Partyflock
 
Forumonderwerp · 1008561
Waarschuw beheerder
Nog niet veel bekend maar onder het motto 'hoe meer Hollanders hoe liever' post ik het al maar! :p

Q-dance Outdoor 2008
(festival dedicated to the harder styles)

Wanneer? 9 AUGUSTUS 2008
Waar? DOMEIN PUYENBROECK, WACHTEBEKE (OOST-VLAANDEREN)

Locatie heeft veel water en boompjes enzo en ligt overigens maar net over de grens, vlakbij Zeeland! :)
Waarschuw beheerder
donateur
duitsers ook trouwens..

enne, fransen en engelsen .. amerikanen ook nog
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op zondag 27 april 2008 om 23:28:
Wanneer? 9 AUGUSTUS 2008


Alsof er nog niet genoeg te doen is op die datum :s
 
Waarschuw beheerder
aanwezig, tenzij de line up echt slecht is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 april 2008 om 23:52:
en wij aan jou :looser:


Uitspraak van Prinz Daff op zondag 27 april 2008 om 23:28:
'hoe meer Hollanders hoe liever'


Spreek voor jezelf ;-)
Waarschuw beheerder
Relaxt:) uurtje rijden vanaf hier (H)

zit er wel in dat ik hier naartoe ga
greetz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M.arlon (F) op zondag 27 april 2008 om 23:52:
Alsof er nog niet genoeg te doen is op die datum


wat dan allemaal? :O ik heb geloof ik nog niks

alleen dikke kans dat ik dat weekend moet werken als ik in juli/aug al zoveel weekenden vrij wil :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lievelien op maandag 28 april 2008 om 00:39:
wat dan allemaal?


FFWD
Gigadance
Solar
Sonne Mond Sterne
Street Parade Zürich

Oke, qua hardcore is er weinig te doen ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 27 april 2008 om 23:44:
duitsers ook trouwens..

enne, fransen en engelsen .. amerikanen ook nog


ja man gatsiedarrie

ik kan gelukkig niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M.arlon (F) op maandag 28 april 2008 om 00:53:
FFWD
Gigadance
Solar
Sonne Mond Sterne
Street Parade Zürich


ow zo idd haha...ja dat zijn allemaal dingen waar ik niet perse heen hoef idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lievelien op maandag 28 april 2008 om 09:47:
ja dat zijn allemaal dingen waar ik niet perse heen hoef idd


Dat niet, maar er is iig wat te doen ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt toch FFWD :)
Waarschuw beheerder
3,8 km fietsen voor mij! wahahahaha! TO THA BONE!
Waarschuw beheerder
Het zal dus doorgaan op het eiland daar!
http://www.q-dance.be/images/stories/Qontinent/puyenbroek%20van%20uit%20de%20lucht%201.jpg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whaha, wat is dat voor een onbewoond gebied :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben nog op vakantie dan :( Maar gezien de rest van de festivals in augustus zal ik niet zoveel missen denk ik :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prinz Daff op zondag 27 april 2008 om 23:28:
veel water en boompjes enzo


Nu nog een kampvuur erbij en schoolkamp kan beginnen :lol:

Zal toch de FFWD worden vrees ik :)
Waarschuw beheerder
Domein is echt prima locatie! Ik kom er vaak, heel groot, veel ruimte! Hoe kan je nou een klagen als je het domein nooit gezien hebt? Het is veel en veel groter dan almere strand! Focking vette zooi!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X_ander op maandag 28 april 2008 om 16:24:
Wordt toch FFWD


Wacht eerst hier de line-up maar eens vanaf, wie weet wordt ik ernstig positief verrast.. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan m voor 90% al voorspellen, wedden? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op vrijdag 9 mei 2008 om 13:13:
Ik kan m voor 90% al voorspellen, wedden? 8)


Hahaha, ja ik geloof je graag.

Je gaat hem zeker niet met ons delen O:)
Waarschuw beheerder
[img width=283 height=400 cacheid=0005258d000d39f2c3321f471a023c4aa7]http://www.q-dance.be//images/stories/Qontinent/flyer%20zonder%20line%20up%20kleiner.bmp[/img]
Waarschuw beheerder
dikke flyer:D ff kijken hoe het weer dan is. FFWD blijft oook een optie:D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
THE QONTINENT NEW EVENT
09-08-2008
Doors: 21 h

Line up: Promo, Showtek, Ruthless, Dana, Tommyknocker, Headhunterz, Brennan Heart, Chicago Zone , Noize Supressor, D-Block & S-Te-Fan, The Stunned Guys, Ghost, Lethal Mg, Luna, Isaac, Davide SOnar, Mark With A K, Greg C, Zatox, Endymion, Playboyz, Kristof & Mc Chucky, Amnesys, Dione, G-Town Madness, Enzyme-X, A-Lusion, Gave, Dr Rude,Pedroh, Larsson & Vicious,GJ Warez ....




Site: www.theqontinent.be Fully launched !

Tickets: Free recordshop, Fnac, Teleteicktservice, Brooklyn, Ticketonline, Toff music, Checkpoint

PRESALE: 21-05-2008
REGULAR TICKET: 27 EURO
1 ticket for 4 persons 80 € = 20 € per person

Recreation area Puyenbroeck
Craenendam 1
Wachtebeke Belgium
Waarschuw beheerder
donateur
Nachtfestival :cheer:
Mooie after voor FFWD :D
 
Waarschuw beheerder
aanwezig! lekker vette line-up voor hardcore & hardstyle en nu maar hopen op een mooie zonnige dag. is niet zo ver van mij heen (h) kunnen we met de auto gaan
Waarschuw beheerder
Lijkt mij vaag dat de line-up al bekend is? Ook dat het een nachtfestival is lijkt mij sterk, denk dat ze daarvoor geen vergunning hebben gekregen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 15:14:
REGULAR TICKET: 27 EURO


Dat zijn nog eens prijzen :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 15:14:
1 ticket for 4 persons 80 € = 20 € per person


Dit is anders ook very nice :-)


Uitspraak van ViEzE FrEdDy op zondag 11 mei 2008 om 13:21:
Lijkt mij vaag dat de line-up al bekend is? Ook dat het een nachtfestival is lijkt mij sterk, denk dat ze daarvoor geen vergunning hebben gekregen...


