Partyflock

Forumonderwerp · 676159
4805x bekeken
Waarschuw beheerder
4mei

1 min. stil zijn voor dodenherdenking daar kan ik nog wel inkomen,

maar op hoeveel minuten heeft Pim dan eigenlijk recht??????

Een half uur voor Pim minimaal

[img]http://members.chello.nl/~j.faessen/images/pim.gif[/img]

Waarschuw beheerder
respect.
Waarschuw beheerder
dat is de man :respect: voor hem
Waarschuw beheerder
Wie wordt de nieuwe messias?
Waarschuw beheerder
donateur
Hoort dit in "Onzin & Humor" ?
Waarschuw beheerder
donateur
een half uur is nogal veel als je het vergelijkt met de slachtoffers van dodenherdenking. Maar ik zal er zeker even bij stilstaan
Waarschuw beheerder
donateur
Vind ook dat deze man een minuut of meer stilte verdiend.. :yes:
Waarschuw beheerder
Hoe laat eigenlijk?????

Ook gewoon om 8uur tot half9 i.p.v. GTST ofsow :P

Hoort dit in "Onzin & Humor" ?

Nee eigenlijk niet, maar hier wordt wel het vaakst per dag gekeken en het is cker iets om bij stil te staan.... :yes:

Waarschuw beheerder
ja vind ik ook.. voor hem ook een aantal minuten stilte... maar dat kan ook vanavond, want niet iedereen is 4 mei met de oorlog overleden maar iedereen word wel herdacht op die dag...

Waarschuw beheerder
Dodenherdenking (4 mei) staat meer in het teken voor diegene die in oorlogen zijn gestroven en dat tot heden nog steeds doen om de vrijhijd te bevorderen.
fortyn heeft daar eigenlijk weinig mee temaken.
kan je beter voor degene die hem een warm hart toedragen lekker 6 mei om 1800 uur naar ze begraafplaats gaan ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pim de Nederlandse martelaar hehe

Waarschuw beheerder
lijkt er wel op ja :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dodenherdenking (4 mei) staat meer in het teken voor diegene die in oorlogen zijn gestroven en dat tot heden nog steeds doen om de vrijhijd te bevorderen.
fortyn heeft daar eigenlijk weinig mee temaken.

:jaja:

Doe dat maar lekker op een andere dag..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bravenboertie aka knetterhark wat je ook doet.. ik ben het er mee eens.. knetterclownen tot in de wortel dop

:respect: pim
Waarschuw beheerder
[img]http://home.edskes.com/fortuyn/vlag6mei.jpg[/img]
6 mei 2002
Op laffe wijze wordt Pim Fortuyn vermoord door de extreem linkse Volkert van der Graaf. Volkert blijkt banden te hebben met meerdere extreem linkse netwerken, waaronder het dierenbevrijdingsfront en GroenLinks. De rechter, die uit dezelfde kringen als Volkert komt, achtte dit echter niet bewezen.

6 mei 2004, minstens 1 minuut stilte voor de man die stierf omdat ie zijn hoofd 'boven het maaiveld' stak en zei wat anderen denken. :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: pim :respect:
Waarschuw beheerder
:respect:ook voor jullie mensen(Y):respect:

Hahahaha:D dank je zus-van-een-terrorjonk

......EN KRANKENSTYN HOOR JIJ NOG NIET OP JE KNETTERVOERTUIG TE ZITTEN!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect: pim

:respect: knetterhark

:respect: knetterclowns alblasserdam

Waarschuw beheerder
pim :respect:

maar ga geen halfuur stil zijn hoor daar heeft die man ook weinig aan niet dan ? ze kunnen beter zorgen dat zijn ideeen verwezenlijkt worden, dat zou ie willen !!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
krankenstein.. je hoort t.. je moet klappernathandje ophalen haha
Waarschuw beheerder
Gna gna ik ben er al...

En wie heeft er het lef gehad om mijn forum in algemeen te zetten?????????

En Krankenstyn groet lepel met Gna gNa GnA Alles Gna en zoeft dwarrelt verder

:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ok dan kan ook.. haha

Waarschuw beheerder
donateur
:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tjepperfleppert ook mr wr vrdr.. met me gedachten bij pim natuurlijk

Waarschuw beheerder
ik doe mee..
Waarschuw beheerder
donateur
Bladiebla

Ik vind 4 mei toch een stuk belangrijker
Waarschuw beheerder
donateur
Dus jullie gaan een half uur stil zijn voor pim en zes miljoen andere doden van de 2e wereldoorlog en andere oorlogen vinden jullie minder belangrijk??!!!!

jezus uit welk ei komen jullie zeg??!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
geen idee........ maar ik vind het behoorlijk krom:S
Waarschuw beheerder
ik vind 4 mei ook belangrijker...

maar dit mag ook nooit vergeten worden :respect:

6 mei 2002
Op laffe wijze wordt Pim Fortuyn vermoord door de extreem linkse Volkert van der Graaf. [img cacheid=001311ce00102e9db0b198051a0049eeaf]http://www.pimfortuyn.nl/images/partij/fortuyn.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het waren trouwens 2 minuten stilte
Waarschuw beheerder

Columbus

Waarschuw beheerder
nee
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder

Het paas-ei...

Ben ook nog maar een jonkie...
Waarschuw beheerder
op 6 mei drinken wij er eentje op pim. alleen al om het feit dat zoiets niet nog eens mag gebeuren

Waarschuw beheerder
Tuurlijk zal ik Pim herdenken.. :(
Waarschuw beheerder
donateur
En wie heeft er het lef gehad om mijn forum in algemeen te zetten?????????

Ik, het hoort niet in "Onzin&Humor" thuis.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en terecht`
Waarschuw beheerder
donateur
Al vind ik een half uur vor pim wel een grote grap...

Tuurlijk moet het niet kunnen wat er toen gebeurt is, maar kom nou op zeg...

Waarschuw beheerder
donateur
Ja.. 2 minuten stilte voor de miljoenen doden die gevallen zijn in WO2 en alle andere oorlogen.

En dan een half uur voor Pim? Ik vraag me af bij wie er meer steekjes loszitten.. bij jou of bij Volkert :s

Waarschuw beheerder
donateur
Een half uur is echt veel te veel, 1 minuut vind ik wel genoeg.. Maar je moet sowieso wel stilstaan bij hem, dat wel. Vind het alleen een beetje tegenstrijdig dat je zegt een half uur, terwijl er miljoenen doden ook door zinloos geweld (om het zo maar eens te noemen, zo is het ook eigenljk wel) zijn omgekomen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
6 mei weer in r'dam aanwezig

:respect: pimmekuh

Waarschuw beheerder
:respect: Pim Fortuyn :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pim..:( Zeker wel:respect:!!
Half uur is het minimaal waard!!!
Die man was GOUD waard!!
Waarschuw beheerder
donateur
:kots:

Waarschuw beheerder
PIM :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als die kerel er toch niet was geweeest was Den Haag nooit een klein beetje wakker geworden!

Eerst lopen alle partijen hem af te schilderen als een racist :@ en nu nemen ze zijn plannen over :) :) :)

Jammer dat de ( s )linkse partij voor de allochtonen alweer op 50 zetels staat :@ :@ :@ :@ :@ NL word wakker!!!!!!

Respect voor onze Nationale Held!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat hij herdacht moet worden ben ik met je eens.

Maar een half uur voor Pim? Allemachtig zeg. Enig idee hoeveel miljoenen slachtoffers er door de jaren heen gevallen zijn door oorlogsgeweld? Alle duizenden doden die dagelijks nog steeds vallen door orlog, honger en ellende?

Alle slachtoffers van zinloos geweld? Iedereen die wat betekent heeft voor anderen die gestorven is?

Als je zo nodig respectvol wilt overkomen zorg er dan voor dat je elke dag even stilstaat bij hoe goed je het hebt.

Pim mag er dan niet meer zijn maar hij zou zich omdraaien in zn graf als ie opmerkingen als die van lijpuhgek zou lezen. Wat een niveau weer zeg. Brullen als een kip zonder kop. %)

Weet je wat Pim gewild zou hebben? Dat mensen weer eens een beetje normen en waarden gaan toepassen. En dat geldt niet alleen voor degenen die als buitenlander in dit land komen wonen. maar net zo goed voor alle koters en etters en pubers die kei- en keihard lopen te brullen tegen alles wat anders is maar het zelf niet voor elkaar krijgen normaal Nederlands te spreken.

Je bent al een heel eind op weg als je eens wat meer open-minded naar de wereld om je heen kijkt. Als je eens wat minder scjeldt met ziektes als kanker. Als je je daarnaast eens realiseert hoeveel ellende dr al geweest is vanwege rassenhaat.

Beetje HEEL erg respectloos om notabene op een dag als dodenherdenking te gaan praten over allochtonen die het land uit moeten. Want Pim was geen Hitler, dat was een doordenkend persoon met een hoog IQ. heel wat anders als die hersenloze kutdebieltjes die net de strontluiers ontgroeid zijn die maar een eind in het wilde weg roepen en zich niet eens realiseren hoe verdomde goed we het hebben in NL!!!

Sorry voor de felle reactie maar ik verbaas me soms echt over het niveau hier op PF. Zou willen dat dr een autoban kwam voor een ieder met het IQ van een fucking tractrowiel!
Waarschuw beheerder
Jammer dat 'ie dood is. Niet dat Pim zo'n geweldige politicus zou zijn geworden, maar meer omdat hij het zooitje mooi wist bang te maken en op te ruien. Beetje leven in de brouwerij.

Geen stiltes daarom! Juist herrie en lawaai.
Waarschuw beheerder
donateur
Is het niet een beetje naief om Pim te gaan herdenken, omdat iemand hem doodgeschoten heeft om z'n ideeen waar je zelf ook wat aan kan doen, twerwijl er aan de andere kant van de werled oorlog is, honger is, de ene na de andere ziekte onstaat etc etc...

Voor de 2de wereldoorlog kan ik het begrijpen, maar voor Pim?
Je kan erbij op 6 mei bij stil staan, maar dat is naar mijn idee voldoende.
Waarschuw beheerder
ben het gedeeltelijk met je eens medicman ...maar waarom houden we dan wel een stlle tocht + 2 minuten herdenking als er iemand word doodgeschopt op straat of neergetsoken voor een cafe of iemand dood geschoten op school ...dan vind ik dat we dat voor pim ook best kenne doen

ik houd zelf tenminste 1 min me kop dicht ( best moeilijk voor mij :S )

Waarschuw beheerder
At your service, ik heb er zin an.
Still not forgotten Pim.
Waarschuw beheerder
idd sonic
Waarschuw beheerder
Natuurlijk herdenken we Pim morgen.
Ik weet het nog precies. Zit je rustig het 6 uur nieuws te kijken krijg je: We onderbreken deze uitzending voor het volgende nieuws; Pim Fortuin is neergeschoten......

Maar eerst vandaag lekker mijn verjaardag vieren!!!

Waarschuw beheerder
ik doe niet mee....

zoals iemand al zei, aan de andere kant van de wereld gebeuren dingen waarbij de dood van Pim een babyscheet is.
Waarschuw beheerder
ik snap niet waarom hier drukte om wordt gemaakt..alle pim fortuin liefhebbers hebben afgehaakt met de herdenking vorig jaar, toen hij 1 jaar dood was en dat terwijl het in het nieuws was en dat je vlaggen kon kopen om hem te herdenken. en trouwens de meeste LPF-ers zijn toch weer PVDA gaan stemmen ...zo trouw zijn ze aan pim :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Herdenken is prima, maar je kan het ook overtrekken.
Het is net wat stardust zegt; een hoop hebben het laten afwetenn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Want Pim was geen Hitler, dat was een doordenkend persoon met een hoog IQ.

Beetje rare opmerking dit eigenlijk.
Hitler was ook een heel intelligent en zeer bekwame man. Denk ook niet dat ie anders in staat was geweest om te doen wat ie gedaan heeft.
Waarschuw beheerder
[[off topic]]

Hitler werd gedeeltelijk gestuurd door bepaalde mensen en was idd een zeer intilligent persoon

jammer dat ie teveel macht had en zo toestemming kon verlenen aan nog ziekere mensen als hij zelf

[[on topic]]
Waarschuw beheerder
:Respect: pim
voor iemand die nederland een beetje in de goeie richting heeft gedrukt moeten we waarderen en herdenken zodat zijn gedachtegoed nooit verloren gaat...

Waarschuw beheerder
Ik heb alle respect voor de mensen die voor onze vrijheid hebben gestreden en hieraan gestorven zijn. Hiervoor ben ik ook 2 minuten stil geweest.

Ik heb ook alle respect voor Pim, hij moet echt niet vergeten worden.

