Partyflock

Forumonderwerp · 676159
3751x bekeken
Waarschuw beheerder
4mei

1 min. stil zijn voor dodenherdenking daar kan ik nog wel inkomen,

maar op hoeveel minuten heeft Pim dan eigenlijk recht??????

Een half uur voor Pim minimaal

[img]http://members.chello.nl/~j.faessen/images/pim.gif[/img]
Waarschuw beheerder
En dat was precies wat die man deed- shockeren door datgene te roepen wat anderen niet durfden te roepen. En naar mijn mening was dat nou juist wat hem populair maakte. Niet zijn oplossingen, want het overgrote deel van zijn aanhangers hoefde die niet. Die wilden slechts horen hoe verkeerd het ging. En dat hij oplossingen had, dat zal best. maar ik heb hem in de media vooral horen kankeren op wat er allemaal niet goed was. Ik hoef de ideeen van balkenellende of een andere politicus toch ook niet in een boek te lezen?? Ik vermoed dat zijn oplossingen niet iets minder populair waren dan zijn gekanker op al wat niet deugde....
Waarschuw beheerder
Zijn gemopper bedoel je zeker?
Waarschuw beheerder
Pim zal ik nooit vergeten of we nu wel een minuut stil zijn of niet.
Waarschuw beheerder
Niet zijn oplossingen, want het overgrote deel van zijn aanhangers hoefde die niet. Die wilden slechts horen hoe verkeerd het ging

Dat is niet het enige wat ze wilden horen. Maar wat erg verfrissend was voor het overgrote deel van NL, dat er eindelijk iemand was die dezelfde problemen zag als zij. Of ze in elk geval aan de kaak stelde. Dat was al een begin. Of zijn oplossingen goed waren weet je niet, maar zoals je waarschijnlijk zelf ook wel weet:
1e stap is het probleem erkennen,
2e stap is oplossingen zoeken.
Waarschuw beheerder
ZO kun je het ook bekijken. Mijn visie is dat hij met name bezig was om zieltjes voor zijn zaak te winnen op deze manier... Hij was slim genoeg om te bedenken (Hij is toch professor geweest?) dat hij op deze manier veel mensen achter zich aan kreeg. Door zijn oplossingen niet te duidelijk te vermelden kreeg hij ook degenen mee die hier niet van zouden profiteren.
Waarschuw beheerder
Prima toch? Hij dacht het land te kunnen verbeteren. Daarvoor had hij stemmen (zieltjes) nodig. De mensen die zich in hem verdiepten wisten dat hij zeker z'n zaakjes wel op orde had en ook wel oplossingen. De meelopers waren alleen maar meegenomen.

Waarschuw beheerder
2 Chrizz@Soest
De mensen die zich in hem verdiepten wisten dat hij zeker z'n zaakjes wel op orde had en ook wel oplossingen.

Ik heb me verder niet in de man verdiept weet dus ook niet of hij de oplossingen had. Maar hij had ze pas kunnen uitvoeren als hij had geleefd. Ik had hem juist graag gezien in de politiek ik zou wel willen weten hoe hij deze oplossingen zou proberen te verwerken. Dus het blijft natuurlijk een achterlijke zaak dat iemand dood moet puur om zijn mening. Wil verder niet zeggen dat ik het met hem eens was. De man had goeie ideeën, maar ook ideeën waar ik niet mee eens was.
Maar waar ik wel erg boos om kan worden is dat LPF bij lange niet zoveel stemmen had gehad voor Pims dood. Er waren simpelweg te veel "meelopers" die puur en alleen stemden doordat de beste man dood was dus uit eerbied in een cruciale verkiezingscampagne.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat ben ik wel met je eens, dat LPF niet zoveel stemmen had gekregen. Maar ik denk dat ze alsnog de meerderheid hadden gehad. Maar dat zullen we allemaal nooit te weten komen. Jammer

