Partyflock

Forumonderwerp · 691805

Kennen jullie hem?? Shit wat een dropmongool. Ik ben echt benieuwd wat er in zo'n kneusje omgaat, hij denkt volgens echt dat ie gangster is.
thc is niet over de joden sjakie....

juist je bakt er nix van je chick likt pik in elk deel van a'dam ...

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Dat is 1 van hun nummers ja. THC komt uit Amsterdam-Noord, voor de mensen die dat nog niet wisten ;)
zal k je eens wat zegge : IK WIL HET NIET WETEN.
$#%#$!@#$!& MUZIEK.

Hij had ook een keer meegedaan aan de zwakste schakel, en toen deed jan smit ook mee, en die had voor het spel begon met 'm gesproken, en hij deed net alsof die niet bekend was, want Ali B kende 'm niet...
Toen deed Jan smit ook ineens mee, en toen hoorde Ali B pas, dat Jan Smit een zanger was, toen was Ali B helemaal moeilijk tegen hem gaan doen, omdat hij zich in de zeik genomen voelde...en dat pikte een ganstah als hij niet:dood:

Dood aan Ali B
Kut muziek... mense :no:
het is niet eens muziek, het is walgelijk
onee alleen terror is goed
ja man :S

Ben blij dat die koterige gabbertjes van een jaar of 16 het altijd zo goed weten. Echte muziekkenners :kots:
als iemand ali b goed vind is dat wel een muziekkenner idd (Y)

Dat hoor je mij niet zeggen ;) Heb het er meer over dat die jonge gabbertjes elke muzieksoort afkraken die niks met hardcore te maken heeft. Dat gaat gewoon helemaal nergens over mijn inziens...
laatste aanpassing
ja dat klopt, andere muziek is niet stoer genoeg
irritant ventje / irritante muziek :bah:
Ominous heeft gelijk

nix is goed behalve die herrie van hun
gaat niet om ali b nu.....
het topic gaat wel over ali b, dus praat gezellig verder over deze halve gare 'emcee' :BAH:

irritant ventje

rascist ;D :P
ok maar zo erg vin ik em niet hoor...

die nag die is veel erger..die zijn van die joden moeten dood en die liedjes..
laatste aanpassing
Kep die gast nou al verscheidene malen op de T.V. gezien vaak in het bijzijn van kleuters van 8.

En het enige dat je uit zijn smoel hoort komen is:

"de leven op straat wie is je vijand wie is je maat "

Niet echt boeiend persoon lijkt me!

Vind het eigenlijk wel grappig klinken :bloos:

Zit veel nieuw hiphop/r&b talent an te komen in Nederland, ach als het lekker klinkt....
Zn texten vind ik eigenlijk helemaal niet zo slecht :S
Ali wie?

PREVENTIEF RUIMEN die Ghetto-Qneuzen!
Volgens mij zitten ze de hele dag thuis hun eigen clippie aan te vragen op ThE BoX.
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
haha Nico :respect:

Als je zo'n clip ziet op TMF ofzo dan kun je dat toch niet serieus nemen??
Dit worden allemaal hits door die kleine kut kotertjes die stapels singles blijven kopen!

Ik werk in een cd winkel, en ik kan je vertellen dat het grootste gedeelte van de single markt afgestemd is op het jonge grut.
K3, Chipz en al die afgrijselijk zingende R&B sterretjes en nederhop en bubbling sjit worden massaal geslikt door al die 12/13 jarige (voornamelijk) meisjes... :S
Zit veel nieuw hiphop/r&b talent an te komen in Nederland

ja en die zie je zeker dagelijks op TV de echte talenten :S

Haha, Lange Frans en Baas B. ja. Represent Zo kan je toch nooit serieus worden genomen

Serieus nummer, "Zinloos" echt een (y) track!

Hij maakt gewoon goeie muziek..! (Y) blijf zo doorgaan Ali B.
haha sommige mensen snappen er niks van
zal zijn cd eens downloaden maar hij wordt al beter opzich

er is nog een hiphop groep in almere die is wel beter maar weet de naam niet meer:S

iets van jerome xl ofzo weet iemand iets daarvan??
Ali B is een van de beloftes van de nederhop. Maar goed, als het geen hardcore is vinden de gastjes hier (die overdag gewoon Skyradio aan hebben staan) het toch niet cool. :no:
Ali B is een van de beloftes van de nederhop

waar baseer je dat op?

vindt het wel grappige shit.

Vroeger was het voor mij dagelijks nederhop

Ouwerkerk kaffers, Osdorp, Casto, Vaardigheid enz......

Tijd is voorbij maar af en toe nog steeds leuk om te luisteren.

Maar goed, als het geen hardcore is vinden de gastjes hier (die overdag gewoon Skyradio aan hebben staan) het toch niet cool.

idd Hardcore is blijkbaar het enige wat goed is.
Ali B is even waardeloos als alle nieuwe hardcore :BAH:

vind hem soms wel grappig maar als je moest kiezen Ali B of Brainpower of dat soort troep heb ik liever Ali B

Tering he! Hebben we er weer zo'n 50 Cent Wannabe bij? Las het net al 'Het Leven Van De Straat':s WTFK!
Hoe triest hij wil gewoon over hetzelfde rappen als Eminem, 50 cent enzo terwijl die waus dat gewoon hier in nederland niet kan meemaken..... Ruimen met die kneus is mijn oordeel!!!
laatste aanpassing

Vindt Ali B zijn stem sowieso niet goed klinken, ik weet niet wie zijn producties voor zijn rekening neemt maar die zijn vaak wel goed. Teksten gaan ermee door.