Waarschuw beheerder
4 Mei vind ik idd belangrijker dan 5 mei. Kijk wat er nu van al dat politiek gezever en de werkelijk gedane acties terecht is gekomen. Niets, ik zou niet weten wat en de trouble wordt alleen maar groter!!!!!!!!!!!!!!! Voor je het weet moeten we een WO III gaan herdenken.......

't is jammer dan Pim zijn ideeen niet verder heeft uit kunnen werken. Van al zijn plannen zal nu niet meer veel terrecht komen door de huidige politieke (domme) formatie.

Wat is dan belangrijker........... herdenken of VOORKOMEN!

Respect voor een politicus: PIM!!!!!!!!!!! :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pim :respect:

Ik hou morgen ook om 6 uur 1 minuut mijn mond dicht!!!
(y)
Waarschuw beheerder
't is jammer dan Pim zijn ideeen niet verder heeft uit kunnen werken. Van al zijn plannen zal nu niet meer veel terrecht komen door de huidige politieke (domme) formatie.

Sorry hoor maar van dit land komt sowieso gene flikker terecht zolang t overbevolkt wordt door jongeren die zelf hun eigen taal niet eens beheersen en alleen maar trappen tegen alles wat anders is. Ik irriteer me vele vele malen vaker aan al die wannabi-nazi's, zogenaamde gabbers en andersoortig puberaal tuig wat gewoon niet beseft hoe goed het eigenlijk toeven is in NL. Aan al die minderjarige meelopertjes die zichzelf volstouwen met dope en schelden met ziektes en wete ik veel wat.

Degenen die ECHT begrepen hebben waar Pim Fortuyn voor stond zouden proberen zelf hun bijdrage te leveren iets van dit land te maken. Wat mij betreft mag dr daarom een enkele reis komen naar een of ander vergelegen eiland waar ze al t gepauper bij mekaar neerpleuren. Of dat nu blank of zwart of groen is.

Djeeeez zeg, ongelofelijk, zinloze discussie eigenlijk, ik verdoe compleet mn tijd. Gaan jullie maar allemaal fijn Pim herdenken en nog 10 jaar blijven roepen dat dit land naar de donder is! Schiet je idd lekker veel mee op! %) :kots:

Waarschuw beheerder
:respect: WackieJacky :respect:

Waarschuw beheerder

:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
...Beetje onorigineel voor de derde keer maar:

Waarschuw beheerder
Djeeeez zeg, ongelofelijk, zinloze discussie eigenlijk, ik verdoe compleet mn tijd.

Nee hoor, je hebt laten zien dat er ook nog slimme mensen zitten hier :-)

Waarschuw beheerder
2 ESss: Scheelt weer typen:)
Waarschuw beheerder
donateur
Sjongejonge hee, is het weer zover :vaag:

Vreselijk domme topics worden er weer geopend hee.

:/
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zijn er zoveel hersenloze mensen ?

Een half uur voor Pim ?

Ben jij niet helemaal lekker in je bovenkamer ?
Waarschuw beheerder
Waarom zijn er zoveel hersenloze mensen ?

Een half uur voor Pim ?

Ben jij niet helemaal lekker in je bovenkamer ?

Als jij niet begrijpt waarom Pim Fortuyn 30 keer belangrijker is dan die duizenden Nederlanders die echt gevochten hebben voor hun eigen land dan snap jij het niet helemaal natuurlijk.....

Daar moet je 'Nationalist' voor zijn om zoiets te begrijpen.

En wellicht ook een beetje IQ-loos, dat helpt denk ik ook wel :devil:

Waarschuw beheerder
lol :D

Waarschuw beheerder
[cite] Als jij niet begrijpt waarom Pim Fortuyn 30 keer belangrijker is dan die duizenden Nederlanders die echt gevochten hebben voor hun eigen land dan snap jij het niet helemaal natuurlijk.....

Daar moet je 'Nationalist' voor zijn om zoiets te begrijpen.

En wellicht ook een beetje IQ-loos, dat helpt denk ik ook wel [/icte]

....Aha! *gaat een lampje branden*
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik snap ook niet waarom ik zo dom denk :P

Waarschuw beheerder
donateur
Als de helft van de Pim-aanhangers eens gaat beginnen om zijn naam goed te schrijven.... :S
Waarschuw beheerder
Foortuin, Agtertuin, maakketuit waar se tuin is, assie maar tegen swarte is jatogniettan :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Je doet je naam eer aan BLA :z
Waarschuw beheerder
donateur
Dat slaat ook weer nergens op, dat heeft hij nooit gezegd... dat hij tegen zwarten is.... Volgens mij weet je niet eens wat je aanhangt of wel dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Volgens mij was ie tegen de Moslims...met hun 'achterlijke' geloof ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Een geloof is wat anders dan wanneer je zwarte zegt, dat heeft erg weinig met elkaar te maken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar zomaar 'zwarten' ...das ook weer nergens voor nodig!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeg ik, hij heeft volgens mij geen idee waarover hij praat.

Waarschuw beheerder
Eh ja...maar ach..de meeste niet....DUS
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind wel dat je moet weten waar je voor staat, of iig weet wat je aanhangt. Mensen die dat niet weten vind ik eerlijk gezegd behoorlijk dom.
Waarschuw beheerder
Het was een kleine variatie op "het maakt me niet uit of hij homo is, als ie maar tegen zwarten is".

Iets wat ik nogal veel mensen heb horen zeggen rond die tijd.

Maar goed, ik wist niet dat het al weer tijd was geworden om serieus te gaan doen na de openingspost, mijn excuses voor het kransschoppen in dit eretopicje.
Waarschuw beheerder
donateur
Sja het is geen onzin en humor forum, dus verwacht ik eigenlijk serieuze repleys van mensen...
Waarschuw beheerder
Wat moet ik dan doen? Maar weer beginnen te schelden tegen iemand die zonder enige hinder van historisch besef zo'n klote topic opent op zo'n gevoelig moment? Paar kotssmileys er achter aan slingeren?
Waarschuw beheerder
Jezus zeg...het IQ blijft dalen met de minuut!

Ooit van Sarcasme gehoord?

Zoek dat maar eens op in de Dikke van Dale en lees dan de posts van Bla nog eens terug. Hij spot met de relies van andere PF'ers in dit en andere topics, hij hgeeft zn eigen mening niet weer hoor!

%)

Goddamn die Pim Fortuyn mag blij zijn dat ie ergens harpje zit te spelen op een of andere wolk...ik begin me nl. met de dag meer te schamen dat ik mezelf Nederlander moet noemen! :kots: Wat een gepauper zeg!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou sorry hoor, sarcasme is helaas niet altijd af te lezen uit een post, kun je best een keer verkeerd opvatten...

Waarschuw beheerder
2 Bla...als je het ook tegen mij had...
Ik snapte je post heus wel....

Ik had het tegen Tiny-M en haar gebruik van het woord 'zwarten' ..
Waarschuw beheerder
Ik, het hoort niet in "Onzin&Humor" thuis.

Ja hier past ie nog beter thuis (Y)

Wat moet ik dan doen? Maar weer beginnen te schelden tegen iemand die zonder enige hinder van historisch besef zo'n klote topic opent op zo'n gevoelig moment? Paar kotssmileys er achter aan slingeren?

Jaaaaaaaaaaahhhhhhhh :yes:

Waarschuw beheerder
Hij(bla) spot niet alleen met die figuren hier, ook met andere actualiteiten en gebeurtenissen!

Zoals:

mijn excuses voor het kransschoppen in dit eretopicje.

en

Maar weer beginnen te schelden tegen iemand die zonder enige hinder van historisch besef zo'n klote topic opent

geweldige kerel die BLA!
Lekkere droge humor die haast niemand anders doorziet :-)

Ik denk dat iemand met zo'n opmerkingen een redelijke intelligentie bezit en dus heb ik nou zoiets van, "Kom bla, scheer je kop kaal (als je dat al niet gedaan hebt) en wordt onze nieuwe messias, je hebt het in je(y)"

:-D

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
ik begin me nl. met de dag meer te schamen dat ik mezelf Nederlander moet noemen! Wat een gepauper zeg!

Noem jij jezelf Nederlander?

NATIONALIST! :-)

Chris
Waarschuw beheerder
vind de vergelijking in elk geval niet kunnen, 2 minuten voor de miljoenen slachtoffers en een half uur voor Pim? Dat gaat er bij mij niet in.

Hij verdiend zeker respect en het is jammer dat ie er niet meer is, want misschien waren er dan een aantal dingen goed veranderd, maar dat zullen we nu nooit weten
Waarschuw beheerder
donateur
Goddamn die Pim Fortuyn mag blij zijn dat ie ergens harpje zit te spelen op een of andere wolk...ik begin me nl. met de dag meer te schamen dat ik mezelf Nederlander moet noemen! Wat een gepauper zeg!

Ben het niet vaak met je eens Wacky maar respect hahaha! Dat gepauper hier op PF ook altijd ;)

Waarschuw beheerder
Ik zal met de hele hoeve ook een paar minuten stilstaan voor Pim, want dit heeft niemand zo gewild.........

.......en pink een snottebel weg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik heb echt wel ff aan Pim ged8 hoor met de dodenherdenking :yes:

Morgen alweer 2 jaar gelee :(

Waarschuw beheerder
Ja idd, alweer 2 jaar...gaat snel...
Respect PIM
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: PIM
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niets anders dan :respect: voor pim

maar ben toch benieuwd hoe het allemaal gelopen zou zijn alstie er nog was.

morgen idd ook 2 minuten stilte voor deze man

Waarschuw beheerder
donateur
denk dat het grootste deel van jullie niet eens een half uur hun kop dicht kunnen houden...met jullie geknetter en gehatseflats:D

maar vooral proberen, ik zie jullie allemaal het liefst met de mond gesnoert :)
...beetje met het belachelijke idee om een half uur stil te zijn in tegenstelling tot de 2 minuten voor de miljoenen doden van de 2e wereldoorlog...
idioten :kots:
Waarschuw beheerder
Volgens mij was Pim een doodgewone homo die zich in de darkroom door Jan en alleman met hun langejan liet nemen.

Ik weet niet of je daar nou een half uur bij stil moet blijven staan.

Waarschuw beheerder
Hier doe ik dus niet aan mee.
Het is vreselijk dat je op grond van je mening vermoord wordt, zijn mening en visie staat echter haaks met die van mij.

Waarschuw beheerder
2 wacky>>> ik ben het niet met je eens hoor...je zegt wel tegen jongeren blablabla die op een eiland zetten omdat blabalbal

nu doe je het zelf ook....mensen in n hokje stoppen...schoppen tegen HUN ideaal als je echt zo goed was as je in je reply doet beseffen had je beter je mond kunnen houden

en nee dit heeft niks met pim te maken want een half uur vind ik ook overdreven
en ook niet weer beginnen over dat mijn nederlands zo slecht is en alles want dat heeft niks te maken met waar we het over hebben.
sow
:P
maar goed ik heb mn koffers al gepakt naar het eiland hoor :S

:[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vanavond 18:06 een minuut stilte voor Pim.
Ik heb er zin an:'(

Waarschuw beheerder
donateur
Dat slaat ook weer nergens op, dat heeft hij nooit gezegd... dat hij tegen zwarten is.... Volgens mij weet je niet eens wat je aanhangt of wel dan?

Pim Fortuyn heeft juist altijd gezegd dat autochtone en allochtone Nederlanders het samen moesten oplossen. Maar ja, dat willen sommige WhitePower pikkies maar al te graag vergeten he? :/

Het is vreselijk dat je op grond van je mening vermoord wordt

De "mening" waarom hij vermoord was is dat hij het fokken van pelsdieren weer wilde toestaan. In feite dus niet eens iets politieks... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect::respect: voor pim
Waarschuw beheerder
Yep helemaal mee eenns minimaal een half uurtje voor PIM is eigenlijk nog tekort mzzl martin

Waarschuw beheerder
Pff 2 minuten stilte voor al die duizenden slachtoffers die gevochten hebben in de oorlog waardoor wij nu o.a. in een vrij land leven en een half uur stilte voor Pim :S :S Ben je niet goed ofzo
Waarschuw beheerder
JA!
Laten we voor iedereen die vermoord is een minuut stilte in acht nemen! :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
waarom moeten wij stil zijn, dat Pim z'n mond houdt is al genoeg. Tuurlijk niet cool dat hij doodgeschoten is maar dat er zo'n ophef over gemaakt wordt :vaag:

Waarschuw beheerder
Er worden elke dag mensen dood geschoten omdat ze een mening hebben. DAAR mag best bij stilgestaan worden.
Maar hoezo 2 minuten stilte voor iemand die eigenlijk niet echt iets gepresteerd heeft.
Begrijp me niet verkeerd, het is heel erg dat het gebeurd is, en het is jammer dat hij niet heeft kunnen laten zien wat hij kon in de politiek( of juist niet).
Maar hij wordt giga geidealiseerd en ik vind dat niet helemaal terecht.

