Partyflock

Forumonderwerp · 656185
1 volger · 6023x bekeken
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 10 juli 2004 om 21:00

Waarschuw beheerder
hey volk ff een vraagie wie gaan er allemaal naar sensation black?
en zit je dan niet in de knoei met je (geboekte) vakantie???
:S

Waarschuw beheerder
Iq qom er speciaal voor terug...
Waarschuw beheerder
ikke ga erheen :D ga daarna pas op vakantie

Waarschuw beheerder
neeeeeeeeeeeejjjjjjj­jj!!! :S

Love Parade :jaja:
Waarschuw beheerder
Wij gaan niet, zitten dan lekker in Griekenland :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ga in februari en begin november op vacantie, dus kan mooi alle zomer feesthes pakken ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Speciaal opgelet naTuurlijk!

Cker PResenT!
Waarschuw beheerder
Huh :-| Sensation Black?? Shit, helemaal vergeten. Ik ben toch niet te laat met kaartjes halen hè???? Ik denk er altijd pas op het laatste moment aan :-S
Waarschuw beheerder
is er ook iets anders, leukers rond die tijd? heb namelijk maar weinig geld omdat ik ook nog op vakantie moet, en wil m'n geld wel goed uitgeven...

Waarschuw beheerder
IK GA..!

Waarschuw beheerder
ik wil ook wel ja maar als je later boekt dan kost het wel 100 euro duurder :S
en dat speciaal voor sensation :S
Waarschuw beheerder
Jezus christus.. flikker op man..

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
Je ken beter naar Mysteryland gaan hoor, daar st aat een Flugel apres ski tentje :S

Artiest Search
Waarschuw beheerder
donateur
ik vraag me af hoeveel mensen hier zeggen dat ze gaan en dan achteraf gaan zitten zeiken dat het een kut feest is en dat de muziek kut is en alleen luna was goed enz......

Waarschuw beheerder
ik wil wel gaan eigenlijk vond het vorige keer erg geil feestje. En kan iemand mij vertellen waar je die emoticons vandaan kan halen?

Waarschuw beheerder
Ik pas mijn vakantie aan op Sensation! Ga erna op vakantie en ben terug met Decibel Outdoor!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ene helft techno van de nacht, de andere helft beetje hardstyle, nou wat een feesie hebbiej dan voor 70 euro...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
na vorig jaar???????????
dat was 1x en nooooooooooooooit meer

Waarschuw beheerder
Ik ga er ook heen, ga toch niet op vakantie;)
Waarschuw beheerder
donateur
Begrijp niet dat mensen een vakantie aanpassen voor een feest :frusty: wat is nou beter als je lekker op vakantie kan :D
Waarschuw beheerder
Ben van de partij..alleen eerst nog ff Luna.

Waarschuw beheerder
Ik zie wel
Waarschuw beheerder
er zijn veel betere feesten als dit die nog veel eerder zijn, waarom hier zon hype over, grrrr :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
juist das waar maar sensation is wel iets waar de meeste mensen al weken/maanden van te vore naar uitkijke :D
maar ik weet nog net zo niet of ik daarvoor mijn vakantie ga aanpassen :S

Waarschuw beheerder
ik heb mn vakantie precies geboekt tussen de kermis sensation en mystery land :P lukt precies kan nog net 2 weken op vakantie...

Waarschuw beheerder
Pleur op!!

Week dr voor is Awakenings.
Geef liever al mn geld daar uit!!
Waarschuw beheerder
dit word mijn feest zomer!!
hier ga ik zeker na toe!!!
Waarschuw beheerder
ik heb mn vakantie geboekt als sensation is :p
Waarschuw beheerder
Ik ga nog niet naar dat kutfeest al had je het graag

Waarschuw beheerder
Ik heb geen vakantie :( Moet de hele zomer stage lopen, maar ga wel naar Sensation Black offcourse!
Waarschuw beheerder
Offcourse... het standaart feest waar iedereen heen gaat, je weet de line up nog niet eens, dadelijk komen er zulke kut dj's

Waarschuw beheerder
donateur
Present, wie er ook draaien, ut wordt altijd een (y) feestie met ckers GEEN
kut dj's
Waarschuw beheerder
dj's waar ik niet van hou bedoel ik eigenlijk :9 techno niks voor mij

Waarschuw beheerder
Ja ik kom ook maar wel pas om 3 uur want die techno dj's zijn k*t!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ja maar dan zou ik helemaal niet gaan, dan betaal meer dan 60 euro voor minder dan de helft van de nacht, zonde toch :( :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga gewoon helemaal niet:jaja:

Waarschuw beheerder
Ik ga 28 juli op vakantie dus kan er bij zijn :D
Waarschuw beheerder
ik ga zeker weten wel naar Black
vorig jaar vond ik het super en heb me heel goed vermaakt met de vrienden met wie ik toen was
3 dagen later ga ik naar Spanje dus moet wel effe voor feesten he
mare ja de line-up telt ook mee
is die niet goed dan gaat het geld mee naar Spanje en anders maak ik het op op Mysteryland of op Dance Valley en misschien wel allebij
Waarschuw beheerder
donateur
heb nog geen vakantie geboekt, en wil zkr weer naar black!! Dus da gaat ok weer gebeuren ok dit jaar... :)
Waarschuw beheerder
Ben dit jaar eindelijk is een x niet op vakantie met black, dus ga maar s een kijkje nemen.

Waarschuw beheerder
donateur
dit beloel ik nou:
Ja ik kom ook maar wel pas om 3 uur want die techno dj's zijn k*t!!!!!!!!!!!!

:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie gaan er allemaal naar sensation black

klik op sensation, dan op bezoekers klikken, dan weet je het
Waarschuw beheerder
Eerst maar is ff de line up bekijken.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga dit jaar niet op vakantie dus ik ga ook lekker naar Black. Wacht wel eerst effe de line up af.
Waarschuw beheerder
2002 was te doen..
2003 was zeer slecht..
dit jaar geen sensation voor mij meer..
tword steeds drukker.. niet meer leuk..
Waarschuw beheerder
donateur
prezies...eerst lineup en dan dat ik mss nog heenga.. mss is er dan wel een mooier feest!!:)
Waarschuw beheerder
halfje draait het om :S als je niet van wat harder houdt, moet je naar wit

Dit jaar moet gewoon harder, beginnend met kai, blutonium, max b. ,miss djax, t-wisted, (tis maar een suggestie)
Waarschuw beheerder
kheb in 2003 alleen maar genoten van kai en darkraver..
en mauz.. khou wel van hard hoor..
Waarschuw beheerder
ok, dan heb ik niks gezegd
maar dat dacht ik omdat je 2002 beter vond.
Waarschuw beheerder
donateur
nix nog geen vakantie geplent beterzz nog GEEN vakantie gewoon 2 weken lang in me huiz zonder ouderz :d:d:d
Waarschuw beheerder
zou er eigenlijk een keer moeten zijn geweest he...
maarja schijnt idd een kutfeest te zijn. zowiezo naar inQontrol, is nog "stukken" goedkoper... meer DJ's. dus gevarieerder.. vraag me af of sensation zo geweldig is, white word het zowiezo niet, kan bij simpele trance alleen maar op een barkruk zitten en me evrmaken.. maarja misschien als de line-up bekend is... wat kost het deze keer, zitten we al op 100 euro of niet? ennum, wat zijnd e voor's en tegen?? soms lijkt het alsof de arena leuker is als je psv-fan bent tijden ajax feyenoord! dusssuhh kom op!!! laat is horen!!!!! kan dan zowiezo niet op vakantie, 50 uur per week werken hej, o techno en hardstyle vink allebij wel vet. maar vertel why should I, why shouldn't I??? greetings

Waarschuw beheerder
donateur
moet wel een mega goeie line up komen voordat ik mijn kaartje ga halen
sensation black moet harder
:bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kan iemand mij misschien uitleggen wat sensation black is???? nooit van gehoord

Waarschuw beheerder
whaha :P
ik ben zeker van de party :BOUNCE:
Waarschuw beheerder
ik denk(hoop) da er nu wel hardcore geprogameerd staat op het einde v/d avond.zeker gezien het succes van darkraver aflopen keer.
Waarschuw beheerder
ik ben er cker weten weer:D
vorig jaar was egt leuk!!!
ga dit jaar wel op vakantie maar pas na sensation.
en defqon mis ik ook cker niet!!!:P
helaas moet ik wel mystery land missen :cry: teringzooi.
maar ja kan niet anders.
Waarschuw beheerder
wowowwowowow... hardcore op het eind van sensation?
Waarschuw beheerder
donateur
laatste half uur was een beetje hardcore...