De beats en teksten zijn door Beatkids gemaakt.

Ik vind het wel erg leuk! Er mag wel een x gezegd worden wat er word gedacht!.... Alleen een beetje jammer dat ze dan weer opgepakt worden door de politie!
:respect:extince:respect:

ali b :bah:

:bah: ali b :bah:

Die heeft echt een spraakgesprek
ja net zoals lange frans en baas b

:kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::kots::k­ots::kots:

bah
laatste aanpassing
ik weet niet wie zijn producties voor zijn rekening neemt maar die zijn vaak wel goed. Teksten gaan ermee door.

uhm :NO: :BAH:

Extince vink beter
laatste aanpassing
ok dan btje respect voor Ali B mensen hij komt ineens op uit het niets met tog vindt ik 2 hele flexxe nummers:

Ali B - Geweigerd
Ali B ft. Brace - Ik Ben Je Zat

Ik ben benieuwd wat nog komen gaat...

My Respect to:

Ali B, :respect:
Brace, :respect:
Lange Frans en Baas B, :respect:
THC, :respect:
K-Liber :respect:
laatste aanpassing

ali-bi

alibi?

ali-bi

:vaag:

Ali Babba en de 40 rovers

Respect voor Ali B? :no: gaat niet lukken :bah:
ik vind ali b wel goed!!:respect: heb zelf zijn album. toen ik dat voor het eerst hoorde dacht ik ook wat een arrogante zak! maar er staan sterke teksten op en als je die eens luistert ga je wel anders denken! (denk ik:) )

enne ali b ze bitch heeft em niet geknockt maar genakt

GENAAID is het :jaja:

kutmuziek allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!
Artiest Z1ppo
ik ben die ali b zat
smerige klere homo dat het is
klote muziek dat is het!
niet ali-bi
maar ali-gay

smerige klere homo dat het is

zo zo...manse taal..Jij bent echt V3T St0Er man

niet ali-bi
maar ali-gay

Stefanboy klinkt nou ook niet bepaald hetero moet ik zeggen...echt zo`n nick voor een of andere gay-chat :kots:

Je kan alles van hem vinden maar die gozer kreeg het wel voor elkaar een contract te krijgen met Warner Music.
De opbrengsten van 'waar gaat dit heen' gingen allemaal naar amnesty international.

Naast reguliere optredens is hij te zien als gast tijdens het concert van RZA (Wu-Tang Clan) in de Melkweg, Artiesten tegen de Oorlog in Irak op het Museumplein, Maghreb in Mokum in het Vondelpark, de Uitmarkt, Made in Holland in Carré, Friends for Warchild in Ahoy', Festival Opkomst in de Jaarbeurs Utrecht en 2 Meter Sessies voor de Tweede Kamer in Den Haag. Door zijn scherpe tong en charismatische uitstraling wordt hij met grote regelmaat uitgenodigd in discussieprogramma's om zijn visie als allochtone jongere op diverse actuele maatschappelijke problemen te geven. Hij is ondermeer te gast in B&W en Het Lagerhuis (Vara), het NOS Journaal, Netwerk en het Alcohol Debat (op de Amsterdamse zender AT5).
Ali B treedt ondermeer op tijdens de Nacht van de Poëzie in Vredenbrug en tijdens de uitreiking van de Literatuurprijs El Hijra in het Tropenmuseum te Amsterdam. Zijn derde single Geweigerd.nl is een parodie op het deurbeleid van discotheken waar regelmatig jongeren van Marokkaanse afkomst de toegang geweigerd wordt. De titel verwijst naar een website die is opgezet om de toegang voor allochtonen in het uitgaansleven te verbeteren. Het nummer is te vinden op het album Ali B Vertelt Het Leven Van De Straat waarop gastbijdragen staan van o.a. Brainpower, Karima, Cilvaringz, Casablanca Connect, MC Sranang en zijn neef Yes-R. In april neemt Ali B samen met Casablanca Connect, zangeres Ninte en acteurs uit de populaire Nederlandse speelfilm Shouf Shouf Habibi het nummer Life op dat wordt opgedragen aan de slachtoffers van de aardbeving in Al Hoceima te Marokko. In mei vertrekt de rapper een week naar Tanzania voor het B-Connected festival. Hij geeft daar ook workshops aan straatjongeren. Vanaf september gaat Ali B de Nederlandse theaters in met een show die naar zijn debuutalbum is vernoemd. Tijdens zijn concerten in de Kuip in juni doet Marco Borsato ondermeer een duet met Ali B

Wat je ook van hem vind, van z'n talenten of z'n meningen....
Hij doet wel z'n eigen ding...
laatste aanpassing

ken hem al een tijdje...
Vind die nummers die op TMF, Mtv en zo komen kutjes, maar hij heeft ook betere dingen :)

Vind "Waar gaat dit heen" toch zeker wel een vet nummertje, heb ik helemaal kapot gedraaid :D