Partyflock

Forumonderwerp · 691805
2963x bekeken

Waarschuw beheerder
Kennen jullie hem?? Shit wat een dropmongool. Ik ben echt benieuwd wat er in zo'n kneusje omgaat, hij denkt volgens echt dat ie gangster is.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben verliefd op Ali B :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Ken zijn muziek niet :/
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Ali B :nee:

Leven van de straat? In Almere zeker :p

Waarschuw beheerder
"de leven op straat wie is je vijand wie is je maat "
hehe die gast weet zelf niet eens waar het over gaat de 1 een ghettomoslim en de ander altijd laat. :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
mwah ik kende hem ook nie tot ie bij marco borsato een optreden had in de kuip en dat vonk wel vet eigenlijk!
Waarschuw beheerder
Afschieten die gozer

het is helemaal niks!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de waarheid mag wel eens wat vaker gezegd worden!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben je zat geloof mij nou ik heb het echt gehad
Het leven is geen spel nee het leven is geen Wedden Dat!
Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt geknockt
Nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te bellen schat!

Waarschuw beheerder
ali b groupie ^^

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou niet van Nederlandse rap.
Ik hou er eigenlijk helemaal niet van, maar in het Nederlands vind ik het helemaal niet klinken.
Waarschuw beheerder
Op het concert van marco was hij er ook, was wel lache eigenlijk:/::jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ali b groupie

Tuurlijk b)

Waarschuw beheerder
k hou niet van Nederlandse rap.
Ik hou er eigenlijk helemaal niet van, maar in het Nederlands vind ik het helemaal niet klinken.

hier ben ik het helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
ali b is kansloos. maar zal wel een aantal volgelingen hebben aangezien er nog een hoop andere kansloze mensen zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jij bent anders ook aardig kansloos.
Waarschuw beheerder
:dood:

Waarschuw beheerder
nederlandse rap is goed man ...
luister maar is naar opgezwolle :
tjappies en mammies
dodelijke collabo
rustug
verre oosten
dit is
skeit
kruidig en pittig
kan je het ritme voelen
beesten boel
xi
verwend
dipsaus
hardcore rap
haat
mafkezen snippet
je weet't
haters en stokers
hersenspinsels
't duurde effe
tempel
netwerk
doe wat je doet
spuugdingen op de mic
hook up
de volle
mafkezen

Waarschuw beheerder
Jij bent anders ook aardig kansloos.

hij wordt niet goed

Waarschuw beheerder
Opgezwolle (y)

Waarschuw beheerder
ik vind de tektst van het liedje waarin hij over ze ex praat wel goed eigenlijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gupcore vieze hiphopslet grr

Waarschuw beheerder
Vindt Ali B zijn stem sowieso niet goed klinken, ik weet niet wie zijn producties voor zijn rekening neemt maar die zijn vaak wel goed. Teksten gaan ermee door.
Waarschuw beheerder
opgezwolle is echt zeer vet

en extince niet te vergeten :yes:

als je dan toch wil zeiken over rappers doe het dan over lange frans en baas B of brainpower

Waarschuw beheerder
Haha, Lange Frans en Baas B. ja. Represent (y) Zo kan je toch nooit serieus worden genomen. Of Moppie, nog irritanter.

Waarschuw beheerder
Stripfiguren Utrecht ook hele vette teksten.
Waarschuw beheerder
Lange Frans en Baas B.
De big boiz uit Diemen :/

Waarschuw beheerder
donateur
gupcore vieze hiphopslet grr

Zeg jij nou maar niks,jou kwam ik tegen bij het concert van Eminem grrrrrr :[

Waarschuw beheerder
In de ArenA? Was ik ook :yes: :smoke:

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind Ali B wel leuke teksten hebben :jaja:
Waarschuw beheerder
typische vernederlandse moslim alleen maar klagen over hoe slecht ze behandeld worden hierzo en alles wat er nog maar voor de rest valt te verzinnen om ontevreden over te zijn.
ga ergens anders heen en zorg ervoor dat ik het niet hoef aan te horen die bagger muziek

Waarschuw beheerder
Als je het nog niet wist, rap is gebasseerd op politieke uitingen. Kijk eens naar de Amerikaanse rap.

Waarschuw beheerder
Ali B? Wie s dat? Hmm die ken ik niet.. Wordt zker altijd Geweigerd.nl?
Waarschuw beheerder
kent niemand thc cker?

enne ali b ze bitch heeft em niet geknockt maar genakt;)
Waarschuw beheerder
THC = Joden, Allochtonen komen jullie doden?

Zo ja, :kots:

Waarschuw beheerder
Dat is geloof ik DHC, want ze kwamen uit Den Haag
Waarschuw beheerder
Kennen jullie hem?? Shit wat een dropmongool. Ik ben echt benieuwd wat er in zo'n kneusje omgaat, hij denkt volgens echt dat ie gangster is.

Volgens mij gaat het nog om de muziek die iemand maakt.Het interesseert me werkelijk geen zak hoe iemand is of wat hij of zijn in zn vrije tijd doet.Dat nummer met die jongen waarin hij samen over een meisje zingt,vind ik best okee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind er niks aan, maar ik kan niet ontkennen dat ie al beter word.
Hij kan het wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zie hem vaak genoeg lopen in Almere. Hij kleed zich net zoals de rest van de hangjeugd, maar ik hoorde dat hij op een concert van Marco Borsato was geweest, en dat vind ik dan wel weer positief.
Artiest Sampie
Waarschuw beheerder
THC BAKT ER NIX VAN!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar ik heb alle hiphoppers neergeknald met me uzi, jij hebt met je heupen gewiegt gupcore:@grrrrrrrrr
Artiest {SHOWLIST artist 30020, 18755, 74664}
Waarschuw beheerder
Bli A

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Waarschuw beheerder
donateur
De huidige Nederhop is gewoon grappig om naar te luisteren. Het is inderdaad niet altijd even hoogstaand, maar grappig is het wel.

Waarschuw beheerder
donateur
:bloos:
Waarschuw beheerder
De huidige Nederhop is gewoon grappig om naar te luisteren. Het is inderdaad niet altijd even hoogstaand, maar grappig is het wel.