maar dit jaar geen Sensation voor mij... 2 keer
geweest, goed vermaakt, maar toch te prijzig voor
wat je krijgt (vind ik)

Waarschuw beheerder
donateur
laatste halfuur maar,
daar ga ik zeker niet zo veel
geld aan uit geveh
als er michel de hey en nog
wat van die saaie dj's op
staan ga ik zeker niet
maar zal wel lekker commercieel
wat dachten jullie van outblast
en nosferatu bij de line up te zetten
beginnen het hardtrance en hardstyle
dan oldschool en dan voor de
diehards hardcore
ik zou het wel wete
Waarschuw beheerder
Ach zout op joh, michel de hey is teminste nog iemand die wat van dat feest maakt. Vind het echt een slechte achteruitgang als ze dit jaar meer hardcore erbij gaan pleuren, vorig jaar was het al verhardstyled :S
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik niet heen ga....ik vind 60/70 euro echt te veel geld voor een feessie.....daarvoor kan ik bijna naar twee andere feessies en dan doe ik dat liever!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga er wel weer heen dit jaar. Ik heb mijn vakantie tussen Dancevalley en Mysteryland in gepland. Dan mis ik dus waarschijnlijk alleen de ffwd en daar ben ik afgelopen jaar geweest, dus dan neem ik die volgend jaar wel weer een keer mee.
Waarschuw beheerder
slechtse feest van het jaar!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja het niet echt een makkelijke datum.. ff kijken hoe het loopt ;-)
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga zeker weer...

Afgelope jaar was echt top (Y)

Alleen takkyu ishino vond ik minder, maar dat maakte darkraver helemaal goed..
Net toen ik bijna lag te pitte in de tribunde het laatste kwartiertje komt hij opdagen.
EN OF IK WAKKER WAS :P

Waarschuw beheerder
Ga zeker weer dit jaar! Afgelopen 2 jaar de black-edities geweest, beiden vermaakt. Wel leuke bijkomstigheid vond ik dat ik dit jaar op sensation black om 12 uur 18 wordt, wat natuurlijk wel om een feestje vraagt ;)
Hoop trouwens dat ze zich niet makkelijk afdoen met de line-up, maar weer wat echte knallers erop zetten... in ieder geval Sven Vath in het techno-vak!
Waarschuw beheerder
en als afsluiter Marco Remus ;)
Waarschuw beheerder
sensation komen van die mensen die voor het eerst naar een feestje gaan.
snap echtniet wat mensen er leuk aan vinden!
Waarschuw beheerder
Boeien!!!

Laat die mensen ook lekker gaan. Niet iedereen kan zo'n doorgewinterde die-hard als jij zijn... :-S
Waarschuw beheerder
I'm there!!!
Waarschuw beheerder
Ik ga niet , ben dan op vakantie , trouwens
Hardcore is beter!!!!!!!!!! :)
Waarschuw beheerder
geef mij maar gewoon qlimax in gelderdome
teminste hele avond beuken dhuh
Waarschuw beheerder
ik ga er ook zeker heen ! net als vorig jaar !
Waarschuw beheerder
Sensation is een feest dat ik zeker niet wil missen net als Qlimax dus daar ga ik zeker weer naartoe!
Stadion feesten vind ik echt super man, de hoeveelheid, de show en natuurlijk zal de line up dit jaar vast wel goed zijn :bounce:
Waarschuw beheerder
Wil dit jaar ook wel eens naar Sensation Black idd.. tis pcies 2 dagen voor mn vakantie :p
Maare... iemand een idee wat de kaartjes gaan kosten dit jaar?? Heb et nog nergens kunnen vinden :s
Waarschuw beheerder
ik ga ervan uit dat het net als vorig jaar 60 euro gaat kosten
belachelijke prijs maar heb het er zeker wel voor over (B)
Waarschuw beheerder
50 euro entree + dat 10tje voor ID-T magazine :)
Waarschuw beheerder
Ik gaat dit jaar zekers naar Sensation black, en zit zekers niet in de knoei met mijn Plannen voor vakanties:D

Dus FEESTUH!!!!
Waarschuw beheerder
nouw op dat ID&T magazine hoef je niet te rekenen :s. Heb em geloof ik het hele jaar 2 keer gehad ofzo. je wordt gewoon keihard genaaid met dat 10tje extra!
Waarschuw beheerder
Ik niet krijg em elke maand, keurig op tijd :)
Waarschuw beheerder
Voor mij geen SS-Black meer. Hoef echt geen hardstyle te horen als ik ga feesten.

De 1ste sensation blijft gewoon de beste. Blij dat ik daarbij was (Y)

Waarschuw beheerder
ben dit jaar weer aanwezig denk ik!
twee jaar geleden wel geweest maar toen vond ik het niet zo super!
afgelopen jaar schijnt het wel vet te zijn geweest dus ik hoop dat het dit jaar ook weer flink:bounce: is:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga net op die dag naar spanje..:(:(:( dus ik ga um missen....

Waarschuw beheerder
ik ga er heen ben er nog nooit geweest dus ik zie het wel !!
Waarschuw beheerder
ik ga er zeker heen, moet mijn vakantie nog plannen dus kan er rekening mee houden ;-)

Waarschuw beheerder
ik ben er zekerzzzzzzzzzz :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik ga zeker naar White. Black weet ik nog niet de Line-up moet heel goed zijn dan koop ik een kaartje.
Tip voor ID-T gooi Techno en Hardstyle eens door elkaar maar dan wel met de Dj's Marco Remus,Christian Varela en laat eens Rush afsluiten inplaats van een hardstyle dj. Rush knalt hem door en die hardstylers houden niet echt vaak het tempo erin. Mijn mening!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dit jaar ook een keertje kijken we regelen wel weer een busje, wordt weer vetjes :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik ga zeker dit jaar!!!! eerst naar the white edition en daarna gewoon vol gas naar zwart!!!!!

Word een dik feestje
x
Waarschuw beheerder
Tip voor ID-T gooi Techno en Hardstyle eens door elkaar maar dan wel met de Dj's Marco Remus,Christian Varela en laat eens Rush afsluiten inplaats van een hardstyle dj. Rush knalt hem door en die hardstylers houden niet echt vaak het tempo erin. Mijn mening!!

Dit was nou net het concept shockers..en dat hebben ze laten vallen ik vrees dus dat ze dit nu niet bij sensation terug laten komen..helaas misschien maar misschien ook wel begrijpelijk he..
Waarschuw beheerder
ik ga maar weer ff kijken daaro heb hem vorig jaar gemist. dat was trouwens de enige x.
hoop wel dat ze wat knallers op het podium zetten
Waarschuw beheerder
ze moesten techno gewoon bij sensation white droppen .
hardstyle en hardcore bij sensation black(y)

Waarschuw beheerder
na 2 keer black te zijn geweest dit jaar white. ookal trekt de muziek van black me meer: op black is de sfeer gematigd en agressief en white meer mooie vrouwen:D
Waarschuw beheerder
Agressief? Uuhm ik weet niet hoe jij Sensation dan beleefd maar ok...
Black: kom je voor de muziek
White: voor de looks en de show

(PERSOONLIJKE MENING!!!) zet het er maar vast bij...
Waarschuw beheerder
donateur
nouw op dat ID&T magazine hoef je niet te rekenen . Heb em geloof ik het hele jaar 2 keer gehad ofzo. je wordt gewoon keihard genaaid met dat 10tje extra!

Ik heb hem tot nu elke keer gekregen. Misschien moet je gewoon is een keer bellen naar ze?

laatste half uur was een beetje hardcore...

En de megamix dan? Allemaal hardcore van vroeger. Toen werd het pas leuk. Die japanner die voor de megamix draaide was echt ***.

Ben trouwens heel benieuwd naar de prijs. Het zou me niet verbazen als ze er dit jaar 5 euro bovenop gooien.

