Partyflock
 
Forumonderwerp · 1008561
Waarschuw beheerder
Nog niet veel bekend maar onder het motto 'hoe meer Hollanders hoe liever' post ik het al maar! :p

Q-dance Outdoor 2008
(festival dedicated to the harder styles)

Wanneer? 9 AUGUSTUS 2008
Waar? DOMEIN PUYENBROECK, WACHTEBEKE (OOST-VLAANDEREN)

Locatie heeft veel water en boompjes enzo en ligt overigens maar net over de grens, vlakbij Zeeland! :)
Waarschuw beheerder
donateur
duitsers ook trouwens..

enne, fransen en engelsen .. amerikanen ook nog
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op zondag 27 april 2008 om 23:28:
Wanneer? 9 AUGUSTUS 2008


Alsof er nog niet genoeg te doen is op die datum :s
 
Waarschuw beheerder
aanwezig, tenzij de line up echt slecht is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 april 2008 om 23:52:
en wij aan jou :looser:


Uitspraak van Prinz Daff op zondag 27 april 2008 om 23:28:
'hoe meer Hollanders hoe liever'


Spreek voor jezelf ;-)
Waarschuw beheerder
Relaxt:) uurtje rijden vanaf hier (H)

zit er wel in dat ik hier naartoe ga
greetz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M.arlon (F) op zondag 27 april 2008 om 23:52:
Alsof er nog niet genoeg te doen is op die datum


wat dan allemaal? :O ik heb geloof ik nog niks

alleen dikke kans dat ik dat weekend moet werken als ik in juli/aug al zoveel weekenden vrij wil :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lievelien op maandag 28 april 2008 om 00:39:
wat dan allemaal?


FFWD
Gigadance
Solar
Sonne Mond Sterne
Street Parade Zürich

Oke, qua hardcore is er weinig te doen ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 27 april 2008 om 23:44:
duitsers ook trouwens..

enne, fransen en engelsen .. amerikanen ook nog


ja man gatsiedarrie

ik kan gelukkig niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M.arlon (F) op maandag 28 april 2008 om 00:53:
FFWD
Gigadance
Solar
Sonne Mond Sterne
Street Parade Zürich


ow zo idd haha...ja dat zijn allemaal dingen waar ik niet perse heen hoef idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lievelien op maandag 28 april 2008 om 09:47:
ja dat zijn allemaal dingen waar ik niet perse heen hoef idd


Dat niet, maar er is iig wat te doen ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt toch FFWD :)
Waarschuw beheerder
3,8 km fietsen voor mij! wahahahaha! TO THA BONE!
Waarschuw beheerder
Het zal dus doorgaan op het eiland daar!
http://www.q-dance.be/images/stories/Qontinent/puyenbroek%20van%20uit%20de%20lucht%201.jpg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whaha, wat is dat voor een onbewoond gebied :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben nog op vakantie dan :( Maar gezien de rest van de festivals in augustus zal ik niet zoveel missen denk ik :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prinz Daff op zondag 27 april 2008 om 23:28:
veel water en boompjes enzo


Nu nog een kampvuur erbij en schoolkamp kan beginnen :lol:

Zal toch de FFWD worden vrees ik :)
Waarschuw beheerder
Domein is echt prima locatie! Ik kom er vaak, heel groot, veel ruimte! Hoe kan je nou een klagen als je het domein nooit gezien hebt? Het is veel en veel groter dan almere strand! Focking vette zooi!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X_ander op maandag 28 april 2008 om 16:24:
Wordt toch FFWD


Wacht eerst hier de line-up maar eens vanaf, wie weet wordt ik ernstig positief verrast.. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan m voor 90% al voorspellen, wedden? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op vrijdag 9 mei 2008 om 13:13:
Ik kan m voor 90% al voorspellen, wedden? 8)


Hahaha, ja ik geloof je graag.

