Partyflock
 
Forumonderwerp · 1008561
Waarschuw beheerder
Nog niet veel bekend maar onder het motto 'hoe meer Hollanders hoe liever' post ik het al maar! :p

Q-dance Outdoor 2008
(festival dedicated to the harder styles)

Wanneer? 9 AUGUSTUS 2008
Waar? DOMEIN PUYENBROECK, WACHTEBEKE (OOST-VLAANDEREN)

Locatie heeft veel water en boompjes enzo en ligt overigens maar net over de grens, vlakbij Zeeland! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stoux op dinsdag 13 mei 2008 om 13:19:
FFWD boeit me toch niet, dus als ik niet op vakantie ben ga ik hier zeker heen :cheer:


Begin nu ook wel te twijfelen.. zeer mooi prijsje als die zo blijft, aangezien de tijd ook al is veranderd :/
Dacht een mooie FFWD after te hebben :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X_ander op dinsdag 13 mei 2008 om 15:04:
Dacht een mooie FFWD after te hebben :9


Dat had wel vet geweest :lol:

Maar ben nog nooit FFWD geweest, trekt me totaal niet. En zo'n festival voor die prijs des te meer :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stoux op dinsdag 13 mei 2008 om 15:08:
Maar ben nog nooit FFWD geweest, trekt me totaal niet.


Heb ik ook hoor, maar dacht een fijn dagje Rotterdam te hebben :p
Maar dit is ook wel heel mooi. Mooie line up voor zo'n prijs :O
Kan de Nederlandse Q-dance nog wat van leren (qua prijs dan) ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
In Nederland komen de mensen toch wel.. dus waarom zouden ze niet steeds hoger gaan? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chrizzle op dinsdag 13 mei 2008 om 15:25:
In Nederland komen de mensen toch wel.. dus waarom zouden ze niet steeds hoger gaan? :)


Snap de reden :jaja:
Maar vind het niet normaal meer :p maar ja, wat je zegt.. Ik ga toch wel :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op dinsdag 13 mei 2008 om 15:25:
In Nederland komen de mensen toch wel.. dus waarom zouden ze niet steeds hoger gaan? :)


Ow in de toekomst :9

Dacht dat je voor dit feest bedoelde :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X_ander op dinsdag 13 mei 2008 om 15:29:
Maar vind het niet normaal meer


Tis veel geld wat je betaald voor n kaartje idd. Het probleem is gewoon dat het altijd vet is (verslavend) :P

Uitspraak van X_ander op dinsdag 13 mei 2008 om 15:29:
maar ja, wat je zegt.. Ik ga toch wel


Ja precies, als ik de leidende organisatie was zou ik ook elk feest 2,50 - 5 euro op de entreeprijs flikkeren.. iedereen betaald toch wel en anders is er constant aanstroom van mensen die maar al te graag willen :yes:

In België moeten ze nog naam maken, over 1,5 jaar zullen de prijzen daar ook wel door 't dak gaan :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chrizzle op dinsdag 13 mei 2008 om 15:42:
Het probleem is gewoon dat het altijd vet is (verslavend) :P


Inderdaad ja :D

Uitspraak van chrizzle op dinsdag 13 mei 2008 om 15:42:
Ja precies, als ik de leidende organisatie was zou ik ook elk feest 2,50 - 5 euro op de entreeprijs flikkeren.. iedereen betaald toch wel en anders is er constant aanstroom van mensen die maar al te graag willen :yes:


Inderdaad, en je ziet nog steeds een stijging in bezoekersaantallen/versnelling van uitverkocht zijn :p
Dus die stijging in prijs zal ook nog wel even doorgaan.

Uitspraak van chrizzle op dinsdag 13 mei 2008 om 15:42:
In België moeten ze nog naam maken, over 1,5 jaar zullen de prijzen daar ook wel door 't dak gaan :P


Ja zie dat ook nog wel gebeuren :)
Waarschuw beheerder
Idd , hoop van niet maar kijk maar naar eerste Reverze in Sportpaleis dat was ook eerst maar 20€ das nu al wel heel wa meer helaas
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HalveZool op dinsdag 13 mei 2008 om 19:31:
Idd , hoop van niet maar kijk maar naar eerste Reverze in Sportpaleis dat was ook eerst maar 20€ das nu al wel heel wa meer helaa


Die hebben ook naam opgebouwd.. logisch dat de prijs omhoog gaat vanuit marketing oogpunt :)

Uitspraak van X_ander op dinsdag 13 mei 2008 om 15:54:
Dus die stijging in prijs zal ook nog wel even doorgaan.


