Partyflock

Forumonderwerp · 622916
4153x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik zou heel graag wat dikker willen worden. Ik ben 1.77 en weeg 52kg. Te licht dus. Ik kan eten wat ik wil (veel meiden willen dit, toch¿) en toch zou ik wel iets aan willen komen. Ik sport niet, maar fiets wel (naar school ed.) Elke dag bij de Mac eten komt me op een gegeven moment ook me neus uit. K heb welis ergens gelezen dat spieren zwaarder zijn dan vet en dat als je veel sport je aankomt doordat je spieren traint. Maar ik kan nu echt geen sport verzinnen die me leuk lijkt. Iemand misschien tips en zijn er hier meer meiden die ook willen aankomen ipv. afvallen?

K hoor het graag van jullie!
Waarschuw beheerder
eten voordat je gaat slapen dat verbrand namelijk voor geen meter...
Waarschuw beheerder
donateur
als je gaat slapen gaat je maag toch juist werken??? vaag
Waarschuw beheerder
donateur
dan beweeg je niet
dus verbrand je minder
dus wordt het als vet opgeslagen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oplossing:

hele dag niet eten, voor het slapen gaan 3 maaltijden nemen en snel gaan slapen dan???

Waarschuw beheerder
Als ik de hele dag nie eet ga ik van me stokje, en ontbijt sla ik nooit over! Heb vanochtend met wentelteefjes ontbeten :9
Waarschuw beheerder
donateur
lekkah hoor, maak je ook eens voor mij ontbijt??

misschien moet je dan eens fitness proberen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oh ja,
sommige mensen hebben gewoon een snelle stofwisseling, en dan werkt ongeveer niks, tot je een jaar of 40+ ben.
of je moet zoveel gaan eten, zoals de dikke amerikanen die je op tv ziet.
maar dat wil je denk ik ook niet.

dus, dan maar fitnessen.
Waarschuw beheerder
donateur
Of kickboksen, k merk wel dat ik dr een stuk meer spieren van het gekregen. Is ook goed voor je zelfverdediging, maar je moet de eerste paar weekjes wel kunnen doorzetten.
Waarschuw beheerder
Wacht maar een paar jaartjes.
Dan is het er niet af te krijgen..

Waarschuw beheerder
Ik heb 'tzelfde probleem SweetBihatch..
heb al vanalles geprobeerd, maar niets helpt echt goed:s
Waarschuw beheerder
ik ben dan wel geen meisje, maar ik heb hetzelfde ook. Ik werk bij de mac dus ik eet daar echt ELKE dag. Ik ben 1.75 en weeg 57 kg. Vind het echt klote en niemand weet goeie tips. Mag zeker wel een kg of 10 bij.
Waarschuw beheerder
donateur
ga na de apotheek en koop pakjes fortimel van nutrica. Das een soort astronautenvoer. Lijkt op shake waar alles in zit, als je drie pakjes drinkt een week lang en daarnaast gewoon eten dan kom jij wel aan. Succes en ik hoop dat het lukt want elke dag mac-en is niet de oplossing is erg ongezond.
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk eens aan, iemand met ervaring ofzo???

:D
Waarschuw beheerder
Succes en ik hoop dat het lukt want elke dag mac-en is niet de oplossing is erg ongezond.

dat klopt, en je krijgt er nog puistjes van ook :S

Waarschuw beheerder
Je mag wel wat vet van mij hebben hoor, zijn we allebei blij ;p

Waarschuw beheerder
ik heb dat ook, heb gewoon normaal figuur, en kan alles eten wat ik wil.
toen ik nog een jaar of 15 was had ik dat probleem ook
ik was echt heel dun, sommige mensen dachten zelfs dat ik anorexia had
Ik ging me echt helemaal volproppen
en dat hielp dus ook helemaal niets
maar toen ging ik later aan de pil en werd ik toch nog ietsje dikker :D
nu vind ik mn figuur prima en ik kan nog steeds zoveel eten als ik wil

ik ging trouwens aan de pil om andere redenen hoor, niet omdat ik dikker wou worden... ik kwam er pas achter toen ik die gebruikte dat het ook hielp
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan ook eten wat ik wil en kom niet aan!
aan de ene kant mag je er blij om zijn dat je niet hoeft te letten op wat je eet omdat je er toch niet van aankomt..
en waarom zou je dikker willen zijn meis? mensen nemen je maar zoals je bent
en anders moet je idd aan de pil gaan maar niet iedereen word daar dikker van..
en de mc word je ook niet dikker van, want na een king size menu heb je na 15 minuten alweer honger omdat t gewoon veel lucht bevat, dan kan je t beste thuis veel frituren denk
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet ook veeeeel vezels eten. Dus bruin brood, groente en fruit... nie alleen vette troep!

K heb t zelfde probleem, maar sinds ik minder vette troep eet en meer gezond eten + extra maaltijden hehe tussedoor gaat t stuk beter :)

En derbij nog flink veel fitnessen is ooknog es handig. K heb niemeer te klagen :D

Waarschuw beheerder
Ik kom zelf ook niks aan maar ik ben niet echt mager ofzo maar wel dun.

Och, en zoals iemand al eerder zei: dik wordt je toch als je ouder wordt.

Inge

Waarschuw beheerder
2 gekkehuis [teringherrie.nl]: ik lust dus geen fruit maar groente daarentegen vind ik :9

Waarschuw beheerder
Ach... gewoon tevreden zijn als je bent.. das de beste oplossing!
Waarschuw beheerder
donateur
SweetBihatch >> Der is toch wel een fruit wat lekker is tog :$, k lus ze bijna alemaal :)
[img]http://www.free-clip-art.to/food/banana.gif[/img]
deze zijn heel lekker hoor :D
Waarschuw beheerder
Ten eerste begrijp ik niet dat je wilt aankomen... je heb toch een mooi figuur?! Maar als je het echt wil: zou ik chica's raad op volgen! Op m'n werk gebruiken we die pakjes drinken ook, het is gezond doch doeltreffend... Een bewoner die leed aan zwaar ondergewicht is een maand of drie vijf kilo aangekomen.

