Partyflock
 
here
Awakenings FestivalBeekse Bergenvrijdag 10 juli 2026
Awakenings FestivalBeekse Bergenzaterdag 11 juli 2026
Awakenings FestivalBeekse Bergenzondag 12 juli 2026
Awakenings
Awakenings
georganiseerd door Site Site

Spaarnwoude Houtrak (buiten) op de kaart
Wethouder van Essenweg
Halfweg
Nederland🇳🇱
techno × 34, electro × 10, minimal × 5, tech house × 2, schranz

Tickets & prijs Awakenings

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 36,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meeting
Er was een meeting, om 14:00, met 31 bezoekers.
Winactie (gesloten)
Verslagen
Door MvB (1716), Dhr. Rauwe (2111), Wecko J (1034), Vigro (1037), Markiez (435), anoniem (625).

Stemresultaat: geweldig

geweldig201565%
zeer goed65421%
goed34211%
ok6
voldoende672%
onvoldoende8
slecht1
zeer slecht0
waardeloos0

796 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ !­ !­ Daan !­ !­ !­
korte opmerking??? VETTE SHIT!!!!!!!!
Wat een superfeest weer zeg!!! Helemaal geweldig!! :respect: Miss Djax :respect: Rush :respect: Pet Duo :respect:
!­ TECHNO LOVE !­
was een leuke dag en het weer was top
lekker klein houden en elk jaar beter! zo hoort het!!
Echt weer een heerlijk feestje..En heerlijk weer.
Goeiendagschotel!!! Hulde voor Hawtin, Djax ...en maar 1man die mag afsluiten: BEYER :jaja:
$pierre$
Wat een geweldige editie was het weer! lekker met het zonnetje op je gezicht heerlijk feesten
'Lee
Lekker dan de hele dag chillen (L) Was wederom een super editite.. kon ook weinig mis aan gaan natuurlijk!
't moet maar
leuk feest, lange wachtrij munt, redders in nood bedankt voor het aanduwen van de auto, o ja en lekker weer
(*)Timoz(*)
Miss DJaxxx!! Heerlijke sfeer, weer en alles er om heen. Zo'n dag kan nooit te lang duren. "Ben Verlieft Man"
(6)kevin(6)
in 1 woord geweldig het weer was ook super en de muziek was toppie echt een dag om op terug te kijken adam beyer en pet duo :respect:
(6)Swe­etvani­lla(6)
was weer een leuk feest, leuke mensen, beetje te warm, lekkere muziek, nee volgend jaar ben ik niet de BOB ;) :P op naar de volgende awakenings :cheer:
(:D)TECHNO ADDICT­ED(:D)
Wat een geweldige editie was dit zeg !!!! Weer een fucking jaar wachten, veeeelste lang is dat !!
(L) Kakatoe!
GE-WEL-DIG! goed muziek en keilekker weer alleen jammer dat de tijd zo snel ging ! :cheer:
** cheezz **
zoals gewoonlijk,. heel vet! cari :respect:
** LEN
Was weer een heerlijk feestje!!
Zo horen alle festivals te zijn (L) zon sfeer en top muziek! Heerlijke minimal.. heerlijke techno (L) Rush..en ene mooie after! :D top weekend! (Y)
geslaagd feest
Rushhhhhh!! :respect:
het was GRUWELIJK!! echt fantastisch, heb echt een top dag gehad!!
*B@LLEBO*
Heerlijk feestje weer!!!AWFS:respect:
:cheer: Het was weer PHAAAAAAT!!! :D
RUSH :respect:
*marliefsie*
Heerlijk feessie!!
Wat een mega feest,mooi weer,super sfeer,Steve Rachmad en Carl lekenbusch :respect:heerlijk daar vooraan 8)
*Paco*
Richie Hawtin was subliem, maar Villalobos stelde zwaar teleur...Skippyballen :bounce:
*Sab
:woop: Wat 'n heerlijk feestje weer! Alles was top(alleen soms lange rijen). Volgend jaar zeker weer :D
*­vivere senza rimpianti*­
sluit me helemaal aan bij daveraver..
*~Linnie~*
superrrrrr feesie!!!!! helemaaaaal top!!!!
- steven -
te gek
zoo echt geweldig!! PET DUO!!!!!!
wat een feest!! superchill!!
---KILLERQUEEN---
Mijn ontmaagding op een Awake feest!!! Ik heb een superdag gehad! Lekker uit me plaat gegaan.. genoten van het mooie weer met superlieve mensne om me heen!! in 1 woord geweldig!
-BridgE-
zeer relaxed feesie:bounce: :respect:[b]RUSH[/b]:respect:
-Dirk-
Who the man: Cari! :respect:
tsjiek tsjiek boem boem bang bang :respect: man oh man! 3 woorden: Geweldig, Superieur, bier. Maar t was wel warm of nie tom! Maar ff serieus gewoon...:respect:
-ELLIS-
ooohh wat een superfeest en wat een super weer!!!!
-JOSTY-
Heerlijk gefeest..beyer was gruwelijk op de main als afsluiter!!! (Y)
Blue Monday - New Order: HOW DOES IT FEEL?! Wat een vette openingsplaat van Rush, en het vuurwerk weer : )
WOW wat een geweldig feestje!!!:D zeker top,volgend jaar weer!minder alleen was te druk bij drink munten halen :|
..:GRIES:..
vette shit lekker weertje goeie sfeer zoals gewoonlijk...valetino kanzyani..bart skills en adam beyer pet duo geniaal!!
..Kevinn
heerlijk feest! heb de hele dag lekker genoten!
..Piet..
Super lekker minimal'en op de main (en heerlijk op het gras hengen) en soms effe knallen in een van de areas!! TOP!! De muntentoko's suckte inderdaad en ik heb er drie kwartier over gedaan om een hamburger te bemachtigen... VERDER SUPERS!!
.:Retch:.
Echt een Super Feest!!! Volgend Jaar weer!!! :yes:
.Boyciej.
super !!!!! ookal was k er pas om 6 uur k heb me echt super goed vermaakt :P:D ADAM BEYER en BART SKILLS :respect:
eeeeeeeeeecht VETTE SHIT!!! i (L) awakenings
GAYLE SAN,KANZYANI & PET DUO :respect: :respect: :­respect: ..maar Marko Nastic (N) ...en no comment voo­r kut mi­nimal de heel dag @ Mainfloor 8)
::ETEN::
genoten
SUPER!!! RUSH :D:D(Y) WEER (L) en nog even over die telefoon die hadden wij gevonden, en hebben m vervolgens bij de ingang afgeleverd! Een Nokia was 't ofniet? iig goed dat ie weer bij de juiste persoon terecht is gekomen!
:bounce:mie de gekste­:bloem­:
top feessie:p
:cheer: nachtp­oppetj­e :cheer:
techno is verslavend...en awake helemaal :yes: Alleen geweldige muziek, en superleuke mensen :D
:cheer­:floor­tje:ch­eer:
het was fantastish :D:D:D
:respect: Jappie!­
niet meer normaal...
Weer helemaal geweldig!! (L) Awake!!
=robin=
Echt een vet feest, ik heb zelfs Chiel Beelen uit zn dak zien gaan!!!:P
><Guido><
Van begin tot eind, keihard genieten!
wauw(l) pet duo! helemaal geweldig!
Was weer een top feestje de tijd vloog echt weer zo voorbij, Adam sloot weer heerlijk af!!(Y)
Wat heeerrrrlijk feest zeg (L)
@ukeZz
AwakeFest BESTFEST!! Gvd weer een jaar wachten :(
[Lara]
Het was zeker gezellig! Goede sfeer ook...De dj's draaide lekker en het was een mooi dagje; EN..een lekker kleurtje gekregen :P
Heerlijk genoten..wat een sfeertje :D
[MOH-Radio] Mercenary
Richie Hawtin, Miss Djax, Adam Beyer :cheer: en vo­oral de weergoden :cheer: Enig minpuntje, de schandalige wachtrijen voor de munten... staat gerust een uur in de rij. Voor derest helemaal geweldig!
[PT2]Sentech
Wat een super vet feest, lekker liggen chillen in de zon.. (Y)
[Roy]
Geweldig festival! Lekker weer en supersfeertje...Umek, Rachmad en Rush...die Blue Monday er gewoon ingooide (L)...:respect:
Cari Lekebusch & Gayle San waren super...owja Cari, bedankt voor de foto :)
Leuk man.
