Partyflock

Forumonderwerp · 676159
3751x bekeken
Waarschuw beheerder
4mei

1 min. stil zijn voor dodenherdenking daar kan ik nog wel inkomen,

maar op hoeveel minuten heeft Pim dan eigenlijk recht??????

Een half uur voor Pim minimaal

[img]http://members.chello.nl/~j.faessen/images/pim.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Ik, het hoort niet in "Onzin&Humor" thuis.

Ja hier past ie nog beter thuis (Y)

Wat moet ik dan doen? Maar weer beginnen te schelden tegen iemand die zonder enige hinder van historisch besef zo'n klote topic opent op zo'n gevoelig moment? Paar kotssmileys er achter aan slingeren?

Jaaaaaaaaaaahhhhhhhh :yes:

Waarschuw beheerder
Hij(bla) spot niet alleen met die figuren hier, ook met andere actualiteiten en gebeurtenissen!

Zoals:

mijn excuses voor het kransschoppen in dit eretopicje.

en

Maar weer beginnen te schelden tegen iemand die zonder enige hinder van historisch besef zo'n klote topic opent

geweldige kerel die BLA!
Lekkere droge humor die haast niemand anders doorziet :-)

Ik denk dat iemand met zo'n opmerkingen een redelijke intelligentie bezit en dus heb ik nou zoiets van, "Kom bla, scheer je kop kaal (als je dat al niet gedaan hebt) en wordt onze nieuwe messias, je hebt het in je(y)"

:-D

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
ik begin me nl. met de dag meer te schamen dat ik mezelf Nederlander moet noemen! Wat een gepauper zeg!

Noem jij jezelf Nederlander?

NATIONALIST! :-)

Chris
Waarschuw beheerder
vind de vergelijking in elk geval niet kunnen, 2 minuten voor de miljoenen slachtoffers en een half uur voor Pim? Dat gaat er bij mij niet in.

Hij verdiend zeker respect en het is jammer dat ie er niet meer is, want misschien waren er dan een aantal dingen goed veranderd, maar dat zullen we nu nooit weten
Waarschuw beheerder
donateur
Goddamn die Pim Fortuyn mag blij zijn dat ie ergens harpje zit te spelen op een of andere wolk...ik begin me nl. met de dag meer te schamen dat ik mezelf Nederlander moet noemen! Wat een gepauper zeg!

Ben het niet vaak met je eens Wacky maar respect hahaha! Dat gepauper hier op PF ook altijd ;)

Waarschuw beheerder
Ik zal met de hele hoeve ook een paar minuten stilstaan voor Pim, want dit heeft niemand zo gewild.........

.......en pink een snottebel weg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik heb echt wel ff aan Pim ged8 hoor met de dodenherdenking :yes:

Morgen alweer 2 jaar gelee :(

Waarschuw beheerder
Ja idd, alweer 2 jaar...gaat snel...
Respect PIM
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: PIM
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niets anders dan :respect: voor pim

maar ben toch benieuwd hoe het allemaal gelopen zou zijn alstie er nog was.

morgen idd ook 2 minuten stilte voor deze man

Waarschuw beheerder
donateur
denk dat het grootste deel van jullie niet eens een half uur hun kop dicht kunnen houden...met jullie geknetter en gehatseflats:D

maar vooral proberen, ik zie jullie allemaal het liefst met de mond gesnoert :)
...beetje met het belachelijke idee om een half uur stil te zijn in tegenstelling tot de 2 minuten voor de miljoenen doden van de 2e wereldoorlog...
idioten :kots:
Waarschuw beheerder
Volgens mij was Pim een doodgewone homo die zich in de darkroom door Jan en alleman met hun langejan liet nemen.

Ik weet niet of je daar nou een half uur bij stil moet blijven staan.

Waarschuw beheerder
Hier doe ik dus niet aan mee.
Het is vreselijk dat je op grond van je mening vermoord wordt, zijn mening en visie staat echter haaks met die van mij.

