Partyflock

Forumonderwerp · 656185
1 volger · 6020x bekeken
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 10 juli 2004 om 21:00

Waarschuw beheerder
hey volk ff een vraagie wie gaan er allemaal naar sensation black?
en zit je dan niet in de knoei met je (geboekte) vakantie???
:S
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
das toch van die geldzuigers ID&T :kots:

1x geweest echt nooit meer :jaja:

Waarschuw beheerder
kzie wel oft leuk is haha anders word et 1x en n00it meer :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lijkt me leuk om een keer mee te maken, helaas misschien niet helemaal mijn smaak qua muziek, maar hopelijk ook een sensation gold...
Waarschuw beheerder
Ik ben er bij !!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
daar ga ik echt niet heen want er hangt daar altijd zo`n grafstemming
Waarschuw beheerder
vorig jaar was te gek en de muziek was ook heel goed opbouwd.. techno-hardstyle-oldskool.. je moet er van houden..:respect:
ik ben er echt wel weer bij in 2004! :xtc:
Waarschuw beheerder
Ik ben elk jaar nog geweest, en dit jaar natuurlijk ook weer. Ben net twee dagen terug van vakantie als sensation black is ben dan nog helemaal in de feeststemming. De kaartverkoop start in april als ik het goed heb de 24 specel treatment en de 26 de gewone kaarten. De prijs weet ik niet helaas. Ik raad aan om te gaan de muziek is echt vet!!!!!!!

Waarschuw beheerder
jaja ben dr opzekker bij dit moet ik egt niet gaan misse

Waarschuw beheerder
Dit wordt een Spetterende feest!
Jaajjaa ik ben er Standaart duss ik ga het niet miSsuh!!
Let's Party!!

Waarschuw beheerder
Bianca_24 : heb ik ook gehad met id-t magazine: moet je id-t bellen of mailen dan krijg je binnen een paar dagen dat blad in de bus.

Waarschuw beheerder
Had ik vanaf vorig jaar al rekening mee gehouden....

Ik ben zekers van plan om te gaan! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Never again zet ik voet in die kutarena voor dat kutfeest :bah:
Veeeeel te massaal! Niet voor mij weggelegd!
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Ledaaaaaaa (L) ;P

Waarschuw beheerder
Jammer, Ledda kom ik dus niet tegen! :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Maus :lief:
en nee luckystar niet daar nee.. :-)

Waarschuw beheerder
donateur
ben er nog nooiot geweest en denk dat ik er dit jaar ook weer niet naartoe ga!:D

Waarschuw beheerder
ben er zeker bij(f)

Waarschuw beheerder
Dan wordt het maar Ahoy Ledda! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jah dit jaar weer sensation :D kvind de arena (Y) :D

Waarschuw beheerder
donateur
dan wordt het zeker de ahoy!!!
Nightmare here we come!!!! :devil:
10 x liever de ahoy dan de arena O:)

Waarschuw beheerder
ik ga dit jaar ook zeker weer!!!
ga dan voor de derde keer en ieder jaar wordt het alleen maar beter!!!
waar het gegeven wordt maakt me niet uit als het maar gezellig is!!!!

(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
we wachten eerst op de line-up,maar de arena is wel een top locatie duzz we zien wel
Waarschuw beheerder
Tilburg is ook weer aanwazig!