Waarschuw beheerder
een halv uur voor pim stil zijn... NOU DACHT HET NIET!!! ik ben, sorry met alle respect, nog geen minuut stil voor hem.
zo'n dikke heisa voor 1 persoon... en al die slachtoffers in enschede dan???
DAAR HOOR IK GEEN FUCK MEER VAN.

dus 1 minuut stilte... MIJN AARZ, ik ben liever stil voor die 22 mensen in enschede!
Waarschuw beheerder
idd of voor de jongeren uit volendam!
Waarschuw beheerder
donateur
en er sterven ook elke dag mensen aan de hongerdood of sterven aan Aids, maar daar gaat het nu niet om.
Het is denk ik sowieso goed om er even bij stil te staan dat we dit niet tolereren in onze maatschappij.

Waarschuw beheerder
2 capo di capo: :yes: :respect:

Waarschuw beheerder
vinnik ook inderdaad!
Waarschuw beheerder
Als we een minuut stil zouden moeten zijn voor ieder omgekomen mens die wat betekend heeft voor de wereld dan zou niemand ooit nog praten...

:(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb in die minuut stilte aan pim gedacht, en nog meer overleden mensen waar ik bewondering voor had.. :respect:

Waarschuw beheerder
Superrr slim,
doordacht,
goed in de markt bij het volk,
geen rasist alleen reeel en bij de tijd van nu zoals tegenwoordig geen enkele politicus (bv. Balkenende,, volgens mij van een andere planeet),
grote mond, maar dat hoort alleen maar bij de tijd van nu, zonder kom je nergens.
En tegelijkertijd ook nog zacht aardig (homo)en goed gekleed, (altijd goed in het pak mooie strop etc. etc.)
Gewoon zonde klaar.
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
WJ zei eerder:
Als we een minuut stil zouden moeten zijn voor ieder omgekomen mens die wat betekend heeft voor de wereld dan zou niemand ooit nog praten...

Soms he, soms zou dat nog geeneens es zo gek zijn ;-)

Chris

Waarschuw beheerder

als we 1 minuut stilte houden voor ongeveer 40 miljoen doden alleen uit de 2e wereldoorlog...

1/40.000.000ste minuut voor Pim dan?
wat een stelling zeg.... :S

Waarschuw beheerder
donateur
waarom moeten wij stil zijn, dat Pim z'n mond houdt is al genoeg. Tuurlijk niet cool dat hij doodgeschoten is maar dat er zo'n ophef over gemaakt wordt
==================================================­======
Zo denk ik er ook over, wat een ophef allemaal!

Waarschuw beheerder
als ze nou gewoon om 18:00 op 6 mei 6 min stil zijn voor alle zinloosgeweld delicten....denk dat je dan veel beter bezig bent.....snap wel dat sommige Pim willen herdenken....maar denk dan ook aan al die andere die ten onrechte dood zijn geschoten en op n andere manier zinloos aan hun einde zijn gekomen.........

voor al die mensen en dus ook voor pim wil ik best wel even mn mond dicht houden

:flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo denk ik er ook over, wat een ophef allem

oeioei wat een ophef : 1 forumpje
Waarschuw beheerder
PIM jij weet wel beter wat ze in Den Haag aan het doen zijn................veel dingen zijn letterlijk van Pim overgenomen. Wat 1 iemand kan doen...........kuddevolk in Den Haag..........Den Haag luister naar de Mensen!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
heb er wel eventjes bij stil gestaan, dat het al weer 2 jaar geleden is, maar een half uur stil zijn... vind ik wat overdreven.

2 minuten voor duizenden oorlogslachtoffers vind ik zelfs te kort..
Waarschuw beheerder
2 minuten voor die oorlogsslachtoffers en dan een half uur voor die populist? je bent niet lekker!
Het is natuurlijk nooit goed te praten wat er gebeurd is, maar ik kan me wel ergere dingen voorstellen om te herdenken dan de dood van Pim Fortuyn.

Waarschuw beheerder
Sinds dat mijn gans 4 jaar geleden is overleden (aan een nierziekte dan wel(15-01-'00)) sta ik er toch wel elk jaar 5 minuten bij stil, want ik was toch een beetje met die gans opgegroeid...
Het was gewoon mijn kleine ik en dat zet je toch ff aan het denken,

dus een half uur voor Pim is in mijn ogen helemaal niet verkeerd en als sommige mensen onder ons daar uberhaupt de moeite voor nemen om een half uur stil te zijn dan heb ik daar respect :respect: voor......

Mensen ga zo door!!!!! (Y) Trek je niks van anderen aan wat ze er over te zeggen hebben, want mijn gans zijn dood, interesseert vast ook niemand
Waarschuw beheerder
Kom op het half uurtje gaat nu in (Y)

Ik zit al startklaar met de mond gesnoerd :yes:

want mijn gans zijn dood, interesseert vast ook niemand

Mij wel hoor!!!!!

Waarschuw beheerder
en moet ik nou stil zijn dan???
dacht het niet:S

Waarschuw beheerder
:respect: Pimmetje :respect:

Waarschuw beheerder
neeh zo: [img cacheid=000174ee00103c6c803704511a004a60df]http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_1_202.gif[/img] pimmetje...
Waarschuw beheerder
ik heb het gedaan PIM BLIJFT in memory

Waarschuw beheerder
Dikke penis ..

geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om die figuur te herdenken ..

ik was em gelukkig allang vergeten en nou beginnen ze er allemaal WEER over ..

spijtig dat iemand vermoord wordt, dat is NOOIT goed .. maar die Fortuyn was echt FOUT ...

Waarschuw beheerder
30 min stilte voor 1 man... en 2 min voor duizende slachtoffers jou stelling is met alle respect de grootste BS die ik ooit gehoord hebt.
Ik ben ook stil geweest hoor daar niet van maar 1 min is meer dan zat om stil te staan bij een slachtoffer niet 30 min omdat jij zijn ideaal beelden goed vond.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, nou. Was het Pim die dat allemaal bedacht of dachten meer het? Een halfuur is aanstellerij van de bovenste plank.:S

Waarschuw beheerder
nou ik bedank vriendelijk.. zal vast een prima gozer zijn geweest.. en tis goed dat hij ff wa mensen heeft wakker geschud..

Maar moet dr niet aan denke dat hij mininster president zou worden :s (niet dat balkellende er iets te zoeken heeft maar ala)

Hij was gewoon te vaag over sommige dingen wel zeggen dat iets nie goed is maar ook niet alternatieven geven..

Wat nie wegneemt ieder verlies is er 1 teveel..
Waarschuw beheerder
(niet dat balkellende er iets te zoeken heeft maar ala)

hij haalt dat kleine beetje imago wat nederland nog heeft naar beneden (N)

Weg met Harry Potter!!!!!!
Waarschuw beheerder
Gast...jij moet je helemaal niet met politiek gaan bezig houden, aangezien je er geen ruk verstand van hebt.
Waarschuw beheerder
moet van mijn moeder,
anders mag ik ook niet stemmen

aangezien je er geen ruk verstand van hebt.

ik weet het
Waarschuw beheerder
Gast...jij moet je helemaal niet met politiek gaan bezig houden, aangezien je er geen ruk verstand van hebt

Na jouw mening over Bolkenstyn te hebben gelezen op 23 januarie 2003 forum algemeen, geef ik je gelijk: jij bent de alwetende politieke wetenschapper van de dag
Waarschuw beheerder
Dank je, aangezien je Januari en Bolkenstein niet eens normaal kunt schrijven adviseer ik je eerst eens een cursus nederlands te volgen voordat je nog eens snugger over wilt komen.

Bovendien was het een jaar geleden en ik kan zelf al niet eens meer de post terugvinden. Erg ziek dat je zo ver gaat graven en dan ook nog eens dom uit de hoek komt.

**edit.. snap het best dat je voor je vriendje wilt opkomen hoor.. maar laat het niet ten koste van jezelf gaan ;) **
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zijn er nog mensen met een visie en die ook durven te zeggen waar het opstaat.

Als pim er niet geweest was dan hadden bepaalde "onderwerpen" nog steeds niet bespreekbaar geweest.

Nu zijn er gelukkig nog Partijen die zijn ideeen overnemen
zoals het strenger optreden van de politie en een beter uitzettingsbeleid. Anders hadden er nog veel meer gelukzoekers naar ons land gekomen met alle gevolgen van dien.

Dus met zinnen zoals "ik was t niet met hem eens, maar hij had van mij niet dood gehoeven" daar kopen we niks voor.
Pim kwam niet voor niks aan zoveel stemmen. Het doet me een beetje denken aan het maaiveld komplex, als je er bovenuit komt wordt je afgemaaid. Waarom zou je hier bang voor zijn dan wordt er maar een keer iemand boos op je, jammer dan.(ruggegraat heet dat)

Als we hier lekker mee door gaan wordt het nooit wat met Nederland.Recht vooruit kom op Nederland!

Pim bedankt :respect:

Waarschuw beheerder
gewoon te triest dat toen Pim leefde al zijn ideeen tot de grond afgekraakt werden en nu alle partijen ze ineens zelf naar voren schuiven.

t zijn gewoon stelletje lamzakken daar.

Waarschuw beheerder
2 Prof. smalhout 2
Als jij het eens bent met Pims ideeën hoeft niet meteen te begaan dat anderen dit ook moeten vinden.
Wat ik vooral in triest vond is dat mensen na z'n dood als een soort van eer betoon op hem gingen stemmen! Dat is in een verkiezingscampagne met een belang als deze toendertijd had onzin!
Dat is spotten met je eigen land je kiest als het ware uit eerbetoon niet om de partij zijn ideeën.
Dus jouw visie over die stemmen klopt niet helemaal velen stemden puur en alleen als eerbetoon...
Waarschuw beheerder
Uuuuhhm KNETTERHARK a.k.a. KNETTERWORTEL ik ben ook een aanhanger van Pim Fortuyn en vind het echt verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar 2 minuten voor de dodenherdenking en een half uur voor Pim Fortuyn???? :-S

Je moet wel even reeël blijven. De dood van Pim Fortuyn staat niet in verhouding tot wat er onder andere in WOII is gebeurd. Dat is natuurlijk veel erger, hoe erg de dood van Pim ook is. ALs je dat niet vindy, moet je je eens gaan verdiepen in de geschiedenis.

Ik denk dat Pim Fortuyn hard zou lachen om je idee, of zich misschien wel zou schamen.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat Pim Fortuyn hard zou lachen om je idee, of zich misschien wel zou schamen.

eerder schamen ja...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat een pim-geilheid hier :kots:.

Waarschuw beheerder
echt met alternatieven kwam hij niet....

ik die positie mag je best zeggen dat iets niet goed is, prima zelfs...

maare alternativen kwam hij ook niet egt mee...

die vele stemmen waren er ook van medeleven betuiging...

Waarschuw beheerder
Nu zijn er gelukkig nog Partijen die zijn ideeen overnemen
zoals het strenger optreden van de politie en een beter uitzettingsbeleid. Anders hadden er nog veel meer gelukzoekers naar ons land gekomen met alle gevolgen van dien.

Onzin.
Het is helemaal niet zo dat Fortuyn verantwoordelijk is voor het strenger asielbeleid.
Het is al jaren zo dat er meer autochtonen het land verlaten dan dat er allochtonen binnen komen.
Gelukzoekers zijn hier praktisch niet meer, het beleid is al lange tijd zo dat er enkel mensen mogen blijven die het ook echt nodig hebben.
Het probleem waar je het over hebt is in omvang relatief klein, het wordt opgeblazen en het lijkt of veel mensen een streng asielbeleid als een van de belangrijkste punten nemen als er gekeken wordt op welke partij er gestemd gaat worden.

Waarschuw beheerder
donateur
En tjee, wat staan die mensen er dan opeens van te kijken als ze merken wat voor punten die partij die ze in de regering hebben geholpen nog méér heeft... :P

(en dan zeg ik meestal: je hebt er zélf op gestemd hoor!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
was vandaag nog bij zijn graf. Was aanwezig bij een crematie, en dacht ik ga even langs....wat waren er toch een hoop mensen zeg die de moeite hebben genomen om er een bloemetje neer te leggen...NOT.

verder allemaal van die idiote gedichtjes waar ik het nie echt koud of warm van kreeg...ow ja en 15 jarige wazi kneusjes die waren er ook :S
kunnen ze morgen op school weer stoer doen...dat ze bij pim zijn geweest...waarschijnlijk niet wetend dat ie ondertussen al in italie ligt :P

ik snap de ophef niet eigenlijk, dat ie doodgeschoten is, ok dat is fout.
Mensen die gaan vervolgens roepen dat de democratie de mond gesnoerd is e.d. das onzin.

