Partyflock

Forumonderwerp · 706004
6173x bekeken

Waarschuw beheerder
Deze film lijkt mij echt super waanzinnig keigaaf geweldig

m.a.w., een plesante film om lekker romantisch met je vriend(innetje) te gaan kijken:p

[img cacheid=000718ea00131890e46119591a006475c2]http://joblo.com/big-poster-images/postersaw1.jpg[/img]
[img cacheid=000718f2001318bfa3c163891a006475c2]http://joblo.com/big-poster-images/postersaw2.jpg[/img]

oeps, een beentje..zoals je zult verwachten is deze film niet geschikt voor de jongste kijkbuiskinderen onder ons

trailer 1

hijs fijn

hoppa
trailer 3

na al dit gratis promotiemateriaal toevallig al iemand die m al gezien heeft?
ben erg benieuwd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
KutFilm..

:[

Waarschuw beheerder
verklaar je nader mocht je m al gezien hebben?

Waarschuw beheerder
goede film :D

niet voor de 'fainthearted'...:)

Waarschuw beheerder
heb m ook al gezien. t achterliggende idee vind ik wel goed bedacht maar vond m toch beetje tegenvallen. wel verrassend einde. dat dan weer wel:)
Waarschuw beheerder
donateur
gruwelijk goeie film hoor :D

vooral de ontknoping is zeer fraai (y)
Waarschuw beheerder
Aanstaande week, ga ik m dan zien... :-)
De verhalen die ik er tot zover over heb gehoord, doen mijn gemoedsrust goed...

Waarschuw beheerder
ik ga um vandaag kijken :D ben echt benieuwd... lijkt me echt een goede film :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er goed uit (y)
Ben benieuwd :)
Waarschuw beheerder
Khep em net pas gezien, echt super.
Vooral et einde.

Kbaal dat ik nu weet hoe ie in elkaar zit. kwou dat ik em weer voor de 1e keer kon zien.
Gruwelijk.

Waarschuw beheerder
Zeker een vette film. Heb 'm laatst ook gezien. Het einde lijkt af te gaan op een cliché, maar is heel erg verassend. Er gaan geruchten dat deze film misschien niet in Nederland gaat uitkomen. Dat zou heel jammer zijn. Ik zou 'm zeker in de toekomst op DVD willen.

Waarschuw beheerder
Deze film wil ik graag zien, schijnt een enorm vette sfeer in te hangen.

Waarschuw beheerder
Ik vond hem wel grappig :)

Waarschuw beheerder
donateur
heb hem vandaag dus ook gezien, vond hem best vet eigenlijk.
Leuk sfeertje erin ook:):)

Waarschuw beheerder
ik vind im egt goed!!!!! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb em gister zonder OT gezien, vond hem echt goed :yes:
Zo ziek gemaakt he (Y)
Alleen begreep ik het einde niet helemaal, (vanwege geen OT) dus binnenkort nog es bekijken met OT

Zeker een aanrader!
Waarschuw beheerder
jaa goeie film :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb hem een tijdje geleden al gezien, maar een erg gave film, just my thing :D

Waarschuw beheerder
Jaah vond het ook een vette film. Totaal onvoorspelbaar (y) en een bizar einde...

Waarschuw beheerder
donateur
Hele vette film! :jaja: :D

Ingenieus bedacht... en 'n superspannend plot! (Y)

Waarschuw beheerder
Vanavond is het zover. :D
Waarschuw beheerder
komt ie vanavond dan uit in nl ofzo ?

Waarschuw beheerder
Nee, komt waarschijnlijk niet in Nl., dus heb ik hem gedownload. En vanavond ga ik hem kijken. :)

Waarschuw beheerder
Oké, ik heb hem dan eindelijk gezien.

In het begin was de film, buiten de moord scenes, rondom cliché en kreeg ik enorm het gevoel dat alle aandacht aan die moord scenes was besteed en de rest maar bij zaak was.

Gelukkig trok dit richting het einde allemaal bij en kwam de film tot een geweldige climax.

Verder was het acteerwerk over het geheel gezien niet goed en niet slecht; middel matig dus.

Al met al kende de film erg goeie momenten ( dat kaakbrekende apparaat is geniaal :D )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt een vette film! De film is goed bedacht en opgebouwd. Het begin vond ik meteen al spannend en pakkend genoeg om de film gewoon verder te moéten zien. En inderdaad een geweldige, onvoorspelbare ontknoping!

Zo gauw hij uit is in Nederland ga ik hem zeker aan m'n DVD collectie toevoegen (kan me namelijk niet voorstellen dat hij in het conservatieve, preutse Amerika wel uitkomt en hier niet. In Amerika is hij ook gewoon door de 'keuring' gekomen, waar denk je anders dat de DVD screeners vandaan komen? ;))!
Waarschuw beheerder
Ik heb de film vanmorgen gekeken en de film is echt super.
Het verhaal zit heel goed in elkaar en een geweldige qlimax. Er zitten extreme scenes in. Dit is een van de betere horror/triller films.

Waarschuw beheerder
Heb hem nu thuis liggen, ik ga deze vanavond maar is kijken.

Heb er veel positieve dingen over gehoord, ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
Gisteren gezien.

Goeie film, met een verassend einde...

Artiest Nemesis
Waarschuw beheerder
donateur
zeer vette film
eindelijk een keer onvoorspelbaar
vooral et einde is goed verzonnen.
nu maar w8en op deel 2
Waarschuw beheerder
Wow!!! :|

Ook net gezien en damn wat een geweldige film. Boeiend van begin tot eind en dat einde was ook bizar :respect: Totaal niet verwacht.

Zeker een aanrader (Y)
Waarschuw beheerder
nou dan moet ik maar ff op het inet opzoek gaan naar deze film !
Waarschuw beheerder
Beste film sinds tijden (Y)
Waarschuw beheerder
Zeker een goeie film die nu eens niet draait om elke 10 min een explosie en een paar tieten in beeld.

Goed verhaal goeie plot wisselingen en erg verassend aanrader voor iedereen.

Waarschuw beheerder
donateur
brrrrr dat lijkt me wel een coole film B)
Waarschuw beheerder
Super film!!! Verrassend, apart... En zeker niet zoals alle films van tegenwoordig een beetje zijn!
Waarschuw beheerder
ik heb m gekeken en zeer freaky film,laatste in dit genre was seven.

Het einde maakt het allemaal erger,helemaal top
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik kan nu al niet wachten op deel 2 :D

Waarschuw beheerder
super film, ik vond het al verbaasd dat ik gelijk de usa dvd had met nederlandse ondertiteling :P.

maar dit is mijn genre zeker weten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
deze film is echt te bruut gewoon die maker van de film heeft echt zieke geest gehad
Waarschuw beheerder
Vond het ook wel een coole film, het einde doet het hem natuurlijk!
Waarschuw beheerder
zaterdag gezien op dvd en ik vond um echt vet. vooral dat laatste stukje :respect: horror?? geen idee, maar sommige dingen waren echt erg:D

[imgwidth=323 height=480 height=480 height=480]{element is niet toegankelijk}http://ffmedia.ign.com/filmforce/image/article/543/543095/saw-20040830002918593.jpg[/img]
dit bijv. met die bereklem op dr harses :O hoe verzinnen ze ut!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja hij was echt goed!! Lekker ziek hehe..
Goed einde ook!!

B)

Waarschuw beheerder
echt super einde, damn ik kreeg kippevel.

beetje net als silence of teh lambs, hoe hannibal in die ziekwagen voor lijk speelt

Waarschuw beheerder
Wat een ophef maakt iedereen hierover zeg :S zo goor en ziek vind ik 'm echt niet :no: de ideeen zijn mischien wel ziek, maar de uitwerking is wederom op z'n Amerikaans braaf, dus echte zieke dingen krijg je in deze film echt niet te zien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja als jij die psycho niet ziek vind, en dat van die maag en been en wat ze allemaal moeten doen om vrij te komen etc ook niet. dan ben jij wel errug ziek om dat niet ziek te vinden! :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zei dat de ideeën wel ziek zijn, maar dat de film die ideeën niet echt laat zien. daarom snap ik de ophef over deze film niet.
Waarschuw beheerder
de film laat wel degelijk de ideeën zien, maar idd dat ze nou ophef gaan maken dattie niet in NL mag komen is een beetje triest. dr zijn ergere films

Waarschuw beheerder
Om maar eens met The passion of the christ te beginnen. Schaamteloos..

Waarschuw beheerder
The passion of the christ is echt een kutfilm.

Maar deze moet gewoon in de nl bioscoopen draaien.
er zit een goeie cast en super verhaal.

Waarschuw beheerder
The passion of the christ is echt een kutfilm.

Ik vond hem echt heel vies.

Waarschuw beheerder
het was jezus maar.. ow haah sorry dies hard :P
Waarschuw beheerder
some is het beter in een film niet alles te zien omdat er ook een stukje eigen creatie dan aan bod komt op een gegevn moment zaag die kerel zn poot eraf,nou ik hoefde dat allemaal niet te zien ik zag het allemaal gebeuren daar waren geen beelden voor nodig
Waarschuw beheerder
BRUUUTTTTTT.. i want to play a game... gave film & supereinde. musthave seen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
IDD G&G mee eens....musthave!!:yes:

Niet standaard,lekker eng & gestoord!!!
Ik wacht nu al op deel 2.Wordt weer beentje zagen.
Waarschuw beheerder
komt er een deel 2 dan? :D
zo ja, dan moeten er wel TWEE beentjes gezaagd worden! het heet niet voor niks SAW 2 :frusty: :D

Waarschuw beheerder
ik dacht dat het Saw van 'zien' was, omdat die dader altijd keek
Waarschuw beheerder
ja was wel leuk maar niet zo onwijs schokkend ofzo..
Waarschuw beheerder
nee ok ut was niet zo schokerend als die live onthoofding uit irak, maar toch!
Waarschuw beheerder
donateur
gisteren gezien, vondt het een goeie film, goed doordacht plot:)
Waarschuw beheerder
Heb deze vorige week gezien.
Von hem echt heel erg rlxed (Y)
Ver boven verw8ing voor een film waar ik nog helemaal nix van gehoord heb!

Eigenlijk wel 1 v/d beste films die ik "dit jaar" gezien heb ;)

Hoe ze het verzinnen... lekker ziek :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond dit echt een superfilm!
Blijft spannend tot het einde...

De naam is trouwens dubbelzinnig, want het duidt op de zaag en op de bijnaam van de moordenaar Jigsaw.

Degene die het verhaal verzonnen heeft moet toch ook aardig ziek in zn hoofd zijn ;D
Waarschuw beheerder
Degene die het verhaal verzonnen heeft moet toch ook aardig ziek in zn hoofd zijn

Hehe :D

M'n ouders zijn 'm nou aan't kijken:
Me ma wor gek :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha gister met m'n pa en zus gekekn, die werden ook echt knetter.

wel logisch dat er een 2e deel komt ,maar ook wel jammer..

een film met zo'n eind laten eindigen is top

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

Waarschuw beheerder
heb em van het weekend ook gezien

en ik heb genoten:D mooi in elkaar gezet:yes: meesterlijk ziek

Waarschuw beheerder
Goed verhaal, en volgens mij nog wel een deel 2 te verwachten :)
Waarschuw beheerder
donateur
(y)

iedereen die ik gesproken heb over de film vind hem goed
Waarschuw beheerder
fucking hell.. heb hem vanmiddag gekeken, te sick die film!!!

vond het ook aangrijpend om te zien hoe die lawrence van een heel rustig en rationeel persoon uiteindelijk helemaal leip werd.