Waarschuw beheerder
ik hoop aanwezig t zijn maar twijfel ivm dat ik heb beloofd naar white te gaan en volgens betrouwbare bron wil ik dat dit jaar niet missen..
en ik wil nog naar zoveel feesten en op vakantie.. dussuh denk dat ik dit jaar de black maar eens over sla... (OF DE LINE UP MOET ZO BRUUT ZIJN ;) )
Waarschuw beheerder
Whaha SENSATION BLACK is een van de vetste feesten waar ik ooit ben geweet lekker hoe hard die muziek stond en zo hoort het. Hardcore in de Arena perfect man zo veel gabbers hardcore will never die en dat is vorig jaar al bewezen. Maar er zou een hardcore editie komen hebben ze vorig jaar gezegd nou van mij mag ie dit jaar komen. En aan de ene kant ken je het ook THUNDERDOME 2004 NOEMEN:d Ben zeker weten van de party weer dit jaar was er bij de 1e black bij en heb vanaf dat de muziek beter werd ongeveer bij die japanner non stop liggen stampuhhh als t 100 euro zou kosten dan zou ik er nog heen gaan. Maar laat dan ff dana luna deepack supermarco may the prophet en Promo komen dan hoor je niemand meer klagen HARDCORE NOTHING ELSE WILL STAND!!! MZZLS GR VAN GABBERPINDA4LIFE/GELEEN sEE YAH AT 10-07-2004!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 ghbo69: ik heb tot nu toe elke keer het blad keurig netjes op tijd gekregen.
Waarschuw beheerder
Met me feyenoord shirtje naar de arena :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vond het vorig jaar maar een bagger feest, behalve op het laatst werd wel aardig gedraaid.
Dit jaar ga ik zekers NIET. Trance en hardstyle/hardcore gaan niet samen op 1 feest zoals afgelope jaar.
beter DEFQON :D:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Jaja trance op sensation black?? Cker op andere sensation black geweest als mij dan? maja ik ga ckerz wel naar sensation black, vorig jaar naar allebei geweest. Jammer alleen van die techno in het begin, maar ieder zijn stijl. Vanaf de megamix wel flink geknalt hoor! stiekem een beetje hopen op meer hardstyle en nog wat hardcore, minder techno... Defqon ga ik trouwens ook zeker doen:D nu eerst ff uitkijken naar In Qontrol:P
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga er ook wel heen denk, verschuif me vakantie er in principe ook wel voor hoor.
Waarschuw beheerder
Gabberpinda is een zwabber en dit topic kan wel weer dicht...

Waarschuw beheerder
Ik ga zeker naar Sensation Black was vorig jaar ook heel vet!!:P

Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar niet naar SS vind 60 pleuro echt een beetje overdreven voor een feestje wat ik wel leuk vind :S

Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk ga ik wel weer heen ja..
Vorig jaar wel gelachen daarzo..
Dus wie weet..

Waarschuw beheerder
ja ik ga dr naartoe !! mn vakantie is een week of 2 later dus komt goed uit ! :P
Waarschuw beheerder
ikke ben er dit jaar voor het eerst niet bij. ik zit dan op tenerife. maar ja daar ken je ook wel feesten.

Waarschuw beheerder
Ill be there, geen vakantie dit jaar.
Waarschuw beheerder
ik ben zekerz weer van de party dit jaar, zijn er nog wat dames die met me mee willen??
Waarschuw beheerder
Ik wil zeker weer heen de vorgige keren waren ook zeker meer dan de moeite waard
En ik wil wel met je mee hoor Mr stuiterbal
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
voor maximaal 25 euro is het te overwegen.. netzoals vorig jaar :D hehe

Waarschuw beheerder
ik ben er nooit geweest en zal er ook nooit heen gaan, veel te veel slechte verhalen over gehoord. Er zal rond die tijd vast wel een leuk feestje zijn ergens...
Waarschuw beheerder
Jaja dat wordt weer lekker stampen 10 juli :P

Ben er cker bij!!

Waarschuw beheerder
donateur
hoezo moeilijk met vakantie?! ik ga naar awakenings, week r op naar loveparade, dan op vakantie (1week) ben met nature one en dancevalley en mysteryland dus weer terug :devil:
gewoon slim boeken!
Waarschuw beheerder
ik heb het zo geboekt de feesten waar ik heen wil ben ik er en dan lekka op vakantie en dan gaat het feestuh hier gewoon weer door :)
Waarschuw beheerder
ook aanwezig, de sfeer is ook gewoon suuuuuuuper! Maar aan't eind hardcore zou wel top zijn!!!!

Laten we ID&T masaal gaan mailen haha

Waarschuw beheerder
Ik neem me ieder jaar voor om te gaan...maar ben steeds te laat met kaartjes..ga deze keer echt snel kaarten halen...
Waarschuw beheerder
ik wil oowk zekersz gaan....

all1 wanneer begint de voorverkoop??>>

of ben k zow blond dat k dat nie weet!!<<>>>
Waarschuw beheerder
voorverkoop start op 24 april voor special treatment kaarten en op 26 april normale kaarten en VIP kaarten dacht ik