Niet zeuren t staat er letterlijk , iig vet ben zeker aanwezig :D
Waarschuw beheerder
Vraag me toch af waarom de prijzen in België zo verschillen met die van nederland.

Ik begrijp ook wel dat het de eerste editie is, en mensen er ongetwijfeld geen 40 á 50 eu voor zullen neerleggen.
Maar zo zie je maar dat een feest als Dancevalley (€ 65,-) gewoon eigenlijk gekkenwerk is.

Achjah, Have fun over there in Belgium!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op zondag 11 mei 2008 om 17:35:
(€ 65


Jup zi is het maar net , begrijp overigens ook niet dat mensen het er maar voor blijven neerleggen :s ecibel bv ook 53€ met fee bij waar gaat het heen :/ kan een goed feest zijn mag ook wel voor die prijs maar meer dan 40-45€ geef ik er echt niet aan hoor (en dat is zelfs al veel)

Maar idd , voor Qdance is dit een zeer nette prijs , das al best positief :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X_ander op zaterdag 10 mei 2008 om 15:20:
Nachtfestival
Mooie after voor FFWD


Tijd:

12.00 - 00.00



http://www.q-dance.be//index.php?option=com_content&task=view&id=120&Itemid=9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Da zal dan verandert zen want eerst stond er toch start 21 u :s
Waarschuw beheerder
donateur
Goede Line up :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Qapam op maandag 12 mei 2008 om 11:23:
Tijd:

12.00 - 00.00


Helaas veranderd ja :(
Bah geen after voor FFWD dus...
Wordt toch FFWD denk ik :)
Waarschuw beheerder
:( heel jammer dit:(
Waarschuw beheerder
donateur
Plaats het dan pas online als de informatie wél klopt..
Waarschuw beheerder
Ik vind het toch wel een zéér lekkere line-up :kwijl:

Je krijgt niet vaak
A-Lusion
Amnesys
DBSTF
Endymion
Headhunterz
Luna
Noize Suppressor
Promo
Stunned Guys
Tommyknocker
Zatox

voor 20 euries :bounce:

FFWD boeit me toch niet, dus als ik niet op vakantie ben ga ik hier zeker heen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stoux op dinsdag 13 mei 2008 om 13:19:
FFWD boeit me toch niet


Weinig boeiends aan idd.

Heb m ook als optie staan, prijs is goed! Alleen zal die ook nog wel veranderen ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stoux op dinsdag 13 mei 2008 om 13:19:
FFWD boeit me toch niet, dus als ik niet op vakantie ben ga ik hier zeker heen :cheer:


Begin nu ook wel te twijfelen.. zeer mooi prijsje als die zo blijft, aangezien de tijd ook al is veranderd :/
Dacht een mooie FFWD after te hebben :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X_ander op dinsdag 13 mei 2008 om 15:04:
Dacht een mooie FFWD after te hebben :9


Dat had wel vet geweest :lol:

Maar ben nog nooit FFWD geweest, trekt me totaal niet. En zo'n festival voor die prijs des te meer :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stoux op dinsdag 13 mei 2008 om 15:08:
Maar ben nog nooit FFWD geweest, trekt me totaal niet.


Heb ik ook hoor, maar dacht een fijn dagje Rotterdam te hebben :p
Maar dit is ook wel heel mooi. Mooie line up voor zo'n prijs :O
Kan de Nederlandse Q-dance nog wat van leren (qua prijs dan) ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
In Nederland komen de mensen toch wel.. dus waarom zouden ze niet steeds hoger gaan? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chrizzle op dinsdag 13 mei 2008 om 15:25:
In Nederland komen de mensen toch wel.. dus waarom zouden ze niet steeds hoger gaan? :)


Snap de reden :jaja:
Maar vind het niet normaal meer :p maar ja, wat je zegt.. Ik ga toch wel :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op dinsdag 13 mei 2008 om 15:25:
In Nederland komen de mensen toch wel.. dus waarom zouden ze niet steeds hoger gaan? :)


Ow in de toekomst :9

Dacht dat je voor dit feest bedoelde :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X_ander op dinsdag 13 mei 2008 om 15:29:
Maar vind het niet normaal meer


Tis veel geld wat je betaald voor n kaartje idd. Het probleem is gewoon dat het altijd vet is (verslavend) :P

Uitspraak van X_ander op dinsdag 13 mei 2008 om 15:29:
maar ja, wat je zegt.. Ik ga toch wel


Ja precies, als ik de leidende organisatie was zou ik ook elk feest 2,50 - 5 euro op de entreeprijs flikkeren.. iedereen betaald toch wel en anders is er constant aanstroom van mensen die maar al te graag willen :yes:

In België moeten ze nog naam maken, over 1,5 jaar zullen de prijzen daar ook wel door 't dak gaan :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chrizzle op dinsdag 13 mei 2008 om 15:42:
Het probleem is gewoon dat het altijd vet is (verslavend) :P


Inderdaad ja :D

Uitspraak van chrizzle op dinsdag 13 mei 2008 om 15:42:
Ja precies, als ik de leidende organisatie was zou ik ook elk feest 2,50 - 5 euro op de entreeprijs flikkeren.. iedereen betaald toch wel en anders is er constant aanstroom van mensen die maar al te graag willen :yes:


Inderdaad, en je ziet nog steeds een stijging in bezoekersaantallen/versnelling van uitverkocht zijn :p
Dus die stijging in prijs zal ook nog wel even doorgaan.

