Partyflock

Forumonderwerp · 622916
4153x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik zou heel graag wat dikker willen worden. Ik ben 1.77 en weeg 52kg. Te licht dus. Ik kan eten wat ik wil (veel meiden willen dit, toch¿) en toch zou ik wel iets aan willen komen. Ik sport niet, maar fiets wel (naar school ed.) Elke dag bij de Mac eten komt me op een gegeven moment ook me neus uit. K heb welis ergens gelezen dat spieren zwaarder zijn dan vet en dat als je veel sport je aankomt doordat je spieren traint. Maar ik kan nu echt geen sport verzinnen die me leuk lijkt. Iemand misschien tips en zijn er hier meer meiden die ook willen aankomen ipv. afvallen?

K hoor het graag van jullie!
Waarschuw beheerder
eten voordat je gaat slapen dat verbrand namelijk voor geen meter...
Waarschuw beheerder
donateur
als je gaat slapen gaat je maag toch juist werken??? vaag
Waarschuw beheerder
donateur
dan beweeg je niet
dus verbrand je minder
dus wordt het als vet opgeslagen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oplossing:

hele dag niet eten, voor het slapen gaan 3 maaltijden nemen en snel gaan slapen dan???

Waarschuw beheerder
Als ik de hele dag nie eet ga ik van me stokje, en ontbijt sla ik nooit over! Heb vanochtend met wentelteefjes ontbeten :9
Waarschuw beheerder
donateur
lekkah hoor, maak je ook eens voor mij ontbijt??

misschien moet je dan eens fitness proberen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oh ja,
sommige mensen hebben gewoon een snelle stofwisseling, en dan werkt ongeveer niks, tot je een jaar of 40+ ben.
of je moet zoveel gaan eten, zoals de dikke amerikanen die je op tv ziet.
maar dat wil je denk ik ook niet.

dus, dan maar fitnessen.
Waarschuw beheerder
donateur
Of kickboksen, k merk wel dat ik dr een stuk meer spieren van het gekregen. Is ook goed voor je zelfverdediging, maar je moet de eerste paar weekjes wel kunnen doorzetten.
Waarschuw beheerder
Wacht maar een paar jaartjes.
Dan is het er niet af te krijgen..

Waarschuw beheerder
Ik heb 'tzelfde probleem SweetBihatch..
heb al vanalles geprobeerd, maar niets helpt echt goed:s
Waarschuw beheerder
ik ben dan wel geen meisje, maar ik heb hetzelfde ook. Ik werk bij de mac dus ik eet daar echt ELKE dag. Ik ben 1.75 en weeg 57 kg. Vind het echt klote en niemand weet goeie tips. Mag zeker wel een kg of 10 bij.
Waarschuw beheerder
donateur
ga na de apotheek en koop pakjes fortimel van nutrica. Das een soort astronautenvoer. Lijkt op shake waar alles in zit, als je drie pakjes drinkt een week lang en daarnaast gewoon eten dan kom jij wel aan. Succes en ik hoop dat het lukt want elke dag mac-en is niet de oplossing is erg ongezond.
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk eens aan, iemand met ervaring ofzo???

:D
Waarschuw beheerder
Succes en ik hoop dat het lukt want elke dag mac-en is niet de oplossing is erg ongezond.

dat klopt, en je krijgt er nog puistjes van ook :S

Waarschuw beheerder
Je mag wel wat vet van mij hebben hoor, zijn we allebei blij ;p

Waarschuw beheerder
ik heb dat ook, heb gewoon normaal figuur, en kan alles eten wat ik wil.
toen ik nog een jaar of 15 was had ik dat probleem ook
ik was echt heel dun, sommige mensen dachten zelfs dat ik anorexia had
Ik ging me echt helemaal volproppen
en dat hielp dus ook helemaal niets
maar toen ging ik later aan de pil en werd ik toch nog ietsje dikker :D
nu vind ik mn figuur prima en ik kan nog steeds zoveel eten als ik wil

ik ging trouwens aan de pil om andere redenen hoor, niet omdat ik dikker wou worden... ik kwam er pas achter toen ik die gebruikte dat het ook hielp
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan ook eten wat ik wil en kom niet aan!
aan de ene kant mag je er blij om zijn dat je niet hoeft te letten op wat je eet omdat je er toch niet van aankomt..
en waarom zou je dikker willen zijn meis? mensen nemen je maar zoals je bent
en anders moet je idd aan de pil gaan maar niet iedereen word daar dikker van..
en de mc word je ook niet dikker van, want na een king size menu heb je na 15 minuten alweer honger omdat t gewoon veel lucht bevat, dan kan je t beste thuis veel frituren denk
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet ook veeeeel vezels eten. Dus bruin brood, groente en fruit... nie alleen vette troep!

