Partyflock
 
Forumonderwerp · 1008561
Waarschuw beheerder
Nog niet veel bekend maar onder het motto 'hoe meer Hollanders hoe liever' post ik het al maar! :p

Q-dance Outdoor 2008
(festival dedicated to the harder styles)

Wanneer? 9 AUGUSTUS 2008
Waar? DOMEIN PUYENBROECK, WACHTEBEKE (OOST-VLAANDEREN)

Locatie heeft veel water en boompjes enzo en ligt overigens maar net over de grens, vlakbij Zeeland! :)
Waarschuw beheerder
helaas dan op vakantie:S
Waarschuw beheerder
aanwezig met 3 andere. gelijk weekendje Gent van gemaakt :)
gaat supers worden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van karentje_1986 op vrijdag 4 juli 2008 om 21:04:
als je et te ver vind moet je niet komen he nimand verplicht je



ik ga vanaafd nog es overleggen :p


weet iemand of je kaarten gewoon in fnac kan krygen ook die voor 4 personen

je weet wel he


nee maar wel in free record shop
 
Waarschuw beheerder
Heb er zin in wordt leuk feestje, lekker dichtbij;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ga er ook heen! :cheer:
idd een xtje in de buurt, maar wel even goed vervoer regelen zodat niemand de bob hoeft te zijn O:) :D
 
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 kaartjes over.
Iemand intresse? voor 22,50 euro per stuk :)
 
Waarschuw beheerder
Kom misschien na mn werk ook nog wel ff spieken :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me heel vet dit! En voor (nog wel) een relaxte prijs! Niet superver rijden, dus ik denk wel de moeite waard om een kijkje te gaan nemen! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Op vakantie helaas maarja je kan niet overal bij zijn he :P
Waarschuw beheerder
donateur
K heb er wel veel zin erin. Ben benieuwd Hoe dit zal zijn. De lokatie lijkt me wel erg mooi als ik de verhalen zo lees.
Waarschuw beheerder
tickets daarnet gaan halen.

vollenbak
Waarschuw beheerder
donateur
Is kijken hoe het eerste feest van dit concept verloopt :9
Waarschuw beheerder
Heb trouwens 2 tickets te veel.
Iemand geinteresseerd? 45€ voor beide.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X_ander op woensdag 30 juli 2008 om 14:56:
Is kijken hoe het eerste feest van dit concept verloopt


Heel goed natuurlijk b)
K heb er al echt zin erin, feestenin Belgie zijn me tot nu toe altijd prima bevallen. Vaak gezellig / gemengd volk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 1 augustus 2008 om 21:43:
feestenin Belgie zijn me tot nu toe altijd prima bevallen


Jep :)
Wel wat jonger volk maar altijd wel leuk gehad!
Heb er zin in! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd naar de timetable :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben benieuwd naar alles :honger: Lokatie, sfeer etc. Maar qua muziek zal het vast wel goed komen denk ik (Y)
 
Waarschuw beheerder
Ben zeker aanwezig.
Word weer gezellig :-D

nu de time table nog :-p
Waarschuw beheerder
De opbouw is sinds gisteren begonnen, ga vanavond nog maar eens een kijkje nemen...
Waarschuw beheerder
die timetable mag ook gaan komen
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Toch maar een kijkje nemen, kaarten worden vandaag besteld :D

Uitspraak van _maniac_ op woensdag 6 augustus 2008 om 09:41:
die timetable mag ook gaan komen


Idd, ben ik ook wel nieuwschierig naar....
Waarschuw beheerder
donateur
Anders ik wel, laat die TT maar komen :honger:
Waarschuw beheerder
Ja normaal gezien staat hij in de nieuwsbrief - weet dat Evil Activities afsluiten in de Hardcore TENT
Waarschuw beheerder
donateur
The Qontinent - Timetable

Main
12:00 - 13:00 Larsson & Vicious D
13:00 - 14:00 Bruno Power
14:00 - 15:00 Isaac
15:00 - 16:00 A-lusion
16:00 - 17:00 Davide Sonar
17:00 - 18:00 Dana
18:00 - 19:00 Brennan Heart
19:00 - 20:00 Showtek
20:00 - 21:00 Headhunterz
21:00 - 22:00 D-Block & S-te-fan
22:00 - 23:00 Zatox
23:00 - 00:00 Luna
Hosted by: Ruffian

Frenchtek/Belgian Beats
12:30 - 14:00 Mark with a K
14:00 - 15:00 Dr. Rude
15:00 - 16:00 Lethal MG
16:00 - 17:00 Greg C
17:00 - 18:00 Gave
18:00 - 19:00 Chicago Zone
19:00 - 20:00 GJ Warez
20:00 - 21:30 DJ Ghost
21:30 - 22:30 Playboyz
22:30 - 00:00 Ruthless
Hosted by: MC Apster

Hardcore
12:00 - 13:00 DJ Kristof & MC Chucky
13:00 - 14:30 Amnesys
14:30 - 15:30 Endymion
15:30 - 16:30 The Stunned Guys
16:30 - 17:00 G-Town Madness LIVE
17:00 - 18:30 Tommyknocker
18:30 - 19:30 Dione
19:30 - 21:00 Promo
21:00 - 22:30 Enzyme X
22:30 - 00:00 Evil Activities
Hosted by: MC Villain
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 7 augustus 2008 om 00:12:
The Qontinent - Timetable


Nou dat gaat voornamelijk hardcore worden dus....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 08:10:
Nou dat gaat voornamelijk hardcore worden dus....


Ik ga pendelen tussen main en hardcore.
Waarschuw beheerder
vooral main vanaf 3/4 uur! verder maken we er gewoon een gezellig weekendje belgie van! erg benieuwd hoe het zal zijn.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 7 augustus 2008 om 11:36:
Ik ga pendelen tussen main en hardcore.


Ik heb net gehoord dat ik van 18u tot 21u mee naar main moet :P
 
Waarschuw beheerder
nog altijd aan het twijfelen:(

20 euro voor a-lusion en zatox:s, wss wel aanwezig
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm main tt is opzich wel lekker opbouwend!

Sowieso ook wel regelmatig bij de HC kijken!

:bounce: zin!
Waarschuw beheerder
mijn timetable

12:00 - 13:00 Larsson & Vicious D
13:00 - 14:00 Bruno Power
14:00 - 15:00 Isaac
15:00 - 16:00 A-lusion
16:00 - 16:30 davide sonar
16:30 - 17:00 G-Town Madness LIVE
17:00 - 18:00 Tommyknocker
18:00 - 19:00 Brennan Heart
19:00 - 20:00 Showtek
20:00 - 21:00 Headhunterz
21:00 - 22:00 D-Block & S-te-fan
22:00 - 23:00 Zatox
23:00 - 00:00 Evil Activities

dit wordt hem :d
zin!:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geen verkeerde timetable :D

Vanaf 20.00 uur gewoon in de main en daarna niet meer weg.

Voor de rest beetje heen en weer lopen met sowieso A-lusion, Tommyknocker en hopelijk Amnesys als we er dan al zijn :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van alex! :bounce: op vrijdag 8 augustus 2008 om 11:09:
zin!:bounce:


Ja ik ook wel, maar weet nog niet echt wat ik ervan moet verwachten, das toch wel raar....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 11:51:
Ja ik ook wel, maar weet nog niet echt wat ik ervan moet verwachten


het is een Q-dance feesje
zal wel goed zijn ;)
 
Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 7 augustus 2008 om 00:12:
19:30 - 21:00 Promo
21:00 - 22:30 Enzyme X
22:30 - 00:00 Evil Activities


:S

Wat is dat nou weer voor n onlogische volgorde?

Promo en Enzyme X kunnen het tempo nog een beetje opschroeven, zou ideaal zijn als laatste 2 acts, maar dan komt Evil Activities die naar mijn weten nooit echt snel draaien...domper
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 14:56:
maar dan komt Evil Activities die naar mijn weten nooit echt snel draaien...domper


Ja wel beetje mee eens... EA is leuk voor begin van de avond ofzo... Maja, het alternatief is Luna, en dat vind ik eig helemaal geen afsluiter...
Waarschuw beheerder
Ea sluit af omdat hij natuurlijk bekende platen draait die iedereen over het algemeen kent, ik ben er nie zo'n fan van..
geef mij maar het geweld van Enzyme X als afsluiter
mar een groot feest wordt het toch wel :D tot morgen!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hie op vrijdag 8 augustus 2008 om 16:40:
Ea sluit af omdat hij natuurlijk bekende platen draait die iedereen over het algemeen kent


Ja en das nou juist precies het probleem :P Ik kan 'nobody said it was easy' niet meer horen eig :S
Waarschuw beheerder
het was zelfs een hit op Gran Canaria, dus ik heb um ook wel voldoende gehoord voorlopig:p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van alex! :bounce: op vrijdag 8 augustus 2008 om 11:09:
23:00 - 00:00 Evil Activities


Noooobody said it was easyyyyy

hahaha, als ik die hoor dan ga ik lossss
maar .. dan echt .. SuperSaiyan 10 loss ! :| <o/
 
Waarschuw beheerder
Nobody said it was easy is en blijft een mooi nummer,
tis alleen wat te commercieel geworde :-(

maja daar trek k me nix van aan,
k ga sowieso wel uit mun dak :-D

K vind de timetable wel goe
Waarschuw beheerder
weet er toevallig iemand of er kluisjes aanwezig zijn voor ons??µ
zou ideaal zijn...
altijd fijn op festivals

(mss dat dit onderwerp al ter sprake is gekomen maar heb geen zin om alles terug te lezen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hc4life87 op vrijdag 8 augustus 2008 om 20:01:
weet er toevallig iemand of er kluisjes aanwezig zijn voor ons??µ
zou ideaal zijn...
altijd fijn op festivals

(mss dat dit onderwerp al ter sprake is gekomen maar heb geen zin om alles terug te lezen)


Kluisjes
Ook bij The Qontinent zijn alleen kluisjes te huur, er is dus geen vestiaire! Je kunt tijdens het festival bij je kluisje om hier spullen uit te halen of bij te stoppen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben razend benieuwd hoe het gaat worden morgen! :)
Cu all there ...!!
Waarschuw beheerder
donateur
k heb er wel veel zin in, feesten in Belgie zijn tot nu toe altijd super geweest (Y)
Altijd gezellig gemengd volk qua stijlen.
 
Waarschuw beheerder
Heb er zin in :bounce:

Wel waardeloos geslapen, maja wat doe je eraan...