| Betreft: | evenement: Awakenings Festival, zaterdag 30 juni 2012 om 11:00 |
20:00 - 21:30: Pet Duo
21:30 - 23:00: Rush
11:00 - 13:00: Dekmantel Soundsystem
21:00 - 22:30: Dekmantel Soundsystem
Genoeg namen om je goed mee te vermaken. Alleen weer weinig verrassends
Ik gok dat overdag Klock& Dettmann, PAS en Mills in Y staan, Liebing en Speedy J 's avonds...kijken wie er dan in X staan. X is wel lekker knallende techno op zich.
C met Marcel Fengler, Wolff & Donato Dozzy is ook wel interessant
Dan lees je dat er 2000 (!) kaarten per uur worden verkocht vanaf dat de line up bekend dus dan is het morgen uitverkocht. Leuk voor de mensen die, wellicht, ook nog willen gaan maar van plan waren om richting maart of april een kaartje te kunnen kopen
Haha wat is dit nou weer voor onzin. Je kan het op veel punten afkraken, maar je kan moeilijk gaan zeiken omdat de kaartverkoop te hard gaat en dat het dan zielig is voor de twijfelaars die gewoon te laat zijn.
ik mis de early reggaeton zaal
Awakenings is uitgegroeid tot het grootste technofestival in Nederland, wellicht zelfs in Europa en ter wereld.
Name one dance event that has new name lineup and concept?
jij bent nog nooit buiten NL naar een techno-festival geweest?
N1
Maar ze hebben het toch weer voor elkaar gekregen om alle grote namen uit de techno wereld bij elkaar te krijgen op 30 juni...
zag dat je pas sinds 2009 naar AWFS gaat dus dus einde discussie, meesten weten hier wel wat ik bedoel
En leuk dat hier zoveel kenners zijn maar het merendeel komt toch voor deze namen, geef een commerciele organisatie dan eens ongelijk dat ze dit neerzetten, ben er in ieder geval zeer tevreden mee
laatste aanpassing 25 februari 2012 14:01
AWFS is een commercieel feest, daarom komen er tienduizenden mensen op af en dan moeten ze gevestigde namen neerzetten. Als het je niet bevalt dan ga je niet, vrij simpel toch, maar dat overdreven negatieve gejank altijd...
Cox vind ik wel vet. Kan me niet herinneren dat ik hem ooit op Awake heb gezien
Ga ik zeker even kijken
Cox
Ga ik zeker even kijken
main is altijd een aanfluiting qua geluid...
If you want something refreshing or new, go to Germany, Spain, or Ukraine.....
deze post van sander is een aanfluiting
nzin, genoeg nieuwtjes te verkennen in Nederland. Als je niet waar je over praat, hou dan je mond.
vorig jaar was het geluid daar erg goed
in de tenten vond ik het geluid wel heerlijk snoeihard, de verhouding lage vs midden en hoge tonen was soms niet echt ideaal, de lage tonen overheersten nogal
Goed dat rush niet in de schranz staat
Straf na wat ie vorig jaar heeft geflikt
Ja je hebt ook helemaal gelijk, had gewoon mijn mond moeten houden. Sorry man...kom wel terug over een paar jaar als ik net zo stoer ben als jij. Ga ik ook alles afzeiken, en dan hopen dat andere mensen denken dat ik er verstand van heb. En met die gedachte kan ik mezelf dan weer lekker in slaap rukken...
Vind het gewoon vermoeiend dat alles afgezeken moet worden.
Dat Sandertje, Rooiekadaver en hun holmaatjes niet eens een keer heel erg moe van zichzelf worden met hun eeuwige gezever
Zijn ze in de aanbieding, of beheers je de Engelse taal gewoon niet zo goed?
gozer gooi jezelf weg man ik heb hooguit wel eens wat onderbouwde kritiek of commentaar, mag dat na zoveel feesten en jarenlange ervering?
zag dat je pas sinds 2009 naar AWFS gaat dus dus einde discussie,
ik heb hooguit wel eens wat onderbouwde kritiek of commentaar, mag dat na zoveel feesten en jarenlange ervering?
Uitverkocht
een ander met -20jr feestervaring mag geen mening hebben?
@awakekrew komt tiesto nog een keertje techno setje geven? dat wist het oh zo intelligente techno publiek tegen te houden door hun zeer intellectuele reacties op fora, in de tijd dat iedereen nog die 'techno is techno leeft techno voelt' onzin copypasten...
@awakekrew komt tiesto nog een keertje techno setje geven? dat wist het oh zo intelligente techno publiek tegen te houden door hun zeer intellectuele reacties op fora, in de tijd dat iedereen nog die 'techno is techno leeft techno voelt' onzin copypasten...
dennis van der geest en valerio willen ook vast wel komen optreden.
kan je dr een karikatuur van maken uber berlijns ravers jochie, maar was toch wel lachen geweest toentertijd
maar beperk je lekker tot de mega obscuurste en most exclusive zwetende zwever dj's en droog je tranen lekker met een arafatsjaaltje bij die ene oh zo mooie tranentrekker... ekte ekte hoor, kusjes!
Of je kan gewoon niets posten...
kan je dr een karikatuur van maken uber berlijns ravers jochie, maar was toch wel lachen geweest toentertijd
maar beperk je lekker tot de mega obscuurste en most exclusive zwetende zwever dj's en droog je tranen lekker met een arafatsjaaltje bij die ene oh zo mooie tranentrekker... ekte ekte hoor, kusjes!
