Partyflock
 
Forumonderwerp · 1008561
Waarschuw beheerder
Nog niet veel bekend maar onder het motto 'hoe meer Hollanders hoe liever' post ik het al maar! :p

Q-dance Outdoor 2008
(festival dedicated to the harder styles)

Wanneer? 9 AUGUSTUS 2008
Waar? DOMEIN PUYENBROECK, WACHTEBEKE (OOST-VLAANDEREN)

Locatie heeft veel water en boompjes enzo en ligt overigens maar net over de grens, vlakbij Zeeland! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Giles op dinsdag 3 juni 2008 om 16:00:
Duur (1): 02u11
Afstanden : 210.08 km, dont Waarvan autosnelwegen : 187.59 km
Onkostennota

Voertuig : Grote auto
Benzine : 28.70 € (18 l)


Alleen al 30 euro dus om er te komen. :O
Maar ik wil er wel heen opzich...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MANDY- op dinsdag 3 juni 2008 om 21:29:
Alleen al 30 euro dus om er te komen.
Maar ik wil er wel heen opzich.


neem aan dat je met meer mensen gaat en dan betalen die toch mee met de benzine ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diomede op dinsdag 3 juni 2008 om 22:00:
neem aan dat je met meer mensen gaat en dan betalen die toch mee met de benzine


Moet even bekijken wie er mee willen, maar zo ongeveer zou ik het wel plannen ja. :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stoux op dinsdag 3 juni 2008 om 16:24:
Het werd toch 100% zeker FFWD voor jou :o


Ik heb nooit gezegd "100% zeker" ;)
Geen dingen verdraaien Stauks ;D
Waarschuw beheerder
mooie prijs voor dit feestje dacht ik zo(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X_ander op woensdag 4 juni 2008 om 13:57:
Ik heb nooit gezegd "100% zeker" ;)
Geen dingen verdraaien Stauks


Nee? Dan ga ik even opzoeken wat je gezegd hebt. 8)

Uitspraak van X_ander op maandag 28 april 2008 om 16:24:
Wordt toch FFWD :)


Komt toch vrij zeker over bij mij hoor.. O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is ga denk ik ook wel....20 minuten rijden...ideaal

eindelijk dicht bij....normaal ben ik degene die heel nederland moet doorcrossen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stoux op woensdag 4 juni 2008 om 16:49:
Komt toch vrij zeker over bij mij hoor.. O:)


Ik ben nogal onvoorspelbaar 8)
Daar houden we het gewoon op O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X_ander op woensdag 4 juni 2008 om 13:57:
Stauks


:respect:

Partyscene zal trouwens hoogstwaarschijnlijk aanwezig zijn om verslag te doen b)
Waarschuw beheerder
Je moet weten dat de Belgische editie heel goed gaat worden voor maar €20 (als je 4 kaarten koopt is het maar €80).
€20 voor de best of the best in hardstyle/hardcore/french tek gebied.

Ik ga ik ga ik ga
Waarschuw beheerder
donateur
Het is dus 27 euro als je er maar 1 koopt :rot:
Beetje vaag gedoe maarja
Waarschuw beheerder
Je kan toch makkelijk - 4 kameraden vinden om mee te gaan! ;) Don't go hardstyle alone!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X_ander op zondag 15 juni 2008 om 18:09:
Het is dus 27 euro als je er maar 1 koopt


Had je er niet 4 kunnen kopen? Had je nog meer kaartjes voor je verzameling ;p

Ik bestel ze volgende maand wel, 4 tegelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja :p
Nee heb nog geen kaartje gekocht, is kijken of ik 3 anderen kan vinden :p
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2242, 2678}
Artiest {SHOWLIST artist 18251, 44558}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Qaos op maandag 16 juni 2008 om 01:51:
Je kan toch makkelijk - 4 kameraden vinden om mee te gaan! Don't go hardstyle alone!


En wat als je met zn 9 gaat :p Dan moet er 1 iemand 7 euro meer betale :lol:
Waarschuw beheerder
heette toch iets van The Qontinent?
misschien er nog wel heen, zagen de 1e posters hangen op defqon :)
Waarschuw beheerder
goddomme, dan moet ik werken...
nja komt goed :) hopelijk willen er wat mensen mee en gaan er bussen vanuit hiero, en dan valt het vast nog wel te regelen met werk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm Dance Parade of deze doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sierellûh© op woensdag 18 juni 2008 om 17:59:
Dance Parade


Gaat het toch maar worden, denk ik. After the ride heeft ook een mega dikke line up(Y).
 
Waarschuw beheerder
hardstyle line was weer weinig verrassend:/

maar voor dat geld mogen we niet klagen:)
Artiest {SHOWLIST artist 92354, 16877}
Waarschuw beheerder
iemand zin in een afterparty
Waarschuw beheerder
donateur
The Qontinent - Bring Your Own Records Stage

Q-dance zal op the Qontinent voor de eerste maal een "Bring Your Own
Records" stage organiseren. Als je er altijd al van gedroomd hebt om op een groot festival te spelen is dit je kans.

Hoe werkt het:

Neem je vetste platen of CD's mee naar het festival. Meldt je aan de
balie bij de "Bring our Own Records" stage. Daar krijg je een settijd
toegewezen op de timetable. Settijden zullen tussen de 15 à 20 min bedragen.

