1 volger · 6962x bekeken
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 10 juli 2004 om 21:00 |
Je ken beter naar Mysteryland gaan hoor, daar st aat een Flugel apres ski tentje 
bij HELP en dan opmaak smilies
https://partyflock.nl/SECTION/help/ACTION/smileys/TYPE/user
is toch niet so heel moeilijk
https://partyflock.nl/SECTION/help/ACTION/smileys/TYPE/user
is toch niet so heel moeilijk
ene helft techno van de nacht, de andere helft beetje hardstyle, nou wat een feesie hebbiej dan voor 70 euro...
Ben van de partij..alleen eerst nog ff Luna.
er zijn veel betere feesten als dit die nog veel eerder zijn, waarom hier zon hype over, grrrr 
laatste aanpassing
Ik ga nog niet naar dat kutfeest al had je het graag
Offcourse... het standaart feest waar iedereen heen gaat, je weet de line up nog niet eens, dadelijk komen er zulke kut dj's
dj's waar ik niet van hou bedoel ik eigenlijk
techno niks voor mij
ja maar dan zou ik helemaal niet gaan, dan betaal meer dan 60 euro voor minder dan de helft van de nacht, zonde toch

ik ga zeker weten wel naar Black
vorig jaar vond ik het super en heb me heel goed vermaakt met de vrienden met wie ik toen was
3 dagen later ga ik naar Spanje dus moet wel effe voor feesten he
mare ja de line-up telt ook mee
is die niet goed dan gaat het geld mee naar Spanje en anders maak ik het op op Mysteryland of op Dance Valley en misschien wel allebij
vorig jaar vond ik het super en heb me heel goed vermaakt met de vrienden met wie ik toen was
3 dagen later ga ik naar Spanje dus moet wel effe voor feesten he
mare ja de line-up telt ook mee
is die niet goed dan gaat het geld mee naar Spanje en anders maak ik het op op Mysteryland of op Dance Valley en misschien wel allebij
ja ik begrijp je 
zou er eigenlijk een keer moeten zijn geweest he...
maarja schijnt idd een kutfeest te zijn. zowiezo naar inQontrol, is nog "stukken" goedkoper... meer DJ's. dus gevarieerder.. vraag me af of sensation zo geweldig is, white word het zowiezo niet, kan bij simpele trance alleen maar op een barkruk zitten en me evrmaken.. maarja misschien als de line-up bekend is... wat kost het deze keer, zitten we al op 100 euro of niet? ennum, wat zijnd e voor's en tegen?? soms lijkt het alsof de arena leuker is als je psv-fan bent tijden ajax feyenoord! dusssuhh kom op!!! laat is horen!!!!! kan dan zowiezo niet op vakantie, 50 uur per week werken hej, o techno en hardstyle vink allebij wel vet. maar vertel why should I, why shouldn't I??? greetings
maarja schijnt idd een kutfeest te zijn. zowiezo naar inQontrol, is nog "stukken" goedkoper... meer DJ's. dus gevarieerder.. vraag me af of sensation zo geweldig is, white word het zowiezo niet, kan bij simpele trance alleen maar op een barkruk zitten en me evrmaken.. maarja misschien als de line-up bekend is... wat kost het deze keer, zitten we al op 100 euro of niet? ennum, wat zijnd e voor's en tegen?? soms lijkt het alsof de arena leuker is als je psv-fan bent tijden ajax feyenoord! dusssuhh kom op!!! laat is horen!!!!! kan dan zowiezo niet op vakantie, 50 uur per week werken hej, o techno en hardstyle vink allebij wel vet. maar vertel why should I, why shouldn't I??? greetings
wowowwowowow... hardcore op het eind van sensation?
donateur
laatste halfuur maar,
daar ga ik zeker niet zo veel
geld aan uit geveh
als er michel de hey en nog
wat van die saaie dj's op
staan ga ik zeker niet
maar zal wel lekker commercieel
wat dachten jullie van outblast
en nosferatu bij de line up te zetten
beginnen het hardtrance en hardstyle
dan oldschool en dan voor de
diehards hardcore
ik zou het wel wete

