Partyflock

Forumonderwerp · 1129021

Waarschuw beheerder
-1
Wat willen we in de line-up en wat vinden we van de line-up???
Waarschuw beheerder
Was een top editie, ondanks de afwezigheid van Klock en Dettmann!

Jammer van al dat commerciele en politieke gedoe, laat maar weer eens zien dat het organiseren van grote dance feesten big business is geworden. Ik denk ook dat het verstandig is als Awake een woordvoerder in dienst neemt, want zo kun je eigenlijk niet naar buiten treden als professionele organisatie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van acidcriminal op dinsdag 3 juli 2012 om 20:05:
stond veel te luid. zou me niets verbazen mochten heel wat mensen gehoorschade hebben opgelopen.
in het event topic zelf is dan ook een hele discussie over het geluid dat te hard stond op vele stages

er zijn toch oordoppen te koop voor die dat dat willen, of je hebt ze al bij je. Je weet gewoon dat het bij awake hard gaat, en naar mijn mening was het niet te hard en kwalitatief goed, Overal stond Lacoustic geluid en [mits goed afgesteld is dat echt het beste qua sound.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Emilioooo op dinsdag 3 juli 2012 om 23:02:
woordvoerder in dienst neem

waarom dat dan? Iemand die op 23 hoog ergens op de zuidas zit gaat zeker ff vertellen hoe het zit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van markmark op woensdag 4 juli 2012 om 11:10:
waarom dat dan? Iemand die op 23 hoog ergens op de zuidas zit gaat zeker ff vertellen hoe het zit.

lees is terug op PF en de sociale media zou ik zeggen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2012 om 10:30:
Je weet gewoon dat het bij awake hard gaat, en naar mijn mening was het niet te hard en kwalitatief goed, Overal stond Lacoustic geluid en [mits goed afgesteld is dat echt het beste qua sound

Het mag hard staan maar het stond storend hard, het was er dus volledig over vooral bij area W en stond dus heel slecht afgesteld. zie discussie over hoge en lage tonen en bassen in het topic van awakenings festival zelf. Blijkbaar vond een grote meerderheid dat het daar zeker te luid stond, zelfs als je in de tribune zat. best een schande dat de organisatie dit zelf niet door had maar ja in backstage hoor je dat waarschijnlijk niet ! lees eens de volledige discussie hierover in topic awakenings festival.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 juli 2012 om 17:40:
Als je eenmaal op het feest bent ben je toch zo koekwaus dat je niet eens meer doorhebt wie waar draait en welke area.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2012 om 10:30:
Overal stond Lacoustic geluid

... rest my case.

Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op maandag 2 juli 2012 om 13:13:
Fengler had trouwens een hele toffe set!

Dit was heel vet inderdaad.
Waarschuw beheerder
ach acidcriminal, ik ga al heel wat jaartjes heen en vaak staat het geluid in de x niet goed afgesteld (te veel hoog linksvoor) maar dit keer was het redelijk. De Y heeft hier ook vaak last van gehad. Op de buitenstages valt sowieso wel een paar keer het geluid weg, dat is ook al jaren zo. Waarom dit niet beter kan weet ik niet. Het is in de jaren meer een soort van feit geworden voor me en ik stoor me daar al een paar jaar niet meer aan.

Ik ben ook al op veel festivals geweest en afgezien van wat duitse festivals is het geluid op buitenstages nooit echt denderend. Zolang ik maar een bass voel beginnen mijn benen wel te bewegen ;)
Waarschuw beheerder
ik vond het geluid in de x tent niet zo best..bij mulero en sims waren er problemen. dat was duidelijk te merken!!
het begin van de set van mulero viel daarom helemaal in duigen..jammer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acidcriminal op woensdag 4 juli 2012 om 19:06:
Het mag hard staan maar het stond storend hard, het was er dus volledig over vooral bij area W en stond dus heel slecht afgesteld. zie discussie over hoge en lage tonen en bassen in het topic van awakenings festival zelf. Blijkbaar vond een grote meerderheid dat het daar zeker te luid stond, zelfs als je in de tribune zat. best een schande dat de organisatie dit zelf niet door had maar ja in backstage hoor je dat waarschijnlijk niet ! lees eens de volledige discussie hierover in topic awakenings festival.

Dit keer niet bij geweest dus over dit geval geen mening maar ik weet nog goed dat ik na awfs2010 een week lang een beste fluit in me oor had! Wel een beetje eigen schuld maar vooral vooraan is het geluid overweldigend :|
Paar jaar eerder vooraan aan het buitenpodium (oude terrein, oude opstelling) was een plekje voor de V-doscs opvallend vrij en dacht daar ff te chillen in het Zonnetje.. Heb er 5 seconden gestaan en toen snapte ik dat niemand daar stond. Resonerende trommelvliezen, bier dat spontaan begint te schuimen in je buik, bril die van je neus af trilt (N)

Waarschuw beheerder
mijn eerst maar zeker niet laatste awake meegemaakt :D
up to the next one :bounce: