Fucking naar me zin gehad met alles en iedereen!!!! Was gewoon weer ouderwets knalle net zoals de afgelopen jaren! En die warmte tsjah das kut maar dat weten we als we naar de Silverdome gaan
Vet feestje! op en top vermaakt, Geluid was weer super Wel veel hitjes en sommige nrs 3/4x gehoord maar dat mocht de pret niet bederven.....Niet zeiken maar gewoon knalluh!! Hoe je het went of keert DJ Partyraiser kreeg iedereen van de grond af
Muziek was te happy en te zacht,Zaal te heet,dranken waren allemaal giga smerig,Rare sfeer en de grootste verzameling anabole zonnebank boys ooit!! alleen het laatste uur was bruut ! kortom..zwaar onvoldoende !
Tja het was gezellig maar voor de rest niet boeiend!
Niet echt mijn soort feestje maar kwam veel bekende tegen dus gewoon lekker gek doen. Bier was gewoon niet te zuipen en laaste uur was top
Geluid was aardig, bier was smerig, veel te druk en te warm!! Platen keuze was niet mijn smaak. En opgelicht door de taxi! Nee, mijn avond was het niet.... Mar gezellig was het wel!
Eerste keer Silverdome, geluid Top Top Top, sfeer zeer goed, alleen te veel nummers die wel 6 keer langs zijn gekomen..... En veel en veel te warm......!!!! Maar heb me top vermaakt
Te warm / benauwd (regen) en de aankleding had inderdaad beter gemogen, voor de rest leuke setjes en redelijk geluid! Over het algemeen wel een goed feestje! (Locatie is trouwens niet echt goed naar mijn mening!)
In de wc's stonk het zo erg dat ik bijna over me nek ging. Alleen beneden was het te doen. En het was veel te warm en druk. Verder vond ik het wel een goed feest. Waar staan de foto's van die fotograaf die die stickers uitdeelde??
De "slechtse"project van alle 4..vond het geluid en de aankleding en af en toe ook de muziek matig maar Partyraiser heeft het het laatste uur HELEMAAL goed gemaakt
Super nacht! geluid in het begin erg zacht! dat werd gelukkig toch beter! sfeer was goed! wel erg warm! heerlijk gedraaid! voor mij waren Evil Activities, Neophyte vs Noize Suppressor en Partyraiser echt het toppunt! wel erg vaak dezelfde plaat gehoord
Te warm & te druk maar desalniettemin echt een superfeest gehad was zeer gezellig Mad Dog & The Viper en heb volgens mij voor het eerst meegemaakt dat ik Partyraiser slecht vond
goeie sweer , lekker roken binnen. beveiligging was zeer relext. aleen jammer van de de pendelbus dta ik een uur moest wachten.. en de water 5euro was:
De minste editie tot nu toe maar nog steeds zeer wreed! Alleen niet zo'n leuke after gehad...
Prima vermaakt Was weer n leuk feesie! Wel erg warm... Mensen, niet zo zeuren over de hitjesparade, dat kon je verwachten met zo'n line up wc's waren wel echt TE smerig dit keer!
eerste project voor mij en vond het helemaal super!! ik vond het iig wel een bangelijke locatie, warm ofni.. boeit mij ni echt!! vnd de sfeer echt wel goed, geluid was top,en super geamuseerd met heel den hoop!! echt lache manne!! kortom, dit was zeker een geslaagd feest voor mij!!
jammer van de smeris na de tijd werd aangehouden omdat ze dachte dat we een pistool bij ons hadde word me maatje ergens anders voor gepakt en word weer op 2 uur vrij gelaten triest hoor
Jammer tot we Amnesys en Nexes hebben moeten missen De rest had volgens mij dezelfde platentas
Omijngod Partyraisser dikke shit beste set die ik heb gehoord man fucking nie normaal echt lijpe shit als het zo nou de hele avond was nou dan had je ook een dik vet top feest zwaar veel respect voor partyraisser
Ik had er eerijk gezegd toch iets meer van verwacht. ook de aankleding viel nogal tegen. wel een paar lekkere sets gehood, en heb me ook zeker goed vermaakt
super feest.mad dog & viper waren de beste van de avond samen met paul en promo,tot 6 uur en toen wegwezen ,volgend jaar weer mooie locatie met goed geluid
lekker knal feestje, vond deze editie nog beter als vorig jaar
was bloedheet daarbinnen, en belachelijk dat je 10 euro betaald voor 2 flessen water ( beetje jammer ) maar goed geluid, en ik heb me prima vermaakt, goeie setjes gehoord, toppie
Prachtig, heerlijke Dj's mooie show, alleen jammer dat als je los ging in je blote bast dat de zweetdruppels van het plafond af kwamen en overal neervielen
Super vermaakt. Evil Activities Maar vorig jaar was zoveel beter als dit jaar. En mensen!! Als het al druk is, en je staat al hutje op mutje, gaan dan ook nog is niet lopen pogoën (n). Flikker dan gewoon op.
ik vond et echt een gruwlijk feesie lekker geluid Endymion vs Nosferatu
het geluid had wel wat beter gekunt gelukkig was het we wat beter later in de nacht en het was weer eens lekker warm maar heb me gelukkig veder goed kunne vermaken
het was een goed sfeertje, top lokatie, je hoefde niet lang te wachten bij de bar. Er werd zeker goed gedraaid. Volgend jaar weer. alleen de ingang na de kluisjes was slecht.
