Partyflock

Forumonderwerp · 676159
3751x bekeken
Waarschuw beheerder
4mei

1 min. stil zijn voor dodenherdenking daar kan ik nog wel inkomen,

maar op hoeveel minuten heeft Pim dan eigenlijk recht??????

Een half uur voor Pim minimaal

[img]http://members.chello.nl/~j.faessen/images/pim.gif[/img]

Waarschuw beheerder
:respect: Pim Fortuyn :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pim..:( Zeker wel:respect:!!
Half uur is het minimaal waard!!!
Die man was GOUD waard!!
Waarschuw beheerder
donateur
:kots:

Waarschuw beheerder
PIM :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als die kerel er toch niet was geweeest was Den Haag nooit een klein beetje wakker geworden!

Eerst lopen alle partijen hem af te schilderen als een racist :@ en nu nemen ze zijn plannen over :) :) :)

Jammer dat de ( s )linkse partij voor de allochtonen alweer op 50 zetels staat :@ :@ :@ :@ :@ NL word wakker!!!!!!

Respect voor onze Nationale Held!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat hij herdacht moet worden ben ik met je eens.

Maar een half uur voor Pim? Allemachtig zeg. Enig idee hoeveel miljoenen slachtoffers er door de jaren heen gevallen zijn door oorlogsgeweld? Alle duizenden doden die dagelijks nog steeds vallen door orlog, honger en ellende?

Alle slachtoffers van zinloos geweld? Iedereen die wat betekent heeft voor anderen die gestorven is?

Als je zo nodig respectvol wilt overkomen zorg er dan voor dat je elke dag even stilstaat bij hoe goed je het hebt.

Pim mag er dan niet meer zijn maar hij zou zich omdraaien in zn graf als ie opmerkingen als die van lijpuhgek zou lezen. Wat een niveau weer zeg. Brullen als een kip zonder kop. %)

Weet je wat Pim gewild zou hebben? Dat mensen weer eens een beetje normen en waarden gaan toepassen. En dat geldt niet alleen voor degenen die als buitenlander in dit land komen wonen. maar net zo goed voor alle koters en etters en pubers die kei- en keihard lopen te brullen tegen alles wat anders is maar het zelf niet voor elkaar krijgen normaal Nederlands te spreken.

Je bent al een heel eind op weg als je eens wat meer open-minded naar de wereld om je heen kijkt. Als je eens wat minder scjeldt met ziektes als kanker. Als je je daarnaast eens realiseert hoeveel ellende dr al geweest is vanwege rassenhaat.

Beetje HEEL erg respectloos om notabene op een dag als dodenherdenking te gaan praten over allochtonen die het land uit moeten. Want Pim was geen Hitler, dat was een doordenkend persoon met een hoog IQ. heel wat anders als die hersenloze kutdebieltjes die net de strontluiers ontgroeid zijn die maar een eind in het wilde weg roepen en zich niet eens realiseren hoe verdomde goed we het hebben in NL!!!

:kots:

Sorry voor de felle reactie maar ik verbaas me soms echt over het niveau hier op PF. Zou willen dat dr een autoban kwam voor een ieder met het IQ van een fucking tractrowiel!
Waarschuw beheerder
Jammer dat 'ie dood is. Niet dat Pim zo'n geweldige politicus zou zijn geworden, maar meer omdat hij het zooitje mooi wist bang te maken en op te ruien. Beetje leven in de brouwerij.

Geen stiltes daarom! Juist herrie en lawaai.
Waarschuw beheerder
donateur
Is het niet een beetje naief om Pim te gaan herdenken, omdat iemand hem doodgeschoten heeft om z'n ideeen waar je zelf ook wat aan kan doen, twerwijl er aan de andere kant van de werled oorlog is, honger is, de ene na de andere ziekte onstaat etc etc...

Voor de 2de wereldoorlog kan ik het begrijpen, maar voor Pim?
Je kan erbij op 6 mei bij stil staan, maar dat is naar mijn idee voldoende.
Waarschuw beheerder
ben het gedeeltelijk met je eens medicman ...maar waarom houden we dan wel een stlle tocht + 2 minuten herdenking als er iemand word doodgeschopt op straat of neergetsoken voor een cafe of iemand dood geschoten op school ...dan vind ik dat we dat voor pim ook best kenne doen

ik houd zelf tenminste 1 min me kop dicht ( best moeilijk voor mij :S )

Waarschuw beheerder
At your service, ik heb er zin an.
Still not forgotten Pim.
Waarschuw beheerder
idd sonic
Waarschuw beheerder
Natuurlijk herdenken we Pim morgen.
Ik weet het nog precies. Zit je rustig het 6 uur nieuws te kijken krijg je: We onderbreken deze uitzending voor het volgende nieuws; Pim Fortuin is neergeschoten......