In een democratisch land staat het volk centraal. Dus ook de allochtone bewoners in dit land. De enigen die deze democratie en deze samenleving naar de klote helpen zijn:
1) crimineeltjes in het algemeen.
2) nazi idioten met het verstand van een amoebe.
3) allochtonen die het verpesten voor de anderen.
4) kansloze 15 jarige dweepjes die denken alles beter te weten.
5) ow ja de jeugd van tegenwoordig, zowel nl als allochtoon, die fucking niet eens meer weten wat normen en waarden zijn, en het stoer vinden om elkaar hersens in te slaan, te haten, verwijten te maken en stoer te doen zonder enig doel.

dat soort mensen verkloten de maatschappij nou...niet alleen de allochtoontjes.
Maarjah ik zei t net al, het gros van de bevolking wijst maar met hun vingetjes naar een zondebok in dit geval...maar ach god o wee...zelf doen ze echt niets fout...wat is er nou mis met haten, haten en verwijten maken?

naar mijn mening begint een betere samenleving bij jezelf....en dat vergeten een hoop hier nog wel eens. heel erg jammer!

ow en wat onderwerp pim betreft. Onwijs charismatische man die goed wist hoe hij de juiste woorden moest uitspreken. Wat jullie zogenaamd noemen: zeggen wat het volk denkt, was in mijn ogen gewoon een ietwat grote mond van een kale nicht (btw ik heb niets tegen homo's en heb respect voor iedereen). Het had net zo goed Balkenende kunnen zijn die het zou zeggen, maar een democratie betekent ook respect voor het volk wat in je land woont, en met uitspraken zoals islam is een achterlijk geloof e.d., kan je niet praten over een eerlijke democratie, hoe je het ook wend of keert.
Afijn hij had zijn uitspraken nooit waar kunnen maken; hij wist immers wel waar de problemen zaten, maar echt een oplossing had meneer nog niet.

greetz oz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ow btw nu lopen ze weer te mekkeren dat er nu partijen zijn die zijn ideeen overnemen...nou ja dat wilden jullie toch zo graag...en daarmee zijn er ook extreem veel bezuinigingen en eigen bijdragen bijgekomen...ow maar daar waren we niet zo blij mee....
maar ja dat nemen we maar voor lief, zolang die klote allochtonen maar oprotten toch?

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
damn boy wat een tekste je hebt ut er maar druk mee :S

Owww en je word ook nog gelijk gebanned....

Brengt je nie ver meer hoor tegenwoordig je zo vrij uitlaten..

Waarschuw beheerder
Ik ben het eigelijk wel met OzziE_O eens... iig met veel dingen die hij zegt... :respect:

Tja een rechts beleid betekend ook dat voor de mensen die het iets minder hebben duurder wordt.
Die mensen zijn er veel meer in Nederland.
Iemand met genoeg geld kan het lijden die paar tientjes extra, iemand die elke euro moet omdraaien niet echt eigelijk.
Daar werd in de Pim Fortuyn hype alleen niet aan gedacht door de kiezer, iedereen werd verblind door het zogenaamde probleem met asielzoekers.

Waarschuw beheerder
:respect: ozzie
Waarschuw beheerder
donateur
ik kon me op veel punten wel vinden met pim...

maar om een half uur voor 1 iemand te doen, en slechts 2 minuten voor alle mensen die zijn gestorven tijdens de bezetting en de bevrijding gaat me te ver...

eigenlijk moet iedereen de hele dag stil zijn, uit respect voor de mensen die hun leven hebben gegeven voor ONZE vrijheid, tijdens WO2!!

half uur voor pim, sorry, maar ik lach je nu echt hard uit!

Waarschuw beheerder
ben het eens met lytheon en ozzie_o, wil er alleen nog aan toevoegen dat ik Pim Fortuyn een aardige populist vond :)
Waarschuw beheerder
als we nou ff een half uur voor alle oorlogsslachtoffers en 2 minuten voor pim (wat ik nog teveel vind) doen :P
Waarschuw beheerder
gewetensvraagje

als pim in augustus was vermoord zouden ""we"" dan ook 2 minuten stil zijn?

dus als er geen link met dodenherdenking zou zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik denk als hij 2 maanden eerder was vermoord dat we dan ook niet stil zouden zijn. (omdat hij nog niet bekend genoeg was toen)

Het idee is nu makkelijker gevormd doordat het zo dicht bijelkaar zit, denk ik. Als het idee bedacht zou worden, zouden er vast wel mensen stil zijn, denk ik.

Waarschuw beheerder
donateur
4mei

1 min. stil zijn voor dodenherdenking daar kan ik nog wel inkomen,

Een half uur voor Pim minimaal

Sorry hoor, had veel respect voor Pim, maar niet voor dit soort geblaat.

je kunt de doden die bij de dodenherdenking worden herdacht niet vergelijken met Pim.

Je zegt dus eigenlijk dat hij langer moet worden herdacht omdat hij in jouw ogen daar meer recht op heeft.
HOEZO MEER RECHT?!

heb je ooit verder nagedacht over het hele gebeuren rondom Pim. Wat als hij niet was doodgeschoten? was hij dan nog steeds een held of een man met mooie praatjes zonder vermogen om dat waar te maken?

Hij heeft mensen aan het denken gezet en heeft dus een groot iets bereikt. Maar dat wil niet zeggen dat hij meer recht heeft op een nagedachtenis. 1 persoon wat hij ook betekende weegt niet op tegen de weet ik veel hoeveel mensen er zijn gestorven in de oorlog voor jou en Nederland.

Herdenken met een minuut of halfuur stilte vind ik persoonlijk niets. Je moet uit jezelf die mensen willen herdenken door bij dingen stil te staan en je bedenken hoe goed je het wel niet hebt nu. Neem eens een kijkje in een kamp (bv. Theresienstadt Te Polen) daar zie je dingen die je meer raken dan 2 minuten ztil zijn en verplicht nadenken over die mensen.

Volgend jaar moet jij je maar eens afvragen in die minuut wat jij in godsnaam herdenkt.

Een man die ons aan het denken heeft gezet OF al die mensen die ervoor hebben gezorgd dat jij savonds niet bang hoeft te zijn dat je overhoop wordt geknald door een atoombom.
Waarschuw beheerder
gewetensvraagje

als pim in augustus was vermoord zouden ""we"" dan ook 2 minuten stil zijn?

dus als er geen link met dodenherdenking zou zijn

:-S

Huh? Nu Pim in mei vermoord is, zijn "we" ook geen 2 minuten stil hoor. Ja, wel 2 minuten stil, maar dat heeft helemaal niks met hem te maken.
Waarschuw beheerder
nathjuhh

Hij was gewoon te vaag over sommige dingen wel zeggen dat iets nie goed is maar ook niet alternatieven geven..

echt met alternatieven kwam hij niet....

ik die positie mag je best zeggen dat iets niet goed is, prima zelfs...

maare alternativen kwam hij ook niet egt mee...

Het enige wat jij nu doet is exact herhalen wat de tegenstanders van Fortuyn op tv riepen. Zij waren zo simpel dat ze dit als enige verweer wisten aan te dragen. Ondertussen vergaten ze alleen dat zijzelf en de andere politieke leiders net zo min met alternatieven kwamen. Net zo goed vaag lulden.

Waar Pim Fortuyn dus een streepje voor had op de rest, was dat hij de aanwezige problemen wél erkende en ze ook schaamteloos aan de kaak durfde te stellen.

DAAROM was Pim Fortuyn populair.

Overigens als je eens de moeite zou nemen zijn boeken te lezen, dan zou je zien dat ze bomvol met oplossingen staan. Dus niet zomaar wat roepen s.v.p.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar feit blijft dat hij niet de kans heeft gehad zichzelf waar te maken, dus of hij ook echt de man met de oplossingen was valt te betwijfelen.
Waarschuw beheerder
Stilte voor Pim, ik vind het belachelijk. In mijn ogen is het een onderstreping van de oppervlakkigheid van enkele mensen. Naar mijn mening heb je dus geen kennis genomen van al zijn standpunten. Zoals ook al door enkele mensen voor mij gepost: met oplossingen kwam hij niet.
Ik vond het een vorm van puberale politiek, overal tegenaan schoppen en lekker kortzichtig in het 'vervolg geven aan'.
Neem nou de debatten waar hij aan deel nam, inhoudelijk reageren kon hij meestal niet.
Ok, hij heeft aangezet tot denken, dat was ok. Maar in principe was hij een slechte politicus. Maar dat is maar mijn bescheiden mening ;)
Waarschuw beheerder
Ja, maar feit blijft dat hij niet de kans heeft gehad zichzelf waar te maken, dus of hij ook echt de man met de oplossingen was valt te betwijfelen.

:no: Valt niet te betwijfelen, we zullen het gewoon nooit weten.

Ik denk ook niet dat hij in zijn eentje de problemen had weten op te lossen hoor. Hij zou tenslotte ook niet in zijn eentje ons land gaan regeren. Dat vergeten veel mensen, LPF was gewoon deel van de regering geworden en had samen met andere partijen ongetwijfeld tot andere oplossingen gekomen dan de huidige regering.
Waarschuw beheerder
Zoals ook al door enkele mensen voor mij gepost: met oplossingen kwam hij niet.

Hansel, lees nog even mijn bovenstaande reactie hierop. ALs je je in hem zou verdiepen of een keer zijn boeken zou lezen, zou je WETEN dat hij wél met oplossingen kwam. Je praat nu gewoon maar wat simpele zielen na die dit als enige verdediging hadden.

Ze konden niet zeggen waarom Fortuyn niet goed was, ze konden niet zeggen waarom zij wel goed waren, ze konden alleen roepen "je hebt geen oplossingen".
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, want als hij in zijn eentje zou gaan regeren dan was het wel wat.. :S

En het valt wel te betwijfelen, ik doe het namelijk bijvoorbeeld.. :D

Ik vond het gewoon een beetje een enge man, gewoon alle problemen benadrukken, zodat alle ontevredenen achter hem staan.
Waarschuw beheerder
donateur
Chrizz: dat is juist wat Fortuyn riep. Problemen hier en daar, jullie hebben geen oplossingen.

Gek he, dat mensen dat dan terugkaatsen?

En dan heeft hij misschien een boek geschreven met ideeen hoe hij het zou willen, maar het is nog niet zo dat hij dan oplossingen had.
Waarschuw beheerder
Het is nooit goed als iemand in zijn eentje gaat regeren. Zou ik ook absoluut tegenstander van zijn.

Problemen benadrukken... is dat niet zijn 'job'? Problemen erkennen en vervolgens samen oplossen?
Waarschuw beheerder
En dan heeft hij misschien een boek geschreven met ideeen hoe hij het zou willen, maar het is nog niet zo dat hij dan oplossingen had.

Lees het maar voor de grap... staat vol met ideeën EN oplossingen.
Niet dat hij alwetend was en dat al zijn oplossingen perfect waren, maar daarvoor heb je de regering. Die moeten samen die oplossingen op proberen te lossen. Maar moeten dus wel eerst de problemen erkend worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, samen oplossen. Niet iedereen en alles er van beschuldigen dat ze niks doen om er zelf beter uit te zien.
Waarschuw beheerder
Je mag je voorgangers er best op wijzen dat zij de huidige problemen niet erkennen of onderschatten.
Waarschuw beheerder
donateur
Lees het maar voor de grap... staat vol met ideeën EN oplossingen.

Ik bedoel maar te zeggen, al heeft hij iets bedacht, een oplossing, dan hoeft dat helemaal niet te betekenen dat dat de oplossing zou zijn geweest.

Maar goed, ik heb geen zin meer in die vervelende Pim-discussie.

Hij is er toch niet meer, dus het gaat allemaal nergens over. Waarom neemt de LPF die ideeen uit zijn boek niet over?
Waarschuw beheerder
ALs je je in hem zou verdiepen of een keer zijn boeken zou lezen, zou je WETEN dat hij wél met oplossingen kwam.
Iedereen kan een boek schrijven. Niet iedereen kan een goede politiek voeren.
Ik heb me weldegelijk in die man verdiept (of ik nu wilde of niet) en ben daarin tot de conclusie gekomen dat ik die man niet aan het roer had gewild hier in Nederland.

Simpele zielen napraten? Nee jongen, ik zet mijn mening neer. En zo simpel zijn die zielen niet hoor. De problemen waren al bekent hoor in de politiek.

Pim heeft zich in het verleden nooit geliefd gemaakt met zijn uitlatingen en vormen van omgaan met anderen. Het was een solist.
Waarschuw beheerder
Hoeft inderdaad niet dé oplossing te zijn geweest, maar ja de huidige aanpak werkte ook niet, dus neem in elk geval de moeite om zijn oplossingen te bestuderen. Ze vonden het gewoon niks om op hun plaats te worden gewezen door een redelijk onbekend politicus.

LPF zal heus wel wat ideeën over nemen. Kan ik weinig over zeggen natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Het was een solist.

Dat is waar ja.

De problemen waren al bekent hoor in de politiek.