Waarschuw beheerder
Banaan = :kots: en ben voor de rest wel tevreden hoor, maar wil gewoon wat tips. En meiden die echt te mager zijn hebben hier dan ook wat aan :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben een jongen :'(

Mah k heb derook wat aan hoor :)
vorrigjaar flink ziekgeweest :S *no comments* en toen heelveel afgevalle. En dah mot der nu allemaal weer aangevroten worden hahaha, luktwel :9

Waarschuw beheerder
je kunt het beste 5 dgn achter elkaar elk uur dat je wakker bent iets eten, al is het maar een half broodje pindakaas, na 5dgn blijf je maag constant om eten vragen en kun je eten zoveel je wilt, zodat je maag ook groter wordt. Dan kun je grotere hoeveelheden tegelijk naar binne kiepen en kom je bij, probeer wel op ongeveer 4-6 goeie maaltijden per dag te zitten.
Waarschuw beheerder
een vriendin van me kampt er ook mee. Ze heeft hele dunne beentjes en armpies. Het vreet meer als ik , echt waar, maar komt geen hol aan en weegt ook gewoon niet, dus tips welkom...
Waarschuw beheerder
donateur
Tip van n dietiste: 's avonds na 22.00 uur nog n maaltijdvervangende reep naar binnen werken...

heb zelf 10 kilo ondergewicht die ik er idd ook met geen mogelijkheid aankrijg :)
Waarschuw beheerder
AANKOMEN

Aankomen is moeilijker dan afvallen
Het klinkt je misschien gek in de oren, maar zeker voor mensen die hier weinig aanleg voor hebben, is aankomen heel erg moeilijk. We hebben het hier natuurlijk over het aankomen van vetvrije massa, dus spiermassa. Dat komt omdat sommige mensen nou eenmaal een hele hoge stofwisseling hebben en alle voedingsstoffen die ze binnenkrijgen gebruiken voor de processen in hun lichaam en hun bezigheden.

Wat is de beste manier om aan te komen?
Het is vooral belangrijk dat je de maaltijden goed verdeeld over de dag, zodat er een constante toevoer van voedingsstoffen plaatsvindt. Acht tot tien eetmomenten op een dag zijn daarvoor noodzakelijk. Daarnaast moet je het aantal calorieën per dag rustig opvoeren. Stel dat je een man van 80 kilo bent en dat je vrij fanatiek sport. Je energiebehoefte is dan 40 x 80 = 3200 kcal per dag. Op een gezonde en goede manier aankomen doe je dan als volgt: verhoog het aantal calorieën dat je per dag binnenkrijgt met 10% en verdeel je maaltijden over de gehele dag. Je zult nu denken: “Zoveel calorieën krijg ik nooit binnen”. Maar juist daarom zijn er weightgainers ontwikkeld!

Een weightgainer bevat een met zorg samengestelde combinatie van koolhydraten, eiwitten, vetten, vitamines en mineralen. Omdat de shakes die je ervan maakt licht verteerbaar zijn, kun je ze prima tussen je maaltijden door innemen.

Plan je maaltijden

Zorg echt dat je minimaal 6 maaltijden per dag tot je neemt. Het liefst meer. Bijvoorbeeld: Ontbijt om 8.00 uur, neem een tussendoortje om 11.00 uur, eet om 13.00 je lunch, om 16.00 neem je nog een tussendoortje, om 18.00 nuttig je de avondmaaltijd, dan ga je TRAINEN, en neem je om 21.00 een weight-gain shake, tot slot neem je om 22.30 nog een portie eiwitten.

Zorg ervoor dat je elke 3 uur eet. Doe je dit niet dan zul je afvallen omdat je lichaam onvoldoende brandstoffen ter beschikking heeft. Hierdoor zal het spiermassa afbreken voor energie. Een hardgainer (iemand die moeilijk aankomt) moet ervoor zorgen dat hij elke 3 uur iets met koolhydraten en eiwitten binnenkrijgt. Een goed ontbijt bestaat bijvoorbeeld uit 3 boterhammen met kipfilet, magere vleeswaren, pindakaas of gewone kaas. Drink hier thee, koffie of een glas melk bij. Of neem een bak yoghurt of kwark met muesli, of een bord Brinta en een roggebroodje met kaas.

Tussendoortjes kunnen zijn: eierkoeken, fruit(salade), tonijnsalade, ongezouten noten, broodje kaas, muesli/ krenten bollen, bakje muesli met melk, muesli & notenrepen, energierepen etc.

De avondmaaltijd moet altijd uit vlees, kip, vis of een vleesvervanger bestaan zo groot als de palm van je hand. Daarbij kun je aardappelen, pasta, rijst of iets dergelijks eten. Neem een hoeveelheid die zo groot is als een gebalde vuist. En last but not least: een grote portie groenten.

Noten zijn heel goed voor je: ze bevatten belangrijke vetzuren en eiwitten, je raakt er niet snel vol van maar ze leveren je wel veel energie. Kies liever voor walnoten amandelen en cashewnoten omdat deze ook nog veel koolhydraten bevatten. Pinda's zijn minder goed: ze bevatten ook veel verzadigde vetten.

Wat je supplementen betreft: kies een goede weight gainer. Deze levert je voldoende bouw- en voedingsstoffen, is gemakkelijk mee te nemen, geeft je geen opgeblazen gevoel en is nog lekker ook!

[img]http://www.mdoubleyou.com/NL/articlegifs/52_9269_984143823.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
veel blijven of meer gaan eten
eventueel stoppen met roken
eten voordat je gaat slapen
eiwit-shakes
fitness

(ik heb ook een hele snelle stofwisseling en ben door bovenstaande de afgelopen 1.5 maanden al 3/4 kilo aangekomen. :P )

succes,
Waarschuw beheerder
ik heb dat ook, en zou ook wel iets willen aankomen, ben 1.76 en weeg ook 52 kilo... en idd ik kan ook eten wat ik wil maar kom niet aan, veel slagroom eten schijnt ook altijd te helpen, alleen bij mij niet... maar ja...

Artiest Mystex
Waarschuw beheerder
lekker squachen met een maat van mij.
mooi man lekker rammen.

ben in 3 maanden 13 kilo kwijt.

vink netjes van mezelf!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
wat is de wereld toch oneerlijk verdeeld
Waarschuw beheerder
Ik heb dat ook! vreet mezelf helemaal suf whehehe maar kom vrij weinig aan! begin wel een buikje te krijgen! gewoon bier gaan drinken :p

denk alleen dat vet eten geen zin heeft, want dan krijg je het op plaatsen waar je t juist misschien niet wil hebben!
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe okee de bier helpt de buik wel ja ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 1.85 en weeg 62 kilo. Ik flip hier echt van. De laatste tijd eet ik wel veel aardappelen, roomspinazie en vlees maar het lijkt wel of het geen meter (of kilo's) helpt. Ik rook niet en snoep zoveel, dat wil je gewoon niet weten. Ik kan in 1 keer een zak met 8 krentebollen opeten, en daarna nog een pizza arrg.

Ik denk dat ik maar eens moet gaan fitnessen ofzo..
Mzl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb er ook veel last van gehad en nu nog steeds wel..
Vroeger was ik magerder dan nu :s Ben gelukkig wel wat aangekomen hoor,maar me armen en benen komen niet echt veel aan.