daar ga ik zeker niet zo veel
geld aan uit geveh
als er michel de hey en nog
wat van die saaie dj's op
staan ga ik zeker niet
maar zal wel lekker commercieel
wat dachten jullie van outblast
en nosferatu bij de line up te zetten
beginnen het hardtrance en hardstyle
dan oldschool en dan voor de
diehards hardcore
ik zou het wel wete
Ik denk dat ik niet heen ga....ik vind 60/70 euro echt te veel geld voor een feessie.....daarvoor kan ik bijna naar twee andere feessies en dan doe ik dat liever!! 
slechtse feest van het jaar!
laatste aanpassing
Ga zeker weer dit jaar! Afgelopen 2 jaar de black-edities geweest, beiden vermaakt. Wel leuke bijkomstigheid vond ik dat ik dit jaar op sensation black om 12 uur 18 wordt, wat natuurlijk wel om een feestje vraagt 
Hoop trouwens dat ze zich niet makkelijk afdoen met de line-up, maar weer wat echte knallers erop zetten... in ieder geval Sven Vath in het techno-vak!
Hoop trouwens dat ze zich niet makkelijk afdoen met de line-up, maar weer wat echte knallers erop zetten... in ieder geval Sven Vath in het techno-vak!
sensation komen van die mensen die voor het eerst naar een feestje gaan.
snap echtniet wat mensen er leuk aan vinden!
snap echtniet wat mensen er leuk aan vinden!
geef mij maar gewoon qlimax in gelderdome
teminste hele avond beuken dhuh
teminste hele avond beuken dhuh
ik ga er zeker heen, moet mijn vakantie nog plannen dus kan er rekening mee houden 
Ik ga zeker naar White. Black weet ik nog niet de Line-up moet heel goed zijn dan koop ik een kaartje.
Tip voor ID-T gooi Techno en Hardstyle eens door elkaar maar dan wel met de Dj's Marco Remus,Christian Varela en laat eens Rush afsluiten inplaats van een hardstyle dj. Rush knalt hem door en die hardstylers houden niet echt vaak het tempo erin. Mijn mening!!
Tip voor ID-T gooi Techno en Hardstyle eens door elkaar maar dan wel met de Dj's Marco Remus,Christian Varela en laat eens Rush afsluiten inplaats van een hardstyle dj. Rush knalt hem door en die hardstylers houden niet echt vaak het tempo erin. Mijn mening!!
Dit was nou net het concept shockers..en dat hebben ze laten vallen ik vrees dus dat ze dit nu niet bij sensation terug laten komen..helaas misschien maar misschien ook wel begrijpelijk he..
ze moesten techno gewoon bij sensation white droppen .
hardstyle en hardcore bij sensation black
hardstyle en hardcore bij sensation black
nouw op dat ID&T magazine hoef je niet te rekenen . Heb em geloof ik het hele jaar 2 keer gehad ofzo. je wordt gewoon keihard genaaid met dat 10tje extra!
Ik heb hem tot nu elke keer gekregen. Misschien moet je gewoon is een keer bellen naar ze?
laatste half uur was een beetje hardcore...
En de megamix dan? Allemaal hardcore van vroeger. Toen werd het pas leuk. Die japanner die voor de megamix draaide was echt ***.
Ben trouwens heel benieuwd naar de prijs. Het zou me niet verbazen als ze er dit jaar 5 euro bovenop gooien.
Ik heb hem tot nu elke keer gekregen. Misschien moet je gewoon is een keer bellen naar ze?
laatste half uur was een beetje hardcore...
En de megamix dan? Allemaal hardcore van vroeger. Toen werd het pas leuk. Die japanner die voor de megamix draaide was echt ***.
Ben trouwens heel benieuwd naar de prijs. Het zou me niet verbazen als ze er dit jaar 5 euro bovenop gooien.
Ik ben elk jaar nog geweest, en dit jaar natuurlijk ook weer. Ben net twee dagen terug van vakantie als sensation black is ben dan nog helemaal in de feeststemming. De kaartverkoop start in april als ik het goed heb de 24 specel treatment en de 26 de gewone kaarten. De prijs weet ik niet helaas. Ik raad aan om te gaan de muziek is echt vet!!!!!!!
Whaha SENSATION BLACK is een van de vetste feesten waar ik ooit ben geweet lekker hoe hard die muziek stond en zo hoort het. Hardcore in de Arena perfect man zo veel gabbers hardcore will never die en dat is vorig jaar al bewezen. Maar er zou een hardcore editie komen hebben ze vorig jaar gezegd nou van mij mag ie dit jaar komen. En aan de ene kant ken je het ook THUNDERDOME 2004 NOEMEN
Ben zeker weten van de party weer dit jaar was er bij de 1e black bij en heb vanaf dat de muziek beter werd ongeveer bij die japanner non stop liggen stampuhhh als t 100 euro zou kosten dan zou ik er nog heen gaan. Maar laat dan ff dana luna deepack supermarco may the prophet en Promo komen dan hoor je niemand meer klagen HARDCORE NOTHING ELSE WILL STAND!!! MZZLS GR VAN GABBERPINDA4LIFE/GELEEN sEE YAH AT 10-07-2004!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Jaja trance op sensation black?? Cker op andere sensation black geweest als mij dan? maja ik ga ckerz wel naar sensation black, vorig jaar naar allebei geweest. Jammer alleen van die techno in het begin, maar ieder zijn stijl. Vanaf de megamix wel flink geknalt hoor! stiekem een beetje hopen op meer hardstyle en nog wat hardcore, minder techno... Defqon ga ik trouwens ook zeker doen
nu eerst ff uitkijken naar In Qontrol
ik heb het zo geboekt de feesten waar ik heen wil ben ik er en dan lekka op vakantie en dan gaat het feestuh hier gewoon weer door 
ik wil oowk zekersz gaan....
all1 wanneer begint de voorverkoop??>>
of ben k zow blond dat k dat nie weet!!<<>>>
all1 wanneer begint de voorverkoop??>>
of ben k zow blond dat k dat nie weet!!<<>>>
Ik neem me ieder jaar voor om te gaan...maar ben steeds te laat met kaartjes..ga deze keer echt snel kaarten halen...
Dan wacht je zeker tot NA het feest ofzo
Je kon dit jaar tot vlak voor het feest nog kaarten voor White kopen en bij de White edition kon je nog gewoon kaarten kopen voor de Black edition.
Ik ben zeker weten van de partij. Ik heb geluiden gehoord dat er e.e.a. gaat veranderen op de black edition, naar alle waarschijnlijkheid zal er hardcore bijkomen.. Natuurlijk vanwege het succes van Darkraver afgelopen keer, was echt tegen ALLE verwachtingen in, hardcore in de arena....
alleen nu ben ik benieuwd, welke stijl valt af, techno of hardstyle....
Heb er iig al dikke zin in
alleen nu ben ik benieuwd, welke stijl valt af, techno of hardstyle....
Heb er iig al dikke zin in
kaartverkoop:
Special treatment:24 april
Normal tickets: 26 april.
Ik ga zeker wel weer vorig jaar was het erg vet een dampende arena en om een uur of half zes begint het boven je harsus licht te worden das wel een cool effect
.
En waarschijnlijk word de line up in april wel bekend gemaakt aangezien eind april de voorverkoop begint.
Greetzzzzzzzzzzzz
Special treatment:24 april
Normal tickets: 26 april.
Ik ga zeker wel weer vorig jaar was het erg vet een dampende arena en om een uur of half zes begint het boven je harsus licht te worden das wel een cool effect
En waarschijnlijk word de line up in april wel bekend gemaakt aangezien eind april de voorverkoop begint.
Greetzzzzzzzzzzzz
Wat zit iedereen nou te jenken dat t 60 euri is...nee mensen die 40 euri uitgeven voor 90 minuten concert van MarcoB sporen niet! En dan nog...die 60 euri kan er ook nog wel bij bij de, laten we t netjes houden, 1500 euri die je opmaakt in spanje ofzo...Of nie soms... De eerste black was bout(op dana na) de 2e heb ik een herkansing gegeven met gevolg dat ik er dit jaar weer zekers bij ben!!