Heb je het over de nederhop die je op tv ziet of in het algemeen?
Ik vind dat er in de huidige nederhopscene zeker wel talent zit en zeker ook hoogstaande dingen worden gemaakt.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind zn accent lelijk .. Hij brengt het ook niet echt op een beetje coole manier ..

Nee, Nederhop vind ik niks ..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet er niks van, luister t niet, ik kijk geen tmf of zulke bagger zooi en al zou ik er wel iets vanaf weten, dan zou de kogel nu allang in me kop zitten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:bah: tiring sukkel zit me al dagen aan de gast te irriteren

Waarschuw beheerder
donateur
Da Phool 11 juli 2004 14:03

Heb je het over de nederhop die je op tv ziet of in het algemeen?
Ik vind dat er in de huidige nederhopscene zeker wel talent zit en zeker ook hoogstaande dingen worden gemaakt.

Wat op tv over het algemeen komt. Ik volg het ook wel een beetje (vooral de Amsterdamse scene) en daar zit zeker talent tussen ja. De nummers van bijv. Lange Frans en Baas die op tv komen zijn trouwens hun slechtere nummers. Ze hebben ook een aantal nummers die ik zelf weer wel aardig niveau vind hebben.
Waarschuw beheerder
thc is niet over de joden sjakie....

juist je bakt er nix van je chick likt pik in elk deel van a'dam ...

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is 1 van hun nummers ja. THC komt uit Amsterdam-Noord, voor de mensen die dat nog niet wisten ;)
Waarschuw beheerder
zal k je eens wat zegge : IK WIL HET NIET WETEN.
$#%#$!@#$!& MUZIEK.

Waarschuw beheerder
donateur
Hij had ook een keer meegedaan aan de zwakste schakel, en toen deed jan smit ook mee, en die had voor het spel begon met 'm gesproken, en hij deed net alsof die niet bekend was, want Ali B kende 'm niet...
Toen deed Jan smit ook ineens mee, en toen hoorde Ali B pas, dat Jan Smit een zanger was, toen was Ali B helemaal moeilijk tegen hem gaan doen, omdat hij zich in de zeik genomen voelde...en dat pikte een ganstah als hij niet:dood:

Dood aan Ali B
Waarschuw beheerder
Kut muziek... mense :no:
Waarschuw beheerder
het is niet eens muziek, het is walgelijk
Waarschuw beheerder
onee alleen terror is goed
Waarschuw beheerder
ja man :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ben blij dat die koterige gabbertjes van een jaar of 16 het altijd zo goed weten. Echte muziekkenners :kots:
Waarschuw beheerder
als iemand ali b goed vind is dat wel een muziekkenner idd (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat hoor je mij niet zeggen ;) Heb het er meer over dat die jonge gabbertjes elke muzieksoort afkraken die niks met hardcore te maken heeft. Dat gaat gewoon helemaal nergens over mijn inziens...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja dat klopt, andere muziek is niet stoer genoeg
Waarschuw beheerder
irritant ventje / irritante muziek :bah:
Waarschuw beheerder
Ominous heeft gelijk

nix is goed behalve die herrie van hun
gaat niet om ali b nu.....
Waarschuw beheerder
het topic gaat wel over ali b, dus praat gezellig verder over deze halve gare 'emcee' :BAH:

Waarschuw beheerder
irritant ventje

rascist ;D :P
Waarschuw beheerder
ok maar zo erg vin ik em niet hoor...

die nag die is veel erger..die zijn van die joden moeten dood en die liedjes..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kep die gast nou al verscheidene malen op de T.V. gezien vaak in het bijzijn van kleuters van 8.

En het enige dat je uit zijn smoel hoort komen is:

"de leven op straat wie is je vijand wie is je maat "

Niet echt boeiend persoon lijkt me!

Waarschuw beheerder
Vind het eigenlijk wel grappig klinken :bloos:

Zit veel nieuw hiphop/r&b talent an te komen in Nederland, ach als het lekker klinkt....
Zn texten vind ik eigenlijk helemaal niet zo slecht :S
Waarschuw beheerder
Ali wie?

PREVENTIEF RUIMEN die Ghetto-Qneuzen!
Volgens mij zitten ze de hele dag thuis hun eigen clippie aan te vragen op ThE BoX.
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
haha Nico :respect:

Als je zo'n clip ziet op TMF ofzo dan kun je dat toch niet serieus nemen??
Dit worden allemaal hits door die kleine kut kotertjes die stapels singles blijven kopen!

Ik werk in een cd winkel, en ik kan je vertellen dat het grootste gedeelte van de single markt afgestemd is op het jonge grut.
K3, Chipz en al die afgrijselijk zingende R&B sterretjes en nederhop en bubbling sjit worden massaal geslikt door al die 12/13 jarige (voornamelijk) meisjes... :S
Waarschuw beheerder
Zit veel nieuw hiphop/r&b talent an te komen in Nederland

ja en die zie je zeker dagelijks op TV de echte talenten :S

Waarschuw beheerder
Haha, Lange Frans en Baas B. ja. Represent Zo kan je toch nooit serieus worden genomen

Serieus nummer, "Zinloos" echt een (y) track!

Waarschuw beheerder
Hij maakt gewoon goeie muziek..! (Y) blijf zo doorgaan Ali B.
Waarschuw beheerder
haha sommige mensen snappen er niks van
Waarschuw beheerder
donateur
zal zijn cd eens downloaden maar hij wordt al beter opzich

er is nog een hiphop groep in almere die is wel beter maar weet de naam niet meer:S

iets van jerome xl ofzo weet iemand iets daarvan??
Waarschuw beheerder
Ali B is een van de beloftes van de nederhop. Maar goed, als het geen hardcore is vinden de gastjes hier (die overdag gewoon Skyradio aan hebben staan) het toch niet cool. :no:
Waarschuw beheerder
Ali B is een van de beloftes van de nederhop

waar baseer je dat op?

Waarschuw beheerder
vindt het wel grappige shit.

Vroeger was het voor mij dagelijks nederhop

Ouwerkerk kaffers, Osdorp, Casto, Vaardigheid enz......

Tijd is voorbij maar af en toe nog steeds leuk om te luisteren.