Waarschuw beheerder
2 wacky>>> ik ben het niet met je eens hoor...je zegt wel tegen jongeren blablabla die op een eiland zetten omdat blabalbal

nu doe je het zelf ook....mensen in n hokje stoppen...schoppen tegen HUN ideaal als je echt zo goed was as je in je reply doet beseffen had je beter je mond kunnen houden

en nee dit heeft niks met pim te maken want een half uur vind ik ook overdreven
en ook niet weer beginnen over dat mijn nederlands zo slecht is en alles want dat heeft niks te maken met waar we het over hebben.
sow
:P
maar goed ik heb mn koffers al gepakt naar het eiland hoor :S

:[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vanavond 18:06 een minuut stilte voor Pim.
Ik heb er zin an:'(

Waarschuw beheerder
donateur
Dat slaat ook weer nergens op, dat heeft hij nooit gezegd... dat hij tegen zwarten is.... Volgens mij weet je niet eens wat je aanhangt of wel dan?

Pim Fortuyn heeft juist altijd gezegd dat autochtone en allochtone Nederlanders het samen moesten oplossen. Maar ja, dat willen sommige WhitePower pikkies maar al te graag vergeten he? :/

Het is vreselijk dat je op grond van je mening vermoord wordt

De "mening" waarom hij vermoord was is dat hij het fokken van pelsdieren weer wilde toestaan. In feite dus niet eens iets politieks... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect::respect: voor pim
Waarschuw beheerder
Yep helemaal mee eenns minimaal een half uurtje voor PIM is eigenlijk nog tekort mzzl martin

Waarschuw beheerder
Pff 2 minuten stilte voor al die duizenden slachtoffers die gevochten hebben in de oorlog waardoor wij nu o.a. in een vrij land leven en een half uur stilte voor Pim :S :S Ben je niet goed ofzo
Waarschuw beheerder
JA!
Laten we voor iedereen die vermoord is een minuut stilte in acht nemen! :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
waarom moeten wij stil zijn, dat Pim z'n mond houdt is al genoeg. Tuurlijk niet cool dat hij doodgeschoten is maar dat er zo'n ophef over gemaakt wordt :vaag:

Waarschuw beheerder
Er worden elke dag mensen dood geschoten omdat ze een mening hebben. DAAR mag best bij stilgestaan worden.
Maar hoezo 2 minuten stilte voor iemand die eigenlijk niet echt iets gepresteerd heeft.
Begrijp me niet verkeerd, het is heel erg dat het gebeurd is, en het is jammer dat hij niet heeft kunnen laten zien wat hij kon in de politiek( of juist niet).
Maar hij wordt giga geidealiseerd en ik vind dat niet helemaal terecht.

Waarschuw beheerder
een halv uur voor pim stil zijn... NOU DACHT HET NIET!!! ik ben, sorry met alle respect, nog geen minuut stil voor hem.
zo'n dikke heisa voor 1 persoon... en al die slachtoffers in enschede dan???
DAAR HOOR IK GEEN FUCK MEER VAN.

dus 1 minuut stilte... MIJN AARZ, ik ben liever stil voor die 22 mensen in enschede!
Waarschuw beheerder
idd of voor de jongeren uit volendam!
Waarschuw beheerder
donateur
en er sterven ook elke dag mensen aan de hongerdood of sterven aan Aids, maar daar gaat het nu niet om.
Het is denk ik sowieso goed om er even bij stil te staan dat we dit niet tolereren in onze maatschappij.

Waarschuw beheerder
2 capo di capo: :yes: :respect:

Waarschuw beheerder
vinnik ook inderdaad!
Waarschuw beheerder
Als we een minuut stil zouden moeten zijn voor ieder omgekomen mens die wat betekend heeft voor de wereld dan zou niemand ooit nog praten...