Uitspraak van chrizzle op dinsdag 13 mei 2008 om 15:42:
In België moeten ze nog naam maken, over 1,5 jaar zullen de prijzen daar ook wel door 't dak gaan :P


Ja zie dat ook nog wel gebeuren :)
Waarschuw beheerder
Idd , hoop van niet maar kijk maar naar eerste Reverze in Sportpaleis dat was ook eerst maar 20€ das nu al wel heel wa meer helaas
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HalveZool op dinsdag 13 mei 2008 om 19:31:
Idd , hoop van niet maar kijk maar naar eerste Reverze in Sportpaleis dat was ook eerst maar 20€ das nu al wel heel wa meer helaa


Die hebben ook naam opgebouwd.. logisch dat de prijs omhoog gaat vanuit marketing oogpunt :)

Uitspraak van X_ander op dinsdag 13 mei 2008 om 15:54:
Dus die stijging in prijs zal ook nog wel even doorgaan.


Ongetwijfeld, de grote feesten gaan steeds en steeds sneller uitverkocht..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op woensdag 14 mei 2008 om 19:30:
marketing oogpunt


Dat dan weer wel , gelukkig blijven de prijzen nog wel 'normaal' tegenover in NL :/
Waarschuw beheerder
In ons ID&t magazine las ik eens dat ze hier de evenementen "slechts" aan € 40 gingen doen omdat ze hier nog naam moesten maken, maar Q-dance heeft hier echt niet het gehoopte succes & dus gaan ze duidelijk steeds goedkoper..

Qlimax 2006: € 40
Qlimax 2007: € 40
X-Qlusive 2007: € 33
The Qontinent: € 20

Dus Nederlanders, als de prijzen je niet meer bevallen ga je gewoon niet meer zoals wij doen. Dan dalen de prijzen zo wel. :p

Wij hebben hier sowieso al enkele goede festivals (Summerfestival € 15, Bass Events Outdoor € 10, ... ) dus een Belgische Defqon geven aan € 60 zou een beetje zelfmoord plegen zijn. :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 16:14:
Zal toch de FFWD worden vrees ik


hoe muf van jou tis zo goedkoop en dichtbij, je kan zelfs blijve logere dan :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geen uren rijden,fijne line-up,mooie locatie,vreed goedkoop,...Nu nog schoon weer dien dag en tis af! :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Sid* op zondag 18 mei 2008 om 13:59:
Geen uren rijden,fijne line-up,mooie locatie,vreed goedkoop,...Nu nog schoon weer dien dag en tis af!


:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prinz Daff op donderdag 15 mei 2008 om 14:59:
Wij hebben hier sowieso al enkele goede festivals (Summerfestival € 15, Bass Events Outdoor € 10, ... ) dus een Belgische Defqon geven aan € 60 zou een beetje zelfmoord plegen zijn.


daar heb je een goed punt :)

De feesten in belgie zijn nog best goedkoop over het algemeen :) Én ze verkopen niet uit dus 2ehands een kaartje scoren voor helft vd prijs is vaak ook wel mogelijk :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk wel dat ik hierheen ga! :jaja:
Waarschuw beheerder
The Qontinent - 9 augustus 2008 - Puyenbroeck, Wachtebeke
Festival Dedicated to the Harder Styles, lees hier verder.

Op zaterdag 9 augustus organiseert Q-dance de eerste editie van The Qontinent.

Dit festival zal plaatsvinden te Wachtebeke nabij Gent, om precies te zijn op een prachtig eiland te midden van het recreatieterrein Puyenbroeck.

Q-dance is trots om naast events als Defqon.1 (Nederland) en Q-BASE (Duitsland) met The Qontinent in België voor het eerst een outdoor festival uitsluitend gericht op de harde stijlen neer te zetten.
Op het dagfestival zullen vier areas te vinden zijn: hardstyle, hardcore, jump/tekstyle en voor het eerst een ‘bring your own records’ stage. Hoe je hiermee zelf op The Qontinent zou kunnen draaien wordt later bekend gemaakt.
Het verloren continent opent om 12 uur z’n deuren en gaat door tot 12 uur ‘s nachts. In aankondigingen als deze hoor je vaak dat alles uit de kast wordt getrokken op gebied van geluid, decor, show en line-up etc.
Bij Q-dance weet je dat alles op het allerhoogste niveau is. Q-dance zal er alles aan doen om er een onvergetelijke dag van te maken.

De line-up is bekend en kun je hier bekijken. Op de website kun je tevens meer informatie over het terrein en het festival terugvinden.

Kaarten zijn vanaf woensdag 21 mei 10:00 uur te koop. In België via de Free Record Shop, FNAC, Teleticketservice, Brooklyn en Toff Music en wereldwijd kun je terecht op TicketOnline.
Busreizen vanuit België worden door Eventthings georganiseerd, busreizen vanuit Nederland door Event Travel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Super ik op maandag 19 mei 2008 om 14:04:
Q-dance weet je dat alles op het allerhoogste niveau is


:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt vet :D
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt heel vet..!
Jammer dat ik er niet bij kan zijn ivm vakantie:(
Waarschuw beheerder
Alleen jammer dat het samenvalt met Rainbow Rave, daar wouwk graag is heen. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op dinsdag 20 mei 2008 om 02:18:
Alleen jammer dat het samenvalt met Rainbow Rave, daar wouwk graag is heen.


Dat is wel leuk, maar niet heel geweldig ofzo.. Dit lijkt me stuk mooier.
 