Maar goed, als het geen hardcore is vinden de gastjes hier (die overdag gewoon Skyradio aan hebben staan) het toch niet cool.

idd Hardcore is blijkbaar het enige wat goed is.
Waarschuw beheerder
Ali B is even waardeloos als alle nieuwe hardcore :BAH:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vind hem soms wel grappig maar als je moest kiezen Ali B of Brainpower of dat soort troep heb ik liever Ali B

Waarschuw beheerder
Tering he! Hebben we er weer zo'n 50 Cent Wannabe bij? Las het net al 'Het Leven Van De Straat':s WTFK!
Hoe triest hij wil gewoon over hetzelfde rappen als Eminem, 50 cent enzo terwijl die waus dat gewoon hier in nederland niet kan meemaken..... Ruimen met die kneus is mijn oordeel!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vindt Ali B zijn stem sowieso niet goed klinken, ik weet niet wie zijn producties voor zijn rekening neemt maar die zijn vaak wel goed. Teksten gaan ermee door.

De beats en teksten zijn door Beatkids gemaakt.

Ik vind het wel erg leuk! Er mag wel een x gezegd worden wat er word gedacht!.... Alleen een beetje jammer dat ze dan weer opgepakt worden door de politie!
Waarschuw beheerder
:respect:extince:respect:

ali b :bah:

Waarschuw beheerder
:bah: ali b :bah:

Die heeft echt een spraakgesprek
Waarschuw beheerder
donateur
ja net zoals lange frans en baas b

:kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::k­ots::kots:

bah
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weet niet wie zijn producties voor zijn rekening neemt maar die zijn vaak wel goed. Teksten gaan ermee door.

uhm :NO: :BAH:

Waarschuw beheerder
Extince vink beter
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ok dan btje respect voor Ali B mensen hij komt ineens op uit het niets met tog vindt ik 2 hele flexxe nummers:

Ali B - Geweigerd
Ali B ft. Brace - Ik Ben Je Zat

Ik ben benieuwd wat nog komen gaat...

My Respect to:

Ali B, :respect:
Brace, :respect:
Lange Frans en Baas B, :respect:
THC, :respect:
K-Liber :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ali-bi

alibi?

ali-bi

:vaag:

Waarschuw beheerder
Ali Babba en de 40 rovers

Waarschuw beheerder
Respect voor Ali B? :no: gaat niet lukken :bah:
Waarschuw beheerder
ik vind ali b wel goed!!:respect: heb zelf zijn album. toen ik dat voor het eerst hoorde dacht ik ook wat een arrogante zak! maar er staan sterke teksten op en als je die eens luistert ga je wel anders denken! (denk ik:) )

enne ali b ze bitch heeft em niet geknockt maar genakt

GENAAID is het :jaja:

Waarschuw beheerder
kutmuziek allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben die ali b zat
smerige klere homo dat het is
klote muziek dat is het!
niet ali-bi
maar ali-gay

Waarschuw beheerder
smerige klere homo dat het is

zo zo...manse taal..Jij bent echt V3T St0Er man

niet ali-bi
maar ali-gay

Stefanboy klinkt nou ook niet bepaald hetero moet ik zeggen...echt zo`n nick voor een of andere gay-chat :kots:

Waarschuw beheerder
Je kan alles van hem vinden maar die gozer kreeg het wel voor elkaar een contract te krijgen met Warner Music.
De opbrengsten van 'waar gaat dit heen' gingen allemaal naar amnesty international.

Naast reguliere optredens is hij te zien als gast tijdens het concert van RZA (Wu-Tang Clan) in de Melkweg, Artiesten tegen de Oorlog in Irak op het Museumplein, Maghreb in Mokum in het Vondelpark, de Uitmarkt, Made in Holland in Carré, Friends for Warchild in Ahoy', Festival Opkomst in de Jaarbeurs Utrecht en 2 Meter Sessies voor de Tweede Kamer in Den Haag. Door zijn scherpe tong en charismatische uitstraling wordt hij met grote regelmaat uitgenodigd in discussieprogramma's om zijn visie als allochtone jongere op diverse actuele maatschappelijke problemen te geven. Hij is ondermeer te gast in B&W en Het Lagerhuis (Vara), het NOS Journaal, Netwerk en het Alcohol Debat (op de Amsterdamse zender AT5).
Ali B treedt ondermeer op tijdens de Nacht van de Poëzie in Vredenbrug en tijdens de uitreiking van de Literatuurprijs El Hijra in het Tropenmuseum te Amsterdam. Zijn derde single Geweigerd.nl is een parodie op het deurbeleid van discotheken waar regelmatig jongeren van Marokkaanse afkomst de toegang geweigerd wordt. De titel verwijst naar een website die is opgezet om de toegang voor allochtonen in het uitgaansleven te verbeteren. Het nummer is te vinden op het album Ali B Vertelt Het Leven Van De Straat waarop gastbijdragen staan van o.a. Brainpower, Karima, Cilvaringz, Casablanca Connect, MC Sranang en zijn neef Yes-R. In april neemt Ali B samen met Casablanca Connect, zangeres Ninte en acteurs uit de populaire Nederlandse speelfilm Shouf Shouf Habibi het nummer Life op dat wordt opgedragen aan de slachtoffers van de aardbeving in Al Hoceima te Marokko. In mei vertrekt de rapper een week naar Tanzania voor het B-Connected festival. Hij geeft daar ook workshops aan straatjongeren. Vanaf september gaat Ali B de Nederlandse theaters in met een show die naar zijn debuutalbum is vernoemd. Tijdens zijn concerten in de Kuip in juni doet Marco Borsato ondermeer een duet met Ali B

Wat je ook van hem vind, van z'n talenten of z'n meningen....
Hij doet wel z'n eigen ding...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ken hem al een tijdje...
Vind die nummers die op TMF, Mtv en zo komen kutjes, maar hij heeft ook betere dingen :)

Vind "Waar gaat dit heen" toch zeker wel een vet nummertje, heb ik helemaal kapot gedraaid :D
Waarschuw beheerder
piraatjuh, er genoeg wel!! ik wil dr nu ook niks meer overhoren!! AliB :bah:
Waarschuw beheerder
Life is hard in the streets of Holland :jaja:

GhEtTo LiFe, crazy crimes, mad violence!