Ik ben 1.73 en weeg 56 kilo,opzich vind ik mezelf wel best zoals ik nu ben,maar zou wel iets dikkere armen en benen willen hebben :)

Ik kan ook eten wat ik wil en kom geen moer aan..dus eigenllijk ook best wel relaxed,maar wacht maar tot je iets ouder word..dan komje echt wel iets aan hoor :)

Waarschuw beheerder
Ik zei 2 jaar geleden ook dat ik wou aankomen, maar ik heb nu het tegenovergestelde van 2 jaar geleden, ik had toen de zogenaamde blokjes(ook alleen maar omdat ik mager was) en nu is m'n buik zo vet als modder!

Waarschuw beheerder
Probleem bij mij dus ook...
Ik sport waarschijnlijk ook te veel en qua eten kan ik nou eenmaal niet veel op.
Ik ga dus nu maar op fitness om wat breder te worden.

Waarschuw beheerder
Yep en k doe nog wel is in de gewichten hangen maar ik wordt alleen maar breder bij m'n buik! Moet meer conditie gaan doen maar daar heb ik echt geen zin in! En ik moet bier opgeven en dat gaat helemaal niet door.
Waarschuw beheerder
donateur
Vraagje:

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je wat spieren en massa gaat kweken als je gaat fitnessen?

Groetjes

Waarschuw beheerder
te langzaam in mijn geval dus :p

Naah serieus: ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Zat er eerst aan te denken om zo'n personal trainer in te schakelen, maar dat is echt vet duur
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef maar een week lang naar de MC te gaan en je kan me naar huis rollen:D
Maar ik ben wel heel veel afgevallen!!
Sinds een jaar 11 kilo ofzo.. Ben er heel blij mee hoor:D Maar moet nu wel stoppen want anders wordt ik echt lelijk dun!!
Ik ben nu echt blij zo als ik nu ben!
Ja er zijn altijd wel dingetjes waar je niet te vreden mee bent..
Maar ik snap wel dat sommige meiden die dun zijn wat aan willen komen..
maar heb geen idee wat je er aan zou kunnen doen..
Ik denk dat je vanzelf wel wat dikker wordt!!
Mijn zus is ook best dun (mooi dun) maar ze is nu echt een buikje aant krijgen:)
Evengoed nog een mooi figuur maar ik enk dat t echt vanzelf komt!
Waarschuw beheerder
donateur
Doe allemaal niet zo moeilijk. Gewoon lekker leven zoals je bent.

Wat boeit het nou of je 10 kilo teveel of 10 kilo te weinig weegt. Zolang je maar overeind blijft staan
Waarschuw beheerder
Gewoon een paar jaartjes wachten. M'n zusje was ook altijd skinny billy terwijl ze iedere dag bij de Mac zat en 's avonds voor het slapen gaan nog ff kroketten ging frituren.
Maar het laatste jaar is ze echt wel veel aangekomen.

Geduld hebben dus.

Oh ja, m'n zusje is 21, er is nog hoop voor je dus :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tab, ik krijg zo ongeveer mn hele leven al te horen: "wacht maar, als je eenmaal 21 bent, kom je wel aan"... Tink 21, maar niet aankomen... "wacht maar tot je 24 bent"... Tink 24, niet aankomen... 25 niet, 26 niet, 27 niet en nu ben ik 28 en nog steeds 10 kilo te licht....

Maar goed, heb zaterdag weer wat dames zien voortbewegen waardoor ik stiekem toch wel blij ben met mn ondergewicht ipv overgewicht; ook al is afvallen makkelijker dan aankomen...
Waarschuw beheerder
als je eenmaal een snelle verbranding hebt dan zal je niet snel aankomen, ook niet als je vet eet.

als je wilt aankomen van sporten moet je gaan fitnessen en daar krijg je vaak nogal verkeerde spieren van. je kan daar wel apart programma voor aanvragen. Maar wat heeft het voor zin om wel zwaarder te zijn, maar even dun te zijn???

Een diëtiste kan je wel helpen aan te komen, op een gezonde manier
Waarschuw beheerder
donateur
Fitnixen met persoonlijke begeleiding. Wordt netjes opgelet dat alle spieren goed getraint worden, traint wel relaxd :D. En je wor der weh wat breeder van hoor... op den duur :| want je ben nie zo in 3 mnd tig kilo aangekomen.

Maarjah... eten eten eten, en dat omzetten in spiermassa, anders scheit je t zo weer uit bwhehehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
veel pasta's eten..
koolhydraten enzo..
eet lekker noodles. brood met kruidenboter veel vette dingen gewoon lekker bunkeren..en iuk kan t weten want toen ik daarmee stopte viel ik onwijs af..
maar ja t is zo lekker he..
Waarschuw beheerder
donateur
Mirry en Gekkehuis: ben ik allemaal al mee bezig en Mirry, je komt gerust wel aan van trainen aangezien spiermassa zwaarder weegt dan vet en als je spiermassa groeit, groei jezelf ook, dus je blijft niet even dun.

Maar je kunt eten wat je wilt met die stofwisseling van mij... dus de ongetwijfeld goedbedoelde adviezen van 'eten, eten, eten' mogen wat mij betreft achterwege blijven en ik durf te zweren dat dat voor meer skinny's geldt.
Waarschuw beheerder
Tinkerbell, is het niet misschien gewoon je bouw en een supersnelle stofwisseling?
Ik zou zelf bijvoorbeeld nooit superdun worden omdat ik nu eenmaal zo gebouwd ben. Zo heb je ook mensen die nooit wat "voller" zullen worden omdat ze zo gebouwd zijn.

't Is ook nooit goed bij vrouwen?! :D

Waarschuw beheerder
kan toch ook in de familie liggen?? mijn hele famile is skinny
ben zelf ongeveer 1.80 m en weeg nu 61 kilo
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk is t dat, hoewel ik tot mn 4e echt moddervet ben geweest. Ben trouwens de enige in de familie met dit figuur, de rest is allemaal normaal gebouwd...

