ondanks dat het allemaal niet eerlijk is verlopen
Ik gok dat het goede doel, jaap zelf is..
Hahahaha die smoel van Brian
En toch gekeken
"Het goede doel dat ik heb uitgekozen, is niet Stichting Aap, maar Stichting Jaap.
"Het goede doel dat ik heb uitgekozen, is niet Stichting Aap, maar Stichting Jaap. Dank je wel voor jullie stemmen, ik hou het geld lekker zelf." Jaap wil een deel van het geld investeren in een eigen 'Terror Jaap show' op internet of televisie, een programma waarvoor hij maffe filmpjes wil maken.
"Het goede doel dat ik heb uitgekozen, is niet Stichting Aap, maar Stichting Jaap
"Het goede doel dat ik heb uitgekozen, is niet Stichting Aap, maar Stichting Jaap. Dank je wel voor jullie stemmen, ik hou het geld lekker zelf.
Wat mooi ook dat die enorme Huub loser er als eerste uitmoest, die kop van hem, goud waard Die kan morgen weer lekker telefoons gaan verkopen
vanaf 6 min 20 die familie van brian weer boos natuurlijk
en je hoort ook de cameraman zeggen kan het kut huis niet meer zien ben blij dak weg ben en de streams worden weggedraaid
en ook hebben heel veel huub fans op het laatst voor jaap gestemd om zo te voorkomen dat brian zou winnen
dat huub wel degene is die kan relativeren
"Het goede doel dat ik heb uitgekozen, is niet Stichting Aap, maar Stichting Jaap. Dank je wel voor jullie stemmen, ik hou het geld lekker zelf." Jaap wil een deel van het geld investeren in een eigen 'Terror Jaap show' op internet of televisie, een programma waarvoor hij maffe filmpjes wil maken.
"Het goede doel dat ik heb uitgekozen, is niet Stichting Aap, maar Stichting Jaap. Dank je wel voor jullie stemmen, ik hou het geld lekker zelf."
Stichting Jaap.
ik hou het geld lekker zelf."
dat ie Carlos Lens weer gaat inhuren en BODYBUILDER wil worden.
Die reactie van Jaap won was wel mooi!
Mensen die de gouden kooi kijken/keken heb een nog lager IQ dan de mensen die eraan meededen
Amanda moest winnen!
Die moest eruit dus 2x op Brian gestemd.
Fuck Jaap.
Wie gaat er meedoen?
Mensen die de gouden kooi kijken/keken heb een nog lager IQ dan de mensen die eraan meededen.
zag anders zn vriendin (????) heel de tijd oproepen tot smsjes sturen....
zag anders zn vriendin (????) heel de tijd oproepen tot smsjes sturen....
hij heeft zn aanstaande schoonmoeder niet de dag voor zn huwelijk uitgescholden voor "kankerhoer"
Uitspraak van *Lindsay* op vrijdag 23 mei 2008 om 08:46:
Brian had moeten winnen!!
Inderdaad
Brian had moeten winnen. Hij zat er immers het langst in.
vandoor wie is er dan slimmer niet brian een huub
Huub sowieso niet die gaat terug mobieltjes verkauffen
Hebben ze dat gezegt huh heb het niet gehoord
Had Briget zich gister nou verluld.. Ze zeg, "jullie zijn met niks gekomen".. Maar ze moste toch 10.000 euro als borg inleggen
even serieus mensen. Ik vind het zo ontzettend stom dat hij is aangenomen bij het programma. Meneer is borderliner, die zet je toch niet in een huis met andere mensen, afgesloten van de sociale wereld. dom dom dom. ze mogen nu wel op kosten van de producent naar de psychloog. Dit terzijde.
Waarom stemmen mensen eigenlijk? waarom is de maatschappij zo dom geworden om te stemmen op een doortrapt tv programma dat alles in scene zet voor kijcijfers. zo werd er over iemand heen gekotst, iemand de kleren van het lijf getrokken --> Lieke en boven dit alles komt er een filmpje waarin is te zien hoe bewoner Jaap bekent dat hij zich grensoverschrijdend moet gedragen van de programmamakers. Vloekend en huilend vertelt Jaap dat hij alles doet wat de zender zegt. "Ik loop mij te verlagen en te verkopen voor Talpa. Jaap doe dit, Jaap doe dat. En Jaap doet het voor de kijkcijfers."