Waarom was iedereen dan zo geschokt toen hij ze aankaartte?
Waarschuw beheerder
Omdat hij het onder de aandacht bracht bij de burgers. De politiek had de problemen al erkend hoor.
Daarnaast uitte hij het op dusdanige wijze dat het een schokeffect met zich meebracht.
Waarschuw beheerder
Het gewenste schokeffect. (y)
Waarschuw beheerder
En dat was precies wat die man deed- shockeren door datgene te roepen wat anderen niet durfden te roepen. En naar mijn mening was dat nou juist wat hem populair maakte. Niet zijn oplossingen, want het overgrote deel van zijn aanhangers hoefde die niet. Die wilden slechts horen hoe verkeerd het ging. En dat hij oplossingen had, dat zal best. maar ik heb hem in de media vooral horen kankeren op wat er allemaal niet goed was. Ik hoef de ideeen van balkenellende of een andere politicus toch ook niet in een boek te lezen?? Ik vermoed dat zijn oplossingen niet iets minder populair waren dan zijn gekanker op al wat niet deugde....
Waarschuw beheerder
Zijn gemopper bedoel je zeker?
Waarschuw beheerder
Pim zal ik nooit vergeten of we nu wel een minuut stil zijn of niet.
Waarschuw beheerder
Niet zijn oplossingen, want het overgrote deel van zijn aanhangers hoefde die niet. Die wilden slechts horen hoe verkeerd het ging

Dat is niet het enige wat ze wilden horen. Maar wat erg verfrissend was voor het overgrote deel van NL, dat er eindelijk iemand was die dezelfde problemen zag als zij. Of ze in elk geval aan de kaak stelde. Dat was al een begin. Of zijn oplossingen goed waren weet je niet, maar zoals je waarschijnlijk zelf ook wel weet:
1e stap is het probleem erkennen,
2e stap is oplossingen zoeken.
Waarschuw beheerder
ZO kun je het ook bekijken. Mijn visie is dat hij met name bezig was om zieltjes voor zijn zaak te winnen op deze manier... Hij was slim genoeg om te bedenken (Hij is toch professor geweest?) dat hij op deze manier veel mensen achter zich aan kreeg. Door zijn oplossingen niet te duidelijk te vermelden kreeg hij ook degenen mee die hier niet van zouden profiteren.
Waarschuw beheerder
Prima toch? Hij dacht het land te kunnen verbeteren. Daarvoor had hij stemmen (zieltjes) nodig. De mensen die zich in hem verdiepten wisten dat hij zeker z'n zaakjes wel op orde had en ook wel oplossingen. De meelopers waren alleen maar meegenomen.

Waarschuw beheerder
2 Chrizz@Soest
De mensen die zich in hem verdiepten wisten dat hij zeker z'n zaakjes wel op orde had en ook wel oplossingen.

Ik heb me verder niet in de man verdiept weet dus ook niet of hij de oplossingen had. Maar hij had ze pas kunnen uitvoeren als hij had geleefd. Ik had hem juist graag gezien in de politiek ik zou wel willen weten hoe hij deze oplossingen zou proberen te verwerken. Dus het blijft natuurlijk een achterlijke zaak dat iemand dood moet puur om zijn mening. Wil verder niet zeggen dat ik het met hem eens was. De man had goeie ideeën, maar ook ideeën waar ik niet mee eens was.
Maar waar ik wel erg boos om kan worden is dat LPF bij lange niet zoveel stemmen had gehad voor Pims dood. Er waren simpelweg te veel "meelopers" die puur en alleen stemden doordat de beste man dood was dus uit eerbied in een cruciale verkiezingscampagne.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat ben ik wel met je eens, dat LPF niet zoveel stemmen had gekregen. Maar ik denk dat ze alsnog de meerderheid hadden gehad. Maar dat zullen we allemaal nooit te weten komen. Jammer

Waarschuw beheerder
Inderdaad erg jammer...
Waarschuw beheerder
Maar ik denk dat ze alsnog de meerderheid hadden gehad.
Dat denk ik niet. Zo geweldig stond hij niet in de peilingen hoor. En had je Pim dan graag als minister-president gehad? Denk je dat het internationaal gezien goed was geweest? (wil niet zeggen dat ik blij ben met balkie) ;)
Waarschuw beheerder
Tsja, Pim Fortuyn Minister President. Hmmm, zou ik me nog wel even achter mijn oren moeten krabben. :-D Denk dat je wel erg had kunnen lachen en de hele wereld in shock zou zijn, maar ik denk ook niet dat ik dat zou willen.
Waarschuw beheerder
Denk dat je wel erg had kunnen lachen
Hahaha, dat denk ik ook! 8)
Waarschuw beheerder
Als pim er niet geweest was dan hadden bepaalde "onderwerpen" nog steeds niet bespreekbaar geweest.

Het is helemaal niet zo dat Fortuyn verantwoordelijk is voor het strenger asielbeleid.
Het is al jaren zo dat er meer autochtonen het land verlaten dan dat er allochtonen binnen komen.
Gelukzoekers zijn hier praktisch niet meer, het beleid is al lange tijd zo dat er enkel mensen mogen blijven die het ook echt nodig hebben.
Het probleem waar je het over hebt is in omvang relatief klein, het wordt opgeblazen en het lijkt of veel mensen een streng asielbeleid als een van de belangrijkste punten nemen als er gekeken wordt op welke partij er gestemd gaat worden.

Aan wie ligt het dan.

Waarom zouden deze mensen ons land verlaten (ik heb t niet over de belasting).

Het beleid was in theorie misschien zo maar in de praktijk niet.

Nova en Nos beweren dat het wordt op geblazen, maar dit is zon klein percentage van de bevolking die deze mening deelt dus is dit niet relevant.

Het is een belangrijk punt, er zijn meerdere vrouwen,bejaarden etc. die bedreigd zijn verkracht zijn bestolen zijn en zelfs vermoord zijn. Er zullen maar naasten zijn dit mee hebben gemaakt dan ga je er misschien wel anders over denken.

Zo heeft elke partij voor en nadelen qua beleid.

Klaar.
Waarschuw beheerder
donateur

Bullshit, Nederland heeft een positief migratiesaldo.

Hoe valt dat te bewijzen?

Nova en Nos beweren dat het wordt op geblazen, maar dit is zon klein percentage van de bevolking die deze mening deelt dus is dit niet relevant.

Zo klein is dat niet, en kan je dat bewijzen of aantonen?
Vreemd, alsof dit niet pas een klein percentage is:

Het is een belangrijk punt, er zijn meerdere vrouwen,bejaarden etc. die bedreigd zijn verkracht zijn bestolen zijn en zelfs vermoord zijn.

Ik stel voor om de prof. uit je naam te halen, die gaat echt nergens over. De helft kan ik niet volgen, het gaat nergens over.:S
Waarschuw beheerder
Begrijp het niet verkeerd dit zijn 2 verschillende teksten.

Sorry voor de onduidelijkheid.

dit was een reactie op iemand die op op mijn tekst had gereageerd.

Er had even een kader omheen gemoeten.

Dus 909 kijk er nog een keer goed na

(prof. hahaha)

Waarschuw beheerder
dank chrizz soest....

wat een teksten allemaal....

ik was gewoon geen aanhanger van zijn partij en hem.

Je zag maar weer wat een sterke politici de rest van zijn partij was.. die hielden het niet lang vol... ik ben er van overtuigd dat en partij meer dan 1 man is hij was wel de vertegenwoordiger die iedere partij nodig heeft maar zoek ook even een beetje uit wat voor types je veder naar binnenhaalt....
Waarschuw beheerder
Ja, dat zijn partijgenoten niet helemaal je van het waren, wist iedereen. Maar ja, hij moest inderdaad in een hele korte tijd wat zelfdenkenden bij elkaar zien te krijgen. En dan ook nog een beetje fatsoenlijk politci. Dat was erg jammer.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
1 minuut stilte voor duizenden doden, en een half uur stilte voor 1 man???!!!
Waarschuw beheerder
Door zijn narcistische trekken zou het nog heeeel leuk geweest zijn in de politiek als hij er nog even langer was, jammer dat het zo heeft moeten lopen en jaa een minuut stilte is een kleine moeite, voor degene die dit op prijs stellen, maar landelijk??? nehhh

Waarschuw beheerder
was ook erg benieuwd hoe het afgelopen was als hij er nog zou zijn geweest

Waarschuw beheerder
donateur
dat zijn partijgenoten niet helemaal je van het waren, wist iedereen.

één van de "komplottheorieën" (voordat dat pelsdieren-verhaal naar boven kwam) was destijds zelfs dat de moord "beraamd" was door mensen die op t punt stonden om door Pim Fortuyn uit de partij te worden gegooid (en dat waren er nogal wat)

Waarschuw beheerder
hoe lang blijven die aanhangers van pim nog door gaan van ja dat had hij kunnen doen dit zus en zo..
eerlijk gezegd allemaal gelul over het verleden.
Waarschuw beheerder
:respect: Voor de aanhangers van PIM!!!!!!

Artiest {SHOWLIST artist 42480, 45527}
Waarschuw beheerder
hoe lang blijven die aanhangers van pim nog door gaan van ja dat had hij kunnen doen dit zus en zo..

Weet je aan de ene kant heb je gelijk maar aan de andere kant, die Pim heb zoveel hollandse harten laten luchten..
Mensen hadden eindelijk zoiets van hehe!! Eindelijk iemand die zn scheur open trekt!:respect:

En nu is ie er niet meer, en hoe lang gaat het duren voordat er weer zo iemand is??

Zeker :respect: KNETTERHARK a.k.a. KNETTERWORTEL
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En nu is ie er niet meer, en hoe lang gaat het duren voordat er weer zo iemand is??

Trek jullie scheur dan es open!!!

Sjeez, zoals ik al zei, DOE D'R DAN WAT AAN!!!
Waarschuw beheerder
eerlijk gezegd allemaal gelul over het verleden.

Ceb@s Van het verleden kan en moet je leren!
Waarschuw beheerder
2 ModaCha: Theresienstadt is in Tsjechie. Ik ben er vorig jaar nog geweest.

Ik vind een half uur wel een beetje lang maar 1 of 2 minuten zou ik zeer terecht vinden! Ik vond Pim zn iedeen in ieder geval goed! Een man die zei wat velen niet durfden te zeggen! :jaja:
Waarschuw beheerder
Er waren simpelweg te veel "meelopers" die puur en alleen stemden doordat de beste man dood was dus uit eerbied in een cruciale verkiezingscampagne

Hier ben ik het dus niet mee eens.Ik heb toen ook op de LPF gestemd,puur alleen als proteststem.Zoals zoveel mensen denk ik.
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
Fairytale 4 mei 2004 20:23

donateur! Dus jullie gaan een half uur stil zijn voor pim en zes miljoen andere doden van de 2e wereldoorlog en andere oorlogen vinden jullie minder belangrijk??!!!!

wat voor ei ben jij als je 6 miljoen doden boven 1 dode stelt ;)
Waarschuw beheerder
ps... wackie jackie... jij bent echt gefrustreerd :)

Waarschuw beheerder
wat voor ei ben jij als je 6 miljoen doden boven 1 dode stelt

Ik geef Fairytale groot gelijk:yes:
Waarschuw beheerder
B.A.L. 13 mei 2004 11:39

Ik geef Fairytale groot gelijk

dan ben jij net zo'n ei

niet 1 dode is meer waard dan een andere..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Niet 1 dode is meer waard als een ander, maar 6 millioen doden is toch wel wat meer om bij stil te staan dan 1 dode politicus.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan ben jij net zo'n ei

Meiose, niemand zegt hier dat de ene dode belangrijker is dan de andere. Misschien moet je even een paar minuutjes gaan nadenken waarvoor we die stilte in acht nemen, voor je nog meer domme dingen zegt. Het gaat om de gebeurtenissen, niet om de individuele doden.
Waarschuw beheerder
B.A.L. 13 mei 2004 11:55
Niet 1 dode is meer waard als een ander, maar 6 millioen doden is toch wel wat meer om bij stil te staan dan 1 dode politicus.

kerel... lees eens goed man

Chrizz@Soest 13 mei 2004 12:00
dan ben jij net zo'n ei

Meiose, niemand zegt hier dat de ene dode belangrijker is dan de andere. Misschien moet je even een paar minuutjes gaan nadenken waarvoor we die stilte in acht nemen, voor je nog meer domme dingen zegt. Het gaat om de gebeurtenissen, niet om de individuele doden.

goh chris, was je daar eindelijk.. ik zat al met smart op je te wachten..
misschien moet jij maar even een paar minuten stilte in acht nemen en je af vragen waarom er 6 miljoen joden vermoord zijn en waarom pim vermoord is...

Waarschuw beheerder

Ok...

...gedaan. En nu?
Waarschuw beheerder
misschien moet jij maar even een paar minuten stilte in acht nemen en je af vragen waarom er 6 miljoen joden vermoord zijn en waarom pim vermoord is...

