Partyflock

Forumonderwerp · 1012073
1 volger · 4815x bekeken

Waarschuw beheerder
jaaa toch...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 09:08:
Kut Brian, die gek mocht gewoon niet winnen met ze dure woordjes en gladde praatjes

Whaha nee vlak voor de Finale

Habbene habbene habbenaaaaaaa :roflol:

De muppet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KS op vrijdag 23 mei 2008 om 11:39:
Brian had moeten winnen. Hij zat er immers het langst in.

had die het spel maar beter moeten spelen.
jaap is nog eens niet zo dom hij heeft van
twee walletjes gegeten een gaat er met de poen
vandoor wie is er dan slimmer niet brian een huub
die wel ff dachten dat ze zouden gaan winnen.
Waarschuw beheerder
slim hoor japiejo :jaja:
Waarschuw beheerder
http://www.nowlive.eu/movies/1700
broer van brian helemaal woest door de telefoon :lol:
whahahha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 23 mei 2008 om 14:03:
Huub sowieso niet die gaat terug mobieltjes verkauffen

in zn oogkas :jaja:

Artiest Sneaky-D
Waarschuw beheerder
Huub sowieso niet die gaat terug mobieltjes verkauffen

Echt dat zou helemaal een giller zijn als die gladnek straks bij de mediamarkt staat met ze'n praatjes hehehe!

Waarschuw beheerder
ABRACADABARA schoon !!!:o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 09:52:
Ge-wel-dig!!! Die camera-gasten 'wij kappen er mee, kan dat kuthuis niet meer zien' :respect: Dat was effe teveel reality voor meneer de mol ;)

Hebben ze dat gezegt huh heb het niet gehoord :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Had Briget zich gister nou verluld.. Ze zeg, "jullie zijn met niks gekomen".. Maar ze moste toch 10.000 euro als borg inleggen :S
Waarschuw beheerder
enige boeiende aan dat programma was Jaap, de rest was lame.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 15:13:
Hebben ze dat gezegt huh heb het niet gehoord

op een van de vorige pagina's heb ik een filmpje geplaatst waarin het word gezegd
omdat de familie van brian zich weer is niet kon beheersen :lol:

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 mei 2008 om 15:16:
Had Briget zich gister nou verluld.. Ze zeg, "jullie zijn met niks gekomen".. Maar ze moste toch 10.000 euro als borg inleggen

sommige wel sommige niet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 15:09:
Echt dat zou helemaal een giller zijn als die gladnek straks bij de mediamarkt staat met ze'n praatjes hehehe!

of een brian die naar scholen wil gaan voorlichting geven over zelfbeheersing :lol:

Waarschuw beheerder
Ja zie je het voor je? hehehe, straks komt hij nog in een reclame campagne van 'SIRE' voor anti geweld ;)
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaaapieeeee hehe

Waarschuw beheerder
tis toch allemaal nep , me ma heb n collega , haar zoon zat dr in
die vertelde ook dat er soms gezegt werd dat er meer ruzie moest kome
en jah er kwam meer ruzie en nogmeer van die dinge
Waarschuw beheerder
Gelukkig heeft Jaap gewonnen :cheer:
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 12:26:
hij deed alles toch alleen in dat huis
de rest waren stelletjes

psst...er bestaan ook nog mensen die niet in de gouden kooi wonen

niet doorvertellen hoor

Waarschuw beheerder
even serieus mensen. Ik vind het zo ontzettend stom dat hij is aangenomen bij het programma. Meneer is borderliner, die zet je toch niet in een huis met andere mensen, afgesloten van de sociale wereld. dom dom dom. ze mogen nu wel op kosten van de producent naar de psychloog. :frusty: Dit terzijde.
Waarom stemmen mensen eigenlijk? waarom is de maatschappij zo dom geworden om te stemmen op een doortrapt tv programma dat alles in scene zet voor kijcijfers. zo werd er over iemand heen gekotst, iemand de kleren van het lijf getrokken --> Lieke en boven dit alles komt er een filmpje waarin is te zien hoe bewoner Jaap bekent dat hij zich grensoverschrijdend moet gedragen van de programmamakers. Vloekend en huilend vertelt Jaap dat hij alles doet wat de zender zegt. "Ik loop mij te verlagen en te verkopen voor Talpa. Jaap doe dit, Jaap doe dat. En Jaap doet het voor de kijkcijfers."