Moppie, moppie, moppie...........:kots:
Waarschuw beheerder
My Respect to:

Ali B,
Brace,
Lange Frans en Baas B,
THC,
K-Liber

whaha moppentopper zeker?
Waarschuw beheerder
Pfff... Hij zet tenminste zelf wat op poten en doet zijn eigen ding. Jullie zitten hier alleen maar het werk van andere af te kraken omdat het niet in jullie hokje past.

Wie is hier dan de stakker? :nee:
Waarschuw beheerder
welk hokje denk je aan dan?

flophop?
Waarschuw beheerder
Het hokje "hey, er zit geen hardcore bass onder dus vind ik het niet leuk".

Ik bedoel hiermee niet de echte hardcore liefhebbers af te zeiken, maar meer die beperkte gasten die dingen kunnen afzeiken als ze het niet eens kennen. Er zijn hier gasten die niks van Ali B. weten behalve de titel van zijn CD en dan roepen dat hij wannabee is.

Neem op zijn minst de moeite een nummer te beluisteren voordat je gelijk gaat roepen dat het troep is.

Mijn mening, althans.
Waarschuw beheerder
DuTcH StR3EtS Ar3 HaRd To SuRvIv3!

R3Sp3Ct BrOtHAhhHHhz
Waarschuw beheerder
ik heb alleen zijn singles gezien en gehoord op TV en op basis daarvan weet ik dat het echt de ultieme slechte emcee is

zo zullen andere dat ook ervaren

maar ik ben het wel met je eens dat mensen die met oogkleppen door het leven gaan en alleen van hardcore houden niet moeten zeiken

maar aangezien ik me goed verdiept heb in hiphop weet ik gewoon dat ik hem 3000 x niks vind die Ali
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan heb jij inderdaad het recht dat te zeggen. Heb een paar losse nummers gehoord en vond ze zelf wel aardig. Ik ga zijn cd binnenkort eens beluisteren. Ben benieuwd.

Waarschuw beheerder
Tja, ten eerste is het niet mijn muziek, maar wat hij rapt / zingt ook... mijn god wat een triest gelul.
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Waarschuw beheerder
Vind hem echt een lul maar tja mij mening
ik ben je zat
Alleen het refrein is leuk maar wie der weer door rapt is ali bitch
geef mij toch liever
THC,Lange frans&Baas B
Laatste Dag :)

Waarschuw beheerder
Het is alleen jammer dat je niet 1 woord kan verstaan wat Ali b allemaal zegt,praat.rapt of hoe je het ook wilt noemen ;)
Waarschuw beheerder
Het leukste zijn eigenlijk die (live) spitbattles van MTV Raw (geloof ik).
Die zijn te vinden op soulseek.

Hier kun je pas echt goed horen wie er talent heeft en wie niet (check die battles met Spacekees :D ).

Lange Frans en Baas B doen er ook aan mee.
Ali-Wie niet.
Waarschuw beheerder
bij mtv raw spitbattles zie je juist dat 90 % van alle 'emcees' fucking slecht zijn :S
Waarschuw beheerder
Ok ok
Yeah yeah

Ik ben stoer ja
Jij bent echt drama

Ah yeah

Ik ben gangstah
en jij woont nog bij je ma

Ja ja

Als ik op straat hang
Ben jij binnen want je bent bang

Haha

:vaag:
Waarschuw beheerder
Juist Mossel, daarom zijn die battles zo leuk.
Die mannetjes met een grote bek.

Spacekees :respect:
Waarschuw beheerder
a e i o oeeeeee! :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0007cff5001202b563c438ca1a005a165a]http://img11.imageshack.us/img11/7756/turkshoertje1.jpg[/img]Ali B's date(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ali b heeft op zich wel aardige tekst. alleen vind ik hem zo'n nerd.

in 1 van z'n liedjes zegt ie bla bla bla boek resultaat en blijf hangen op de hoek van de straat. ik bedoel, hangen op de hoek doe je als je 11 bent. en hij zegt, zie ik eruit als een crimineel... JA en dan zegt ie in z'n nieuwste lied dat ie een dief is :S :vaag:

LOL @ xenomorph disturbance
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
K-liber is volgens mij wel wa anders dan ali-a-b-c-d en kornuiten...

K-liber is stoer :D

Waarschuw beheerder
Kijk oke nerderlandse muziek oke,maar dan gezongen door 1ne Ali B nee dat gaat te ver.

Waarschuw beheerder
hij kan beter schapies neuken(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ali B(astard)
Waarschuw beheerder
donateur
Yo,

We hadden al een Ali G (die mafkees uit England) Nu is Ali B opgestaan :vaag: :vaag: Zometeen hebben we een ALI 007 in huis! Moet niet gekker worden!! Hahahahaha!

:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je vergeet Ali Osram:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ali G is grappig

Waarschuw beheerder
Moet eerlijk bekennen dat ik die mafkees de laatste tijd steeds meer begin te waarderen. Sommige nummers zijn echt ruk, maar anderen zijn echt strak geschreven :jaja:

Waarschuw beheerder
ja hijs gangsta man :vaag:
rappen over de moppies..oke oke...credits moet ik m geven voor zn moppie nr, vind t wel leuk in t gehoor liggen :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ali B. is un nep neger. Nep negers HAAT ik, zoals alle neppers. En dat taaltje van hem staat me al helemaal niet aan.... ROT OP MET DIE COUSCOUS HIPHOP!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
wie zingt t liedje MOPIE MOPIE?
Waarschuw beheerder
donateur
Haha je gaat tog geen topic over hem beginnen

zonde van je tijd man

Waarschuw beheerder
mike dat is ali b dus en ook ik ben je zat (shit dat ik dit weet)

Waarschuw beheerder
Ik ben het volledig eens met de topicopener (y)

Al zou je van kwaliteitrap houden kom je nooit uit bij zulk soort knakkers.