K heb t zelfde probleem, maar sinds ik minder vette troep eet en meer gezond eten + extra maaltijden hehe tussedoor gaat t stuk beter :)

En derbij nog flink veel fitnessen is ooknog es handig. K heb niemeer te klagen :D

Waarschuw beheerder
Ik kom zelf ook niks aan maar ik ben niet echt mager ofzo maar wel dun.

Och, en zoals iemand al eerder zei: dik wordt je toch als je ouder wordt.

Inge

Waarschuw beheerder
2 gekkehuis [teringherrie.nl]: ik lust dus geen fruit maar groente daarentegen vind ik :9

Waarschuw beheerder
Ach... gewoon tevreden zijn als je bent.. das de beste oplossing!
Waarschuw beheerder
donateur
SweetBihatch >> Der is toch wel een fruit wat lekker is tog :$, k lus ze bijna alemaal :)
[img]http://www.free-clip-art.to/food/banana.gif[/img]
deze zijn heel lekker hoor :D
Waarschuw beheerder
Ten eerste begrijp ik niet dat je wilt aankomen... je heb toch een mooi figuur?! Maar als je het echt wil: zou ik chica's raad op volgen! Op m'n werk gebruiken we die pakjes drinken ook, het is gezond doch doeltreffend... Een bewoner die leed aan zwaar ondergewicht is een maand of drie vijf kilo aangekomen.

Waarschuw beheerder
Banaan = :kots: en ben voor de rest wel tevreden hoor, maar wil gewoon wat tips. En meiden die echt te mager zijn hebben hier dan ook wat aan :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben een jongen :'(

Mah k heb derook wat aan hoor :)
vorrigjaar flink ziekgeweest :S *no comments* en toen heelveel afgevalle. En dah mot der nu allemaal weer aangevroten worden hahaha, luktwel :9

Waarschuw beheerder
je kunt het beste 5 dgn achter elkaar elk uur dat je wakker bent iets eten, al is het maar een half broodje pindakaas, na 5dgn blijf je maag constant om eten vragen en kun je eten zoveel je wilt, zodat je maag ook groter wordt. Dan kun je grotere hoeveelheden tegelijk naar binne kiepen en kom je bij, probeer wel op ongeveer 4-6 goeie maaltijden per dag te zitten.
Waarschuw beheerder
een vriendin van me kampt er ook mee. Ze heeft hele dunne beentjes en armpies. Het vreet meer als ik , echt waar, maar komt geen hol aan en weegt ook gewoon niet, dus tips welkom...
Waarschuw beheerder
donateur
Tip van n dietiste: 's avonds na 22.00 uur nog n maaltijdvervangende reep naar binnen werken...

heb zelf 10 kilo ondergewicht die ik er idd ook met geen mogelijkheid aankrijg :)
Waarschuw beheerder
AANKOMEN

Aankomen is moeilijker dan afvallen
Het klinkt je misschien gek in de oren, maar zeker voor mensen die hier weinig aanleg voor hebben, is aankomen heel erg moeilijk. We hebben het hier natuurlijk over het aankomen van vetvrije massa, dus spiermassa. Dat komt omdat sommige mensen nou eenmaal een hele hoge stofwisseling hebben en alle voedingsstoffen die ze binnenkrijgen gebruiken voor de processen in hun lichaam en hun bezigheden.

Wat is de beste manier om aan te komen?
Het is vooral belangrijk dat je de maaltijden goed verdeeld over de dag, zodat er een constante toevoer van voedingsstoffen plaatsvindt. Acht tot tien eetmomenten op een dag zijn daarvoor noodzakelijk. Daarnaast moet je het aantal calorieën per dag rustig opvoeren. Stel dat je een man van 80 kilo bent en dat je vrij fanatiek sport. Je energiebehoefte is dan 40 x 80 = 3200 kcal per dag. Op een gezonde en goede manier aankomen doe je dan als volgt: verhoog het aantal calorieën dat je per dag binnenkrijgt met 10% en verdeel je maaltijden over de gehele dag. Je zult nu denken: “Zoveel calorieën krijg ik nooit binnen”. Maar juist daarom zijn er weightgainers ontwikkeld!

Een weightgainer bevat een met zorg samengestelde combinatie van koolhydraten, eiwitten, vetten, vitamines en mineralen. Omdat de shakes die je ervan maakt licht verteerbaar zijn, kun je ze prima tussen je maaltijden door innemen.

