Partyflock

Forumonderwerp · 1129021

Waarschuw beheerder
-1
Wat willen we in de line-up en wat vinden we van de line-up???
Waarschuw beheerder
+1
Ik kan me goed voorstellen dat jullie, Awakenings, als organisatie, een bepaalde procedure dienen te handhaven. Zeker in het belang van het feest. The needs of the many outweights the needs of the few.

Maar ik vind jullie reactie hier beneden pijl, zeker voor 1 van de meest professionele techno organisaties in Nederland. Althans, dat claimt men en/of dat claimen jullie. Wanneer jullie een belangensverstrengeling hebben of wanneer jullie communicatie op een zeer 'amateuristisch' niveau verloopt hetzij met de artiest of met de booker, vind ik niet dat jullie dat aan welke boom dan ook dienen te hangen. De manier waarop past dus niet bij jullie, of toch wel? Dit soort zaken kan je beter op een adequate en wellicht wat neutrale manier verwoorden.

In ieder geval jammer. Ik ga niet meer zo vaak naar feestjes, toch ga ik wel elk jaar naar Awake festival. Of ik een kaartje had gekocht voor hun? Dat niet, maar zij leveren in ieder geval een beetje de techno die ik graag wil horen.
En dat je geen Ostgut artiesten meer zult zien voor de komende tijd is voor mij meer een reden om niet meer naar Awakenings te gaan. Ik vond de lineups al tegen vallen. En terwijl ze wel een nieuwe booker hebben, lijkt mij dit ook meer een op grote schop na.

Waarschuw beheerder
Het gedrag van Rocco op de pages van Ben & Marcel is al helemaal onwaardig voor een organisatie als Awakenings, hoe een grote organisatie zo klein kan zijn. Het lijkt me stug als een van hun uberhaupt nog ooit voor Awakenings zal komen optreden, zonde voor het publiek uiteindelijk.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2012 om 13:08:
et gedrag van Rocco op de pages van Ben & Marcel is al helemaal onwaardig

linkje?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2012 om 13:34:
nou wat denk je van zoeken op Ben Klock en zelf een beetje zoeken?

sorry hoor. pfff. maandag zeker...
Waarschuw beheerder
+2-1
Achja gebeurd is gebeurd, Awakenings kan bij mij weinig fout doen, alhoewel ik de techno vanuit de ostgut hoek het meeste kan waarderen. Indien bepaalde mensen zich aan afspraken zouden houden was dit nooit voorgekomen, wat er achteraf gebeurt zal me een worst wezen.

Feit is dat we voorlopig niet meer op Awakenings zullen gaan genieten van hen, alhoewel 99,9% van de andere artiesten mij sowieso wel weer tevreden gaan stellen dit jaar.
Waarschuw beheerder
En nu een einde aan dit gezeik.

Zin in zaterdag! Ook dit jaar weer de moeite waard om 11.00 aanwezig te zijn, Jeff Rushin op de vroege ochtend (l)! Daarna ff doorlopen naar Nicole Rosie en dan zie ik het wel weer :D!!
Waarschuw beheerder
+2-2
Finally a forum that's alive!

First of all, I think that the organizations should really stop this exclusivity shit for a longer period of time. Secound of all, Mr. Rocco, you are the best in the Dutch scene but learn to be a pro in posting on forums. Third of all, I smell a bitch fight bewtween Awakenings and an other Amsterdam organization..... Fourth of all, who cares about all this shit!? Enjoy the party, dance your asses off, get some girls or boys depending on what you like and get high as a clound on the music!

But hey, I am just a Swedish guy with no brains so what do I know ;)
Waarschuw beheerder
+1
Uit 't info mailtje:

Voor, tijdens en na het festival zullen we verslag doen van het spektakel. Op de dag zelf krijg je bijvoorbeeld info over Area S. Dit is de secret area die nergens staat aangegeven en die je zelf zal moeten vinden.

Mooie stunt als D&K daar ineens staan :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blup op dinsdag 26 juni 2012 om 22:33:
Mooie stunt als D&K daar ineens staan

met een all day set O_O

Waarschuw beheerder
Grappig dat kritische stukken hier simpelweg verwijderd worden, Partyflock is er kennelijk content mee dat hier weinig leven in de brouwerij is
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2012 om 14:01:
Grappig dat kritische stukken hier simpelweg verwijderd worden, Partyflock is er kennelijk content mee dat hier weinig leven in de brouwerij is

Kritische stukken mogen best geplaatst worden, geen enkel probleem. Het probleem ontstaat pas wanneer het persoonlijke aanvallen wordt of wanneer de discussie niets meer met het topic te maken heeft maar meer met een bepaalde artiest. Dit is namelijk topic vervuiling.

Verder is vraag en aanbod van tickets ALLEEN toegestaan in het forum MARKT!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juni 2012 om 22:18:
Het probleem ontstaat pas wanneer het persoonlijke aanvallen wordt of wanneer de discussie niets meer met het topic te maken heeft maar meer met een bepaalde artiest. Dit is namelijk topic vervuiling.

Wat is er een persoonlijke aanval aan als er enkel wordt weer gegeven hoe de man achter Awakenings communiceert?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juni 2012 om 08:10:
Wat is er een persoonlijke aanval aan als er enkel wordt weer gegeven hoe de man achter Awakenings communiceert?

Lees ff verder, topic vervuiling :P. Neem aan dat je wel weet wat dat is toch?