Waarschuw beheerder
tsja k heb dat ook dat k zoveel mogelijk kan eten zonder aan te komen
ik vind t wel een voordeel want k eet veel haha
maja als k dan afval als k bv ziek ben is t wel heel moeilijk om weer aan te komen en vind dat ook heel erg irritant
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb de pech dat ik, als ik ziek ben, zo teringveel en zo teringsnel afval dat ik n deal heb moeten sluiten met mn huisarts... Onder de 43=naar de dokter voor maatregelen..
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik ben 1.68 en weeg 53. Wou ook wel een paar kilo zwaarder zijn maarja komt er nie bij op. Ik hep ook geen zin om er ook ma iets moeite voor te doen dus ik laat ut ma zo. Als ik soms van die meisjes zie die redelijk dik zijn ben ik toch wel blij dak zo dun ben:)
Waarschuw beheerder
Ik heb het probleem ook. Het beste kun je gewoon gezond blijven eten. Ikzelf heb een snelle stofwisseling en hoe meer ik snoep, hoe harder de boel aan het werk gaat en val ik zelfs af.
Als je gezond eet, krijg je voedingsstoffen, maar ook bouwstoffen binnen. Die kunnen ervoor zorgen dat je aankomt. En naar een dieetist gaan, die kan met jou een verantwoord voedingsplan maken.
Waarschuw beheerder
donateur
kheb de opleiding zelf gevolgd....

Waarschuw beheerder
veel eten, vooral s'avonds en geen drux gebruiken:P Werkt echt, believe me!
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
3 keer per dag goed eten en fitnissen 3 keer per week
Waarschuw beheerder
donateur
train 3 x in de week, eet me helemaal gek, maar t wil gewoon niet...

Waarschuw beheerder
Als je maar goed en gezond eet is er niks aan de hand!
GreetingZZzz..
Waarschuw beheerder
aan wat ik kan zien op de foto heb je een behooooorlijk lekker lichaam :) :respect: niets aan doen!

dat zwaarder worden gebeurt wel als je 40 word... en dan wil je ervan af!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet helemaal vol proppen hoor. Ik ken een meisje die dat ook deed en dat ook kon zonder dat een onsje aan kwam. En toen op haar 20e ofzo, ontplofte ze...

Gewoon lekker fitnessen, maarre het gaat niet om de kilo's maar gewoon hoe het eruit ziet en of je je happy voelt!

Waarschuw beheerder
Het kan zijn dat je er niks aan kan doen door een te snelle stofwisseling heb ik ook.. Door veel chroom tabletten te eten en vitamine c kun je zorgen dat het lichaam toch nog wel wat meer opneemt en het helpt tegen vermoeidheid :)
Waarschuw beheerder
hek ook last van!! ik vreet me zowat misselijk maar ik kom geen grammetje aan:s alleen een onderkin!!:vaag:

Waarschuw beheerder
Eet vettige dingen dat helpt, gewoon elke dag een MEGA-WHOPPER-MENU met 3 zakjes mayo en binnen een paar dagen resultaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Renée Zellweger vrat 10 donuts per dag om dikker te worden voor de film bridget jones diary 2 aangezien ze aardig mager was in film chicago
Waarschuw beheerder
heb echt precies zelfde als jij!!
kan alles eten kom nie aan
wil ook wel dikker worden maar gaat gewoon niej

Artiest {SHOWLIST artist 29363, 53736}
Waarschuw beheerder
Remeron slikken:S

Waarschuw beheerder
Ik sta hier dus perflex van; dit heb ik nog nooit van mijn leven gehoord!!! vrouwen/meiden die willen aankomen :/

Waarschuw beheerder
Ik wel.. ik ken meisjes die anorexia hebben gehad, maar dat is wel wat anders dan waar Cheyenne mee zit.

Aan Cheyenne >> Ik ben ook te licht. Ik word ook niet snel zwaarder terwijl ik erg veel eet :( Dus ik ken het probleem.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat bij de mac eten je niet perse dikker hoeft te maken. Wat vet ook doet is zich ophopen in bijvoorbeeld je aderen en dat kan bloedpropjes veroorzaken ed.. Niet echt lekker.

Wat ik nu zelf doe is gewoon regelmatig eten en vooral gevarieerd. En ik word hierdoor wel zwaarder ja :D

Ik hoop dat je er iets aan hebt
;)

Waarschuw beheerder
Laat het zo je ziet er lekker uit :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wees blij dat jullie zo dun zijn ,,,,,,,,ik bedoel als ik een patatje eet zit er bij wijze van spreken meteen alweer een kilo bij,,,,weet je hoe frustrerend dat is......ik ben 1.75 en weeg ongeveer 70kilo zou je je daar dan prettig bij voelen denk je ,,,,,,,,i dont think so xxxxxxxx

Waarschuw beheerder
donateur
Minder drugs gebruiken ;d;d

Maar ik had het eerst ook! Ik wilde graag dikker worden! Trok nooit rokjes aan omdat vond dat me benen te dun waren!
Dus ik alles eten! En vooral veel Chips en italiaans ijs (werkte nl toen de tijd in een italiaanse ijs zaak) Nou nu ben ik aangekomen! Alleen zit het allemaal bij me buik :'(

Dus niet dingen gaan zoeken waardoor je dikker word!! Krijg je alleen maar spijt van! :(:$

Waarschuw beheerder
volges mij moet je veel vis eten om dikker te worden... doen die sumo's ook volges mij:D
Waarschuw beheerder
Vette dingen eten is echt slecht en moet je ook niet doen. Misschien kom je er wel mee weg op dit moment en je zal misschien wat aankomen. Maar je moet ook goed op de rest van je lichaam letten, teveel vet is heel slecht voor je hart en vaten en daarbij komt dat bij mensen die heel veel vet eten veel vaker diabetes voorkomt.
Gewoon zorgen dat je dat echte krachtvoer eet, een fitness dieet. Maar dat is hierboven allemaal al beschreven.
Waarschuw beheerder
ik heb precies hetzelfde.
ik ben 1.77 en weeg nog geen 54 kg.

heb ook al van die poeders geprobeerd die je dan moet mengen met melk..nou dat hielp geen ene fuck :S
Waarschuw beheerder
donateur
Een tijd knetter zwaar trainen (paar maanden) en dan in ene stoppen.
Dan gaat je lichaam veel opslaan omdat het de grootschalige vertering gewend is.
Waarschuw beheerder
donateur
fortimel drinken van nutricia dan kom je met twee a drie dagen een a twee kilo aan, en das gezond in die zin der zit alles in wat je nodig moet hebben aan calarieen, vitamines en bouwstoffen en is dus goed om naast het normale gezonde eten erbij te gebruiken dan kom je gezond en goed aan. en don´t do drugs.
Waarschuw beheerder
ook al is afvallen makkelijker dan aankomen...

BULLSHIT!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Iedereen die wil aankomen komt maar een maandje bij mij op dieet! :-)
Waarschuw beheerder
Bananen, pasta gerechten (ook goed voor je spieren), volle melkprodukten, volkoren brood zijn goed als je wilt aankomen. Wat ook helpt is 5 (kleine) maaltijden eten i.p.v. 3.
Waarschuw beheerder
eee weet er niets anders op dan stoppe met roken ma dan moet je wel een roker zijn he :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ff beginnen en dan weer stoppen met roken. ;)
Waarschuw beheerder
dan kom je als je mazzel hebt (in jouw geval) wel aan.

ik kwam er 20 kilo van aan en zo veel mazzel hebben vond ik t niet :(

Waarschuw beheerder
donateur
eet altijd mn buikje rond, ook met vettigheden zoals de mac. Maar zit al snel vol.

