Partyflock
 
Forumonderwerp · 1008561
Waarschuw beheerder
Nog niet veel bekend maar onder het motto 'hoe meer Hollanders hoe liever' post ik het al maar! :p

Q-dance Outdoor 2008
(festival dedicated to the harder styles)

Wanneer? 9 AUGUSTUS 2008
Waar? DOMEIN PUYENBROECK, WACHTEBEKE (OOST-VLAANDEREN)

Locatie heeft veel water en boompjes enzo en ligt overigens maar net over de grens, vlakbij Zeeland! :)
Artiest Lip DJ
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 14:56:
Wat is dat nou weer voor n onlogische volgorde?

Promo en Enzyme X kunnen het tempo nog een beetje opschroeven, zou ideaal zijn als laatste 2 acts, maar dan komt Evil Activities die naar mijn weten nooit echt snel draaien...domper


wat is er nou mooier dan met nobody said it was easy af te sluiten :D
 
Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
afsluiter met Enzyme X - Thou Shalt Consume Thyself!

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
mooi feestje! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Het was me toch wel een leuk festival hoor, bescheiden van opzet. Maar wel gezellig / leuk en goed geluid.
K heb maar weinig te klagen, ok het had soms nog iets drukker mogen zijn in de middag. Maar daar is dan ook wel alles mee gezegd.

die paar keer dat ik in de jump/tek tent was vond ik de sfeer daar wel heel erg tam. Bij de hardcore en hardstyle ging het veel meer los voor mijn gevoel.
Waarschuw beheerder
FOTOS part ONE Online!! check http://www.hardmusic-community.de/index.php?module=mGallery2&g2_itemId=50337
Waarschuw beheerder
FOTOS part TWO Online! http://www.hardmusic-community.de/index.php?module=mGallery2&g2_itemId=50337&g2_page=5
Waarschuw beheerder
damn wat was dit een vette party , totaal niet verwacht ,niet al te druk wat opkomst betreft dus dat vergemakkelijkte veel dinge , geen drukke wachttijden in wc's enzo , en was ook geen smerige boel , dus respect:) , nog maar zelden propere toiletten gezien als daar:) , mainstage was ook zalig , je had best veel plaats enzo tijdens de middag , en in het gras ernaast enzo , maar toch genoeg volk om er een leuke party van te make:p , dan wat door de hitte smiddags liggen chillen aan de vijver daar,na wat gestampt te hebben na de eerste dj op main,want het beste moest nog komen he:p , maar vanaf brennan heart begon het los te komen voor ons :p , heerlijke plaatjes , toen begon het eindelijk af te koelen want het was te warm gewoon :s ,showtek begon best goed maar muziek viel toen opeens uit door technische storing dat was ff minder:( , maar na 10tal minuten vlogen ze er opnieuw in,toen headhunters begon begon het saai te worde dus ff afsluiter van Promo gedaan in HC room wat erg vet was , paar vette early's gehoord zoals hc motherfucker,Jiehaaa :p,intusse wat gegeten enzo,maar vanaf d-block & ste begon het echt pas vet te worde,zatox was echt meesterlijk & Luna als afsluit:kwijl: , toen er lichte regenval was had ik nog steeds te warm , stond ik daar steeds t-shirt aan , t-shirt af ,t-shirt aan... vanaf zatox stondk daar gewoon alles te geven zondr me t-shirt in de gietende regen ,ni normaal :d:cheer: lol,ging erg hard vanaf dan,de ene bom plaat na de ander:d , na qontinent eindelijk kunnen zitten in de auto , nog ff zitten chillen met muziek tot de meeste autos de parking af waren,was btw nog vet sfeertje ook op parking :d ,zitten toeteren opeens iedereen meedoen :d:d,nadien nog gaan afteren in overpoort @ Gent en dan om 5u thuisgekome , eindelijk sleep:p
Waarschuw beheerder
FOTOS part THREE Online! http://www.hardmusic-community.de/index.php?module=mGallery2&g2_itemId=50337&g2_page=10
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk festival :respect: kolere misschien wel mijn beste festival van het jaar ivm de kleinschaligheid :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 10 augustus 2008 om 20:25:
kolere misschien wel mijn beste festival van het jaar ivm de kleinschaligheid :D


:yes: Gewoon simpelweg gezellig, sfeer was top en iedereen bleef lekker gaan ondanks een beetje regen..

Nu hopen dat dit meer mensen aan zet om de volgende keer te gaan mocht hier een vervolg op komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ENROC op zondag 10 augustus 2008 om 22:56:
Nu hopen dat dit meer mensen aan zet om de volgende keer te gaan mocht hier een vervolg op komen.


Jep, een paar duizend man extra en een iets ruimere opzet en je heb een festival wat nog steeds erg intiem is en toch wel de vibe heeft van een volwaardig festival.
Waarschuw beheerder
hoe was die bring your own records stage???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lip DJ op zondag 10 augustus 2008 om 23:58:
hoe was die bring your own records stage


grote flop niet kwam daar kijken
wel logisch eh je komt ni voor amateur djs kijken
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op zondag 10 augustus 2008 om 22:56:
Nu hopen dat dit meer mensen aan zet om de volgende keer te gaan mocht hier een vervolg op komen.


heb gelezen dat er een vervolg komt en dat ze gaan uitbreiden:yes:
Waarschuw beheerder
De Bring your own records stage was gewoon de Red Bull Hummer die ook al keer bij de inkom van Qlimax 🇧🇪 stond..

Enkel leuk voor de amateur-dj die mag draaien, en zo hoeven de mensen die wandelen tussen het fouilleren & het feest geen stilte te hebben..
Waarschuw beheerder
Het heeft enorm lang geduurt, maar dan heb je ook wat, de after video van The Qontinent staat nu op www.q-dance.nl


:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyVids op woensdag 24 september 2008 om 01:35:
Het heeft enorm lang geduurt, maar dan heb je ook wat,


:s het slechtste afterfilmpje van q-dance ooit! bah bah wat is die montage toch slecht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Hagel_ op woensdag 24 september 2008 om 21:38:
het slechtste afterfilmpje van q-dance ooit! bah bah wat is die montage toch slecht


Ik ben het volledig eens met u!

Ook de muziek past er TOTAAL niet bij..
Oké dat het publiek op het feest zelf op zo'n deuntje even zal reageren, maar een aftermovie moet het feest voorstellen en The Qontinent herinner ik mij niet als een opgefokt Prodigy concert..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 12:04:
heb gelezen dat er een vervolg komt en dat ze gaan uitbreiden


mag ik vragen wat je bron is?