Partyflock

Forumonderwerp · 676159
3751x bekeken
Waarschuw beheerder
4mei

1 min. stil zijn voor dodenherdenking daar kan ik nog wel inkomen,

maar op hoeveel minuten heeft Pim dan eigenlijk recht??????

Een half uur voor Pim minimaal

[img]http://members.chello.nl/~j.faessen/images/pim.gif[/img]
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
Min of meer:)

Er bleek laatst uit een onderzoek dat 50% (als meneer fortuyn nog had geleefd) Op hem zou stemmen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat weet ik uit persoonlijke kringen. Mensen om mij heen die voorheen Pim niks vonden en na zn dood op hem stemden. Hoewel ik ook dacht dat er een onderzoek over was kan ik dat niet met zkrheid zeggen. Ik baseer het wel op feiten maar geen onderzoek dus geloven hoef je het niet. ;)
met "mij nie veel doen" bedoel ik dat ik meer bij 6mei stil sta..

dat is iets wat IK zelf heb meegemaakt! en wat veel inpact op me had.

tuurlijk ben ik wel 1min stil enz enz.. maar ja.. moeilijk uit te leggen hoe ik het bedoel..

maar bedoel het nie in negatieve zin!

snap je het nog? :d
Waarschuw beheerder
OEPS VERGETE:P... ag ja... houde julllie 1 minutt stilte voor elke landbevrijder van ONS land??? nee toch? ook alleen maar samen alles bij elkaar 2 minute:S

we moete maar meer minute in de landbevrijders stoppe inplaats van een rassist!:S

Waarschuw beheerder
Ten eerste is het 2 minuten stilte en ten tweede snap ik nog steeds niks van je bericht.

Waarschuw beheerder
2 bob d€ b€uk€r SNOEIHARD

Ik snap je ongeveer en toch blijf ik erbij dat juist WOII meer impact op mij had!
Ik heb heel de WOII bestuudeert van A tot Z en ik moet zeggen dat ik de doden alla WOII (niet alleen om het aantal maar ook hoe het gebeurde en de redenering etc.). Vind ik ook allemaal een tikki erger en vind niet dat je dan een half uur moet stilstaan omdat die man zn ideeën jou aanspreken en dan 2 min voor Miljoenen slachtoffers die meestal ZONDER WAT VOOR REDEN DAN OOK werden vermoord op de meest brute wijze bedenkelijk.
Waarschuw beheerder
Er bleek laatst uit een onderzoek dat 50% (als meneer fortuyn nog had geleefd) Op hem zou stemmen.

Is dat zo erg dan?

Waarschuw beheerder
Is dat zo erg dan?

Aan wie is dit gericht? Mijn berichtje was namelijk nog voor jou niet M@rlies.
Waarschuw beheerder
5 minuten...

Waarschuw beheerder
5 minuten...

Dat is toch geen haar beter?
Je verkort de tijd alleen. Maar zet nog steeds een moord boven een oorlog.

Waarschuw beheerder
Bob, het is denk ik meer de manier waarop je jouw reply poste (met welke woorden).

Het kwam op mij namelijk nogal bot over... de vergelijking tussen de herdenking voor Pim Fortuyn en onze Nationale Dodenherdenking, snappie?
Waarschuw beheerder
ik kwam er op 6mei pas 8er dat het pim dag was eik.. magoed, ieder zn ding ja
Waarschuw beheerder
Sorry,verkeerd gezien.

Mensen om mij heen die voorheen Pim niks vonden en na zn dood op hem stemden.

Dat geloof ik niet.Je stemt toch niet op iemand omdat hij vermoord is?

Waarschuw beheerder
Toch is het echt zo...
Nee maar ik zag het gebeuren ervoor had je 3 partijen neutraal voor pim of tegen pim ineens na zijn dood werden veel neutralen voor.
Er zijn mensen die stemmen zonder ook maar stil te staan bij de ideeën (moet ik hiervoor ook een bron aantonen of weet je dit ook want wederom geen bron).
Waarschuw beheerder
Er zijn mensen die stemmen zonder ook maar stil te staan bij de ideeën

Met veel van zijn ideeen was ik het wel eens.Ik had toch wel op hem gestemt.

