was vandaag nog bij zijn graf. Was aanwezig bij een crematie, en dacht ik ga even langs....wat waren er toch een hoop mensen zeg die de moeite hebben genomen om er een bloemetje neer te leggen...NOT.
verder allemaal van die idiote gedichtjes waar ik het nie echt koud of warm van kreeg...ow ja en 15 jarige wazi kneusjes die waren er ook

kunnen ze morgen op school weer stoer doen...dat ze bij pim zijn geweest...waarschijnlijk niet wetend dat ie ondertussen al in italie ligt
ik snap de ophef niet eigenlijk, dat ie doodgeschoten is, ok dat is fout.
Mensen die gaan vervolgens roepen dat de democratie de mond gesnoerd is e.d. das onzin.
In een democratisch land staat het volk centraal. Dus ook de allochtone bewoners in dit land. De enigen die deze democratie en deze samenleving naar de klote helpen zijn:
1) crimineeltjes in het algemeen.
2) nazi idioten met het verstand van een amoebe.
3) allochtonen die het verpesten voor de anderen.
4) kansloze 15 jarige dweepjes die denken alles beter te weten.
5) ow ja de jeugd van tegenwoordig, zowel nl als allochtoon, die fucking niet eens meer weten wat normen en waarden zijn, en het stoer vinden om elkaar hersens in te slaan, te haten, verwijten te maken en stoer te doen zonder enig doel.
dat soort mensen verkloten de maatschappij nou...niet alleen de allochtoontjes.
Maarjah ik zei t net al, het gros van de bevolking wijst maar met hun vingetjes naar een zondebok in dit geval...maar ach god o wee...zelf doen ze echt niets fout...wat is er nou mis met haten, haten en verwijten maken?
naar mijn mening begint een betere samenleving bij jezelf....en dat vergeten een hoop hier nog wel eens. heel erg jammer!
ow en wat onderwerp pim betreft. Onwijs charismatische man die goed wist hoe hij de juiste woorden moest uitspreken. Wat jullie zogenaamd noemen: zeggen wat het volk denkt, was in mijn ogen gewoon een ietwat grote mond van een kale nicht (btw ik heb niets tegen homo's en heb respect voor iedereen). Het had net zo goed Balkenende kunnen zijn die het zou zeggen, maar een democratie betekent ook respect voor het volk wat in je land woont, en met uitspraken zoals islam is een achterlijk geloof e.d., kan je niet praten over een eerlijke democratie, hoe je het ook wend of keert.
Afijn hij had zijn uitspraken nooit waar kunnen maken; hij wist immers wel waar de problemen zaten, maar echt een oplossing had meneer nog niet.
greetz oz