Maar eerst vandaag lekker mijn verjaardag vieren!!!

Waarschuw beheerder
ik doe niet mee....

zoals iemand al zei, aan de andere kant van de wereld gebeuren dingen waarbij de dood van Pim een babyscheet is.
Waarschuw beheerder
ik snap niet waarom hier drukte om wordt gemaakt..alle pim fortuin liefhebbers hebben afgehaakt met de herdenking vorig jaar, toen hij 1 jaar dood was en dat terwijl het in het nieuws was en dat je vlaggen kon kopen om hem te herdenken. en trouwens de meeste LPF-ers zijn toch weer PVDA gaan stemmen ...zo trouw zijn ze aan pim :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Herdenken is prima, maar je kan het ook overtrekken.
Het is net wat stardust zegt; een hoop hebben het laten afwetenn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Want Pim was geen Hitler, dat was een doordenkend persoon met een hoog IQ.

Beetje rare opmerking dit eigenlijk.
Hitler was ook een heel intelligent en zeer bekwame man. Denk ook niet dat ie anders in staat was geweest om te doen wat ie gedaan heeft.
Waarschuw beheerder
[[off topic]]

Hitler werd gedeeltelijk gestuurd door bepaalde mensen en was idd een zeer intilligent persoon

jammer dat ie teveel macht had en zo toestemming kon verlenen aan nog ziekere mensen als hij zelf

[[on topic]]
Waarschuw beheerder
:Respect: pim
voor iemand die nederland een beetje in de goeie richting heeft gedrukt moeten we waarderen en herdenken zodat zijn gedachtegoed nooit verloren gaat...

Waarschuw beheerder
Ik heb alle respect voor de mensen die voor onze vrijheid hebben gestreden en hieraan gestorven zijn. Hiervoor ben ik ook 2 minuten stil geweest.

Ik heb ook alle respect voor Pim, hij moet echt niet vergeten worden.

Waarschuw beheerder
4 Mei vind ik idd belangrijker dan 5 mei. Kijk wat er nu van al dat politiek gezever en de werkelijk gedane acties terecht is gekomen. Niets, ik zou niet weten wat en de trouble wordt alleen maar groter!!!!!!!!!!!!!!! Voor je het weet moeten we een WO III gaan herdenken.......

't is jammer dan Pim zijn ideeen niet verder heeft uit kunnen werken. Van al zijn plannen zal nu niet meer veel terrecht komen door de huidige politieke (domme) formatie.

Wat is dan belangrijker........... herdenken of VOORKOMEN!

Respect voor een politicus: PIM!!!!!!!!!!! :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pim :respect:

Ik hou morgen ook om 6 uur 1 minuut mijn mond dicht!!!
(y)
Waarschuw beheerder
't is jammer dan Pim zijn ideeen niet verder heeft uit kunnen werken. Van al zijn plannen zal nu niet meer veel terrecht komen door de huidige politieke (domme) formatie.

Sorry hoor maar van dit land komt sowieso gene flikker terecht zolang t overbevolkt wordt door jongeren die zelf hun eigen taal niet eens beheersen en alleen maar trappen tegen alles wat anders is. Ik irriteer me vele vele malen vaker aan al die wannabi-nazi's, zogenaamde gabbers en andersoortig puberaal tuig wat gewoon niet beseft hoe goed het eigenlijk toeven is in NL. Aan al die minderjarige meelopertjes die zichzelf volstouwen met dope en schelden met ziektes en wete ik veel wat.

Degenen die ECHT begrepen hebben waar Pim Fortuyn voor stond zouden proberen zelf hun bijdrage te leveren iets van dit land te maken. Wat mij betreft mag dr daarom een enkele reis komen naar een of ander vergelegen eiland waar ze al t gepauper bij mekaar neerpleuren. Of dat nu blank of zwart of groen is.

Djeeeez zeg, ongelofelijk, zinloze discussie eigenlijk, ik verdoe compleet mn tijd. Gaan jullie maar allemaal fijn Pim herdenken en nog 10 jaar blijven roepen dat dit land naar de donder is! Schiet je idd lekker veel mee op! %) :kots:

Waarschuw beheerder
:respect: WackieJacky :respect:

Waarschuw beheerder

:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
...Beetje onorigineel voor de derde keer maar:

Waarschuw beheerder
Djeeeez zeg, ongelofelijk, zinloze discussie eigenlijk, ik verdoe compleet mn tijd.