Waarschuw beheerder
Jij bent dan ook niet zo iemand anders had je niet zo gereageerd maar meer van:
PIM WAS ONZE MAN HIJ WIST HET WEL (wat hij wist weten de ze dan niet)
Jij liet al duidelijk merken dat je wist waar het op stond. ;)
Waarschuw beheerder
Of hij het voor elkaar gekregen had met dat clubje wat hij had,dat weet ik niet.Maar als hij nou meer de tijd had gekregen om een goede ploeg te vinden,dan had ik er wel in geloofd.

Waarschuw beheerder
Hij had ideeën die me aanspraken, maar ook ideeën die ik niet goed keurde. Toch had ik graag gezien wat hij in politiek doen zou... Ik wil graag weten wat hij voor beleid aan zou gaan en/of hij zijn ideeën ook uitvoeren zou. Zoals ik al vaker heb gezegd intriest en jammer! Dit mocht niet gebeuren.

Maar zou ik stemrecht hebben gehad,dan zou ik toch niet op hem gestemd hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
to KNETTERHARK a.k.a. KNETTERWORTEL pim fortuyn een half uur??? dus al die mensen die ook voor jouw vrijheid hebben gestreden al die mensen die in die vernietigingskampen zij dood gegaan en ieder ander die door de 2de wereld oorlog is gestorven (en elke andere oorlog trouwens) is voor jouw minstens 30 keer zo onbelangrijk als de moord op een politicus?? beetje kortzichtig niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is niet belangrijker maar het moet ook niet vergeten worden :no:
Waarschuw beheerder
Min of meer

Er bleek laatst uit een onderzoek dat 50% (als meneer fortuyn nog had geleefd) Op hem zou stemmen

Ik weet niet of ik wel waarde hecht aan dergelijke onderzoeken. Sinds zijn dood is hij namelijk verheerlijkt door velen. Trouwens, "als" is maar gissen.

Ik wil niemand aanvallen die echt een gefundeerde stem heeft uitgebracht. Maar geef toe, het overgrote deel van de LPF stemmers snapt er de ballen van.

Waarschuw beheerder
Pim blijft voor mij een held!

Waarschuw beheerder
donateur
MIJN HELD!!!!
Waarschuw beheerder
Ben liever een half uur stil voor de soldaten die voor ons zijn gestorven in de tweede wereldoorlog dan voor Pim. Beetje erg kortzichtig
Waarschuw beheerder
JIJ mag pas meepraten als je 18 bent....Broekie!
Waarschuw beheerder
Marshall Master... je was 15 toen hij werd vermoord. Amper uitgepoept door je moeder. Waar heb je over?

Waarschuw beheerder
donateur
JIJ mag pas meepraten als je 18 bent....Broekie!

MOEHAHAHAH!

:respect:
Waarschuw beheerder
stomme kut alto's.....zeker vriendje van Volkert v/d Graaf??

Waarschuw beheerder
2 Chrizz@Soest
Toen was ik ook 15 en vind toch dat ik aardig wat over de beste man weet...
Waarschuw beheerder
Jullie snappen er voor het grootste gedeelte er allemaal de klote niet van.
Joden, Pim,enz gedenken doe je opdat iets nooit meer gebeurt en wat zien we?
Joden en andere burgers in oorlogsgebieden worden nog steeds afgeslacht en volgens mij zijn er ook op regerings vlak inmiddels nog wat lijkjes gevallen.
Je kan nog zoveel minuten stil zijn per jaar dat heeft alleen zin als je de rest van dat jaar goed je bek open trekt en als de tijd daar is op de juiste mensen stemt.