Waarschuw beheerder
Inderdaad erg jammer...
Waarschuw beheerder
Maar ik denk dat ze alsnog de meerderheid hadden gehad.
Dat denk ik niet. Zo geweldig stond hij niet in de peilingen hoor. En had je Pim dan graag als minister-president gehad? Denk je dat het internationaal gezien goed was geweest? (wil niet zeggen dat ik blij ben met balkie) ;)
Waarschuw beheerder
Tsja, Pim Fortuyn Minister President. Hmmm, zou ik me nog wel even achter mijn oren moeten krabben. :-D Denk dat je wel erg had kunnen lachen en de hele wereld in shock zou zijn, maar ik denk ook niet dat ik dat zou willen.
Waarschuw beheerder
Denk dat je wel erg had kunnen lachen
Hahaha, dat denk ik ook! 8)
Waarschuw beheerder
Als pim er niet geweest was dan hadden bepaalde "onderwerpen" nog steeds niet bespreekbaar geweest.

Het is helemaal niet zo dat Fortuyn verantwoordelijk is voor het strenger asielbeleid.
Het is al jaren zo dat er meer autochtonen het land verlaten dan dat er allochtonen binnen komen.
Gelukzoekers zijn hier praktisch niet meer, het beleid is al lange tijd zo dat er enkel mensen mogen blijven die het ook echt nodig hebben.
Het probleem waar je het over hebt is in omvang relatief klein, het wordt opgeblazen en het lijkt of veel mensen een streng asielbeleid als een van de belangrijkste punten nemen als er gekeken wordt op welke partij er gestemd gaat worden.

Aan wie ligt het dan.

Waarom zouden deze mensen ons land verlaten (ik heb t niet over de belasting).

Het beleid was in theorie misschien zo maar in de praktijk niet.

Nova en Nos beweren dat het wordt op geblazen, maar dit is zon klein percentage van de bevolking die deze mening deelt dus is dit niet relevant.

Het is een belangrijk punt, er zijn meerdere vrouwen,bejaarden etc. die bedreigd zijn verkracht zijn bestolen zijn en zelfs vermoord zijn. Er zullen maar naasten zijn dit mee hebben gemaakt dan ga je er misschien wel anders over denken.

Zo heeft elke partij voor en nadelen qua beleid.

Klaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Het is al jaren zo dat er meer autochtonen het land verlaten dan dat er allochtonen binnen komen.

Bullshit, Nederland heeft een positief migratiesaldo.

Gelukzoekers zijn hier praktisch niet meer, het beleid is al lange tijd zo dat er enkel mensen mogen blijven die het ook echt nodig hebben.

Hoe valt dat te bewijzen?

Nova en Nos beweren dat het wordt op geblazen, maar dit is zon klein percentage van de bevolking die deze mening deelt dus is dit niet relevant.

Zo klein is dat niet, en kan je dat bewijzen of aantonen?
Vreemd, alsof dit niet pas een klein percentage is:

Het is een belangrijk punt, er zijn meerdere vrouwen,bejaarden etc. die bedreigd zijn verkracht zijn bestolen zijn en zelfs vermoord zijn.

Ik stel voor om de prof. uit je naam te halen, die gaat echt nergens over. De helft kan ik niet volgen, het gaat nergens over.:S
Waarschuw beheerder
Begrijp het niet verkeerd dit zijn 2 verschillende teksten.

Sorry voor de onduidelijkheid.

dit was een reactie op iemand die op op mijn tekst had gereageerd.

Er had even een kader omheen gemoeten.

Dus 909 kijk er nog een keer goed na

(prof. hahaha)

Waarschuw beheerder
dank chrizz soest....

wat een teksten allemaal....

ik was gewoon geen aanhanger van zijn partij en hem.

Je zag maar weer wat een sterke politici de rest van zijn partij was.. die hielden het niet lang vol... ik ben er van overtuigd dat en partij meer dan 1 man is hij was wel de vertegenwoordiger die iedere partij nodig heeft maar zoek ook even een beetje uit wat voor types je veder naar binnenhaalt....
Waarschuw beheerder
Ja, dat zijn partijgenoten niet helemaal je van het waren, wist iedereen. Maar ja, hij moest inderdaad in een hele korte tijd wat zelfdenkenden bij elkaar zien te krijgen. En dan ook nog een beetje fatsoenlijk politci. Dat was erg jammer.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
1 minuut stilte voor duizenden doden, en een half uur stilte voor 1 man???!!!
Waarschuw beheerder
Door zijn narcistische trekken zou het nog heeeel leuk geweest zijn in de politiek als hij er nog even langer was, jammer dat het zo heeft moeten lopen en jaa een minuut stilte is een kleine moeite, voor degene die dit op prijs stellen, maar landelijk??? nehhh

Waarschuw beheerder
was ook erg benieuwd hoe het afgelopen was als hij er nog zou zijn geweest

Waarschuw beheerder
donateur
dat zijn partijgenoten niet helemaal je van het waren, wist iedereen.

