi tegenover de EHBO. Paul draaide lekker, goed ook van hem dattie zei "hee jongens, geen pogo" ofzoiets. Hoogtepunt van de avond was Jappo, tering zeg wat een bak herrie heeft hij ten gehore gebracht! Niet normaal. Ook die beelden op de schermen erbij, heel vet gedaan! Toen Catscan bezig was ben ik naar de chillout gegaan. ff bijkomen, en toen vince bijna klaar was waren we weer trug. Toen promo, ook weer lekker los. Daarna helemaal kapotgerost op The Vizitor, ik kon godverdomme niet stilblijven staan tot twee keer toe ging ik bijna out (en dat zonder pillen.....!) Niet normaal, ik explodeerde bijna, totale waanzin. En daarna was ik niets meer waard, elke keer als ik aanzette tot hakke voelde ik dat ik teveel van mezelf had geverfd en tot ik beter rustig aan kon doen. Mooi einde nog voor PPP, geslaagd afscheid van megavet feest Daarna had ik nog de verkeerde uitgang gepakt, dus toen moest ik nog een half uur omlopen Ik was echt helemaal gesloopt, kon haast niet meer lopen. Ik voelde me net alsof ik bijgekomen was van een urenlange XTC-trip... Alleen was mijn drugs urenlang uit de speakers komen knallen....
Zeer goed feest!! 
+ muziek, lekker veel darkcore/industrial. Unexist blijft een held!!
+ geluid, was niks mis mee. Op sommige plekken in de zaal iets minder
+ aankleding, niet te veel niet te weinig. Die schermen waren vet, al die buizen en shit aan t plavond gaven een lekker underground sfeertje, dikke lasers (1 die van t begin tot t end door de hele zaal ging)
- wiet werd afgepakt
- waarom werd ik om legitimatie gevraagd (ben bijna 22) en zie ik binnen vervolgens kinders van 14/15 jaar rondlopen!?
+ muziek, lekker veel darkcore/industrial. Unexist blijft een held!!
+ geluid, was niks mis mee. Op sommige plekken in de zaal iets minder
+ aankleding, niet te veel niet te weinig. Die schermen waren vet, al die buizen en shit aan t plavond gaven een lekker underground sfeertje, dikke lasers (1 die van t begin tot t end door de hele zaal ging)
- wiet werd afgepakt
- waarom werd ik om legitimatie gevraagd (ben bijna 22) en zie ik binnen vervolgens kinders van 14/15 jaar rondlopen!?
laatste aanpassing
ik denk dat die clubkutten nog meer verstand hebben van hardcore dan jou
hoe oud was je ookalweer ? 15 ?
kennelijk hebben ze toch nog ergens op bezuinigd...het bier
Ik ben bang dat nightmare dit niet gaat overtreffen! Vorig jaar vond ik tdome echt kut en ik ging nu met het gevoel van ik zie wel....toch voor de helft vd prijs. Het was echt 1 van de beste feesten (op gohsttown na dan
)
ik hoop idd dat nightmare niet zo'n nachtmerrie wordt als vorig jaar. ik stond toen rechts vooraan en ik heb bijna alleen maar vechten gezien. Verzoekje aan alle " mensen" die daar stonden (behalve mijzelf en de andere ECHTE party animals) zoek een weiland en slacht elkaar lekker af. Hebben wij er tenminste geen last van. zo....ik heb gesproken
Ik ben bang dat nightmare dit niet gaat overtreffen! Vorig jaar vond ik tdome echt kut en ik ging nu met het gevoel van ik zie wel....toch voor de helft vd prijs. Het was echt 1 van de beste feesten (op gohsttown na dan
ik hoop idd dat nightmare niet zo'n nachtmerrie wordt als vorig jaar. ik stond toen rechts vooraan en ik heb bijna alleen maar vechten gezien. Verzoekje aan alle " mensen" die daar stonden (behalve mijzelf en de andere ECHTE party animals) zoek een weiland en slacht elkaar lekker af. Hebben wij er tenminste geen last van. zo....ik heb gesproken
Was toch wel nieuwsgierig, dus zaterdag tegen 5en nog kaartje gekocht.
Eerst Dano gehoord, vond hem goed bezig. Had ook niet anders verwacht van hem.
Toen naar grote zaal gegaan, Ophidian live gezien. Idd was aanstekermoment wel de moeite waard.
Bij Paul, tja, snel weg gegaan.
Tijd in zaal twee gezeten.
Weer teruggekomen toen Catscan moest draaien. Vond hem niet echt bijzonder en ook Vince vond ik niet zo opmerkelijk.
Promo vond ik wel vet, paar van de files, beetje industrial en op het eind raggen. Vind het altijd goed van 'm dat ie verschillende soorten stijlen in een set kan draaien, dat maakt hem uniek, ook al zien sommigen dat volgens mij niet zo in
The visitor was echt alleen maar raggen, grappig met die moker en z'n draaitafels
s' Ochtends voetballen
, 2-0 verloren 
Eerst Dano gehoord, vond hem goed bezig. Had ook niet anders verwacht van hem.
Toen naar grote zaal gegaan, Ophidian live gezien. Idd was aanstekermoment wel de moeite waard.
Bij Paul, tja, snel weg gegaan.