Waarschuw beheerder
Lekker filmpie! Weer eens een sicke psycho film met nog een goed verhaal ook!
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben echt een liefhebber van enge films en ben niet zo snel bang van iets....maar ik moet eerlijk toegeven dat ik na het zien van deze film wel ff twee keer gecheckd of ik goed had afgesloten en stiekem ook nog ff onder mn bed heb gekeken voor ik ging slapen...

wtf!!...gekse film :yes: ...vooral omdat het niet om één of andere spook of monster ging maar gewoon een freaky maniak...

tumbs up van mij (Y)

Waarschuw beheerder
was idd wel een freaky film...spannend tot het eind.

Waarschuw beheerder
maar ik moet eerlijk toegeven dat ik na het zien van deze film wel ff twee keer gecheckd of ik goed had afgesloten en stiekem ook nog ff onder mn bed heb gekeken voor ik ging slapen...

En in de auto toch even snel op de achterbank kijken 8)
:D :D

Waarschuw beheerder
heb hem net binnen ga vanavond er ff voor zitten...

Waarschuw beheerder
heb hem net binnen ga vanavond er ff voor zitten...

Have fun. :D

Waarschuw beheerder
Ik heb m net gekeken, ik vond m best wel ziek :yes:
Waarschuw beheerder
Erg in orde!
Topfilm!

Waarschuw beheerder
gister gekeken toen ik er de 1e keer aan begon liep het geluid niet synchroon...

maar echt een lekkere harde film... t laatste stukje was echt ranzig greep automatisch naar mn been...

maaar echt heel goed zeker 1 van de beste dit jaar
Artiest XoNaR
Waarschuw beheerder
Zwaar bruut filmpje!

XoNaR
Waarschuw beheerder
Saw is meesterlijk!

(voor een horror/thriller/serialkillermovie dan...)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
SUPERRR film! :jaja:
Waarschuw beheerder
hey schizo, bedankt dat je de film nu voor alle mensen die hem nog niet hebben gezien totaal verneukt hebt!

Waarschuw beheerder
Is inderdaad niet bijsten slim van hem nee. :no: oen.

Waarschuw beheerder
Ben je een mongool ofzo Schizofrenic :frusty:

Pas je tekst even aan... Leuk voor de mensen die hem nog niet hebben gezien.

pannekoek :S

Waarschuw beheerder
hahaha.. Zeker lullig voor de mensen die hem nog niet gezien hebben :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
deze film is echt te bruut gewoon die maker van de film heeft echt zieke geest gehad

en
Fuckingziek!! die regisseur is wel een psycho volgens mij

Weinig gewend?

En Schizo, lul... Bedankt voor de spoiler...
Waarschuw beheerder
JA NERD, nu zal ik ook niet meer in spanning zitten over hoe hij zal aflopen :[ ! BEDANKT!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb al op envelopje gedrukt en gevraagd of een medewerker dat bericht kan verwijderen. Wat een ongelovelijke nerd is die gast zeg :frusty:
Waarschuw beheerder
Paar dagen geleden gezien.
Vond het echt een hele goede film.
Hard en spannend :D
Waarschuw beheerder
ik heb hem ook gezien vorige maand ofsow..
ik vond hem wel heel kick, maar verder niet echt boeiend..
iedereen vertelde dat ie superr goed was
maar zelf vond ik het een beetje tegenvallen ..

Waarschuw beheerder
vette film! echt vet gedaan, met die boobytraps enzo!
Waarschuw beheerder
Goede film !

Wat d8 je van dat zieke stukje met die gast in dat prikkeldraad!

Shit man, het zou jezelf maar overkomen !

Waarschuw beheerder
ik vond het zieke stukje juist niet in dat prikkeldraad maar met dat wijf dat die sleutel van die klem om haar kop moet vinden door in die buik van die gast te hakken, en dat je dan ziet dat die gast gewoon nog leeft...
Waarschuw beheerder
Idd ... dat stukje was nog net eventjes wat zieker !

Waarschuw beheerder
Toch wel een originele film, ook al vond ik hem lijken op Se7en (gekke moordernaar met een booschap, sfeer) en Silence of the lambs (sfeer). De film zakte in het midden een beetje in vond ik, maar het begin en de climax waren wel goed.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:frusty:

Nog zo een imbeciel die niet kan bedenken dat er ook nog mensen zijn die de film nog niet hebben gezien.

Flutflopper haal die spoilers even uit je berichtje man. zo verneuk je de hele film gelijk voor mensen die hem nog niet hebben gezien.

Waarschuw beheerder
Ik ben eigenlijk benieuwd of er nog meer films zijn in dit genre... dus behoorlijk zieke geest... maniac bloed...raadsel....

en dan geen Seven of Silence of the lambs....

Waarschuw beheerder
dus behoorlijk zieke geest... maniac bloed...raadsel....

Probeer de Japanse cinema, daar zitten enkele veel ziekere films tussen. Om maar even een geniale te noemen: Audition.

Waarschuw beheerder
Waar je bijvoorbeeld bij Saw niet ziet dat een been eraf gezaagd wordt, zie je dit wel bij Audition (Y). Je hoort ook echt het verschil tussen bot en vlees:P.Heerlijk. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vette film, maar qua gorigheid vind ik het wel mee vallen hoor :(
Japanse cinema is idd vele malen zieker, omdat de filmwetten daar veel minder streng zijn als in Amerika. In Japan is het bijvoorbeeld geen probleem om een close-up te laten zien van iemand die zijn tong afsnijd. Moet je in Amerika niet mee aankomen :P

Waarschuw beheerder
films van takashii mike ken ik....ik heb ichi in huis ...

k heb odishon nog niet gezien... maar bij japanse films heb ik toch vaak t gevoel dat ik de helft van t verhaal mis...in deze film was t verhaal gewoon goed te volgen...

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=240 height=320]http://www.guessthegross.com/gtg/images/DSC02032%20-%20Saw%20Dummy%2002.JPG[/img]
whahahahaha :x
Waarschuw beheerder
Ey Daniël-san, weet jouw mamma wel dat jij naar zulke enge films kijkt :D?
Ichi the Killer is idd best wel ziek. Vooral als ze bij dat vrouwtje de tepels afsnijden...Ouch.
Of in een aanrader in de categorie 'creatief met hamers': Oldboy

Waarschuw beheerder
donateur
12 mei komt ie hier in de bios

en deel 2 komt er ook aan

http://www.saw2.com/

Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me wel wat die film kheb em thuis liggen maar nog nie gekeken zal ik van 't weekend es doen dan :yes:
Waarschuw beheerder
vette film:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Kheb em ondretussen ook gezien zkr een vette film :yes:
Waarschuw beheerder
Hij is echt gruwlijk goed!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Best een verrassende thriller. Vaak wordt de vergelijking met Se7en gemaakt dit gaat wat mij betreft niet op, vooral omdat er in Saw veel minder aandacht wordt besteed aan de uitdieping van de personages. En in tegenstelling tot Fincher mikt regisseur James Wan wel erg nadrukkelijk op effect.

Toch bewandelt Saw op geen enkel moment de platgetreden paden van de Hollywood-thriller. Vooral in het eerste uur zijn de twists verrassend en gruwelijk tegelijk en gedragen de personages zich intuïtief en geloofwaardig. Het enige dat me een beetje stoorde waren de betuttelende mini-samenvattingen, die op regelmatige tijdstippen de belangrijkste plotelementen nog eens herhaalden.

Maar na de sterke opbouw van het eerste uur gaat Saw op het gebied van plot uiteindelijk toch nog uit de bocht, dankzij een té overdreven laatste twist, een nogal lullige autoachtervolging (waar duidelijk geen geld voor was, en makkelijk geschrapt had kunnen worden) en een paar onlogische beslissingen van de hoofdpersonages. (Het is me bijvoorbeeld nog steeds niet duidelijk waarom Dr. Gordon absoluut zijn voet wou afzagen. De telefoon lag vlakbij, en Adam had eerder al gedemonstreerd hoe makkelijk je een object naar je toe kunt trekken door je trui of hemd te gebruiken. Zelfs voor een totale panieksituatie was dat een beetje té ver gezocht).

Ook de acteerprestaties vond ik niet altijd even geslaagd. Whannell en Elwes zijn goed, maar blijven vooral overeind door hun sterke dialogen. Helaas heeft Danny Glover wat dat betreft minder geluk, en slaagt hij er niet in om zijn magere personage de nodig diepgang mee te geven.

Maar ondanks die minpunten vond ik Saw een frisse, boeiende en originele film. Eindelijk weer eens een thriller die qua sfeerschepping en puur nihilisme wat verder durft te gaan dan de gemiddelde Amerikaanse thriller.

Waarschuw beheerder
Zooow wat een film he... Echt wel goed ook een beetje ziek soms hehehe :P
Artiest Jay
Waarschuw beheerder
Heb de film ook gezien !
Vond het een hele goede film!
Het verhaal geniaal bed8 !
Het acteer werk was beduidend minder ! Maar ok..
Was vanaf begin geboeid , na de 2de deel van film toe d8 dat wat afzwakte maar dat werd dan weer heel goed gecompenseerd met een heel verrassend einde !!!!
Jah mensen aanrader !
Ik geef hem een 8 !
(Y)

Waarschuw beheerder
was een super film....!! mooi verhaal zit er in (Y)(Y)

Waarschuw beheerder
heb hem gister gezien egt een vette film
Waarschuw beheerder
Het is me bijvoorbeeld nog steeds niet duidelijk waarom Dr. Gordon absoluut zijn voet wou afzagen. De telefoon lag vlakbij

Misschien omdat de telefoon het niet deed:D:no:
Waarschuw beheerder
ik wilde hem ook zien, maar gister heb ik aantal details van de film gehoord en nu durf ik hem niet meer te kijken:(
in belgie draait ie al een poos!
Waarschuw beheerder
Ik heb hem 2weken geleden in belgie gezien, echt super heftig deze film...
Ik kan me niet indenken waarom hij niet in Nederland in de bioscopen zou komen, want in de bioscoop geeft ook altijd een ander effect.. ik heb me echt een paar keer rot geschrokken!

Topfilm en nu maar hopen dat deel 2 ook zo is!

Waarschuw beheerder
ik heb hem afgelopen zondag gezien. Vond er maar weinig aan. die moorden deden me niet zo veel allemaal.
Waarschuw beheerder
donateur
Superfilm :D heb 'm gister gezien, zit goed in elkaar (y) !

Waarschuw beheerder
donateur
Saw 2 komt in US uit op 28 oktober 2005.

Ik heb hier al een naar voorgevoel bij dat dit een gigantische fop gaat worden. Film word geregiseerd door totaal nieuwe mensen, vaak wordt het concept verkracht.

We hebben dat al vaker gezien bij oa Blair Witch...

Waarschuw beheerder
SAW is Bruut!!!
Waarschuw beheerder
Dit stond op imdb.com bij Saw 2:

I read the first draft of the movie cause my friends work at an agency, saw 2's story is extremely diffrent from the first, none of the characters from #1 are in #2. In this one it's a sick twisted game, where there are 15 individuals picked to participate in this murder game. They each get a card with a objection for each hour that they are there, i think maybe around 4 objections, and one person gets the murder card, and every hour they get told how to kill the person they choose. so it would be like Hour 1: kill a person by decapitation. And that killer does it, and if the killer is killed that person who killed the killer becomes the new killer, it's like twisted metal, they are all fighting for a cause. Seems real gory, though it shouldn't be saw 2.

Bron: http://www.imdb.com/title/tt0432348/board/nest/16916800
Waarschuw beheerder
idd top film (y)
Waarschuw beheerder
Koekje erbij?

Wrede film..ben wel benieuwd naar het tweede deel! :yes:
Waarschuw beheerder
gezien en goedgekeurd! eindelijk eens geen tijdverspilling tijdens een avondje film kijken!
Waarschuw beheerder
Super goeie film :D, deze week nog maar 'ns kijken!