Waarschuw beheerder
hhaaha, hakkuh in de ArenA :P

wel vet opzig..(Y)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
das toch van die geldzuigers ID&T :kots:

1x geweest echt nooit meer :jaja:

Waarschuw beheerder
kzie wel oft leuk is haha anders word et 1x en n00it meer :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lijkt me leuk om een keer mee te maken, helaas misschien niet helemaal mijn smaak qua muziek, maar hopelijk ook een sensation gold...
Waarschuw beheerder
Ik ben er bij !!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
daar ga ik echt niet heen want er hangt daar altijd zo`n grafstemming
Waarschuw beheerder
vorig jaar was te gek en de muziek was ook heel goed opbouwd.. techno-hardstyle-oldskool.. je moet er van houden..:respect:
ik ben er echt wel weer bij in 2004! :xtc:
Waarschuw beheerder
Ik ben elk jaar nog geweest, en dit jaar natuurlijk ook weer. Ben net twee dagen terug van vakantie als sensation black is ben dan nog helemaal in de feeststemming. De kaartverkoop start in april als ik het goed heb de 24 specel treatment en de 26 de gewone kaarten. De prijs weet ik niet helaas. Ik raad aan om te gaan de muziek is echt vet!!!!!!!

Waarschuw beheerder
jaja ben dr opzekker bij dit moet ik egt niet gaan misse

Waarschuw beheerder
Dit wordt een Spetterende feest!
Jaajjaa ik ben er Standaart duss ik ga het niet miSsuh!!
Let's Party!!

Waarschuw beheerder
Bianca_24 : heb ik ook gehad met id-t magazine: moet je id-t bellen of mailen dan krijg je binnen een paar dagen dat blad in de bus.

Waarschuw beheerder
Had ik vanaf vorig jaar al rekening mee gehouden....

Ik ben zekers van plan om te gaan! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Never again zet ik voet in die kutarena voor dat kutfeest :bah:
Veeeeel te massaal! Niet voor mij weggelegd!
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Ledaaaaaaa (L) ;P

Waarschuw beheerder
Jammer, Ledda kom ik dus niet tegen! :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Maus :lief:
en nee luckystar niet daar nee.. :-)

Waarschuw beheerder
donateur
ben er nog nooiot geweest en denk dat ik er dit jaar ook weer niet naartoe ga!:D

Waarschuw beheerder
ben er zeker bij(f)

Waarschuw beheerder
Dan wordt het maar Ahoy Ledda! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jah dit jaar weer sensation :D kvind de arena (Y) :D

Waarschuw beheerder
donateur
dan wordt het zeker de ahoy!!!
Nightmare here we come!!!! :devil:
10 x liever de ahoy dan de arena O:)

Waarschuw beheerder
ik ga dit jaar ook zeker weer!!!
ga dan voor de derde keer en ieder jaar wordt het alleen maar beter!!!
waar het gegeven wordt maakt me niet uit als het maar gezellig is!!!!

(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
we wachten eerst op de line-up,maar de arena is wel een top locatie duzz we zien wel
Waarschuw beheerder
Tilburg is ook weer aanwazig!

Waarschuw beheerder
ik hoop aanwezig t zijn maar twijfel ivm dat ik heb beloofd naar white te gaan en volgens betrouwbare bron wil ik dat dit jaar niet missen..
en ik wil nog naar zoveel feesten en op vakantie.. dussuh denk dat ik dit jaar de black maar eens over sla... (OF DE LINE UP MOET ZO BRUUT ZIJN ;) )
Waarschuw beheerder
Whaha SENSATION BLACK is een van de vetste feesten waar ik ooit ben geweet lekker hoe hard die muziek stond en zo hoort het. Hardcore in de Arena perfect man zo veel gabbers hardcore will never die en dat is vorig jaar al bewezen. Maar er zou een hardcore editie komen hebben ze vorig jaar gezegd nou van mij mag ie dit jaar komen. En aan de ene kant ken je het ook THUNDERDOME 2004 NOEMEN:d Ben zeker weten van de party weer dit jaar was er bij de 1e black bij en heb vanaf dat de muziek beter werd ongeveer bij die japanner non stop liggen stampuhhh als t 100 euro zou kosten dan zou ik er nog heen gaan. Maar laat dan ff dana luna deepack supermarco may the prophet en Promo komen dan hoor je niemand meer klagen HARDCORE NOTHING ELSE WILL STAND!!! MZZLS GR VAN GABBERPINDA4LIFE/GELEEN sEE YAH AT 10-07-2004!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 ghbo69: ik heb tot nu toe elke keer het blad keurig netjes op tijd gekregen.
Waarschuw beheerder
Met me feyenoord shirtje naar de arena :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vond het vorig jaar maar een bagger feest, behalve op het laatst werd wel aardig gedraaid.
Dit jaar ga ik zekers NIET. Trance en hardstyle/hardcore gaan niet samen op 1 feest zoals afgelope jaar.
beter DEFQON :D:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Jaja trance op sensation black?? Cker op andere sensation black geweest als mij dan? maja ik ga ckerz wel naar sensation black, vorig jaar naar allebei geweest. Jammer alleen van die techno in het begin, maar ieder zijn stijl. Vanaf de megamix wel flink geknalt hoor! stiekem een beetje hopen op meer hardstyle en nog wat hardcore, minder techno... Defqon ga ik trouwens ook zeker doen:D nu eerst ff uitkijken naar In Qontrol:P
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga er ook wel heen denk, verschuif me vakantie er in principe ook wel voor hoor.
Waarschuw beheerder
Gabberpinda is een zwabber en dit topic kan wel weer dicht...

Waarschuw beheerder
Ik ga zeker naar Sensation Black was vorig jaar ook heel vet!!:P

Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar niet naar SS vind 60 pleuro echt een beetje overdreven voor een feestje wat ik wel leuk vind :S

Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk ga ik wel weer heen ja..
Vorig jaar wel gelachen daarzo..
Dus wie weet..

Waarschuw beheerder
ja ik ga dr naartoe !! mn vakantie is een week of 2 later dus komt goed uit ! :P
Waarschuw beheerder
ikke ben er dit jaar voor het eerst niet bij. ik zit dan op tenerife. maar ja daar ken je ook wel feesten.

Waarschuw beheerder
Ill be there, geen vakantie dit jaar.
Waarschuw beheerder
ik ben zekerz weer van de party dit jaar, zijn er nog wat dames die met me mee willen??
Waarschuw beheerder
Ik wil zeker weer heen de vorgige keren waren ook zeker meer dan de moeite waard
En ik wil wel met je mee hoor Mr stuiterbal
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
voor maximaal 25 euro is het te overwegen.. netzoals vorig jaar :D hehe

Waarschuw beheerder
ik ben er nooit geweest en zal er ook nooit heen gaan, veel te veel slechte verhalen over gehoord. Er zal rond die tijd vast wel een leuk feestje zijn ergens...
Waarschuw beheerder
Jaja dat wordt weer lekker stampen 10 juli :P

Ben er cker bij!!

Waarschuw beheerder
donateur
hoezo moeilijk met vakantie?! ik ga naar awakenings, week r op naar loveparade, dan op vakantie (1week) ben met nature one en dancevalley en mysteryland dus weer terug :devil:
gewoon slim boeken!
Waarschuw beheerder
ik heb het zo geboekt de feesten waar ik heen wil ben ik er en dan lekka op vakantie en dan gaat het feestuh hier gewoon weer door :)
Waarschuw beheerder
ook aanwezig, de sfeer is ook gewoon suuuuuuuper! Maar aan't eind hardcore zou wel top zijn!!!!

Laten we ID&T masaal gaan mailen haha

Waarschuw beheerder
Ik neem me ieder jaar voor om te gaan...maar ben steeds te laat met kaartjes..ga deze keer echt snel kaarten halen...
Waarschuw beheerder
ik wil oowk zekersz gaan....

all1 wanneer begint de voorverkoop??>>

of ben k zow blond dat k dat nie weet!!<<>>>
Waarschuw beheerder
voorverkoop start op 24 april voor special treatment kaarten en op 26 april normale kaarten en VIP kaarten dacht ik
Waarschuw beheerder
Sensation Whack! :s

In 2002 was alleen de megamix losgaan.

Een oldschool edition zal zeker niet slecht zijn ;)
Waarschuw beheerder
Vorig jaar ook geweest en had et echt super naar mijn zin!! Dus dit jaar weer..
Opzekers!
(K)
Waarschuw beheerder
K zou graag willen, maar dan ben ik op vakantie....! Ook leuk toch:P

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha eerst line up afwachten dan kijken of het me 60 euro waard is :D

(vast niet :P )
Waarschuw beheerder
Ik neem me ieder jaar voor om te gaan...maar ben steeds te laat met kaartjes..ga deze keer echt snel kaarten halen...