www.nieuwrechts.nl

Waarschuw beheerder
2 sue ann
Hoewel we van het verleden leren zouden moeten. Gebeurt dit niet integendeel we gaan vrolijk verder en maken een nieuwe zondebok ditmaal de "islam" en het "midden oosten". Het Oosten doet ook mooi mee nu is het Bush (terecht overigens) en het "Westen".
Geschiedenis op een rij vanaf WOII:
1938 Hitler kwam aan de macht en de joden waren zondebok.
Hoogtepunt: WOII met 9 miljoen gedoode joden zonder enige reden.
1945 De Koude Oorlog begon voor het Oosten was het Westen de zondebok voor het Westen was het Oosten de zondebok.
Hoogtepunt 1961:
WOIII brak bijna uit door het over en weer spel.
2001: De WTC werd doorboord. Wederom een soort koude oorlog..
Hoogtepunt:
Oorlog Irak en de haat voor Islam wordt met de dag verstevigd

Dit is toch intriest?
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik, alles gaat gewoon door, burgers zijn bang als er een bedreiging ontstaat wat betreft hun basis levensbehoeften of dit nu in de vornm van aanslagen, persoonlijke bedreigingen of mondelinge aggresiviteit tot hun komt.
Deze kennis wordt door regeringen gebruikt om hun eigen belangen te realiseren.
Het Fortuyn drama is er een goed Nederlands voorbeeld van.
Pim was sinds de jaren 80 een aardige dwarslegger voor de regeringscoalities, hij wist het toen al beter, haha moet even kunnen.
Kok en links aan het werk:
1 Fortuyn wordt te populair omdat hij de vinger op de zere plek legt en dat zint ze niet.
2 Links betitelt hem als rasistisch na de uitspraak `achterlijke cultuur`
3 Kok en z`n kornuiten weten dat de gemiddelde nederlander niet op de hoogte is van de normale intulectueel gehanteerde woorden op universiteiten.
`achterlijk` betekent namelijk gewoon achergebleven in vergelijking bij de vooruitgang van de rest van de wereld, hij bedoelde dat per definitie niet negatief maar hij vond het juist erg dat het niet durven loslaten van bepaalde normen en waarden uit het land van oorsprong er de oorzaak van is dat de in nederland gevestigde allochtonen door deze angstige houding niet ten volle kunnen profiteren van de voortuitgang die de nederlandse samenleving hun in feite bied.
En dat de regering hier totaal niets aan deed en allochtonen als tweederangs burgers bleef behandelen.maar goed
4 De uitspraak wordt door Kok en kornuiten misbruikt terwijl ze wel beter wisten en Fortuyn is een rassist.
Nou hij was verre van dat.
5 Een of andere idioot denkt iedereen heeft toch een hekel aan hem en ik ook dus er is niets op tegen dat ik hem afschiet.
6 6 mei 18.02 adios Pim.
manipulatie alom en dit gebeurt nog steeds elke dag, in elke door regeringen gewenste vorm.
Kortom -> misleiding -> angst -> haat -> moord.
Waarschuw beheerder
pim fortuyn heeft zelf bij de pvda gewerkt hij is 1 van de mensen die het kinderbijslag in nederland hebben opgezet

dus zelf was hij ook links vroeger :[

daarna werd hij pas dwarsligger :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat had pim eigenlijk voor meer sterke dingen dan alleen de vinger op de zere plekken leggen?

ik kan dat ook wel denk ik..

nederlandse boeren hebben het slecht...
er is veel criminaliteit
zijn teveel werklozen
het onderwijs kan verbeterd worden
er is veel vervuiling

tadaaaaa :[
Waarschuw beheerder
haha die zit

Waarschuw beheerder
Rollie voor minister president ;)

Zoals ik al eerder zei die man had briljante ideeën en "achterlijke" (om het woord maar even meteen te noemen ;)) ideeën die me niet aanspraken. Feit blijft zn dood had niet mogen gebeuren...
Waarschuw beheerder
lees eens vaker in een boek van Fortuyn!

