Partyflock

Forumonderwerp · 691805

Kennen jullie hem?? Shit wat een dropmongool. Ik ben echt benieuwd wat er in zo'n kneusje omgaat, hij denkt volgens echt dat ie gangster is.

Ik ben verliefd op Ali B :lief:
Ken zijn muziek niet :/
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Ali B :nee:

Leven van de straat? In Almere zeker :p

"de leven op straat wie is je vijand wie is je maat "
hehe die gast weet zelf niet eens waar het over gaat de 1 een ghettomoslim en de ander altijd laat. :frusty:

mwah ik kende hem ook nie tot ie bij marco borsato een optreden had in de kuip en dat vonk wel vet eigenlijk!
Afschieten die gozer

het is helemaal niks!!!

de waarheid mag wel eens wat vaker gezegd worden!

Ik ben je zat geloof mij nou ik heb het echt gehad
Het leven is geen spel nee het leven is geen Wedden Dat!
Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt geknockt
Nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te bellen schat!

ali b groupie ^^

Ik hou niet van Nederlandse rap.
Ik hou er eigenlijk helemaal niet van, maar in het Nederlands vind ik het helemaal niet klinken.
Op het concert van marco was hij er ook, was wel lache eigenlijk:/::jaja:
laatste aanpassing

ali b groupie

Tuurlijk b)

k hou niet van Nederlandse rap.
Ik hou er eigenlijk helemaal niet van, maar in het Nederlands vind ik het helemaal niet klinken.

hier ben ik het helemaal mee eens

ali b is kansloos. maar zal wel een aantal volgelingen hebben aangezien er nog een hoop andere kansloze mensen zijn
laatste aanpassing

Jij bent anders ook aardig kansloos.
:dood:

nederlandse rap is goed man ...
luister maar is naar opgezwolle :
tjappies en mammies
dodelijke collabo
rustug
verre oosten
dit is
skeit
kruidig en pittig
kan je het ritme voelen
beesten boel
xi
verwend
dipsaus
hardcore rap
haat
mafkezen snippet
je weet't
haters en stokers
hersenspinsels
't duurde effe
tempel
netwerk
doe wat je doet
spuugdingen op de mic
hook up
de volle
mafkezen

Jij bent anders ook aardig kansloos.

hij wordt niet goed

Opgezwolle (y)

ik vind de tektst van het liedje waarin hij over ze ex praat wel goed eigenlijk.

gupcore vieze hiphopslet grr

Vindt Ali B zijn stem sowieso niet goed klinken, ik weet niet wie zijn producties voor zijn rekening neemt maar die zijn vaak wel goed. Teksten gaan ermee door.
opgezwolle is echt zeer vet

en extince niet te vergeten :yes:

als je dan toch wil zeiken over rappers doe het dan over lange frans en baas B of brainpower

Haha, Lange Frans en Baas B. ja. Represent (y) Zo kan je toch nooit serieus worden genomen. Of Moppie, nog irritanter.

Stripfiguren Utrecht ook hele vette teksten.
Lange Frans en Baas B.
De big boiz uit Diemen :/

gupcore vieze hiphopslet grr

Zeg jij nou maar niks,jou kwam ik tegen bij het concert van Eminem grrrrrr :[

In de ArenA? Was ik ook :yes: :smoke:

ik vind Ali B wel leuke teksten hebben :jaja:
typische vernederlandse moslim alleen maar klagen over hoe slecht ze behandeld worden hierzo en alles wat er nog maar voor de rest valt te verzinnen om ontevreden over te zijn.
ga ergens anders heen en zorg ervoor dat ik het niet hoef aan te horen die bagger muziek

Als je het nog niet wist, rap is gebasseerd op politieke uitingen. Kijk eens naar de Amerikaanse rap.

Ali B? Wie s dat? Hmm die ken ik niet.. Wordt zker altijd Geweigerd.nl?
kent niemand thc cker?

enne ali b ze bitch heeft em niet geknockt maar genakt;)
THC = Joden, Allochtonen komen jullie doden?

Zo ja, :kots:

Dat is geloof ik DHC, want ze kwamen uit Den Haag
Kennen jullie hem?? Shit wat een dropmongool. Ik ben echt benieuwd wat er in zo'n kneusje omgaat, hij denkt volgens echt dat ie gangster is.

Volgens mij gaat het nog om de muziek die iemand maakt.Het interesseert me werkelijk geen zak hoe iemand is of wat hij of zijn in zn vrije tijd doet.Dat nummer met die jongen waarin hij samen over een meisje zingt,vind ik best okee.
laatste aanpassing

Ik vind er niks aan, maar ik kan niet ontkennen dat ie al beter word.
Hij kan het wel
laatste aanpassing
Ik zie hem vaak genoeg lopen in Almere. Hij kleed zich net zoals de rest van de hangjeugd, maar ik hoorde dat hij op een concert van Marco Borsato was geweest, en dat vind ik dan wel weer positief.
Artiest Sampie
THC BAKT ER NIX VAN!!!!!!!!!!!!

maar ik heb alle hiphoppers neergeknald met me uzi, jij hebt met je heupen gewiegt gupcore:@grrrrrrrrr
Artiest {SHOWLIST artist 30020, 18755, 74664}
Bli A

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
De huidige Nederhop is gewoon grappig om naar te luisteren. Het is inderdaad niet altijd even hoogstaand, maar grappig is het wel.

:bloos:
De huidige Nederhop is gewoon grappig om naar te luisteren. Het is inderdaad niet altijd even hoogstaand, maar grappig is het wel.

Heb je het over de nederhop die je op tv ziet of in het algemeen?
Ik vind dat er in de huidige nederhopscene zeker wel talent zit en zeker ook hoogstaande dingen worden gemaakt.

Ik vind zn accent lelijk .. Hij brengt het ook niet echt op een beetje coole manier ..

Nee, Nederhop vind ik niks ..

ik weet er niks van, luister t niet, ik kijk geen tmf of zulke bagger zooi en al zou ik er wel iets vanaf weten, dan zou de kogel nu allang in me kop zitten
laatste aanpassing
:bah: tiring sukkel zit me al dagen aan de gast te irriteren

Da Phool 11 juli 2004 14:03

Heb je het over de nederhop die je op tv ziet of in het algemeen?
Ik vind dat er in de huidige nederhopscene zeker wel talent zit en zeker ook hoogstaande dingen worden gemaakt.

Wat op tv over het algemeen komt. Ik volg het ook wel een beetje (vooral de Amsterdamse scene) en daar zit zeker talent tussen ja. De nummers van bijv. Lange Frans en Baas die op tv komen zijn trouwens hun slechtere nummers. Ze hebben ook een aantal nummers die ik zelf weer wel aardig niveau vind hebben.