Partyflock

Forumonderwerp · 1129021

Waarschuw beheerder
-1
Wat willen we in de line-up en wat vinden we van de line-up???
Waarschuw beheerder
Prima lineup hoor, had verder fengler wel liever in andere tent gezien eigenlijk. Samen met de Ostgut mannen. Varela & Cox op main KAN erg leip worden...als ze lekkere oude funky platen meenemen is het vrijwel zeker dat ik afsluit op de main
Waarschuw beheerder
main is altijd een aanfluiting qua geluid...
Waarschuw beheerder
Frontlinie zal het zeker wel te doen zijn toch. Ben erg benieuwd naar de timetable
Waarschuw beheerder
Same old lineup but it sell out bitches.

Chances are, most of you are going to go anyway.

If you want something refreshing or new, go to Germany, Spain, or Ukraine.....
Werkzaam bij Awakenings
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van anders op donderdag 1 maart 2012 om 11:06:
main is altijd een aanfluiting qua geluid...

awake fest heeft geen "main"
maar ik denk dat je area V bedoelt ?
vorig jaar was het geluid daar erg goed maar we ontkennen niet dat we wel eens problemen hebben gehad met het beslaan van de hele breedte van het terrein.
maar slecht is het nooit geweest die deze post van sander is een aanfluiting ;)

ps: bijna de helft van de beschikbare kaarten zijn al verkocht. dan weten jullie dat ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AwakeKrew op vrijdag 2 maart 2012 om 15:28:
ps: bijna de helft van de beschikbare kaarten zijn al verkocht. dan weten jullie dat ook.

Gaat hard! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Techno Viking op donderdag 1 maart 2012 om 23:26:
If you want something refreshing or new, go to Germany, Spain, or Ukraine.....

Onzin, genoeg nieuwtjes te verkennen in Nederland. Als je niet waar je over praat, hou dan je mond.

deze post van sander is een aanfluiting

Oeeeehhh...Bitchfight!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Vette Vingers op vrijdag 2 maart 2012 om 22:55:
nzin, genoeg nieuwtjes te verkennen in Nederland. Als je niet waar je over praat, hou dan je mond.

PC nerd you are sometimes my friend. No taste at all.

Waarschuw beheerder
kaartje ook alvast in de pocket

is het nou nog groter geworden dan vorig jaar?

Waarschuw beheerder
vorig jaar was het geluid daar erg goed

erg goed, toe maar. hangt er maar net vanaf waar je het mee vergelijkt. in vergelijking met een Monegros is het geluid van Awakenings niet denderend namelijk. niet dat Awakenings de regelgeving kan veranderen (db's), maar het kan echt wel harder buiten.

in de tenten vond ik het geluid wel heerlijk snoeihard, de verhouding lage vs midden en hoge tonen was soms niet echt ideaal, de lage tonen overheersten nogal

oh wacht, ik mag niet zeiken he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2012 om 11:33:
in de tenten vond ik het geluid wel heerlijk snoeihard, de verhouding lage vs midden en hoge tonen was soms niet echt ideaal, de lage tonen overheersten nogal

Dat lag waarschijnlijk gewoon aan de plek waar je stond (vooraan?). Ze kunnen natuurlijk niet op elke plek in de tent de perfecte afstelling hebben.

Stond ook bij Jeff Mills redelijk vooraan, en aan het einde van zijn set na het 909 geroffel hoorde/voelde je inderdaad alleen nog maar bass.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diederick op zondag 4 maart 2012 om 22:53:
Dat lag waarschijnlijk gewoon aan de plek waar je stond (vooraan?).

Stond vorig jaar linksvoor, het plastic wat over de boxen hing verpeste het geluid nogal.
Moet wel zeggen dat ik het geluid bij Mayday en N1 altijd super vind.
Waarschuw beheerder
+2
zwaar irritant dat ik gezien de berichtgeving al begin maart mn kaartje moet halen, begint een btje lowlands vormen aan te nemen
Waarschuw beheerder
niemand moet iets...
Waarschuw beheerder
ik moest vandaag wel echt poepen
Waarschuw beheerder
+1
Ophouden is de shit, schijnt.

Waarschuw beheerder
al uitverkocht?
Waarschuw beheerder
donateur
Ticket binnen

Goed dat rush niet in de schranz staat
Straf na wat ie vorig jaar heeft geflikt
Waarschuw beheerder
-1
Eey, ff n vraagje,
Mijn vriendin is nog geen 18, zou dit een probleem kunnen zijn bij het binnenkomen?
Nooit eerder problemen mee gehad, maar wil toch ff vragen voordat ik kaartjes ga kopen
Waarschuw beheerder
+1
no problem, tenzij ze 4 is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op woensdag 11 april 2012 om 00:09:

Vertel!!!!

Uitspraak van Lucawake op donderdag 12 april 2012 om 21:52:
Mijn vriendin is nog geen 18

Men kan om een ID vragen, aan jullie de keuze.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op woensdag 11 april 2012 om 00:09:
Goed dat rush niet in de schranz staat

Blij dat Rush geen schranz meer draait, wat ie nu doet is stukken beter
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Pollo op zaterdag 21 april 2012 om 10:29:
Blij dat Rush geen schranz meer draait, wat ie nu doet is stukken beter

Dat vind jij...
Waarschuw beheerder
+1
Ik vind Rush nieuwe stijl ook prima te pruimen, maar ben toch ook altijd wel een paar uurtjes tetnje Z aan t afbreken!!