Heel Nederland voert campagnes tegen pesten, treiteren en weet ik veel allemaal. en oh, wat vinden we het allemaal erg dat zulke dingen gebeuren. Maar we stemmen er zelf op. Hypocrieten. Het is nog nep ook.
Dan het ergste, de meesten stemmen op jaap, naar mijn inziens, voornamelijk omdat hij iedereen terroriseert. Daarnaast geen maatje had in het huis. nee hehe, als je je zo gedraagt. ik noem dat geen argument. Je bent nog dom ook als je dacht dat de helft van het geld daadwereklijk naar goede doelen ging. Deze beste man kan het beste in behandeling worden genomen, dit soort tv programma's moeten echt serieus worden verboden en verbannen. Niet voor niets hebben verschilende psychologen met verschillende visies eenzelfde conclusie getrokken;
De Gouden Kooi had nooit, maar dan ook nooit, mogen bestaan.
denk aan je bloeddruk
jaap heeft ons het meest vermaakt
Het is nog nep ook.
Je bent nog dom ook als je dacht dat de helft van het geld daadwereklijk naar goede doelen ging.
Niet voor niets hebben verschilende psychologen met verschillende visies eenzelfde conclusie getrokken;
We leven in 2008 hoor en door zaken zoals media/internet is tegenwoordig alles mogelijk en we staan nog maar aan het begin.
Heb respect voor die man die probeerd alles eruit te halen wat er inzit en de grenzen optezoeken
Aan de andere kant worden we in dit land al jaren voor de gek gehouden door de laffe regering die ook van alles belooft maar niks nakomt, ze moeten daar eens een KOOI omheen zetten!!!
die zijn zelf ook niet helemaal fris
Dan het ergste, de meesten stemmen op jaap, naar mijn inziens, voornamelijk omdat hij iedereen terroriseert
Nee. Ik heb geen respect voor mensen die zorgen voor sociale onrust, pesten en treiteren, kotsen en de meest debiele dingen uithalen.
Nee. Ik heb geen respect voor mensen die zorgen voor sociale onrust, pesten en treiteren, kotsen en de meest debiele dingen uithalen. Nee dat heeft hij persoonlijk niet gedaan. Maar zoals je al zei, het is soap, dus hij zit er wel achter. De schaapjes volgen.
Wie zegt mij dat er echt een notaris aanwezig is.
Uitspraak van cutierudie op vrijdag 23 mei 2008 om 17:53:
zou je door je eigen kots heen rollen? Zou je treiteren en de meest debiele dingen uithalen?
Idd.. Hij's ook de enige die niet agressief was, niet is gaan vechten etc..
Jaapioooooo
Hij's ook de enige die niet agressief was, niet is gaan vechten etc..
Even de complottheorie langs gooien.
Kan het niet zo zijn dat Jaap van te voren al wist dat hij ging winnen en is hij met een veel kleiner bedrag akkoord gegaan als lijkt dat hij gewonnen heeft...
Hij heeft zelf al eens gezegd dat hij werkte in opdracht van de mol, dat hij als een acteur is binnen gekomen en acties deed die hem werden opgelegd.
Wie zegt mij dat er echt een notaris aanwezig is. Nooit scoort jaap hoog in de polls, maar hij wint wel de belangrijkste poll, niet beetje vreemd?
zie ik ze nu vliegen of zal het echt zo zijn dat bij de gouden kooi niets is wat het lijkt dat het is?
maar had liever huub zien winnen
Uitspraak van nel.nl op vrijdag 23 mei 2008 om 20:33:
want heb op hem gestemd
dat zegt weinig
maar iedereen kan er mee leven dat hij heeft gewonnen
ondanks alles toch toeval ?
ALleen is mij een ding niet duidelijk? Waarom kreeg de winnaar het huis nou niet?
Omdat de speler daar 2 jaar voor in het huis moest zitten.
Onder het mom van kijkcijfer aantal mochten ze de spelregels tijdens het spel veranderen, en dat hebben gedaan door het programma te laten stoppen, 2 maanden voordat brian er 2 jaar in zit.