Waarschuw beheerder
opwarmertje voor decibel:yes:
 
Waarschuw beheerder
lijkt me een super feest, na tomorrowland dan nog deze en dan wss wachten tot Q-base of Qlimax
 
Waarschuw beheerder
daar ga ik geen :)
 
Waarschuw beheerder
gister ff op voorverkenning geweest en het ziet er goed uit, het is gras is er groen :P
 
Waarschuw beheerder
Balen zit dan nog in Bulgarije
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op zondag 27 april 2008 om 23:28:
OOST-VLAANDEREN


:nocheer: Beetje jammer zeg
Waarschuw beheerder
is dit dan het nieuwe concept i.p.v. qlub tempo.. beetje jammer dat het in belgie is maar wel vet!!
Waarschuw beheerder
interessant!
*edit*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
of dit of FFWD, jammer dat het op dezelfde dag is :9
Artiest {SHOWLIST artist 32850, 47983}
Waarschuw beheerder
kan er op de fiets naartoe dus ik ben zeker aanwezig
Waarschuw beheerder
donateur
Groene stipje is wachtebeke..

[img width=457 height=506 cacheid=000f82d9002b95f9bab0079a1a023fd713]http://img511.imageshack.us/img511/2604/wachtebekedy6.jpg[/img]

Vanaf Den Bosch zo'n 170km..
Waarschuw beheerder
donateur
Iets meer dan een uurtje rijden maar vanaf Dordt :9
Best een goede optie :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chrizzle op woensdag 28 mei 2008 om 20:03:
Vanaf Den Bosch zo'n 170km..


moet in een uurke te doen zijn Barry! :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op woensdag 28 mei 2008 om 20:58:
moet in een uurke te doen zijn Barry!


We zullen zien.. de Seat dan maar pakken? :D
Waarschuw beheerder
donateur
:roflol: mop mop gas erop :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Datum: Zaterdag 9 augustus 2008
Locatie:
Tijd: 12:00 - 00:00
Prijs: €27,00
Kaarten: Kaarten zijn vanaf 21 mei te koop via: Ticketonline.nl en in Belgie bij: Free Record Shop, FNAC,Brooklyn en Toff Music.
Waarschuw beheerder
ow dan ist ook maar een uur rijden voor mij denk ik :9
Waarschuw beheerder
verdomme, goede prijs voor een festival, laat ik dan net niet kunnen :(!

lijkt me wel vet iig :)!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chrizzle op woensdag 28 mei 2008 om 21:27:
We zullen zien.. de Seat dan maar pakken?


moet haast wel dan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op woensdag 28 mei 2008 om 20:03:
Vanaf Den Bosch zo'n 170km..


Pfff, wat zal het vanaf Almere dan wel niet zijn... :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MANDY- op maandag 2 juni 2008 om 22:44:
Pfff, wat zal het vanaf Almere dan wel niet zijn...


Duur (1): 02u11
Afstanden : 210.08 km, dont Waarvan autosnelwegen : 187.59 km
Onkostennota

Voertuig : Grote auto
Benzine : 28.70 € (18 l)
;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X_ander op woensdag 28 mei 2008 om 20:14:
Best een goede optie :bounce:


Het werd toch 100% zeker FFWD voor jou :o
Waarschuw beheerder
aanwazug ^^

hotelletje pakke ofzo :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Giles op dinsdag 3 juni 2008 om 16:00:
Duur (1): 02u11
Afstanden : 210.08 km, dont Waarvan autosnelwegen : 187.59 km
Onkostennota

Voertuig : Grote auto
Benzine : 28.70 € (18 l)


Alleen al 30 euro dus om er te komen. :O
Maar ik wil er wel heen opzich...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MANDY- op dinsdag 3 juni 2008 om 21:29:
Alleen al 30 euro dus om er te komen.
Maar ik wil er wel heen opzich.


neem aan dat je met meer mensen gaat en dan betalen die toch mee met de benzine ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diomede op dinsdag 3 juni 2008 om 22:00:
neem aan dat je met meer mensen gaat en dan betalen die toch mee met de benzine


Moet even bekijken wie er mee willen, maar zo ongeveer zou ik het wel plannen ja. :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stoux op dinsdag 3 juni 2008 om 16:24:
Het werd toch 100% zeker FFWD voor jou :o


Ik heb nooit gezegd "100% zeker" ;)
Geen dingen verdraaien Stauks ;D
Waarschuw beheerder
mooie prijs voor dit feestje dacht ik zo(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X_ander op woensdag 4 juni 2008 om 13:57:
Ik heb nooit gezegd "100% zeker" ;)
Geen dingen verdraaien Stauks


Nee? Dan ga ik even opzoeken wat je gezegd hebt. 8)

Uitspraak van X_ander op maandag 28 april 2008 om 16:24:
Wordt toch FFWD :)


Komt toch vrij zeker over bij mij hoor.. O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is ga denk ik ook wel....20 minuten rijden...ideaal

eindelijk dicht bij....normaal ben ik degene die heel nederland moet doorcrossen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stoux op woensdag 4 juni 2008 om 16:49:
Komt toch vrij zeker over bij mij hoor.. O:)


Ik ben nogal onvoorspelbaar 8)
Daar houden we het gewoon op O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X_ander op woensdag 4 juni 2008 om 13:57:
Stauks


:respect:

Partyscene zal trouwens hoogstwaarschijnlijk aanwezig zijn om verslag te doen b)
Waarschuw beheerder
Je moet weten dat de Belgische editie heel goed gaat worden voor maar €20 (als je 4 kaarten koopt is het maar €80).
€20 voor de best of the best in hardstyle/hardcore/french tek gebied.