Waarschuw beheerder
Heb ik gedaan ;) voor een 17 jarige snotjong hou ik ervan om te discusieren dus om gerespecteerd te worden zorg ik dat mn argumenten op een rijtje staan :)
Artiest Till D
Waarschuw beheerder
Pim was goed....

Ik had zo graag meer van hem gezien...

:respect: PIM :respect:
Waarschuw beheerder
Pim had in veel opzichten wel gelijk, maar om nou een half uur stil voor hem te zijn, dan ben ik dat liever voor de slachtoffers van de tweede wereldoorlog
Waarschuw beheerder
Prachtig rijtje Sue ann, maar hij is vermoord vanwege zijn standpunt t.o.v. pelsdierfokken. Je verhaaltje klopt dus niet.....

Waarschuw beheerder
Veel mensen zijn helemaal gek op Pim (en dat is ieder zijn recht), en hij verdiende het zeker niet om vermoord te worden om zijn mening maar in mijn ogen had Pim ook genoeg dingen waar ik het totaal niet mee eens ben...zoals bijvoorbeeld "het harde werk" zegt het pelsdierfokken.....veel mensen wisten dat niet eens omdat Pim voornamelijk de dingen riep de de nederlander wil horen.
Daarbij had Pim qua politiek helemaal mijn sympatie verloren toen ie het moslim geloof ronduit af zat te kraken. Naar mijn mening heb je dan weinig inzicht in andere culturen. Tuurlijk, ieder zijn mening maar je kan het ook normaal doen natuurlijk.
Dus om nou een half uur stilte voor hem over te hebben ? Nou nee, dan zijn er genoeg andere mensen waarvoor ik dat nog eerder zou doen!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Ga er zeker niet stil bij staan. Hij heeft het idd niet verdiend om vermoord te worden, maar ik was het totaal niet eens met zijn ideeen. Mij iets te extreem.

Waarschuw beheerder
doden herdenking is op 4 mei omdat we op 5 mei bevrijd zijn van de duitsers.. dat de helft hier dat geeneens weet is best triest.

en stilte voor pim? 1 persoon vergeleken met miljoenen doden tijdens een wereld oorlog? lekkere vergelijking weer.

dit topic is echt onzin in my opinion.

[Edit: hiermee bedoel ik trouwens niet dat Pim dit verdiend heeft, want neergeschoten worden als je je mening uit is natuurlijk krankjorum.. niemand verdiend dit. ]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
to KNETTERHARK a.k.a. KNETTERWORTEL pim fortuyn een half uur??? dus al die mensen die ook voor jouw vrijheid hebben gestreden al die mensen die in die vernietigingskampen zij dood gegaan en ieder ander die door de 2de wereld oorlog is gestorven (en elke andere oorlog trouwens) is voor jouw minstens 30 keer zo onbelangrijk als de moord op een politicus?? beetje kortzichtig niet?

Waarom??

1minuut stil zijn voor al die mensen die in de oorlog omgekomen zijn en die ik niet 1s kan dat vind ik normaal dat hoort gewoon,
maar daarintegen Pim was van deze tyd en niet van vroeger......

....en als ik in de oorlog een familielid was verloren dan was ik ook voor hem langer stil geweest als 1 minuut (altyd baas boven baas)

dit topic is echt onzin in my opinion

4 mei 2004 19:40

donateur! Hoort dit in "Onzin & Humor" ?

In zijn opinion niet en hij is wel donateur hoor!!!
Waarschuw beheerder
Hoe lang ga je dan stil zijn voor Ghandi, Martin Luther King en alle overige vrijheidstijders??? Zijn die niet van deze tijd geweest dan? :s
Oh nee, die ken je niet. Maar pim ken je gelukkig wel (van tv!).
Ik denk dat het inderdaad kortzichtigheid is met een grote dosis hypocrisie.

trouwens, dodenherdenking is twee minuten stil zijn!