Waarschuw beheerder
Ik heb hem pas gedownd ,lowbudget film,
maar tog een te gekke thriller.horror film

deed het op de rental markt in amerika ook super.
ben beniewd of ie nog in de Nl bios komt
Waarschuw beheerder
donateur
Heb 'm gister gezien, zeker goeie film :)

Waarschuw beheerder
Saw 2 lijkt me wel wat, zit best goed idee achter, hoewel het beetje lijkt op , Mindhunters
Waarschuw beheerder
:respect::respect::respect:
super brute film!!!!! Ga hem zeker nog in de bios kijken :P

( Bios Première: 9-6-2005 (bron: http://chello.filmfocus.nl/site/films/index.php?id=12848))
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jennifer :| op dinsdag 26 april 2005 om 21:16:
super brute film!!!!! Ga hem zeker nog in de bios kijken

( Bios Première: 9-6-2005 (bron: http://chello.filmfocus.nl/site/films/index.php?id=12848))laatste aanpassing 26 april 2005 21:20

die film was toch eerst direct naar de video verbannen?

Waarschuw beheerder
Heb m hier liggen.. alleen nog geen tijd gehad om m te zien

Waarschuw beheerder
dan word het tijd om hem te gaan kijke hij is echt super..zit een goed verhaal in
Waarschuw beheerder
Heb hem vanochtend gekeken, echt ziek die film! Lijkt idd behoorlijk op Seven, alleen vond ik dat het motief van die vent om die moorden te plegen een stuk minder duidelijk is dan in Seven.. In Seven is het duidelijk dat hij met die moorden de zeven hoofdzonden wil uitbeelden, maar wat wil de moordenaar in Saw dan uitbeelden? Werd mij niet helemaal duidelijk in ieder geval.. Al met al wel aardige film, maar kan niet tippen aan bjvoorbeeld Seven ofzo..

Waarschuw beheerder
hij wil mensen laten boeten voor hun zonden , en een laatste kans geven
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het motief is vrij duidelijk vind ik..... als je ook goed oplet zie je dat de dader in het begin van de film al word getoont dan snap je ook het motief... goed opletten dus
Waarschuw beheerder
Lijkt me beetje afgekeken van Texas Chainsaw Massacre :$ ....maar nog niet gezien :P

Waarschuw beheerder
de verrassing van t jaar!
Waarschuw beheerder
vond het ook een heeeeeele vette film :D
zeker nog een keer kijken! zal em niet gauw vergeten :D
Waarschuw beheerder
het ziekste stukje vind ik dat wanneer dat lijk vrolijk opstaat sooowww bruut... normaal denk je zo'n film vrij snel door te hebben als het gaat om wie de dader is maar viel me dat toch ff tegen. het is alweer een lange tijd geleden dak um heb gezien maar zo'n kraker vergeet je niet snel. echt een aanrader
Waarschuw beheerder
donateur
(Het is me bijvoorbeeld nog steeds niet duidelijk waarom Dr. Gordon absoluut zijn voet wou afzagen. De telefoon lag vlakbij, en Adam had eerder al gedemonstreerd hoe makkelijk je een object naar je toe kunt trekken door je trui of hemd te gebruiken. Zelfs voor een totale panieksituatie was dat een beetje té ver gezocht).

die telefoon kon toch alleen maar inkomende gesprekken accepteren....?>
Waarschuw beheerder
kopen? :p ghehehe

Super film, met een superkick einde! Kwist niet wat ik zag, had het niet verwacht!
Waarschuw beheerder
ik wil hem ook vet graag zien..
wanneer komt ie in de bios?

en anders van wie mag ik de dvd lenen voor de gene die hem al hebben 8) ?
Waarschuw beheerder
WHAHAHAH die heb ik 2 weken geleden gezien

kerel die zijn eigen voet afzaagd .. enzo ... die kerel die het veroorzaakt heeft kanker en wil iedereen ziekelijk vermoorden ... 1 meid red het ...

majah beetje jammer dat waarneer ze gaan schieten op die kerel dat er na 100 kogels geschoten niet 1 x geraakt word ..

opzet is leuk ... had alleen beter uitgewerkt kunnen worden .. in sommige ogen zal ik wel weer een zeiker zijn majah ben gewoon kritisch

Waarschuw beheerder
Zeker wel leuke en verrassende film. Geen super goed acteerwerk, maar echt spannend genoeg om te moeten zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spekkoek op dinsdag 10 mei 2005 om 19:45:
die telefoon kon toch alleen maar inkomende gesprekken accepteren....?>

:jaja:
Waarschuw beheerder
ow daar wil ik aan toevoegen ... die kerel die daar 12 uur op de grond ligt ofso ..knap hoor zonder je te bewegen :S
Waarschuw beheerder
Nou khep de dvd al weer 3weken ofzo maar ik von der geen ruk aan.. :(
Waarschuw beheerder
5 euro mag je de dvd hebben:d
Waarschuw beheerder
wanneer jij wilt:d heb alle nieuwe films voor je:d
Waarschuw beheerder
dat kan ook:D

Waarschuw beheerder
wanneer jij wilt heb alle nieuwe films voor je

niet zo popiejopie doen, iedereen kan ze krijge
Waarschuw beheerder
dus?
ik wil ze verkopen:d
Waarschuw beheerder
Saw staat in mijn top 5 ooit. Samen met Identity.
Waarschuw beheerder
Saw was inderdaad vet (y) Identity snapte ik geen flikker van :bloos: 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Echt een super film!!!
Einde was alleen een beetje vaag, maar dat had ook wel weer wat. Ik hoop op The Return of the SAW ;-)

als iemand nog zo'n film weet....?
Waarschuw beheerder
jeuhh heb hem eindelijk gezien
(Y) film..echt goed..

kann u al niet wachten op Saw 2
Waarschuw beheerder
heb hem net gezien... echt gefreakt...
een van de vetste films ooit..
echt ziek dat iemand zoiets helemaal kan bedenken..

wanneer komt saw 2?

Waarschuw beheerder
dit najaar in amerika, dus begin volgend jaar komende eerste dvd rips ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jorg op zondag 15 mei 2005 om 12:23:
Saw staat in mijn top 5 ooit. Samen met Identity.

top 5 met 2 films :yes: logisch
Artiest Ricos
Waarschuw beheerder
Echt een aardige film dit. Het is niet egt een enge horror film of iets, maar wel zeker goed bedacht. Ben benieuwd naar deel 2!
Waarschuw beheerder
Van de week had iemand van mijn werk het over deze film...

Ik houd helemaal niet van enge films, maar zij zeiden dat ik deze film echt eens moest zien.. Ben wel benieuwd nu

Waarschuw beheerder
Hij is ook helemaal niet eng. Maar wel freaky/spannend/boeiend etc etc

Waarschuw beheerder
donateur
echt ziek dat iemand zoiets helemaal kan bedenken..

dat d8 ik dus ook meteen na 't zien van SAW :yes:

Waarschuw beheerder
Goed filmpie!
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Even wat replies weggehaald. Mocht je het niet kunnen laten zet dan effe met vette letters 'Spoiler' in je post :yes:

Waarschuw beheerder
(Y) :)

Waarschuw beheerder
Strakke film!!
Waarschuw beheerder
Gewoonweg toppie :D

Waarschuw beheerder
donateur
k moet hem nog steeds kijken maar da ga ik snel doen...
want aan de reacties te merken is het wel een vette film :d
Waarschuw beheerder
ik heb SaW 2 hier liggen :D
Waarschuw beheerder
Echt hele vette film... :jaja:

Vooral het einde en gewoon een supergoed ziek verhaal :D
top (Y)
Waarschuw beheerder
Echt een te vette film kzag em 2 maanden trug al ofzo, maar eindelijk weer een film die weer eens echt eng was.

BTW hier nog een mooie screenmate van de saw site...
http://members.home.nl/wvanschilt/sawbuddy021305.exe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xDennis:x op zaterdag 21 mei 2005 om 02:34:
ik heb SaW 2 hier liggen

is die al uit dan ??

volgens de website <www.saw2.com> komt ie fall 2005 uit, ofwel in de herfst van 2005...
Waarschuw beheerder
vette film :respect: al maand of 4 geleden gezien!!! :D:D

deze maand komt ie in de bios trouwens!!

Waarschuw beheerder
Echt heel erg!

Ik heb hem ook al een aantal maanden geleden gezien en toen rond laten gaan bij mn vrienden en je hoort iedereen over Saw...

Eigenlijk gun ik de makers een gigantisch bioscoopsucces maar k denk dat de meeste jongeren hem ondertussen al gezien hebben! beetje jammer....voor hun dan!
Waarschuw beheerder
Gisteren effe gekeken, goeie film zeg !! en een perfect uitgedacht verhaal ook !

klasse (y)

Waarschuw beheerder
wat stom dat deze film nog in de bios moet verschijnen.
deel 2 komt al bijna uit (dacht ik)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 10:17:

idd vaag :/
hoezo dat dan?...heb die film al half jaar geleden ofzo gezien..

Waarschuw beheerder
super film

Waarschuw beheerder
Heb hem al een redelijke tijd geleden gezien maar vind hem nog steeds geweldig! Ik heb hem daarom al drie keer gekeken!! Dit is ook een van de weinige films waarvan ik het einde niet zo had verwacht!! :respect: (Y)
Waarschuw beheerder
3 keer hey .. :P het is geen classic hoor ;)

maar de eerste keer is idd onverwacht maar toch .. die kerel ligt daar 12 uur stil ofso :S ... beetje raar zeker aan de drugs gezeten dag daar voor ;D

en die poltitie agenten mogen wel is een cursus schieten gebruiken ... naar 20 magazijnen leeg geschoten te hebben nog steeds geen 1 kogel geraakt ...

de opzet is goed (y) ... uitwerking had meschien iets beter gekkenej :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op dinsdag 7 juni 2005 om 11:16:
3 keer hey .. ;P het is geen classic hoor :D

De eerste keer dat ik hem zag, was ik niet helemaal bij.. :vaag: Was er zeker van dat ik iets gemist had. Vandaar dat ik hem nog een keer wou zien.
Waarschuw beheerder
beetje jammer dattie nu pas in de bios komt, want iedereen heeft um al gezien:D ongeveer een half jaar geleden.....maarja wel vette film!!:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xDennis:x op zaterdag 21 mei 2005 om 02:34:
ik heb SaW 2 hier liggen

Ja tuurlijk :gaap:

Waarschuw beheerder

idd vaag
hoezo dat dan?...heb die film al half jaar geleden ofzo gezien..

Saw stond eigenlijk al geplanned voor 17 februari 2005. Maar door onbekende reden is dat niet door gegaan.

Er was zelfs een site opgezet waar je een petitie kon tekenen om er voor te zorgen dat hij toch naar NL zou komen. Nu gaat het dan dus toch gebeuren.

Iedere horror/thriller liefhebber heeft waarschijnlijk wel iets gehoort over de film Saw. De low-budget film heeft slechts rond 1,2 Miljoen gekost. De opbrengt in Amerika wordt tot nu toe geschat op ongeveer 54 Miljoen. Niet bepaalt onsuccesvol dus en er komt zelfs een tweede Saw film. Een logisch gevolg zou zijn de film in meerdere landen uit te brengen, waaronder natuurlijk ook Nederland. In eerste instantie was dit dan ook de bedoeling en kreeg de film een release datum van 17 februari 2005. Maar zo plots de datum verscheen, zo plots verdween de film van de lijst, zonder opgaaf van reden. Er staat zelfs geen informatie meer op de site van de Nederlandse distributeur.

