Partyflock
 
­ Nederland

Syndicate
Hardste monsterverbond van Europa is terug

gepubliceerd door , op
Syndicate
15 augustus 2008
Na een zeer geslaagde editie van Syndicate 2007, kon het niet uitblijven. Met grote trots presenteren twee toonaangevende event-organisatoren van Europa het grootste harder styles festijn van Duitsland. Art of Dance en I-Motion slaan opnieuw de handen ineen voor een heel dikke nieuwe editie van Syndicate!

Op zaterdag 4 oktober 2008 zal de hardste locatie van Europa weer het domein zijn van topvertegenwoordigers uit de hardstyle, hardtechno en hardcore. De Westfalenhallen van Dortmund zullen in drie areas het decor vormen voor ultiem hard geluidsgeweld.
Iedereen die de afgelopen jaren deze locatie heeft bezocht, zal moeten erkennen dat het nergens zo hard gaat als in de Westfalenhallen in Dortmund, berucht van de legendarische Mayday’s en een aantal sublieme edities van Masters of hardcore.

Van 20.00 uur tot 07.00 uur gaat het helemaal los. Niet alleen bij de mainstage van Masters of hardcore (!) maar ook bij de tomeloos energieke stages van Hardtechno Force en de hardstyle Prison. De trip naar Dortmund is absoluut de moeite waard want de line-up die voor Syndicate 2008 is samengesteld liegt er niet om.

Dit is ‘m :

Masters of Hardcore
- Outblast vs. Predator
- The Stunned Guys
- Neophyte
- Tommyknocker vs. Mad Dog
- Evil Activities
- Korsakoff
- DaY-már
- J.D.A.
- Vince
- Amnesys
- Newstyler vs. D-Ceptor
- Angerfist (live)
- Art of Fighters (live)
- Ophidian (live)

Hosted by MC Syco

Hardtechno Force
- Sven Wittekind
- Frank Kvitta
- Amok
- Torsten Kanzler
- Space DJz
- The Hells Bangers
- Central Seven
- Robert Natus vs. Arkus P. (live)
- Boris S (live)
- BMG (live)

Hardstyle Prison
- Luna
- Lady Dana
- Pavo
- Noisecontrollers
- Tatanka
- Activator
- Blutonium Boy
- Kold Konexion
Hosted by MC Linez

Check de té dikke trailer hier !

Zorg dat je het hardste feest van Europa niet mist. Ga naar één van de voorverkoopadressen, en haal je ticket! Tickets voor Syndicate zijn verkrijgbaar bij alle Primera winkels, Free Record Shops, www.ticketonline.nl, www.paylogic.nl, en http://tickets.artodance.nl voor 39 euro (ex.fee).

Syndicate – Ambassadors in harder styles.

72 opmerkingen

Van vele gehoord dat het vorig jaar vet was, dus als vervoer geen probleem is ga ik er dit jaar wel heen denk ik.

Line-up ziet er in ieder geval al goed uit :)
Line up van vorig jaar was Veeele malen beter, en dat komt natuurlijk omdat er geen industrial area is :no:

Maja, ga toch voor Cityrave :d
laatste aanpassing
toch wel dikke line-up waarschijnlijk toch wel een x kijke..(Y)
Hoe heet het allereerste nummer wat je hoort bij de trailer???
Uitspraak van Verliespiek op vrijdag 15 augustus 2008 om 18:57:
Hoe heet het allereerste nummer wat je hoort bij de trailer???