4 ID&T
Vorig jaar kwam ik ook pas om 12 uur binnen, maar had net zo goed pas om half 3 kunnen komen. Vooral die Japanner, damn wat was dat saai zeg. Pas bij de megamix werd het knalluh!
Maar de line up voor dit jaar ziet er beter uit. Hoop dat het beter wordt dan vorig jaar want dat is me tegengevallen.
Maar de line up voor dit jaar ziet er beter uit. Hoop dat het beter wordt dan vorig jaar want dat is me tegengevallen.
laatste aanpassing
Ja dat heb ik gemist en daar baal ik nog steeds van. Heb de liveset gehoord en toen baalde ik nog meer dat ik het gemist heb. Heb geprobeerd om de dvd te bekijken, maar dan schieten mijn ogen vol met tranen omdat ik er niet bij was. 
Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wie er afsluit. Mijn vrienden moeten ook niet zeuren dat ze eerder naar huis willen (wat ze wel altijd doen) want ik trap ze persoonlijk de arena uit en feest lekker in mijn uppie verder.
Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wie er afsluit. Mijn vrienden moeten ook niet zeuren dat ze eerder naar huis willen (wat ze wel altijd doen) want ik trap ze persoonlijk de arena uit en feest lekker in mijn uppie verder.
Ik ga tot nu toe met 2 vrienden (een stelletje) en die blijven nooit tot het einde. Altijd gezeik met hun. In februari met ze naar XQ geweest en toen wilde ze al om 5 uur naar huis!
Ik had het zwaar naar me zin en ben dus ook maar gebleven. Achteraf was ik daar heel blij mee want anders had ik weer iets heel vets gemist. (Luna die early hardcore draait
)
Ga proberen of ik een vriendin meekrijg. Die is wel in voor een feestje en zij gaat ook niet zo snel eerder weg.
Ga proberen of ik een vriendin meekrijg. Die is wel in voor een feestje en zij gaat ook niet zo snel eerder weg.
Dat is balen. Het was echt een top feest. Het enige nadeel was dat mijn vrienden het al zo snel af lieten weten. Maar ja, heb me in mijn eentje ook prima vermaakt hoor. 
Ik heb niet echt een vast groepje. Elke keer gaan er weer andere mee. Het voordeel van dat stelletje is dat ze altijd wel te porre zijn voor een feestje maar vervolgens altijd vroeg naar huis willen. Ik zie het wel. Heb me in elk geval voorgenomen om dit jaar tot het einde te blijven. Hun zoeken het maar uit. Ik weet mijn huis na afloop wel te vinden, dus als ze eerder weg willen doen ze dat toch lekker?
Ik heb niet echt een vast groepje. Elke keer gaan er weer andere mee. Het voordeel van dat stelletje is dat ze altijd wel te porre zijn voor een feestje maar vervolgens altijd vroeg naar huis willen. Ik zie het wel. Heb me in elk geval voorgenomen om dit jaar tot het einde te blijven. Hun zoeken het maar uit. Ik weet mijn huis na afloop wel te vinden, dus als ze eerder weg willen doen ze dat toch lekker?
Sensation Black!!!
Die Line-up is echt niet normaal, nu wordt het echt gewoon heel de avond volle sjas!!!
marcel woods is goed te doen!!!
Yoji biomehanika is meesterlijk, draait geweldige muziek, draait tenminste nog wat fatsoenlijke muziek, zoals scot project producties!!!!!!!
Luna spreek voor zich natuurlijk!!!
Darkraver had niet gehoeven voor mij, waar draait hij nou niet? maar heb er geen moeite mee!!
Pavo is natuurlijk gewoon gaaf, draait altijd lekker!!!!
en promo......ja, das gewoon echt vet!!! hoewel hier de meningen nogal over verschillen!!!!
Over sensation black zullen de meningen nogal ver uiteenlopen, vele zullen dit feest beschrijven als "commerciele rotzooi" maar dan moeten die maar niet gaan, dan blijven de sfeerverpesters ook lekker thuis!!!! IK BEN ER IN IEDER GEVAL AAN WEZIG, AL MOET IK IN MIJN EENTJE!!!!
Die Line-up is echt niet normaal, nu wordt het echt gewoon heel de avond volle sjas!!!
marcel woods is goed te doen!!!
Yoji biomehanika is meesterlijk, draait geweldige muziek, draait tenminste nog wat fatsoenlijke muziek, zoals scot project producties!!!!!!!
Luna spreek voor zich natuurlijk!!!
Darkraver had niet gehoeven voor mij, waar draait hij nou niet? maar heb er geen moeite mee!!
Pavo is natuurlijk gewoon gaaf, draait altijd lekker!!!!
en promo......ja, das gewoon echt vet!!! hoewel hier de meningen nogal over verschillen!!!!
Over sensation black zullen de meningen nogal ver uiteenlopen, vele zullen dit feest beschrijven als "commerciele rotzooi" maar dan moeten die maar niet gaan, dan blijven de sfeerverpesters ook lekker thuis!!!! IK BEN ER IN IEDER GEVAL AAN WEZIG, AL MOET IK IN MIJN EENTJE!!!!
Sluit me aan bij die laatste reactie
Voor sommigen is dit misschien een tegenvallende line up, voor andere juist weer niet. Ik vond andere jaren minder als deze...dus iedereen een keer zijn zin! Sensation is zowieso commercieel (alles van ID&T) dus dat is beetje onzinnig om te zeggen, dat weet je gewoon, dan moet je inderdaad gewoon niet gaan als je dat vind 
Maare tot de 10e juli allemaal
Maare tot de 10e juli allemaal
Wel leuke opbouw van hardhouse/dance(Woods,Biomehanika)naar Hardstyle(Luna,Pavo) en erna oldskkol(Darkraver) en afsluiten met vette Industrial met Promo, all1 btje jammer dat deze x darkraver en luna nie vervangen worden,die gasten draaien overal al. Btje originaliteit gehoopt mja al met al redelijke goeie line up
Is da een beetje goed geluid in die Arena?
Waarmee kan ik het vergelijkem qua lokatie?>
Waarmee kan ik het vergelijkem qua lokatie?>
De Sensation White line-up vind ik erg jammer. Trance is definitief 'uit' voor ID&T blijkt maar weer eens, en ze richten zich nu dus vrijwel alleen op house, club en progressive.
De Sensation Black line-up is wel erg lekker... alleen Yoji Biomehanika? Hoe kan dat? Dacht dat UDC daar een soort van alleenrecht op had...
De Sensation Black line-up is wel erg lekker... alleen Yoji Biomehanika? Hoe kan dat? Dacht dat UDC daar een soort van alleenrecht op had...
eerste sensation geweest. teveel techno ( voor als je er niet van houdt)
dana was dan wel lekkah
vorig jaar was ik op vakantie, dus helaas veel moeten missen had ik gehoord,
maar de line-up van deze sensation is zwaar relaxed. op marcel woods een beetje na dan maar die kan af en toe ook wel knalluh
en promo sluit af
(als ie niet weer afzegd. heheheh
net als bij qlimax)
Line-up senation black: 2004
Darkraver
Luna
Marcel Woods
Pavo
Promo
Yoji Biomehanika
dana was dan wel lekkah
vorig jaar was ik op vakantie, dus helaas veel moeten missen had ik gehoord,
maar de line-up van deze sensation is zwaar relaxed. op marcel woods een beetje na dan maar die kan af en toe ook wel knalluh
en promo sluit af
(als ie niet weer afzegd. heheheh
net als bij qlimax)
Line-up senation black: 2004
Darkraver
Luna
Marcel Woods
Pavo
Promo
Yoji Biomehanika
Ik ben 100% aanwezig.
Ik ga ook wel... Met vakantie heb ik geen problemen maar mis hierdoor wel de eerste dag van de kermiz
das opzich wel beroerd.. Maarja mens moet keuze's maken in zijn leven
heb ook kaartjes lekker losssse hahaha mazzelll
Begint de verkoop a.s. zaterdag al@#$%^&*(....dat wordt roodstaan dan......
Ik ga naar Sensation Black (en misschien ook white) 
En ik ga begin juni en in augustus/september op vakantie, dus hoef ik helemaal niets te missen