BRON: http://www.sneakpoint.nl/saw/

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar natuurlijk wel vet om te zien om op een fucking groot scherm te zien hoe hij aan het knutselen begint mét z'n poot

Waarschuw beheerder
2 de tuinman: Let wel even op wat je schrijft... Spoilers zijn nooit leuk om te lezen als je de film zelf nog niet hebt gezien ;)

Waarschuw beheerder
maar dan vind ik het nog wel rustig vermeld te hebbe.

voorgaande berichten zijn er wat erger in.
Waarschuw beheerder
ik heb hem ook al een paar x gezien, maar ga er evengoed ook heen in de bios..
is echt een goede film
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Waarschuw beheerder
donateur
Supergoede film (y)

Met minimale middelen wordt echt toegewerkt naar een climax. Einde is ook echt vetjes :jaja:

Alleen jammer dat ik hem gezien heb op DVD zonder ondertiteling, maar ja...

Waarschuw beheerder
ik heb liever zonder ondertiteling dan met, ik had hem trouwens met ondertiteling

Waarschuw beheerder
misschien ga ik ook wel een bezoekje aan Saw brengen in de bios
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=456 height=674 cacheid=00091a870019bfcde61104921a00c85851]http://images.rottentomatoes.com/images/movie/gallery/10005125/photo_01_hires.jpg[/img]

Herfst 2005 komt ie :respect:

heb deel 1 echt al 5 keer gezien ofzo, is vooral leuk als je hem zelf al hebt gezien ,en je kijkt heb dan met wat mensen die hem niet kennen...je word echt continue op het verkeerde been gezet, toppertje!
Artiest {SHOWLIST artist 1955, 52061}
Waarschuw beheerder
donateur
een van de betere films van dit jaar (Y)

Waarschuw beheerder
Gisteren weer eens herzien, blijft fijn :)

Waarschuw beheerder
Ik ga de film morgen voor 't eerst kijken... nouja eens moet de 1ste x zijn :P
Maar als ik 't zo lees is 't wel een mooie film :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ><Guido>< op woensdag 8 juni 2005 om 23:36:
is vooral leuk als je hem zelf al hebt gezien ,en je kijkt heb dan met wat mensen die hem niet kennen...je word echt continue op het verkeerde been gezet, toppertje!

Hehehe, ik heb hem gister voor de 2e keer gekeken met maatjes die em nog niet gezien hadden !

Continu zaten ze te gissen wie de killer zou kunnen zijn, en er ook flink naast zitten steeds :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wel dull dat ie nu in eens wel in de bios komt he....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb hem nu al een tijdje geleden zien, maar na het doorlezen van dit topic snap k ff iets niet...

Ik hoor mensen zeggen " Beetje vaag dat die gast blijft leven terwijl agenten 100'en kogels op hem afvuren."

Moet die scene aan et einde van de film zijn dan? op mijn dvd loopt de dader de kamer uit en zegt .....Most people are so ungraithfull that they are alive! But not you not anymore!... en dan is ie finished ik kan me niks herinneren over een schietpartij!

Waarschuw beheerder
donateur
zo eindigd de mijne oko maar ik den kda ze bedoelen die eerste dader die gast van da ziekenhuis, die later ook zo'n bandrecorder bij blijkt te hebben....

Want 't einde is egt een open einde zodat deel 2 e3r aan kan komen:D

Waarschuw beheerder
Ik heb de film gister gezien, was echt een mooie film :D
Maar nu wil ik 't vervolg toch ook graag zien!
Wat trouwens irritant was de franse ondertiteling :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 17:32:
Ik hoor mensen zeggen " Beetje vaag dat die gast blijft leven terwijl agenten 100'en kogels op hem afvuren."

Moet die scene aan et einde van de film zijn dan? op mijn dvd loopt de dader de kamer uit en zegt .....

ik denk dat ze die kerel bedoelen, waarvan de doctor is dacht dat hij het was. Die zijn gezin had ontvoerd onder druk van de echte dader

Waarschuw beheerder
Ik heb hem gister nog maar even gekeken en ik denk de scene dat die 2 agenten hem gevonden hebben en hem bijna te pakken hadden maar dat die ene dan in de boobytrap loopt en die zieke gast gek genoeg weer opstaat en wegrent... ik zeg maar niet teveel voor de mensen(als die er nog zijn) hem nog willen zien
Waarschuw beheerder
ga hem vanavond denk ik kijken,ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
super film,vooral t eind was super.
Nu maar wachten op deel 2.

Waarschuw beheerder
Sow wat is dat een zieke gozer zeg, erg heftige film (y)

Waarschuw beheerder
Ik ga hem zo voor het eerst zien :D
Waarschuw beheerder
ik heb um tijdje trug gezien, is geweldig spannend, maar je moet hem wel goed volgen om te snappen!

Waarschuw beheerder
[img width=681 height=451 cacheid=0012b5f50003a8753da9b0221a00ca0b7e]http://www.planeta5000.com/saw/saw3.jpg[/img]
die pop is freaky
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja godver, helemaal als je die hier neit zo verwacht

is fucking scherpe pic jah

Waarschuw beheerder
Hij was pittig ziek :D
Maar ik had er meer van verwacht
Waarschuw beheerder
vette film dat wel, maar had nog beter gekunt vind ik

Waarschuw beheerder
Vond het wel een kicken film... dacht vanaf het begin te weten wie er achter zat.. maar was toch niet zo :P

Waarschuw beheerder
Leuke film :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 juni 2005 om 15:43:
die pop is freakylaatste aanpassing 12 juni 2005 15:44

Haha zeker weten!
Waarschuw beheerder
Dit is een erg goede film die je telkens weer verbaasd ik heb heb 6 maanden geleden al gezien.

Wreed einde komt er misschien deel 2..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
vond et een heftige... maar wazig film :jaja: :D heeft me wel kunnen boeien ja....
Waarschuw beheerder
donateur
had em toch iets anders verwacht.. dacht dat je constant die "spelletjes" zou zien net zoals in the cube ofzow

maar toch wel een goeie film;) met een goed einde:D

Artiest Cosh
Waarschuw beheerder
5 maanden geleden een keer gedownload, helemaal niet wetend waar ie over ging... Maat van me en ik konden op het einde niets anders zeggen dan VETTTT!
Waarschuw beheerder
Zekers een vet style movie; psychomania thrillseeka!! (y) B)

[img]www.onewasjohnny.com/BlogImages/sawposter.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
echt een hele vette film hoor :respect:
Waarschuw beheerder
Gister gezien in de bios :respect:
lange tijd gelede dak zon spannende film heb gezien, van begin tot eind was ie heftig! Vooral die moordwijze waarbij die vent door een oerwoud van scheermesjes zich een weg moest banen... aaaiiii!
Waarschuw beheerder
die film is echt gruwelijk (y)
lang niet zo'n zieke film gezien!!

Waarschuw beheerder
donateur
BEn benieuwd naar deel 2 want die vallen meestal tegen....
In de herfst komt ie he!

Waarschuw beheerder
Cker 1 van de betere films die ik de afgelopen tijd heb gezien, aanrader dus.

Waarschuw beheerder
Gister gekeken en de film is mooi!

Waarschuw beheerder
donateur
Net gekeken 8)
Wat een top film, bruut einde trouwens (y)

Werkzaam bij Demon Dance Events
Waarschuw beheerder
donateur
Zekers een zeer vette film!

Je moet er maar opkomen op die testen:respect:

Waarschuw beheerder
gadver...wat een zieke film..
Waarschuw beheerder
gewledig :respect: van de week zitten kijken. prachtig.

Waarschuw beheerder
Heb hem al een hele tijd geleden gezien, maar vind het wel een goede film. Sommige stukjes vond ik zelfs wel eng :bloos:

Waarschuw beheerder
Leuke film, heb hem een tijd geleden gezien, 5 maanden geleden maar is zeker wel goed, vooral als ze in die kamer zitten en ze moeten aanwijzingen zoeken
Waarschuw beheerder
die film is echt gruwelijk goed, ik heb al heel lang niet meer zulke goeie thrillers gezien.

ik heb zoveel respect voor de schrijvers en bedenkers van die zieke ideeen:respect:

hoe verzinnen ze het he :D :respect:
Waarschuw beheerder
als ik trailer kijk dan krijg ik al klote gevoel in me maag. Film is niks voor mij :p

Waarschuw beheerder
Dit is echt 1 van de gruwelijkste films die ik afgelopen tijd heb gezien :D

Waarschuw beheerder
lijkt mij ook heel erg mooi :d
Waarschuw beheerder
Ik vond er niet veel aan. Ik heb hem gisteravond gekeken. Ik vond de film een beetje saai. Beetje jammer!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kuikentje op woensdag 22 juni 2005 om 12:43:
Ik vond er niet veel aan. Ik heb hem gisteravond gekeken. Ik vond de film een beetje saai. Beetje jammer!

vind die stoer om te zeggen iedereen vind het een zeer goeie film en meneer vind het weer niks aan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kuikentje op woensdag 22 juni 2005 om 12:43:

je videokanaal is ook 0 en niet 1, dan krijg je de EO:P

Waarschuw beheerder
humor :yes:

Waarschuw beheerder
Vond hem tegenvallen...
Ik vind het altijd jammer als ik meteen weet wie het is en dat de acteur die de dokter speelde slecht acteerde..

Maar al met al niet een slechte film alleen had er meer van verwacht.

Waarschuw beheerder
Huh wist je gelijk wie het gedaan had? Hoe kon je dat weten? Er zit toch wel een vrij grote plotwending in lijkt me...

Btw ik vond die andere gast (die weirdo) slechter acteren. Het is echt een creepy film, ik vond het alleen jammer dat die politie agenten zo enorm stom waren (het is een film maar toch) in dat pakhuis vinden ze zo'n vent en dan begint aan allebei de kanten van zijn hoofd een boor te draaien. Er ontstaat dan verwarring bij hun, maar ze konden of op de boren schieten, of die 'moordenaar' in zijn been schieten.
Waarschuw beheerder
ja ga jij maar es op harde draaiende boren shieten en kijken wat er gebeurt wanneer de kogel weerkaatst en iemand nog daar in die stoel zit;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 20:16:
Vond hem tegenvallen...
Ik vind het altijd jammer als ik meteen weet wie het is

:x

tuurlijk jij wist meteen wie het was :gaap:
laat me niet lachen, of tenzij iemand je het voor dat je de film gekeken had al had verteld wie het was.
anders kan het echt niet :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een zeer vette film.
Goed einde ook totaal onverwacht.

Wel moet ik zeggen, dat ik terwijl ik de film keek gezegt heb dat die patient op die kerel leek die dood in die toilet lag, wat later ook zo bleek te zijn, maar ik had totaal niet door dat hij er mee te maken had....

Echt een topfilm
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schurk op vrijdag 24 juni 2005 om 22:35:
Wel moet ik zeggen, dat ik terwijl ik de film keek gezegt heb dat die patient op die kerel leek die dood in die toilet lag

hahah ja tuurlijk, die gast zat onder het bloed..en met zn gezicht naar de grond toe..dus hoe kan jij hem in hemelsnaam herkend hebben?

Waarschuw beheerder
tuurlijk jij wist meteen wie het was
laat me niet lachen, of tenzij iemand je het voor dat je de film gekeken had al had verteld wie het was.
anders kan het echt niet

Ik wist het wel dat jij nou het niet gelijk ziet ;)
Ik zal niet te veel verklappen maar er wordt voor de oplettende kijker vrijwel in het begin iets verklapt waardoor je het kan weten. Maar goed jij was in ieder geval niet die oplettende kijker! :[ :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kheb hem zostraks ook gezien :yes:

Kicke film 8)

Waarschuw beheerder
Ik dacht dat de film voor 16 jaar en ouder was daapjuh mocht nog geen eens kijken :o

Waarschuw beheerder
donateur
:O ... Misschien had ze hem wel illegaal op dvd thuis ;)

Waarschuw beheerder
had em al paar maandjes terug gezien maar is echt een kk goeie film :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker een geweldige film!!:yes:

Waarschuw beheerder
tofste film die ik ooit heb gezien:O

Waarschuw beheerder
wat heb k spijt dak die heb gezien!heb paar weken slecht kunne slapen :( egt zo'n psycho-movie!!!
Waarschuw beheerder
zeker gekke film ja, maar als die ene gozer die andere had vermoord? was die "moordenaar" dan gewoon opgestaan en de deur opengemaakt :-s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 23:08:
k wist het wel dat jij nou het niet gelijk ziet

je bent de enige volgens mij die dat gezien heeft, had je de 16- versie:P

Waarschuw beheerder
maar er wordt voor de oplettende kijker vrijwel in het begin iets verklapt waardoor je het kan weten.

klopt.. In het ziekenhuis zag je dat die kale, die daar lag, en dood hoorde te zijn, opeens zijn ogen open doet.