Ongetwijfeld, de grote feesten gaan steeds en steeds sneller uitverkocht..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op woensdag 14 mei 2008 om 19:30:
marketing oogpunt


Dat dan weer wel , gelukkig blijven de prijzen nog wel 'normaal' tegenover in NL :/
Waarschuw beheerder
In ons ID&t magazine las ik eens dat ze hier de evenementen "slechts" aan € 40 gingen doen omdat ze hier nog naam moesten maken, maar Q-dance heeft hier echt niet het gehoopte succes & dus gaan ze duidelijk steeds goedkoper..

Qlimax 2006: € 40
Qlimax 2007: € 40
X-Qlusive 2007: € 33
The Qontinent: € 20

Dus Nederlanders, als de prijzen je niet meer bevallen ga je gewoon niet meer zoals wij doen. Dan dalen de prijzen zo wel. :p

Wij hebben hier sowieso al enkele goede festivals (Summerfestival € 15, Bass Events Outdoor € 10, ... ) dus een Belgische Defqon geven aan € 60 zou een beetje zelfmoord plegen zijn. :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 16:14:
Zal toch de FFWD worden vrees ik


hoe muf van jou tis zo goedkoop en dichtbij, je kan zelfs blijve logere dan :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geen uren rijden,fijne line-up,mooie locatie,vreed goedkoop,...Nu nog schoon weer dien dag en tis af! :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Sid* op zondag 18 mei 2008 om 13:59:
Geen uren rijden,fijne line-up,mooie locatie,vreed goedkoop,...Nu nog schoon weer dien dag en tis af!


:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prinz Daff op donderdag 15 mei 2008 om 14:59:
Wij hebben hier sowieso al enkele goede festivals (Summerfestival € 15, Bass Events Outdoor € 10, ... ) dus een Belgische Defqon geven aan € 60 zou een beetje zelfmoord plegen zijn.


daar heb je een goed punt :)

De feesten in belgie zijn nog best goedkoop over het algemeen :) Én ze verkopen niet uit dus 2ehands een kaartje scoren voor helft vd prijs is vaak ook wel mogelijk :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk wel dat ik hierheen ga! :jaja:
Waarschuw beheerder
The Qontinent - 9 augustus 2008 - Puyenbroeck, Wachtebeke
Festival Dedicated to the Harder Styles, lees hier verder.

Op zaterdag 9 augustus organiseert Q-dance de eerste editie van The Qontinent.

Dit festival zal plaatsvinden te Wachtebeke nabij Gent, om precies te zijn op een prachtig eiland te midden van het recreatieterrein Puyenbroeck.

Q-dance is trots om naast events als Defqon.1 (Nederland) en Q-BASE (Duitsland) met The Qontinent in België voor het eerst een outdoor festival uitsluitend gericht op de harde stijlen neer te zetten.
Op het dagfestival zullen vier areas te vinden zijn: hardstyle, hardcore, jump/tekstyle en voor het eerst een ‘bring your own records’ stage. Hoe je hiermee zelf op The Qontinent zou kunnen draaien wordt later bekend gemaakt.
Het verloren continent opent om 12 uur z’n deuren en gaat door tot 12 uur ‘s nachts. In aankondigingen als deze hoor je vaak dat alles uit de kast wordt getrokken op gebied van geluid, decor, show en line-up etc.
Bij Q-dance weet je dat alles op het allerhoogste niveau is. Q-dance zal er alles aan doen om er een onvergetelijke dag van te maken.

De line-up is bekend en kun je hier bekijken. Op de website kun je tevens meer informatie over het terrein en het festival terugvinden.