:(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb in die minuut stilte aan pim gedacht, en nog meer overleden mensen waar ik bewondering voor had.. :respect:

Waarschuw beheerder
Superrr slim,
doordacht,
goed in de markt bij het volk,
geen rasist alleen reeel en bij de tijd van nu zoals tegenwoordig geen enkele politicus (bv. Balkenende,, volgens mij van een andere planeet),
grote mond, maar dat hoort alleen maar bij de tijd van nu, zonder kom je nergens.
En tegelijkertijd ook nog zacht aardig (homo)en goed gekleed, (altijd goed in het pak mooie strop etc. etc.)
Gewoon zonde klaar.
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
WJ zei eerder:
Als we een minuut stil zouden moeten zijn voor ieder omgekomen mens die wat betekend heeft voor de wereld dan zou niemand ooit nog praten...

Soms he, soms zou dat nog geeneens es zo gek zijn ;-)

Chris

Waarschuw beheerder
maar op hoeveel minuten heeft Pim dan eigenlijk recht??????

als we 1 minuut stilte houden voor ongeveer 40 miljoen doden alleen uit de 2e wereldoorlog...

1/40.000.000ste minuut voor Pim dan?
wat een stelling zeg.... :S

Waarschuw beheerder
donateur
waarom moeten wij stil zijn, dat Pim z'n mond houdt is al genoeg. Tuurlijk niet cool dat hij doodgeschoten is maar dat er zo'n ophef over gemaakt wordt
==================================================­======
Zo denk ik er ook over, wat een ophef allemaal!

Waarschuw beheerder
als ze nou gewoon om 18:00 op 6 mei 6 min stil zijn voor alle zinloosgeweld delicten....denk dat je dan veel beter bezig bent.....snap wel dat sommige Pim willen herdenken....maar denk dan ook aan al die andere die ten onrechte dood zijn geschoten en op n andere manier zinloos aan hun einde zijn gekomen.........

voor al die mensen en dus ook voor pim wil ik best wel even mn mond dicht houden

:flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo denk ik er ook over, wat een ophef allem

oeioei wat een ophef : 1 forumpje
Waarschuw beheerder
PIM jij weet wel beter wat ze in Den Haag aan het doen zijn................veel dingen zijn letterlijk van Pim overgenomen. Wat 1 iemand kan doen...........kuddevolk in Den Haag..........Den Haag luister naar de Mensen!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
heb er wel eventjes bij stil gestaan, dat het al weer 2 jaar geleden is, maar een half uur stil zijn... vind ik wat overdreven.

2 minuten voor duizenden oorlogslachtoffers vind ik zelfs te kort..
Waarschuw beheerder
2 minuten voor die oorlogsslachtoffers en dan een half uur voor die populist? je bent niet lekker!
Het is natuurlijk nooit goed te praten wat er gebeurd is, maar ik kan me wel ergere dingen voorstellen om te herdenken dan de dood van Pim Fortuyn.

Waarschuw beheerder
Sinds dat mijn gans 4 jaar geleden is overleden (aan een nierziekte dan wel(15-01-'00)) sta ik er toch wel elk jaar 5 minuten bij stil, want ik was toch een beetje met die gans opgegroeid...
Het was gewoon mijn kleine ik en dat zet je toch ff aan het denken,

dus een half uur voor Pim is in mijn ogen helemaal niet verkeerd en als sommige mensen onder ons daar uberhaupt de moeite voor nemen om een half uur stil te zijn dan heb ik daar respect :respect: voor......

Mensen ga zo door!!!!! (Y) Trek je niks van anderen aan wat ze er over te zeggen hebben, want mijn gans zijn dood, interesseert vast ook niemand
Waarschuw beheerder
Kom op het half uurtje gaat nu in (Y)

Ik zit al startklaar met de mond gesnoerd :yes:

want mijn gans zijn dood, interesseert vast ook niemand

Mij wel hoor!!!!!

Waarschuw beheerder
en moet ik nou stil zijn dan???
dacht het niet:S

Waarschuw beheerder
:respect: Pimmetje :respect:

Waarschuw beheerder
neeh zo: [img cacheid=000174ee00103c6c803704511a004a60df]http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_1_202.gif[/img] pimmetje...
Waarschuw beheerder
ik heb het gedaan PIM BLIJFT in memory