Plan je maaltijden

Zorg echt dat je minimaal 6 maaltijden per dag tot je neemt. Het liefst meer. Bijvoorbeeld: Ontbijt om 8.00 uur, neem een tussendoortje om 11.00 uur, eet om 13.00 je lunch, om 16.00 neem je nog een tussendoortje, om 18.00 nuttig je de avondmaaltijd, dan ga je TRAINEN, en neem je om 21.00 een weight-gain shake, tot slot neem je om 22.30 nog een portie eiwitten.

Zorg ervoor dat je elke 3 uur eet. Doe je dit niet dan zul je afvallen omdat je lichaam onvoldoende brandstoffen ter beschikking heeft. Hierdoor zal het spiermassa afbreken voor energie. Een hardgainer (iemand die moeilijk aankomt) moet ervoor zorgen dat hij elke 3 uur iets met koolhydraten en eiwitten binnenkrijgt. Een goed ontbijt bestaat bijvoorbeeld uit 3 boterhammen met kipfilet, magere vleeswaren, pindakaas of gewone kaas. Drink hier thee, koffie of een glas melk bij. Of neem een bak yoghurt of kwark met muesli, of een bord Brinta en een roggebroodje met kaas.

Tussendoortjes kunnen zijn: eierkoeken, fruit(salade), tonijnsalade, ongezouten noten, broodje kaas, muesli/ krenten bollen, bakje muesli met melk, muesli & notenrepen, energierepen etc.

De avondmaaltijd moet altijd uit vlees, kip, vis of een vleesvervanger bestaan zo groot als de palm van je hand. Daarbij kun je aardappelen, pasta, rijst of iets dergelijks eten. Neem een hoeveelheid die zo groot is als een gebalde vuist. En last but not least: een grote portie groenten.

Noten zijn heel goed voor je: ze bevatten belangrijke vetzuren en eiwitten, je raakt er niet snel vol van maar ze leveren je wel veel energie. Kies liever voor walnoten amandelen en cashewnoten omdat deze ook nog veel koolhydraten bevatten. Pinda's zijn minder goed: ze bevatten ook veel verzadigde vetten.

Wat je supplementen betreft: kies een goede weight gainer. Deze levert je voldoende bouw- en voedingsstoffen, is gemakkelijk mee te nemen, geeft je geen opgeblazen gevoel en is nog lekker ook!

[img]http://www.mdoubleyou.com/NL/articlegifs/52_9269_984143823.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
veel blijven of meer gaan eten
eventueel stoppen met roken
eten voordat je gaat slapen
eiwit-shakes
fitness

(ik heb ook een hele snelle stofwisseling en ben door bovenstaande de afgelopen 1.5 maanden al 3/4 kilo aangekomen. :P )

succes,
Waarschuw beheerder
ik heb dat ook, en zou ook wel iets willen aankomen, ben 1.76 en weeg ook 52 kilo... en idd ik kan ook eten wat ik wil maar kom niet aan, veel slagroom eten schijnt ook altijd te helpen, alleen bij mij niet... maar ja...

Artiest Mystex
Waarschuw beheerder
lekker squachen met een maat van mij.
mooi man lekker rammen.

ben in 3 maanden 13 kilo kwijt.

vink netjes van mezelf!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
wat is de wereld toch oneerlijk verdeeld
Waarschuw beheerder
Ik heb dat ook! vreet mezelf helemaal suf whehehe maar kom vrij weinig aan! begin wel een buikje te krijgen! gewoon bier gaan drinken :p

denk alleen dat vet eten geen zin heeft, want dan krijg je het op plaatsen waar je t juist misschien niet wil hebben!
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe okee de bier helpt de buik wel ja ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 1.85 en weeg 62 kilo. Ik flip hier echt van. De laatste tijd eet ik wel veel aardappelen, roomspinazie en vlees maar het lijkt wel of het geen meter (of kilo's) helpt. Ik rook niet en snoep zoveel, dat wil je gewoon niet weten. Ik kan in 1 keer een zak met 8 krentebollen opeten, en daarna nog een pizza arrg.

Ik denk dat ik maar eens moet gaan fitnessen ofzo..
Mzl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb er ook veel last van gehad en nu nog steeds wel..
Vroeger was ik magerder dan nu :s Ben gelukkig wel wat aangekomen hoor,maar me armen en benen komen niet echt veel aan.

Ik ben 1.73 en weeg 56 kilo,opzich vind ik mezelf wel best zoals ik nu ben,maar zou wel iets dikkere armen en benen willen hebben :)

Ik kan ook eten wat ik wil en kom geen moer aan..dus eigenllijk ook best wel relaxed,maar wacht maar tot je iets ouder word..dan komje echt wel iets aan hoor :)

Waarschuw beheerder
Ik zei 2 jaar geleden ook dat ik wou aankomen, maar ik heb nu het tegenovergestelde van 2 jaar geleden, ik had toen de zogenaamde blokjes(ook alleen maar omdat ik mager was) en nu is m'n buik zo vet als modder!

