Hij had ook een keer meegedaan aan de zwakste schakel, en toen deed jan smit ook mee, en die had voor het spel begon met 'm gesproken, en hij deed net alsof die niet bekend was, want Ali B kende 'm niet...
Toen deed Jan smit ook ineens mee, en toen hoorde Ali B pas, dat Jan Smit een zanger was, toen was Ali B helemaal moeilijk tegen hem gaan doen, omdat hij zich in de zeik genomen voelde...en dat pikte een ganstah als hij niet
Dood aan Ali B
Toen deed Jan smit ook ineens mee, en toen hoorde Ali B pas, dat Jan Smit een zanger was, toen was Ali B helemaal moeilijk tegen hem gaan doen, omdat hij zich in de zeik genomen voelde...en dat pikte een ganstah als hij niet
Dood aan Ali B
haha Nico 
Als je zo'n clip ziet op TMF ofzo dan kun je dat toch niet serieus nemen??
Dit worden allemaal hits door die kleine kut kotertjes die stapels singles blijven kopen!
Ik werk in een cd winkel, en ik kan je vertellen dat het grootste gedeelte van de single markt afgestemd is op het jonge grut.
K3, Chipz en al die afgrijselijk zingende R&B sterretjes en nederhop en bubbling sjit worden massaal geslikt door al die 12/13 jarige (voornamelijk) meisjes...
Als je zo'n clip ziet op TMF ofzo dan kun je dat toch niet serieus nemen??
Dit worden allemaal hits door die kleine kut kotertjes die stapels singles blijven kopen!
Ik werk in een cd winkel, en ik kan je vertellen dat het grootste gedeelte van de single markt afgestemd is op het jonge grut.
K3, Chipz en al die afgrijselijk zingende R&B sterretjes en nederhop en bubbling sjit worden massaal geslikt door al die 12/13 jarige (voornamelijk) meisjes...
zal zijn cd eens downloaden maar hij wordt al beter opzich
er is nog een hiphop groep in almere die is wel beter maar weet de naam niet meer
iets van jerome xl ofzo weet iemand iets daarvan??
er is nog een hiphop groep in almere die is wel beter maar weet de naam niet meer
iets van jerome xl ofzo weet iemand iets daarvan??
vindt het wel grappige shit.
Vroeger was het voor mij dagelijks nederhop
Ouwerkerk kaffers, Osdorp, Casto, Vaardigheid enz......
Tijd is voorbij maar af en toe nog steeds leuk om te luisteren.
idd Hardcore is blijkbaar het enige wat goed is.
Vroeger was het voor mij dagelijks nederhop
Ouwerkerk kaffers, Osdorp, Casto, Vaardigheid enz......
Tijd is voorbij maar af en toe nog steeds leuk om te luisteren.
Maar goed, als het geen hardcore is vinden de gastjes hier (die overdag gewoon Skyradio aan hebben staan) het toch niet cool.
idd Hardcore is blijkbaar het enige wat goed is.
Tering he! Hebben we er weer zo'n 50 Cent Wannabe bij? Las het net al 'Het Leven Van De Straat'
WTFK!
Hoe triest hij wil gewoon over hetzelfde rappen als Eminem, 50 cent enzo terwijl die waus dat gewoon hier in nederland niet kan meemaken..... Ruimen met die kneus is mijn oordeel!!!
Hoe triest hij wil gewoon over hetzelfde rappen als Eminem, 50 cent enzo terwijl die waus dat gewoon hier in nederland niet kan meemaken..... Ruimen met die kneus is mijn oordeel!!!
laatste aanpassing
Vindt Ali B zijn stem sowieso niet goed klinken, ik weet niet wie zijn producties voor zijn rekening neemt maar die zijn vaak wel goed. Teksten gaan ermee door.
De beats en teksten zijn door Beatkids gemaakt.
Ik vind het wel erg leuk! Er mag wel een x gezegd worden wat er word gedacht!.... Alleen een beetje jammer dat ze dan weer opgepakt worden door de politie!
De beats en teksten zijn door Beatkids gemaakt.