Tijd in zaal twee gezeten.
Weer teruggekomen toen Catscan moest draaien. Vond hem niet echt bijzonder en ook Vince vond ik niet zo opmerkelijk.
Promo vond ik wel vet, paar van de files, beetje industrial en op het eind raggen. Vind het altijd goed van 'm dat ie verschillende soorten stijlen in een set kan draaien, dat maakt hem uniek, ook al zien sommigen dat volgens mij niet zo in
The visitor was echt alleen maar raggen, grappig met die moker en z'n draaitafels
s' Ochtends voetballen
PRHOMO mag voortaan thuis blijven met zijn kut muziek TIP: waarom draai je niet lekker op Sensation white of Gewoon helemaal NOOIT meer laatste aanpassing: 6 december 2004 14:11
kneus
als je ook maar een beetje verstand heb van hardcore hoor je gewoon respect te hebben voor deze vent, en wat ie voor de scene gedaan heeft...
maar daar weet jij natuurlijk nix vanaf...
ga jij maar lekker korsakoff luisteren, das natuurlijk 10 x harder
Waarom hij kut was dat is heel simpel. hij draaide:
*te veel industrial.
*te veel industrial.
als je naar de line up kijkt weet je dat er industrial gedraaid word....
ennuh je komt voor de muziek toch ? of wil je percee de dj een uur lang zien staan
je KAN ook n verslag schrijven haha
Sceletor
DanoDanoDano Helemaal te gek!!!!een maatje kwam me hale, Top
En Vince
diej zijn me als enige bij blijven staan, en dat verders ALLES goed was!!!
Kutfeest ???
Ach man, vlieg in de brand!!!
Ik vond deze Thunderdome weer eens als vanouds vet. Tenminste het betere ragwerk en niet de oldskool hitjes die we toch al kennen dromen.
En dan te bedenken dat dit hele feest ook nog eens bijna voor nix was.
Hoop dat ID&T hiermee de trent heeft neergepleurd voor de rest van de $$$-organisaties
Ach man, vlieg in de brand!!!
Ik vond deze Thunderdome weer eens als vanouds vet. Tenminste het betere ragwerk en niet de oldskool hitjes die we toch al kennen dromen.
Hoop dat ID&T hiermee de trent heeft neergepleurd voor de rest van de $$$-organisaties
Had er veel meer van verwacht! Geen sfeer, (ja, tegen 5 uur dan, wil niet MTF 6 uur wachten voordat er een béétje sfeer hangt) Werd slecht gedraaid!
Maar wel héél gezellig gehad!!!!
voor de Wok 'n GO rijst met curry-rijstbak!!!!
yummie!!!
Maar wel héél gezellig gehad!!!!
yummie!!!
Kutfeest ???
ja je ken wel lezen toch???
ik vond het echt zwaar bagger! totaal geen sfeer en dan van die aggresieve lui die tegen ja aanbeuken zeg je netjes sorry... heeeu wat moet jij dan mafkees
voor niks?? was het maart voor niks ja!! 27,50 had ik er achteraf nog niet voor over gehad!! maarjah ieder zijn eigen mening he...
donateur
Bekende Nederlander
ik had helemaal niks verwacht van dit feest en was wel een geslaagd feesje
ik had helemaal niks verwacht van dit feest en was wel een geslaagd feesje
Precies! Dat had ik ook!
Vorig jaar was ik er niet. Maar vanwege dat vele kritiek op de vorige x, had ik er echt weinig van verwacht. Zou eerst ook eigenlijk helemaal niet gaan, totdat ze met die actie aan kwamen zetten.
Ik vond 't helemaal TOP!
gelukkig stond ik links van voor zo te horen...
zoals ik al zei stonden veel zo'n gasten met die spinnewebben naast mij...die stonden gewoon rustig continu te kijken hoe ik hakte...ze keken niet vies ofzo...
maar iedereen moet maar eens extreem los gaan...dan gaat die lui ook wel snappen dat je daar moet feesten en los gaan...
Trouwens in het begin stond niemand echt te hakken..
ik wel en als ik een paar minuutjes aan het hakken was ging plots iedereen rondom mij loss
Moet een belg echt de sfeer maken
zoals ik al zei stonden veel zo'n gasten met die spinnewebben naast mij...die stonden gewoon rustig continu te kijken hoe ik hakte...ze keken niet vies ofzo...
maar iedereen moet maar eens extreem los gaan...dan gaat die lui ook wel snappen dat je daar moet feesten en los gaan...
Trouwens in het begin stond niemand echt te hakken..
ik wel en als ik een paar minuutjes aan het hakken was ging plots iedereen rondom mij loss
Moet een belg echt de sfeer maken
laatste aanpassing
uhhh ik doe nog een oproep...
Iemand mijn gsm gevonden ????
![Bron: http://www.e-phones.nl/images/telpics/nokia5140blue.jpg [img cacheid=00133cdd001064b183d9efb91a007c80d7]http://www.e-phones.nl/images/telpics/nokia5140blue.jpg[/img]](/images/cache/00133cdd001064b183d9efb91a007c80d7)
...das wel leuk meegenomen...
Maar
Respect !!!
vince gewoon goed...
daar hou ik van !
Botervlieg
unleash the beest
drop it
base alert - zoo
en nog vele anderen...
Maar ...