Waarschuw beheerder
Probleem bij mij dus ook...
Ik sport waarschijnlijk ook te veel en qua eten kan ik nou eenmaal niet veel op.
Ik ga dus nu maar op fitness om wat breder te worden.

Waarschuw beheerder
Yep en k doe nog wel is in de gewichten hangen maar ik wordt alleen maar breder bij m'n buik! Moet meer conditie gaan doen maar daar heb ik echt geen zin in! En ik moet bier opgeven en dat gaat helemaal niet door.
Waarschuw beheerder
donateur
Vraagje:

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je wat spieren en massa gaat kweken als je gaat fitnessen?

Groetjes

Waarschuw beheerder
te langzaam in mijn geval dus :p

Naah serieus: ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Zat er eerst aan te denken om zo'n personal trainer in te schakelen, maar dat is echt vet duur
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef maar een week lang naar de MC te gaan en je kan me naar huis rollen:D
Maar ik ben wel heel veel afgevallen!!
Sinds een jaar 11 kilo ofzo.. Ben er heel blij mee hoor:D Maar moet nu wel stoppen want anders wordt ik echt lelijk dun!!
Ik ben nu echt blij zo als ik nu ben!
Ja er zijn altijd wel dingetjes waar je niet te vreden mee bent..
Maar ik snap wel dat sommige meiden die dun zijn wat aan willen komen..
maar heb geen idee wat je er aan zou kunnen doen..
Ik denk dat je vanzelf wel wat dikker wordt!!
Mijn zus is ook best dun (mooi dun) maar ze is nu echt een buikje aant krijgen:)
Evengoed nog een mooi figuur maar ik enk dat t echt vanzelf komt!
Waarschuw beheerder
donateur
Doe allemaal niet zo moeilijk. Gewoon lekker leven zoals je bent.

Wat boeit het nou of je 10 kilo teveel of 10 kilo te weinig weegt. Zolang je maar overeind blijft staan
Waarschuw beheerder
Gewoon een paar jaartjes wachten. M'n zusje was ook altijd skinny billy terwijl ze iedere dag bij de Mac zat en 's avonds voor het slapen gaan nog ff kroketten ging frituren.
Maar het laatste jaar is ze echt wel veel aangekomen.

Geduld hebben dus.

Oh ja, m'n zusje is 21, er is nog hoop voor je dus :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tab, ik krijg zo ongeveer mn hele leven al te horen: "wacht maar, als je eenmaal 21 bent, kom je wel aan"... Tink 21, maar niet aankomen... "wacht maar tot je 24 bent"... Tink 24, niet aankomen... 25 niet, 26 niet, 27 niet en nu ben ik 28 en nog steeds 10 kilo te licht....

Maar goed, heb zaterdag weer wat dames zien voortbewegen waardoor ik stiekem toch wel blij ben met mn ondergewicht ipv overgewicht; ook al is afvallen makkelijker dan aankomen...
Waarschuw beheerder
als je eenmaal een snelle verbranding hebt dan zal je niet snel aankomen, ook niet als je vet eet.

als je wilt aankomen van sporten moet je gaan fitnessen en daar krijg je vaak nogal verkeerde spieren van. je kan daar wel apart programma voor aanvragen. Maar wat heeft het voor zin om wel zwaarder te zijn, maar even dun te zijn???

Een diëtiste kan je wel helpen aan te komen, op een gezonde manier
Waarschuw beheerder
donateur
Fitnixen met persoonlijke begeleiding. Wordt netjes opgelet dat alle spieren goed getraint worden, traint wel relaxd :D. En je wor der weh wat breeder van hoor... op den duur :| want je ben nie zo in 3 mnd tig kilo aangekomen.

Maarjah... eten eten eten, en dat omzetten in spiermassa, anders scheit je t zo weer uit bwhehehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
veel pasta's eten..
koolhydraten enzo..
eet lekker noodles. brood met kruidenboter veel vette dingen gewoon lekker bunkeren..en iuk kan t weten want toen ik daarmee stopte viel ik onwijs af..
maar ja t is zo lekker he..
Waarschuw beheerder
donateur
Mirry en Gekkehuis: ben ik allemaal al mee bezig en Mirry, je komt gerust wel aan van trainen aangezien spiermassa zwaarder weegt dan vet en als je spiermassa groeit, groei jezelf ook, dus je blijft niet even dun.

Maar je kunt eten wat je wilt met die stofwisseling van mij... dus de ongetwijfeld goedbedoelde adviezen van 'eten, eten, eten' mogen wat mij betreft achterwege blijven en ik durf te zweren dat dat voor meer skinny's geldt.