En ik ga begin juni en in augustus/september op vakantie, dus hoef ik helemaal niets te missen
ik ga er ook heen. maar eh...er staat hier dat een kaartje 57,50 kost maar ehh.. ik heb er 60,50 voor betaald 
maak niet uit ofzo maar beetje vreemd.
maak niet uit ofzo maar beetje vreemd.
Ik ga lekker ook naar Sensation black!!!! Kaartjes heb ik zaterdag om 9 uur bij de Free Record gehaald, met me gare kop van de nacht dervoor haha, Maar goed het was het vroeg opstaan waar!!!
Black is nog steeds niet Uitverkocht, want een vriendin van mij heeft net ook nog een kaartje wegen te bemachtigen hier in Rotterdam!!!
Sensation Black here i COme!!!!
Black is nog steeds niet Uitverkocht, want een vriendin van mij heeft net ook nog een kaartje wegen te bemachtigen hier in Rotterdam!!!
Sensation Black here i COme!!!!
kaarten zijn binnen en tis 60,5 euro voor kaartje dus niet lopen ijlen met je precies 60 euro voor een kaartje
Sorry hoor, maar het was echt 60 per stuk.. We hadden ook op iets van 61 gerekend, dus we zaten al vaag te kijken toen er 60 euro werd gezegd!! En ik heb contant betaald dus nee ik lieg niet..
Dus
50 Eurocent winst.Oh yes!!
Zijn er hier nog Belgen die naar de black gaan, want ik zoek een toffe date