één van de "komplottheorieën" (voordat dat pelsdieren-verhaal naar boven kwam) was destijds zelfs dat de moord "beraamd" was door mensen die op t punt stonden om door Pim Fortuyn uit de partij te worden gegooid (en dat waren er nogal wat)

Waarschuw beheerder
hoe lang blijven die aanhangers van pim nog door gaan van ja dat had hij kunnen doen dit zus en zo..
eerlijk gezegd allemaal gelul over het verleden.
Waarschuw beheerder
:respect: Voor de aanhangers van PIM!!!!!!

Artiest {SHOWLIST artist 42480, 45527}
Waarschuw beheerder
hoe lang blijven die aanhangers van pim nog door gaan van ja dat had hij kunnen doen dit zus en zo..

Weet je aan de ene kant heb je gelijk maar aan de andere kant, die Pim heb zoveel hollandse harten laten luchten..
Mensen hadden eindelijk zoiets van hehe!! Eindelijk iemand die zn scheur open trekt!:respect:

En nu is ie er niet meer, en hoe lang gaat het duren voordat er weer zo iemand is??

Zeker :respect: KNETTERHARK a.k.a. KNETTERWORTEL
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En nu is ie er niet meer, en hoe lang gaat het duren voordat er weer zo iemand is??

Trek jullie scheur dan es open!!!

Sjeez, zoals ik al zei, DOE D'R DAN WAT AAN!!!
Waarschuw beheerder
eerlijk gezegd allemaal gelul over het verleden.

Ceb@s Van het verleden kan en moet je leren!
Waarschuw beheerder
2 ModaCha: Theresienstadt is in Tsjechie. Ik ben er vorig jaar nog geweest.

Ik vind een half uur wel een beetje lang maar 1 of 2 minuten zou ik zeer terecht vinden! Ik vond Pim zn iedeen in ieder geval goed! Een man die zei wat velen niet durfden te zeggen! :jaja:
Waarschuw beheerder
Er waren simpelweg te veel "meelopers" die puur en alleen stemden doordat de beste man dood was dus uit eerbied in een cruciale verkiezingscampagne

Hier ben ik het dus niet mee eens.Ik heb toen ook op de LPF gestemd,puur alleen als proteststem.Zoals zoveel mensen denk ik.
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
Fairytale 4 mei 2004 20:23

donateur! Dus jullie gaan een half uur stil zijn voor pim en zes miljoen andere doden van de 2e wereldoorlog en andere oorlogen vinden jullie minder belangrijk??!!!!

jezus uit welk ei komen jullie zeg??!!!!!!!

wat voor ei ben jij als je 6 miljoen doden boven 1 dode stelt ;)
Waarschuw beheerder
ps... wackie jackie... jij bent echt gefrustreerd :)

Waarschuw beheerder
wat voor ei ben jij als je 6 miljoen doden boven 1 dode stelt

Ik geef Fairytale groot gelijk:yes:
Waarschuw beheerder
B.A.L. 13 mei 2004 11:39

Ik geef Fairytale groot gelijk

dan ben jij net zo'n ei

niet 1 dode is meer waard dan een andere..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Niet 1 dode is meer waard als een ander, maar 6 millioen doden is toch wel wat meer om bij stil te staan dan 1 dode politicus.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan ben jij net zo'n ei

Meiose, niemand zegt hier dat de ene dode belangrijker is dan de andere. Misschien moet je even een paar minuutjes gaan nadenken waarvoor we die stilte in acht nemen, voor je nog meer domme dingen zegt. Het gaat om de gebeurtenissen, niet om de individuele doden.
Waarschuw beheerder
B.A.L. 13 mei 2004 11:55
Niet 1 dode is meer waard als een ander, maar 6 millioen doden is toch wel wat meer om bij stil te staan dan 1 dode politicus.

