Partyflock

Forumonderwerp · 656185
1 volger · 6020x bekeken
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 10 juli 2004 om 21:00

Waarschuw beheerder
hey volk ff een vraagie wie gaan er allemaal naar sensation black?
en zit je dan niet in de knoei met je (geboekte) vakantie???
:S
Waarschuw beheerder
Vorig jaar ook geweest en had et echt super naar mijn zin!! Dus dit jaar weer..
Opzekers!
(K)
Waarschuw beheerder
K zou graag willen, maar dan ben ik op vakantie....! Ook leuk toch:P

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha eerst line up afwachten dan kijken of het me 60 euro waard is :D

(vast niet :P )
Waarschuw beheerder
Ik neem me ieder jaar voor om te gaan...maar ben steeds te laat met kaartjes..ga deze keer echt snel kaarten halen...

Dan wacht je zeker tot NA het feest ofzo :-D

Je kon dit jaar tot vlak voor het feest nog kaarten voor White kopen en bij de White edition kon je nog gewoon kaarten kopen voor de Black edition.
Waarschuw beheerder
White was binnen een week uitverkocht hoor...volgens mij bedoel je Black :)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
O kut, da's waar joh...ff kijken hoe ik dat ga oplossen. Ik zit iig liever in Salou dan op Sensation Black.

Waarschuw beheerder
Jaaah man!!
Ik ga Ckersss eerst FEESTEN dan lkker naar de BAHAMAS MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!aaaaaaaaaaaaahhhhh ik heb er zón zin in Ouwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lkkker los uit juh DAK gaan!!!
Ik ben er dit XXXXXXXXXXXXXXXXXX CkerxxxxxxxZzz aanwezig!!!!!

Waarschuw beheerder
bounce:This is GoNna be 100% Sensation BLACK 2004!!
Een spetternd feest wordt het!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ja wil zeker gaan maar idd die vakantie zit altijd in de weg, vorig jaar ook maar ben zkers van plan er omheen te boeken :P
Waarschuw beheerder
Ik ben zeker weten van de partij. Ik heb geluiden gehoord dat er e.e.a. gaat veranderen op de black edition, naar alle waarschijnlijkheid zal er hardcore bijkomen.. Natuurlijk vanwege het succes van Darkraver afgelopen keer, was echt tegen ALLE verwachtingen in, hardcore in de arena....

alleen nu ben ik benieuwd, welke stijl valt af, techno of hardstyle....

Heb er iig al dikke zin in :jaja:
Waarschuw beheerder
Ga un week later op vakantie en heb dr inderdaad wel un beetje rekening mee gehouden :D. Hoop echt dat ze meer hardcore gaan draaien!!!
Waarschuw beheerder
ik ga cker weten na sensation black :D
vakantie nog nie geboekt dus gaat wel goed komen!

Waarschuw beheerder
donateur
Kwil eerst de line up zien voordat ik weet of ik naar Sensation ga.... :jaja: als ze weer 2 goeie techno dj's boeken dan kom ik!! (Y)
Waarschuw beheerder
Ik zit ook zeker te wachten op de line-up. Ik hoorde dat er een verrasing kom t of zoiets. Hoop niet dat ze er weer een dj boeken en niet van te voren aankondigen. Was ik thuis hoor ik opeens dat darkraver eindige. Wat een KUT streek!!!
Waarschuw beheerder
Dan heb je cker niet goed opgelet!!
De hele nacht heb ik verhalen gehoord dat de Darkraver zou afsluiten!!! en je was wel errug vroeg thuis!! van cker een vet feestje!!!

DIT JAAR WEER :D :bounce:

Waarschuw beheerder
Nou wil er wel heen ja.... en ga pas later op vakantie!!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
dit jaar cker vorig jaar was ik er niet maar ik hoor alleen maar goede verhalen duzz Sensation Black here i come!!!
Waarschuw beheerder
100% zeker dat ik weer aanwezig ben!!!!
Waarschuw beheerder
wanneer begint de kaartverkoop eigenlijk of is die al begonnen???

Waarschuw beheerder
bilsation :S :bah:
Waarschuw beheerder
de line up is nog nie bekent dus kaartrverkoop ook nog nie wie weet er trouwens al wat van de line-up????????