Weet iemand hoe het met de kaartverkoop staat?
Zit momenteel in een financiële cryshler dus hopelijk heb ik nog ff de tijd om een kaartje te halen.
Line-up is echt een verbetering vergeleken met de afgelopen black editie's. Maar ja dat is weer jammer voor het technopubliek, maar beter voor mij
Zit momenteel in een financiële cryshler dus hopelijk heb ik nog ff de tijd om een kaartje te halen.
Line-up is echt een verbetering vergeleken met de afgelopen black editie's. Maar ja dat is weer jammer voor het technopubliek, maar beter voor mij
laatste aanpassing
luna gaat alleen hardstyle draaien
hoezo toepasselijk ?
VErrek, je hebt gelijk ja, haha terwijl iemand mij vandaag nog zei dat het 2 jaar geleden was 
Heb special gewcht met boeke totdat ik het kaartje in de pocket had
,
Want zon feest mag je gewoon niet missen
,
en bovendien tch wel un lekkere line up!!!
Want zon feest mag je gewoon niet missen
en bovendien tch wel un lekkere line up!!!
donateur
Jeej
Ik ga VIP naar sensation black
Ghehehe
Ik ga VIP naar sensation black
Ghehehe
donateur
VIP? Vond je €60 niet genoeg
Uh
Gratis
ik ook 
en ik ook 
Vanmiddag ff kaartjuh gehaald
Nu duz 100% cker present
Word me 1e Sensation, lijk me wel relax feesie