Heel Nederland voert campagnes tegen pesten, treiteren en weet ik veel allemaal. en oh, wat vinden we het allemaal erg dat zulke dingen gebeuren. Maar we stemmen er zelf op. Hypocrieten. Het is nog nep ook.

Dan het ergste, de meesten stemmen op jaap, naar mijn inziens, voornamelijk omdat hij iedereen terroriseert. Daarnaast geen maatje had in het huis. nee hehe, als je je zo gedraagt. ik noem dat geen argument. Je bent nog dom ook als je dacht dat de helft van het geld daadwereklijk naar goede doelen ging. Deze beste man kan het beste in behandeling worden genomen, dit soort tv programma's moeten echt serieus worden verboden en verbannen. Niet voor niets hebben verschilende psychologen met verschillende visies eenzelfde conclusie getrokken;
De Gouden Kooi had nooit, maar dan ook nooit, mogen bestaan.
Waarschuw beheerder
(N) slechte zaak

Brain had moeten winnen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 17:02:
even serieus mensen. Ik vind het zo ontzettend stom dat hij is aangenomen bij het programma. Meneer is borderliner, die zet je toch niet in een huis met andere mensen, afgesloten van de sociale wereld. dom dom dom. ze mogen nu wel op kosten van de producent naar de psychloog. Dit terzijde.
Waarom stemmen mensen eigenlijk? waarom is de maatschappij zo dom geworden om te stemmen op een doortrapt tv programma dat alles in scene zet voor kijcijfers. zo werd er over iemand heen gekotst, iemand de kleren van het lijf getrokken --> Lieke en boven dit alles komt er een filmpje waarin is te zien hoe bewoner Jaap bekent dat hij zich grensoverschrijdend moet gedragen van de programmamakers. Vloekend en huilend vertelt Jaap dat hij alles doet wat de zender zegt. "Ik loop mij te verlagen en te verkopen voor Talpa. Jaap doe dit, Jaap doe dat. En Jaap doet het voor de kijkcijfers."

Heel Nederland voert campagnes tegen pesten, treiteren en weet ik veel allemaal. en oh, wat vinden we het allemaal erg dat zulke dingen gebeuren. Maar we stemmen er zelf op. Hypocrieten. Het is nog nep ook.

Dan het ergste, de meesten stemmen op jaap, naar mijn inziens, voornamelijk omdat hij iedereen terroriseert. Daarnaast geen maatje had in het huis. nee hehe, als je je zo gedraagt. ik noem dat geen argument. Je bent nog dom ook als je dacht dat de helft van het geld daadwereklijk naar goede doelen ging. Deze beste man kan het beste in behandeling worden genomen, dit soort tv programma's moeten echt serieus worden verboden en verbannen. Niet voor niets hebben verschilende psychologen met verschillende visies eenzelfde conclusie getrokken;

denk aan je bloeddruk ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Poeh heyy :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jaap, de winnaar van De Gouden Kooi, heeft het publiek bedrogen. Het geld dat hij had beloofd aan stichting AAP, bleek bestemd voor hemzelf.

(Novum) - Jaap, die donderdag winnaar werd van De Gouden Kooi, heeft het publiek voor de gek gehouden. Tijdens een speech die hij eerder op de avond hield, beloofde hij de helft van zijn prijzengeld over te maken aan een goed doel indien hij als winnaar uit de bus zou komen. Wie dit voor een serieuze belofte hield, kwam tijdens de persconferentie na afloop van de finale bedrogen uit. "Dat goede doel is niet stichting AAP, maar stichting Jaap", riep hij glunderend.