[WÖRN]
in de hemel draaien ze alleen maar techno....en zitten ze op skippyballen.....wat een enorm vet feest!
][))][\][/=­\the manipu­lator]­[))][\­][/=­\
geweldig feestje wat heb ik me vermaakt vooral miss djax en rush en beyer waren lekker aan het draaien was goed te doen zou zeggen volgend jaar weer
_SiEL
alle factoren op het feest waren goed..behalve die tyfus-infuus-watertjes!! al met al, ik kan niet wachten tot volgend jaar..!!! _awake fest!!!
Zeer Gunstig positief met een heerlijke na-smaak
:respect: Pet Duo geweldig :respect:
Aapie!
Was weer een lekker feestje hoor! Mooi weer en lekkere muziek....
Veel goeie muziek gehoord, maar Aril Brikha was toch echt de absolute uitblinker!!!
RUSH!! zwoegen & zweten
Albertus001
BESTE FEEST in mijn feest carriere :D !!! MAART VAN DE KAART! dikke 10! DJ's Alexander Kowalski en Adam Beyer :respect:
DJ RUSH & PET DUOO niet normaal ahhaah
ALWAYS ULTRA
gruwlijke shit dit feest ultiem genieten!!!
Ammie
Leuk leuk, echt heeeeel leuk, geweldig genoten!!
Amplified
Anja Schneider, Inigo Kennedy en natuurlijk ons aller Joey Beltram waren voor mij de toppers van de dag. Heb me ook uitermate goed vermaakt met Lauhaus en Labeij. Al met al een top dag!!!! Volgend jaar maar weer!!!!
Umek, Rachmad en Lekebusch gaven super sets weg! Vooral van hen heb ik genoten! Super feest verder! :cheer:
Techno op mainstage was super super saai!. Nog nooit zo'n slechte mainstage meegemaakt. Maar verder een top festival! Umek, Rush en Pet duo erg lekkert!
Andrea :cheer:
in 1 woord: EXTREEM.... haha het was echt een geweldig feest :respect:
Andy Lane
Wanneer gaan we weer???????? Wat een top dag. Kanzyani held van de dag........
Anil Aras
Beste feest ooit tot nu toe
Anne__
Was echt super ! (L) sjucht
Anouk
B E L T R A M
Pff geweldig.. Overdag heeerlijk chillen in de zon onder het genot van Richie en 's avonds helemaal los. Zo gezellig! :lief:
appelmoes
helemaal uit me dakkie!!!!
Ard
het was weer lekker :D kilt powerrrr
wel lkkr :D
Eerste keer Awakenings voor mij maar zeker NIET de laatste!
PERFECT!!!! (L)
Aufa
was weer heel bruut....Hawtin, Magda & CARI LEKEBUSCH :respect:
B2'83 A.­K.­A BOTTLE
sa,men met 2001(eerste), het perfectste fest!
B@ng
:respect: Rush :respect:
teveel minimal bij de main... adam beyer maakte het helemaal af!!
BaKKeRaMuS
Kowalski :respect:
Bappos
Umek:respect::respect::respect::respect: die was het voor mij. Cari Lekebusch, Beyer, Kowalski waren ook super
Bastiano
echt vet chill gewoon en teveel mooie vrouwen
Baszor
er zijn betere geweest,sommige dingen waren kut geregeld verder goed vermaakt
BCD
volgens mij was t dike vette shit :)
Benno van Buuren
Hele dag in Area 1 geweest....helemaal geweldig!!!
Heerlijke techno (y)
Oh my God! G.E.W.E.L.D.I.G. (L)
Big T
Was vet ja!! Rielekst feestje...
Birdman.
Geweldige dag! Had alleen nog wel een tijdje door kunnen gaan, het ging veel te snel voorbij! (y)
Blaauwtje
TE heerlijk!! wat n ongelovelijke dag!! heb zwaar genoten ondanks me pijnlijke pootje!! RESPECT!!
blije eikel
Rush, Pet Duo en appelkruimel (Y)
zeker wel heel goed vermaakt
BOEYEe
jammer dat de tijd zo snel gaat
Bons
Gayle San, Rumenige&Loktibrada, Rachmad en Rush (aan het eind), echt in 1 woord geweldig :respect:. Beetje jammer dat de main te soft was, had nog wel iets steviger gemogen :s. verder een super feest gehad. Het weer was top, sfeer was top:bier:, mensen waren top en de muziek was super!!! :D *alleen jammer van de lange wachtrijen bij de munten*(n)
Brada
I Love Techno!!! Wat een VETTE Editie..!!!! heel goed vermaakt!!!!
bruce
Joey Beltram :respect: Wat een heerlijke afsluiter was dat!! Verder RUSH :bounce: Heerlijk!!
Bruce BA Kwee
Echt genieten, van begin tot eind (bij Tobi Neuman in Studio 80)
bumpo
mr. Hawtin(y) pet duo :respect:en rush :respect:
Al drie jaar achter elkaar een topfeest!! heerlijk!!
C(l)
Heerlijk feestje,, was g0ewd te d0en! :respect: RUSH :respect:
camel80
Wat een heerlijk feest, helemaal geweldig!!
Carnagast
Fucking vet.. .AREA 2!!!
Ch3
Super
Heerlijk chill dagje! Supermuziek, heerlijke weertje en een geweldige sfeer! En de skippyballen waren natuurlijk super (L)
Cari :respect:
Copiloot
Tot half 6 niet veel aan maar Miss Djax, Kowalski en Beyer hebben HEEL veel goed gemaakt. Toch een errug leuk feestje. Volgende keer iets meer bonnenmensen en meer flesjes water inkopen, in plaats van zakjes water?
Heerlijke dag:D :respect:Steve Rachmad, Kowalski, Cari, Ruminege&Loktibrada:respect:
met afstand het beste feest wat er bestaat !! beetje jammer van de hitte overdag, was een beetje te.. de muziek was erg goed, maar is wel beter geweest.. Rumenige & Loktibrada waren weer te hard, en te vet !! Adam Beyer was weer terug waar hij hoorde, als afsluiter op de main.. voor mij echt éen van de meest geniale sets ooit !! echt 1.5 uur van de vetste muziek, en de vetste lasers die er bestaan genoten.. kan het nog niet helemaal bevatten, hoe geweldig het einde op de main wel niet was !! echt te vet !!
HEERLIJK!!!!
d'Room
alleen jammer van de troep op de grond! wanneer gaan ze op nederlandse feesten het systeem wat ze in duitsland hebben, overnemen -> blikjes, glazen inleveren voor muntjes. blijft het lekker schoon op de grond.
D-Meister
legendarisch (again)
d0nlov­es2vla­m
mij iets te heet
D@nos!!!!
Heerlijk rielekst dagje... wel jammer dat Bold niet helemaal door had dat zn plaatje al afgelopen was! verder topfeestje!!
Da Dudester
de kerstman en sinterklaas op dezelfde dag wat wil je nog meer
Da Phool
Umek en Rachmand :yes: Goed te doen!
Da_Gieltje
Erg geslaagd feest!!!
DAAANTJUH aka Twirly Girly
Ik heb me echt super vermaakt, mega relaxt en de perfecte pre-party voor ground zero b)
Dacato
Erg bruut feestje!Weer was top, misschien wel iets te...maar goed, rond de klok van 4 uur goed te doen.Richie echt meesterlijke trip!:lief: Vond Skils van wat ik hoorde heel vet!Kowalski ook super en Beyer ook, maar was echt gaar op dat moment.Voor de rest wat rondgedalkt.:)
Daniele Temperilli
Inigo Kennedy !!!
Das_­nylpaerdt
heerlijk gepiknikt
DaVeRaVeR
Theo TOP!! Ernst Klootzak! Bus was top, bedankt meester donald! gezellig en leuk feestje!!
Davlov
super editie weer ! enige minpuntje die klote kass
Db.
was er pas rond 17:30 maar de laatste uurtje waren (L) kan eindelijk de vorige editie vergeten nu! :D
was een super dag, echt genoten, wat een sfeer
De K.R.O.
abnormaal relaxed... overal geniale muziek en heerlijk weer (en natuurlijk ook de slippyballen (L) )
De lamachtige gutheid :bier:
Wat een sfeer!! wat Ongelofelijk veel geile lolita`s and Hot chicks!! En wat was t warm....
