Het mag hard staan maar het stond storend hard, het was er dus volledig over vooral bij area W en stond dus heel slecht afgesteld. zie discussie over hoge en lage tonen en bassen in het topic van awakenings festival zelf. Blijkbaar vond een grote meerderheid dat het daar zeker te luid stond, zelfs als je in de tribune zat. best een schande dat de organisatie dit zelf niet door had maar ja in backstage hoor je dat waarschijnlijk niet ! lees eens de volledige discussie hierover in topic awakenings festival.
Dit keer niet bij geweest dus over dit geval geen mening maar ik weet nog goed dat ik na awfs2010 een week lang een beste fluit in me oor had! Wel een beetje eigen schuld maar vooral vooraan is het geluid overweldigend

Paar jaar eerder vooraan aan het buitenpodium (oude terrein, oude opstelling) was een plekje voor de V-doscs opvallend vrij en dacht daar ff te chillen in het Zonnetje.. Heb er 5 seconden gestaan en toen snapte ik dat niemand daar stond. Resonerende trommelvliezen, bier dat spontaan begint te schuimen in je buik, bril die van je neus af trilt (N)