Ik ga ik ga ik ga
Waarschuw beheerder
donateur
Het is dus 27 euro als je er maar 1 koopt :rot:
Beetje vaag gedoe maarja
Waarschuw beheerder
Je kan toch makkelijk - 4 kameraden vinden om mee te gaan! ;) Don't go hardstyle alone!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X_ander op zondag 15 juni 2008 om 18:09:
Het is dus 27 euro als je er maar 1 koopt


Had je er niet 4 kunnen kopen? Had je nog meer kaartjes voor je verzameling ;p

Ik bestel ze volgende maand wel, 4 tegelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja :p
Nee heb nog geen kaartje gekocht, is kijken of ik 3 anderen kan vinden :p
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2242, 2678}
Artiest {SHOWLIST artist 18251, 44558}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Qaos op maandag 16 juni 2008 om 01:51:
Je kan toch makkelijk - 4 kameraden vinden om mee te gaan! Don't go hardstyle alone!


En wat als je met zn 9 gaat :p Dan moet er 1 iemand 7 euro meer betale :lol:
Waarschuw beheerder
heette toch iets van The Qontinent?
misschien er nog wel heen, zagen de 1e posters hangen op defqon :)
Waarschuw beheerder
goddomme, dan moet ik werken...
nja komt goed :) hopelijk willen er wat mensen mee en gaan er bussen vanuit hiero, en dan valt het vast nog wel te regelen met werk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm Dance Parade of deze doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sierellûh© op woensdag 18 juni 2008 om 17:59:
Dance Parade


Gaat het toch maar worden, denk ik. After the ride heeft ook een mega dikke line up(Y).
 
Waarschuw beheerder
hardstyle line was weer weinig verrassend:/

maar voor dat geld mogen we niet klagen:)
Artiest {SHOWLIST artist 92354, 16877}
Waarschuw beheerder
iemand zin in een afterparty
Waarschuw beheerder
donateur
The Qontinent - Bring Your Own Records Stage

Q-dance zal op the Qontinent voor de eerste maal een "Bring Your Own
Records" stage organiseren. Als je er altijd al van gedroomd hebt om op een groot festival te spelen is dit je kans.

Hoe werkt het:

Neem je vetste platen of CD's mee naar het festival. Meldt je aan de
balie bij de "Bring our Own Records" stage. Daar krijg je een settijd
toegewezen op de timetable. Settijden zullen tussen de 15 à 20 min bedragen.

Er worden lockers voorzien aan de stage waar je je platen en CD's kan
opbergen zodat je verder kan genieten van het festival.

Vraag me af hoe ze dit zooitje gaan geregeld krijgen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Evolver op woensdag 18 juni 2008 om 23:42:
Vraag me af hoe ze dit zooitje gaan geregeld krijgen


ben ik ook wel benieuwd naar ja :D Wordt een hoop geregel als 400 man met platentas voor de deur staat ;P

Maargoed het idee is leuk :jaja: Hopelijk zetten ze de booth op een handige plek neer, bij de chill-out ofzoiets. Een eigen area lijkt me niet zo zinvol aangezien de dj dan wel niet heeeel veel publiek zal hebben.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ff kijken wat ik doe :)
is niet zo ver iig :D
Waarschuw beheerder
beetje jammer dat het zo ver weg is... maar lijkt me wel leuk feestje :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van krankjorum goof op vrijdag 23 mei 2008 om 14:20:
is dit dan het nieuwe concept i.p.v. qlub tempo.. beetje jammer dat het in belgie is maar wel vet!!


Nee. Dit is in het kader van uitbreiding.

Het nieuwe concept zal wel gewoon in de HMH komen omstreeks oktober (Y)

Anyway het lijkt me wel een vet feest :d
Niet te groot en niet te klein. hopelijk is de lokatie ook een beetje mooi en dan word het de hele dag volop genieten :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 19 juni 2008 om 13:24:
Het nieuwe concept zal wel gewoon in de HMH komen omstreeks oktober (Y)


Dan zullen ze het wss wel iets bekent maken op de dag van black :bounce:
Waarschuw beheerder
Aanwezig even kijken of ik de auto pak of dat eventtravel toch wat gaat regele:D
Waarschuw beheerder
Mensen wat een gezeur over de reistijd! Wij wonen in Zeeland, minimale voor ons is ALTIJD een uur! Dat mag de pret zeker niet drukken :no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 19 juni 2008 om 13:24:
Het nieuwe concept zal wel gewoon in de HMH komen omstreeks oktober


zal wel geen oude hardstyle worden denk ik zo:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Gabs* op zaterdag 21 juni 2008 om 11:47:
Mensen wat een gezeur over de reistijd! Wij wonen in Zeeland, minimale voor ons is ALTIJD een uur! Dat mag de pret zeker niet drukken


Idd, bij ons ook zo. Vind het reizen altijd wel lachuh.
Waarschuw beheerder
donateur
lekker dichtbij vanaf ternase dit gaat hem wel worden denk ik (y)
Waarschuw beheerder
ga proberen is te zien he


of ik mn overuren kan opnemen dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Gabs* op zaterdag 21 juni 2008 om 11:47:
Mensen wat een gezeur over de reistijd! Wij wonen in Zeeland, minimale voor ons is ALTIJD een uur! Dat mag de pret zeker niet drukken :no:


(Y)
Waarschuw beheerder
Ik dacht zowiezo dat eventtravel mee ging doen dus dat wordt echt helemaal top!
Blijkbaar is het ook echt op een eiland?
Waarschuw beheerder
Misschien ook wel aanwezig :jaja: :d
Waarschuw beheerder
Kaarten in de Pocket (H) ook even knallen @ the bring your own record stage :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolver op woensdag 18 juni 2008 om 23:42:
Vraag me af hoe ze dit zooitje gaan geregeld krijgen


Ik ook, mochten er mensen draaien die echt net begonnen zijn, lopen de platen bijvoorbeeld scheef...