En nu zijn der ineens plannen voor een 2e GDK
en het gesprek wat we voeren kan ook gewoon hier worden neergezet hoor
niet zo van ja hij wil het via pf ber doen
moet alleen weg nu vandaar
Onder het mom van kijkcijfer aantal mochten ze de spelregels tijdens het spel veranderen, en dat hebben gedaan door het programma te laten stoppen, 2 maanden voordat brian er 2 jaar in zit.
Bullshit, je lult maar wat
de redenen voor het stoppen van de kooi heeft te maken met
*Regelgeving/wetten overheid
*EK-voetbal
*Olympische spelen
*Budget
*Organisatie
dit is zo doorgestoken kaart hoe kan jaap nu in 2 uur 10% stijgen terwel er de hele week al 700.000 smsjes zijn gestuurd
Weet je wat ie met z`n geld gaat doen dan?????
Hoorde hem zeggen vanmorgen aan de telefoon bij goeiemorgen nederland,dat ie Carlos Lens weer gaat inhuren en BODYBUILDER wil worden.
opzich had je dat ook wel kunnen verwachten van die bolle.
humor is het wel ja
Daardoor zijn veel mensen juist gaan stemmen
lachen gieren brullen met onze autistische acteur
je vergeet dikke terror ertussen te zetten
Dat stemmen is zó nep. Altijd is het 51 om 49%, en dan zeggen ze nog 1 minuut de lijn open, terwijl ze allang weten wie de winnaar is, nog ff wat geld opstrijken.
Wel slim aangezien er duizenden debielen zijn die er wel intrappen
Wel slim aangezien er duizenden debielen zijn die er wel intrappen
ik stem sowieso niet, maar als ik al zou stemmen intresseert het me niks of het naar een goed doel gaat. Tenzij ik het goede doel ben natuurlijk
Met uitsluitend PF'ers. Dat zijn pas gijnpoochems JWT!
Super tv met:
Loedel
en nog anderen
Zal er een topic over maken, lijkt me het beste.
Als je dit leest john de mol ik help u
je bent niet wijs!
ik meld me ook wel aan
het is ook niet veel geld, maar gewoon... stemmenniet doen joh!
maar ik had het meer aan brian gegunt
het is ook niet veel geld, maar gewoon... stemmen niet doen joh!
das het belangrijkste
Idd hij had toch wel gewonnen Japie die nu een huis van chocolade koekjes gaat maken
maar ik had het meer aan brian gegunt
Ik ook omdat hij een stuk dommer is en hij lacht het grappigste van allemaal
Ihaihiaihiha
Mede door die lol heb ik ook gestemt hoor en omdat we met n grote groep zaten en iedereen zei, kom we gan stemmen
Hij is zeker de verdiende winnaar
Mede door die lol heb ik ook gestemt hoor en omdat we met n grote groep zaten en iedereen zei, kom we gan stemmen
Jaapio
en omdat hij helemaal para is!
Zaten mooie acties bij zeker! Maar Huubje ook hahaha in het begin was hij net een student jongetje van 14
Vind het sowieso raar dat altijd met zulke stemprogramma's de stemmen altijd
tussen de laatste 2 dicht bij elkaar liggen, heeeel dicht bij elkaar.. kan toch
haast niet dat er altijd voor beiden bijna even veel gestemd word
Uitspraak van ***degiebody*** op donderdag 22 mei 2008 om 22:48:
dit is zo doorgestoken kaart hoe kan jaap nu in 2 uur 10% stijgen terwel er de hele week al 700.000 smsjes zijn gestuurd
Omdat hij in het halve finale spel al veel punten heeft gepakt. als je het spel niet snapt plaats dan ook geen nutteloze reacties
dit is helemaal geen nutteloze reactie, want het klopt helemaal. De goudenkooi is zo doorgestoken kaart, al had heel nederland op Amanda gestemd, dan nog had Jaap gewonnen
kijk eens naar al die zogenaamde real life soap sterren die er geweest zijn, geloof niet dat er een is die er iets fatsoenlijks aan heeft overgehouden.
het is toch fucking niet normaal
Hahahaha die smoel van Brian
Eyz, ik heb gehoord dat Jaap toch zijn geld gaat doneren
aan: the Weightwatchers