De kersverse miljonair, die in de finale met een miniem verschil aan stemmen won van medespeler Brian, vermaakte zich kostelijk met zijn stunt. "In De Gouden Kooi is niets wat het lijkt en ik heb gewoon het hele Nederlandse publiek bedrogen." Zijn toekomst heeft Jaap al uitgestippeld. "Ik ga een grote website bouwen om de Terror Jaap Show op te beginnen", kondigde hij aan.

De 25-jarige Jaap heeft in totaal 451 dagen doorgebracht in de villa in Eemnes. Hij mag zich verheugen op een geldsom van 1,3 miljoen euro. Behalve Brian liet hij concurrenten Huub en Amanda achter zich. De halve finale, die vorige week plaatsvond, gaf Jaap al een voorsprong op zijn huisgenoten. Hij kreeg toen veel punten toebedeeld van zijn medespelers.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 17:16:
denk aan je bloeddruk

i'll try ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 12:45:
jaap heeft ons het meest vermaakt

Hier moet ik toch echt nog even op reageren. jij ziet zijn gedragingen als vermaak, in plaats van duidelijke signalen van een persoon die psychisch niet in orde is en schreeuwt om aandacht en hulp?
Heb je weleens simpele motto's of zinnen in je mond gehad zoals,
-een betere wereld begint bij jezelf
-pesten en treiteren is niet OK
-Nederland gaat achteruit?
en ga zo maar door.... Bijna ieder normaal (maatschappelijk geaccepteerd) functionerend mens wel...
Dan ben je dus, zoals ik eerder al duidelijk maakte, hypocriet, dom, en kortzichtig bezig ... daag :bye:

Waarschuw beheerder
Het is nog nep ook.

tsja....ik geloof dat John De Mol aangegeven had dat het concept van de gouden kooi een combinatie zou zijn van reality/soap(GTST) en daar is ie grandioos in geslaagd (y)

We leven in 2008 hoor en door zaken zoals media/internet is tegenwoordig alles mogelijk en we staan nog maar aan het begin.

Heb respect voor die man die probeerd alles eruit te halen wat er inzit en de grenzen optezoeken en soms te verleggen en daarbij schijt heeft aan de gevestigde orde(waar kan een regering zich over druk maken)

Je bent nog dom ook als je dacht dat de helft van het geld daadwereklijk naar goede doelen ging.

hahaha briljante actie van hem, past precies in het concept van 'Niets is wat het lijkt'

Aan de andere kant worden we in dit land al jaren voor de gek gehouden door de laffe regering die ook van alles belooft maar niks nakomt, ze moeten daar eens een KOOI omheen zetten!!!

Niet voor niets hebben verschilende psychologen met verschillende visies eenzelfde conclusie getrokken;

die zijn zelf ook niet helemaal fris :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op vrijdag 23 mei 2008 om 16:45:
tis toch allemaal nep

Die 1.3 miljoen euro niet!! Japioooooo!!! :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaap Rules :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 17:27:
We leven in 2008 hoor en door zaken zoals media/internet is tegenwoordig alles mogelijk en we staan nog maar aan het begin.

helaas wel. Als het aan hem lag had hij de reels van het geweld binnenshuis niet eens veranderd. Vind je dit grandioos? We staan nog maar aan het begin, je hebt absoluut gelijk. Dat vind ik nu ook juist zo erg.
Heb respect voor die man die probeerd alles eruit te halen wat er inzit en de grenzen optezoeken

Nee. Ik heb geen respect voor mensen die zorgen voor sociale onrust, pesten en treiteren, kotsen en de meest debiele dingen uithalen. Nee dat heeft hij persoonlijk niet gedaan. Maar zoals je al zei, het is soap, dus hij zit er wel achter. De schaapjes volgen.