maarja we zullen zien

greetzz
Waarschuw beheerder
eindelijk nog eens en nederlands concept dat nog eens hardcore geeft in belgie want dat is hier echt en klote land geworden hier zijn bijna geen discotheken of grote feesten waar je nog hardcore hoort ik hoop dat er nog vele meer feesten komen dan
Waarschuw beheerder
dat word voor ons 3 a 4 uur in de bus zitten, :9
Waarschuw beheerder
dat wordt kiezen..........
fuck parade is op dezelfde dag
zal er vanaf hangen hoe dat het financieel zit zeker
wachtebeke lekker gemakkelijk de helft van mijn familie woont daar
hopelijk mogen we dan ook de speeltuin onveilig maken :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Lijkt me wel een erg mooi feestje! Misschien wel aanwezig :)
Waarschuw beheerder
Blondjee - zowiezo komen voor die prijs €20. Daar wil ik wel wat kilometertjes voor afleggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Gabs* op zaterdag 21 juni 2008 om 11:47:
Wij wonen in Zeeland, minimale voor ons is ALTIJD een uur! Dat mag de pret zeker niet drukken


wij wonen in belgie... Onze minimum reistijd is altijd meer dan 2u...

Niet zeiken hé mensen :p
Waarschuw beheerder
als je et te ver vind moet je niet komen he nimand verplicht je



ik ga vanaafd nog es overleggen :p


weet iemand of je kaarten gewoon in fnac kan krygen ook die voor 4 personen

je weet wel he
Waarschuw beheerder
Misschien wel aanwezig :)
Waarschuw beheerder
helaas dan op vakantie:S
Waarschuw beheerder
aanwezig met 3 andere. gelijk weekendje Gent van gemaakt :)
gaat supers worden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van karentje_1986 op vrijdag 4 juli 2008 om 21:04:
als je et te ver vind moet je niet komen he nimand verplicht je



ik ga vanaafd nog es overleggen :p


weet iemand of je kaarten gewoon in fnac kan krygen ook die voor 4 personen

je weet wel he


nee maar wel in free record shop
 
Waarschuw beheerder
Heb er zin in wordt leuk feestje, lekker dichtbij;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ga er ook heen! :cheer:
idd een xtje in de buurt, maar wel even goed vervoer regelen zodat niemand de bob hoeft te zijn O:) :D
 
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 kaartjes over.
Iemand intresse? voor 22,50 euro per stuk :)
 
Waarschuw beheerder
Kom misschien na mn werk ook nog wel ff spieken :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me heel vet dit! En voor (nog wel) een relaxte prijs! Niet superver rijden, dus ik denk wel de moeite waard om een kijkje te gaan nemen! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Op vakantie helaas maarja je kan niet overal bij zijn he :P
Waarschuw beheerder
donateur
K heb er wel veel zin erin. Ben benieuwd Hoe dit zal zijn. De lokatie lijkt me wel erg mooi als ik de verhalen zo lees.
Waarschuw beheerder
tickets daarnet gaan halen.

vollenbak
Waarschuw beheerder
donateur
Is kijken hoe het eerste feest van dit concept verloopt :9
Waarschuw beheerder
Heb trouwens 2 tickets te veel.
Iemand geinteresseerd? 45€ voor beide.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X_ander op woensdag 30 juli 2008 om 14:56:
Is kijken hoe het eerste feest van dit concept verloopt


Heel goed natuurlijk b)
K heb er al echt zin erin, feestenin Belgie zijn me tot nu toe altijd prima bevallen. Vaak gezellig / gemengd volk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 1 augustus 2008 om 21:43:
feestenin Belgie zijn me tot nu toe altijd prima bevallen


Jep :)
Wel wat jonger volk maar altijd wel leuk gehad!
Heb er zin in! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd naar de timetable :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben benieuwd naar alles :honger: Lokatie, sfeer etc. Maar qua muziek zal het vast wel goed komen denk ik (Y)
 
Waarschuw beheerder
Ben zeker aanwezig.
Word weer gezellig :-D

nu de time table nog :-p
Waarschuw beheerder
De opbouw is sinds gisteren begonnen, ga vanavond nog maar eens een kijkje nemen...
Waarschuw beheerder
die timetable mag ook gaan komen
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Toch maar een kijkje nemen, kaarten worden vandaag besteld :D

Uitspraak van _maniac_ op woensdag 6 augustus 2008 om 09:41:
die timetable mag ook gaan komen


Idd, ben ik ook wel nieuwschierig naar....
Waarschuw beheerder
donateur
Anders ik wel, laat die TT maar komen :honger:
Waarschuw beheerder
Ja normaal gezien staat hij in de nieuwsbrief - weet dat Evil Activities afsluiten in de Hardcore TENT
Waarschuw beheerder
donateur
The Qontinent - Timetable

Main
12:00 - 13:00 Larsson & Vicious D
13:00 - 14:00 Bruno Power
14:00 - 15:00 Isaac
15:00 - 16:00 A-lusion
16:00 - 17:00 Davide Sonar
17:00 - 18:00 Dana
18:00 - 19:00 Brennan Heart
19:00 - 20:00 Showtek
20:00 - 21:00 Headhunterz
21:00 - 22:00 D-Block & S-te-fan
22:00 - 23:00 Zatox
23:00 - 00:00 Luna
Hosted by: Ruffian

Frenchtek/Belgian Beats
12:30 - 14:00 Mark with a K
14:00 - 15:00 Dr. Rude
15:00 - 16:00 Lethal MG
16:00 - 17:00 Greg C
17:00 - 18:00 Gave
18:00 - 19:00 Chicago Zone
19:00 - 20:00 GJ Warez
20:00 - 21:30 DJ Ghost
21:30 - 22:30 Playboyz
22:30 - 00:00 Ruthless
Hosted by: MC Apster

Hardcore
12:00 - 13:00 DJ Kristof & MC Chucky
13:00 - 14:30 Amnesys
14:30 - 15:30 Endymion
15:30 - 16:30 The Stunned Guys
16:30 - 17:00 G-Town Madness LIVE
17:00 - 18:30 Tommyknocker
18:30 - 19:30 Dione
19:30 - 21:00 Promo
21:00 - 22:30 Enzyme X
22:30 - 00:00 Evil Activities
Hosted by: MC Villain
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 7 augustus 2008 om 00:12:
The Qontinent - Timetable


Nou dat gaat voornamelijk hardcore worden dus....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 08:10:
Nou dat gaat voornamelijk hardcore worden dus....