![Bron: http://www.e-phones.nl/images/telpics/nokia5140blue.jpg [img cacheid=00133cdd001064b183d9efb91a007c80d7]http://www.e-phones.nl/images/telpics/nokia5140blue.jpg[/img]](/images/cache/00133cdd001064b183d9efb91a007c80d7)
pleaze...
1 woord
Massive !
Iemand mijn gsm gevonden ????
Maar
Respect !!!
vince gewoon goed...
daar hou ik van !
Botervlieg
unleash the beest
drop it
base alert - zoo
en nog vele anderen...
Maar ...
pleaze...
1 woord
Massive !
Heb echt een
feest gehad, werdt echt goed gedraait, vond het laatste stukje van promoz'n set minder maar das gewoon een kwestie van smaak. Verder heb ik de hele nacht vol gas los staan gaan, en heb nog steeds spierpijn 
Trouwens nog iemand opgemerkt dat Manu Le Malin stukjes van een KoRn plaat door z'n platen heen mixde?
Ik was vroeger samen met een vriend van me fan van KoRn. T
oen we dat hoorden wisten we meteen dat hij daar wat van doorheen mixde.
Ik was vroeger samen met een vriend van me fan van KoRn. T
oen we dat hoorden wisten we meteen dat hij daar wat van doorheen mixde.
Lekkere sfeer, liep eindelijk eens weer wat 'normaal volk' rond ipv een halve zaal v ol wazi's en aso's
......
Heeeeel vet aangekleed e.d.
Lekker geluid.......
Jappo was echt TE vet.......
Willen we de oude Promo files horen?? DUUHH!!!!!...... was echt top, alleen jammer dat ie na een aantal platen overging op een andere stijl.......had graag meer files gehoord.........
Vince bewees maar weer eens dat ie niet alleen Ealry Hardcore kan draaien
..........
Temperatuur in de hal was nagenoeg perfect
, maak je niet vaak mee........
Ja, was absoluut 1 van de betere Thunderdomes
....
Heeeeel vet aangekleed e.d.
Lekker geluid.......
Jappo was echt TE vet.......
Willen we de oude Promo files horen?? DUUHH!!!!!...... was echt top, alleen jammer dat ie na een aantal platen overging op een andere stijl.......had graag meer files gehoord.........
Vince bewees maar weer eens dat ie niet alleen Ealry Hardcore kan draaien
Temperatuur in de hal was nagenoeg perfect
Ja, was absoluut 1 van de betere Thunderdomes
jullie lopen allemaal te zeiken over de mensen rechts vooraan en hebben nou een grote bek erover via pf maar zijn niet blijkbaar bijdehand genoeg om er zelf heen te gaan dus ga nou niet zo dom oordelen over mensen en lopen te lullen over ze als je zelf geen leven heb
Alleen al te zien hoe jij nu reageert hier bewijst alweer waarom mensen er niet ter plekke wat van gaan zeggen.
Precies was Gold zegt! Met zulke overdreven reacties bevestig je alleen maar vooroordelen.
Ik ben persoonlijk niet rechts voor geweest dus kan er niet over oordelen. Totaal sfeer op TD was echt geweldig!
Top mensen.. see you next year
ik was er dus wel even bij, voorin rechts, en sommige mensen overdijven, ja ik zeg het eerlijk het was mijn volk niet wat er bij stond, maar ik ik ben lekker aan het dansen(lekker hakkuh
) gegaan, en als ik iemand omstootte, was het van ja sorry, en geen geouwehoer
en tuurlijk heb je van die mensen die er heen gaan om te knokken, maar die komen hun zelf nog wel tegen
merendeels was gewoon lekker losgegaan, en zo hoort het op een feest
ik vond de sfeer goed, en meerdere mensen hier op dit topic ook, want feesten doe je met z'n alle gezellig
en ergens knokken of de stoere nazi/wazi bink uithangen doe je maar ergens anders