Aan de andere kant worden we in dit land al jaren voor de gek gehouden door de laffe regering die ook van alles belooft maar niks nakomt, ze moeten daar eens een KOOI omheen zetten!!!

Ik zou ze juist laten gaan, met een kooi bereik je niets.

die zijn zelf ook niet helemaal fris

en dat is een generaliserende conclusie op basis van 0,0 kennis. Niemand is normaal. Niemand functioneert naar de wens van compleet NL. Maar " niet fris" daar vallen toch echt de deelnemers en de gehele organisatie van de Gouden Kooi onder.

ik ga ervandoor, zoek het verder maar uit :bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Even de complottheorie langs gooien.

Kan het niet zo zijn dat Jaap van te voren al wist dat hij ging winnen en is hij met een veel kleiner bedrag akkoord gegaan als lijkt dat hij gewonnen heeft...

Hij heeft zelf al eens gezegd dat hij werkte in opdracht van de mol, dat hij als een acteur is binnen gekomen en acties deed die hem werden opgelegd.

Wie zegt mij dat er echt een notaris aanwezig is. Nooit scoort jaap hoog in de polls, maar hij wint wel de belangrijkste poll, niet beetje vreemd?

zie ik ze nu vliegen of zal het echt zo zijn dat bij de gouden kooi niets is wat het lijkt dat het is?

Waarschuw beheerder
Jaap was de enige die ik het gunde! Die andere 3 waren verwaande arrogante en vooral agressieve honden! Zegt genoeg dat Jaap maar 1 boete heeft en de rest 5 of zelfs 8. Hij heeft het spel slim gespeeld zonder geweld maar met pure treiterij waar hij niet voor gestraft kan worden. Hulde aan de TERROR! Heerlijk die smoel van Brian, hij dacht werkelijk dat de buit binnen was :P :D Waar 2 vechten om een been, gaat een derde er mee heen :D

ALleen is mij een ding niet duidelijk? Waarom kreeg de winnaar het huis nou niet?

Dan het ergste, de meesten stemmen op jaap, naar mijn inziens, voornamelijk omdat hij iedereen terroriseert

Jaa beter terror dan fysiek geweld zeg ik dan!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 17:36:
Nee. Ik heb geen respect voor mensen die zorgen voor sociale onrust, pesten en treiteren, kotsen en de meest debiele dingen uithalen.

Je bent gewoon jaloers op die 1.3 miljoen :yes:
Ga je zelf maar 's afvragen wat je allemaal voor dat geld zou doen; zou je door je eigen kots heen rollen? Zou je treiteren en de meest debiele dingen uithalen?

Ja toch? Nou dan :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 17:36:
Nee. Ik heb geen respect voor mensen die zorgen voor sociale onrust, pesten en treiteren, kotsen en de meest debiele dingen uithalen. Nee dat heeft hij persoonlijk niet gedaan. Maar zoals je al zei, het is soap, dus hij zit er wel achter. De schaapjes volgen.

:gaap:

Tuurlijk mag een mening hebben over een programma, maar ik vind je een beetje overdrijven. Vooral aangezien dit bestaat:

[img width=500 height=334 cacheid=000f7c59002b889089d114141a023ed7d3]http://farm1.static.flickr.com/158/387240159_636a97198b.jpg?v=0[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 17:40:
Wie zegt mij dat er echt een notaris aanwezig is.

Dat is niet te controleren.
Net zoals met mijn tent is top, de auto van Herman den Blijker stond die dag in de binnenstad van Breda geparkeerd midden in het centrum, was dus nog voor de stemmen geteld waren al bekend wie er ging winnen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 mei 2008 om 17:53:
zou je door je eigen kots heen rollen? Zou je treiteren en de meest debiele dingen uithalen?

Idd.. Hij's ook de enige die niet agressief was, niet is gaan vechten etc..