Max Enforcer vs Hardstyle masterz - Light of the dark
Artiest Reload
Ophidian LIVE + Westfalenhallen = :kwijl:
zeer nette line up! Ben benieuwd of het daadwerkelijk zo op klapt?
 
jaja,ben er dit jaar ook weer;p Was ech vet vorige editie ben benieuwd hoe het dit jaar is;p
 
zie Wittekind twee weekjes eerder in Groningen :D maar nog genoeg andere helden die het de moeite waard maken om naar Dortmund af te reizen, hoe was de sfeer vorig jaar?
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 15 augustus 2008 om 19:31:
hoe was de sfeer vorig jaar?

te gruwelijk :D

ging goed los in de techno. :bounce:
Uitspraak van Arie J Beukenoot op vrijdag 15 augustus 2008 om 18:44:
Line up van vorig jaar was Veeele malen beter, en dat komt natuurlijk omdat er geen industrial area is :no:

idd ... helaas, dus nog niet zeker of 'k wel ga ..

nog even nadenken of ik het de reis waard ga vinden :yes:
Ik denk dat ik deze keer ook maar pas...
Dikke shizzle!!!!!!!!!!!!!!!!
oooooooh wat veeeheet...!!!!!!!
Twijfel tussen deze en de almachtige beuktempel van Holland de HMH :lief:
waar Q dance eindelijk weer iets organiseerd
alhoewel het vorig jaar echt een toppertje was :)
laatste aanpassing
Ziet er weer heel goed uit :bier:
 
Artiest Panoramix
AANWEZIG!!! :cheer:
vorig jaar 11, dit jaar 2 favorieten:(

Uitspraak van Arie J Beukenoot op vrijdag 15 augustus 2008 om 18:44:
er geen industrial area

slechte zaak:no:

ernstige twijfel:P
Denk toch dat het Happy Hardcore word :P
Uitspraak van Martijn || Music In Control.nl op vrijdag 15 augustus 2008 om 23:00:
Wel een uber vette trailer

ben ik wel met je eens ja!;)
en op zich ook wel een vette line-up
mis alleen de hardere stijlen?!:(
laatste aanpassing
Geloof mij maar dat je dit feestje niet wilt missen (L)(L)(L)(L)

Niet te geloven wat heb ik hier genoten zeg!!!!
Schranzen tot je er bij neer valt :respect:
nou vette trailer hoooowr :S:S:S
en volgens mij heb ik dan al een feesje ;) namelijk Scantraxx @ HMH (L)
Uitspraak van frenchcore for life op vrijdag 15 augustus 2008 om 21:29:
zwaar kut en ben al helemaal niet van die moffen

:( Beetje jammer :(

De DUITSERS weten juist super goed wat party machen is (L)
Die gaan iig lekker met de voetjes van de vloer, zoals het op een feessie hoort dus ben blij als ik mijn duitse vrienden weer eens ga zien :D
Uitspraak van bowiemaster op vrijdag 15 augustus 2008 om 20:04:
Twijfel tussen deze en de almachtige beuktempel van Holland de HMH
waar Q dance eindelijk weer iets organiseerd

Qdance kan het wel schudden als I-Motion GmbH ergens een feest organiseerd!! Wat een kicke organisatie is dat; Nature One, Ruhr in Love, Syndicate, etc.. :kwijl:
 
de trailer is wel vet wat is het 2e nummer daarvan?
 
"Hardste monsterverbond van Europa is terug"
dit ... :S
hard :lol:
yeah right... wordt dus destroyed of cityrave 8)
Uitspraak van M.ha.yu op zaterdag 16 augustus 2008 om 00:55:
Qdance kan het wel schudden als I-Motion GmbH ergens een feest organiseerd!! Wat een kicke organisatie is dat; Nature One, Ruhr in Love, Syndicate, etc..

En daar ben ik het dus helemaal niet mee eens :no:

Q-dance is wel veel meer hardstyle gericht wat ik helemaal niks vind, maar de feesten zijn altijd perfect geregeld en alles supervet aangekleed en noem maar op.. I-Motion is bijna altijd een zooitje (waar je dan weer goed gebruik van kan maken ;)) en aankleding is niet veel!
Westfallenhallen dat word dus zeker goed geluid...
En die moffen vallen wel mee! toen het nog masters heette was het grootste gedeelte nederlands inclu. personeel..

iig AANWEZIG:)
Allemaal vet en leuk en hard, maar ik kies toch voor Scantraxx!
lekkere line-up, aanwezig...vorig jaar ook spr, dit jaar weer!!!
Artiest Nevz
Dit jaar moet ik gewoon een keertje gaan!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Wooooooooooooei :cheer:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 augustus 2008 om 01:36:
de trailer is wel vet wat is het 2e nummer daarvan?