Ik vind het wel erg leuk! Er mag wel een x gezegd worden wat er word gedacht!.... Alleen een beetje jammer dat ze dan weer opgepakt worden door de politie!
ja net zoals lange frans en baas b

ots:
bah
bah
laatste aanpassing
Je kan alles van hem vinden maar die gozer kreeg het wel voor elkaar een contract te krijgen met Warner Music.
De opbrengsten van 'waar gaat dit heen' gingen allemaal naar amnesty international.
Wat je ook van hem vind, van z'n talenten of z'n meningen....
Hij doet wel z'n eigen ding...
De opbrengsten van 'waar gaat dit heen' gingen allemaal naar amnesty international.
Naast reguliere optredens is hij te zien als gast tijdens het concert van RZA (Wu-Tang Clan) in de Melkweg, Artiesten tegen de Oorlog in Irak op het Museumplein, Maghreb in Mokum in het Vondelpark, de Uitmarkt, Made in Holland in Carré, Friends for Warchild in Ahoy', Festival Opkomst in de Jaarbeurs Utrecht en 2 Meter Sessies voor de Tweede Kamer in Den Haag. Door zijn scherpe tong en charismatische uitstraling wordt hij met grote regelmaat uitgenodigd in discussieprogramma's om zijn visie als allochtone jongere op diverse actuele maatschappelijke problemen te geven. Hij is ondermeer te gast in B&W en Het Lagerhuis (Vara), het NOS Journaal, Netwerk en het Alcohol Debat (op de Amsterdamse zender AT5).
Ali B treedt ondermeer op tijdens de Nacht van de Poëzie in Vredenbrug en tijdens de uitreiking van de Literatuurprijs El Hijra in het Tropenmuseum te Amsterdam. Zijn derde single Geweigerd.nl is een parodie op het deurbeleid van discotheken waar regelmatig jongeren van Marokkaanse afkomst de toegang geweigerd wordt. De titel verwijst naar een website die is opgezet om de toegang voor allochtonen in het uitgaansleven te verbeteren. Het nummer is te vinden op het album Ali B Vertelt Het Leven Van De Straat waarop gastbijdragen staan van o.a. Brainpower, Karima, Cilvaringz, Casablanca Connect, MC Sranang en zijn neef Yes-R. In april neemt Ali B samen met Casablanca Connect, zangeres Ninte en acteurs uit de populaire Nederlandse speelfilm Shouf Shouf Habibi het nummer Life op dat wordt opgedragen aan de slachtoffers van de aardbeving in Al Hoceima te Marokko. In mei vertrekt de rapper een week naar Tanzania voor het B-Connected festival. Hij geeft daar ook workshops aan straatjongeren. Vanaf september gaat Ali B de Nederlandse theaters in met een show die naar zijn debuutalbum is vernoemd. Tijdens zijn concerten in de Kuip in juni doet Marco Borsato ondermeer een duet met Ali B
Ali B treedt ondermeer op tijdens de Nacht van de Poëzie in Vredenbrug en tijdens de uitreiking van de Literatuurprijs El Hijra in het Tropenmuseum te Amsterdam. Zijn derde single Geweigerd.nl is een parodie op het deurbeleid van discotheken waar regelmatig jongeren van Marokkaanse afkomst de toegang geweigerd wordt. De titel verwijst naar een website die is opgezet om de toegang voor allochtonen in het uitgaansleven te verbeteren. Het nummer is te vinden op het album Ali B Vertelt Het Leven Van De Straat waarop gastbijdragen staan van o.a. Brainpower, Karima, Cilvaringz, Casablanca Connect, MC Sranang en zijn neef Yes-R. In april neemt Ali B samen met Casablanca Connect, zangeres Ninte en acteurs uit de populaire Nederlandse speelfilm Shouf Shouf Habibi het nummer Life op dat wordt opgedragen aan de slachtoffers van de aardbeving in Al Hoceima te Marokko. In mei vertrekt de rapper een week naar Tanzania voor het B-Connected festival. Hij geeft daar ook workshops aan straatjongeren. Vanaf september gaat Ali B de Nederlandse theaters in met een show die naar zijn debuutalbum is vernoemd. Tijdens zijn concerten in de Kuip in juni doet Marco Borsato ondermeer een duet met Ali B
Wat je ook van hem vind, van z'n talenten of z'n meningen....
Hij doet wel z'n eigen ding...
laatste aanpassing