De muziek­liefhe­bber!­
Het was weer een superfeest zoals elk jaar eigenlijk!!! Heerlijk weertje en goed sfeertje! :jaja: De dj's Agent,Bold en Rush(logisch) waren top!! Maar Joey beltram was mijn held van de dag!! Wat een vette set!! :respect: :respect:
Deefster
need i say more
dekkie­lovesm­inimal
GRUWELYK FEEST vooral ANJA SCHNEIDER
DeKORTE
was weer een prachtig festival !! agent opvallende naam jammer dat een paar stakkers mijn telefoon moesten jatten!! :bounce:
DeliciouS
Super!! Heb flink gebounced in de ballroom :-D
deniell
DAMNNN....damn tasty..
oei oei oei, wat wwas dit leuk!!!!! had een paar jaar eerder al moeten gaan!!! fantastische ontmaagding ;)
KENKER wat was dit een te brute avond ....Miss Djax :D uber weer X
Die spacert met die bril
Ge-wel-dig! Wat een festival! Overdag lekker chillen, 's avonds helemaal kort gegaan! Wat een afsluiting! :D Dank u Monumental! (Y)
Die_­Lange [CBJ]
Jaa, egt wel deze lange jongen heeft zich ook prima vermaakt Rush was Mega :respect:
Dim
Vanaf 3 uur volop staan housen op hawtin, villalobos, karrotte, skills, magda, rohr, kowalski, beyer en wighnomy brothers. Wat een geweldig feest! Helaas zo moe dat er geen after meer in zat...
dj_jade
Richie Hawtin damz...wat een live set! Zeer geslaagde editie;)
top feesie leuke mensen goeie sfeer :-)
1 woord: Wreed!
Don Thomassi
feest van het jaar! Rachmad en Inigo Kennedy waren het vetst!
Don!
Zupa fees, blijft een goed feest al vanaf het begin... Alleen sond wel het geluid wat te schel in de tenten
donaams
top feest
Heerlijk festival en Pet Duo wat een geweldenaren :respect:
DrSander BDJT
(y) (y) (y) (y) (y)
Richie Hawtin, heerlijk. Vooral zijn afsluiting, 10 min. opbouwen naar een climax die niet komt. Geniaal. Rush was weer een slopert, helemaal kapot en Adam Beyer was ook weer goddelijk.
DVD
WAT EEN WEERTJE, WAT EEN SFEERTJE!!! DE MAIN WAS E­IGENLIJK BEST WEL RUK, PAS AAN HET EINDE E­CHT LEKKER... IK SNAP NIET DAT HET ZO LANG MOET DUREN VO­ORDAT HET TEMPO ER EEN BEETJE INGAAT. EVENGOED ZWAAR RELA­XED DAGJE GEHAD, VOORAL ADAM BEYER EN STEVE RACHMA­D ERG GOED!!!!
Dystorsion
Grofweg hadden we vandaag 'Minimal', 'Schranz' & 'Techn­­­­­­o'. Laatstgenoemde heeft overduidelijk verlore­n­,­ ­Area 2 werd bij regelmaat een samenkomen voo­r ­een­ handjevol liefhebbers. Lekebusch wist met ­zwa­aiend­e tentakels en vlakke beats nog wat volk­ te ­trekke­n, maar over het algemeen was het trag­isch. Inigo Kennedy gaf teve­rgee­fs nog le­s, maa­rja wat de (letterlijke) boer n­ie­t kent ..­ Zelf­s ­Awakenings gaat het verliezen van 2­ le­li­j­ke­ con­currenten ...
Echt weer Super, laatse uurtjes Adam Beyer waren echt genieten!!
:respect: Mooi weer, mooie muziek, mooie mensen, allemaal MOOI!
Ed B!
Bizar! Bizar! Bizar! :respect: aan alles en iedereen! Enige -. de muntenkassa's!
Ed ter Bak
SPEAKER ATTACKKK!!! WOOHOOO! :D
ed:win
ai pappie! wat een heerlijke dag zeg! bedankt voor­ de jongedame met de rode rok, die middels haar wa­aier voor verkoeling zorgde, terwijl we gek konden­ doen bij Steve Rachmad en Cari Lekebusch :) Barry: jammer dat we elkaar steeds zijn misgelopen, better luck next year! :yes:
edc
SUPERSS naar mijn zin gehad!! Hawtin (Y) RUSH :BOUNCE: en natuurlijk ADAM,hij was weer TOP.Volgend jaar weer.....!!
Edisfred
GEWELDIGE dag gehad, super en wat een mooi volk :p
Eef Raveteef
leuk hoor
Einzel­ganger vs Bobbafett
RICHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...........GVD wat een S­ettttt hij nam het word minimal wel heel letterlij­k, door 4 maal te teasen met soundbubbels....en het publi­ek gewoon stil uber uber uber.... Helden: IONLUDWIG dikke inkomer, Lauhaus&David Eruuuug sterk openend.... Ricardo,Bart , EN MonkeyM­afia in z'n eentje wat een show wat een soun!! Gezellig festival weer
EL-G
ow ow wat een gezelligheid allom daar op Spaarnwoude!!! Hulde aan iedereen die het gezellig maakte!
EL-Pinda
Jazeker, was een goed feestje...het weer zat ook mee dus uitermate goed bevallen:D
Elize1980
Dit was voor mij de 1e keer naar Awakenings.. en ik vond t helemaaaal SUPER!!!!
ENROC
Ortin Cam & Cave, Kanzyani, Steve Rachmad, Pet Duo. :bounce: Jammer dat de mainstage niet goed werd afgesloten.
EROS
GEWELDIG (Y)
Extase
Wat een lekker fe(e)stival weer! Ruminege & Loktibrada, Hawtin en vooral ff die losgaan set van Rush, daar was ik echt aan toe! Blijft toch een makkelijke locatie, dit keer ultiem weer en véél leuke dames:-)! Een geweldig dus!
Fabian Lionearth a.­k.­a.­ Zwarte Cobra
Eén woord: JOEY BELTRAM!!!!!! :respect:
warm en super gezellig!!!!! top dag gehad.. van begin tot eind.
Joey Beltram :respect:
feet on fire
paashaas.. kerstman... sinterklaas... kamelen... geitjes voeren... WAT EEN DAG!
alles was gewoon perfect, t weer, de muziek de mensen!!! Bedankt voor dit super toffe festival...
Floosje!
GE-WEL-DIG!!!!!!!!! Wat was dit een ontzettend bruut feest! Schitterend!
Perfect, hele dag mainstage en op het einde Joey B­eltram! Ook een extra vermelding voor Paul Kalkbrenner, wat was dat vet!
Funky Boefje:p
Geweldig weertje,leuke groep kortom was een heerlijk dagje :P
funkylady
wat een gek niet normaal uit je dak!
G & G
Voelde me als een strijdende gnoe in een openweide tijdens paringsseizoen. Jong, energiek, gedreven, passievol en wild ging ik er op los, op zoek naar de eeuwige afstemming van the technomusic… heb heerlijk geskippybalt, gesnoeid met richie hawtin en de minimalturk uitgehangen bij karrotte. Last but not least geafterd @ texaco, gewoon doorhuppelen! Kortom heerlijke dag :)
G.E.R.T.
RUSH!!!!!!!!!!!!!!!!
Gabbana Girl...­(k)
CARI LEKEBUSCH!!!!! wooooehooooeeee (l)
Gferwaonokn
Het was bijna de ideale wereld :respect:
Gayle San->Rachmad & Rush :bounce: super gedraaid!!!! Heeeerlijk weertje, dat viel goed te merken :9
wat een memorabele editie weer, alle DJ`s waren me­esterlijk, sfeer was geweldig, extreem zonnig!!! leuk dat SINTERKLAAS EN FEESTPIET ook even langs kwamen samen met de KERSTMAN
was wel leuk om eens mee te maken maar niet echt mijn muziek
gortig
Gnobr
BELTRAM-BELTRAM-BELTRAM-BELTRAM-BELTRAM!!!