In ieder geval heb ik er zin in! The sun is shining (L):bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 26925, 97427, 97428}
Waarschuw beheerder
ziet er goed uit man, ik was er gister al.

ohhhh de bier staat koud, de zonnebrand is ingesmeerd.

ik ga zo losjes daar!!!!
Waarschuw beheerder
Iedereen die gaat...

Veel plezier! Geniet van de Technodeuntjes en de Zonnestralen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juni 2012 om 22:18:
Kritische stukken mogen best geplaatst worden, geen enkel probleem. Het probleem ontstaat pas wanneer het persoonlijke aanvallen wordt of wanneer de discussie niets meer met het topic te maken heeft maar meer met een bepaalde artiest. Dit is namelijk topic vervuiling.

jullie geven geen ruimte om te discussiëren met kritische toon. dit siert pf niet en zorgt voor oppervlakkigheid op het forum. er is niet gescholden en ook niets naars op de man af gezegd.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van anders op zaterdag 30 juni 2012 om 12:42:
te discussiëren met kritische toon.

daar is op zich wel ruimte voor op PF, valt alleen op dat jij en je vrindjes van het technofurum onder deze vlag alles wat niet in jullie straatje ligt af te gaan kraken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 30 juni 2012 om 14:47:
af te gaan kraken.

af te gaan kraken is wat anders dan een kritische noot

denk dat de meesten die zijn gegaan, waaronder ik, alsnog prima hebben vermaakt. voor mij was Mulero de man.

18 munten voor 50 euro en dan 1,5 muntje voor fakking water slaat trouwens echt helemaal nergens meer op.

o ja, volgende keer mag die vrouwelijke MC lekker thuis blijven, wat ongelovelijk irritant zeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 juli 2012 om 08:38:
18 munten voor 50 euro en dan 1,5 muntje voor fakking water slaat trouwens echt helemaal nergens meer op.

Huh? Feestje was toch in Spaarnwoude en niet in de Sahara :O

Waterprijzen waren 2 jaar geleden voor mij de reden om voortaan weg te blijven @AWFS
Waarschuw beheerder
+2
Leuk filmpje!!!

Alleen jammert dat dat schuddende kontje van die blonde dame met groen/rose shirtje net niet te zien is :(

Voortaan beter focussen op belangrijkere zaken :P
Waarschuw beheerder
donateur
ja baas! :P

Waarschuw beheerder
wat een gezeur allemaal zeg om een paar dj's die niet komen. Je moet zo'n feestje met alles erom heen niet zo serieus nemen mensen. Als je eenmaal op het feest bent ben je toch zo koekwaus dat je niet eens meer doorhebt wie waar draait en welke area. Gelukkig ook gisteren werd er in elke area dikke techno gedraaid en het geluid was dik dik in orde overaal, dat is het belangrijkste, daar kom je voor en de rest moet je er zelf wat van maken. Het was weer een topeditie, zeker met het weer dat we er gisteren bij hadden. Awake bedankt weer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 juli 2012 om 17:40:
wat een gezeur allemaal zeg om een paar dj's die niet komen. Je moet zo'n feestje met alles erom heen niet zo serieus nemen mensen. Als je eenmaal op het feest bent ben je toch zo koekwaus dat je niet eens meer doorhebt wie waar draait en welke area. Gelukkig ook gisteren werd er in elke area dikke techno gedraaid en het geluid was dik dik in orde overaal, dat is het belangrijkste, daar kom je voor en de rest moet je er zelf wat van maken. Het was weer een topeditie, zeker met het weer dat we er gisteren bij hadden. Awake bedankt weer

waren we allemaal maar zo als Barney.. :facepalm:
Waarschuw beheerder
Haha ja idd...Maar helaas ben ik dat niet. Wat jammer!
Waarschuw beheerder
om een paar dj's die niet komen.

een paar artiesten?! Het zijn voor veel mensen die van techno houden wel hele belangrijke artiesten;)

Maar al bij al heb ik me gewoon weer vermaakt, Fengler had trouwens een hele toffe set! Die locatie was ook super!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op maandag 2 juli 2012 om 13:13:
Fengler had trouwens een hele toffe set! Die locatie was ook super!

realxed intiem sfeertje idd.. Dozzy daarvoor was ook erg dik!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 juli 2012 om 08:38:
1,5 muntje voor fakking water slaat trouwens echt helemaal nergens meer op.

Als ik mij niet vergis betaal je toch op de meeste festivals 1,5 muntje voor een flesje water?
De prijs van de munten waren inderdaad gestegen 4,5 munt voor 12.50€

Gelukkig gaat de btw weer omlaag van 19% naar 6%

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frinzy op dinsdag 3 juli 2012 om 16:43:
Gelukkig gaat de btw weer omlaag van 19% naar 6%

Eten en drinken is nooit 19% geweest, alleen de entreeprijs
Uitspraak van Frinzy op dinsdag 3 juli 2012 om 16:43:
Als ik mij niet vergis betaal je toch op de meeste festivals 1,5 muntje voor een flesje water?

Ik bezoek er niet heel veel, voor mij ook geen criterium...ik geef aan wat ik te duur vind

a) vind ik de prijs van 1 muntje voor meer dan 2,5€ te veel
b) vind ik het belachelijk dat je 1,5muntje voor water betaald en 1 voor bier...dan vind ik een 0,5 muntje voor water meer dan voldoende

maar laten we er niet te lang over doorgaan, veranderen doet het toch niet
Waarschuw beheerder
het geluid was dik dik in orde overaal, dat is het belangrijkste,

stond veel te luid. zou me niets verbazen mochten heel wat mensen gehoorschade hebben opgelopen.
in het event topic zelf is dan ook een hele discussie over het geluid dat te hard stond op vele stages