Op het concert van marco was hij er ook, was wel lache eigenlijk
:
laatste aanpassing
nederlandse rap is goed man ...
luister maar is naar opgezwolle :
tjappies en mammies
dodelijke collabo
rustug
verre oosten
dit is
skeit
kruidig en pittig
kan je het ritme voelen
beesten boel
xi
verwend
dipsaus
hardcore rap
haat
mafkezen snippet
je weet't
haters en stokers
hersenspinsels
't duurde effe
tempel
netwerk
doe wat je doet
spuugdingen op de mic
hook up
de volle
mafkezen
luister maar is naar opgezwolle :
tjappies en mammies
dodelijke collabo
rustug
verre oosten
dit is
skeit
kruidig en pittig
kan je het ritme voelen
beesten boel
xi
verwend
dipsaus
hardcore rap
haat
mafkezen snippet
je weet't
haters en stokers
hersenspinsels
't duurde effe
tempel
netwerk
doe wat je doet
spuugdingen op de mic
hook up
de volle
mafkezen
Kennen jullie hem?? Shit wat een dropmongool. Ik ben echt benieuwd wat er in zo'n kneusje omgaat, hij denkt volgens echt dat ie gangster is.
Volgens mij gaat het nog om de muziek die iemand maakt.Het interesseert me werkelijk geen zak hoe iemand is of wat hij of zijn in zn vrije tijd doet.Dat nummer met die jongen waarin hij samen over een meisje zingt,vind ik best okee.
laatste aanpassing
De huidige Nederhop is gewoon grappig om naar te luisteren. Het is inderdaad niet altijd even hoogstaand, maar grappig is het wel.
Heb je het over de nederhop die je op tv ziet of in het algemeen?
Ik vind dat er in de huidige nederhopscene zeker wel talent zit en zeker ook hoogstaande dingen worden gemaakt.
Da Phool 11 juli 2004 14:03
Ik vind dat er in de huidige nederhopscene zeker wel talent zit en zeker ook hoogstaande dingen worden gemaakt.
Wat op tv over het algemeen komt. Ik volg het ook wel een beetje (vooral de Amsterdamse scene) en daar zit zeker talent tussen ja. De nummers van bijv. Lange Frans en Baas die op tv komen zijn trouwens hun slechtere nummers. Ze hebben ook een aantal nummers die ik zelf weer wel aardig niveau vind hebben.