Dan wacht je zeker tot NA het feest ofzo :-D

Je kon dit jaar tot vlak voor het feest nog kaarten voor White kopen en bij de White edition kon je nog gewoon kaarten kopen voor de Black edition.
Waarschuw beheerder
White was binnen een week uitverkocht hoor...volgens mij bedoel je Black :)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
O kut, da's waar joh...ff kijken hoe ik dat ga oplossen. Ik zit iig liever in Salou dan op Sensation Black.

Waarschuw beheerder
Jaaah man!!
Ik ga Ckersss eerst FEESTEN dan lkker naar de BAHAMAS MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!aaaaaaaaaaaaahhhhh ik heb er zón zin in Ouwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lkkker los uit juh DAK gaan!!!
Ik ben er dit XXXXXXXXXXXXXXXXXX CkerxxxxxxxZzz aanwezig!!!!!

Waarschuw beheerder
bounce:This is GoNna be 100% Sensation BLACK 2004!!
Een spetternd feest wordt het!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ja wil zeker gaan maar idd die vakantie zit altijd in de weg, vorig jaar ook maar ben zkers van plan er omheen te boeken :P
Waarschuw beheerder
Ik ben zeker weten van de partij. Ik heb geluiden gehoord dat er e.e.a. gaat veranderen op de black edition, naar alle waarschijnlijkheid zal er hardcore bijkomen.. Natuurlijk vanwege het succes van Darkraver afgelopen keer, was echt tegen ALLE verwachtingen in, hardcore in de arena....

alleen nu ben ik benieuwd, welke stijl valt af, techno of hardstyle....

Heb er iig al dikke zin in :jaja:
Waarschuw beheerder
Ga un week later op vakantie en heb dr inderdaad wel un beetje rekening mee gehouden :D. Hoop echt dat ze meer hardcore gaan draaien!!!
Waarschuw beheerder
ik ga cker weten na sensation black :D
vakantie nog nie geboekt dus gaat wel goed komen!

Waarschuw beheerder
donateur
Kwil eerst de line up zien voordat ik weet of ik naar Sensation ga.... :jaja: als ze weer 2 goeie techno dj's boeken dan kom ik!! (Y)
Waarschuw beheerder
Ik zit ook zeker te wachten op de line-up. Ik hoorde dat er een verrasing kom t of zoiets. Hoop niet dat ze er weer een dj boeken en niet van te voren aankondigen. Was ik thuis hoor ik opeens dat darkraver eindige. Wat een KUT streek!!!
Waarschuw beheerder
Dan heb je cker niet goed opgelet!!
De hele nacht heb ik verhalen gehoord dat de Darkraver zou afsluiten!!! en je was wel errug vroeg thuis!! van cker een vet feestje!!!

DIT JAAR WEER :D :bounce:

Waarschuw beheerder
Nou wil er wel heen ja.... en ga pas later op vakantie!!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
dit jaar cker vorig jaar was ik er niet maar ik hoor alleen maar goede verhalen duzz Sensation Black here i come!!!
Waarschuw beheerder
100% zeker dat ik weer aanwezig ben!!!!
Waarschuw beheerder
wanneer begint de kaartverkoop eigenlijk of is die al begonnen???

Waarschuw beheerder
bilsation :S :bah:
Waarschuw beheerder
de line up is nog nie bekent dus kaartrverkoop ook nog nie wie weet er trouwens al wat van de line-up????????

Waarschuw beheerder
oke ik ga zeker! vakantie bouwen we er wel omheen! :P
Waarschuw beheerder
donateur
kaartverkoop:
Special treatment:24 april
Normal tickets: 26 april.

Ik ga zeker wel weer vorig jaar was het erg vet een dampende arena en om een uur of half zes begint het boven je harsus licht te worden das wel een cool effect:D:D.
En waarschijnlijk word de line up in april wel bekend gemaakt aangezien eind april de voorverkoop begint.

Greetzzzzzzzzzzzz
Waarschuw beheerder
Wat zit iedereen nou te jenken dat t 60 euri is...nee mensen die 40 euri uitgeven voor 90 minuten concert van MarcoB sporen niet! En dan nog...die 60 euri kan er ook nog wel bij bij de, laten we t netjes houden, 1500 euri die je opmaakt in spanje ofzo...Of nie soms... De eerste black was bout(op dana na) de 2e heb ik een herkansing gegeven met gevolg dat ik er dit jaar weer zekers bij ben!! :respect: 4 ID&T
Waarschuw beheerder
et enigste leuke was dan ook dat Darkraver afsloot!!!

Waarschuw beheerder
Als de line-up me aanstaat ga ik, maar heb daar wel me twijfels over aangezien de line-ups van id&t feesten sowieso tegen vallen.
en vind dat er voor 60euro een dikke exclusieve line up mag staan!
Waarschuw beheerder
Line up is beters als voorgaande jaren dusss :)
Waarschuw beheerder
haha sensation black, commerciele kutzooi met maar maar 6 djs ofzo gaan dan naar mysteryland
Waarschuw beheerder
Wat een bagger lineup voor zo veel geld. Idioten-helemaal geen techno meer, ze zijn helemaal de weg kwijt van ID&T :kots:

De enige goede dj is Promo. En Luna maar die kun je elk feest zien, is dus niks bijzonders meer.
Waarschuw beheerder
voor mij word het defqon daar komme ze ook en dat is minder duur en veel gezelliger

Waarschuw beheerder
De enige goede dj is Promo. En Luna maar die kun je elk feest zien, is dus niks bijzonders meer.

Luna toch ook ?

En trouwens Pavo is ook goed als ie een bak oude platen meeneemt :)
Waarschuw beheerder
Marcel Woods (y)
Yoji Biomehanica (y)(y)
Luna (y)(y)
Darkraver (n)
Pavo (y)(y)
Promo (y)

Kortom ik ben van de partij!!!!!! :bounce::bounce:
laatste aanpassing

Artiest Phenom
Waarschuw beheerder
nou die marcel woods en yoji biomehanica kennen beter thuis blijven :S
voor de rest ziet het er wel bruut uit :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind de line up er erg goed uitzien. Ben dit jaar dan ook zeker aanwezig. :bounce:

nou die marcel woods en yoji biomehanica kennen beter thuis blijven

Ik moet eerlijk bekennen dat ik hun niet ken. Wat voor muziekstyle draaien hun?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
trance en harddance enzo :S
Waarschuw beheerder
donateur
Okee, dus als ik pas laat kom mis ik niets speciaals? ;P

Waarschuw beheerder
ja idd uurtje of 12 dan ben je wel optijd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar kwam ik ook pas om 12 uur binnen, maar had net zo goed pas om half 3 kunnen komen. Vooral die Japanner, damn wat was dat saai zeg. Pas bij de megamix werd het knalluh!

Maar de line up voor dit jaar ziet er beter uit. Hoop dat het beter wordt dan vorig jaar want dat is me tegengevallen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja idd vanaf de megamix werd het toen pas lache.. nu zal pavo wel als 3e draaien.. dan megamix en dan luna dan darkraver en als laatste promo lijkt mij :D
Waarschuw beheerder
donateur
Idd, voor de megamix vroeg ik me echt af wat ik daar nou deed. Helaas heb ik wel Darkraver gemist. Baal ik nog steeds van.

Het kan ook zijn dat Darkraver afsluit. Tegenwoordig sluit hij elk feest af. Ik weet een ding, ik ga niet weg voor het feest afgelopen is.

Waarschuw beheerder
ahh heb je dat gemist?? was een leuk setje.. moet je ff die dvd kijke die je bij ze cd krijgt, dat is die hele set..

ja nou ik heb liever een knallend einde, dan dat eerst promo kneiterhard industrials draait en dan darkraver afsluiten met oldschool.. maja we zien het wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat heb ik gemist en daar baal ik nog steeds van. Heb de liveset gehoord en toen baalde ik nog meer dat ik het gemist heb. Heb geprobeerd om de dvd te bekijken, maar dan schieten mijn ogen vol met tranen omdat ik er niet bij was. :cry:

Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wie er afsluit. Mijn vrienden moeten ook niet zeuren dat ze eerder naar huis willen (wat ze wel altijd doen) want ik trap ze persoonlijk de arena uit en feest lekker in mijn uppie verder.