Wel mooi altijd die filmmakers met van die sadistische en zieke gedachtes.. :yes:

een vrouw bij wie d'r kaken bruut uiteen worden getrokken en haar hoofd compleet open scheurt, door een omgekeerde klem, als ze de sleutel niet vind in het lichaam van een man die nog leeft :respect:

Waarschuw beheerder
je bent de enige volgens mij die dat gezien heeft, had je de 16- versie

sssst niet verder vertellen ;)

Bij het stukje dat er een tape afgeluisterd wordt, wordt er gezegd door de man die dat inspreekt wat ongeveer hier op neer komt "een ziekte die aan je vreet" 1 en 1 is twee toch?? kanker is een ziekte die aan je vreet.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga m vanavond kijken (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 10:15:
sssst niet verder vertellen

mijn naam is haas;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hele goeie film

Waarschuw beheerder
héél vet :yes:

Waarschuw beheerder
had hem een paar maanden terug al gedownload,wel vette film,wel ziek met die vrouw met die klem op d'r kaken:S

Waarschuw beheerder
donateur
GRU-WE-LIJK VETTE FILM!

damn! :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tuuuuuuu :Vaag:

Waarschuw beheerder
Heb hem eindelijk gezien, aangezien de halve wereld hem nu al illegaal heeft gezien. Je denkt dat het dan uiteindelijk tegenvalt als iedereen er zo laaiend enthousiast over is, maar gelukkig was dit niet het geval. Wat een ongelooflijk lugubere en originele film, het begin is al top. Vooral als je denkt dat na Seven en The Sixth Sense niet meer zo'n geweldig einde kan worden bedacht, maar dit einde en de climax is echt vet en wreed.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een fucking goeie film! Heb het net in de bios gezien.
Heel erg ziek, maar toch zo goed! Ik raad het alleen de mensen met een sterke maag te kijken!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hem ook net in de bios gezien en hij is echt goed (Y)
Ik vond het echt een goed verhaal en in tegenstelling tot veel andere films niet voorspelbaar..
Het is gewoon echt een zieke film hoor

Aanrader (Y)
Waarschuw beheerder
tja zieke mensen houden van zieke films!

just cultivate!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris :rot: op zondag 3 juli 2005 om 01:26:
Ik raad het alleen de mensen met een sterke maag te kijken!

Waarom?? %-)Niks gewend ofzo?

Alsof je zulke ranzige dingen ziet in die film??
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het wel gewend, heb veel ziekere dingen gezien hoor, maar over het algemeen hebben vrouwen een zwakkere maag (denk ik). Daar doelde ik meer op, dat zij het beter niet kunnen kijken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 21:20:
Waarom?? Niks gewend ofzo?

Nou ja blijkbaar zijn sommige mensen niet echt geschikt om de film te kijken. Bij ons wilde dus een gast de zaal uitlopen en toen viel die flauw :vaag: 1 minuut voor het einde...

Waarschuw beheerder
een gore zieke /smerige bedoeling....gehuld in, naar mijn idee, ook nog een ijzersterk verhaal.

zeer zeker een aanrader:D
Waarschuw beheerder
ik kan er ook niet tegen, ik heb een zwakke maag wat dat betreft. Kan er verder niet mee zitten. Vind het alleen jammer dat ik die films niet kan kijken terwijl ik ze eigenlijk wel wil zien :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik gaat er vanavond heen.. Ben benieuwd..
Waarschuw beheerder
donateur
Idd.. Net terug.. Schaal 1 op 10 geef ik 'em een 9.
Echte psyko film en een toch wel verassend einde.

Waarschuw beheerder
donateur
En er komt ook een deel 2 (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is 1 van de betere horor/trillers :yes: :kwijl: :respect: :woop:
Waarschuw beheerder
Engste film die ik ooit heb gezien.. nondeju

Waarschuw beheerder
Super film!!! :respect:

Waarschuw beheerder
Zeker goeie film. Niet alleen maar 'gesplash' maar ook een goed verhaal. Super!
Waarschuw beheerder
heb hem gister eindelijk gezien en WTF :| wat was die vet zeg. Echt 1 van de beste die ik gezien heb

Waarschuw beheerder
Goede film...
Zeker de moeite waard vind ik... :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat hem dus vanmiddag te kijken, blijft ie steeds hangen op 57.21 minuten :[

Vond hem zeer spannend, maar nu weet ik dus nog niet hoe die verder gaat! :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 22:49:
Vond hem zeer spannend, maar nu weet ik dus nog niet hoe die verder gaat!

Dan ga je alleen de 2e helft naar de bios :D
Waarschuw beheerder
donateur
Een van de betere horrors!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op maandag 4 juli 2005 om 01:49:
Nou ja blijkbaar zijn sommige mensen niet echt geschikt om de film te kijken. Bij ons wilde dus een gast de zaal uitlopen en toen viel die flauw 1 minuut voor het einde...

ik vind zulk volk echt zielig, dat zie je altijd, dan vind ze de film niet mooi op dat moment, gaan ze gewoon weg.

godver, ik heb er voor betaald, dus ik ga hem zien ook !!

Waarschuw beheerder
donateur
Film is echt goed..!! Een van de betere horrors die de laatste jaren gemaakt zijn.
Waarschuw beheerder
stukje gelezen over deel 2
zitten ze met zn 8-en in een kamer ipv 2

ben benieuwd...

Waarschuw beheerder
Heb hem nu ook op DVD :D

Waarschuw beheerder
nu pas? :P

Release Date: 02-Dec-2004
Waarschuw beheerder
tering vette film :O!! :respect:

Waarschuw beheerder
hele vette film :)
vooral met die vrouw, en dat ding om der hoofd :)

:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
nu pas?

lol 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op zondag 10 juli 2005 om 23:59:
Dan ga je alleen de 2e helft naar de bios

lol :D

nee dat doe ik toch maar niet, kijk m wel een keer ORGINEEL ;)

waarschijnlijk helpt dat wel.

Tis wel net zo`n begin als in Cube, de mensen zitten ineens in zon nachtmerrie en weten bijna niet meer hoe of wat er voor die tijd er gebeurd is. (Y)
Werkzaam bij Theracords
Artiest {SHOWLIST artist 27401, 141762, 66294, 127628}
Waarschuw beheerder
Geniaaaaal einde!! Zat met mn bek vol tanden haha

Saw 2 komt er ook aan hoor

[img width=400 height=597 cacheid=00094bca001a6864d24028a51a00db31c2]http://www.cinemablend.com/images/news/1067/_1114742399.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 21:22:
hele vette film
vooral met die vrouw, en dat ding om der hoofd

idd ja, en met da prikkeldraad :|, dies ook egt bruut zeg

ben egt benieuwd naar Saw 2
Waarschuw beheerder
vette film :)
heb m paar weken geleden in de bios gezien :)
en nou w88 op deel 2;)

Waarschuw beheerder
bah een deel 2....
verzin gewoon een nieuw concept....meestal worden vervolgen veeeeel minder

Waarschuw beheerder
meestal is niet altijd..
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Zeer vette film!!!!

net gekeken, nog onder de indruk!!!!

dat verhaal... dat zit echt zo meesterlijk in elkaar.. 1 grote puzzel die op het eind in elkaar valt!!!

topfilm!!!
:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 01:56:
meestal is niet altijd..

Nee maar je zal net zien, dat deel 2 tegen gaat vallen.
Wat ik niet hoop natuurlijk.

Plaatje is wel kewl.

Waarschuw beheerder
gewoon niet gaan vergelijken..
Waarschuw beheerder
kheb hem nu een maand of 4 thuis liggen .. heb hem een keer gezien bij mijn pa.. en wou hem bij m'n ma ook hebben.. en dat terwijl hij NU pas in de bioscopen draait! :O
maar veel hier in Lichtenvoorde hebben hem al gebrand van mij.. :P woensdag ga ik hem kijken met me schatje!(L)

Waarschuw beheerder
donateur
in amerika is ie allang uit op DVD (Y)

Waarschuw beheerder
Echt een vette film!

Waarschuw beheerder
masterlijke film ja... Echt een verrassend einde ook (y) top

Waarschuw beheerder
Vette Film!
Verrassend einde :)

Deel 2 zal waarschijnlijk aanfluiting worden aangezien er een andere regisseur en schrijvers zijn ( meende ik zo op imdb. te zien) dus wel jammer :/

maar verder :respect: voor de zieke geest van de schrijvers
Waarschuw beheerder
een super film !!!
Waarschuw beheerder
heel bruut idd!!

Waarschuw beheerder
heb hem al een half jaar geleden gezien
maar is echt een top film :yes:
Waarschuw beheerder
SAW is gruwelijk !! (Y) echt vet !!!
van saw 2 staan ook al trailers op inet !!
lijkt me ook vet !
ben alleen benieuwd of het einde te evenaren is in het vervolg...
komt eind dit jaar voor de liefhebbers ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NeQuiLa op vrijdag 22 juli 2005 om 16:46:
ben alleen benieuwd of het einde te evenaren is in het vervolg...

Hoop dat het goed gebeurt :yes: Ben echt benieuwd!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop deel 2 morgen te krijgen en hoop dat ie dan net zo goed is als deel 1, maar dat zal idd niet zo zijn denk ik....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 18:44:
Ik hoop deel 2 morgen te krijgen en hoop dat ie dan net zo goed is als deel 1, maar dat zal idd niet zo zijn denk ik....

Dat vind ik toch wel verdomd knap, aangezien hij in oktober pas voor het eerst uitkomt in de bioscoop.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op vrijdag 22 juli 2005 om 19:21:

Dat vind ik toch wel verdomd knap, aangezien hij in oktober pas voor het eerst uitkomt in de bioscoop.

haha.. ja indd ! :jaja: de film is niet eens af !!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 18:44:

denkt dat ie lollig is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 01:05:
denkt dat ie lollig is...

denk het ook ja !! ;)

Waarschuw beheerder
goeie film, man!
je zou maar wakker worden met zo'n klem op je kaak :/
Waarschuw beheerder
donateur
hehe die andere dingen vond ik ook wel erg ziek zeg pfff.

Je zou idd maar wakker worden in zo'n situatie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hijs egt kik.. het laatste half uur ong snapte ik dr echt de balle nie meer an..heb echt elk personage als dader aangeweze en dan dat :D

Waarschuw beheerder
donateur
echt een super vette film(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op zaterdag 23 juli 2005 om 03:42:
hehe die andere dingen vond ik ook wel erg ziek zeg pfff.

Vond die in het prikkeldraad het engst :yes:
Denk dat je daar het meest gek van zou worden...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 23:32:
Vond die in het prikkeldraad het engst

dat vond ik 1 van de vetste dingen, t zelfde van dat ie zn poot afzaagt:)

heerlijk:P
Waarschuw beheerder
donateur
een van de beste thrillers ooit dit vind ik(Y)

vooral die wending op het laatst, nooit verwacht dus he! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rebelbitch op maandag 25 juli 2005 om 23:45:
vooral die wending op het laatst, nooit verwacht dus he!

komt ok nog wel een Saw 2 denk ik zo:)

Waarschuw beheerder
donateur
hoef je nie te denken dat is :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 00:26:
komt ok nog wel een Saw 2 denk ik z

nogmaals de teaser van Saw 2

Waarschuw beheerder
donateur
helaas zijn vervolgen nooit zo goed :(

maar ga hem wel weer kijken :D

Waarschuw beheerder
donateur
film van de week voor 2de keer gekeken.. hij blijft vet gewoon! geen onwijs neppe horror film.. strak verhaal... goed verfilmt.. boeiend.. vet eind...
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Ik vind dit persoonlijk niet een echte horror hoor, juist meer een thriller. Horror staat natuurlijk juist zo bekend om zijn nepheid.. dit heeft wel een aantal scenes wat neigt naar horror maar het niet echt is.