Super!!!! :respect:
Geweldig feest! superlekker weer (overdag misschien een beetje errug warm), supergoede sfeer en het was allemaal goed geregeld... (y)
1e keer awakenings en 't is idd superdik, adam beyer:respect:
GRAZZY
super vet feestje
Volgend jaar zeker weer van de partij! en dan kom ik wat vroeger, en hoop ik weer net zo'n spectaculaire entree mee te maken als dit jaar!
guess-h0e
Joey Beltram was te gruwelijKKKK
H*ly Mary
Wiehoeh!! K had sjans met Richie Hawtin sjans met Richie Hawtin!!
Harder&­Harder
Ín het begin kwam ik er wat moeilijk in... Maar va­naf de set van Rumenige en Loktibrada ging ik echt­ heerlijk uit me dak :jaja: Rachmad vond ik wat mi­nder maarLekebush was ook echt helemaal te gek!!! ­Daarna door naar Rush: Wat een heerlijk partygevoe­l daar, ontzettend druk/warm maar toch gewoon een ­goeie sfeer en maar blijven knallen B) Afgesloten­ met Adam Beyers en de prachtige lasers daar :kwij­l: Conclusie: Super feestje :lief:
Wat een super gaaf feest! Echt genieten gewoon, lekker weertje, heerlijke muziek! (L)(L)
Harold
Supervet! Alles zat mee! :respect:
Hassanova
1e keer, volgend jaar zeker weer, superfeest (y)
Heilige Johanna
Top Top Top! Kan niet anders zeggen! Heerlijke dag gehad with my crew! (K) I (L) Awakenings!
HelloK­itty19­84
I loved it! Mijn eerste Awakenings tevens festival :$.... Goed georganiseerd! Veel keus uit eten dus niet alleen junkfood. Het weer zat mee! Relaxed publiek.... Kortom G E W E L D I G :D
hestertechno
In 1 woord geweldig!!!
Het moet niet Gorter worden
JOEY BELTRAM!!!!!!!!! :respect: Damn wat een megadikke set. Verder gewoon een topfestival!! Ook lekke­­r: Karotte, Hawtin en Rachmad
Paul Kalkbrenner :kwijl:, te vet! Was super op de camping!!! Volgend jaar weer party machen!
Hollek­eBolle­ke
Heerlijk festival:respect:
Housewerk
volgende keer op de Noordpool :lol: ?
HozZeS
Top feest!
ik
was weer superrrrrrrrrrrrr.......................!!!!!! tot volgend jaar ;)
ikbendavid
Jammer. Toch net niet helemaal.
Illgorhythm
Joey Beltram en Bart Skills helden van de dag :D
:respect: DJ RUSH :respect: PET DUO "Also,also..." AREA 1 WAS BRUUT!!!
Whaaaa heb weer staan te genieten!! :lief: smiddags beetje traag door de hitte, maar sav­onds de schade dubbel en dwars ingehaald.. ­ :D het mooiste moment vond ik nog wel dat wij dachten dat het om 11 uur al afgelopen was.. we waren al bezig met afsluiten, hoorden we dat t tot 12 uur duurde!! :cheer:geluksmomentje:cheer: laatste uur echt té hard los gegaan: Pet Duo & Beltram heeerlijk! :respect: Na eindelijk de auto gevonden te hebben heb ik nog n erg gezellig aftertje gehad (Y)
invincible
Opvallend: Agent met een goed set en slecht geluid­ in tent 2 helaas, ANJA SCHNEIDER de heldin van de­ dag! verder weer uitermate gezellig en erg warm.­....volgende keer alsjeblieft Inigo een herkansing met ander geluid, was nml. ook erg vet!
it's...­ Tricky!­
Geweldig Feessie!! Cari Lekebush ONTMOET :D:D:D
J - Notyze
Meesterlijk, Geweldig, Fantastisch...Superlatieven schieten tekort, een impressie? Weergoden, Setjes: Richie Hawtin, Villalobos, Karotte, Bart Skils, Kowalski, het slot van Adem Beyer die a Walking Contradiction & Erotic Discourse erin gooide, Zintuigen kwamen tekort om alle prikkels te handelen. En owja..De geimproviseerde after @ Texaco met de oerkreet...Schitterend!
J - Tech
Wat een SUPER VET feest...!!! :respect: Richie Hawtin :respect:
J Q R D I :banana:
1e Technofeest maar heel erg vermaakt hoor :yes: Heel de dag bij de Schranz gestaan (Y) Het was een warme dag en ik was in het gezelschap van super leuke mensen dus helemaal TOP!
GEWELDIG! ! !
ja rune
wat een belevenis haha al die mensen met hun kleedjes...en de hele dag techno dat is ook eigenlijk niets voor mij ik heb het leuk geprobeerd maar helaas geen alleen maar techno-feesten meer voor mij
Jack dG
Was me et festivalletje wel weer hoor!!
Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Janamaro Barradini
Gezellig feestje!!Cari Lekebusch :respect:
janner.
OMFG wat een feest zeg!! smiddags iets te heet! va­naf 7 uur volgas!! Cari, beyer skils :respect:
jappie®
TE vet feest, overtreft zich van vorig jaar! rush en adam beyer SUPER!!
Japzer
Fantastisch! :D
jasja
heerrrrlijk pet duo !!
M'n eerste Techno-feestje in 3 jaar en ZEKER niet de laatste. Wat een gefreak van Mr. Rush en daarna Pet Duo..... HE-LE-MAAL ZIEK. Verder gewoon een ontzettende leuke dag gehad. Heerlijk weer, veel drank en lekker gegeten. Op naar de volgende Awake :yes:
wooowwww, wat een feest zeg!! DJ RUSH was weer flink raggen!!!!!
jellekuipers
niiiiiiiiiiceeeee
Jenmen!
was godverdomme gezellig!
Jeremy Soze
Steve Rachmad, Joey Beltram en Miss Djax! Superfeest! Gezellig en lekker weer!
Jeroen-Theo (l) Techno
:respect:
jeroenvroeg
geweldig mensjes heerlijk bedankt
Een uur in de rij gestaan voor muntjes, maar naast dat was het weer geweldig B)
Jesse Digital Skills
heerlijk feestje..lkkr weer alleen jmmr dat je zo lang moest wachten bij de muntverkoop de rest toppie hophophop
Jimmy Benson
wow!
Wat een super feest! Soms wel ff erg warm, ook maar 10 minuten in een tent gestaan en verder heerlijk bij de main gestaan en genoten... Heerlijke afsluiter van Beyer!
Joest
was een weer een prima feessie!! Rush en pet duo:respect:
Joost º³º
Beste festival wat er bestaat... ongetwijfeld!
Jorgelito op locatie
Als van ouds!!! Deze gaat zeker in de boeken.....geweldig genoten!!!
Joris van den Heuvel
G E W E L D I G :D:D:D:D:D
het zit er weer op mensen. ai wat een uitputtingslag was dit zeg!! maar wel weer een heerlijk dagje
Jozel
1ste Keer Awakefest maar was goeie :respect: Steve Rachmad & Rush :respect:
Jude Partygirl
Helemaal te gek vond ik het. Ik ben helemaal uit mijn dak gegaan bij Steve Rachmad!!!! :bounce: Super lekker weer, supertoffe mensen en heel veel bekenden gezien!!!!! Het was een topdag. Awakenings bedankt!!!!!!!!
Judy 007
rrrrr.......ondanks de geweldige zon die het warme gevoel aan onze dag toevoegde, was er de muziek die me kippenvel gaf!!! Wauw wat een dag van GOUD :RESPECT:
Wat een heerlijke dag... Kowalski, Lekebush, Umek, Rachmad :respect:
top top top toppie...voor was dit helemaal af,hier krijg je waar voor je geldt.volgende keer weer:d:d:d
kaassie
zeer goed chillen in de zon:P
Ked
Agent, Rumenige&Loktibrada, Inigo Kennedy, cari lekebusch en Adam Beyer waren goed bezig! gewoonweg weer geweldig, ik zou nooit een editie willen missen
:D wat een dolle boel was het weer!!!
Kian
Totaal geen minpunten gewoon!!:D Gezellig, goeie sfeer, mooi weer, en techno!:respect:
Kim(k)(k)(k)
lekker feestje in the sunshine, helemaal goed!
kimmie84
superfeest!! UMEK & RUSH!!!!