Denk dat de truc (voor sommigen) is om niet meer te eten dan je 'lust' Eten weggooien mag hoor;)

Waarschuw beheerder
er zijn inderdaad diverse producten te krijgen wardoor je in gewicht en spiermasse aankomt, kijk op internet bij diverse sportdrankjes etc...
Waarschuw beheerder
nee miech bordje leeg eten moet !!!!
Waarschuw beheerder
Veel eiwitten eten........:D
en ik moet van wat eiwitten af :p pb me maar :D
Waarschuw beheerder
ik ben 1.82cm en ik weeg 60 kg
das ook niet genoeg
maar mager ben ik niet maar 5 kilo dr bij op mag wel zoals de dokter

je moet niet gaan bunkeren das niet goed
maar gewoon regelmatig eten
want heel veel van de mac eten en snoep en chips kom je misschien wel van aan maar is niet goed..
Netzoals dat iemand die dik is drugs gerbuikt om af te vallen dan val je ook niet goed af..

het komt allemaal vanzelf wel :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lekker een whopper eten voor et slapen gaan
Waarschuw beheerder
ow daarom kom ik zo aan aphrodite :p
ik d8 dat het juist gezond was :D
Waarschuw beheerder
Michelle!! zit het gewicht bij jou niet voornamelijk in die buste houwer :D
Waarschuw beheerder
donateur
ook al is afvallen makkelijker dan aankomen...

BULLSHIT!!!!!!!!!!!!!!!!

Vertel er ff bij dan waarom dit volgens jou bullshit is....
Waarschuw beheerder
omdat er nooit ergens is bewezen dat afvallen makkelijker is dan aankomen.

geloof me ik heb me hier vaak genoeg in verdiept.

ben namelijk vanaf kleins af aan al in de strijd met de kilo's die te snel aan komen vliegen.

en ook heb ik een vriendin gehad die al vanaf kleins af aan al in de strijd was met de kilo's die niet haar kant op vlogen.

voor beide kanten zeer moeilijk en even zwaar.

te dik is niet alles en hetzelfde geldt voor te dun zijn.
Waarschuw beheerder
je moet naar een dietist gaan, die gaat dan een voedingsschema maken waardoor je kan aankomen en je moet niet ongezond en vet gaan eten maar veel koolhydraten en bruin brood vlak voor je naar bed gaat
Waarschuw beheerder
Ik heb precies hetzelfde.
Ik ben 1.79 mtr. en weeg 58 kg.
Ik leer zelf voor diëtist, maar dan nog is het niet zo simpel als je denkt om aan te komen hoor.
Het kan helpen om meerdere malen per dag kleinere maaltijden te eten, zodat je niet snel vol raakt. Ook het bunkeren (vette troep) is niet aan te raden, je wilt toch wel gezond blijven???
Ook als je dun bent kan je een te hoog cholesterolgehalte hebben hoor.
Veel bruin brood is goed. Verder mag je wel roomboter op brood. Je kan ongeslagen room toevoegen aan yoghurt of vla. Ook een klontje boter door de groente is een tip.
En tja, verder kan het natuurlijk je bouw zijn. Bij mij is dat ook zo. Ben al vanaf mn geboorte te licht. Ik woog toen 2300 gram, en moest 12 dagen in het ziekenhuis blijven totdat ik naar huis mocht.
Ik zit er niet meer zo mee, het heeft toch geen zin, en wie weet wordt ik later wel megavet....

Waarschuw beheerder
nou dat maakt niks uit hoor ik woog 1660 gram toen ik geboren was en moet je me nu zien ik zou wel willen ruilen hoor komaar......
Waarschuw beheerder
Ik bedoel: het kan je bouw zijn, en dan kan je wel dikker worden, maar dat lukt toch minder snel.
Andersom kan het ook: als je wat breder gebouwd ben, is het moeilijk om lichter te zijn. (of al je botten moeten uitsteken natuurlijk).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ook een acrobaat word dikker ondanks het vele bewegen in o.a. de trein, circus en de sex met bassie
Waarschuw beheerder
Pcies this je bouw!!! ben 1.69 en mijn gewicht is 56kg.. Kan ook alles eten wat ik wil, maar val eerder af als dat t eraan komt.. Zou ook wat zwaarder willen zijn.. Enne drugs houd je ook slank... Dus daar ben ik ook mee afgekapt...
Ik sport niet egt, maar loop veel.. Misschien is Herbalife een optie voor je?
Waarschuw beheerder
ja als je zakken met geld hebt wel ja :)
Waarschuw beheerder
ja je moet er wat voor over hebben als je t egt wilt... Ik hoef t niet, want mijn tijd komt nog wel... ZIjn genoeg mensen die t wel gebruiken.. En zoveel kost t niet... 50 euro voor een blik!!
Doe je 2 weken mee ongeveer... Ja this maar wat je veel geld vind!!

Waarschuw beheerder
Bij mij op de sportschool gebuiken een aantal mensen "gainers", een combinatie van koolhydraten en eiwitten om meer massa te winnen.

Waarschuw beheerder
en werkt dat Petacchi, zo ja dan gaat ik maar is ff op zoek naar dat spul.
Waarschuw beheerder
mijn moeder heeft zeg maar herbalife vertegenwoordigd.

en die is er mee gestopt omdat het alleen maar geld verdienen was voor de grote bazen.
te veel op geld gericht en niet op de mensen zelf.

ik zou willen dat ik jullie advies kon geven om aan te komen maar weet alleen dat t bij te makkelijk gaat :(

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
1.85m en ik weg ergens rond de hooguit 65.

Daar wordt je blij van. En ik eet echt veeeeel! :S

Waarschuw beheerder
donateur
STOP!!! Je bent pas 19!! maak je niet druk, ik was ook mager toen, dat kan wel anders worden en anders moet je gewoon naar de huisarts want die kan je onder begeleiding van een dieetist beter helpen dan al die "gainers' en middeltjes hier...

By the way, 'savonds eten maakt geen moer uit, hoorde ik vandaag in het nieuws...
Waarschuw beheerder
donateur
Pas wel op met extra veel eten: Ik heb een nicht die kon eerder ook eten wat ze wou maar ineens sloeg dat om...ze is nog steeds dun maar echt werkelijk waar ze heeft overal vet hangen en dat is gewoon zonde ze heeft een heel mooie buik maar dan weer vetrandjes erbij

Dus pas er wel beetje mee op dat zoveel mogelijk ete maar helpt toch niet, het kan zijn dat het zo omslaat

Waarschuw beheerder
donateur
Hier nog 1 met dat probleem!