Zeer goed feessie neophyte vs noizesupressor was erg goed geen rij gehad was zo binne sfeer die was top toppie feest gewoon
Ik vond het geweldig alleen jammer dat het zo warm was..
was zeker een vet feesje, maar ik vond vorg jaar tog wel beter, omdat er dit jaar geen terror was, en vorge jaar stond het geluid zeker weten NOG harder. maar volgend jaar zeker weer
Warm,Druk, Mega gezellig, Wel hard gedraaid, en die anthem.... Fucking lekker!! kortom: Geslaagd feesiej!
Held van de avond: Partyraiser! gevolgd door noize suppressor en neophyte. De rest was een beetje de hitjesparade. Partyraiser had om 3/4 uur al moeten draaien en dan hadden ze die lijn door moeten zetten. Jammer van de warmte maar dat is niks nieuws.
Man man man Marginaal zot feesje he! Paar figuren gezien ,gedanst rond nen euro. Kledingstukken op de vloer manman. Zot geluid lekker warm Hardcore is en blijftTe zot voor woorden
Was geweldig feest zoow wat een geluid!! en de lichte en decor ook erg goed verzorgt ja alleen de warmte was wel erg ma maakt het voor mij niet minder!!!
Net thuis.. 't was wel vet maar lichtshows beetje erg zwak en het geluid.. maar aan 1 kant speakers alsof het defqon is ofzo en 't was ietsjes erg fucking ziekelijk warm maar wel goed vermaakt verder
het was weer lekker knallen en dan bedoel ik ook....ECHT KNALLEN...kannonuh!! topfeestje...alleen pfff wat een hitte, het was bijna niet meer te houden, maar dat mocht de pret niet onderdrukken..op naar de volgende project!!!
Prachtig feestje....Partyraiser...!!!!perfecte set....alleen op de terugweg een paar zware ongelukken gezien...hoop dat iedereen toch veilig thuis is gekomen....
Binnen een kwartier was ik er... gratis parkeren, korte rij.... Top Toen naar binnen... wat een warmte En zei je iets over een rookverbod? Niet in silverdome Ik von het een beetje tegen vallen... weinig aankleding enz...
heerlijk feestje! Helemaal van de kaart! Was echt met een hele gezellige en grote groep! Was gezellig mensen! Alleen te warm, 5 euro voor water?? What the fuck! En mensen laten we gewoon elk feest roken en schijt hebben! Is toch veel beter.. Partyraiser
Gezellig, erg warm en zeer goed vermaakt Endymion & Nosferatu
Wat een lekker feestje, was ff inkomen, maar wat werd er lekker gedraaid. Tha Playah vs Nexes. Nosferatu vs Endymion en the Viper en Mad dog, heerlijke setjes. Partyraiser blijft onnavolgbaar achter the wheels
Heb het zwaar na me zin gehad maar vorig jaar was het beter. het geluid viel af en toe tegen en hardcore hoort gewoon te knalle vanaf minuut 1 tot de laatste minuut da is weer minder. sfeer is altijd wel lekker daar
Jaja, dit was een project zoals ie hoort te zijn! Vanaf 4 uur tot het einde was het echt non-stop knallen en ging het dak eraf! Neophyte vs NS Angerfist verrassend goed! Wat een heerlijke sound was dat van hun En uiteraard, Wesley! Wederom heb je bewezen waarom jij Partyraiser bent! Heerlijk om met de hele zaal nog los te gaan op jou set
rijen bij de bar de intree supersnel .... alleen jammer van dat grolsch .. en de muziek was echt 3 x niks .. het was de slechste editie van de 4 x project . ... kasparov ga naar huis met je opgepitchte hardstyle platen ...angerfist was eindelijk weer een keertje vet laters
muziek stopte steeds na 2minuten voor die --gaydeuntjes-- jammer Partyraiser,Nosferatu en Neophyte draaiden zeer strak. Beter volgende keer minder battles......
was best wel een leuk feestje maar vorig jaar was 100x beter kut uitsmijters daar om 5:15 eruit gegooit om niks. ze moeten maar eens voortaan die kut uitsmijters maar eens checken kut mensen
heb me heerlijk vermaakt. was inderdaad erg jammer van de warmte pffff maar dat mag de pret zeker niet drukken! Zeer goed feestje gehad, op naar volgend jaar
Was goed te doen leuke setjes gehoord maar ik vond het geluid wel minder vorig jaar stond het cker harder ... de Bass kwam op sommige plekken gewoon niet goed door.
Te warm eigenlijk, te druk ook en heb nog nooit zoveel mensen stil zien staan of zien zitten op een feest:SVerder was t oke, btje te hard naar me zin, word te oud voor die shit..
