Partyflock

Forumonderwerp · 691805

Kennen jullie hem?? Shit wat een dropmongool. Ik ben echt benieuwd wat er in zo'n kneusje omgaat, hij denkt volgens echt dat ie gangster is.
piraatjuh, er genoeg wel!! ik wil dr nu ook niks meer overhoren!! AliB :bah:
Life is hard in the streets of Holland :jaja:

GhEtTo LiFe, crazy crimes, mad violence!

Moppie, moppie, moppie...........:kots:
My Respect to:

Ali B,
Brace,
Lange Frans en Baas B,
THC,
K-Liber

whaha moppentopper zeker?
Pfff... Hij zet tenminste zelf wat op poten en doet zijn eigen ding. Jullie zitten hier alleen maar het werk van andere af te kraken omdat het niet in jullie hokje past.

Wie is hier dan de stakker? :nee:
welk hokje denk je aan dan?

flophop?
Het hokje "hey, er zit geen hardcore bass onder dus vind ik het niet leuk".

Ik bedoel hiermee niet de echte hardcore liefhebbers af te zeiken, maar meer die beperkte gasten die dingen kunnen afzeiken als ze het niet eens kennen. Er zijn hier gasten die niks van Ali B. weten behalve de titel van zijn CD en dan roepen dat hij wannabee is.

Neem op zijn minst de moeite een nummer te beluisteren voordat je gelijk gaat roepen dat het troep is.

Mijn mening, althans.
DuTcH StR3EtS Ar3 HaRd To SuRvIv3!

R3Sp3Ct BrOtHAhhHHhz
ik heb alleen zijn singles gezien en gehoord op TV en op basis daarvan weet ik dat het echt de ultieme slechte emcee is

zo zullen andere dat ook ervaren

maar ik ben het wel met je eens dat mensen die met oogkleppen door het leven gaan en alleen van hardcore houden niet moeten zeiken

maar aangezien ik me goed verdiept heb in hiphop weet ik gewoon dat ik hem 3000 x niks vind die Ali
laatste aanpassing
Dan heb jij inderdaad het recht dat te zeggen. Heb een paar losse nummers gehoord en vond ze zelf wel aardig. Ik ga zijn cd binnenkort eens beluisteren. Ben benieuwd.

Tja, ten eerste is het niet mijn muziek, maar wat hij rapt / zingt ook... mijn god wat een triest gelul.
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Vind hem echt een lul maar tja mij mening
ik ben je zat
Alleen het refrein is leuk maar wie der weer door rapt is ali bitch
geef mij toch liever
THC,Lange frans&Baas B
Laatste Dag :)

Het is alleen jammer dat je niet 1 woord kan verstaan wat Ali b allemaal zegt,praat.rapt of hoe je het ook wilt noemen ;)
Het leukste zijn eigenlijk die (live) spitbattles van MTV Raw (geloof ik).
Die zijn te vinden op soulseek.

Hier kun je pas echt goed horen wie er talent heeft en wie niet (check die battles met Spacekees :D ).

Lange Frans en Baas B doen er ook aan mee.
Ali-Wie niet.
bij mtv raw spitbattles zie je juist dat 90 % van alle 'emcees' fucking slecht zijn :S
Ok ok
Yeah yeah

Ik ben stoer ja
Jij bent echt drama

Ah yeah

Ik ben gangstah
en jij woont nog bij je ma

Ja ja

Als ik op straat hang
Ben jij binnen want je bent bang

Haha

:vaag:
Juist Mossel, daarom zijn die battles zo leuk.
Die mannetjes met een grote bek.