Nee hoor, je hebt laten zien dat er ook nog slimme mensen zitten hier :-)

Waarschuw beheerder
2 ESss: Scheelt weer typen:)
Waarschuw beheerder
donateur
Sjongejonge hee, is het weer zover :vaag:

Vreselijk domme topics worden er weer geopend hee.

:/
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zijn er zoveel hersenloze mensen ?

Een half uur voor Pim ?

Ben jij niet helemaal lekker in je bovenkamer ?
Waarschuw beheerder
Waarom zijn er zoveel hersenloze mensen ?

Een half uur voor Pim ?

Ben jij niet helemaal lekker in je bovenkamer ?

Als jij niet begrijpt waarom Pim Fortuyn 30 keer belangrijker is dan die duizenden Nederlanders die echt gevochten hebben voor hun eigen land dan snap jij het niet helemaal natuurlijk.....

Daar moet je 'Nationalist' voor zijn om zoiets te begrijpen.

En wellicht ook een beetje IQ-loos, dat helpt denk ik ook wel :devil:

Waarschuw beheerder
lol :D

Waarschuw beheerder
[cite] Als jij niet begrijpt waarom Pim Fortuyn 30 keer belangrijker is dan die duizenden Nederlanders die echt gevochten hebben voor hun eigen land dan snap jij het niet helemaal natuurlijk.....

Daar moet je 'Nationalist' voor zijn om zoiets te begrijpen.

En wellicht ook een beetje IQ-loos, dat helpt denk ik ook wel [/icte]

....Aha! *gaat een lampje branden*
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik snap ook niet waarom ik zo dom denk :P

Waarschuw beheerder
donateur
Als de helft van de Pim-aanhangers eens gaat beginnen om zijn naam goed te schrijven.... :S
Waarschuw beheerder
Foortuin, Agtertuin, maakketuit waar se tuin is, assie maar tegen swarte is jatogniettan :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Je doet je naam eer aan BLA :z
Waarschuw beheerder
donateur
Dat slaat ook weer nergens op, dat heeft hij nooit gezegd... dat hij tegen zwarten is.... Volgens mij weet je niet eens wat je aanhangt of wel dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Volgens mij was ie tegen de Moslims...met hun 'achterlijke' geloof ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Een geloof is wat anders dan wanneer je zwarte zegt, dat heeft erg weinig met elkaar te maken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar zomaar 'zwarten' ...das ook weer nergens voor nodig!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeg ik, hij heeft volgens mij geen idee waarover hij praat.

Waarschuw beheerder
Eh ja...maar ach..de meeste niet....DUS
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind wel dat je moet weten waar je voor staat, of iig weet wat je aanhangt. Mensen die dat niet weten vind ik eerlijk gezegd behoorlijk dom.
Waarschuw beheerder
Het was een kleine variatie op "het maakt me niet uit of hij homo is, als ie maar tegen zwarten is".

Iets wat ik nogal veel mensen heb horen zeggen rond die tijd.

Maar goed, ik wist niet dat het al weer tijd was geworden om serieus te gaan doen na de openingspost, mijn excuses voor het kransschoppen in dit eretopicje.
Waarschuw beheerder
donateur
Sja het is geen onzin en humor forum, dus verwacht ik eigenlijk serieuze repleys van mensen...
Waarschuw beheerder
Wat moet ik dan doen? Maar weer beginnen te schelden tegen iemand die zonder enige hinder van historisch besef zo'n klote topic opent op zo'n gevoelig moment? Paar kotssmileys er achter aan slingeren?
Waarschuw beheerder
Jezus zeg...het IQ blijft dalen met de minuut!

Ooit van Sarcasme gehoord?

Zoek dat maar eens op in de Dikke van Dale en lees dan de posts van Bla nog eens terug. Hij spot met de relies van andere PF'ers in dit en andere topics, hij hgeeft zn eigen mening niet weer hoor!

%)

Goddamn die Pim Fortuyn mag blij zijn dat ie ergens harpje zit te spelen op een of andere wolk...ik begin me nl. met de dag meer te schamen dat ik mezelf Nederlander moet noemen! :kots: Wat een gepauper zeg!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou sorry hoor, sarcasme is helaas niet altijd af te lezen uit een post, kun je best een keer verkeerd opvatten...

Waarschuw beheerder
2 Bla...als je het ook tegen mij had...
Ik snapte je post heus wel....

Ik had het tegen Tiny-M en haar gebruik van het woord 'zwarten' ..