Waarschuw beheerder
hahahaha kom je maar bij mij staan, ik blijf zeker tot het eind :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga tot nu toe met 2 vrienden (een stelletje) en die blijven nooit tot het einde. Altijd gezeik met hun. In februari met ze naar XQ geweest en toen wilde ze al om 5 uur naar huis! :vaag: Ik had het zwaar naar me zin en ben dus ook maar gebleven. Achteraf was ik daar heel blij mee want anders had ik weer iets heel vets gemist. (Luna die early hardcore draait :kwijl: )

Ga proberen of ik een vriendin meekrijg. Die is wel in voor een feestje en zij gaat ook niet zo snel eerder weg.

Waarschuw beheerder
ja ik kon helaas niet naar XQ Luna.. had me kaartje moeten verkopen.. :(
ach die groep van ons blijft altijd tot het eind dus das wel mooi meegenomen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is balen. Het was echt een top feest. Het enige nadeel was dat mijn vrienden het al zo snel af lieten weten. Maar ja, heb me in mijn eentje ook prima vermaakt hoor. :bounce:

Ik heb niet echt een vast groepje. Elke keer gaan er weer andere mee. Het voordeel van dat stelletje is dat ze altijd wel te porre zijn voor een feestje maar vervolgens altijd vroeg naar huis willen. Ik zie het wel. Heb me in elk geval voorgenomen om dit jaar tot het einde te blijven. Hun zoeken het maar uit. Ik weet mijn huis na afloop wel te vinden, dus als ze eerder weg willen doen ze dat toch lekker?
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Sensation Black!!!

Die Line-up is echt niet normaal, nu wordt het echt gewoon heel de avond volle sjas!!!
marcel woods is goed te doen!!!
Yoji biomehanika is meesterlijk, draait geweldige muziek, draait tenminste nog wat fatsoenlijke muziek, zoals scot project producties!!!!!!!
Luna spreek voor zich natuurlijk!!!
Darkraver had niet gehoeven voor mij, waar draait hij nou niet? maar heb er geen moeite mee!!
Pavo is natuurlijk gewoon gaaf, draait altijd lekker!!!!
en promo......ja, das gewoon echt vet!!! hoewel hier de meningen nogal over verschillen!!!!

Over sensation black zullen de meningen nogal ver uiteenlopen, vele zullen dit feest beschrijven als "commerciele rotzooi" maar dan moeten die maar niet gaan, dan blijven de sfeerverpesters ook lekker thuis!!!! IK BEN ER IN IEDER GEVAL AAN WEZIG, AL MOET IK IN MIJN EENTJE!!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Sluit me aan bij die laatste reactie :) Voor sommigen is dit misschien een tegenvallende line up, voor andere juist weer niet. Ik vond andere jaren minder als deze...dus iedereen een keer zijn zin! Sensation is zowieso commercieel (alles van ID&T) dus dat is beetje onzinnig om te zeggen, dat weet je gewoon, dan moet je inderdaad gewoon niet gaan als je dat vind :)

Maare tot de 10e juli allemaal :)
Waarschuw beheerder
Wel leuke opbouw van hardhouse/dance(Woods,Biomehanika)naar Hardstyle(Luna,Pavo) en erna oldskkol(Darkraver) en afsluiten met vette Industrial met Promo, all1 btje jammer dat deze x darkraver en luna nie vervangen worden,die gasten draaien overal al. Btje originaliteit gehoopt mja al met al redelijke goeie line up
Waarschuw beheerder
donateur
60 euro en dan 6 dj's.....mmmmm wel erg aan de dure kant. Show en alle zooi eromheen is natuurlijk wel vet, merjeh 60 euro is wel veel...

Maar ja ik zie wel wa de rest hier bij mij in de buurt doet, misschien toch wel aanwezig, wie weet:D

Waarschuw beheerder
ik vind de line up echt bruut ik ga zeker naar black
white maar niet want dat word me wat te duur :P
hopelijk is de line up van white volgend jaar wat interessanter voor mij..

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:Ik ga dr zekers heen! Goeie line up..ik vind alleen marcel woods wat minder maja...voor de rest (Y)
Waarschuw beheerder
Ik ga naar sensation, me verjaardag vieren :D (goede smoes)!! en heb me vakantie dus ook later gepland en ook me Rijlessen na Sensation.... Beetje planning in je leven kan geen kwaad mensen!!
Waarschuw beheerder
Is da een beetje goed geluid in die Arena?
Waarmee kan ik het vergelijkem qua lokatie?>

Waarschuw beheerder
tsja line up is op zich best relaxed, jammer dat ze geen techno meer progammeren...alleen ik denk dat er een hoop fout publiek op gaat af komen, dus ik weet het nog niet...
Waarschuw beheerder
donateur
2 Timmy: op zich is de Arena qua geluid best een goede locatie. Waar je het mee kan vergelijken? Geen flauw idee. Je moet alleen niet aan de zijkant van de korte kant staan. Daar stond ik vorig jaar namelijk maar dan hoor je het geluid weerkaatsen en dat is heel irritant. Verder is het (y)
Waarschuw beheerder
commercieel nou en?? 9 van de 10 in deze stijl feesten zijn commercieel dus so what
Waarschuw beheerder
De Sensation White line-up vind ik erg jammer. Trance is definitief 'uit' voor ID&T blijkt maar weer eens, en ze richten zich nu dus vrijwel alleen op house, club en progressive.

De Sensation Black line-up is wel erg lekker... alleen Yoji Biomehanika? Hoe kan dat? Dacht dat UDC daar een soort van alleenrecht op had...
Waarschuw beheerder
donateur
Had graag naar Black gegaan waar het niet dat ik dan helaas net 2 dagen op vakantie ben :(. Niets aan te doen.

Ga wel naar White maar vind de line up van white minder dan die van vorig jaar.

Black was vorig jaar echt super. Met die vette megamix kwam ik helemaal los :D

Waarschuw beheerder
eerste sensation geweest. teveel techno ( voor als je er niet van houdt)
dana was dan wel lekkah :D
vorig jaar was ik op vakantie, dus helaas veel moeten missen had ik gehoord,
maar de line-up van deze sensation is zwaar relaxed. op marcel woods een beetje na dan maar die kan af en toe ook wel knalluh :D
en promo sluit af :jaja:
(als ie niet weer afzegd. heheheh
net als bij qlimax)
Line-up senation black: 2004

Darkraver

Luna

Marcel Woods

Pavo

Promo

Yoji Biomehanika

Waarschuw beheerder
zoooo zker relaxte line up word echt knallen
hier moet ik cker heen :D

Waarschuw beheerder
ALS ik zou gaan was het alleen voor Woods :)
Waarschuw beheerder
SO, absoluut vette Line Up. Yoji Biomehanika is absoluut "DAMASTA". Wordt weer lekker knallen van begin tot eind. Tword me eerste SENSATION, maar met deze line up wordt het absoluut :bounce: .

En voor mij is het geen probleem, want ik ga niet op vakantie dit jaar. Ben aan het sparen voor me huisje. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga zeker wel beuken:D:D:D
Waarschuw beheerder
Bij die 60 euro zal ook wel weer ID&T magazine zitten...

Waarschuw beheerder
daar doe je het ook voor :P
Waarschuw beheerder
Wordt deze keer ook weer toppie.

Yoji op Sensation wordt spektakel.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil er eignelijk naar toe gaan maar omdat ik je verplicht een ID-T magazine erbij neemt ga ik maar niet....

Waarschuw beheerder
donateur
ik krijg al 2 jaar gratis elke maand dat blad thuis :|

ontopic.... neej kga niet naar black dit jaar... jamemr dat ze er geen techno dj's tussen geplaatst hebben net als 2 jaar terug :-D

Waarschuw beheerder
Zeker vette line-up, vind die van white erg tegenvallen! Hadden ze voor het geld dat je ervoor betaald een stuk meer voor kunnen geven! Maar black ga ik zeker... en om 12 uur mijn verjaardagje vieren :D
Waarschuw beheerder
leuke line up ja maar ik denk niet dat ik ga geen zin in sensation!

Waarschuw beheerder
Net als op me foto hiernaast.....