Weer 2 kilo afgevallen zelfs

Dus die wil ik er graag wel bij + nog 2 kilo's ofzo!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog wel een kilo of 5 in de aanbieding :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zit tegen de 49 aan...kom maar op! ;)

Blijft altijd kut he
De 1 hoeft maar aan eten te denken en is 3 kilo zwaarder en dan loop ik te zeiken dat ik dikker wil worden :P
Waarschuw beheerder
Heb ook een vriendinnetje die te mager is. Zij zegt, regelmatig eten, ontbijten met eieren en spek en slagroom door je toetje Joghurt) gooien, 's avonds brinta eten. Of gewoon lekker tiramisu...jammie jammie
Waarschuw beheerder
donateur
ben namelijk vanaf kleins af aan al in de strijd met de kilo's die te snel aan komen vliegen.

En ik om ze eraan te krijgen, dus dat zegt niets.

Mits er geen ziektes in het spel zijn is afvallen een kwestie van discipline en willen. Je eetpatroon aanpassen, gaan sporten etc. Aankomen is in die zin makkelijker dat t gewoon n kwestie is van meer eten en ook sporten, maarja, als je de hele dag eet en geen ruk aankomt...

Daarom ben ik (en ik ben Echt Niet de enige, ook overweight mensen zijn het bijzonder met me eens) van mening dat afvallen makkelijker is dan aankomen. Discipline en wilskracht!
Waarschuw beheerder
Gewoon s'avonds rond 23:45 nog een blowtje roken en daarna flink vreetkicken .. als je dit een tijdje doet. Dan kom je vanzelf wel wat "pondjes" aan ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hybrid: doe ik al n jaar of 8, werkt niet :(
Waarschuw beheerder
nou oke jouw mening ia jouw mening en mijn mening is mijn mening...

zo heeft iedereen een andere kijk op dingen....

ik kan niet zeggen dat aankomen makkelijker is omdat ik niet weet hoe het is en jij kan naar mijn idee niet zeggen dat afvallen makkelijker is omdat je dat niet weet....
Waarschuw beheerder
ben 2 kilo aangekomen in 3/4 weken!
ben best trots!!
ben op een soort van dieet om aan te komen
verplicht mezelf allerlei dingen te eten per dag
Ik wil nog wel 5 kilootjes erbij!
Waarschuw beheerder
Hier hetzelfde 'probleem'... Sta eigenlijk nooit op de weegschaal, maar ik weeg meestal rond de 49-50 kilo... ben ong 1.67 ofzo :(

2 Contessa> Hoe??? Tell me!!!
Waarschuw beheerder
eerste regel aankomen:wit brood telt niet

1 snee bruin brood geld voor 2 witte dus probeer bruin brood te eten en ik hou ook niet van brood maar neem vers brood en neem dan alizon das wel lekker brood en doe er wat zoets op zodat het beter smaakt

als je s ochtends ken eten neem je een broodje, hierbij kan je een glaasje drinkontbijt nemen om het weg te spoelen

-Probeer voor 10 uur sochtends wat te eten
-probeer om de 2 uur een broodje te nemen en geef jezelf daarna een schouder klopje en neem iets lekkers mee voor daarna wat je bijv al noemde een twix of zoiets maar probeer cker 5 sneeen bruin brood te eten per dag
-Avondeten niets laten staan ruim opscheppen, ook als je geen trek meer hebt
-1 stuk fruit per dag
-veel drinken!
-Weinig tussendoor, neem nu dus een boterham ipv de hele tijd chocola en dat soort dingen

ten slotte niet elke dag op de weegschaal gaan staan!!!
pas na 4 weken doen, dan zie je als het goed is pas resultaat!!

suc6 ermeee

Waarschuw beheerder
donateur
ben ik nou zo raar, of snap ik hier het probleem niet? ik ben 1.76 en weeg 56 kilo, moet ik nu ook aankomen ofzo? ik vind mezelf zo prima, maar als ik die meiden hier lees, met ongeveer hetzelfde gewicht en postuur, zou ik een complex moeten hebben omdat ik te dun ben :s

Waarschuw beheerder
Tinkerbell 17 november 2003 08:24
Mits er geen ziektes in het spel zijn is afvallen een kwestie van discipline en willen. Je eetpatroon aanpassen, gaan sporten etc. Aankomen is in die zin makkelijker dat t gewoon n kwestie is van meer eten en ook sporten, maarja, als je de hele dag eet en geen ruk aankomt...

Daarom ben ik (en ik ben Echt Niet de enige, ook overweight mensen zijn het bijzonder met me eens) van mening dat afvallen makkelijker is dan aankomen. Discipline en wilskracht!

Beetje kort door de bocht! :S Ieder lichaam is anders en de 1 kan wél makkelijk afvallen, de ander juist weer helemaal niet. Dat hoeft niks met ziektes, wilskracht of discipline te maken te hebben! Bovendien kunnen psychische problemen ook heel goed meespelen bij mensen met overgewicht. Ze zitten in een vicieuze cirkel: mensen kijken ze aan en praten achter hun rug om over hun figuur. Waardoor ze zichzelf minderwaardig voelen en uit depressiviteit alleen maar weer gaan eten...

Zo zou ik ook kunnen zeggen: aankomen is veel makkelijker dan afvallen! Je hoeft niks te laten staan en kunt de hele dag door allemaal lekkere dingen eten. Eitje! :) Maar ook hier geldt: ieder lichaam is anders. De 1 komt makkelijk aan en de ander juist helemaal niet! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zijn het toch weer vrouwen die deze discussie voeren.... tiepisch.... :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hm, je mag een maand lang met mijn vriend gaan eten, dan kom je vanzelf wel aan :kots:
Die gast lust bijna niks en je komt al snel op junkfood uit ;-)
Waarschuw beheerder
Ja en anders kun je mijn vriend wel ff lenen.. Junkfood is t enige wat ie lust, behalve op 1 ding na.. SPINAZIE :Bah:

Waarschuw beheerder
Spinazie met ei :lief:
Waarschuw beheerder
of met pasta, roomkaas, gehakt, ui en spekjes :9

Waarschuw beheerder
preischotel :jaja:
Waarschuw beheerder
wat een ramp als je samen eet als iemand alleen maar junkfood eet, kan je nooit gezellig uiteten of een lekkere maaltijd koken.
Waarschuw beheerder
Ze zitten in een vicieuze cirkel: mensen kijken ze aan en praten achter hun rug om over hun figuur. Waardoor ze zichzelf minderwaardig voelen en uit depressiviteit alleen maar weer gaan eten...