Wat een geweldige sfeer hing er toch weer......Het was echt geweldig!!Pet Duo......weer genoten!!
King Maikmen
AWAKENINGS - RESPECT
kitten
Super super super super... :bounce:
was weer een geweldige dag en wil die gozer die zo vriendelijk is geweest om mijn telefoon te vinden en hem heeft terug gebracht nog eens heel erg bedanken :D
Koninghoning
Eigenlijk door niemand echt verrast, Magda, Karotte en Alex Kolwalski waren het best.........Matig feestje...!!!!!
Ik ging als een trein iig, was goed feesie:cheer: overdag beetje warm
Krystian.
Werkelijk een Sahara strijd aan het front tijdens Richie en Villalobos, mijn waterpistool raakte overhit.De opening van Karotte met eve by day van P. Chardronnet was te subliem,kippenvel 100%.Het hoogtepunt werd maximaal tijdens de afsluiting bij A.Beyer. wat heb ik toen een dansgenot beleeft.
kwahgib
top: hawtin, villalobos, kalkbrenner en magda. Weet iemand wat de laatste 2 platen van Villalobos waren?
L.Swenson.D
Een super dag gehad, kan niet anders met zo'n lekkere Minimal line-up!!!
ook even respect voor de paashaas:D:D.. haha togh heb ik sgik gehad.. veel uitgelache.. mense die met ons op de foto staan(de paashazen)laat ff weten ik wil de foto's zien:D:D:D
Laus
:D :D Top dag! Top feest!
Wat een heerlijk feestje:cheer: :respect:
jezus wat een feesie weer mensen (y)
GE-WEL-DIG :D wat een heerlijk festival:yes: Cari Lekebusch was mijn man, wat een set, en nog een relaxte kerel ook nog!
Lenno
Niet normaal meer dit feessie! Open Air kon niet beter!!!
Leonid Vtjuh.­
miss djax rush pet duo waren vet. voor de rest was alles ook zeer vet top top
wat een sick feest
Li'l Chic@
was n TOP feessie!! :-) met geweldige mensen en super lekker weer!
Like a Flower
geweldig genoten! :D
Long ed
Zeer goed vermaakt! Mogen eigenlijk niet klagen, maar had best iets cooler mogen zijn!
LOS PAULOS
gewoon geweldig!!!
Love2D­ance03­2
Vond het wel leuk,maar de jaren er voor beter.....en het vervoer terug na het feest was echt heel slecht geregeld....moest heeel ver lopen voor dat je een bus had,en dan bom vol....terwyl iedereen maximaal dood was van het feest,moe en geirriteerd van de warmte...combinatie van alles....dan,...de treinen,kanker vol....heeel slecht...jammer Ns.!! Maar waarom verbaasd me dat nou weer niet....elk jaar,of zelf paar keer per jaar prys omhoog gooien,maar normaal service verlenen,ho maar,oja wat is dat.......
Løran.
Rush draaide manne Hardd,,,, !! En liepe ook zoveeel Mooie bonita's rond daar ___!!
M!­A!­R!­I!­E!­K!­E!­
Was weer een super festival! Daarna even naar Bloemendaal gereden om heerlijk na te genieten :) heerlijk dagje
m@rije
Was weer Geniaal!!:jaja:
M`83
Heerlijk
Maaike..!!
GEWELDIG GENOTEN! heerlijke muziek, weertje en sfeer! djax, rush, en PET DUO geweldig!
Maapen
Niet te evenaren! Anja Sneider en Aril Brikha zeker de beste acts!
Maigul
lekker na aan het genieten van een superdag!
Mandy.
Ondanks Henk.. Wauw (L)
markkram
Rush, Pet Duo waren geweldig!
Matt Sunday
Karotte op 1zame hoogte, wat heb ik deze man hoogzitten!! wat een held. Levuh! :) :)
Matthijs
heerlijk relaxed festival :) helaas maar tot 19:00 geweest omdat ik doorging naar ground zero, dus jammer genoeg het hardere gedeelte gemist, maar vanaf een uurtje of vijf werd er in area 1 ook al goed gefeest :)
Maurice
Awake heel vet! alleen te veel minimal en te weinig funky techno!!! komt door de hype van de laatste tijd! maar het was wel heel vet!
Een 10 met een diamanten griffel! (y) Helden van de dag: Cari Lekebusch, Gayle San, Ruminege & Loktibrada, Marko Nastic en Joey Beltram! :D
mcwinod
Het was weer ongelooflijk gekkehuis!!! Wat een festival zeg mijn zomer is in elk geval goed begonnen!!!
toppppp(L)
Michelos
iets teveel minimal op mainstage, desalniettemin p­rima vermaakt! vorig jaar vond ik het een tikje beter :)
Mikey Biemans
jaaa super genoten!!
Mil
Geweldige dag :D Skils!
Het was ontzettend gaaf, helaas eerder weg :(
Mimi-fien
Was cker een superfeessie! volgende x weer!
Mind over Matter :nosmile:
Geweldig genoten weer Djax :respect: Valentino Kanzyani :respect: en natuurlijk :respect: Pet Duo :respect:
wat een party! :respect:
minimallesje
Wat een super chille dag!!! Awakenings was weer helemaal top!! heerlijk genoten van de minimal!! en die heerlijk zon!! in 1 woord: GRANDIOOS!!! (L)
:cheer:
Mizz S@­nshine
Helemaal super! Vanaf nu ben ik helemaal "into the techno"! Rush en Pet Duo :respect:
MOARTN
De toegift van Joey Beltram kwam er wel heel abrubt in met een razend tempo. Wat een held.
Moer
De avond maakte alles goed, overdag vond ik het niet al te denderend. Beltram, wat een held als afsluiter (Y)
Mona Boordevol
Deze gaat de geschiedenisboeken als Beste Feest!! Was echt helemaal super!
Maasterlijk
geweldig feestje.
Mr. Eckie
WHOOOOW WAT EEN PARTY... CARI...ADAM...RICHIE... WOUTER!!!!
Mr. Tjong
Vet weer, altijd gezellig iets mindere muziek! :D:D
Mrs. Jones
Brrrrrrr.... wat een GEWELDIG feest... Begin tot ht eind kippevel
mrsk
Whaaaaaaaaaaaaaa! Goddeijk! (L)
Mysterik
warm, bier, superieur, kippenvel!
MysticMood
Super feestje!
Rush en Pet Duo waren de mannen van de avond :respect:
Vet, vet ,VET!!!!!
Wat n geweldige dag!!!! Hawtin, Rush & Beyer :respect:
geen woorden hiervoor! Hawtin!:cry: Rush! petduo! (heerlijke sneltrein)(L) en tribune hange! jeeezus wat mega relaxt:respect: en wat een super eind van Villalobos(y)
Nathalie :woept­iedoe:
Heerlijke dag! prima sfeer en leuke mensen! Volgend jaar weer!
Nathalie79
het was weer een super feessie!!! :)
natoes
Awake was AMAZING!
NelizzV
CHILL
Neuronal Damage
Geweldig feest!!! gezellige sfeer, alles weer goed voor elkaar...'s middags vnl minimal en tjillen ivm de hitte en 's avonds knallen!! Campingparty was ook erg vet, zeker weer volgend jaar
Nibbit
Veel te goed om weer een jaar te wachten!
VET!
Nicole...­ :flower:
als er 1 festival is dat tot in de puntjes perfect is... awakenings (L) adam beyer.. siebliem!! het lukt monumental altijd om een te grote lach op mijn gezicht tevoorschijn te toveren :respect:
Super feest en het weer hadden we ook nog in ons voordeel wij zijn der volgende keer zeker weer !!!
wat een dag :) op rush helemaal los gegaan, adam beyer had was harder gemogen, maar was ook super!
nismo freak
GEWELDIG
Nokkie
Doe mij er nog maar een en het mag iets meer zijn!
NonStopRob
Zalig!
noremac
echt meesterlijk feesje..!! en die RUSH ongeloffelijk hoe die man het publiek zo gek maakt, maar ook Adam Beyer was perfecte afsluiter! :D
nuckleuz
Bold, PET Duo!!