Ik ga pendelen tussen main en hardcore.
Waarschuw beheerder
vooral main vanaf 3/4 uur! verder maken we er gewoon een gezellig weekendje belgie van! erg benieuwd hoe het zal zijn.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 7 augustus 2008 om 11:36:
Ik ga pendelen tussen main en hardcore.


Ik heb net gehoord dat ik van 18u tot 21u mee naar main moet :P
 
Waarschuw beheerder
nog altijd aan het twijfelen:(

20 euro voor a-lusion en zatox:s, wss wel aanwezig
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm main tt is opzich wel lekker opbouwend!

Sowieso ook wel regelmatig bij de HC kijken!

:bounce: zin!
Waarschuw beheerder
mijn timetable

12:00 - 13:00 Larsson & Vicious D
13:00 - 14:00 Bruno Power
14:00 - 15:00 Isaac
15:00 - 16:00 A-lusion
16:00 - 16:30 davide sonar
16:30 - 17:00 G-Town Madness LIVE
17:00 - 18:00 Tommyknocker
18:00 - 19:00 Brennan Heart
19:00 - 20:00 Showtek
20:00 - 21:00 Headhunterz
21:00 - 22:00 D-Block & S-te-fan
22:00 - 23:00 Zatox
23:00 - 00:00 Evil Activities

dit wordt hem :d
zin!:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geen verkeerde timetable :D

Vanaf 20.00 uur gewoon in de main en daarna niet meer weg.

Voor de rest beetje heen en weer lopen met sowieso A-lusion, Tommyknocker en hopelijk Amnesys als we er dan al zijn :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van alex! :bounce: op vrijdag 8 augustus 2008 om 11:09:
zin!:bounce:


Ja ik ook wel, maar weet nog niet echt wat ik ervan moet verwachten, das toch wel raar....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 11:51:
Ja ik ook wel, maar weet nog niet echt wat ik ervan moet verwachten


het is een Q-dance feesje
zal wel goed zijn ;)
 
Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 7 augustus 2008 om 00:12:
19:30 - 21:00 Promo
21:00 - 22:30 Enzyme X
22:30 - 00:00 Evil Activities


:S

Wat is dat nou weer voor n onlogische volgorde?

Promo en Enzyme X kunnen het tempo nog een beetje opschroeven, zou ideaal zijn als laatste 2 acts, maar dan komt Evil Activities die naar mijn weten nooit echt snel draaien...domper
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 14:56:
maar dan komt Evil Activities die naar mijn weten nooit echt snel draaien...domper


Ja wel beetje mee eens... EA is leuk voor begin van de avond ofzo... Maja, het alternatief is Luna, en dat vind ik eig helemaal geen afsluiter...
Waarschuw beheerder
Ea sluit af omdat hij natuurlijk bekende platen draait die iedereen over het algemeen kent, ik ben er nie zo'n fan van..
geef mij maar het geweld van Enzyme X als afsluiter
mar een groot feest wordt het toch wel :D tot morgen!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hie op vrijdag 8 augustus 2008 om 16:40:
Ea sluit af omdat hij natuurlijk bekende platen draait die iedereen over het algemeen kent


Ja en das nou juist precies het probleem :P Ik kan 'nobody said it was easy' niet meer horen eig :S
Waarschuw beheerder
het was zelfs een hit op Gran Canaria, dus ik heb um ook wel voldoende gehoord voorlopig:p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van alex! :bounce: op vrijdag 8 augustus 2008 om 11:09:
23:00 - 00:00 Evil Activities


Noooobody said it was easyyyyy

hahaha, als ik die hoor dan ga ik lossss
maar .. dan echt .. SuperSaiyan 10 loss ! :| <o/
 
Waarschuw beheerder
Nobody said it was easy is en blijft een mooi nummer,
tis alleen wat te commercieel geworde :-(

maja daar trek k me nix van aan,
k ga sowieso wel uit mun dak :-D

K vind de timetable wel goe
Waarschuw beheerder
weet er toevallig iemand of er kluisjes aanwezig zijn voor ons??µ
zou ideaal zijn...
altijd fijn op festivals

(mss dat dit onderwerp al ter sprake is gekomen maar heb geen zin om alles terug te lezen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hc4life87 op vrijdag 8 augustus 2008 om 20:01:
weet er toevallig iemand of er kluisjes aanwezig zijn voor ons??µ
zou ideaal zijn...
altijd fijn op festivals

(mss dat dit onderwerp al ter sprake is gekomen maar heb geen zin om alles terug te lezen)


Kluisjes
Ook bij The Qontinent zijn alleen kluisjes te huur, er is dus geen vestiaire! Je kunt tijdens het festival bij je kluisje om hier spullen uit te halen of bij te stoppen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben razend benieuwd hoe het gaat worden morgen! :)
Cu all there ...!!
Waarschuw beheerder
donateur
k heb er wel veel zin in, feesten in Belgie zijn tot nu toe altijd super geweest (Y)
Altijd gezellig gemengd volk qua stijlen.
 
Waarschuw beheerder
Heb er zin in :bounce:

Wel waardeloos geslapen, maja wat doe je eraan...
Artiest Lip DJ
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 14:56:
Wat is dat nou weer voor n onlogische volgorde?