Je gaat hem zeker niet met ons delen O:)
Waarschuw beheerder
[img width=283 height=400 cacheid=0005258d000d39f2c3321f471a023c4aa7]http://www.q-dance.be//images/stories/Qontinent/flyer%20zonder%20line%20up%20kleiner.bmp[/img]
Waarschuw beheerder
dikke flyer:D ff kijken hoe het weer dan is. FFWD blijft oook een optie:D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
THE QONTINENT NEW EVENT
09-08-2008
Doors: 21 h

Line up: Promo, Showtek, Ruthless, Dana, Tommyknocker, Headhunterz, Brennan Heart, Chicago Zone , Noize Supressor, D-Block & S-Te-Fan, The Stunned Guys, Ghost, Lethal Mg, Luna, Isaac, Davide SOnar, Mark With A K, Greg C, Zatox, Endymion, Playboyz, Kristof & Mc Chucky, Amnesys, Dione, G-Town Madness, Enzyme-X, A-Lusion, Gave, Dr Rude,Pedroh, Larsson & Vicious,GJ Warez ....




Site: www.theqontinent.be Fully launched !

Tickets: Free recordshop, Fnac, Teleteicktservice, Brooklyn, Ticketonline, Toff music, Checkpoint

PRESALE: 21-05-2008
REGULAR TICKET: 27 EURO
1 ticket for 4 persons 80 € = 20 € per person

Recreation area Puyenbroeck
Craenendam 1
Wachtebeke Belgium
Waarschuw beheerder
donateur
Nachtfestival :cheer:
Mooie after voor FFWD :D
 
Waarschuw beheerder
aanwezig! lekker vette line-up voor hardcore & hardstyle en nu maar hopen op een mooie zonnige dag. is niet zo ver van mij heen (h) kunnen we met de auto gaan
Waarschuw beheerder
Lijkt mij vaag dat de line-up al bekend is? Ook dat het een nachtfestival is lijkt mij sterk, denk dat ze daarvoor geen vergunning hebben gekregen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 15:14:
REGULAR TICKET: 27 EURO


Dat zijn nog eens prijzen :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 15:14:
1 ticket for 4 persons 80 € = 20 € per person


Dit is anders ook very nice :-)


Uitspraak van ViEzE FrEdDy op zondag 11 mei 2008 om 13:21:
Lijkt mij vaag dat de line-up al bekend is? Ook dat het een nachtfestival is lijkt mij sterk, denk dat ze daarvoor geen vergunning hebben gekregen...


Niet zeuren t staat er letterlijk , iig vet ben zeker aanwezig :D
Waarschuw beheerder
Vraag me toch af waarom de prijzen in België zo verschillen met die van nederland.

Ik begrijp ook wel dat het de eerste editie is, en mensen er ongetwijfeld geen 40 á 50 eu voor zullen neerleggen.
Maar zo zie je maar dat een feest als Dancevalley (€ 65,-) gewoon eigenlijk gekkenwerk is.

Achjah, Have fun over there in Belgium!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op zondag 11 mei 2008 om 17:35:
(€ 65


Jup zi is het maar net , begrijp overigens ook niet dat mensen het er maar voor blijven neerleggen :s ecibel bv ook 53€ met fee bij waar gaat het heen :/ kan een goed feest zijn mag ook wel voor die prijs maar meer dan 40-45€ geef ik er echt niet aan hoor (en dat is zelfs al veel)

Maar idd , voor Qdance is dit een zeer nette prijs , das al best positief :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X_ander op zaterdag 10 mei 2008 om 15:20:
Nachtfestival
Mooie after voor FFWD


Tijd:

12.00 - 00.00



http://www.q-dance.be//index.php?option=com_content&task=view&id=120&Itemid=9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Da zal dan verandert zen want eerst stond er toch start 21 u :s
Waarschuw beheerder
donateur
Goede Line up :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Qapam op maandag 12 mei 2008 om 11:23:
Tijd:

12.00 - 00.00


Helaas veranderd ja :(
Bah geen after voor FFWD dus...
Wordt toch FFWD denk ik :)
Waarschuw beheerder
:( heel jammer dit:(
Waarschuw beheerder
donateur
Plaats het dan pas online als de informatie wél klopt..
Waarschuw beheerder
Ik vind het toch wel een zéér lekkere line-up :kwijl:

Je krijgt niet vaak
A-Lusion
Amnesys
DBSTF
Endymion
Headhunterz
Luna
Noize Suppressor
Promo
Stunned Guys
Tommyknocker
Zatox

voor 20 euries :bounce:

FFWD boeit me toch niet, dus als ik niet op vakantie ben ga ik hier zeker heen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stoux op dinsdag 13 mei 2008 om 13:19:
FFWD boeit me toch niet


Weinig boeiends aan idd.

Heb m ook als optie staan, prijs is goed! Alleen zal die ook nog wel veranderen ;p
laatste aanpassing