Waarschuw beheerder
oke ik ga zeker! vakantie bouwen we er wel omheen! :P
Waarschuw beheerder
donateur
kaartverkoop:
Special treatment:24 april
Normal tickets: 26 april.

Ik ga zeker wel weer vorig jaar was het erg vet een dampende arena en om een uur of half zes begint het boven je harsus licht te worden das wel een cool effect:D:D.
En waarschijnlijk word de line up in april wel bekend gemaakt aangezien eind april de voorverkoop begint.

Greetzzzzzzzzzzzz
Waarschuw beheerder
Wat zit iedereen nou te jenken dat t 60 euri is...nee mensen die 40 euri uitgeven voor 90 minuten concert van MarcoB sporen niet! En dan nog...die 60 euri kan er ook nog wel bij bij de, laten we t netjes houden, 1500 euri die je opmaakt in spanje ofzo...Of nie soms... De eerste black was bout(op dana na) de 2e heb ik een herkansing gegeven met gevolg dat ik er dit jaar weer zekers bij ben!! :respect: 4 ID&T
Waarschuw beheerder
et enigste leuke was dan ook dat Darkraver afsloot!!!

Waarschuw beheerder
Als de line-up me aanstaat ga ik, maar heb daar wel me twijfels over aangezien de line-ups van id&t feesten sowieso tegen vallen.
en vind dat er voor 60euro een dikke exclusieve line up mag staan!
Waarschuw beheerder
Line up is beters als voorgaande jaren dusss :)
Waarschuw beheerder
haha sensation black, commerciele kutzooi met maar maar 6 djs ofzo gaan dan naar mysteryland
Waarschuw beheerder
Wat een bagger lineup voor zo veel geld. Idioten-helemaal geen techno meer, ze zijn helemaal de weg kwijt van ID&T :kots:

De enige goede dj is Promo. En Luna maar die kun je elk feest zien, is dus niks bijzonders meer.
Waarschuw beheerder
voor mij word het defqon daar komme ze ook en dat is minder duur en veel gezelliger

Waarschuw beheerder
De enige goede dj is Promo. En Luna maar die kun je elk feest zien, is dus niks bijzonders meer.

Luna toch ook ?

En trouwens Pavo is ook goed als ie een bak oude platen meeneemt :)
Waarschuw beheerder
Marcel Woods (y)
Yoji Biomehanica (y)(y)
Luna (y)(y)
Darkraver (n)
Pavo (y)(y)
Promo (y)

Kortom ik ben van de partij!!!!!! :bounce::bounce:
laatste aanpassing

Artiest Phenom
Waarschuw beheerder
nou die marcel woods en yoji biomehanica kennen beter thuis blijven :S
voor de rest ziet het er wel bruut uit :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind de line up er erg goed uitzien. Ben dit jaar dan ook zeker aanwezig. :bounce:

nou die marcel woods en yoji biomehanica kennen beter thuis blijven

Ik moet eerlijk bekennen dat ik hun niet ken. Wat voor muziekstyle draaien hun?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
trance en harddance enzo :S
Waarschuw beheerder
donateur
Okee, dus als ik pas laat kom mis ik niets speciaals? ;P

Waarschuw beheerder
ja idd uurtje of 12 dan ben je wel optijd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar kwam ik ook pas om 12 uur binnen, maar had net zo goed pas om half 3 kunnen komen. Vooral die Japanner, damn wat was dat saai zeg. Pas bij de megamix werd het knalluh!

Maar de line up voor dit jaar ziet er beter uit. Hoop dat het beter wordt dan vorig jaar want dat is me tegengevallen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja idd vanaf de megamix werd het toen pas lache.. nu zal pavo wel als 3e draaien.. dan megamix en dan luna dan darkraver en als laatste promo lijkt mij :D
Waarschuw beheerder
donateur
Idd, voor de megamix vroeg ik me echt af wat ik daar nou deed. Helaas heb ik wel Darkraver gemist. Baal ik nog steeds van.

Het kan ook zijn dat Darkraver afsluit. Tegenwoordig sluit hij elk feest af. Ik weet een ding, ik ga niet weg voor het feest afgelopen is.