Mooi weer, lekkere koude kletser in de hand, mooie vrouw naast me en heerlijke muziek! Wat wil een mens nog meer?!
De enige waar ik echt goed wat van heb meegekregen was Hawtin, en ook super gelijk...Dag was verder helemaal geweldig, super weer, goede sfeer...zoals gewoonlijk heb ik weer eens HEIMWEE!
Oorsnoep
Wat een leven! (l)
Yiiiiiiiihaaaaaaaaah!!!!!! :woepwoep: Wat een HEEEERLIJKE dag!! Wat heb ik genoten zeg (L) Big smile op m'n gezicht gehad, die er niet van af te slaaaaan was :p Eentje voor in de boeken weer ;) Iedereen bedankt voor de mooie dag (L)
Pa Pannekoek
8) :respect: Rush :vaag: WAT een dag:D oooo wat een dag!!!!:D:D
partykrasher
Vet vet vet hoor!
patje81
lekker middagje mensen:) kalkbrenner heerlijk setje en rush + pet duo voor het betere knalwerk! heerlijk vermaakt!
Paul Ajay
De warmte haalde je energie eruit maar het was toppie weer! Geluid was niet altijd zuiver en op sommige plekken stond het gewoon zacht :(
Utopia
beetje moeizaam op gang gekomen... rush ontzetten­d lekker, goede organisatie, lekker weer, lekker p­ubliek & gezelligheid :-) maar niet de top van de berg bereikt..
Wat een mensen, wat een sfeer...heeeeeeerlijk feest! :lief:
Penosa
LNX Logaritme van de Natuur van iets ( x )
te gek feest!
phan
Dit was echt een super feest!! Pet Duo was echt lekker schranzen tot op het bot :respect:
PhutureSound
Beste feest ooit! Big up 4 Alexander Kowalski, Bart Skils en Cari Lekebush, alle andere DJ's en natuurlijk iedereen die aanwezig was!
picobello
RUSH rules
Pimm0
Anja Schneider heeft me betoverd (L)
Pink Panther
Vette shit!! Rush en Pet Duo waren vet!!
Pipo
Superfeest weer!! (L)
PlE
woeii
Prins
What a day... What a life...
PUSSY M@GNET
wat een vet feest (y)
Pyro
Wat een vette dag! Adam Beyer als afsluiter wes helemaal geweldig!
mijn eerste awak ben meer hardstyle/hardcore scene maar dit is zeker niet mijn laaste feestje!!
QMaster
Ja was een top feessie!!! misschien beetje warm in daylight..... maar gelukkig was er schaduw!!! toppertje!!!!!
R. Manhouse
Meesterlijk mooi feestje. Relaxed op de open air met Lauhaus Hawtin en Bart Skils, gekkenhuis bij Gayle San en daarna over en nergens
R1ch4rd
Toppertje :D
r2ragent
THE LEGANDARY BELTRAM, ik wist het van te voren kan niet stuk deze man
raketje
RUSH:respect: lekker uit mn dak gegaan
Rattle Brain
Rush en Pet Duo!! :respect:
Raver Dave
Absolutely F * cking Great!:bounce: Een prachtige dag gehad!:respect:
Awakenings Festival!!! I'm (L)ing it... nog 300nogwat nachtjes slapen...
Cari Lekebusch :D Heeerlijk daar vooraan!!
Rein Dmitri­schenk­o
Richie Ricardo Magda Tony Rohr Wighnomy :respect:
Reno..
Gayle san was de man..Wat een wijf he
requitas
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!1
ricos
Onder het motto: Het kan ook allemaal gewoon../ het maakt ok allemaal niet uit.... @ awakenings :P
Goverdomme!!! wat een SUPER feest!!!!
prima party weer!
Kippevel weer met dat awake feessie! Ik kan niet stoppen met dansen op dat feest. Dit is voor mij het meest dansbaarste festival van NL. Bedankt weer alle awake-fans voor de fantstische sfeer!!!!
rikkieboy
hehe keb nog nooit zoveel mensen uit der bol gezien.
Rioohhh
Heerlijk weertje! Heerlijk sfeertje! Heerlijk feestje! Geen andere woorden voor...
Was weer erg goed zoals altijd. Joey Beltram was dit jaar mijn held!
Supermensen, supersfeer, superweer, supermuziek!!!
Ro...­:banana:
Area 1 Zeer lafjes! Umek, Agent, Rush + Pet Duo :bounce: Heerlijk sfeertje, super ontspannen dagje! B) Yep in het boekje gaat ie weer! Mensen tot volgend jaar! B)
ROCKA
TOP!! perfecto, wat moet ik zeggen!!
ROCKA SHADE
Zwaar goed feest! Rumenige&Loktibrada en natuurlijk Bart skils waren meer dan top!
top sfeer! leuke mensen ontmoet! :)
Roger willem Cornelis
Gruwelijk heet.. maar wel zwaar ontspannen en soepel.. je weet toch .. techno rouleert !!!! :bounce:
Mega feest :D
in een woord geweldig!!!!!
Rossy
FANTASTISCH!!!!!! Geweldige sfeer, super DJs! Ik hou van Awakenings!!!!!
Rowdy B
Kolere, 1 brok gezelligheid, lekker weer, vette techno, lekker bier, de Kerstman, Sinterklaas EN Zwarte Piet! (Y)
gewoon top, zoals altijd
Rutger Vibe
MEGA party :respect: RUSH echt helemaal geweldig
R|
Lekker feestje, erg warm, Minimal is fijn maar van beyer ben ik betere setjes gewend!
S a n d e R
geweldig festival :respect: al 6 jaar op rij meesterlijk, muzikaal top, geen hoogstandjes maar gewoon erg goed allemaal! Richie, Beyer en Gayle San voor mij de beste artiesten van vandaag. alle mensen met wie ik was: bedankt!!! top dag :P
Sander May
Gewoon het feest van het jaar! Iedere keer weer...
Eten was echt zwaar kut geregelt, te debiel dat je­ daar lang staat te wachten en er personeel is dat niks doet behalve af en toe bolletje opensnijden(n), verder alles e­en beetje als normaa­l, hoogte punt was Aril Brikha­, wat een geweldige­ vernieuwende muziek (y)
Sender
t was 100% genieten (y)
Sense Unique
Hawtins einde was dikkk... maar villa... wat een man, hoe dikk was dat!!! super feest!!!
Seray
Helemaal geweldig weer!!!!
vond de muziek dit keer best tegenvallen,maar de echte awakenings sfeer maakte veel goed :)
rush en pet duo draaide heerlijk en het weer was ook super lekker !!! :D b)
Simon Fields
Was erg vet!
sinesie
Vond het maar matig... MUHAHAHAHAHAHA DACHT JE DAT!!!
Sinlath a.­k.­a.­ Dennis
leuk feestje, leuke mensen leren kennen.. top.. en monsterlijk verbrand
mn eerste maar zeker neit mn laatste !!! GEWELDIG feest was dit zeg :D
Sjorzel
Hélémáál GÉk!!!
SjuEnDE :bier:
:kwijl:
Rush!!!! kk dik!!
Smoellie
Was wel lachuh om op dit feest te werken.. Goede sfeer.. muziekske op de achtergrond was ook wel goeie.. heb me prima vermaakt..
sNicKer?
Fantastisch.. Heerlijke muziek (Rachmad, attack people, Rumenige&Loktibrada, Skils, Kowalski, heerlijk..), topweer, gezelligheid, pootje baden @ Bloemendaal. Voor mij de beste AWFS ooit.
thnx iedereen voor een geweldige dag:D
Sonjaaah!!
LEUK LEUK LEUK!!!!!!!!!! :bier: :cheer:
Soon.
super!!.. lekker de hele dag in de zon (y).. kan niet beter!
Speedy Nick
Heb me zwaar goed vermaakt :d Werd lekker gedraaid, vond Rush alleen iets minder dit keer :( Awakenings festival! (L) :respect:
Spoefne
Lekker feesie weer was superrrr!!!!
Spuke
Tot nu toe topper van het jaar, met dank aan het sterrenteam..! Megarelaxt minimal in openair..! Topsfeer! grote (y)
Superdag!!!!!!!!!!!!!!! Thanks again you all!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stefff
t was maar weer es té Gezellig/Geweldig :D toch nog 15 min kunnen stampuh bij Pet Duo:respect::D
Stefie
Niet egt niet!!! Veels te warm. en overal te lang moeten w8ten!!