Er worden lockers voorzien aan de stage waar je je platen en CD's kan
opbergen zodat je verder kan genieten van het festival.

Vraag me af hoe ze dit zooitje gaan geregeld krijgen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Evolver op woensdag 18 juni 2008 om 23:42:
Vraag me af hoe ze dit zooitje gaan geregeld krijgen


ben ik ook wel benieuwd naar ja :D Wordt een hoop geregel als 400 man met platentas voor de deur staat ;P

Maargoed het idee is leuk :jaja: Hopelijk zetten ze de booth op een handige plek neer, bij de chill-out ofzoiets. Een eigen area lijkt me niet zo zinvol aangezien de dj dan wel niet heeeel veel publiek zal hebben.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ff kijken wat ik doe :)
is niet zo ver iig :D
Waarschuw beheerder
beetje jammer dat het zo ver weg is... maar lijkt me wel leuk feestje :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van krankjorum goof op vrijdag 23 mei 2008 om 14:20:
is dit dan het nieuwe concept i.p.v. qlub tempo.. beetje jammer dat het in belgie is maar wel vet!!


Nee. Dit is in het kader van uitbreiding.

Het nieuwe concept zal wel gewoon in de HMH komen omstreeks oktober (Y)

Anyway het lijkt me wel een vet feest :d
Niet te groot en niet te klein. hopelijk is de lokatie ook een beetje mooi en dan word het de hele dag volop genieten :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 19 juni 2008 om 13:24:
Het nieuwe concept zal wel gewoon in de HMH komen omstreeks oktober (Y)


Dan zullen ze het wss wel iets bekent maken op de dag van black :bounce:
Waarschuw beheerder
Aanwezig even kijken of ik de auto pak of dat eventtravel toch wat gaat regele:D
Waarschuw beheerder
Mensen wat een gezeur over de reistijd! Wij wonen in Zeeland, minimale voor ons is ALTIJD een uur! Dat mag de pret zeker niet drukken :no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 19 juni 2008 om 13:24:
Het nieuwe concept zal wel gewoon in de HMH komen omstreeks oktober


zal wel geen oude hardstyle worden denk ik zo:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Gabs* op zaterdag 21 juni 2008 om 11:47:
Mensen wat een gezeur over de reistijd! Wij wonen in Zeeland, minimale voor ons is ALTIJD een uur! Dat mag de pret zeker niet drukken


Idd, bij ons ook zo. Vind het reizen altijd wel lachuh.
Waarschuw beheerder
donateur
lekker dichtbij vanaf ternase dit gaat hem wel worden denk ik (y)
Waarschuw beheerder
ga proberen is te zien he


of ik mn overuren kan opnemen dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Gabs* op zaterdag 21 juni 2008 om 11:47:
Mensen wat een gezeur over de reistijd! Wij wonen in Zeeland, minimale voor ons is ALTIJD een uur! Dat mag de pret zeker niet drukken :no:


(Y)
Waarschuw beheerder
Ik dacht zowiezo dat eventtravel mee ging doen dus dat wordt echt helemaal top!
Blijkbaar is het ook echt op een eiland?
Waarschuw beheerder
Misschien ook wel aanwezig :jaja: :d
Waarschuw beheerder
Kaarten in de Pocket (H) ook even knallen @ the bring your own record stage :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolver op woensdag 18 juni 2008 om 23:42:
Vraag me af hoe ze dit zooitje gaan geregeld krijgen


Ik ook, mochten er mensen draaien die echt net begonnen zijn, lopen de platen bijvoorbeeld scheef...

maarja we zullen zien

greetzz
Waarschuw beheerder
eindelijk nog eens en nederlands concept dat nog eens hardcore geeft in belgie want dat is hier echt en klote land geworden hier zijn bijna geen discotheken of grote feesten waar je nog hardcore hoort ik hoop dat er nog vele meer feesten komen dan
Waarschuw beheerder
dat word voor ons 3 a 4 uur in de bus zitten, :9
Waarschuw beheerder
dat wordt kiezen..........
fuck parade is op dezelfde dag
zal er vanaf hangen hoe dat het financieel zit zeker
wachtebeke lekker gemakkelijk de helft van mijn familie woont daar
hopelijk mogen we dan ook de speeltuin onveilig maken :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Lijkt me wel een erg mooi feestje! Misschien wel aanwezig :)
Waarschuw beheerder
Blondjee - zowiezo komen voor die prijs €20. Daar wil ik wel wat kilometertjes voor afleggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Gabs* op zaterdag 21 juni 2008 om 11:47:
Wij wonen in Zeeland, minimale voor ons is ALTIJD een uur! Dat mag de pret zeker niet drukken


wij wonen in belgie... Onze minimum reistijd is altijd meer dan 2u...

Niet zeiken hé mensen :p
Waarschuw beheerder
als je et te ver vind moet je niet komen he nimand verplicht je



ik ga vanaafd nog es overleggen :p


weet iemand of je kaarten gewoon in fnac kan krygen ook die voor 4 personen

je weet wel he
Waarschuw beheerder
Misschien wel aanwezig :)