Gewoon retecommerciele muziek(digidance) Gaat alleen maar om het geld, en het scoort wel. Slim gedaan dus van de Klubheadz. Ik stel voor dat we nooit meer plaatjes kopen van de Klubheads en Jean, dan ben je ook gelijk van Ali-B en consorten af :yes:
Waarschuw beheerder
LiFe Is HaRd On ThA StReEtZ
Waarschuw beheerder
:respect: Ali Babba en de 40 rovers:respect:
Waarschuw beheerder
ik kijk nu mtv ali(BI) Gaat samen met 49 centjes optreden in ahoy:S

Waarschuw beheerder
Is dit die zwarte niet die die stoten uithaald op tv ?

Waarschuw beheerder
ali bi!?

brand steek sterf ga eens dood...
Waarschuw beheerder
donateur
*Blue Eyed Babe* :S
met wie zing hij t liedje?
Waarschuw beheerder
donateur
Ali NEE is het,
Schijt herrie die hij maakt, en maar de wannabe Gangster uithangen.
Het is gewoon lachwekkend.

Zum kotsen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
: bah: is nie meer dat kotsen icon
maar dan wel een : flower: icon :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dan maar zo :

[img cacheid=001325d100129a5a0707598d1a0060a520]http://www.gelezen.net/archives/puke1.jpg[/img]
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Waarschuw beheerder
Hij is een goeie gast, hij is grappig, maar hij is absoluut 1 van de wackste rappers van NL.

Ene nummer gaat over zinloos geweld, in een ander nummer kickt ie iedereen die em smerig aankijkt.
Weet wat je schrijft..

Z'n beats zijn de bom, maar die teksten verneuken ze...

Maar vertel het niet door, want anders heb ik Thugmarok en Thugmatti's aan m'n deur..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen denkt ie dat ie zo'n gangster is:/
Waarschuw beheerder
tja. . . hij is het wel aan het maken.

khoorde gister op mtv dattie in het voorprogramma van 50cent staat in ahoy.

Waarschuw beheerder
Wannabe gangster :S

drop hem maar uns in VS in harlem ofzo ... binnen paar minuten zit ie huilend te roepen naar zun "Moppie Moppie Moppie" :P

:frusty:

ali-b (n)

Waarschuw beheerder
Ali B - no brain, no pain...

Waarschuw beheerder
ik ben t zat geloof me nou ik heb t echt gehad
die rotkop van jou neuk een ander in zn gat

Waarschuw beheerder
Ik heb een rothekel aan deze klojo zijn nummer zijn echt zo irritant echt slecht voor mn humeur:@

Waarschuw beheerder
is wel een grappig liedje.. alleen die kop van hem vind ik niet zo geweldig...!!
Waarschuw beheerder
ali b:

http://electroniciraq.net/uploads/alib.jpg

:)
Waarschuw beheerder
donateur
Kappe Nouh!

:S:S:S
Waarschuw beheerder
Loudnezz --> ali babba en z'n 40 rovers is van Opgezwolle!

Ali B zuigt ----->Phreako Rico en Sticked ROELZ
Waarschuw beheerder
Ali illegalie kunnen ze em beter noemen:P
Waarschuw beheerder
donateur
haha ik heb eens wat narigheid van hem geluisterd :S

het gaat er alleen maar over dat ze zo gehaat worden en dat ze geen resect krijgen
discriminatie dit dat
waarom ze de discotheken niet inkomen

waarom rappen negers daar niet over ?
ze zullen ze het zelf wel naar gemaakt hebben denk :S idioot
Waarschuw beheerder
ali b woont ergens om de hoek hier

maargoed hij vind zichzelf wel cool ja
Waarschuw beheerder
Eeh mensen..Moppie is helemaal niet van Ali B :S

Waarschuw beheerder
Ik hou niet van nederlandstalige HipHop :no: , geef mij maar nederlandstalige Hardcore :yes: van nu zoals:

Paul Elstak - Ik Haat je
Noisekick - Ik Haat Trance
J.D.A. - Hard Ragge

Er is wel een Hardcore nummer met de sample van brianpower in omloop: "Koop die shit ,spread de world M.F." die ik wel goed vind. :yes:

Trouwens Ali B heeft vroeger van Hardcore gehouden denk ik.
Gisteren zag ik een stukie van lowlands op TMF met daarin de tekst: Die Bass gaat "Hardcore to da Bone" Boem Boem Boem"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee moppie is van lange frans en baas b

ow wat erg dat ik dat weet hehehehe

Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk noemt Lange Frans zich zo omdat hij lang is :yes:

Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
super kneus die wel goeie muziek maakt!!!:dood:

Waarschuw beheerder
hou niet van player teksten:Sen ook niet van ali babba.
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha , je vergeet zijn 40 rovers :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
super kneus die wel goeie muziek maakt!!!

Andersom juist :)

Ik vind zijn muziek best naar. Nou ja, zijn muziek niet eens zo heel erg, maar vooral ze lyrics en ze stem.

Maar daarentegen vind ik hem als persoon wel tof eigenlijk. Heb je em gezien bij Jensen?
Grappig toch..

Waarschuw beheerder
Ik vond hem ook wel leuk bij Jensen. Rellen met Jantje Smit. :P

Geloof me, Ali B is leuker en slimmer dan de meeste van jullie die zo achterlijk reageren hier. :jaja:

Oke, z'n muziek vind ik niks maar ik reken hem er niet persoonlijk op af.

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
liedje met Marco Borsato is echt wel (y) :yes: verder vind ik hem lachen qua gedragingen in programma net wat Inge zegt :yes:
Waarschuw beheerder
veel jaloerse mensen hier :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geweldig!! Hahaha. Vet gelachen bij Jensen. Met Jantje Shit hahaha.

We kunnen beter een topic openen. Over wat men van RosOne en al die andere kneuzen hier vind!!!!!

Waarschuw beheerder
Precies, kneusjes hier op PF

Die gozer maakt best goede muziek, en zn texten kan ik ook wel waarderen. Het nr "leven v/d straat" vinnik ook een beetje overdreven, maar "Ik ben je zat" is gewoon een hele goede productie :yes:
Waarschuw beheerder
ik vind hem nu wel vet :D
jantje shit idd
Geweigerd.nl blijft wel het vetste :)

Waarschuw beheerder
Wat was er precies gebeurd bij dat programma Ali B vs Jantje Smit bij Jensen???:D
Ik mis altijd zulke programma's zoals altijd :/ :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet je, er kan dan wel racistisch over die kerel gedaan worden hier op het forum door een paar zielige gasten die hem "zwarte" of "coucous" gast noemen of "geitenneuker" .
Daar hou ik dus totaal nie van he? en waarom zijn het weer vaak mensen die van gabber en speedcore houden, stelletje achterlijke k*nker koeien!