Waarschuw beheerder
+2
(permanent verbannen)
Uitspraak van Pollo op maandag 27 februari 2012 om 23:51:
Ja je hebt ook helemaal gelijk, had gewoon mijn mond moeten houden. Sorry man...kom wel terug over een paar jaar als ik net zo stoer ben als jij. Ga ik ook alles afzeiken, en dan hopen dat andere mensen denken dat ik er verstand van heb. En met die gedachte kan ik mezelf dan weer lekker in slaap rukken...

Vind het gewoon vermoeiend dat alles afgezeken moet worden.

(y)
Die paar zgn. technodiehards moeten weer alles afkraken.
Dat Sandertje, Rooiekadaver en hun holmaatjes niet eens een keer heel erg moe van zichzelf worden met hun eeuwige gezever :gaap:
Waarschuw beheerder
+1
The LAST tickets for Awakenings Festival 2012 are now on sale at www.awakeningsfestival.nl
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 april 2012 om 11:00:
heel erg moe van zichzelf worden

meneertje die niet wil zeggen wie hij eigenlijk is en zich verschuilt achter zijn 1000 fakeaccountjes :bye:
Waarschuw beheerder
-1
kut. gesnapt ;)
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van AwakeKrew op dinsdag 24 april 2012 om 11:28:
The LAST tickets for Awakenings Festival 2012 are now on sale at www.awakeningsfestival.nl

Zijn ze in de aanbieding, of beheers je de Engelse taal gewoon niet zo goed? ;-)

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van anders op dinsdag 24 april 2012 om 12:59:
1000 fakeaccountjes

Nee
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 april 2012 om 11:00:
Dat Sandertje, Rooiekadaver en hun holmaatjes niet eens een keer heel erg moe van zichzelf worden met hun eeuwige gezever

gozer gooi jezelf weg man ik heb hooguit wel eens wat onderbouwde kritiek of commentaar, mag dat na zoveel feesten en jarenlange ervering?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lion5001 op dinsdag 24 april 2012 om 23:28:
Zijn ze in de aanbieding, of beheers je de Engelse taal gewoon niet zo goed? ;-)

Mankeert toch niets aan die tekst??

Hij geeft gewoon aan dat de kaarten bijna zijn uitverkocht, anders gaat men piepen dat het niet van te voren is gezegd, zal niet de eerste keer zijn.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Gelache woar op donderdag 26 april 2012 om 13:05:
gozer gooi jezelf weg man ik heb hooguit wel eens wat onderbouwde kritiek of commentaar, mag dat na zoveel feesten en jarenlange ervering?

nee dat mag dus niet. dan ben je een zeikerd. begrijp dat dan. alles moet goed, leuk, lief en kleurig zijn. en in je post mag zeker geen smilie ontbreken. anders ben je een norse zuurpruim.
Waarschuw beheerder
+1
je kan zoveel smiley's gebruiken als je wil, maar je bent en blijft een norse zuurpruim
Waarschuw beheerder
Loopt Snaders weer te zeiken?
Waarschuw beheerder
@Frinzy

On sale = in de uitverkoop, hier zou for sale (te koop) moeten staan. Exact deze zin staat ook op de fb-pagina, toch een tikkeltje slordig (en een beetje misleidend?)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bramble op donderdag 26 april 2012 om 22:41:
Loopt Snaders weer te zeiken?

eerst lezen dan vragen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Gelache woar op zaterdag 25 februari 2012 om 14:04:
zag dat je pas sinds 2009 naar AWFS gaat dus dus einde discussie,

Uitspraak van Gelache woar op donderdag 26 april 2012 om 13:05:
ik heb hooguit wel eens wat onderbouwde kritiek of commentaar, mag dat na zoveel feesten en jarenlange ervering?

een ander met -20jr feestervaring mag geen mening hebben?
Uitspraak van AwakeKrew op zaterdag 28 april 2012 om 13:45:
Uitverkocht

:respect:
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 28 april 2012 om 13:52:
een ander met -20jr feestervaring mag geen mening hebben?

tuurlijk wel, maar iemand die 2 jaar naar AWFS of iemand die alle jaren zijn geweest is nogal een verschil he? Denk dat de mensen die al langer gaan een wat bredere en onderbouwende mening kunnen geven.
En zou je kunnen stoppen met mij zeikerd, kadaver etc kunnen noemen, ik geef altijd gewoon mn mening, en heb wel eens wat kritiek hier en daar als je daar problemen mee hebt :PB
Waarschuw beheerder
@awakekrew komt tiesto nog een keertje techno setje geven? dat wist het oh zo intelligente techno publiek tegen te houden door hun zeer intellectuele reacties op fora, in de tijd dat iedereen nog die 'techno is techno leeft techno voelt' onzin copypasten...
Waarschuw beheerder
Ik heb nog drie tickets te koop, aankoopbewijs aanwezig en je kunt ze gewoon bij mij komen ophalen. Stuur even een pb als interesse hebt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van q8-] op zaterdag 28 april 2012 om 14:13:
@awakekrew komt tiesto nog een keertje techno setje geven? dat wist het oh zo intelligente techno publiek tegen te houden door hun zeer intellectuele reacties op fora, in de tijd dat iedereen nog die 'techno is techno leeft techno voelt' onzin copypasten...

Zoooo... Dat zijn oude koeien hee! Maar idd.. Je hebt gelijk. Jammer, Jammer, Jammer. Ik denk dat een soort Magik-Techno, of Tiesto helemaal los toch speciaal zou zijn geweest
Waarschuw beheerder
Pas geleden is Awakenings Istanbul geweest. Beelden van de Schranz set van DJ Umit:

Waarschuw beheerder
'techno is techno leeft techno voelt' onzin copypasten...

dat is echt de grootste bullshit ooit :D
geouwehoer over wat techno allemaal wel niet is...
Waarschuw beheerder

dennis van der geest en valerio willen ook vast wel komen optreden.