Brian had moeten winnen. Hij zat er immers het langst in.
vandoor wie is er dan slimmer niet brian een huub
Huub sowieso niet die gaat terug mobieltjes verkauffen
Hebben ze dat gezegt huh heb het niet gehoord
Had Briget zich gister nou verluld.. Ze zeg, "jullie zijn met niks gekomen".. Maar ze moste toch 10.000 euro als borg inleggen
even serieus mensen. Ik vind het zo ontzettend stom dat hij is aangenomen bij het programma. Meneer is borderliner, die zet je toch niet in een huis met andere mensen, afgesloten van de sociale wereld. dom dom dom. ze mogen nu wel op kosten van de producent naar de psychloog. Dit terzijde.
Waarom stemmen mensen eigenlijk? waarom is de maatschappij zo dom geworden om te stemmen op een doortrapt tv programma dat alles in scene zet voor kijcijfers. zo werd er over iemand heen gekotst, iemand de kleren van het lijf getrokken --> Lieke en boven dit alles komt er een filmpje waarin is te zien hoe bewoner Jaap bekent dat hij zich grensoverschrijdend moet gedragen van de programmamakers. Vloekend en huilend vertelt Jaap dat hij alles doet wat de zender zegt. "Ik loop mij te verlagen en te verkopen voor Talpa. Jaap doe dit, Jaap doe dat. En Jaap doet het voor de kijkcijfers."
Heel Nederland voert campagnes tegen pesten, treiteren en weet ik veel allemaal. en oh, wat vinden we het allemaal erg dat zulke dingen gebeuren. Maar we stemmen er zelf op. Hypocrieten. Het is nog nep ook.
Dan het ergste, de meesten stemmen op jaap, naar mijn inziens, voornamelijk omdat hij iedereen terroriseert. Daarnaast geen maatje had in het huis. nee hehe, als je je zo gedraagt. ik noem dat geen argument. Je bent nog dom ook als je dacht dat de helft van het geld daadwereklijk naar goede doelen ging. Deze beste man kan het beste in behandeling worden genomen, dit soort tv programma's moeten echt serieus worden verboden en verbannen. Niet voor niets hebben verschilende psychologen met verschillende visies eenzelfde conclusie getrokken;
De Gouden Kooi had nooit, maar dan ook nooit, mogen bestaan.
denk aan je bloeddruk
jaap heeft ons het meest vermaakt
Het is nog nep ook.
Je bent nog dom ook als je dacht dat de helft van het geld daadwereklijk naar goede doelen ging.
Niet voor niets hebben verschilende psychologen met verschillende visies eenzelfde conclusie getrokken;
We leven in 2008 hoor en door zaken zoals media/internet is tegenwoordig alles mogelijk en we staan nog maar aan het begin.
Heb respect voor die man die probeerd alles eruit te halen wat er inzit en de grenzen optezoeken
Aan de andere kant worden we in dit land al jaren voor de gek gehouden door de laffe regering die ook van alles belooft maar niks nakomt, ze moeten daar eens een KOOI omheen zetten!!!
die zijn zelf ook niet helemaal fris
Dan het ergste, de meesten stemmen op jaap, naar mijn inziens, voornamelijk omdat hij iedereen terroriseert
Nee. Ik heb geen respect voor mensen die zorgen voor sociale onrust, pesten en treiteren, kotsen en de meest debiele dingen uithalen.
Nee. Ik heb geen respect voor mensen die zorgen voor sociale onrust, pesten en treiteren, kotsen en de meest debiele dingen uithalen. Nee dat heeft hij persoonlijk niet gedaan. Maar zoals je al zei, het is soap, dus hij zit er wel achter. De schaapjes volgen.
Wie zegt mij dat er echt een notaris aanwezig is.
Uitspraak van cutierudie op vrijdag 23 mei 2008 om 17:53:
zou je door je eigen kots heen rollen? Zou je treiteren en de meest debiele dingen uithalen?
Idd.. Hij's ook de enige die niet agressief was, niet is gaan vechten etc..
Jaapioooooo
Hij's ook de enige die niet agressief was, niet is gaan vechten etc..
Even de complottheorie langs gooien.
Kan het niet zo zijn dat Jaap van te voren al wist dat hij ging winnen en is hij met een veel kleiner bedrag akkoord gegaan als lijkt dat hij gewonnen heeft...
Hij heeft zelf al eens gezegd dat hij werkte in opdracht van de mol, dat hij als een acteur is binnen gekomen en acties deed die hem werden opgelegd.
Wie zegt mij dat er echt een notaris aanwezig is. Nooit scoort jaap hoog in de polls, maar hij wint wel de belangrijkste poll, niet beetje vreemd?
zie ik ze nu vliegen of zal het echt zo zijn dat bij de gouden kooi niets is wat het lijkt dat het is?
maar had liever huub zien winnen