Spacekees :respect:
a e i o oeeeeee! :-)
laatste aanpassing

Ali B's date(y)
laatste aanpassing
ali b heeft op zich wel aardige tekst. alleen vind ik hem zo'n nerd.

in 1 van z'n liedjes zegt ie bla bla bla boek resultaat en blijf hangen op de hoek van de straat. ik bedoel, hangen op de hoek doe je als je 11 bent. en hij zegt, zie ik eruit als een crimineel... JA en dan zegt ie in z'n nieuwste lied dat ie een dief is :S :vaag:

LOL @ xenomorph disturbance
laatste aanpassing

K-liber is volgens mij wel wa anders dan ali-a-b-c-d en kornuiten...

K-liber is stoer :D

Kijk oke nerderlandse muziek oke,maar dan gezongen door 1ne Ali B nee dat gaat te ver.

hij kan beter schapies neuken(y)
laatste aanpassing

Ali B(astard)
Yo,

We hadden al een Ali G (die mafkees uit England) Nu is Ali B opgestaan :vaag: :vaag: Zometeen hebben we een ALI 007 in huis! Moet niet gekker worden!! Hahahahaha!

:respect:
laatste aanpassing

Je vergeet Ali Osram:9
laatste aanpassing
Ali G is grappig

Moet eerlijk bekennen dat ik die mafkees de laatste tijd steeds meer begin te waarderen. Sommige nummers zijn echt ruk, maar anderen zijn echt strak geschreven :jaja:

ja hijs gangsta man :vaag:
rappen over de moppies..oke oke...credits moet ik m geven voor zn moppie nr, vind t wel leuk in t gehoor liggen :bloos:
laatste aanpassing

Ali B. is un nep neger. Nep negers HAAT ik, zoals alle neppers. En dat taaltje van hem staat me al helemaal niet aan.... ROT OP MET DIE COUSCOUS HIPHOP!!!!!!
wie zingt t liedje MOPIE MOPIE?
Haha je gaat tog geen topic over hem beginnen

zonde van je tijd man

mike dat is ali b dus en ook ik ben je zat (shit dat ik dit weet)

Ik ben het volledig eens met de topicopener (y)

Al zou je van kwaliteitrap houden kom je nooit uit bij zulk soort knakkers.

Gewoon retecommerciele muziek(digidance) Gaat alleen maar om het geld, en het scoort wel. Slim gedaan dus van de Klubheadz. Ik stel voor dat we nooit meer plaatjes kopen van de Klubheads en Jean, dan ben je ook gelijk van Ali-B en consorten af :yes:
LiFe Is HaRd On ThA StReEtZ
:respect: Ali Babba en de 40 rovers:respect:
ik kijk nu mtv ali(BI) Gaat samen met 49 centjes optreden in ahoy:S

Is dit die zwarte niet die die stoten uithaald op tv ?

ali bi!?

brand steek sterf ga eens dood...
*Blue Eyed Babe* :S
met wie zing hij t liedje?
Ali NEE is het,
Schijt herrie die hij maakt, en maar de wannabe Gangster uithangen.
Het is gewoon lachwekkend.

Zum kotsen
laatste aanpassing
: bah: is nie meer dat kotsen icon
maar dan wel een : flower: icon :P
Dan maar zo :

Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Hij is een goeie gast, hij is grappig, maar hij is absoluut 1 van de wackste rappers van NL.

Ene nummer gaat over zinloos geweld, in een ander nummer kickt ie iedereen die em smerig aankijkt.
Weet wat je schrijft..

Z'n beats zijn de bom, maar die teksten verneuken ze...

Maar vertel het niet door, want anders heb ik Thugmarok en Thugmatti's aan m'n deur..
laatste aanpassing

Alleen denkt ie dat ie zo'n gangster is:/
tja. . . hij is het wel aan het maken.

khoorde gister op mtv dattie in het voorprogramma van 50cent staat in ahoy.

Wannabe gangster :S

drop hem maar uns in VS in harlem ofzo ... binnen paar minuten zit ie huilend te roepen naar zun "Moppie Moppie Moppie" :P

:frusty:

ali-b (n)

Ali B - no brain, no pain...

ik ben t zat geloof me nou ik heb t echt gehad
die rotkop van jou neuk een ander in zn gat