Weer aanwezig!
Waarschuw beheerder
Ik hou me afterparty bij Sensation want dan benk net terug :)
Waarschuw beheerder
ik plan me vakantie wel zodat ik naar sensation kan :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
me gaat dit jaar voor het eerst :D

zou vorig jaar ook gaan maar toen zat ik met me luie ass in spanje :D si si sinior very likable :P

en ik ga allemaal jullie fotos onthouden en iedereen stalken !!! gnegnegne zo ben ik dan ook wel weer ja
Waarschuw beheerder
De line-up is dat jaar wel beter als de vorige jaren.Dus ik ga ook.
Waarschuw beheerder
Mij mag je altijd stalken. :p

Wordt weer knallen :yes:
Waarschuw beheerder
Op Yoji na, allemaal huis-tuin-keuken DJ's die iedereen al 100 keer gehoord heeft. Daar ga ik geen 60 euro voor neerleggen. ID-T moet maar eens met iets speciaals komen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom nou promo??????????? zet dan DJ Dano erbij maar promo????? die zuigt!!!!! dat is ook een thuiswedstrijd voor Dano :p

Waarschuw beheerder
ik vind de line up wel goed hor beter dan afgelopen jaren.. ik ga dus zekers.. en we hebben expres vakantie eind juli gezet ivm tilburgse kermis en sensation :)

Waarschuw beheerder
wat een geile line up :P
lekker geen techno dit jaar yoepie :D
vorig jaar werd ,k para
van die saaie jungle achtige techno :bah:

dit jaar duzz
hardtrance
hardstyle
en hardcore :bounce:

aanwezig :D
Waarschuw beheerder
vind de line-up top, zeker tegenover de andere jaren. Yoji, Luna en Promo :)

en darkraver mag wel weer afsluiten als vorig jaar

maar toch ga ik niet :P

Artiest Edzor-Madzor
Waarschuw beheerder
Kan hier best mee leven :)

Waarschuw beheerder
Waarom nou geen techno :(
Vorig jaar was de line up veel beter :yes:
Waarschuw beheerder
starscream heb je foto onthouden dus kijk maar uit gnegnegne

Waarschuw beheerder
donateur
idd Maris... jammer dat ze helemaal geen techno dj's meer geboekt hebben dit jaar!!
die keer met Chris Liebing was geweldig!!! (Y)
Waarschuw beheerder
Hell yea ik ga! Maar ik zit dan zeker niet in de knoei met mijn vakantie :)
Artiest Thozaa
Waarschuw beheerder
Ik ga ook wel... Met vakantie heb ik geen problemen maar mis hierdoor wel de eerste dag van de kermiz:no: das opzich wel beroerd.. Maarja mens moet keuze's maken in zijn leven:P
Waarschuw beheerder
Nee ik heb geen probleem met me vakantie,

ja ik ga er wel heen :D
Waarschuw beheerder
2 maris:
Nietus :P
Nu is beter, nu is black ook echt de harde versie
Maar ja, das persoonlijk
Kweet wel dat ik twijfelde om naar sensation black te gaan, maar nu ik de line-up zie ga ik ZEKER!
Waarschuw beheerder
donateur
ga dr zeker naartoe! vond het vorig jaar al vet en toen was de line-up maar zo zo... dus met deze line-up... :p
Waarschuw beheerder
Ja ik ga zeker heen maar met wie??
Ik ben mn party maatje kwijt :'(
Waarschuw beheerder
ahhh wat zielig :P
maare ga wel heen zo an de line up te zien :D
Waarschuw beheerder
Ik kan niet :( moet helaas op vakantie....:S:S
maja next time better...
Waarschuw beheerder
Zag net de eerste reclame op tv. Wel vreemd dat ze de site nog niet bijgewerkt hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
Jippppppppeij...ik ga lekker naar blackie..en 2 dagen daarna naar LLoret:P:P:P
Waarschuw beheerder
Already looking forward to it Poessie.:p

He Kim, dat gaat :bounce: worden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga niet op vakantie dat scheelt :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik vertrek dinsdag na sensation black naar zuid-frankrijk... want op zondag heb je ook nog es de Limburg Love Parade in 'my home-town' :p

Waarschuw beheerder
Iemand trouwens een idee of je bij die combi-tickets gewoon 1 ticket White krijgt en 1 ticket Black voor 100,25 of 1 ticket voor zowel Black als White???
Artiest Gonzo
Waarschuw beheerder
Aanwezig :yes:
(Y)
Wordt 2e x Sensation, vond de eerste x weinig aan, maar dat was 3 jaar geleden.
Nog 1x een herkansing voor ID&T
Waarschuw beheerder
gratis vip kaartje lalalala

Waarschuw beheerder
voor de deur liggen a.s zaterdag bij F-R
Waarschuw beheerder
heb ook kaartjes lekker losssse hahaha mazzelll
Waarschuw beheerder
Begint de verkoop a.s. zaterdag al@#$%^&*(....dat wordt roodstaan dan......
Waarschuw beheerder
donateur
sodeju wat is sensation black dit jaar op een mooi datum... :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker backstage hobbele gna gna

handig hoor konexies
Waarschuw beheerder
kutzooi die verkoop begint te vroeg , direct ben ik te laat met kaarten halen :S
Waarschuw beheerder
want op zondag heb je ook nog es de Limburg Love Parade

Inderdaad, eerst nog ff pit-stoppen in Geleen na Sensation :D
Waarschuw beheerder
Ik ga naar Sensation Black (en misschien ook white) :bounce:
En ik ga begin juni en in augustus/september op vakantie, dus hoef ik helemaal niets te missen :D:D

Waarschuw beheerder
Dit jaar kan ik eindelijk een keer naar Sensation Black omdat ik dan NIET op vakantie ben nog.. Normaal ben ik dan net paar dagen weg :'(!!

Duz dit keer ben ik erbij :bounce:!!
Straks kaarten halen in Adam!! :D:D:D!!
Waarschuw beheerder
60 pleurie voor zon bagger feest :s

en zon stom magazin staat niks in maar ik ben toch gratis abonee :d
Waarschuw beheerder
donateur
Sja 60,50 ze weten de prijzen tegenwoordig wel :S:S maargoed ik verwacht een gruwelijk feesie en dat mag best wat kosten he:D:D:D
Waarschuw beheerder
zo, tickets zijn ook binnen.:D

Black is nu ook uitverkocht.
Had de laatsten.
Waarschuw beheerder
Nee, ben om 16.00u nog na de winkel gewees, en heb gewoon kaartjes...als het uitverkocht is zal t direct op ID&T gezet worden lijkt me
Waarschuw beheerder
black is nog niet uitverkocht maandag kun je nog gewoon kaartjes halen :)
Waarschuw beheerder
ik ga er ook heen. maar eh...er staat hier dat een kaartje 57,50 kost maar ehh.. ik heb er 60,50 voor betaald :s
maak niet uit ofzo maar beetje vreemd.
Waarschuw beheerder
Administratiekosten. Heb je de laatste paar jaar op de maan gezeten ofzo? ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
heb mn kaartjeook binnen..... ernstig duur...... maja jemoet er wat wat voor over hebben. ik verwacht er iig wel wat van!

Waarschuw beheerder
Kep de hele nacht in Adam gelegen, maar de ST kaarten zijn binnen :bounce:!!

Ennuh het was precies 60 euro per kaartje.. wel zo gemakkelijk met al die mensen die 's ochtens om 8 uur de Free instormen met meestal contant geld.. misschien dat het daarom afgerond was.. ;)

Waarschuw beheerder
mijn kaarten zijn ook binnen :yes:
Waarschuw beheerder
kaarten zijn binnen en tis 60,5 euro voor kaartje dus niet lopen ijlen met je precies 60 euro voor een kaartje
Waarschuw beheerder
Ik ga lekker ook naar Sensation black!!!! Kaartjes heb ik zaterdag om 9 uur bij de Free Record gehaald, met me gare kop van de nacht dervoor haha, Maar goed het was het vroeg opstaan waar!!!

Black is nog steeds niet Uitverkocht, want een vriendin van mij heeft net ook nog een kaartje wegen te bemachtigen hier in Rotterdam!!!

Sensation Black here i COme!!!!