Kaarten zijn vanaf woensdag 21 mei 10:00 uur te koop. In België via de Free Record Shop, FNAC, Teleticketservice, Brooklyn en Toff Music en wereldwijd kun je terecht op TicketOnline.
Busreizen vanuit België worden door Eventthings georganiseerd, busreizen vanuit Nederland door Event Travel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Super ik op maandag 19 mei 2008 om 14:04:
Q-dance weet je dat alles op het allerhoogste niveau is


:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt vet :D
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt heel vet..!
Jammer dat ik er niet bij kan zijn ivm vakantie:(
Waarschuw beheerder
Alleen jammer dat het samenvalt met Rainbow Rave, daar wouwk graag is heen. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op dinsdag 20 mei 2008 om 02:18:
Alleen jammer dat het samenvalt met Rainbow Rave, daar wouwk graag is heen.


Dat is wel leuk, maar niet heel geweldig ofzo.. Dit lijkt me stuk mooier.
 
Waarschuw beheerder
opwarmertje voor decibel:yes:
 
Waarschuw beheerder
lijkt me een super feest, na tomorrowland dan nog deze en dan wss wachten tot Q-base of Qlimax
 
Waarschuw beheerder
daar ga ik geen :)
 
Waarschuw beheerder
gister ff op voorverkenning geweest en het ziet er goed uit, het is gras is er groen :P
 
Waarschuw beheerder
Balen zit dan nog in Bulgarije
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op zondag 27 april 2008 om 23:28:
OOST-VLAANDEREN


:nocheer: Beetje jammer zeg
Waarschuw beheerder
is dit dan het nieuwe concept i.p.v. qlub tempo.. beetje jammer dat het in belgie is maar wel vet!!
Waarschuw beheerder
interessant!
*edit*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
of dit of FFWD, jammer dat het op dezelfde dag is :9
Artiest {SHOWLIST artist 32850, 47983}
Waarschuw beheerder
kan er op de fiets naartoe dus ik ben zeker aanwezig
Waarschuw beheerder
donateur
Groene stipje is wachtebeke..

[img width=457 height=506 cacheid=000f82d9002b95f9bab0079a1a023fd713]http://img511.imageshack.us/img511/2604/wachtebekedy6.jpg[/img]

Vanaf Den Bosch zo'n 170km..
Waarschuw beheerder
donateur
Iets meer dan een uurtje rijden maar vanaf Dordt :9
Best een goede optie :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chrizzle op woensdag 28 mei 2008 om 20:03:
Vanaf Den Bosch zo'n 170km..


moet in een uurke te doen zijn Barry! :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op woensdag 28 mei 2008 om 20:58:
moet in een uurke te doen zijn Barry!


We zullen zien.. de Seat dan maar pakken? :D
Waarschuw beheerder
donateur
:roflol: mop mop gas erop :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Datum: Zaterdag 9 augustus 2008
Locatie:
Tijd: 12:00 - 00:00
Prijs: €27,00
Kaarten: Kaarten zijn vanaf 21 mei te koop via: Ticketonline.nl en in Belgie bij: Free Record Shop, FNAC,Brooklyn en Toff Music.
Waarschuw beheerder
ow dan ist ook maar een uur rijden voor mij denk ik :9
Waarschuw beheerder
verdomme, goede prijs voor een festival, laat ik dan net niet kunnen :(!

lijkt me wel vet iig :)!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chrizzle op woensdag 28 mei 2008 om 21:27:
We zullen zien.. de Seat dan maar pakken?


moet haast wel dan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op woensdag 28 mei 2008 om 20:03:
Vanaf Den Bosch zo'n 170km..


Pfff, wat zal het vanaf Almere dan wel niet zijn... :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MANDY- op maandag 2 juni 2008 om 22:44:
Pfff, wat zal het vanaf Almere dan wel niet zijn...


Duur (1): 02u11
Afstanden : 210.08 km, dont Waarvan autosnelwegen : 187.59 km
Onkostennota

Voertuig : Grote auto
Benzine : 28.70 € (18 l)
;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X_ander op woensdag 28 mei 2008 om 20:14:
Best een goede optie :bounce:


Het werd toch 100% zeker FFWD voor jou :o