kerel... lees eens goed man

Chrizz@Soest 13 mei 2004 12:00
dan ben jij net zo'n ei

Meiose, niemand zegt hier dat de ene dode belangrijker is dan de andere. Misschien moet je even een paar minuutjes gaan nadenken waarvoor we die stilte in acht nemen, voor je nog meer domme dingen zegt. Het gaat om de gebeurtenissen, niet om de individuele doden.

goh chris, was je daar eindelijk.. ik zat al met smart op je te wachten..
misschien moet jij maar even een paar minuten stilte in acht nemen en je af vragen waarom er 6 miljoen joden vermoord zijn en waarom pim vermoord is...

Waarschuw beheerder

Ok...

...gedaan. En nu?
Waarschuw beheerder
misschien moet jij maar even een paar minuten stilte in acht nemen en je af vragen waarom er 6 miljoen joden vermoord zijn en waarom pim vermoord is...

Is dit je reply? :-S
Ik heb al heel wat minuutjes nagedacht over WOII en over de moord op Pim Fortuyn. Beide het werk van gekken.

En nu?
Waarschuw beheerder
:re:respect::respectspect::respect::respect::respe­ct:respect::respect:respect::respect:respect::resp­ect:respect::respect:respect::respect
voor pim fortuyn
Waarschuw beheerder
B.A.L. 13 mei 2004 12:54

Ok...

...gedaan. En nu?

ja eigenlijk niks.... ik wou ook onzin posten

Chrizz@Soest 13 mei 2004 12:59

Is dit je reply?
Ik heb al heel wat minuutjes nagedacht over WOII en over de moord op Pim Fortuyn. Beide het werk van gekken.

En nu?

ja eigenlijk niks.... ik wou ook onzin posten

Waarschuw beheerder
:/

Waarschuw beheerder
Hier ben ik het dus niet mee eens.Ik heb toen ook op de LPF gestemd,puur alleen als proteststem.Zoals zoveel mensen denk ik.

Ik zeg niet dat iedereen daarom stemde maar er waren er een hele hoop. Meer als je zou denken.

2 Meiose©

Klopt er is idd 1 verschil de joden deden NIKS en werden vermoord. Pim had een MENING en werd vermoord. Beiden gruwelijk en erg. Maar kijk de redenering Pim had dus (sry voor iets wat kortzichtigheid) IETS gedaan de joden NIKS dus ga aub niet onzin posten zoals je al zegt ;) heb je niemand mee ;)

Waarschuw beheerder
6 mei doet mij niet veel

4 en 5 mei wel....

Waarschuw beheerder
6 mei doet me ook neit veel.
Tja het is erg dat die man vermoord is, maar om een vergelijking te maken met 4 en 5 mei vind ik een beetje ver gaan.

Waarschuw beheerder
bob d€ b€uk€r SNOEIHARD 13 mei 2004 20:03 ik zal hem nooit vergeten!

4 en 5 mei doen me nie veel!
maar op 6mei ging vlag halfstok!

* proest *

Volgens mij begrijp jij er niet zoveel van he?! Wat een vergelijking zeg... snap jij uberhaupt wel waar Pim voor stond? Daar past deze regel "4 en 5 mei doen me nie veel!" niet bepaald in.
Waarschuw beheerder
Meiose© 13 mei 2004 11:36
Fairytale 4 mei 2004 20:23

donateur! Dus jullie gaan een half uur stil zijn voor pim en zes miljoen andere doden van de 2e wereldoorlog en andere oorlogen vinden jullie minder belangrijk??!!!!

jezus uit welk ei komen jullie zeg??!!!!!!!

Precies, kan het me niet voorstellen dat mensen dat kunnen doen :X:X:X wat voor weekdier ben je dan
Waarschuw beheerder
Ik zeg niet dat iedereen daarom stemde maar er waren er een hele hoop. Meer als je zou denken.

Geef eens feiten dan.Is dat onderzocht?