Goeie film, zie je er niet veel meer van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 20:16:
Vond hem tegenvallen...
Ik vind het altijd jammer als ik meteen weet wie het is en dat de acteur die de dokter speelde slecht acteerde..

Ga hem nog een keer kijken zou ik zeggen.
Waarschuw beheerder
Vrij vreemd als je direct weet wie het is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 26 juli 2005 om 23:36:
Vrij vreemd als je direct weet wie het is.

Is ook niet mogelijk, dus a lot of yada yada ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Innocent op donderdag 23 juni 2005 om 20:16:
Vond hem tegenvallen...

dan ben je wel heel erg hoogbegaafd, dat kan niet eens

Waarschuw beheerder
die film was te goed voor woorden! ik heb heel veel respect voor de mensen die die ideeën hebben bedacht van die moorden! echt (y)
film is ook gemaakt door een groep studentnen uit korea of japan dacht ik
Waarschuw beheerder
uber bruute film :respect: :respect:
Waarschuw beheerder
Een behoorlijk brute film!!! Echt een goed verhaallijn.

Die dokter was idd soms minder briljant qua acteren, dat dan weer wel....

Maar ik wist me god niet wij de dader was aan het begin...
Artiest Martinez
Waarschuw beheerder
hehe eindelijk weer eens een goeie film !!!
Vooral het einde ,meesterlijk gewoon.

Waarschuw beheerder
zeker wel een goeie film... ken nie w88 tot de 2e uitkomt... ze hadden t over halloween in amerika...
Waarschuw beheerder
die film is briljant
Artiest {SHOWLIST artist 39362, 34000}
Waarschuw beheerder
Ik heb saw gezien wat een relaxte film echt te bizar voor worden!! Met die pop op die fiets geweldig!!

[img width=250 height=200 cacheid=001355b80017aed567da91cb1a00f117f6]http://www.darnthosemonkeys.com/wp-content/sawcap.jpg[/img]

[img width=681 height=451 cacheid=0012b5f50003a8753da9b0221a00f117f6]http://www.planeta5000.com/saw/saw3.jpg[/img]

Haha relaxt! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
SAW was kicken, vooral alleen in bed en dan helemaal in het donker.. brrr.
Het tweede deel zal wel slechter worden, dat is meestal zo!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 21:41:
bah een deel 2....
verzin gewoon een nieuw concept....meestal worden vervolgen veeeeel minder

Daar ben ik ook erg bang voor ja.

Vond het echt een vette film! Zo zie je maar weer dat er heel wat te maken valt met een laag budget :)
Waarschuw beheerder
die film is echt ziek, maar tegelijk ook steengoed!
Waarschuw beheerder
als we nou gewoon deel 2 eerst kijken voor we conclusies gaan trekken dat ie minder goed word.....

kijk maar naar de lethal weapon reeks, ik kan nie zeggen dat er 1 slechter is dan de andere...ik vind ze allemaal even goed...
en wat dacht je van the godfather....

dus eerst kijken en dan je mening geven! ;P

Waarschuw beheerder
Ja die pop is indd erg bruut, vooral t moment dat ie op dat fietsje aan komt rijden ( wat briljant gefilmd! )

Chucky en It gaan op de rekken denk ik:Pzo bang zouden ze worden van die pop:D

Hopen dat die pop echt terugkomt!!:D Creepyshit

Waarschuw beheerder
Wel n goeie film.. Btje vaag! Is alleen denk al n jaar geleden dat ik m gezien heb :/

Waarschuw beheerder
omdat hij toen al uit was, duhh

Waarschuw beheerder
Hee Den echt geen jaar hoor... iets van n half jaar ofzo...:P
Maar ik vind t wel n onwijs gave film... goed plot, goed einde en vaag en spannend tussendoor... :)
Waarschuw beheerder
ga hem vanavond maar eens kijken!

Waarschuw beheerder
Echt een super vette film!

Waarschuw beheerder
topper!!! van een film en die pop is super
Waarschuw beheerder
ja echt net zo relax master film:P

Waarschuw beheerder
goh vito met wie heb jij die film ook al weer gekeken :P

Waarschuw beheerder
Ik heb m pas ook 'eindelijk' gezien. Super mooie film een van de betere 'thrillers' die ik ooit heb gezien.. Ik zat echt 10 min na de film nog zo van wooooooooowwwwwwwww
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 15:14:
goh vito met wie heb jij die film ook al weer gekeken

heey das toevallig :P

volgens mij met jou ;)
Waarschuw beheerder
SAW, meesterlijk, beste film van het laatste jaar. blijft boeien tot het laatst. beste film allertijde............... SCARFACE en BLOW
Waarschuw beheerder
Was echt een freaky film... Vette poep hoor! :D
Waarschuw beheerder
coole film idd :yes: vorige week pas gezien

Waarschuw beheerder
khep um tydje trug gesien, wat un f*cking goed einde egt onverwacht! als je um nog nie gesien heb, huur/koop um dan snel!!
Waarschuw beheerder
moet je nou echt een sterke maag hebben voor deze film? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoTechnologie op zaterdag 10 september 2005 om 12:00:
moet je nou echt een sterke maag hebben voor deze film? :D

Nee, absoluut niet. Hij is niet smerig en niet eng, maar toch wel creapy, als je begrijpt wat ik bedoel :p Echt zo'n film waar je een naar gevoel van krijgt. Net als bij 8MM, al weet ik niet of dat nou zo'n goed vergelijkingmateriaal is ;)

Waarschuw beheerder
heb hem pas gezien. Het is echt een top film. je moet hem wel goed volgen. Echt een top film!!!
Waarschuw beheerder
Je blijft er maar over door praten hè? De film Saw..
Waarschuw beheerder
donateur
Sow, gister gezien, nog niets over gehoord, maar wel vet!! Dat is als je nadenkt gewoon geen optie, die vent die de uiteindelijke daderwas...
Waarschuw beheerder
dinsdagavong gekeken. echt een vette film. Je moet wel goed opletten om hem te volgen. (hadden geen ondertitelling, beetje minder)

Wel ranzig als hij zijn been eraf snijd :@
Waarschuw beheerder
Dat word vanavond maar even kijken na deze reacties:D

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Waarschuw beheerder
Soooow, dit is echt de beste film die ik sinds tijden heb gezien, werd gewoon echt misselijk van de spanning...en dat einde....brrrrr!!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 18:41:
Hij is niet smerig en niet eng, maar toch wel creapy, als je begrijpt wat ik bedoel Echt zo'n film waar je een naar gevoel van krijgt.

:yes: Had het niet beter kunnen zeggen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 15:09:
Hee Den echt geen jaar hoor... iets van n half jaar ofzo...:P

In Nederland ja.
Toen hij in Nederland uitkwam was hij in Amerika al op dvd.

Waarschuw beheerder
geweldige film..na t einde zat ik nog van " wow dat had ik echt niet verwacht"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 15:09:
Hee Den echt geen jaar hoor... iets van n half jaar ofzo...

de dvd is vorig jaar oktober uitgebracht, dus hij heeft wel gelijk.

Waarschuw beheerder
kvin m ook echt goed! :)

Waarschuw beheerder
Binnenkort komt deel 2 alweer uit!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 18:20:
Binnenkort komt deel 2 alweer uit!

daar hebk iets van gezien ja..ben benieuwd

Waarschuw beheerder
een super film van het begin tot het einde is ie goed vooral het einde met die voet damn gruwelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe Jersey op dinsdag 30 augustus 2005 om 14:19:
Met die pop op die fiets geweldig!!

[img width=349 height=521]http://people.freenet.de/dceresourses/movie-blog/saw2.jpg[/img]
And yes.... there will be blood! over 20 dage komt Saw 2!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een geweldige film, die arts kon alleen niet heel goed acteren...

Waarschuw beheerder
Idd, ik vond het verhaal wel heel goed maar de film deed me zwaar aan silence of the lambs en seven denken qua sfeer. Het acteren stelde niet veel voor, maar het irritantste vond ik die domme politieagenten :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rugbywarrior op vrijdag 7 oktober 2005 om 19:48:
wat een geweldige film, die arts kon alleen niet heel goed acteren...

hhhmmm hij moet comedy's blijven doen!!

of ben ik de enige bij wie het opviel dat hij Robin Hood speelde in de film Robin Hoods 'Men in tights'

echt super komische film

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het wel een goede film, niet wat ik ervan verwachtte, had meer horror verwacht, details enzo... maar ik vond hem erg goed!!! (Y)
Waarschuw beheerder
ben egt benieuwd naar Saw II

Waarschuw beheerder
goede film met heel goed verhaal
wie weet wanneer deel 2 uitkomt????

Waarschuw beheerder
dat is een zeer goeie film
ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat in een vervolg ervan
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens IMDB komt hij in 2005 uit. Als het net zo gaat als bij deeltje 1 kunnen wij in Nederland hem wel rond 2007 ofzo in de bios verwachten.

Waarschuw beheerder
Release Date: October 28, 2005

Uitspraak van Ferror op vrijdag 14 oktober 2005 om 13:59:
Als het net zo gaat als bij deeltje 1 kunnen wij in Nederland hem wel rond 2007 ofzo in de bios verwachten

of net als deel 1, veel eerder op dvd krijgen

[img width=452 height=680]http://www.comingsoon.net/gallery/Thriller/Saw_2/saw24.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb net de trailer gezien op hun site en het zag er heel interessant uit volgens mij is deze nog beter dan de 1e deel
Waarschuw beheerder
kneterdekneter lijp my kind of movie echt bizar cker het stukkie als ie ze eigen poot er afzaagt behoort cker tot een van me favos

Waarschuw beheerder
ik vond dat juist een wat mindere scene,

ik kreeg kippevel, toen die creap kruipent over het parkeerterein zit te struinen

Waarschuw beheerder
vette film ja (Y)

Waarschuw beheerder
hij is superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:yes::cheer:
Waarschuw beheerder
klopt cker ook scary shit als ie over het parkeerterrein kruipt en het enige neppe vond ik dat die gast hele tijd dood lag en dan in een x opstaat maar voor de rest goeie film
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cc op zaterdag 15 oktober 2005 om 20:12:
het enige neppe vond ik dat die gast hele tijd dood lag en dan in een x opstaat maar voor de rest goeie filmlaatste aanpassing 15 oktober 2005 20:13

ben je gek :vaag: dat was juist meesterlijk! :D
Waarschuw beheerder
Leuk plaatje, dát ziet er pas nep uit :D
Gelukkig lijkt het anders in de film......

Maar goed, ik ben rete-benieuwd gvd. Beter komt ie niet pas 2007 in de bios :S

Deel 1 was echt goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cc op zaterdag 15 oktober 2005 om 20:12:
klopt cker ook scary shit als ie over het parkeerterrein kruipt en het enige neppe vond ik dat die gast hele tijd dood lag en dan in een x opstaat maar voor de rest goeie filmlaatste aanpassing 15 oktober 2005 20:13

dat is dus juist het vetste moment van de film...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op zondag 16 oktober 2005 om 10:40:
dat is dus juist het vetste moment van de film...

Ja, vooral met die achtergrond muziek..

"The key to the chain is in the bathtub.."