Is dit je reply? :-S
Ik heb al heel wat minuutjes nagedacht over WOII en over de moord op Pim Fortuyn. Beide het werk van gekken.

En nu?
Waarschuw beheerder
:re:respect::respectspect::respect::respect::respe­ct:respect::respect:respect::respect:respect::resp­ect:respect::respect:respect::respect
voor pim fortuyn
Waarschuw beheerder
B.A.L. 13 mei 2004 12:54

Ok...

...gedaan. En nu?

ja eigenlijk niks.... ik wou ook onzin posten

Chrizz@Soest 13 mei 2004 12:59

Is dit je reply?
Ik heb al heel wat minuutjes nagedacht over WOII en over de moord op Pim Fortuyn. Beide het werk van gekken.

En nu?

ja eigenlijk niks.... ik wou ook onzin posten

Waarschuw beheerder
:/

Waarschuw beheerder
Hier ben ik het dus niet mee eens.Ik heb toen ook op de LPF gestemd,puur alleen als proteststem.Zoals zoveel mensen denk ik.

Ik zeg niet dat iedereen daarom stemde maar er waren er een hele hoop. Meer als je zou denken.

2 Meiose©

Klopt er is idd 1 verschil de joden deden NIKS en werden vermoord. Pim had een MENING en werd vermoord. Beiden gruwelijk en erg. Maar kijk de redenering Pim had dus (sry voor iets wat kortzichtigheid) IETS gedaan de joden NIKS dus ga aub niet onzin posten zoals je al zegt ;) heb je niemand mee ;)

Waarschuw beheerder
6 mei doet mij niet veel

4 en 5 mei wel....

Waarschuw beheerder
6 mei doet me ook neit veel.
Tja het is erg dat die man vermoord is, maar om een vergelijking te maken met 4 en 5 mei vind ik een beetje ver gaan.

Waarschuw beheerder
bob d€ b€uk€r SNOEIHARD 13 mei 2004 20:03 ik zal hem nooit vergeten!

4 en 5 mei doen me nie veel!
maar op 6mei ging vlag halfstok!

* proest *

Volgens mij begrijp jij er niet zoveel van he?! Wat een vergelijking zeg... snap jij uberhaupt wel waar Pim voor stond? Daar past deze regel "4 en 5 mei doen me nie veel!" niet bepaald in.
Waarschuw beheerder
Meiose© 13 mei 2004 11:36
Fairytale 4 mei 2004 20:23

donateur! Dus jullie gaan een half uur stil zijn voor pim en zes miljoen andere doden van de 2e wereldoorlog en andere oorlogen vinden jullie minder belangrijk??!!!!

Precies, kan het me niet voorstellen dat mensen dat kunnen doen :X:X:X wat voor weekdier ben je dan
Waarschuw beheerder
Ik zeg niet dat iedereen daarom stemde maar er waren er een hele hoop. Meer als je zou denken.

Geef eens feiten dan.Is dat onderzocht?
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
Min of meer:)

Er bleek laatst uit een onderzoek dat 50% (als meneer fortuyn nog had geleefd) Op hem zou stemmen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat weet ik uit persoonlijke kringen. Mensen om mij heen die voorheen Pim niks vonden en na zn dood op hem stemden. Hoewel ik ook dacht dat er een onderzoek over was kan ik dat niet met zkrheid zeggen. Ik baseer het wel op feiten maar geen onderzoek dus geloven hoef je het niet. ;)
met "mij nie veel doen" bedoel ik dat ik meer bij 6mei stil sta..

dat is iets wat IK zelf heb meegemaakt! en wat veel inpact op me had.

tuurlijk ben ik wel 1min stil enz enz.. maar ja.. moeilijk uit te leggen hoe ik het bedoel..

maar bedoel het nie in negatieve zin!

snap je het nog? :d
Waarschuw beheerder
OEPS VERGETE:P... ag ja... houde julllie 1 minutt stilte voor elke landbevrijder van ONS land??? nee toch? ook alleen maar samen alles bij elkaar 2 minute:S

we moete maar meer minute in de landbevrijders stoppe inplaats van een rassist!:S

Waarschuw beheerder
Ten eerste is het 2 minuten stilte en ten tweede snap ik nog steeds niks van je bericht.

Waarschuw beheerder
2 bob d€ b€uk€r SNOEIHARD

Ik snap je ongeveer en toch blijf ik erbij dat juist WOII meer impact op mij had!
Ik heb heel de WOII bestuudeert van A tot Z en ik moet zeggen dat ik de doden alla WOII (niet alleen om het aantal maar ook hoe het gebeurde en de redenering etc.). Vind ik ook allemaal een tikki erger en vind niet dat je dan een half uur moet stilstaan omdat die man zn ideeën jou aanspreken en dan 2 min voor Miljoenen slachtoffers die meestal ZONDER WAT VOOR REDEN DAN OOK werden vermoord op de meest brute wijze bedenkelijk.
Waarschuw beheerder
Er bleek laatst uit een onderzoek dat 50% (als meneer fortuyn nog had geleefd) Op hem zou stemmen.

Is dat zo erg dan?

Waarschuw beheerder
Is dat zo erg dan?

Aan wie is dit gericht? Mijn berichtje was namelijk nog voor jou niet M@rlies.
Waarschuw beheerder
5 minuten...

Waarschuw beheerder
5 minuten...

Dat is toch geen haar beter?
Je verkort de tijd alleen. Maar zet nog steeds een moord boven een oorlog.

Waarschuw beheerder
Bob, het is denk ik meer de manier waarop je jouw reply poste (met welke woorden).

Het kwam op mij namelijk nogal bot over... de vergelijking tussen de herdenking voor Pim Fortuyn en onze Nationale Dodenherdenking, snappie?
Waarschuw beheerder
ik kwam er op 6mei pas 8er dat het pim dag was eik.. magoed, ieder zn ding ja
Waarschuw beheerder
Sorry,verkeerd gezien.

Mensen om mij heen die voorheen Pim niks vonden en na zn dood op hem stemden.

Dat geloof ik niet.Je stemt toch niet op iemand omdat hij vermoord is?

Waarschuw beheerder
Toch is het echt zo...
Nee maar ik zag het gebeuren ervoor had je 3 partijen neutraal voor pim of tegen pim ineens na zijn dood werden veel neutralen voor.
Er zijn mensen die stemmen zonder ook maar stil te staan bij de ideeën (moet ik hiervoor ook een bron aantonen of weet je dit ook want wederom geen bron).
Waarschuw beheerder
Er zijn mensen die stemmen zonder ook maar stil te staan bij de ideeën

Met veel van zijn ideeen was ik het wel eens.Ik had toch wel op hem gestemt.

Waarschuw beheerder
Jij bent dan ook niet zo iemand anders had je niet zo gereageerd maar meer van:
PIM WAS ONZE MAN HIJ WIST HET WEL (wat hij wist weten de ze dan niet)
Jij liet al duidelijk merken dat je wist waar het op stond. ;)
Waarschuw beheerder
Of hij het voor elkaar gekregen had met dat clubje wat hij had,dat weet ik niet.Maar als hij nou meer de tijd had gekregen om een goede ploeg te vinden,dan had ik er wel in geloofd.

Waarschuw beheerder
Hij had ideeën die me aanspraken, maar ook ideeën die ik niet goed keurde. Toch had ik graag gezien wat hij in politiek doen zou... Ik wil graag weten wat hij voor beleid aan zou gaan en/of hij zijn ideeën ook uitvoeren zou. Zoals ik al vaker heb gezegd intriest en jammer! Dit mocht niet gebeuren.

Maar zou ik stemrecht hebben gehad,dan zou ik toch niet op hem gestemd hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
to KNETTERHARK a.k.a. KNETTERWORTEL pim fortuyn een half uur??? dus al die mensen die ook voor jouw vrijheid hebben gestreden al die mensen die in die vernietigingskampen zij dood gegaan en ieder ander die door de 2de wereld oorlog is gestorven (en elke andere oorlog trouwens) is voor jouw minstens 30 keer zo onbelangrijk als de moord op een politicus?? beetje kortzichtig niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is niet belangrijker maar het moet ook niet vergeten worden :no:
Waarschuw beheerder
Min of meer

Er bleek laatst uit een onderzoek dat 50% (als meneer fortuyn nog had geleefd) Op hem zou stemmen

Ik weet niet of ik wel waarde hecht aan dergelijke onderzoeken. Sinds zijn dood is hij namelijk verheerlijkt door velen. Trouwens, "als" is maar gissen.

Ik wil niemand aanvallen die echt een gefundeerde stem heeft uitgebracht. Maar geef toe, het overgrote deel van de LPF stemmers snapt er de ballen van.

Waarschuw beheerder
Pim blijft voor mij een held!

Waarschuw beheerder
donateur
MIJN HELD!!!!
Waarschuw beheerder
Ben liever een half uur stil voor de soldaten die voor ons zijn gestorven in de tweede wereldoorlog dan voor Pim. Beetje erg kortzichtig
Waarschuw beheerder
JIJ mag pas meepraten als je 18 bent....Broekie!
Waarschuw beheerder
Marshall Master... je was 15 toen hij werd vermoord. Amper uitgepoept door je moeder. Waar heb je over?

Waarschuw beheerder
donateur
JIJ mag pas meepraten als je 18 bent....Broekie!

MOEHAHAHAH!

Waarschuw beheerder
stomme kut alto's.....zeker vriendje van Volkert v/d Graaf??

Waarschuw beheerder
2 Chrizz@Soest
Toen was ik ook 15 en vind toch dat ik aardig wat over de beste man weet...
Waarschuw beheerder
Jullie snappen er voor het grootste gedeelte er allemaal de klote niet van.
Joden, Pim,enz gedenken doe je opdat iets nooit meer gebeurt en wat zien we?
Joden en andere burgers in oorlogsgebieden worden nog steeds afgeslacht en volgens mij zijn er ook op regerings vlak inmiddels nog wat lijkjes gevallen.
Je kan nog zoveel minuten stil zijn per jaar dat heeft alleen zin als je de rest van dat jaar goed je bek open trekt en als de tijd daar is op de juiste mensen stemt.

www.nieuwrechts.nl

Waarschuw beheerder
2 sue ann
Hoewel we van het verleden leren zouden moeten. Gebeurt dit niet integendeel we gaan vrolijk verder en maken een nieuwe zondebok ditmaal de "islam" en het "midden oosten". Het Oosten doet ook mooi mee nu is het Bush (terecht overigens) en het "Westen".
Geschiedenis op een rij vanaf WOII:
1938 Hitler kwam aan de macht en de joden waren zondebok.
Hoogtepunt: WOII met 9 miljoen gedoode joden zonder enige reden.
1945 De Koude Oorlog begon voor het Oosten was het Westen de zondebok voor het Westen was het Oosten de zondebok.
Hoogtepunt 1961:
WOIII brak bijna uit door het over en weer spel.
2001: De WTC werd doorboord. Wederom een soort koude oorlog..
Hoogtepunt:
Oorlog Irak en de haat voor Islam wordt met de dag verstevigd

Dit is toch intriest?
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik, alles gaat gewoon door, burgers zijn bang als er een bedreiging ontstaat wat betreft hun basis levensbehoeften of dit nu in de vornm van aanslagen, persoonlijke bedreigingen of mondelinge aggresiviteit tot hun komt.
Deze kennis wordt door regeringen gebruikt om hun eigen belangen te realiseren.
Het Fortuyn drama is er een goed Nederlands voorbeeld van.
Pim was sinds de jaren 80 een aardige dwarslegger voor de regeringscoalities, hij wist het toen al beter, haha moet even kunnen.
Kok en links aan het werk:
1 Fortuyn wordt te populair omdat hij de vinger op de zere plek legt en dat zint ze niet.
2 Links betitelt hem als rasistisch na de uitspraak `achterlijke cultuur`
3 Kok en z`n kornuiten weten dat de gemiddelde nederlander niet op de hoogte is van de normale intulectueel gehanteerde woorden op universiteiten.
`achterlijk` betekent namelijk gewoon achergebleven in vergelijking bij de vooruitgang van de rest van de wereld, hij bedoelde dat per definitie niet negatief maar hij vond het juist erg dat het niet durven loslaten van bepaalde normen en waarden uit het land van oorsprong er de oorzaak van is dat de in nederland gevestigde allochtonen door deze angstige houding niet ten volle kunnen profiteren van de voortuitgang die de nederlandse samenleving hun in feite bied.
En dat de regering hier totaal niets aan deed en allochtonen als tweederangs burgers bleef behandelen.maar goed
4 De uitspraak wordt door Kok en kornuiten misbruikt terwijl ze wel beter wisten en Fortuyn is een rassist.
Nou hij was verre van dat.
5 Een of andere idioot denkt iedereen heeft toch een hekel aan hem en ik ook dus er is niets op tegen dat ik hem afschiet.
6 6 mei 18.02 adios Pim.
manipulatie alom en dit gebeurt nog steeds elke dag, in elke door regeringen gewenste vorm.
Kortom -> misleiding -> angst -> haat -> moord.
Waarschuw beheerder
pim fortuyn heeft zelf bij de pvda gewerkt hij is 1 van de mensen die het kinderbijslag in nederland hebben opgezet

dus zelf was hij ook links vroeger :[

daarna werd hij pas dwarsligger :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat had pim eigenlijk voor meer sterke dingen dan alleen de vinger op de zere plekken leggen?

ik kan dat ook wel denk ik..

nederlandse boeren hebben het slecht...
er is veel criminaliteit
zijn teveel werklozen
het onderwijs kan verbeterd worden
er is veel vervuiling

tadaaaaa :[
Waarschuw beheerder
haha die zit

Waarschuw beheerder
Rollie voor minister president ;)

Zoals ik al eerder zei die man had briljante ideeën en "achterlijke" (om het woord maar even meteen te noemen ;)) ideeën die me niet aanspraken. Feit blijft zn dood had niet mogen gebeuren...
Waarschuw beheerder
lees eens vaker in een boek van Fortuyn!