Waarschuw beheerder
ahh heb je dat gemist?? was een leuk setje.. moet je ff die dvd kijke die je bij ze cd krijgt, dat is die hele set..

ja nou ik heb liever een knallend einde, dan dat eerst promo kneiterhard industrials draait en dan darkraver afsluiten met oldschool.. maja we zien het wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat heb ik gemist en daar baal ik nog steeds van. Heb de liveset gehoord en toen baalde ik nog meer dat ik het gemist heb. Heb geprobeerd om de dvd te bekijken, maar dan schieten mijn ogen vol met tranen omdat ik er niet bij was. :cry:

Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wie er afsluit. Mijn vrienden moeten ook niet zeuren dat ze eerder naar huis willen (wat ze wel altijd doen) want ik trap ze persoonlijk de arena uit en feest lekker in mijn uppie verder.

Waarschuw beheerder
hahahaha kom je maar bij mij staan, ik blijf zeker tot het eind :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga tot nu toe met 2 vrienden (een stelletje) en die blijven nooit tot het einde. Altijd gezeik met hun. In februari met ze naar XQ geweest en toen wilde ze al om 5 uur naar huis! :vaag: Ik had het zwaar naar me zin en ben dus ook maar gebleven. Achteraf was ik daar heel blij mee want anders had ik weer iets heel vets gemist. (Luna die early hardcore draait :kwijl: )

Ga proberen of ik een vriendin meekrijg. Die is wel in voor een feestje en zij gaat ook niet zo snel eerder weg.

Waarschuw beheerder
ja ik kon helaas niet naar XQ Luna.. had me kaartje moeten verkopen.. :(
ach die groep van ons blijft altijd tot het eind dus das wel mooi meegenomen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is balen. Het was echt een top feest. Het enige nadeel was dat mijn vrienden het al zo snel af lieten weten. Maar ja, heb me in mijn eentje ook prima vermaakt hoor. :bounce:

Ik heb niet echt een vast groepje. Elke keer gaan er weer andere mee. Het voordeel van dat stelletje is dat ze altijd wel te porre zijn voor een feestje maar vervolgens altijd vroeg naar huis willen. Ik zie het wel. Heb me in elk geval voorgenomen om dit jaar tot het einde te blijven. Hun zoeken het maar uit. Ik weet mijn huis na afloop wel te vinden, dus als ze eerder weg willen doen ze dat toch lekker?
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Sensation Black!!!

Die Line-up is echt niet normaal, nu wordt het echt gewoon heel de avond volle sjas!!!
marcel woods is goed te doen!!!
Yoji biomehanika is meesterlijk, draait geweldige muziek, draait tenminste nog wat fatsoenlijke muziek, zoals scot project producties!!!!!!!
Luna spreek voor zich natuurlijk!!!
Darkraver had niet gehoeven voor mij, waar draait hij nou niet? maar heb er geen moeite mee!!
Pavo is natuurlijk gewoon gaaf, draait altijd lekker!!!!
en promo......ja, das gewoon echt vet!!! hoewel hier de meningen nogal over verschillen!!!!

Over sensation black zullen de meningen nogal ver uiteenlopen, vele zullen dit feest beschrijven als "commerciele rotzooi" maar dan moeten die maar niet gaan, dan blijven de sfeerverpesters ook lekker thuis!!!! IK BEN ER IN IEDER GEVAL AAN WEZIG, AL MOET IK IN MIJN EENTJE!!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Sluit me aan bij die laatste reactie :) Voor sommigen is dit misschien een tegenvallende line up, voor andere juist weer niet. Ik vond andere jaren minder als deze...dus iedereen een keer zijn zin! Sensation is zowieso commercieel (alles van ID&T) dus dat is beetje onzinnig om te zeggen, dat weet je gewoon, dan moet je inderdaad gewoon niet gaan als je dat vind :)

Maare tot de 10e juli allemaal :)
Waarschuw beheerder
Wel leuke opbouw van hardhouse/dance(Woods,Biomehanika)naar Hardstyle(Luna,Pavo) en erna oldskkol(Darkraver) en afsluiten met vette Industrial met Promo, all1 btje jammer dat deze x darkraver en luna nie vervangen worden,die gasten draaien overal al. Btje originaliteit gehoopt mja al met al redelijke goeie line up