Wederom een geweldig festival!!!!! Zon, goede sfeer en vooral dikke TECHNOOOO....tot volgend jaar !!
Superrrr... Lekker warm.. Pff.. :P .. Richie Hawtin :respect: Adam Beyer :respect:
WARM en tog (Y) Mainstage en area 2!!!! :D
Sufyen
Awakenins, Machtig!! Op main stage, helden van de dag!
Wat een super feest, sfeer en een heerlijk weertje :D
SuuS...
Heerlijk dagje :respect: :woepwoep:
svenni
hawtin, ricardo, paul kalkbrenner, magda, rush, beyer!! waren de toppers van de dag.
1 woord GEWELDIG :lief: :respect:
Taai pantof­feldie­rtje
Super goede muziek, heerijk weer en wederom leuke mensen !!! Thx people, op naar Extrema !!!
was echt een top feestje! :p heb echt genoten van deze geweldige dag! en lieve mensen ;-) en dank je voor diegene die me ingesmeert hebben met zonnebrandcreme :D (L)
TECH-apd
morgen weer? :) i love awfs
Techno Chiara
shinedoe (l)
Techno Tom
Buitengewoon geweldig Awak Thanks !!
Was me weer een feestje.. heeeeeeerlijk !
GEWELDIG!!! :respect:
TechnoFlow
CAAAAARRRRRIIIIIIIIIIIIIIIII
TeChNoJuNkY™
Nouu!!! lekker weertje, relaxe mensen, super sfeertje en DIKKE DIKKE TECHNOO!!!was goeie!!! :respect:
TechnoNurse
HEB EEN HEEL GOED FEESTJE GEHAD, MAAR WAT GEBEURDE ER BIJ DE MAINSTAGE?? MINIMAL IS TOCH NIKS VOOR EEN MAINSTAGE (OF WAS DAT VANWEGE HET WEER??), KNALLEN WILDEN WE, MAAR DAT MOEST IN DE TENT!! GAYLE SAN WAS HELEMAAL GEWELDIG, MAAR IK HAD BV MEER VAN ADAM BEYER VERWACHT. DE MENSEN WAREN ALLEMAAL ERG GEZELLIG, VERDER WAS 'T EEN BTJE AAN DE HETE KANT, MAAR WEDEROM GOED FEEST!!
Technota
Wat een feest, wat een feest :) 2 next year
Geniaal! Fantastisch weer, heerlijke sfeer wat wil je nog meer. Beste sets waren Gayle San, Pet Duo. Vond Rush deze keer tegenvallen erg rommelig en de Main was een schitterende stage
technowaus
hell yeah wat een feestje :respect:
leuk feesie (y) heb me goed vermaakt ondanks de warmte :) Ricardo Villalobos :respect:
Tek-No-Bee (Tontek Records)
heerlijk feest zon vrouwen,techno en bier en drank wat wil je nog meer ;) zeker vette awake :yes:
TeQno Freak
GEWELDIG..... TECHNO Fever...
Teqnoboy-iLi€
MISS DJAX...WAT EEN ACID-TECHNO. Hawtin, Rush, R & Loktibrada (Y) VET !
verbrand maar zeeeeeeeeeeer tevreden :D heerlijk dagje gehad.. jammer dat de tijd zo snel ging!
me beste feest ooit!!!!!!!!!!
The Lady Of Rage
Super!!!Vooral de mainstage!!:bounce:Ritchie Hawkin: DAVID UIT BOSKOOP NOG BEDANKT VOOR DE MOOIE ZONNEBRIL:D (k)(k)(k)
The Sid
helemaal waus ;)
Lekker weer, leuke muziek, gezellige mensen: topper!
tiesniewies
het slokakkoord met beyer was een heerlijke pot techno. Zo ook Hawtin en Djax
Super feessie, leuke mensen ontmoet, gewoon perfect weer! :bounce:
whoei!!!!!!!!!!!1
tjappie
wat een knaller PET DUO was gruwelijk ragge
TM
wat een dag! miss djax rush en heerlijke afsluiten op de main !
Ton 023
:bounce:G:bounce:E:bounce:W:bounce:E:bounce:L:boun­ce:D:bounce:I:bounce:G:bounce:
Tony Montana
MINIMALISTIC TO THE BALISTIC!! RICHIE RULZZZZZ
Tony S
Boh meesterlijk festival met meesterlijk weer...Lauhaus, hawtin, villalobos, kowlski, bayer... topsets. :)
ToTaL
Awakenings heeft op een paar schoonheidsfouten een solide topfeest afgeleverd. Simpelweg geweldig!!!
TrAceR
jajaj vooral was het overdag erg vetjes , gayle san , richie hawtin(Y), gewoon overal een beetje gestaan :D
TyCorZ
Zelf vond ik de muziek niet echt inslaan als een bom....maar ik heb zo'n fucking lekkere dag gehad! Echt helemaal top!!!
Whaaaaaa!! Wat een gruwelijke dag zeg!!! :respect:
Uncensored
Rachmad!! Umek!! Verder muzikaal weinig bijzonders, maar wat een heer-lij-ke sfeer mensen... Hulde!!
unitec
Adam beyer for president
Vage Nico
Wat een heldenfestival weer zeg! Hier leef je voor! Zwaaaar respect voor hetgeen Kanzyani en Lekebusch gebracht hebben. Topgozers! (y)
Vein
richie hawtin en magda...heerljik
Veni Vidi Vici
:respect: Adam Beyer :respect: Wat een geweldig feest zeg :D (L)
Vette tante
Leuke dag gehad, maar de ophef over awakenings vind ik zwaar overtrokken. Wat is er zo speciaal aan? Ik heb 't niet kunnen ontdekken...
Vette Vingers
niks aan toe te voegen...Beltram for President!!
Ritchie Hawtin...Je draaide egt MEESTERLIJK...waarom nou niet zo op TIME-WARP dan?? ja je staat weer tussen de favorieten...ADAM BEYER...wat een afsluiter...in 1 woord: GEWELDIG!!!!!
topfestival en wat een vette sfeer!!!
helemaal toppie was het :bounce:
vinimal
ZIEK :D
Viz84
Superfestival met een topsfeer!!!
Wat een weertje! Een fantastisch begin van het festivalseizoen!! En die set van Joey Beltram..meesterlijk!! Hij heeft er een fan bij!
Kwam er op een of andere manier moeilijk in!! Gelukkig hebben we daar Lekebusch en Rachmad voor om dat te verhelpen :)
Walter Melon
Awakenings wat een feest! Niet te vergelijken met welk festival dan ook!! Wat vet.
WANTED!!
lekker gechilled vandaag heb me erg vermaakt bij de minimal en de main stage
Water Joe Junkieee
:respect:Rush!! Verder was 't vooral een chill fe­estje leek wel..Ooh en eindelijk minimal ondekt Hawtin was :kwijl:
Die Open Air Stage moet tot monument worden verklaard!! :rot:
Wedlock
Hing weer een relaxed sfeertje :d Marco Nastic :respect:
Welluk...?!
Super lekker weer, iedereen was of vrolijk of van de kaart, en in elke tent wel weer goede muziek. Mainstage lekker vol met mensen...
welten
van begin tot eind..... top!!!
WIERS
Rume&Lokti maakte het weer waar. Beyer deed waar hij vroeger goed in was!
whieeee! ut was geweldig :D
Heeeeeeeerlijk!! :D Supergenoten, lekker gedanst in het warme zonnetje! Vond de sfeer echt super, leuk publiek, relaxte sfeer! Volgende keer weer!!
Woodyy
WTF Heerlijk feesie:) alles op the right time and right place:P
Wouter dus
Wat een geweldig feest, zoals we natuurlijk gewend zijn van Awakenings! Ik kan me geen beter feest voorstellen en dat zegt voor mij genoeg. Wat is techno toch mooi, zucht
Xplicit
ZEER geslaagd!!!!
xqlusively
:cheer: :D :cheer:
Yassie
hot! :d wat een superdag! ging veelste snel voorbij! (alleen mogen ze van mij de volgende keer weer iets steviger draaien op de main!