Jaapioooooo :respect:

Waarschuw beheerder
hij was toch die acteur logisch dat ze hem hebbe laten winne

vond het tohc altijd al een kansloos programma

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 mei 2008 om 18:19:

Idd.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cutierudie op vrijdag 23 mei 2008 om 17:53:
zou je door je eigen kots heen rollen? Zou je treiteren en de meest debiele dingen uithalen?

Jaapioooooo

voor de kijkcijfers jwt :lol:

Waarschuw beheerder
[img width=300 height=211]https://partyflock.nl/images/user/846798_large.jpg[/img]"
:D:D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hij's ook de enige die niet agressief was, niet is gaan vechten etc..

Omdat hij een onderontwikkelde dikzak is ja!
Dat mensen kunnen denken dat hij een acteur is hahahahaha
Ongelofelijk

Kijk die anderen zijn ook stakkers en Jaap was positief de enige grappige ja

Maar hij is de koning van de vuilnisbelt :lol:

Volgende editie maar wat excentriekere boeiendere personen john de mol!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 mei 2008 om 17:20:
Jaap, de winnaar van De Gouden Kooi, heeft het publiek bedrogen. Het geld dat hij had beloofd aan stichting AAP, bleek bestemd voor hemzelf.

volgens mij heeft hij nooit iets aan stichting aap beloofd hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 17:40:
Even de complottheorie langs gooien.

Kan het niet zo zijn dat Jaap van te voren al wist dat hij ging winnen en is hij met een veel kleiner bedrag akkoord gegaan als lijkt dat hij gewonnen heeft...

Hij heeft zelf al eens gezegd dat hij werkte in opdracht van de mol, dat hij als een acteur is binnen gekomen en acties deed die hem werden opgelegd.

Wie zegt mij dat er echt een notaris aanwezig is. Nooit scoort jaap hoog in de polls, maar hij wint wel de belangrijkste poll, niet beetje vreemd?

zie ik ze nu vliegen of zal het echt zo zijn dat bij de gouden kooi niets is wat het lijkt dat het is?

er was geen of in ieder geval geen officiele notaris bij joh :D

en ja er word al hele tijd gespeculeerd dat jaap een acteur zou zijn zeker zullen we het niet weten nog niet althans :P

ik heb er ook een eigen theorie over

brian had moeten winnen maar ook gezien de finale en het stemmen was al gauw duidelijk dat het niet eerlijk was
en werd er ondertussen ook de druk wel aardig opgevoerd aan john de mol
die zichzelf gister in nova ook zwaar voor lul heeft gezet en een vuillak eerste klas is maar dat terzijde :D
ze konden er niet meer onderuit en jaap heeft gewonnen .
de familie van brian totaal door het lint natuurlijk zeker de broer van brian .heeft iedereen verrot gescholden en was helemaal klaar met deze shit :P
zus van amanda die heeft gezegd ongeloofelijk ze hebben ons allemaal gewoon gebruikt

wat mij sterk doet vermoeden dat er zoals gewoonlijk dingen zijn beloofd aan het stelletje maar voor het eerst niet zijn nagekomen .

verder ben ik blij dat jaap heb gewonnen en niet die brian
maar had liever huub zien winnen .
Waarschuw beheerder
King Jaap b)
Waarschuw beheerder
zit nu op een verjaardag dus heb geen tijd om meer punten aan te halen waarvoor ik dat denk
dus jullie moeten het ff met dit doen whehehe :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Contracten :banana:

Waarschuw beheerder
Vind het sowieso raar dat altijd met zulke stemprogramma's de stemmen altijd
tussen de laatste 2 dicht bij elkaar liggen, heeeel dicht bij elkaar.. kan toch
haast niet dat er altijd voor beiden bijna even veel gestemd word :/

Waarschuw beheerder
ff vraag je hoe heete dat nr wat jaap onder zijn hoogte punten filmpje had?

dat van oh hohohooo o hohohooo xD?