en tuurlijk heb je van die mensen die er heen gaan om te knokken, maar die komen hun zelf nog wel tegen
merendeels was gewoon lekker losgegaan, en zo hoort het op een feest
ik vond de sfeer goed, en meerdere mensen hier op dit topic ook, want feesten doe je met z'n alle gezellig
en ergens knokken of de stoere nazi/wazi bink uithangen doe je maar ergens anders
laatste aanpassing
ging helemaal los...
vond het een knettervet feestje!!!
volgende ben ik ook zeker weer van de partij!!
en top geluid
!!
vond het een knettervet feestje!!!
volgende ben ik ook zeker weer van de partij!!
en top geluid
Eindelijk weer s een lekker feestje (oke alles is beter dan de laatste masters
)
Voor t eerst dat ik zie bij id&t dat ze nagenoeg alle poortjes opengooien bij de controle! en er waren ook genoeg barren, ik heb nooit langer dan 3min op drinken hoeven w88 echt goed. De plees waren gratis
, geluidsniveau was lekker, sfeer was geweldig! kortom: TOP!
Grtz
Voor t eerst dat ik zie bij id&t dat ze nagenoeg alle poortjes opengooien bij de controle! en er waren ook genoeg barren, ik heb nooit langer dan 3min op drinken hoeven w88 echt goed. De plees waren gratis
Grtz
Zekers lekker, vooral in de kleine hal. Buzz Fuzz 
JaJa Was wel een gek feesie hur maar van half 1 tot 1uur was het gekste
OPHIDIAN
begon met black helemaal para en prednision atack werd te erg gedraaid en butterfly was ook te erg en van die aanstekers kreeg je kippenvel En Unexist was ook zwaar gestoord en die smurf was ook kk gek gewoon
laatste aanpassing

![[NRD]_Chris_](/images/user/29054_622779.jpg)

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)

![]x[](/images/user/19073_2728749.gif)
![[NL] A.P.F ROT KIND [NL]](/images/user/67258_2810724.jpg)

![[020]Spoetnik[020].](/images/user/77681_2632613.gif)
![[HC] State of Mind](/images/user/89587_392535.gif)

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)
![[Roy]](/images/user/38535_2602424.jpg)

![[L]unati[C]™ :hyper:](/images/user/71424_3370325.jpg)