Waarschuw beheerder
Heb ik gedaan ;) voor een 17 jarige snotjong hou ik ervan om te discusieren dus om gerespecteerd te worden zorg ik dat mn argumenten op een rijtje staan :)
Artiest Till D
Waarschuw beheerder
Pim was goed....

Ik had zo graag meer van hem gezien...

:respect: PIM :respect:
Waarschuw beheerder
Pim had in veel opzichten wel gelijk, maar om nou een half uur stil voor hem te zijn, dan ben ik dat liever voor de slachtoffers van de tweede wereldoorlog
Waarschuw beheerder
Prachtig rijtje Sue ann, maar hij is vermoord vanwege zijn standpunt t.o.v. pelsdierfokken. Je verhaaltje klopt dus niet.....

Waarschuw beheerder
Veel mensen zijn helemaal gek op Pim (en dat is ieder zijn recht), en hij verdiende het zeker niet om vermoord te worden om zijn mening maar in mijn ogen had Pim ook genoeg dingen waar ik het totaal niet mee eens ben...zoals bijvoorbeeld "het harde werk" zegt het pelsdierfokken.....veel mensen wisten dat niet eens omdat Pim voornamelijk de dingen riep de de nederlander wil horen.
Daarbij had Pim qua politiek helemaal mijn sympatie verloren toen ie het moslim geloof ronduit af zat te kraken. Naar mijn mening heb je dan weinig inzicht in andere culturen. Tuurlijk, ieder zijn mening maar je kan het ook normaal doen natuurlijk.
Dus om nou een half uur stilte voor hem over te hebben ? Nou nee, dan zijn er genoeg andere mensen waarvoor ik dat nog eerder zou doen!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Ga er zeker niet stil bij staan. Hij heeft het idd niet verdiend om vermoord te worden, maar ik was het totaal niet eens met zijn ideeen. Mij iets te extreem.

Waarschuw beheerder
doden herdenking is op 4 mei omdat we op 5 mei bevrijd zijn van de duitsers.. dat de helft hier dat geeneens weet is best triest.

en stilte voor pim? 1 persoon vergeleken met miljoenen doden tijdens een wereld oorlog? lekkere vergelijking weer.

dit topic is echt onzin in my opinion.

[Edit: hiermee bedoel ik trouwens niet dat Pim dit verdiend heeft, want neergeschoten worden als je je mening uit is natuurlijk krankjorum.. niemand verdiend dit. ]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
to KNETTERHARK a.k.a. KNETTERWORTEL pim fortuyn een half uur??? dus al die mensen die ook voor jouw vrijheid hebben gestreden al die mensen die in die vernietigingskampen zij dood gegaan en ieder ander die door de 2de wereld oorlog is gestorven (en elke andere oorlog trouwens) is voor jouw minstens 30 keer zo onbelangrijk als de moord op een politicus?? beetje kortzichtig niet?

Waarom??

1minuut stil zijn voor al die mensen die in de oorlog omgekomen zijn en die ik niet 1s kan dat vind ik normaal dat hoort gewoon,
maar daarintegen Pim was van deze tyd en niet van vroeger......

....en als ik in de oorlog een familielid was verloren dan was ik ook voor hem langer stil geweest als 1 minuut (altyd baas boven baas)

dit topic is echt onzin in my opinion

4 mei 2004 19:40

donateur! Hoort dit in "Onzin & Humor" ?

In zijn opinion niet en hij is wel donateur hoor!!!
Waarschuw beheerder
Hoe lang ga je dan stil zijn voor Ghandi, Martin Luther King en alle overige vrijheidstijders??? Zijn die niet van deze tijd geweest dan? :s
Oh nee, die ken je niet. Maar pim ken je gelukkig wel (van tv!).
Ik denk dat het inderdaad kortzichtigheid is met een grote dosis hypocrisie.

trouwens, dodenherdenking is twee minuten stil zijn!
Waarschuw beheerder
En waar ken jij Ghandi, Martin Luther King en alle overige vrijheidstijders van dan?
Toch niet van het knikkeren neem ik aan?

trouwens, dodenherdenking is twee minuten stil zijn!

Daar teken ik ook voor...
Waarschuw beheerder
BTW, 5 minuten is nog lang, irt mijn eerste post. Inderdaad, waarom eenhalf uur voor 1 persoon, die (net als wat rollie zei) alleen maar een vinger op de wonden legt, en 1 minuut voor alle oorlogsslachtoffers?
Waarschuw beheerder
donateur
heb ff stilte gehouwe op dodenherdenking en ook nog ff paar minuutjes voor onze pim:respect:

Waarschuw beheerder
Wahahaha, een half uur voor Pim... Moord is natuurlijk nooit een oplossing. Maar deze blunder (27 zetels voor het alleen zeggen wat de meeste willen horen) moeten we zo snel mogelijk vergeten. Wel goed van Pim was dat door hem, naar mijn mening, de interesse van jongeren in de politiek verhoogd is.

En dan dit: "treur om het land" :S

wat hebben wij westerlingen nou te treuren? (behalve dat we steeds meer slachtoffer worden van het kapitalisme, iets waar Pim natuurlijk niet op doelt met die uitspraak)
Waarschuw beheerder
wat hebben wij westerlingen nou te treuren? (behalve dat we steeds meer slachtoffer worden van het kapitalisme, iets waar Pim natuurlijk niet op doelt met die uitspraak)

:-S
Jij woont op de maan???? Of ben je de laatste ziel die in het communisme gelooft?

*edit*
Oh, sorry. Zie nu pas dat je 18 bent. Je hebt geen flauw benul waar je het over hebt. Je was 16 toen Fortuyn werd vermoord, dus nog jonger toen hij zijn verhaal deed.
Woon je ook nog in Overijssel. Daar valt niks te treuren. Daar groet iedereen elkaar nog, moet de 1e inbraak nog gepleegd worden en komt elke maandag de melkboer langs fluitend langs. (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wilde iets zeggen maar nee....laat maar....

nogmaals :respect: PIM :respect:
R.I.P.
Waarschuw beheerder
Ik vind dat leeftijd er niets toe doet. Het maakt niet uit hoe oud je was. Het gaat erom wat je in je hoofd hebt zitten en waar je interesse ligt. Zo ken ik iemand die veel wijzer over de hele kwestie pim denkt maar die toendertijd ook 15 was. Dit wil niet zeggen dat ze er geen verstand van heeft of kan hebben. Ze heeft zich in dusdanige mate erin geinteresseerd.
Oh, sorry. Zie nu pas dat je 18 bent. Je hebt geen flauw benul waar je het over hebt.
Mijn vriendin bijvoorbeeld deed op haar 16de al overleggen met ministers en staatsecretarissen. Had ze er dan geen verstand van? Ik vind het een beetje flauw om iemand op leeftijd af te rekenen.

*edit:
Er blijkt in ieder geval weinig respect uit je opmerking. Weet jij het dan zo goed? Volgens mij ook niet...... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oké, je hebt gelijk. Er zullen vast wel ergens 1 of 2 verdwaalde pubers zijn die zich er meer in hebben geïnteresseerd. Maar jij en ik weten allebei dat de gemiddelde 15-jarige zich niet bezig houdt met politiek.

Respect, respect.... in principe respecteer ik ieders mening, maar wel als mensen dat ook kunnen onderbouwen. Als er gewoon maar wat in de ruimte wordt geschreeuwd dan vind ik dat vervelend.

Ik weet inderdaad ook niet alles, maar meestal verdiep ik me wel ergens in, voor ik een standpunt neem. Probeer ik in elk geval (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Probleem met 15jarige en pubers in het algemeen is dat ze meestal hun grenzen aan het verkennen zijn, dus eventueel ook politiek gezien.
Waarschuw beheerder
(Y)

Ja je hebt wel gelijk dat het overgrote deel van de minderjarigen er weinig verstand van heeft,maar het gaat mij er dus om dat je niet klakkeloos aan kan nemen dat iedereen van die leeftijd er geen verstand van heeft.

In de ruimte schreeuwen heeft inderdaad geen nut. Ik ga daar meestal ook niet op in ;)

En wat jij zegt verwijderd, helemaal gelijk in. Gelukkig mogen die nog niet stemmen ;p
Waarschuw beheerder
Met dit soort topics erger ik me gelijk weer dood aan hetgene wat er gezegd wordt.. sommige mensen vinden het nodig hier (naar hun mening) zinnige reacties te geven.
Denk nou GVD eens na over wat je zegt mensen.. en de opener van dit topic ook, want met het openen van dit soort topics is het logisch dat mensen zulke reacties plaatsen. Het is van belang dat er NIET vergeten wordt wat er gebeurt is!! Ikzelf ben ook een liefhebbend Fortuijnist alleen plaats hier geen domme reply uit respect!!
Als je een echte Pim liefhebber bent dan lok je ook geen negatieve reacties uit met dit soort topics en misbruik je z'n dood niet om anderen de tyfus in te schelden.. Heb :respect: en brand volgend jaar een kaarsje ipv elkaar hier de cholera in te schelden..

R.I.P. Pimmie :cry: :flower: Je blijft in onze harten en gedachten voortbestaan..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is van belang dat er NIET vergeten wordt wat er gebeurt is!!

Ja dat klopt ja :), hoe het in mijn reply staat kom natuurlijk verkeerd over. Ik bedoel dat we er van moeten leren.

Chrizz@Soest

Als volgens jou 'benul' groeit met de levensjaren, dan vraag ik me af waar jij benul van had op je 18e en 16e, als ik naar deze opmerkingen kijk:
Zie nu pas dat je 18 bent. Je hebt geen flauw benul waar je het over hebt.

Woon je ook nog in Overijssel. Daar valt niks te treuren. Daar groet iedereen elkaar nog, moet de 1e inbraak nog gepleegd worden en komt elke maandag de melkboer langs fluitend langs.

En dan dit:
...maar meestal verdiep ik me wel ergens in, voor ik een standpunt neem. Probeer ik in elk geval

Waar heb jij in verdiept toen je bovenstaande opmerkingen "in de ruimte schreeuwde"?

Maar ik ben het met je eens over meningen respecteren, dus daarom hou ik op met dit off-topic gedoe :) (of niet?)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik doe zeker mee!!!
Waarschuw beheerder
Wat een onzin zeg. Begrijp me niet verkeerd, ik sta achter het gedachtegoed van Pim Fortuyn in woord en daad, maar stop met die onzin. Het wordt eens tijd dat mensen vanuit hun ratio gaan handelen en niet vanuit emotie. De huidige politiek schoffeert het Fortuynisme, maar neemt ondertussen wel veel van zijn standpunten over (ik noem een Jozias van Aartsen). Laat alle mensen die nu zo hard roepen: o god het is zo erg, een half uur stilte!! nu eens daad bij hun woorden zetten en laten zien dat ze nog steeds achter het gedachtegoed van Pim Fortuyn staan en dat doe je niet met je mond dicht! Nederland heeft al lang genoeg gezwegen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bitchie het is GVD al een halve maand geleden ...

jezus wat een domme lui hier zeg :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
nu eens daad bij hun woorden zetten en laten zien dat ze nog steeds achter het gedachtegoed van Pim Fortuyn staan en dat doe je niet met je mond dicht! Nederland heeft al lang genoeg gezwegen

Fortuyn heeft ook vele malen gezegd dat het volk niet moet afwachten wat de regering doet, maar zelf ook actief moet zijn om het land te verbeteren.

Mensen die huilen dat PF er niet meer is, snappen dat punt niet helemaal geloof ik.

Waarschuw beheerder
Niet zo bijdehand joh!!! the godfather
Volgend jaar weer een x!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Bijdehand?
Dus eigenlijk ben je het niet eens met Fortuyn, maar vond je bepaalde oneliners van hem wel leuk?