Die Ali-b is gewoon een sympathieke jongen en omdat hij anders is dan ons moet je hem nie zwart gaan lopen maken.

Waarschuw beheerder
donateur
liedje met Marco Borsato is echt wel (Y) verder vind ik hem lachen qua gedragingen in programma net wat Inge zegt

Inderdaad, Marco Borsato zingt erg leuk... erg leuk nummer totdat Ali Babba ertussen door gaat "rappen" :/ Hij verpest een beetje het leuke nummer :(
Waarschuw beheerder
en dan ook nog lopen zeggen "ze hebben het er naar gemaakt"
f*cking mafkees! wie denk je wel nie dat je bent joh....
Weet je wel hoe pijnlijk dat is voor die jongens om er nie in te komen.
Vriend van me is marokkaans komt nergen in en doet geen vlieg kwaad.
Doe es effe normaal joh, stelletje lamzakken
Waarschuw beheerder
e.o.c 4 oktober 2004 13:04
en dan ook nog lopen zeggen "ze hebben het er naar gemaakt"
f*cking mafkees! wie denk je wel nie dat je bent joh....
Weet je wel hoe pijnlijk dat is voor die jongens om er nie in te komen.
Vriend van me is marokkaans komt nergen in en doet geen vlieg kwaad.
Doe es effe normaal joh, stelletje lamzakken

Slechte naam is hun niet gegeven die hebben ze zichzelf gegeven dus kappuhh drol :x

ontopic :D

Hij doet het goed want hij stata steeds in iets dat heet Top 40 :)

nie echt mijn muziek.....nou eigenlijk HELEMAAL niet mijn muziek :D
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
zet gewoon radio 1 op ? kom je deze meuk ook nie tegen :)
Waarschuw beheerder
Die Ali-b is gewoon een sympathieke jongen en omdat hij anders is dan ons moet je hem nie zwart gaan lopen maken.

:yes:

ik begin ook meer respect voor hem te krijgen... zijn muziek is een ander verhaal ..maar ik gun em alle succes.

Waarschuw beheerder
Het leukste vind ik die gangsta hand die ze elkaar op het eind geven en als Marco opeens zo'n hiphop achtige voorstellende bewegingen gaat doen :D

E.O.C: Sommige mensen zijn jaloers :D

Waarschuw beheerder
donateur
@ E.O.C:

Zo zit het in ons landje in elkaar :/ Alles word over 1 lijn getrokken en mensen worden in hokjes geplaatst.

Hou je van house dan ben je ook aan de drugs.
Draag je "dergelijke" kleding, dan ben je racist.
Zoekt een groepje marokanen ruzie dan is direct iedere marokaan agressief.

Het is heel krom maar zo is dat nu gewoon en daar valt volgens mij niet veel aan te doen :(
Waarschuw beheerder
Slechte naam is hun niet gegeven die hebben ze zichzelf gegeven dus kappuhh drol

dus als ik jou een junk en een nazi noem is het ook terecht?

Waarschuw beheerder
Zijn muziek vind ik niks, maarja ieder zijn mening maar bij Jensen vond ik hem inderdaad cool :D

Waarschuw beheerder
Wat is er precies gebeurt dan??? da vroeg ik net ook al??? :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk echt niet dat mensen hier jaloers zijn. Maar ik ken wel betere rappers. Daarnaast staat zijn houding ("Kijk mij eens") niet zo aan. Een jongen met een grote mond en veel verhaaltjes.

Ik vind het daarintegen heel erg knap dat hij het zover al heeft geschopt. Maargoed, als de Idols/Starmaker nummers het al ver schopten (Kijk naar: Jim) dan kijk ik ook niet verbaast dat zoiets ook in 1 keer het ver kan schoppen...
Waarschuw beheerder
Ik ben een terror/speedcore freak. En maak dat spul ook. En ook die muziek wordt geassocieerd met racisme.
En dan heb je weer een paar van die sufkutten die het verzieken voor anderen door mensen die anders zijn dan hunzelf zwart te gaan lopen maken.
Ik ken ontzettend veel TOFFE buitenlanders en die jongens lopen allemaal met het dilemma over één kam geschoren te worden en dat is niet tof.
En dat komt allemaal doordat een paar simpele zielen het gewoon leuk vinden te K*nkeren op anderen

Waarschuw beheerder
Ali B was uitgenodigd voor de zwakste schakel voor bekende Nederlanders ofzo. Voelde die zich niet echt thuis maarja toch gesprek begonnen met Jantje Smit, en daar was een kwal van een manager bij. Toen Ali B naar de make-up ofzo was gingen ze hem een beetje belachelijk maken achter zijn rug ofzo
Toen werd ie een beetje gek en had Jantje Smit papa en mama gebeld :P
Waarschuw beheerder
zag hem op lowlands. was wel een leuke show: in een half uur tijd 3 a 4 liedjes. Gelukkig maar zo weinig want muzikaal stelt ali b helaas niet veel voor.
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Sommige mensen denken hier nou echt dat als je de muziek van Ali B. niet kunt waarderen of gewoon gezegd "kut" vind, dat je dan meteen racistisch bent omdat hij marokkaan is! lijp hoor

Ik vin de rap van Ali B gewoon ruk!!! zn teksten, daar zit wel wat in, maar zijn "rapstyle" vind ik niet zo (n)

geef mij maar gewoon Extince of brainpower, die kunnen wel beter rappen vind ik zelf!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn muziek is echt bagger.

Maar ik zag em gisteren in Jensen . Ik heb me kapot gelachen om die gast.

Geloof me, Ali B is leuker en slimmer dan de meeste van jullie die zo achterlijk reageren hier.

:yes: inderdaad

Jantje Shit :respect:

Waarschuw beheerder
Ik vind z'n muziek ook ruk maar er zijn hier wel mensen een beetje racistisch bezig als ze een foto van een schaap als date voor Ali plaatsen.

Dat heeft niks met z'n muziek te maken, maar z'n afkomst denk ik toch. En dat vind ik toch wel erg sneu.