Ik had mijn kaartje al gelijk de 1e dag 
Wordt mijn 2e Sensation en heb er weer zin in!
Vorig jaar veel kippevel momenten gehad, erg goed geamuseerd, mja ieder zijn ding he.
Ben blij dat dit jaar de techno is weggevallen en er hardcore/oldschool bij komt, dat was voor mij wat minder vorig jaar.
Maar voor degene die nog nooit geweest zijn, zeker gaan! Je meot sensation gewoon eens in je leven hebbe meegemaakt is mijn mening...
Wordt mijn 2e Sensation en heb er weer zin in!
Vorig jaar veel kippevel momenten gehad, erg goed geamuseerd, mja ieder zijn ding he.
Ben blij dat dit jaar de techno is weggevallen en er hardcore/oldschool bij komt, dat was voor mij wat minder vorig jaar.
Maar voor degene die nog nooit geweest zijn, zeker gaan! Je meot sensation gewoon eens in je leven hebbe meegemaakt is mijn mening...
donateur
kaartjes binnen

Ja ik ga uiteindelijk toch maar 
BEetje instampen met marcel woods en die gekke zot Yoji, en daarna volledig uit de pan en op het eind dikke industrial!!

BEetje instampen met marcel woods en die gekke zot Yoji, en daarna volledig uit de pan en op het eind dikke industrial!!
laatste aanpassing
Nog niet uitverkocht.Hou ID&T.com in de gaten.
donateur
Kaartje is sinds kort binnen..
HAHA chek dit maar es:
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/688405
Goedkopere versie van Sensation
LOL.
Speciaal voor de mensen die een boycot hebben op OF de ArenA of op Sensation.
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/688405
Goedkopere versie van Sensation
Speciaal voor de mensen die een boycot hebben op OF de ArenA of op Sensation.
laatste aanpassing

![[026] Hofsje](/images/user/16561_3127722.jpg)

![[La]KimmY[Tieuw]](/images/user/59034_2126432.jpg)

![#81 -[D.K]-](/images/user/1238_3806499.png)

![[Roy]](/images/user/38535_2602424.jpg)