Heb je zijn boek eigenlijk wel gelezen?
Waarschuw beheerder
ik noem een Jozias van Aartsen

Daar noem je er één :kots:.

Waarschuw beheerder
als ze een half uur voor pim zouden stil zijn
...zou ik in dat half uur lomp gaan stampen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

die man krijgt van mij geen aandacht :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Chrizz@Soest 18 mei 2004 09:14

Jij woont op de maan???? Of ben je de laatste ziel die in het communisme gelooft?

*edit*
Oh, sorry. Zie nu pas dat je 18 bent. Je hebt geen flauw benul waar je het over hebt. Je was 16 toen Fortuyn werd vermoord, dus nog jonger toen hij zijn verhaal deed.
Woon je ook nog in Overijssel. Daar valt niks te treuren. Daar groet iedereen elkaar nog, moet de 1e inbraak nog gepleegd worden en komt elke maandag de melkboer langs fluitend langs.

Gewoon even een redelijke vraag Chrizz@Soest. Ik heb met jou een vrij redelijke discussie gevoerd en ik ben toch echt maar 17... Waarom kreeg ik dat niet te horen dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien zou het een goed idee zijn als sommige mensen iedere keer op 6 mei een jáár stil zouden zijn in plaats van een half uur?

O:)

Waarschuw beheerder
:respect: O:)
Waarschuw beheerder
Misschien zou het een goed idee zijn als sommige mensen iedere keer op 6 mei een jáár stil zouden zijn in plaats van een half uur?

Dat zou opzich wel een idee zijn,
maar dan komen er alleen maar meer discussies op pf omdat toch iedereen zijn ei kwijt wilt.....:yes:

En is dat dan wat je wilt??????:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe kan er een discussie komen als dat deel van PF zijn mond niet opentrekt.

En als ze dat wel doen hebben ze geen respect voor pim :|

Waarschuw beheerder
als ze een half uur voor pim zouden stil zijn
...zou ik in dat half uur lomp gaan stampen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

die man krijgt van mij geen aandacht

Je hoefde het niet met Pim eens te zijn. Zou trouwens dom zijn, want Pim was de man van het volk.

Jij bent te respectloos om op te reageren. Toch doe ik het, aangezien jij niet juist bent opgevoed zal ik je proberen ietd bij te brengen.

Voor de doden is een beetje respect op zijn plaats, ongeacht of je iemand mag of niet (Overigens geld dit respect niet voor moordenaars ed.).

Waarschuw beheerder
donateur
aangezien jij niet juist bent opgevoed zal ik je proberen ietd bij te brengen.

Iemand van 15 die iemand van 26 wil gaan opvoeden? :S
Waarschuw beheerder
Ik denk dat hij heel belangerijk is geweest voor iedereen in nederland hoe je het went of keert!!!
zoals nederland de dag vandaag is heeft hij aan meegeholpen naja dat is tog zeker weten wel een aantal minuten waard tog?????!!!!???!!!

Waarschuw beheerder
donateur
zoals nederland de dag vandaag is heeft hij aan meegeholpen

Zoals?

Waarschuw beheerder
Zoals?

Vrijheid van meningsuiting die er voor de komst van Pim nog niet was... Denk aan de boete van Hans Janmaat, die hij kreeg vanwege uitspraken over het klimaat wat immigratie- en integratieproblemen betreft...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vrijheid van meningsuiting hadden we al een jaartje of 55 hoor ;) (en daar vallen geen dingen onder die tegen de wet zijn)

*gaat weer ff lekker de linkse betweter uithangen* :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In theorie, niet in praktijk :s

Waarschuw beheerder
donateur
Ach half uurtje voor Pim, Kwartiertje voor Luns, 45 minuten voor Drees, 10 minuten voor Prins Claus, en zo zijn er nog wel een paar te vinden om een dag stilte bij elkaar te sprokkelen...Wat zou dat een zalige dag worden :D Ik ben voor (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
*denkt niet dat Pim Fortuyn erg graag met Janmaat vergeleken had willen worden*

Biertje?

:bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
in de praktijk mocht je ook zeggen wat je wou, alleen geen dingen die tegen de wet waren

Waarschuw beheerder
donateur
en dat mag theoretisch en practisch nog steeds...

Waarschuw beheerder
Biertje?

Jij weet hoe je mij m'n bek moet laten houden 8)
:bier: *proost*

Waarschuw beheerder
donateur

*proost terug*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in de praktijk mocht je ook zeggen wat je wou, alleen geen dingen die tegen de wet waren

En dat lijntje ertussenin is behoorlijk dun... Pim heeft dat lijntje behoorlijk opgerekt :yes:

*denkt niet dat Pim Fortuyn erg graag met Janmaat vergeleken had willen worden*

Vrijwel zelfde ideeën, alleen de problemen zijn na Janmaat behoorlijk verergerd en Pim wist het stukken beter te verwoorden.
Waarschuw beheerder
Dus Pim was een racist

Waarschuw beheerder
donateur
denk toch dat je of janmaat over- of pim ondeschat. Kon me nooit vinden in de ideen van beiden, maar vrijwel dezelfde ideeen...neuh

Waarschuw beheerder
denk toch dat je of janmaat over- of pim ondeschat. Kon me nooit vinden in de ideen van beiden, maar vrijwel dezelfde ideeen...neuh

Jij noemt de verschillen in opvattingen en ik de overeenkomsten, kijken wie er wint 8)

Dus Pim was een racist

Dus jij bent een domme oetlul die alleen loze uitspraken kan doen zonder onderbouwing
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen onderbouwing nodig was meer een vraag naar jou toe

Waarschuw beheerder
Jij beweert dus dat Janmaat een racist was, en ik vraag om een onderbouwing...
Waarschuw beheerder
Drs. J.G.H. Janmaat [img cacheid=000667b80010d3a8d590bcdb1a004ead5a]http://www.parlement.com/9235000/p/027/02736mr.jpg[/img]

Extreem-rechts politicus, die met leuzen als 'Eigen Volk Eerst' en 'Vol=Vol' enkele keren Kamerzetels veroverde. Door zijn weinig charismatische uitstraling bleef hij echter een onbetekenende factor in de Nederlandse politiek. Stond in de Tweede Kamer volstrekt geïsoleerd. Kwam diverse malen in aanraking met justitie vanwege discriminerende uitspraken.

Over deze partij was buitengewoon veel ophef in Nederland, en iedereen weet nog steeds wie ze zijn, en natuurlijk oko waar ze voor staan.

Opmerkelijk binnen de ederlandsche politiek is echter dat in alle Europese landen de extreem rechtse partijen in aantal én populariteit toenemen, terwijl in Nederland ze eigenlijk niet eens meer bestaan, sinds een aantal jaren.
Waarschuw beheerder
en nu jij
Waarschuw beheerder
Oh joy KOTS is terug.....ik word even emotioneel :'(

JONGEN WAAR WAS JE AL DIE TIJD??
Waarschuw beheerder
Kom hier, ik heb je gemist :hug:

Waarschuw beheerder
KOTS
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDRAkASrjaUg6DiV9YEOzSMwup58b0uwW1M9Zp7lb*9*Bk01jQQYxfHskhMb7RhUpI00tuPmWfiADPy1ulbWxaYVXnnfhUQakhoH4Gsk*U/a0028.JPG?dc=4675469264045254508[/img]

Hou jij niet van rascistisch? :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij kijkt duidelijk afkeurend, dat zie je zo :)

En hij heeft ook een multi-culti Rotterdam Terror Corps aan!

Niet zo snel met jullie vooroordelen he! :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jan Maat was wel een rascist laat daar valt niet over te discusieren maar Pim daarentegen was totaal niet rascistisch!
A.U.B geen vergelijkingen van de 2 politicussen want hoewel ik voor Pim zkr respect kan tonen omdat sommige van zijn ideeën zkr goed waren. Waren die van Jan Maat volslagen problematische met opvattingen zoals bij Fubars tekst te lezen is, gaf de man al aan bij voorbaat EXTREEM rechts te zijn...
Pim (Y)
Jan :Nee:

(Nogmaals voor de duidelijkheid ik was met minder van Pim zijn ideeën oneens dan eens...)
Waarschuw beheerder
Hans Janmaat was geen rascist. Pim Fortuin ook niet.

Hans Janmaat was wel zijn tijd ver vooruit door te roepen dat de integratie in Nederland mislukt was. Hans Janmaat deed in de begin jaren 90 uitspraken die nu gemeengoed zijn geworden.

In feite riep Pim Fortuin de dingen die Janmaat jaren geleden riep met als enig verschil de nuancering die Pim in zijn uitspraken deed.

Maar weer even on-topic: Pim verdient zeker een gedenkmoment !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Janmaat was (sterker nog: is) zeer zeker wel racist... ;p

Is uit bijna alles gebleken. Heb je toen niet naar peter r. de vries gekeken?? :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hans Janmaat was wel zijn tijd ver vooruit door te roepen dat de integratie in Nederland mislukt was. Hans Janmaat deed in de begin jaren 90 uitspraken die nu gemeengoed zijn geworden.

Marijnissen en Bolkestein riepen dat overigens ook.

Maar Janmaat was wel degelijk discriminerend en Marijnissen en Bolkestein brachten het beter ;P

Waarschuw beheerder
donateur
In feite riep Pim Fortuin de dingen die Janmaat jaren geleden riep met als enig verschil de nuancering die Pim in zijn uitspraken deed.

Wat je dus eigenlijk zegt is dat Fortuyn dezelfde racistische uitspraken deed als Janmaat, alleen dan zonder alle racistische stukjes erin? :P
Waarschuw beheerder
Kom uit omg Rotterdam , maar t had een stuk beter geweest met Pim dat weet ik wel, racistisch of niet Pim Rules !

Waarschuw beheerder
donateur
Wat je dus eigenlijk zegt is dat Fortuyn dezelfde racistische uitspraken deed als Janmaat, alleen dan zonder alle racistische stukjes erin?

Nee, maar veel van Fortuyn zijn ideeen waren niet van hem, dat staat ook duidelijk in zijn boek.
De meeste punten zijn van Marijnissen(SP) en Bolkenstein (VVD), daarbij is hij lid geweest van de PvdA Groningen.

Janmaat maakte wel de weg vrij door over dit punt te praten, hij zette een eerste stap in het bespreekbaar maken van het onderwerp.

Maar Fortuyn heeft van Janmaat geen standpunten overgenomen ofzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Kom uit omg Rotterdam , maar t had een stuk beter geweest met Pim dat weet ik wel, racistisch of niet Pim Rules !

Jij hebt zeker geen auto? Want jouw pimmetje die zo hard ruled wilde autorijden verschrikkelijk duur maken in Rotterdam....

Waarschuw beheerder
Nou, ik vind Jan & Pim allebei meer een demagoog dan een politicus. Waarin Pim uiteraard de betere demagoog was, maar mijns insziens allebei even waardeloos als politicus...
Waarschuw beheerder
Hij heeft toch nooit iets kunnen doen? Dus hoe weet je nou of hij daad bij woord had kunnen zetten? Zelfs als ik slaap ben ik geen half uur stil :p

Waarschuw beheerder

Goh sterke argumenten wow ik ben sprakeloos...
Waarschuw beheerder
Ik vind het een prima argument, hij betoogt dat als Pim had geleefd en dus nog in de Rotterdamse gemeenteraad had gezeten Rotterdam een fijnere plaats om te wonen zou zijn geweest, en dat het allemaal de schuld is van die kutbuitenlanders dat je nu nog steeds niet veilig over straat kunt.

Je moet het alleen wel ff door de pauper-translator halen.

Waarschuw beheerder
donateur
en en en en en daarna was hij minister-president geworden en had een nieuwe wet gemaakt dat we "Het Allemaal Samen Moeten Oplossen" en had hij vervolgens alle wazi'tjes (kompleet met omhoogstaande rechterarm) in een strafkamp gemieterd, want eigenlijk had hij een TYFUSHEKEL aan die gasten.

*mist Pim nu opeens óók* :/
Waarschuw beheerder
Wie Fortuyn met Jan maat vergelijkt heeft het denk ik niet echt goed begrepen en valt waarschijnlijk ook in de categorie:Uhhh ik snap de werkelijke boodschap van American History X niet :S
Waarschuw beheerder
Juist W. Jeremy...

die mensen die nu Pim's ideeengoed misbruiken
voor het uiten van hun (extreem) rechtse ideeen
begrijpen absoluut niet waar die man voor stond..
Hij was juist voor verbroedering en verbetering
van de maatschappij... die juist verziekt wordt
door sukkels zoals hun en die "kut" buitenlanders

hadden maar niet zoveel mensen oogkappen op.. :(

ik geloof echt dat die man een verschil had kunnen maken
We zullen het nooit weten..
Maar laten we hem in godsnaam niet VERGETEN..!!