Dat hij herdacht moet worden ben ik met je eens.
Maar een half uur voor Pim? Allemachtig zeg. Enig idee hoeveel miljoenen slachtoffers er door de jaren heen gevallen zijn door oorlogsgeweld? Alle duizenden doden die dagelijks nog steeds vallen door orlog, honger en ellende?
Alle slachtoffers van zinloos geweld? Iedereen die wat betekent heeft voor anderen die gestorven is?
Als je zo nodig respectvol wilt overkomen zorg er dan voor dat je elke dag even stilstaat bij hoe goed je het hebt.
Pim mag er dan niet meer zijn maar hij zou zich omdraaien in zn graf als ie opmerkingen als die van lijpuhgek zou lezen. Wat een niveau weer zeg. Brullen als een kip zonder kop.
Weet je wat Pim gewild zou hebben? Dat mensen weer eens een beetje normen en waarden gaan toepassen. En dat geldt niet alleen voor degenen die als buitenlander in dit land komen wonen. maar net zo goed voor alle koters en etters en pubers die kei- en keihard lopen te brullen tegen alles wat anders is maar het zelf niet voor elkaar krijgen normaal Nederlands te spreken.
Je bent al een heel eind op weg als je eens wat meer open-minded naar de wereld om je heen kijkt. Als je eens wat minder scjeldt met ziektes als kanker. Als je je daarnaast eens realiseert hoeveel ellende dr al geweest is vanwege rassenhaat.
Beetje HEEL erg respectloos om notabene op een dag als dodenherdenking te gaan praten over allochtonen die het land uit moeten. Want Pim was geen Hitler, dat was een doordenkend persoon met een hoog IQ. heel wat anders als die hersenloze kutdebieltjes die net de strontluiers ontgroeid zijn die maar een eind in het wilde weg roepen en zich niet eens realiseren hoe verdomde goed we het hebben in NL!!!
Sorry voor de felle reactie maar ik verbaas me soms echt over het niveau hier op PF. Zou willen dat dr een autoban kwam voor een ieder met het IQ van een fucking tractrowiel!