Veelste warm, iets te druk, drank echt gekken werk wat duur & die zweet druppels van het plafon echt slecht(N) PARTYRAISER maakte de avond weer goed Verder was het ook wel gezellig, sfeer was goed en geluid ook. Op naar het volgend feest.
had er iets meer van verwacht....maar zeker niet slecht.... met dank aan een potje griezelpasta endie randdebielen die daar met een UTO bus gekomen zijn gwoon weer een uitstekend partijtje geHARD !!
Mooi feest weer En veel bekenden. Ging Lekker snel bij de ingang, en barren alleen minder als andere etities . het was te druk, drukker als andere jaren, VEEL EN VEEL TE HEET. Bijna geen decroratie en show. geluid was minder als vorig jaren maar, toch echt nog wel hard. Behalve in het begin.. Sfeertje was redelijk goed ! Gratis parkeren en wcs is ok Pluspunt!
zkrs goed feest/jammer dat nummer te vaak herhaald werden(maar dan ook iets te vaak /tja hitte wat doe je er aan/en het decoor was ook niet echt super/voor de rest nix mis mee hehe
Was n goed feesie! Goeie sfeer, goed geluid! Alleen beetje jammer dat de meeste liedjes minimaal 2 keer voorbij kwamenen het echt te heet was binnen... Veel bekenden gezien, heb me zeker wel vermaakt!
gruwelijk goed feest lokatie mag wel meer gelucht worden zweet regen was erg ranzig op de bovenste promonade wel vet mooi uitzicht. beveiliging was op andere planeet verder prima vermaakt
lekker vermaakt sfeer was goed geluid kon ietsje beter in het begin maar verder goed los geworden
Top feestje, heb me goed vermaakt! Jammer dat het erg warm was en dat een beetje water duurder was dan energie drank Net toen ik het wel een beetje gehad had was het nog lekker knallen met Partyboy aan t einde! Beetje kansloos dat sommige nummers meerdere malen gedraaid werden
Het regent het regent... zweetdruppels, desondanks brute avond/nacht gehad. Volgend jaar zeker weer, met paraplu..
top feestje weer alleen jammer van die hitte.. op de 1 of andere manier word er niks gedaan aan alle negatieve opmerkingen over de temperatuur daar erg jammer! feest zelf helemaal top
dj,s maakten er niet echt een goeie set van maar toch een ;auwe avond
zo leuk om achter af te zien dat ik met tha playah vs. nexes binnen kwam dat ik me het nog zo goed kan herinneren en hoe dichter je bij partyraiser kom deste minder ik me het kan herinneren maar tog voor zo ver ik het nog allemaal wel weet ,top(T)en tot volgend jaar maar weer
Was een heerlijk feestje weer..!! wel ook WEER veels te warm.. en de sfeer was tot 2 uur dood.. maar voor de rest Neophyte vs. Noize suppressor & Partyraiser !!!!
Wat een GEWELDIG feest, er werd echt gewoon door iedereen super gedraaid. Was wel erg warm, maar wel super sfeertje. KASPAROV IS MIJN HELD VAN DE AVOND...... heb me nog nooit zo goed geammuseerd
wat een heerlijk feestje, en wat een goede sfeer!!!
Parkeren Gratis Sfeer was minder, maar was wel lekker warm aangezien ik het altijd koud heb Muziek viel ook tegen helaas
Van de 3x dat ik nu naar Project ben geweest was dit toch zeker wel de minste! (N) En die muziek.. Jezus.. Leek wel of de hele nacht onderhand hetzelfde blije deuntje werd gedraaid! En over die hitte zal ik maar niks zeggen! Alleen laatste uurtje ging flink los! Partyraiser!
een van mijn beste feesten ooit! vervoer zat mee wacht rij zat mee alles zat mee tot slot TOP FEEST! volgend jaar weer!
top sfeertje . De setjes waren alleen wat minder... Ook was het bloed en bloedheet & heb ik teveel nummers meerdere malen gehoord.. Had er veel meer van verwacht
Aanstaande zaterdag de 27e september vind de vierde editie van Project hardcore.nl plaats. Het ultieme hardcore concept van B2S zal wederom plaatsvinden in het SilverDome te Zoetermeer, waar vele nationale en internationale artiesten hun opwachting zullen maken. Aangezien het evenement al over een paar dagen is, hier alvast de time table en alle benodigde info die je als bezoeker dient te weten. 90
Zaterdag 27 september staat de vierde editie van Project hardcore.nl op het Programma. Het ultieme hardcore concept van B2S zal wederom plaatsvinden in het SilverDome te Zoetermeer. De locatie die bekend staat om zijn goede akoestiek is de ideale setting voor een hardcore event waar de nationale en internationale top hun opwachting zullen maken. 124
Op zaterdag 27 september vindt Project hardcore.nl plaats in de SilverDome te Zoetermeer. Dit jaar zal het ultieme hardcore concept van B2S in het teken staan van één grote arena met het hardste geluid en ruigste decor, zoals je in de SilverDome kunt verwachten. 67
ff vraagje... weet iemand waar die fotos staan door die fotograaf die buiten rondliep int begin ? ... asl iemand mij ff prive berichtje ken sturen daarover....