Dat valt dan toch weer onder ziektes??? Heeft ook weer met wilskracht te maken dus... Als die gene het echt wil en er voor de volle 100% achterstaat dan lukt het echt wel hoor...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mixie 29 november 2003 23:31
wat een ramp als je samen eet als iemand alleen maar junkfood eet, kan je nooit gezellig uiteten of een lekkere maaltijd koken

Hey Mix :lief:

Ja dat is zeker een ramp, dat "kreng" lust niks en wil ook niks proberen. Maar over een tijdje wordt ie overgeleverd aan mij en mijn kookkunsten (die zijn echt goed hoor hehe) en dan zal ie wel moeten, want een frituurpan komt er eerder niet in, voordat hij alles geprobeerd heeft en alles eet zonder te zeiken ;d
Waarschuw beheerder
Clau (L)

Goed zo, leer hem maar dat die normaal moet eten :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
clau, mix (L)

waarom willen vrouwen ons toch altijd veranderen :(

Waarschuw beheerder
weet niet of je al aan de pil bent (geen zin om heel het topic door te lezen), maar ik ben in 1 jaar tijd echt 10 kilo aangekomen door de pil
Kon eerst ook eten wat ik wou en kwam niks aan, todat ik aan de pil ging :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik kan ook eten wat ik wil en kom ook niks aan. Maar ik vind dat ik met mn 1m70 en 60 kg owk niet meer hoef te gaan wegen.
Heb je er wel eens aan ged8 om veel pasta te gaab eten?
Waarschuw beheerder
Zelfs de pil hielp niets bij mij :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben in 3 maanden tijd 11 kilo afgevallen :x wat niet de bedoeling was :| dus nu gooi ik 2x op een dag proteine poeder door me vla en daar komje dus wel van aan :)(y) Het gaat natuurlijk niet heel snel,maar na 2 weken merk je echt wel datje wat aangekomen bent

Waarschuw beheerder
ik heb hetzelfde probleem als vele meiden hier!

ik ben 1.76 weeg 54 kilo,kan eten wat ik wil maar kom echt geen gram aan,en als ik verdorrie fanatiek sport of dansles heb is er zo snel weer kilo's vanaf dat je daar gek van wordt!ik eet echt de gehele dag door en veel ook maar nee hoor kom echt niets aan ! inderdaad vele meiden zouden zo als mij willen zijn maar ik vind het geen pretje.ik wil dolgraag wat aankomen! maar ja er is niets aan te doen ,ben al bij de dokter geweest die me weleens verschillende dieten heeft voorgeschreven maar niets helpt,blijkbaar heb ik een snelle stofwisseling en snelle spijsvertering!en ook de pil helpt niets bij mij aangezien ik al heel wat verschillende heb uitgeprobeerd:(

je moet het maar accepteren he,alles is beter als dat je extra kilo's wil kwijtraken omdat je overgewicht heb en dat lukt ook nie he! dus ben er eigenlijk wel tevreden mee :D

Waarschuw beheerder
SAME problem. ga fitnessen en neem extra voedings suplementen je sportschool weet wat voor jou het best is. en NOOIT je ontbijt overslaan
Waarschuw beheerder
Ik ken het meid. Ik ben 1.60cm en weeg 45kg. Ik kan vreten wat ik wil maar ik word maar niet dikker. Ik zou op sommige plaatsen wel wat meer vet willen hebben, maar ben ook wel tevreden met mij strakke buik

Waarschuw beheerder
dun is juist mooi
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm dun is nie altijd mooi hoor.. :S

Waarschuw beheerder
nee idd. Slank is mooi, soepstengel niet!

Waarschuw beheerder
hmm ik had hetzelfde probleem aantal jaartjes terug, ik ben toen gaan fitnessen enne TADAA
Eten hielp bij mij ook niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Hey SweetBihatch, ruilen?
Ik kan je nog wel een kilootje of 10 geven waar ik graag vanaf wil...
:D

Waarschuw beheerder
Drink veel bier:)

Waarschuw beheerder
donateur
Nog een fabeltje: bier.
Alles wat je veel zuipt waar meer in zit dan 2 delen waterstof en 1 deel zuurstof (water dus) voegt toe aan je lijf. Alleen bij de 1 kilo's en bij de ander een paar gram.

Ik heb (ooit) een tijd gehad dat ik heel veel zoop :bloos:, best gezellie natuurlijk enzo. Maar ik ben er echt bijna geen gram zwaarder op geworden. Jammer, anders zat dit hele topic aan het bier ;)
Waarschuw beheerder
donateur
kreeg net een mailtje of ik uberhaupt wel at at:cry: :s noujahhhhh..... bij deze mensen die denken dak nix eet... alles wat ma lekker is en vet in zit :p :P :p

Waarschuw beheerder
donateur
Je ziet er goed uit meid! (y)

Bij mij is het helaas ook in mijn gezicht te zien dat ik niet echt zwaar ben, dat heb jij tenminste niet! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kon vroeger ook zoveel vreten en zo vet vreten als ik wilde... Zonder ook maar 1 kilo aan te komen.

Na me 19e/20e moest een beetje oppassen...
Maar tis verdomde lastig om je eetgedrag ineens aan te passen als je al die voorgaande jaren kon eten wat je maar wilde...
:P
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou ut nie kunne hoor:s al dat lekkere eten laten staan als ik dikker zou worden:( maarja als ik toch ooit echt dik word laat ik ut cker wel staan:cry: vind ut eigenlijk wel best zo:P
Waarschuw beheerder
donateur
ik wou juist dat ik wat slanker zou zijn

maarja iedereen is nouw eenmaal zoals tie is:P
Waarschuw beheerder
Precies, daar ben ik het helemaal mee eens. Als iedereen dat nou eens zou accepteren, dan waren er een stuk minder problemen op de wereld, en was iedereen wat vrolijker :D

Waarschuw beheerder
donateur
Samantha ->
je hebt niks te piepen...!
je bent ultraslank...
:P

Waarschuw beheerder
donateur
4Maaike4 ->
Mwah, nou nee...
Iedereen in me omgeving heeft geen problemen met mij, maar ik vind zelf dat ik een vetklep word, als ik niet oppas...

Tis gewoon zo, ik heb een buikie (terwijl ik vroeger altijd een latje was)... En ik wil er maar al te graag vanaf. Het vreemde is; veel vrouwen vinden het niet eens erg, zo'n buikie... Exen die ik de afgelopen jaren heb gehad, maakten er ook geen probleem van.
:S

Dat kan ik echt niet snappen...
Waarschuw beheerder
donateur
Neem van mij aan dat je vanzelf wat zult aankomen in de loop der jaren.

