Nog niet veel bekend maar onder het motto 'hoe meer Hollanders hoe liever' post ik het al maar! 
Q-dance Outdoor 2008
(festival dedicated to the harder styles)
Wanneer? 9 AUGUSTUS 2008
Waar? DOMEIN PUYENBROECK, WACHTEBEKE (OOST-VLAANDEREN)
Locatie heeft veel water en boompjes enzo en ligt overigens maar net over de grens, vlakbij Zeeland!
Q-dance Outdoor 2008
(festival dedicated to the harder styles)
Wanneer? 9 AUGUSTUS 2008
Waar? DOMEIN PUYENBROECK, WACHTEBEKE (OOST-VLAANDEREN)
Locatie heeft veel water en boompjes enzo en ligt overigens maar net over de grens, vlakbij Zeeland!























![[Jo]](/images/user/478886_2790985.jpg)