Floorcrushers - Psycho Stylez ;)
 
Uitspraak van Luchèl :bier: op zaterdag 16 augustus 2008 om 14:50:
Uitspraak van pepkop-beukhaas op zaterdag 16 augustus 2008 om 01:36:
de trailer is wel vet wat is het 2e nummer daarvan?

Floorcrushers - Psycho Stylez

bedankt:)
Dikke line up !!!! Aanwezig ... !!!!! :-)
Zorg dat je het hardste feest van Europa niet mist.

je moet toch wát doen om je concept te verkopen :lol:
leuk feest

alleen jammer dat I-motion de prijzen van aod overneemt
Hallo,

Was vorig jaar echt een vet feest. Wil dit jaar weer. Ik hoop dst ik vervoer heb.
:bounce: :jaja:
vorig jaar was echt vet
ga dit jaar cker weer
:cheer:
vorig jaar was super maar dan ook veeeeeel betere line up :s:s:s

dus ga ik zeker en vast niet heen
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op zondag 17 augustus 2008 om 02:50:
alleen jammer dat I-motion de prijzen van aod overneemt

1.80 voor een biertje??? valt goed mee dunkt mij...
 
Artiest The Carcass
vorig jaar was zekerz vet
HARD geluid in de hardcore :devil:



Uitspraak van Techno-Belske op zondag 17 augustus 2008 om 16:30:
1.80 voor een biertje???

+ statiegeld van je glas :yes: :P

en mis de industrial zaal , of ja mis , die was niet zo geweldig et zaaltje , wel de line up
laatste aanpassing
Uitspraak van Arie J Beukenoot op vrijdag 15 augustus 2008 om 18:44:
Line up van vorig jaar was Veeele malen beter, en dat komt natuurlijk omdat er geen industrial area is

Maja, ga toch voor Cityrave

Me2 :yes:
westfalenhallen wel echt geniale locatie! (L)
Artiest Biomek
Uitspraak van Arie J Beukenoot op vrijdag 15 augustus 2008 om 18:44:
Line up van vorig jaar was Veeele malen beter, en dat komt natuurlijk omdat er geen industrial area is :no:

Ik had het niet beter kunnen zeggen... :)
dit wordt THE BOMB MAN

LEKKER KEIHARD HAKKKKKEEEEEENNNNNNNN!!!!!!!!!!
I LOVE IT
laatste aanpassing
Hard techno ziet er goed uit!!
 
vette line up maar echt jmmr dat t vanaf nieuw amsterdam zo ver weg is :( :( :(
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 augustus 2008 om 01:55:
yeah right... wordt dus destroyed of cityrave

geen cityrave ...

... maar DESTROYED(y)
 
Had de line-up al op N1 gezien, niet echt boeiend vind ik.
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 19:16:
Had de line-up al op N1 gezien, niet echt boeiend vind ik.

Die is volgens mij al 2 maanden bekend:roflol: Maar niks vernieuwends eigenlijk;)
idd op ruhr in love was de line-up al bekend. hardtechno force (y)!!
tzttz no fuckin Industrial... go home I-Motion. Line-up just 4 melody -lovers. HardTechno Line-up boring in my opinion. I ´ll go to Maschinenfest.
 
Check de té dikke trailer hier !

Waar? Ik zie wel wat plak en knip werk, maar geen dikke trailer?
boeiend, syndicate is toch wel de bomb :bounce:

Uitspraak van Sha-Kaal op dinsdag 19 augustus 2008 om 12:24:
I ´ll go to Maschinenfest.

good for you, let all the wankers stay home with you (Y)
laatste aanpassing
pfff, eindelijk :Cheer:

Krijg nog steeds kippenvel van vorig jaar O:)
wat was dat vet zeg!! :yes:
 
wat is het 4e nummer van die trailer, ben het gewoon vergeten
Alleen de trailer al.. WOW :P