Dus ik zie jou dit jaar niet? En waarom was je er de afgelopen jaren dan wel?
Pas geleden is Awakenings Istanbul geweest. Beelden van de Schranz set van DJ Umit
citeer 20 juni 2012 21:29Waarschuw beheerder
[Twenty-Eight]
Voorlopig dus geen Klock & Dettmann meer op Awakenings...
zeker weten. het is heel simpel als dj ben je gewoon een werknemer en heb je je te houden aan regels zoals opgesteld in je contract en als je je daaraan niet houd dan kun je ontslagen worden. in dit geval is het meer de schuld van de booker dan van de dj's maar ja het is de taak van de dj's om de booker in de gaten te houden. het is pas de 2de keer in ruim 15 jaar dat zoiets gebeurt maar leuk is het natuurlijk niet maar lineup blijft sterk zat ;O)
zeker weten. het is heel simpel als dj ben je gewoon een werknemer en heb je je te houden aan regels zoals opgesteld in je contract en als je je daaraan niet houd dan kun je ontslagen worden. in dit geval is het meer de schuld van de booker dan van de dj's maar ja het is de taak van de dj's om de booker in de gaten te houden. het is pas de 2de keer in ruim 15 jaar dat zoiets gebeurt maar leuk is het natuurlijk niet maar lineup blijft sterk zat ;O)
als jij vanuit deze gedachte denkt zal je ook eens naar de wens van jouw klant moeten luisteren. die zogenoemde werknemers zorgt wel voor de fundering van jouw bedrijf.
ij elke scheet krijg je een promo-mailtje, en belangrijke informatie maak je niet publiek?
waarom konden dettmann en klock niet gewoon op het festival komen en de overeenkomst voor verdere optredens ontbinden?
We hadden een langdurig doorlopend contract zelfs tot halverwege 2013 met deze dj's maar plotseling werd door de booker teruggekomen op reeds gemaakte afspraken en toen hebben we met onmiddellijke ingang de stekker eruit getrokken
behalve marcel en ben zul je ook voor een langere periode geen ostgut-dj's of artiesten op awakenings zien
Ik zie Fengler echter nog wel in de line-up staan, hoe zit dat dan?

Grappig dat kritische stukken hier simpelweg verwijderd worden, Partyflock is er kennelijk content mee dat hier weinig leven in de brouwerij is
Het probleem ontstaat pas wanneer het persoonlijke aanvallen wordt of wanneer de discussie niets meer met het topic te maken heeft maar meer met een bepaalde artiest. Dit is namelijk topic vervuiling.
Wat is er een persoonlijke aanval aan als er enkel wordt weer gegeven hoe de man achter Awakenings communiceert?
Kritische stukken mogen best geplaatst worden, geen enkel probleem. Het probleem ontstaat pas wanneer het persoonlijke aanvallen wordt of wanneer de discussie niets meer met het topic te maken heeft maar meer met een bepaalde artiest. Dit is namelijk topic vervuiling.
af te gaan kraken.
18 munten voor 50 euro en dan 1,5 muntje voor fakking water slaat trouwens echt helemaal nergens meer op.
wat een gezeur allemaal zeg om een paar dj's die niet komen. Je moet zo'n feestje met alles erom heen niet zo serieus nemen mensen. Als je eenmaal op het feest bent ben je toch zo koekwaus dat je niet eens meer doorhebt wie waar draait en welke area. Gelukkig ook gisteren werd er in elke area dikke techno gedraaid en het geluid was dik dik in orde overaal, dat is het belangrijkste, daar kom je voor en de rest moet je er zelf wat van maken. Het was weer een topeditie, zeker met het weer dat we er gisteren bij hadden. Awake bedankt weer
om een paar dj's die niet komen.
Fengler had trouwens een hele toffe set! Die locatie was ook super!
1,5 muntje voor fakking water slaat trouwens echt helemaal nergens meer op.
Gelukkig gaat de btw weer omlaag van 19% naar 6%
Als ik mij niet vergis betaal je toch op de meeste festivals 1,5 muntje voor een flesje water?
het geluid was dik dik in orde overaal, dat is het belangrijkste,
stond veel te luid. zou me niets verbazen mochten heel wat mensen gehoorschade hebben opgelopen.
in het event topic zelf is dan ook een hele discussie over het geluid dat te hard stond op vele stages
Je weet gewoon dat het bij awake hard gaat, en naar mijn mening was het niet te hard en kwalitatief goed, Overal stond Lacoustic geluid en [mits goed afgesteld is dat echt het beste qua sound
Als je eenmaal op het feest bent ben je toch zo koekwaus dat je niet eens meer doorhebt wie waar draait en welke area.
Overal stond Lacoustic geluid
Fengler had trouwens een hele toffe set!
Het mag hard staan maar het stond storend hard, het was er dus volledig over vooral bij area W en stond dus heel slecht afgesteld. zie discussie over hoge en lage tonen en bassen in het topic van awakenings festival zelf. Blijkbaar vond een grote meerderheid dat het daar zeker te luid stond, zelfs als je in de tribune zat. best een schande dat de organisatie dit zelf niet door had maar ja in backstage hoor je dat waarschijnlijk niet ! lees eens de volledige discussie hierover in topic awakenings festival.