En dan wil die gast hem neernkallen.. en bzzzzzzt... geweldig :D
Waarschuw beheerder
Trouwens, er is ook een uncut versie hier bij de videotheek zei mijn moeder..

Is die wel Nederlands ondertiteld ?
Waarschuw beheerder
boeie je kan toch wel engels
Waarschuw beheerder
Ik heb zojuist de uncut versie gezien.
Maar wat is nou het grote verschil?

Waarschuw beheerder
haah ik schrok me de tering toen ik dat poppetje op die fiets zag! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkElement op maandag 17 oktober 2005 om 11:12:
Ik heb zojuist de uncut versie gezien.
Maar wat is nou het grote verschil?

dan zul je wel niet goed opgelet hebben

op Amazon.com staat dat die morgen pas uitkomt :S

An all new Unrated Version - Too Bloody For Theatres!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lol, hij staat hier toch echt op mjin buro:

Saw Uncut Version... met bloed enzo op de hoes :P

Waarschuw beheerder
lijkt me vet brute film.. ga em snel huren denk ik

Waarschuw beheerder
donateur
heb saw eindelijk gesien :)
Goeie film (Y)
ben benieuwd naar deel 2

Waarschuw beheerder
goede film (Y)
Waarschuw beheerder
heb hem net alweer voor de 3e keer gezien. En wat blijft tie vet zeg!!

Egt de beste film die ik gezien heb :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
dan zul je wel niet goed opgelet hebben

op Amazon.com staat dat die morgen pas uitkomt

Heb thuis de director cut weet nie of da 'tzelfde is.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkElement op maandag 17 oktober 2005 om 12:09:
lol, hij staat hier toch echt op mjin buro:

Saw Uncut Version... met bloed enzo op de hoes

je moet die 2 zinnen los van elkaar lezen.

je zult wel niet goed opgelet hebben wat nou anders aan de unrated versie is,

en wat daarna komt, is gewoon nieuwe info :P

Waarschuw beheerder
ah heb em gister dus wel gezien en hij is echt vet gewoon!! :D
Waarschuw beheerder
Net gekeken.

Dhoh, wat onverwacht einde met die vent die opstond, wat masterlijk was dat :yes:

Ben eveneens benieuwd naar deel 2 :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 18:41:
Nee, absoluut niet. Hij is niet smerig en niet eng, maar toch wel creapy,

Inderdaad niet echt horror. Gewoon ontzettende goeie film :jaja:
Waarschuw beheerder
Maandag gezien. Had er al veel vette verhalen over gehoord, en bleek idd zeer zeker niet tegen te vallen. Cool einde (die gast die ineens opstaat idd) en dat gemindfuck gedurende de hele film is erg vet :yes:..
Waarschuw beheerder
Zit te wachten op deel 2! Moet met Haloween uitkomen dus binnenkort :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 20 oktober 2005 om 08:28:
Inderdaad niet echt horror

wie zegt dan, dat het een horror moet voorstellen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 11:51:
wie zegt dan, dat het een horror moet voorstellen?

Het plakkertje bij de Videoland... :/

Waarschuw beheerder
ow, op m'n dvd hoes staat thriller

Waarschuw beheerder
Hijs echt vet;) heb al paar x die trailers gezien:D blijft mooi;) kga um ook zeker kijken!:)

Waarschuw beheerder
Heb de film al gezien in Mei...hij is echt gruwelijk goed

Heb gehoord dat er een vervolg komt :D:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zou wel kick'n zijn als er een 2e deel komt :D

Deel 1 vond ik echt vet :cheer:

Waarschuw beheerder
Gisteren gezien.

Was wel mn 4 euro voor het huren waard :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
goede film maar jammer van de einde!!!
Waarschuw beheerder
dat die man in 1 keer opstaat:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 15:39:
Heb de film al gezien in Mei

ik December 2004 al :P

Waarschuw beheerder
deel 2 moet wel met een heel goed verhaal komen, ik vond deel 1 goed, maar een vervolg daarop??? Krijg je net zoiets als the Ring 2, is het verrassingseffect er niet meer

Waarschuw beheerder
Gisteren gezien.

Was wel mn 4 euro voor het huren waard

Ik moest 5 euro betalen :O

Waarschuw beheerder
Goeie film, lekker psychisch
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 15:12:
Ik moest 5 euro betalen

Hahaha... verschil moet dr zijn :P

Waarschuw beheerder
Idd goede film! creepy sfeertje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Degiebody op donderdag 20 oktober 2005 om 21:45:
goede film maar jammer van de einde!!!

er moet natuurlijk wel een Saw 2 gemaakt worden he :)

echt hele vette film vandaag gekeken ( moet wat met deze regen :| ) heb nog steeds naar gevoel in mn voet :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 17:24:
creepy sfeertje

klote eind vind ik...hou er niet van als een film zo afloop maar verder vond ik het zeker een goeide film!

Waarschuw beheerder
heb m van de week gekeken en vond t wel een vette film..
ook al was van het begin af aan alwel duidelijk wie die "moordenaar" was
Waarschuw beheerder
donateur
Als je vanaf het begin wist wie de moordenaar was ben je echt paranoraal begaafd.

Waarschuw beheerder
ik vond het toch wel vrij duidelijk dat het die leip uit het ziekenhuis moest zijn. Zo'n personage laten ze nooit zomaar in een film opduiken :) (bedoel ik degene die vrouw en kinderen ontvoerd had en niet die kale)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van moos op vrijdag 21 oktober 2005 om 17:32:
klote eind vind ik...

Dat was juist het beste van de hele film :jaja:

Waarschuw beheerder
spannende film zeg!
vond het eind ook gruwelijk goed!
tijdens de aftiteling hoor je die keerl nog steeds jammeren :D

Waarschuw beheerder
kep m nog gezien, wel op dvd, ga deze week ff kijken:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 10:01:
ik vond het toch wel vrij duidelijk dat het die leip uit het ziekenhuis moest zijn. Zo'n personage laten ze nooit zomaar in een film opduiken :) (bedoel ik degene die vrouw en kinderen ontvoerd had en niet die kale)

Die kale was de 'moordenaar', Zep was een van zijn slachtoffers.
Waarschuw beheerder
Waarom denkt toch iedereen dat Zepp de moordenaar is :vaag:
Waarschuw beheerder
mwah vond hem niet heel bijzonder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op dinsdag 25 oktober 2005 om 13:18:
Die kale was de 'moordenaar', Zep was een van zijn slachtoffers.

ja dat snap ik, maar Zep was wel degene die de vrouw en dochter van die Dr. Gordon had ontvoerd, en dat vond ik wel te voorspellen :)
Dat die kale (John als ik het goed herinner?) de andere mensen had vermoord en die Zep gif had gegeven was niet te raden :) (het lijkt mij tenminste vrij onmogelijk :p)
zo bedoelde ik het dus

Waarschuw beheerder
over 2 dagen komt saw 2 in amerika uit:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 14:53:
ja dat snap ik, maar Zep was wel degene die de vrouw en dochter van die Dr. Gordon had ontvoerd, en dat vond ik wel te voorspellen :)

Dat idd wel. Want ze laten hem in een van die ziekenhuis-scene's (eerste keer dat hij in beeld komt) wel érg duidelijk zien.

Waarschuw beheerder
maar dat is juist iemand het verkeerde pad op zetten he :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is waar. En dat is ze érg goed gelukt.
Waarschuw beheerder
over 2 dagen komt saw 2 in amerika uit

ik hoop dat ie ook zo vet is mja andere regisseur sowieso en tis het 2e deel dus k vrees ook dat ie stukken minder zal zijn...

Waarschuw beheerder
als je saw 1 uit je hoofd zet, zal dat geen probleem worden

je moet films niet met elkaar vergelijken.

Waarschuw beheerder
heb de trailer gezien, het wordt allemaal wat minder complex denk ik, gewoon succesvol concept commercieel uitbuiten, en geef ze eens ongelijk
Waarschuw beheerder
ja zet jij saw 1 uit je hoofd als je saw 2 kijkt suc6 (Y)

en als een film slecht is dan is ie slecht..

dus ook al zet ik saw 1 uit me hoofd toch verwacht ik dat ie minder is dat zal niks aan de film veranderen en mezelf ook niet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garibaldi op donderdag 27 oktober 2005 om 12:37:
ja zet jij saw 1 uit je hoofd als je saw 2 kijkt suc6

het is ook amper te doen, maar het is wel de oorzaak waarom je een film slechter kan vinden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nja 1 was al niet super.. het einde was vet.. acteurs vielen tegen het zat verder goed in elkaar en de oorzaak dat de film waarschijnlijk slechter is komt zoals k al eerder zei.. er is een andere regisseur en het is uiteraard het 2e deel maar toch wil k hem zien hehe...
Waarschuw beheerder
echt een goeie film! :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat wel, jammer van de hype.
Waarschuw beheerder
Hello, Mr. Hindle. Or as they called you around the hospital: Zepp. I want you to make a choice. There's a slow-acting poison coursing through your system, which only I have the antidote for. Will you murder a mother and her child to save yourself? Listen carefully, if you will. There are rules.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garibaldi op donderdag 27 oktober 2005 om 11:15:
ik hoop dat ie ook zo vet is mja andere regisseur sowieso en tis het 2e deel dus k vrees ook dat ie stukken minder zal zijn...

andere regisseur?? :/

Waarschuw beheerder
howis die 2e is echt grof... vind m nog beter dan de eerste...had m gedownload alleen jammer van de minder goeie kwaliteit.

whaha en raad is???

ze zijn al bezig met de derde saw!:)

t loopt weer niet helemaal goed af, was wel weer onvoorspelbaar op t laatst... had wel mn vermoedens bij iemand... meer zeg ik niet:P

hoop wel dat de derde de laatste is anders gaan ze het verneuken... misschien bij de volgende al...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joehoe! op vrijdag 28 oktober 2005 om 11:32:
andere regisseur??

ja..
en de derde weer een andere...
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
heb m eindelijk gezien! DAMN wat een ZIEKE film!! geweldig!!

vooral dat einde....geestelijk pijnlijk.......(en iets daarvoor ook fysiek)

toppie
Waarschuw beheerder
:kwijl: Film...!

[img width=452 height=679 cacheid=001391a3001ecc3c4ed8defd1a010dbe97]http://www.ksymena.pl/Plakaty2/Saw%202.jpg[/img]

Ben benieuwd (6)
Waarschuw beheerder
Soooooo ziekelijk!!! Wel gaaf om te zien ik heb hem zelfs een tweede keer gekeken! Maar degene die deze film heeft gemaakt kom ik niet graag op straat tegen gok ik..
Waarschuw beheerder
In ieder geval degene die het verhaal heeft verzonnen..........

Waarschuw beheerder
donateur
ja 2 overtreft 1 toch wel vind ik :)

op naar 3 :[

Waarschuw beheerder
ja 2 overtreft 1 toch wel vind ik

op naar 3

2 al gezien dan ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 11:09:
2 al gezien dan ?

je loopt achter:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 00:05:

(Y)

Waarschuw beheerder
Ik heb Saw pas gezien maar vond het echt een super goede film! Kan niet wachten om het tweede deel te zien!

Waarschuw beheerder
download hem dan
Waarschuw beheerder
Was (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Op zon en feestdagen op dinsdag 25 oktober 2005 om 18:22:
van de betere trillers\horror van de laatste tijd.

