Partyflock

Forumonderwerp · 676159
3751x bekeken
Waarschuw beheerder
4mei

1 min. stil zijn voor dodenherdenking daar kan ik nog wel inkomen,

maar op hoeveel minuten heeft Pim dan eigenlijk recht??????

Een half uur voor Pim minimaal

[img]http://members.chello.nl/~j.faessen/images/pim.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Kom hier, ik heb je gemist :hug:

Waarschuw beheerder
KOTS
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDRAkASrjaUg6DiV9YEOzSMwup58b0uwW1M9Zp7lb*9*Bk01jQQYxfHskhMb7RhUpI00tuPmWfiADPy1ulbWxaYVXnnfhUQakhoH4Gsk*U/a0028.JPG?dc=4675469264045254508[/img]

Hou jij niet van rascistisch? :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij kijkt duidelijk afkeurend, dat zie je zo :)

En hij heeft ook een multi-culti Rotterdam Terror Corps aan!

Niet zo snel met jullie vooroordelen he! :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jan Maat was wel een rascist laat daar valt niet over te discusieren maar Pim daarentegen was totaal niet rascistisch!
A.U.B geen vergelijkingen van de 2 politicussen want hoewel ik voor Pim zkr respect kan tonen omdat sommige van zijn ideeën zkr goed waren. Waren die van Jan Maat volslagen problematische met opvattingen zoals bij Fubars tekst te lezen is, gaf de man al aan bij voorbaat EXTREEM rechts te zijn...
Pim (Y)
Jan :Nee:

(Nogmaals voor de duidelijkheid ik was met minder van Pim zijn ideeën oneens dan eens...)
Waarschuw beheerder
Hans Janmaat was geen rascist. Pim Fortuin ook niet.

Hans Janmaat was wel zijn tijd ver vooruit door te roepen dat de integratie in Nederland mislukt was. Hans Janmaat deed in de begin jaren 90 uitspraken die nu gemeengoed zijn geworden.

In feite riep Pim Fortuin de dingen die Janmaat jaren geleden riep met als enig verschil de nuancering die Pim in zijn uitspraken deed.

Maar weer even on-topic: Pim verdient zeker een gedenkmoment !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Janmaat was (sterker nog: is) zeer zeker wel racist... ;p

Is uit bijna alles gebleken. Heb je toen niet naar peter r. de vries gekeken?? :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hans Janmaat was wel zijn tijd ver vooruit door te roepen dat de integratie in Nederland mislukt was. Hans Janmaat deed in de begin jaren 90 uitspraken die nu gemeengoed zijn geworden.

Marijnissen en Bolkestein riepen dat overigens ook.

Maar Janmaat was wel degelijk discriminerend en Marijnissen en Bolkestein brachten het beter ;P

Waarschuw beheerder
donateur
In feite riep Pim Fortuin de dingen die Janmaat jaren geleden riep met als enig verschil de nuancering die Pim in zijn uitspraken deed.

Wat je dus eigenlijk zegt is dat Fortuyn dezelfde racistische uitspraken deed als Janmaat, alleen dan zonder alle racistische stukjes erin? :P
Waarschuw beheerder
Kom uit omg Rotterdam , maar t had een stuk beter geweest met Pim dat weet ik wel, racistisch of niet Pim Rules !

Waarschuw beheerder
donateur
Wat je dus eigenlijk zegt is dat Fortuyn dezelfde racistische uitspraken deed als Janmaat, alleen dan zonder alle racistische stukjes erin?

Nee, maar veel van Fortuyn zijn ideeen waren niet van hem, dat staat ook duidelijk in zijn boek.
De meeste punten zijn van Marijnissen(SP) en Bolkenstein (VVD), daarbij is hij lid geweest van de PvdA Groningen.

Janmaat maakte wel de weg vrij door over dit punt te praten, hij zette een eerste stap in het bespreekbaar maken van het onderwerp.

Maar Fortuyn heeft van Janmaat geen standpunten overgenomen ofzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Kom uit omg Rotterdam , maar t had een stuk beter geweest met Pim dat weet ik wel, racistisch of niet Pim Rules !

Jij hebt zeker geen auto? Want jouw pimmetje die zo hard ruled wilde autorijden verschrikkelijk duur maken in Rotterdam....

Waarschuw beheerder
Nou, ik vind Jan & Pim allebei meer een demagoog dan een politicus. Waarin Pim uiteraard de betere demagoog was, maar mijns insziens allebei even waardeloos als politicus...
Waarschuw beheerder
Hij heeft toch nooit iets kunnen doen? Dus hoe weet je nou of hij daad bij woord had kunnen zetten? Zelfs als ik slaap ben ik geen half uur stil :p

Waarschuw beheerder

Goh sterke argumenten wow ik ben sprakeloos...
Waarschuw beheerder
Ik vind het een prima argument, hij betoogt dat als Pim had geleefd en dus nog in de Rotterdamse gemeenteraad had gezeten Rotterdam een fijnere plaats om te wonen zou zijn geweest, en dat het allemaal de schuld is van die kutbuitenlanders dat je nu nog steeds niet veilig over straat kunt.

Je moet het alleen wel ff door de pauper-translator halen.

Waarschuw beheerder
donateur
en en en en en daarna was hij minister-president geworden en had een nieuwe wet gemaakt dat we "Het Allemaal Samen Moeten Oplossen" en had hij vervolgens alle wazi'tjes (kompleet met omhoogstaande rechterarm) in een strafkamp gemieterd, want eigenlijk had hij een TYFUSHEKEL aan die gasten.

*mist Pim nu opeens óók* :/
Waarschuw beheerder
Wie Fortuyn met Jan maat vergelijkt heeft het denk ik niet echt goed begrepen en valt waarschijnlijk ook in de categorie:Uhhh ik snap de werkelijke boodschap van American History X niet :S
Waarschuw beheerder
Juist W. Jeremy...

die mensen die nu Pim's ideeengoed misbruiken
voor het uiten van hun (extreem) rechtse ideeen
begrijpen absoluut niet waar die man voor stond..
Hij was juist voor verbroedering en verbetering
van de maatschappij... die juist verziekt wordt
door sukkels zoals hun en die "kut" buitenlanders

hadden maar niet zoveel mensen oogkappen op.. :(

ik geloof echt dat die man een verschil had kunnen maken
We zullen het nooit weten..
Maar laten we hem in godsnaam niet VERGETEN..!!