Waarschuw beheerder
kaarten zijn binnen en tis 60,5 euro voor kaartje dus niet lopen ijlen met je precies 60 euro voor een kaartje

Sorry hoor, maar het was echt 60 per stuk.. We hadden ook op iets van 61 gerekend, dus we zaten al vaag te kijken toen er 60 euro werd gezegd!! En ik heb contant betaald dus nee ik lieg niet.. ;)

Dus :P
Waarschuw beheerder
dus heel nederland betaald 60,50 en jij 60 euro hahahaha (Y)

Waarschuw beheerder
dus heel nederland betaald 60,50 en jij 60 euro hahahaha

Nou die 50 cent boeit me niet nee :S.. maar niet heel Nederland nee..
Iedereen die om 8:00 in de kalverstraat stond voor ST kaarten moest 60 euro betalen dus... :p

Maar boeiend verders....

Waarschuw beheerder
60 euro voor Sensation?? Hoezo je geld verneuken.

Waarschuw beheerder
donateur
tsja lay on........jij noemt t geld verneuken.......de ander vind t een goede besteding.....

ik bedoel ik zie mezelf ook geen geld uitgeven voor een concert van fransje bauer...... anderen hebben er wel meer dan 60 euro voor over.......
Waarschuw beheerder
Zijn er hier nog Belgen die naar de black gaan, want ik zoek een toffe date ;-) :kusje2:
Waarschuw beheerder
Jah ik ga naar Sensation Black...En Gratis :P

Waarschuw beheerder
Ook van de partij!!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
kwarm op met White en maak het feest af met Black
Black was vorig jaar ook ech lekkurr
kon alleen geen combi kaart kopen maar wel B&W afzonderlijk, dus ben ff genaaid voor 17,50 euro
Waarschuw beheerder
Ik ga lekker naar Black!Moet wel opschieten met die kaartjes!Anders is het net als White in een paar uur uiytverkocht!

Waarschuw beheerder
donateur
Black binnen een paar uur uitverkocht wordt denk ik lastig Tiger.........aangezien t dan 3 dagen geleden al uitverkocht had moeten zijn. :P
Waarschuw beheerder
ik heb mijn kaartjes ook binnen!!
HEB ER ZIN IN!!!

Marcel Woods opent, dan Yoji, dan Luna, dan Megamix, dan Darkraver, dan Pavo en afsluiter Promo, dus waarschijnlijk gaat Pavo ook beetje Hardcore draaien

Beterzzz :bounce:
Waarschuw beheerder
Kaarten geregeld dus ik ben ook van de party ... :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
binnen
Waarschuw beheerder
De Line-up is veelbelovend dit jaar.
Moet ik zeker meemaken!

Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe het met de kaartverkoop staat?
Zit momenteel in een financiële cryshler dus hopelijk heb ik nog ff de tijd om een kaartje te halen.
Line-up is echt een verbetering vergeleken met de afgelopen black editie's. Maar ja dat is weer jammer voor het technopubliek, maar beter voor mij :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik wil er ook heeeeeel graag heen :)
Kben alleen wel bang dat er teveel Techno word gedraaid :( En techno zuigt (6)
Maareuh Darkraver, Promo en Pavo (y)(y)
Waarschuw beheerder
luna gaat alleen hardstyle draaien

Waarschuw beheerder
Luna draait anders ook te vaak Techno:(
Dat vind ik echt minder aan sensation, je bent maar in 1 heeeeele grote zaal.
Dus wanneer een dj echt fuckin slecht draait,moet je daar 2 uur naar staan luisteren :S

Waarschuw beheerder
vanmidag kaartje gehaald dus ik ben van de partij
Waarschuw beheerder
IKKE ga ook!!! en nee , die vakantie die komt wel erna! haha Feeste!!!

Waarschuw beheerder
Kennie wachtuuuuuuuuuuh!

Ik heb er zin an! (wel toepasselijk 6 mei)

Waarschuw beheerder
Voor dat Pim Fortuyn vermoord werd zei hij over het regeren...... Ik heb er zin an!

Tis nu 6 mei, 2 jaar geleden werd ie helaas doodgeschoten.

En met ik heb er zin an. Bedoel ik zin in Sensation Black.

Tja.... ik weet t, een beetje ver gezocht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
VErrek, je hebt gelijk ja, haha terwijl iemand mij vandaag nog zei dat het 2 jaar geleden was :9

Waarschuw beheerder
ik moet nog een kaartje hebben wordt dus een duur feest denk ik
Waarschuw beheerder
Ik heb nog een paar kaarten van sensation Black te koop, ik vraag er 80 euro voor, wees er snel bij! :d :d :d lol
Waarschuw beheerder
donateur
je gaat toch geen 60euro neerleggen voor een indoorfeest :S

Waarschuw beheerder
je gaat toch geen 60euro neerleggen voor een indoorfeest

Dat moet iedereen toch lekker zelf weten. :[

Ben het een beetje zat dat afkraken van feesten en prijzen, daar zit echt niemand op te wachten hoor!!!!! :x
Waarschuw beheerder
Voor dat geld ga je 4 dagen knallen in tekoland
Waarschuw beheerder
2 mulitvit
60 euro voor een slechte line-up moet je gewoon afkraken... al kreeg je er geld bij wil ik niet eens :bah:
Waarschuw beheerder
Heb special gewcht met boeke totdat ik het kaartje in de pocket had :p,
Want zon feest mag je gewoon niet missen :D,
en bovendien tch wel un lekkere line up!!!
Waarschuw beheerder
60 euro voor zo'n feessie.. 2x geweest.. vorig jaar laatste keer.. je kon niet eens normaal meer lopen.. te druk.. te massaal.. te commercieel.. nooit meer voor mij.. maar goed.. have fun allemaal..
Waarschuw beheerder
donateur
Jeej

Ik ga VIP naar sensation black 8)

Ghehehe
Waarschuw beheerder
VIP? Vond je €60 niet genoeg;)
Maar ik ga dus ook, moet alleen nog wel even een zwarte broek kopen:D

Waarschuw beheerder
ik ben wel aanwezig, maar vorig jaar vond ik het niet zo geweldig, maar goed de line-up is wel een stuk beter dan vorig jaar :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook, ben benieuwd hoe het gaat worden dit jaar. Anders niet meer..!!
Waarschuw beheerder
donateur
VIP? Vond je €60 niet genoeg

Uh

Gratis B)

Waarschuw beheerder
Kzit gelukkig niet in de knoei met de vakantie :)
Sensation is 4 dagen voor mijn 18de verjaardag en kheb zo met mijn ouders overlegt dattik niet jarig wil zijn als ik op vakantie ben ! Gelukkig maar :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wij zijn ook weer van de partij. Vorig jaar prima vermaakt daar na de mega dan wel. Die mogen ze van mij er uitgooien en een dj'ke neerzetten, want de megamix sucks maar voor de rest leuk feessie :-)

Waarschuw beheerder
100 euro voor VIP tjongejonge :S echt gaar jonge dat sensation :S:S:S:S:S:S
Waarschuw beheerder
De kaartjes zijn idd duur....

Maar het feest is wel :bounce:

:D

Waarschuw beheerder
ik ga zeker naar sensation!! :yes:
heb m'n kaartje al in de pocket;-)

en ga dit jaar toch ni op vakantie dus das geen probleem!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kaartjes duur en line-up niet om aan te zien...
al zou ik kaarten krijgen dan zou ik nog niet gaan :P

maar voor degene die gaan :) have fun....
Waarschuw beheerder
Al zou je kaarten gratis krijgen......... dan nog zou je niet gaan. :-/

Natuurlijk :X

Het is dan gratis, kun je toch altijd even gaan kijken. Is wel zo beleefd.

Waarschuw beheerder
ik ga ook naar sensation black!
maar heb je er geen last van dat het zo snel licht word?? door dat dak??is dat niet heel irritant??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha daar heb je toch bijna op elk feest dat het licht is als je het eind hebt gehaalt :d
maar ik ga zeker naar black whoei

Waarschuw beheerder
Ik ben er ook! :D Licht is idd jammer! Zeker bij de opening.. vorig jaar was de opening erg gaaf, alleen dat t toen nog licht was beetje balen..
Waarschuw beheerder
ik heb nog twee special treatment kaarten te koop voor de black 75 e pstuk
Waarschuw beheerder
ik ben er ook :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanmiddag ff kaartjuh gehaald:) Nu duz 100% cker present:) Word me 1e Sensation, lijk me wel relax feesie:):bounce:

Waarschuw beheerder
al kreeg ik er 75 euries voor zou ik er nog niet heen gaan ;)
Waarschuw beheerder
Zow, gister even 7 kaarten gehaald en vandaag nog 2 halen!!