Yuri JawBonE
Was helemaal super, lekker weer gezellige mensen en knallen in aera 001 :D :bounce: voor foto's zie mijn album
meesterlijk
weer relaxed feessie, had wat vroeger mogen beginnen met beuken..
Hawtin en Villalobos:D top feest
jaja lekker hoor!!
© F£ïÞ|\/­|Ø ®
Wat een heerlijk festival was het weer :) ook de after op het strand was super

Line-up Awakenings

1Area 1
za 10:30 - 12:00:  · live 🇪🇸 🇳🇱
za 12:00 - 13:30:  🇷🇸 house, techno
za 13:30 - 15:00:  🇸🇮 techno, house
za 15:00 - 16:30:  🇨🇿 techno
za 16:30 - 18:00:  🇸🇮
za 18:00 - 19:30:  🇦🇺 techno, hard techno
za 19:30 - 20:15:  techno, hard techno
za 20:15 - 22:00:  🇺🇸 🇳🇱 techno
za 22:00 - 23:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
2Area 2
za 10:30 - 12:15:  techno
za 12:15 - 13:30:  🇳🇴 techno
  🇧🇪 techno
za 13:30 - 15:00:  🇸🇬 techno
za 15:00 - 16:00:  🇺🇸
za 16:00 - 17:30:  🇸🇰 techno
  techno
za 17:30 - 19:00:  house, techno
za 19:00 - 20:30:  🇸🇪 techno
za 20:30 - 22:00:  🇬🇧 techno
za 22:00 - 23:30:  🇺🇸 house, techno
3Area 3
za 10:30 - 11:45:  techno, trance
za 11:45 - 12:45: 
za 12:45 - 13:30:  · live
za 13:30 - 14:30:  downtempo
 Roel Funcken
za 14:30 - 16:00:  🇬🇧
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 techno
za 17:30 - 18:30:  🇸🇪 techno
za 18:30 - 20:00:  🇩🇪 techno, house
za 20:00 - 21:30:  🇵🇱 🇨🇭 techno
za 21:30 - 22:30:  · live 🇺🇸 techno
za 22:30 - 00:00:  🇩🇪 techno
 Monkey Maffia
4Open stage
za 11:30 - 13:00:  house, techno
  house, techno
za 13:00 - 14:30:  techno
za 14:30 - 17:30:  🇨🇦 techno
za 17:30 - 19:15:  🇨🇱 techno
za 19:15 - 20:00:  🇩🇪 house, techno
za 20:00 - 21:30:  techno
za 21:30 - 22:15:  · live 🇩🇪 techno
za 22:15 - 00:00:  🇸🇪 techno

Nieuws

De Awakenings bouwploeg is al aan het werk op festivalterrein houtrak in Spaarnwoude om te starten met de voorbereidingen van Awakenings festival dat op 1 juli plaats zal vinden. Nadat al begin april de namen van alle artiesten bekend gemaakt waren is na veel gepuzzel eindelijk de timetable helemaal rond gekomen. 248
Awakeningsorganisator Monumental - die afgelopen maandag in Paradiso nog de Gouden Kabouteraward won als "Beste party-organisatie van Nederland” - maakt hierbij de de line-up bekend voor de zesde editie van Awakenings Festival. 235

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Awakenings foto's MTV fotograaf f:techno21
Wat vond jij van Awakenings Festival?? f:techno1029
Beste DJ AWFS? f:techno67
Eerste nummer set Anjs Schneider Awake fest. f:techno1
Set van Alexander Kowalski f:techno37
(gesloten) Jorien en ik op Awakenings festival f:algemeen22
GZ: (gesloten) Awakenings Festival tickets6
De terugweg van AWFS f:techno24
Gezocht: online AWFS 2006 sets muziek9
Hoe kan ik awakenings bereiken f:hard17
(gesloten) Post hier de AWFS livesets muziek2
Anja Schneider @ awakenings FS 2006 muziek4
(gesloten) Foto's Awakeninga Festival... f:techno5
Sleutels gevonden Awakenings? f:hard12
Camera verloren Awake Fest...? anybody? f:techno6
(gesloten) Live sets Awakenings Festival 06 f:techno3
Busreis Breda <-> Awakenings Festival f:techno20
(gesloten) Detroit tent op awake! f:techno160
(gesloten) Ik ben niet op ground zero, sensatio, h4l en awekings. jij ook niet? f:hard43
(gesloten) Wat trek jij aan naar awakenings festival? kleding42
(gesloten) Deurbeleid... f:techno31
(gesloten) Het grote pre-AWFS06 topic f:techno2331
(gesloten) Awakenings!!!! expressie5
TK: (gesloten) Kaartje Awakenings festival (omg hengelo) tickets7
GZ: (gesloten) Awakenings, voor iemand die mijn kaartje meeneemt naar het hek! tickets2
GZ: (gesloten) Awakenings tickets1
TK: (gesloten) Kaartje awake fest tickets7
TK: (gesloten) 1 kaartje voor awakenings festival tickets6
Lockers op awakings? f:techno9
GZ: (gesloten) nog 2 kaartjes Awakenings en anders maar nie tickets3
TK: (gesloten) Awakenings tickets5
GZ: (gesloten) 1 kaartje Awakenings tickets3
TK: (gesloten) Awakenings Festival tickets1
Gezocht vervoer van awakenings terug naar Eindhoven f:techno21
TK: (gesloten) Kaartje voor awakenings zaterdag 1 juli tickets8
GZ: (gesloten) 1x Kaartje Awakenings Festival tickets2
GZ: (gesloten) Kaart Awakenings tickets3
GZ: (gesloten) Awakenings kaart tickets2
GZ: (gesloten) Kaartje Awakenings tickets2
TK: (gesloten) 1 kaart voor awakenings festival tickets4
Time table awakenings festival bekent f:techno53
GZ: (gesloten) AWFS kaartje tickets5
GZ: Awakenings tickets2
GZ: 1 kaartje awakenings 01-07 tickets2
GZ: 1 kaart Awakenings Festival omg. Haarlem tickets2
TK: Kaartje Awakenings festival 2006 Omg. Breda tickets8
TK: Kaartje awakenings outdoor tickets12
2 Awakenings · Festival kaartjes te koop f:algemeen6
Routeplanner Awakenings f:algemeen13
TK: (gesloten) Kaartje voor awakefest tickets3
GZ: (gesloten) Kaartje awakefest rotterdam eo.. tickets3
GZ: Awakenings tickets2
Awakenings f:techno5
GZ: (gesloten) Awakenings tickets2
TK: (gesloten) 1 awakenings kaart tickets5
TK: (gesloten) Kaartje awakenings festival tickets5
TK: (gesloten) Kaartje te koop voor awakenings zaterdag 1 juli tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje Awakenings tickets2
GZ: Awakenings tickets2
GZ: Awakenings kaartje wanted.. tickets2
GZ: 2 kaarten awakening omgeving Arnhem-Nijmegen tickets2
GZ: AWAKENINGS festival krt-en tickets2
GZ: (gesloten) Kaartje Awakening :( tickets2
GZ: (gesloten) Kaartje awakenings festival 1-7-06 tickets2
TK: (gesloten) Awakenings 1 kaart over tickets4
GZ: (gesloten) Awakefest! tickets2
GZ: Awakenings tickets2
TK: (gesloten) Awakenings 2006 tickets13
Awakenings Festival plus Sensation f:algemeen31
Ground Zero of Awakenings!? f:algemeen140
Awakenings en het wk f:techno126
TK: (gesloten) Awakenings kaartje wanted... tickets1
GZ: 2 Kaarten Awakenings omgeving Utrecht tickets5
GZ: (gesloten) Awakenings tickets2
GZ: (gesloten) Awakenings tickets2
GZ: Kaartje awakenings festival?! tickets2
GZ: (gesloten) Kaartje awakenings festival!!!!!!! tickets3
GZ: (gesloten) Wie oh wie heeft kaarte over voor awakenings festival? tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje awakenings festival??? tickets1
Awakenings festival! f:techno39

3 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Giorefos op dinsdag 5 december 2006 om 21:47:
great


Beter had ik het niet kunnen omschrijven! :/
Waarschuw beheerder
Wat was deze editie van festival toch geweldig :D