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whehehehe, jammer dat ik het programma gemist heb :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom moet ik altijd aan Daffy Duck denken als ik die Ali B hoor spitten?

Waarschuw beheerder
Ik vind z'n muziek ook ruk maar er zijn hier wel mensen een beetje racistisch bezig als ze een foto van een schaap als date voor Ali plaatsen.

voor die schaap of voor hem?:/
:D O:)
laatste aanpassing
Werkzaam bij SoundKings
Artiest Yoon!
Waarschuw beheerder
album gedownt, dacht dat hij wel wat te melden had met z'n muziek

niet dus, gelijk weer van me comp gegooid

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die mensen die al die onzin verkopen hier en meteen hun oordeel klaar hebben over zo iemand zijn gewoon zielig. Maar dat bewijst hun profiel al. Moet je voor de gein is gaan kijken hahahaha. Wat een stelletje gepen allemaal.

En dan hebben ze het over hem. Ik zeg eerlijk ik ben ook niet zo'n fan van de meeste marokkanen. Want over het algemeen is het ook een naar volk. Loop maar is een avondje over het rembrandts of het leidse in het weekend. Over het algemeen zijn het gewoon nare vervelende mensen, maar je kan niet iedereen over een kant scheren. Maar kijk dan is naar die gabbers en die lonsdale figuren. Daarvan zijn de meeste ook hopeloos. Nog erger als de meeste mokro's, maar die scheren we toch ook niet over één kant.

Afz. Gabber Piet
Waarschuw beheerder
donateur
Jantje Shit

8)

Ciao ??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
;-)
Waarschuw beheerder
ja ik heb ook echt gelachen bij jensen om ali b!! dis die jantje shit maar! wat n arrogant ventje is dat zeg..om van te kotsen
Waarschuw beheerder
Oh Loor. Je kent hem? :-S

Maarre, Ali heeft een veel te grote mond voor zo'n jochie. En ik weet niet of hij expres die antwoorden gaf bij Zwakste schakel, anders is hij wel de DOMSTE gast die ik ooit heb gezien. Tering.

Waarschuw beheerder
Hahaha inderdaad :D
Dat hoop ik ook niet voor hem, maar lijkt me sterk
Waarschuw beheerder
ja ik ken hem chriss uit soest! jij bent zeker fan van jantje shit?! haha stakker
Waarschuw beheerder
Ach jochie toch. Wat ben je stoer.

Bijna net zo stoer als meneer B. Grote jongen hoor. :-S

Waarschuw beheerder
de DOMSTE gast

Ja, hij wist niet eens in welke maand alle vogeltjes een ei leggen. :D

Inge

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
December toch

Waarschuw beheerder
Beetje jammer dat ie mensen af moet kraken om zijn eigen suc6 te verhogen...

Was dat liedje ook van hem hoe het voelt om buitenlander te zijn? Gaat weer helemaal nergens over. Weten de mensen wel hoe het voelt om Nederlander te zijn dan? Zo kan iedereen wel een boekje open doen..
Waarschuw beheerder
heb wel waardering voor zijn prestaties :yes:

maar kan zijn stem en accent maar moeilijk uitstaan drom zal ik zijn cd/dvd niet aanschaffen :)
Waarschuw beheerder
dis die jantje shit maar

maar hij heeft wel een lekker wijffie zeg!!:9 tering!!! wat heeft die jongen het goed!!!

Waarschuw beheerder
Hij maakt zeker niet mijn soort muziek :NO:

Waarschuw beheerder
ik vond m wel grappig gisteren bij jensen, die stukjes uit de zwakste schakel :yes:

Waarschuw beheerder
vind jij dat grappig? Hoe andere mensen Even de grond in worden getrapt? Vind het nix grappigs aan hoor..

Waarschuw beheerder
ja vind ik grappig en terecht

Waarschuw beheerder
vind het maar een kneus...

Waarschuw beheerder
donateur
verhalen over jan shit van um
kwee niet of dat allemaal waar is hoor

Waarschuw beheerder
vind jij dat grappig? Hoe andere mensen Even de grond in worden getrapt?

Ik geloof dat Jantje ook niet zo'n schatje is.

Och, die Ali leek me wel aardig. Maar wel een domme jongen. ;)

Inge

Waarschuw beheerder
nou hij beschreef die manager precies :p
en trouwens jantje is nog erger als ali babbah dus vond m wel leuk, maar volgens mij is hij inderdaad niet erg slim (maja hij heeft wel nog een soort van 'nuttige' teksten in die bagger muziek)
Waarschuw beheerder
Dom is ook niet echt het goede woord hoor mensen. Ok, zijn wereld kennis is nogal beperkt maar dat zegt niets over zijn intellectueel vermogen toch? Als ie echt zo dom is dan was ie niet in staat geweest om een goed lopend gesprek met Jensen gaande te houden.

De tokkies, die voor hem bij Jensen zaten..Die zijn wel gewoon echt dom :)

Waarschuw beheerder
ja das waar :9

Waarschuw beheerder
offtopic: De tokkie's komen weer op tv binnenkort,had ze laatst gezien op tv bij een blonde vrouw op rtl4 middennachtshow ofzo en die Ratelband gaat hun helpen,was een intervieuw :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind sommige van zijn teksten echt super sterk:D heel bot, soms erg grof en soms erg actueel:D zelf vind ik de tekst van HIJ KOMT eraan erg goed op een ding na dat ie zijn eigen naam zovaak roept:S maar de tekst verder is echt top:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij is lachen vooral tegenover jantje S"it
maar het blijft een *** ********

Waarschuw beheerder
donateur
Kvond um wel goed met zijn jantje shit :yes:
Hij zegt waar het op slaat ;)
Waarschuw beheerder
afschieten dat kreng
Waarschuw beheerder
Hij heeft wel vette nummers, maar die nieuwe nummers van hem vind ik niet echt relax.
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
echt een staatsmongool... beetje Jantje Smit lopen dissen... pfff das echt laag... jantje smit doet geen vlieg kwaad man... maar hij durft natuurlijk niet echt de Grote guys dissen want daar issie te mieterig voor... echt een stumper...

i rest my case...
Waarschuw beheerder
Vind ali B wel vet..