Wordt weer best daar!!
donateur
Voor welke mensen word het allemaal hun eerste sensation??

Voor mij ook... Ben best benieuwd aangezien de meningen behoorlijk verschillen...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1916, 2460}
Waarschuw beheerder
Kaarten zijn uitverkocht, vanmiddag bij FRS geweest en er was niks meer behalve Vip kaarten
Waarschuw beheerder
:o echt waar???

Ik zal gelijk eens gaan bellen dan!!!

....................

Dan zal ik als ik jouw was maar een ander verkooppunt zoeken!!! kaarten zijn er nog namelijk!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik had mijn kaartje al gelijk de 1e dag :D

Wordt mijn 2e Sensation en heb er weer zin in!
Vorig jaar veel kippevel momenten gehad, erg goed geamuseerd, mja ieder zijn ding he.

Ben blij dat dit jaar de techno is weggevallen en er hardcore/oldschool bij komt, dat was voor mij wat minder vorig jaar.

Maar voor degene die nog nooit geweest zijn, zeker gaan! Je meot sensation gewoon eens in je leven hebbe meegemaakt is mijn mening...
Waarschuw beheerder
Heb net nog 2 kaarten gehaald dus is helemaal nog niet uitverkocht!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik twijfel nog lalala.. zal ik gaan, zal ik niet gaan, zal ik gaan.. of toch niet.. 8)

Waarschuw beheerder
Ik ga ook word zeker toppie ik ben niet zo'n zwartkijker wat vakanties betreft ben namelijk net terug van mijn 4 maanden durende wereld reisje whooohoooo sensation here i come!!!

Waarschuw beheerder
kheb er zin in:D

Waarschuw beheerder
:yes: van de partij
Waarschuw beheerder
weer er al iemand iets over het tema dit jaar en welk tema nr enzo?

Waarschuw beheerder
ik ga ook en ga de 30e juli lkkr op vakantie!!!!
Waarschuw beheerder
Is het nog niet uitverkocht???

Ik was gister bij FRS en er waren helemaal geen kaarten meer alleen VIP kaartenvoor een dikke 100euro per stuk
Waarschuw beheerder
Als't uitverkocht was zou't toch wel op de site staan van ID&T?
Waarschuw beheerder
Zekerzz wel naar Black...
Hoop dat Darkraver gaat knallen
Waarschuw beheerder
Sensation black bijna uitverkocht

Kaartjes voor Sensation white zijn al weken niet meer te krijgen en de tickets voor black zijn inmiddels ook bijna uitverkocht. Op het moment van het schrijven van dit bericht zijn er nog precies 3645 kaarten te krijgen. Wees er snel bij....

Bron: ID&T.com 1-6-2004
Waarschuw beheerder
donateur
kaartjes binnen (y) :yes:
Waarschuw beheerder
Ja ik ga uiteindelijk toch maar :yes:
BEetje instampen met marcel woods en die gekke zot Yoji, en daarna volledig uit de pan en op het eind dikke industrial!! (L) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahah gas erop jah..
dit jaar niet op vakantie alle feeste af...:P

Waarschuw beheerder
Haamstede aanwezig....:D-_:bounce:_-
Waarschuw beheerder
En ik heb vanavond nog kaartjes gehaald bij Ticketbox verkooppunt.

Dus aanwezig en nog zeker niet uitverkocht.

Waarschuw beheerder
2 mulitvit
60 euro voor een slechte line-up moet je gewoon afkraken... al kreeg je er geld bij wil ik niet eens

wat ik dus al zei: hier zit ik niet op te wachten hoor....:(
Trouwens ik vind het wel een goeie Line-up en jij niet, ieder zn eigen mening :D

Waarschuw beheerder
me is there!!! :D

Waarschuw beheerder
jalalalaaaaa ik heb wel zin

Waarschuw beheerder
Tuurlijk ben ik van de partij! Die mensen die hier alleen maar interessant komen doen en feesten lopen af te kraken, die zitten waarschijnlijk zelf elk weekend hun krantenwijkfooi te verdrinken in een uitgerookt jongerenhol in de provincie. Met subsidie en de altijd heftige local hero dj.

Waarschuw beheerder
donateur
is het trouwens uitverkocht??
Waarschuw beheerder
Nog niet uitverkocht.Hou ID&T.com in de gaten.

Waarschuw beheerder
Heb er weer zin in!!! DARKRAVER RULEZZZ
Daarna afterParty in de ZINO in TILBURG en daarna naar de MAC.....YAH

Waarschuw beheerder
donateur
Zker zin in!!!!
T is precies in mn vakantie...
:P
Waarschuw beheerder
ben present.
Kaarten nog te krijgen via www.ticketbox.nl
Promo Als afsluiter kan niet beter!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er ook bij! :D

Vanmiddag nog een kaartje gekocht. :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik ben ook zeker van de partij !!!

Vakantie sla ik dit jaar even over..
Waarschuw beheerder
donateur
Kaartje is sinds kort binnen..:bounce:

Waarschuw beheerder
Ik :D

Waarschuw beheerder
Jaaaa ik ga ook!!!!! :D :jaja:

:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
Na mijn ervaring van White gister, nog veel meer zin in Black.....

Gaat cker helemaal top worden........

:bounce::bounce:

Waarschuw beheerder
Wordt de eerste keer voor mij!!!

ben benieuwd! maar aan de dj's zal het niet liggen....

Waarschuw beheerder
het zal je goed bevallen (Y) 1e x is altijd zwaar mooi!i!
Waarschuw beheerder
donateur
Ff een vraagje ,ik hoor geruchten
dat er kluisjes waren op White??

Iemand die hier meer van weet??

Zou wel handig zijn:D
Waarschuw beheerder
Ja er zijn kluisjes in de buitenring(beneden) wel beperkt aantal
Waarschuw beheerder
donateur
Thnx Nomizz (K)
Waarschuw beheerder
Volgens mij zijn het er 5000, en ik hoorde ook dat het je om 9 uur al naar binnen kon?
Jammer dat je geen kluisje kan reserveren haha :9
Waarschuw beheerder
I iz gonna dis blingin masseave gavrin'. shall we all heezie up an' stamp our feet on da ground? cheers

Waarschuw beheerder
gelukkig gaat let's dance een kluisje voor mij huren :9
Waarschuw beheerder
Ja, omdat je het zo lief vraagt :9

Nog 2 nachtjes!!!! :):):)
Waarschuw beheerder
Oehhhhhhhh!! Lekker knallen daarzo!!! (K)
Waarschuw beheerder
allemaal stuiterende dames en heren die allemaal
verliefd zijn.. hehe.. dusssssss.....
Waarschuw beheerder
Ga jij nou nog steeds alleen?
Waarschuw beheerder
yes.. maar dat boeit niet..
't lijkt me heel lijp.. wel een beetje jammer
dak dan zolang in de auto moet zitten alleen.. maar goed.. flinke dosis jazz... blijven we wel wakker van.. hahaha.. maar ja.

10/11 uur benk er wel .. dan ook wel alvast bij de zuidkant van't podium... als ik dat dan vind..

Waarschuw beheerder
YEPZZZ.....Cker weten Black....en beachpop 25 juli.......en dancevalley 7 augustus.......en 25 augustus op vakantie........MWOOAAAHHHHHHHH!!!!!! Leuke zomerrrrrrrrrrrrrrr...

Waarschuw beheerder
ben zkers morgen van de party,al heb ik helaas mijn vakantie al achter de rug,ben namelijk net woensdag terug gekomen ,beetje vroeg maar ja nu kan ik tenminste bij de black editie een keer aanwezig zijn

partypeoples see you all tomorrow,heb er zin in :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
jah ik moet maar zin maken
voor zo veel geld!
Waarschuw beheerder
Ik heb alsnog ook maar een kaartje gehaald, heb te lang niet kunnen :bounce: dus vanavond word weer lekker avondje losgaan:p
Waarschuw beheerder
voor de mensjes die niet terug hebben gelezen..

stuiter/stampmeet 2 uur zuidkant podium, scherm..

mkay!

ps hebben er nog mensen een lift nodig vanuit 't noorden?.. zitten met 1-2 man in auto, kan meer bij..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb zin in vanaaf!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Volgend jaar DJ Dano als afsluiter???? Promo was erg lekker vind ik zelf :-).