Ik ben ook altijd een sprinkhaan geweeest....en gisteren zag ik tot mijn verbazing dat ik 57 kilo weeg :o ;)

Dat is alweer 4 kilo meer dan dat ik ooit in mijn leven gewogen heb.
Ik zelf ben trouwens 1,75
Waarschuw beheerder
donateur
ik kom ma niet tot 55:s de dag dak 55 weeg vier ik met slagroomgebakjes:P :yes:
Waarschuw beheerder
maak savonds gewoon vet veel pizzas en eet zoveel tot je niet meer op kunt

Waarschuw beheerder
donateur
Idd... vooral heel veel tussendoortjes eten, veel snoepen, en vaak snachts uit je nest komen om nog effe de koelkast leeg te plunderen...
Waarschuw beheerder
tja, ik ben zelf ook 1.73 en ik zweef altijd rond de 60! Eerder was het 55kg dus das een hele verbetering! Heb weleens 62 gewogen, bij mij mag er echt wel iets meer bij

op Terschelling was het een week lang elke dag bier zuipen en op de boerderij shoarma en tosti's. Na die week merkte ik dat ik toch flink was aangekomen... nou het was maar een appr kilootjes...:S

maar ach... van de dames heb ik nog nooi klachten gehad...
Waarschuw beheerder
donateur
als ik nog meer pizza eet slib ik dicht:P
Waarschuw beheerder
Je zou het ook gewoon kunnen accepteren.
Dan heb je helemaal geen zorgen meer aan je kop.
Want stressen over jouw overgewicht / ondergewicht speelt een hele grote rol mee op psygisch niveau. Doe gewoon jouw dingen, leef gewoon op een normaal manier.... Want jezelf helemaal volvreten met junkfood is nou ook geen goed idee. Misschien zou je wel een beetje kunnen aankomen, maar de rest van jouw gezondheid gaat er uiteindelijk ook aan. Wat weegt zwaarder dan op dat moment?? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Als je TE veel overgewicht hebt, kan dat ook je gezondheid een stukkie schaden geloof ik...
Waarschuw beheerder
Voor je gezondheid kan je idd beter te dun dan te dik zijn. Toch is het belangrijk (ook al kom je er niet van aan) dat je op let met wat je eet, want je cholesterolgehalte kan wel degelijk stijgen waardoor je aders kunnen dichtslibben.
Waarschuw beheerder
donateur
pfff ik ben niet slank en zal het ook nooit worden.. tenzij ik mezelf zwaar ga lopen uit hongeren maarja

maar mijn motto is dan ook

je kunt beter dik zijn.... Dan Dik doen
Waarschuw beheerder
Nou ja kan beter ook niet dun zijn wat dat is net zo slecht als dik zijn geloof mij!

Maar ja ik wil graag nog 8 kilo eraf maar ja krijg het erniet af! :-(
Waarschuw beheerder
Waarom is dun zijn net zo slecht?
Als je verder gezond bent dan kan dat echt geen schade aanbrengen hoor!
Op z'n hoogst heb je meer kans op osteoporose (botontkalking), maar verder zie ik niet in wat er slecht aan is.
Tenzij je jezelf uithongert natuurlijk, maar als het je bouw is en je leeft en eet verder gezond is het echt geen probleem hoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik bedoelde met dun zijn dat het slecht is dat je niet goed eet, en dat je dan daarom zo dun bent.

Als het je bouw is en je eet gezond dan is er natuurlijk niks aan de hand maar dat is met stevige mensen net zo het ligt aan je bouw dat je hebt

Waarschuw beheerder
ik heb hetzelfde 'probleem'sweetbihat­ch.maar ik HAD ook een vriendin die de hele tijd zeurde dat ze te dik was(ze was ook best fors) en dan ben ik toch liever dun...of niet??
Waarschuw beheerder
:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben 1.82 cm en ik weeg net 60 kg
omdat ik vrij lang ben heb ik dit probleem ook
en in het weekend neem ik ook :xtc:
dus moet ik het doordeweeks wel weer goed dr bij eten maar als ik dus goed eet zie je het aan mn buik en kont die worden wel wat dikker maar dat vind ik nie erg maar ik weeg al 3 jaar zo rond de 58/60 kg
Waarschuw beheerder
volgens mij moet je je echt vooral op koolhydraten richten, niet zozeer vet.
Waarschuw beheerder
Nee, alleen op koolhydraten richten is niet de bedoeling. MAar alleen op vet ook niet.
Als je je alleen op koolhydraten richt wordt de voeding veel te eenzijdig. Koolhydraten functioneren als een energiebron voor de korte termijn. Een teveel ervan wordt wel omgezet in vet, maar een teveel aan eiwit ook.
Het is het beste om de voeding zo evenwichtig mogelijk te houden, en goed te blijven varieren.
Waarschuw beheerder
ik ben dan wel geen meide.
maar ik kan eete zo veel ik wil!!
ik kom ook maar niet aan als je af en toe is ziet wat ik naar binnen gooi dan geloofje oogen echt niet.
maar aan kommen nee helle maal niets!!
ik weeg nog steet,s 70kg en voor mij lengte is dat nog al erg weinig.

maar zo lang ik leef leef ik dus..
Waarschuw beheerder
Moet je ff langs een dietist gaan...die zijn er niet alleen om af te vallen...maar ook om dikker te worden:) Want je kan je wel helemaal volvreten met junkvoed, maar t moet wel verantwoord gaan natuurlijk...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan ook echt eten wat ik wil , maar kom niks aan qua gewicht. Terwijl ik wel groter wordt

Misschien groter denk :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb utzelfde probleem als je meissie..
alleen ben ik 1.60 en weeg ik 46 kg

Waarschuw beheerder
Stap eens zo'n spec. shop binnen! je hebt er ook shakes etc voor!Dat gebruiken bodybuilders(ook vrouwen) om aan te komen en dan eraf te trainen, zodat ze meer body hebben!
Waarschuw beheerder
ja alsof dat helpt dat helpt zolang je t gebruikt en als je er mee stopt gaat t weer pcies t zelfde...... Maar eigelijk moeten meiden zoals blij zijn dat we zo een goede stofwisseling hebben... en niet aankomen van al t vets wat we eten.... Ik eet soms voor drie en kom nog geen donder aan.... Maarja ben wel blij eigelijk dat ik niet dikker/zwaarder word..... er mag best wel wat bij maarja je kan niet alles hebben in t leven.....
Waarschuw beheerder
idd ben ik het mee eens!
wees blij dat je nu zo mooi slank ben, voor je het weet is het voorbij. dan ben je oud, en dan weet je het maar nooit! ;)
ik ben 1.58 en ik weeg 45kg, en ik ben er trots op!