En dat over dat 'gediss' bij de zwakste schakel..
als je bang bent voor commentaar doe dan niet mee aan dat progamma.

Ik ben je zat en dat nummer met marco vind ik wel goed.

Waarschuw beheerder
dat nummer met marco is super echt heerlijk:) maar jah ik heb t idee dat hij niet totaal zichzelf is dat ie gewoon een typetje neer wil zette...... de stoere gangster ofzo:( wel jammer
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het wel lachen, het is gewoon een rapper, die zien er toch meestal een beetje zo uit en doen dan toch gangsterachtig ;p
Plus dat hij ook de jeugd probeert te bereiken en op een goede manier probeert te stimuleren

Niets mis mee (y)

Hoe andere mensen Even de grond in worden getrapt?

volgens mij wordt bij de zwakste schakel bijna iedereen de grond getrapt, zeker door die presentatrice

Ennuh als het waar is wat hij vertelde dat mensen hem achter zijn rug belachelijk maakten (dat is namelijk pas echt achterbaks) dan heeft hij groot gelijk dat ie zo reageerde.
Heb een hekel aan mensen die zich beter dan anderen voelen
laatste aanpassing
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
al bereiken dit soort mensen het theater...:/

Waarschuw beheerder
Er is ook een hiphopnummer gemaakt "zinloos" ik denk dat veel mensen dat nummer zullen waarderen.
Had een stukkie op de box gehoord, gaat over een aantal mensen die door zinloos geweld om het leven zijn gekomen.
Das wel een goed nummer, een van de weinige trouwens vindt ik.:)
Waarschuw beheerder
Ik vind dat 10x niks dat stoere rap taaltje. Genakt, tjappies, mammies... Toch jammer dat die kots smilie het niet meer doet.
Waarschuw beheerder
geld verdienen over iemands lijk
Waarschuw beheerder
"Zinloos" is niet geschreven met de gedachte, laten we d'r eens vet geld aan gaan verdienen.
Deze shit gaat tenminste ergens over, beter dan dat braggin' en boastin'.

't is de harde realiteit dat er teveel mensen voor niks worden gekickt.
Deze jongens, Lange en Baas, doen tenminste iets, waardoor 't bij de jeugd onder aandacht gebracht wordt.

Tjek ook:

Raymster - Jouw wereld;
Opgezwolle - Pakabar;
Lange Frans en Baas B - Het leven van de Mara's.

Allemaal de realiteit met een zwaar goeie delivery.

NB. Buitenbad, wreed concept, die echte gesproken woorden......
Waarschuw beheerder
Ali B vertelt het leven van de straat
Flikker toch op man, hij komt uit Almere. Ik kan hier op zondag 3 uur in mijn nakie door het centrum rennen zonder ook maar iemand tegen te komen...

Waarschuw beheerder
moet wel om hem lachen.. hoe die barend en van dorp zat en bij jensen... simpel maar relax..
beetje ouwehoeren etc.. lachen toch

Waarschuw beheerder
vind m erg grappig, eerlijk en recht door zee, lekker schijt aan alles, heerlijk! vind t trouwens n super nr met marco (b), super tekst waar je zeker over na gaat denken (ikke wel teminste), n boodschap :)
Waarschuw beheerder
zo actueel als de pest, lekker makkelijk..

en wat is de boodschap, dat we elkaar niet moeten afmaken als er geen rede toe is ofzo... er zijn ook geen doelloze mensen op deze wereld waarbij dat gewoon vanzelfsprekend is

Waarschuw beheerder
zo actueel als de pest, lekker makkelijk..

verzin jij dan is iets moeilijks...
Waarschuw beheerder
okay, makkelijk is misschien niet de juiste verwoording. maar zeg nou zelf..'zinloos geweld' is wel een heel makkelijk inkoppertje

Waarschuw beheerder
gigi, leuk dit..

Waarschuw beheerder
@pie

das waar ja.. maar ja t is wat speelt en die dingen pakken ze...
maar ja.. t gaat uiteindelijk toch om de $$$$
Waarschuw beheerder
donateur
Z'n muziek zuigt, maar bij Jensen vorige week wastie echt goed :respect:
Zeker zn opmerkingen over Jantje SHIT, echt lachen :D

Waarschuw beheerder
vind jij dat grappig? Hoe andere mensen Even de grond in worden getrapt? Vind het nix grappigs aan hoor..

Ga janken mens :S
Jezus! Denk je dat Ali hem zomaar eff dissed op tv. Jantje deed stoer, Ali doet stoer terug. Niks mis mee toch. Hij zei zelf dat hij alle mensen met respect behandeld. Maar als Jan dat niet kan opbrengen om bij hem te doen, dan geef ik ali gewoon gelijk.

Ali :respect:
Gisteren bij Barend en van Dorp ook weer gelachen om hem.
Sympathieke, spontane kerel die alleen wat mindere muziek maakt imo. Maar goed, dat is weer een ander verhaal.

maar jah ik heb t idee dat hij niet totaal zichzelf is dat ie gewoon een typetje neer wil zette...... de stoere gangster ofzo wel jammer

Onzin... Hij is gewoon zichzelf en doet zuch absoluut niet anders voor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jantje Shit!!! whahaha
2 vingers in de lucht!!!

Artiest Killerbase
Waarschuw beheerder
Ik vind het maar nix :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben ook niet zo ondersteboven van de raps van Ali B...
Het nummer 'Ik ben je zat', daar gaan me haren recht overeind van staan 8)
Sommige nummers van hem zijn dan wel wat beter dan die dingle, maar ik vind Ali B. gewoon een arrogante kapsoneslijer!!!

Als er mensen zijn die écht een SCHRIJNEND GOED nederhop-nummer willen horen: zoek deze eens op:

ADHD - Machteloos :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ali B....
[img]http://www.my-smileys.de/smileys1/schaf_2.gif[/img] ;)

Waarschuw beheerder
Vind hem wel ok hoor, kan wel lachen om zijn humor :). Bij jensen vooral geloof best dat het jantje shit is.

Muziek wat minder, maar nummer mat marco was (Y), voorlopig staat hij in de kuip voor zoveel mensen en verdiend die zijn $$$$!