Promo en Enzyme X kunnen het tempo nog een beetje opschroeven, zou ideaal zijn als laatste 2 acts, maar dan komt Evil Activities die naar mijn weten nooit echt snel draaien...domper


wat is er nou mooier dan met nobody said it was easy af te sluiten :D
 
Waarschuw beheerder
afsluiter met Enzyme X - Thou Shalt Consume Thyself!

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
mooi feestje! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Het was me toch wel een leuk festival hoor, bescheiden van opzet. Maar wel gezellig / leuk en goed geluid.
K heb maar weinig te klagen, ok het had soms nog iets drukker mogen zijn in de middag. Maar daar is dan ook wel alles mee gezegd.

die paar keer dat ik in de jump/tek tent was vond ik de sfeer daar wel heel erg tam. Bij de hardcore en hardstyle ging het veel meer los voor mijn gevoel.
Waarschuw beheerder
FOTOS part ONE Online!! check http://www.hardmusic-community.de/index.php?module=mGallery2&g2_itemId=50337
Waarschuw beheerder
FOTOS part TWO Online! http://www.hardmusic-community.de/index.php?module=mGallery2&g2_itemId=50337&g2_page=5
Waarschuw beheerder
damn wat was dit een vette party , totaal niet verwacht ,niet al te druk wat opkomst betreft dus dat vergemakkelijkte veel dinge , geen drukke wachttijden in wc's enzo , en was ook geen smerige boel , dus respect:) , nog maar zelden propere toiletten gezien als daar:) , mainstage was ook zalig , je had best veel plaats enzo tijdens de middag , en in het gras ernaast enzo , maar toch genoeg volk om er een leuke party van te make:p , dan wat door de hitte smiddags liggen chillen aan de vijver daar,na wat gestampt te hebben na de eerste dj op main,want het beste moest nog komen he:p , maar vanaf brennan heart begon het los te komen voor ons :p , heerlijke plaatjes , toen begon het eindelijk af te koelen want het was te warm gewoon :s ,showtek begon best goed maar muziek viel toen opeens uit door technische storing dat was ff minder:( , maar na 10tal minuten vlogen ze er opnieuw in,toen headhunters begon begon het saai te worde dus ff afsluiter van Promo gedaan in HC room wat erg vet was , paar vette early's gehoord zoals hc motherfucker,Jiehaaa :p,intusse wat gegeten enzo,maar vanaf d-block & ste begon het echt pas vet te worde,zatox was echt meesterlijk & Luna als afsluit:kwijl: , toen er lichte regenval was had ik nog steeds te warm , stond ik daar steeds t-shirt aan , t-shirt af ,t-shirt aan... vanaf zatox stondk daar gewoon alles te geven zondr me t-shirt in de gietende regen ,ni normaal :d:cheer: lol,ging erg hard vanaf dan,de ene bom plaat na de ander:d , na qontinent eindelijk kunnen zitten in de auto , nog ff zitten chillen met muziek tot de meeste autos de parking af waren,was btw nog vet sfeertje ook op parking :d ,zitten toeteren opeens iedereen meedoen :d:d,nadien nog gaan afteren in overpoort @ Gent en dan om 5u thuisgekome , eindelijk sleep:p
Waarschuw beheerder
FOTOS part THREE Online! http://www.hardmusic-community.de/index.php?module=mGallery2&g2_itemId=50337&g2_page=10
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk festival :respect: kolere misschien wel mijn beste festival van het jaar ivm de kleinschaligheid :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 10 augustus 2008 om 20:25:
kolere misschien wel mijn beste festival van het jaar ivm de kleinschaligheid :D


:yes: Gewoon simpelweg gezellig, sfeer was top en iedereen bleef lekker gaan ondanks een beetje regen..

Nu hopen dat dit meer mensen aan zet om de volgende keer te gaan mocht hier een vervolg op komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ENROC op zondag 10 augustus 2008 om 22:56:
Nu hopen dat dit meer mensen aan zet om de volgende keer te gaan mocht hier een vervolg op komen.


Jep, een paar duizend man extra en een iets ruimere opzet en je heb een festival wat nog steeds erg intiem is en toch wel de vibe heeft van een volwaardig festival.
Waarschuw beheerder
hoe was die bring your own records stage???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lip DJ op zondag 10 augustus 2008 om 23:58:
hoe was die bring your own records stage


grote flop niet kwam daar kijken
wel logisch eh je komt ni voor amateur djs kijken
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op zondag 10 augustus 2008 om 22:56:
Nu hopen dat dit meer mensen aan zet om de volgende keer te gaan mocht hier een vervolg op komen.


heb gelezen dat er een vervolg komt en dat ze gaan uitbreiden:yes:
Waarschuw beheerder
De Bring your own records stage was gewoon de Red Bull Hummer die ook al keer bij de inkom van Qlimax 🇧🇪 stond..

Enkel leuk voor de amateur-dj die mag draaien, en zo hoeven de mensen die wandelen tussen het fouilleren & het feest geen stilte te hebben..
Waarschuw beheerder
Het heeft enorm lang geduurt, maar dan heb je ook wat, de after video van The Qontinent staat nu op www.q-dance.nl


:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyVids op woensdag 24 september 2008 om 01:35:
Het heeft enorm lang geduurt, maar dan heb je ook wat,


:s het slechtste afterfilmpje van q-dance ooit! bah bah wat is die montage toch slecht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Hagel_ op woensdag 24 september 2008 om 21:38:
het slechtste afterfilmpje van q-dance ooit! bah bah wat is die montage toch slecht


Ik ben het volledig eens met u!

Ook de muziek past er TOTAAL niet bij..
Oké dat het publiek op het feest zelf op zo'n deuntje even zal reageren, maar een aftermovie moet het feest voorstellen en The Qontinent herinner ik mij niet als een opgefokt Prodigy concert..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 12:04:
heb gelezen dat er een vervolg komt en dat ze gaan uitbreiden


mag ik vragen wat je bron is?