Echt wel
1 van de beste!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 00:05:

Dat gebeurd ook niet vaak...dat iemand 2 beter dan 1 vind :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 13:34:
Dat gebeurd ook niet vaak...dat iemand 2 beter dan 1 vind

het verhaal zal wel in een keer geschreven zijn anders hadden ze de 2e niet zo goed kunnen maken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 13:34:
Dat gebeurd ook niet vaak...dat iemand 2 beter dan 1 vind :/

nee he .. mja van de ene kant is het nieuwe er ook vanaf..maar ze hebben er iets moois van gemaakt..

vooral het einde van 2 .. wel apart :D
Waarschuw beheerder
damn, heb net de 1e voor de 1e keer gezien...fokking sicko's
Waarschuw beheerder
donateur
super film! (Y)
Waarschuw beheerder
deel 1 en 2 waren super vet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 17:30:
er moet natuurlijk wel een Saw 2 gemaakt worden he

http://www.saw2.com/ :O :O :O

Artiest {SHOWLIST artist 41676, 38754}
Waarschuw beheerder
donateur
wat hebben die lui veel verdiend met die film

Waarschuw beheerder
deze film is echt ziek.... maar moest 'm toch zien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op maandag 24 oktober 2005 om 09:50:
Als je vanaf het begin wist wie de moordenaar was ben je echt paranoraal begaafd

ja inderdaad :/

die vent zie je in saw 1 3 seconden:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb hem bijna helemaal gezien...kleine stukjes even weggekeken maar weet hoe hij eindigd :o
Wilde hem nog een tweede keer gaan kijken zonder weg te kijken maar is er nog niet van gekomen...
Ga het zeker nog wel een keer doen!
Heb gehoord dat er alweer een deel 2 is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liesjegaatlos:yes: op dinsdag 15 november 2005 om 23:28:
Heb gehoord dat er alweer een deel 2 is...

die is ook goed..maar toch red die het niet tegen deel 1 naar mijn mening

Waarschuw beheerder
gave spannende film...alleen een stom ***eind :(

Waarschuw beheerder
aan de ene kant wel maar wel open eind..

ben benieuwd hoe het 3e deel word

Waarschuw beheerder
ik heb m laatst voor de 2e keer gezien en hij blijft goed!!!!

Waarschuw beheerder
heb de film gezien en hij is zo ontzettend spannend en onvoorspelbaar dat het echt de moeite waard is om te zien.
Waarschuw beheerder
saw 2 is ook wel goed..

Waarschuw beheerder
Ik vond 'm wel leuk opzich.. Ben benieuwd naar deel 2...
Waarschuw beheerder
gevonden.....

http://media.putfile.com/SAW-II-Beginning
Waarschuw beheerder
Ik heb Saw 1 gister gezien en ga Saw 2 nu kijken :D
Dacht eerst van ach, gare film.
Bleek echt n goeie film te zijn :yes:
Wel sneaky van die vent dat ie al die tijd gewoon als dood daar op de grond lag :/

Ben ook echt benieuwd hoe Saw 2 in elkaar zit...laat t jullie wel weten :P ;)
Waarschuw beheerder
ik krijg em ook binnekort... saw 2
Waarschuw beheerder
:O jee echt n vage film hoor....Saw 2
Helemaal niet zoals je zou verwachten :no:
Denk wel dat ik Saw 1 leuker vond.

Zat echt veel bloed in...ranzig :/
Maja voor de mensen die Saw 2 nog moeten zien...have fun ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het idee is erg goed, film begint echt veel belovend

Maar er zitten te veel voorspelbaarheden in

Einde is dat wel weer prima bedacht..

Maarja beetje jammer dat die Dokter al eerder wakker was, maar nog niet het lichtknopje had gevonden.. beetje jammere dingen allemaal

Waarschuw beheerder
moet hem nog zien...
maar mij is verteld dat ie wel goed is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 17:48:
wat hebben die lui veel verdiend met die film

en dat was ook geheel onverwacht, een zogenaamde sleeperhit, de reclame was echt van mond tot mond

Waarschuw beheerder
ik heb ze allebei gezien en vind 2 leuker dan 1
Waarschuw beheerder
Net gien, vermakelijk en soms zeker spannend. Al was het wel een beetje een b-film.

Waarschuw beheerder
Heb gisteren SAW 1 voor het eerst gezien..
Super spannende film met wel een heel irritant einde!!!
Waarschuw beheerder
saw 2

Met die spuiten :|:|
Waarschuw beheerder
zeker vet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op maandag 19 december 2005 om 10:35:
Met die spuiten :|:|

Ja hoe ze dr in loopt te graaien(net een op hol geslagen junk :D), dan moet je minstens toch onder elke nagel wel 5 naalden hebben hangen.
Waarschuw beheerder
Ik wist niet dat er ook een deel 2 was...

Deel 1 vond ik echt een goede film, zat goed in elkaar, en het eind wel vaag, niet wat je verwachtte..

het bloed enzo vind ik persoonlijk wat minder, maar het verhaal stak goed in elkaar.
Waarschuw beheerder
donateur
saw 2, is beter als deel 1 vind ik

deel 1 komt ook weer terug in 2

Uitspraak van Nexus.. op maandag 19 december 2005 om 10:35:
Met die spuiten

lekker hoor!!!
Waarschuw beheerder
Ga m morgen ff ophalen bij mijn tante...
Ze had m gisteren gezien en zei dat ie erg freaky was, dus wordt weer smullen met kerst :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 10:24:
Heb gisteren SAW 1 voor het eerst gezien..
Super spannende film met wel een heel irritant einde!!!

Idd..was wel jammer
Waarschuw beheerder
Deel 2 was echt RUK. Valt echt in het niet bij Saw 1, zo fucking voorspelbaar allemaal.

Waarschuw beheerder
SAW - super film
De persoon die het verzonnen heeft heeft een aardig ziekelijke brein.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 13:41:
De persoon die het verzonnen heeft heeft een aardig ziekelijke brein.....

gebaseerd op waargebeurd verhaal :D

Waarschuw beheerder
donateur
vet hoor :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van XoNaR op dinsdag 20 december 2005 om 23:11:
Deel 2 was echt RUK. Valt echt in het niet bij Saw 1, zo fucking voorspelbaar allemaal

Mja, maar als deel 2 deel 1 was geweest, was ie dan ook kut?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van XoNaR op dinsdag 20 december 2005 om 23:11:
Deel 2 was echt RUK. Valt echt in het niet bij Saw 1, zo fucking voorspelbaar allemaal.

vond ik ook, en op bepaalde punten werd de film onlogisch en lachwekkend, zoals die vrouw die haar handen in die kist steekt op die spuit te pakken, na tigtig vallen zal ze niet nadenken dat dat ook een val
Waarschuw beheerder
hmm... vond twee wel okey.. Alleen ik snapte niet waarom die kerel di iedereen af maakte er in moest..
Bij Saw1 ging het echt om het spel.. dat vond ik echt super!
Bij 2 vond ik het einde wel onvoorspelbaar... Aleen die gast mocht van mij wel weg blijven

Waarschuw beheerder
vette film :D (Y)

Waarschuw beheerder
keihard zijn ze allebei

Waarschuw beheerder
zieke film, wel goed!

Waarschuw beheerder
degene die deze film bedacht heeft ,heeft echt een ziek gedachten b)
Waarschuw beheerder
donateur
In de film vind ik de bedenker zeg maar ook wel koel. Iedereen heeft de keuze.

Maar er komt wel een deel 3 lijkt me, gezien hoe 2 afloopt...
Waarschuw beheerder
eerste deel (y) en 2e deel zoals meestal al vind ik bout :/ we zullen wel weer zien wat 3 als die komt er van bakt
Waarschuw beheerder
cker 1 en 2 allebei dikke films met goed verhaal
Waarschuw beheerder
ik wil ook, maar durf niet :$
Waarschuw beheerder
donateur
goed film!
Waarschuw beheerder
heb 'm gisteravond toch gekeken 8)
hij is goed!!! :yes:

alleen het eind :O Jezus!!!!!!! ik haat zo'n eind :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8-bit Kid™ op dinsdag 17 januari 2006 om 14:47:
we zullen wel weer zien wat 3 als die komt er van bakt

Die komt waarschijnlijk eind dit jaar uit O:)
http://us.imdb.com/title/tt0489270/
Waarschuw beheerder
heb 'm gisteravond toch gekeken
hij is goed!!!

alleen het eind Jezus!!!!!!! ik haat zo'n eind

zullen we samen deel 2 kijken dan weet je iig hoe dat einde afloopt:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wastah op dinsdag 31 januari 2006 om 22:58:
zullen we samen deel 2 kijken dan weet je iig hoe dat einde afloopt

Jah en dan verlang je naar deel 3 ;d

Waarschuw beheerder
allebei zijn ze roeg 8) Goeie films

Waarschuw beheerder
Ze waren allebei heel goed.

Waarschuw beheerder
Ik vind wel leuke film :)
Waarschuw beheerder
Goed verhaal zit er in. Alleen als je dan 2 kijkt is die wel erg voorspelbaar
Waarschuw beheerder
ik vond saw II een goeie film, "het enige wat je hoeft te doen is naar mij te luisteren"

Waarschuw beheerder
ze worden steeds beter op naar 3

Waarschuw beheerder
Toch een van de betere films..

Waarschuw beheerder
Saw I is super vet! gewoon heerlijk hoe iemand zulke zieke dingen kan bedenken.
Saw II vind ik minder
Waarschuw beheerder
vond deel 1 leuker dan deel 2..

Waarschuw beheerder
ik vond ze allebei goed

goed bedacht vooral 1 nooit verwacht dat die man zou opstaan en nu komt er ook nog een deel 3

Waarschuw beheerder
ja zeer zeker vet ja
deel 2 de eerste 5 minuten met een kussen voor me hoofd gezeten
hahahaha ma wel coowl
donateur
vond deel 1 heel goed en niet echt eng maar ben dus bij deel 2 nog niet eens bij de 10 minuten gekomen.. vond ut gelijk al gods eng en durfde niet verder te kijken :S:)
Waarschuw beheerder
ik vond deel 1 heel verassend ik had nooit aan die uitkomst gedacht. bij sommige scenes dacht ik echt wie verzint zo iets??

Deel twee zit iets meer emotie aangezien het om de ontvoering gaat van familie van de rechercheur (schrijf je dat zo?? ) of had ik dat niet moegen zeggen? :s

vond deel 1 iets beter dan deel 2 maar deel 2 sluit er geweldig op aan en is naar mijn inziens ook erg verassend ;)

al met al 2 hele goede films..
Waarschuw beheerder
deel 1 en deel twee ook gezien precies sluit heel goed op mekaar aan aanrader om eerst 1 te kijken dan twee (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op zondag 23 april 2006 om 18:13:
ik vond deel 1 heel verassend ik had nooit aan die uitkomst gedacht. bij sommige scenes dacht ik echt wie verzint zo iets??

Deel twee zit iets meer emotie aangezien het om de ontvoering gaat van familie van de rechercheur (schrijf je dat zo?? ) of had ik dat niet moegen zeggen?

vond deel 1 iets beter dan deel 2 maar deel 2 sluit er geweldig op aan en is naar mijn inziens ook erg verassend

al met al 2 hele goede films..

helemaal mee eens :D
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Saw 1 was echt super: Het verhaal, de puzzels, de slachtoffers echt super.
Saw 2 vond ik iets minder maar was nog steeds goed, het verhaal vond ik goed maar vond het jammer dat het niet zo'n zieke puzzels waren, soms waren ze ook best voorspelbaar:
- De oven
- De "polssnij" bak

Toch wel 2 hele mooie films, kijk nu al uit naar deel 3 (y):)

Waarschuw beheerder
We hebben hem wel maar nog niej gezien ..

Waarschuw beheerder
Goeie film!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op zondag 23 april 2006 om 18:13:
of had ik dat niet moegen zeggen?

Wat denk je zelf :frusty:

Leuk voor mensen die hem nog moeten zien :/
Waarschuw beheerder
mot ze allebei nog zien.. schande :bloos:

;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 19:57:
oals die vrouw die haar handen in die kist steekt op die spuit te pakken, na tigtig vallen zal ze niet nadenken dat dat ook een val

Nou als je de wanhoop nabij bent kun je soms vreemde dingen doen.. ;)
laatste aanpassing