Partyflock
 
Flockonderwerp · 57909
 
Waarschuw beheerder
Mij op dit moment om mee te nemen op vakantie naar een warm land:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 20:47:
Mij op dit moment om mee te nemen op vakantie naar een warm land


Ik kom eraan:o

OT: laat mij maar slapen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Voor een vakantie! :yes:
Waarschuw beheerder
voor een strijkerd ijsje:P en een bigmack..:P

en mn vriend natuurlijk..:P
 
Waarschuw beheerder
voor een heerlijke broodjegezond
 
Waarschuw beheerder
Circuitrijden op een World Superbike, Supersport motor of MotoGP, 250CC, 125CC grand prix motor :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:43:
Circuitrijden op een World Superbike, Supersport motor of MotoGP, 250CC, 125CC grand prix motor


:K:K:K mag ik mee :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:49:
mag ik mee


Haha als ik ruimte heb, of jij eigen vervoer wel hoor ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:52:
of jij eigen vervoer wel hoor


nee mee bij jou op de moter !!! :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:53:
nee mee bij jou op de moter !!!


Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:43:
Circuitrijden op een World Superbike, Supersport motor of MotoGP, 250CC, 125CC grand prix motor


Hmm ja in dat geval kan het wel ! :yes: ;P

Normaal met een circuit dag gaan er nieuwe circuitbandjes onder en die wil ik niet oprijden al VOOR ik bij het circuit ben :9 En zo zijn er nog wel wat dingen, waarom je eigenlijk je motor het beste kan vervoeren op een aanhanger of in een busje naar het circuit :P .
 
Waarschuw beheerder
een goed feestje!
 
Waarschuw beheerder
voor n goed hc feestje, potje sex:honger: , vakantie voor 3 weken naar n warm land met vet veel geld..mwaaa zo kan k nog wel ff doorgaan:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 20:47:
Mij op dit moment om mee te nemen op vakantie naar een warm land


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 11:45:
potje sex


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 11:45:
vakantie voor 3 weken naar n warm land met vet veel geld..


me 2:D of lekkere bloemkool of prei ovenschotel:p
Waarschuw beheerder
Als ik éénmaal lig ,kun je mij beter laten slapen O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 13:52:
lekkere bloemkool of prei ovenschotel


jij spoort:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 15:50:
lekkere bloemkool of prei ovenschotel

jij spoort


haar naam zegt t al :lol: :p
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:43:
Circuitrijden op een World Superbike, Supersport motor of MotoGP, 250CC, 125CC grand prix motor


Als dat zou kunnen!
Maar voor een bakje patat met mayo mag je me ook wel wakker maken
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 11:45:
voor n goed hc feestje, potje sex , vakantie voor 3 weken naar n warm land met vet veel geld..mwaaa zo kan k nog wel ff doorgaan


ik ook :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Ing<< op dinsdag 14 augustus 2007 om 13:58:
Als ik éénmaal lig ,kun je mij beter laten slapen


bij mij nu ook wel!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:58:
Hmm ja in dat geval kan het wel ! :yes:


:cheer: gezellie

ot.
een shoarmapizza
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 11:45:
voor n goed hc feestje, potje sex , vakantie voor 3 weken naar n warm land met vet veel geld..mwaaa zo kan k nog wel ff doorgaan


Ik teken er ook voorO:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 11:45:
potje sex:honger:


:jaja: :D
 
Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
waarom deed je de deur nou niet open:(
 
Waarschuw beheerder
voor een enkeltje Bahama's :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 08:55:
voor een enkeltje Bahama's


2 enkeltjes dan graag 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 09:52:
2 enkeltjes dan graag


:cheer: onder de kokosboom 8)
Waarschuw beheerder
voor goeie sex,lange vakantie op een tropisch eiland,lkkr eten en als ik de staatloterij heb gewonnen :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op donderdag 16 augustus 2007 om 07:35:
waarom deed je de deur nou niet open


Zie je die smilie in de post erboven ?

Ze stond stiekem gewoon te lachen hoe je stond te wachten voor de deur :/ Slecht hoor ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 09:52:
2 enkeltjes dan graag


meer enkels heb ik ook niet:no:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 17:41:
Zie je die smilie in de post erboven ?

Ze stond stiekem gewoon te lachen hoe je stond te wachten voor de deur Slecht hoor


heb het in de gaten ja:o Nou ja weet ik in ieder geval waar ik mee af ben:(
 
Waarschuw beheerder
vannacht voor helemaal niks!! :gaap:
laat mij maar lekker liggen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 23:55:
vannacht voor helemaal niks!!
laat mij maar lekker liggen


Doen we(Y) :)
Waarschuw beheerder
donateur
sorry, dan laat ik je wel lekker liggen:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
ja sorry, jij zit neit op mij te wachten;)
Waarschuw beheerder
ok das dan wel weer waar,voor t serieuze deel van waar ik voor wakkr gemaakt mag worden ,heb ik lievr een vrouw ;) :P
Verder is t wel leuk als je is wat reageert hier hoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
nou ja tropisch eiland lijkt me ook wel leuk:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lady Chosen Few op donderdag 23 augustus 2007 om 19:56:
dus jij maakt me wakker met chocolade?


Nou ja, liever voor wat anders natuurlijkO:) Maar ik wil best wat choco gaan halen voor je hoor;)
 
Waarschuw beheerder
Nou vannacht liever nergens voor :gaap: :gaap: :D
Waarschuw beheerder
Lkkr suf ,maar nog altijd voor t zelfde :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:35:
Uitspraak van Dodewaard maniac op maandag 13 augustus 2007 om 20:49:
laat mij maar slapen

Mij ook


 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL] BlondeChicky op vrijdag 24 augustus 2007 om 21:44:
:cheer: :honger: Mac Donalds :honger: :cheer:


:dood: :dood: was er laatst nog, kreeg gelijk weer last van die vette smakeloze zooi daar. :rot:

Kan echt niet tegen vet eten.
Waarschuw beheerder
geen zin om die lijst weer te typen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op zondag 26 augustus 2007 om 20:47:
waar en hoe laat


uuuh.. ergens in wormer.. enne hoelaat? da is aan jouw..
bel wel ff me baas dan :P hoefk me wekker nie te zette :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op zondag 26 augustus 2007 om 20:57:
uuuh.. ergens in wormer.. enne hoelaat? da is aan jouw..
bel wel ff me baas dan hoefk me wekker nie te zette


Zullen we in December doen dan:lol: dan kun je dat zelf regelen:roflol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
vr un stevige knuffelpartij
Waarschuw beheerder
Voor een vakantie naar Lanzarote8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 08:05:
vr un stevige knuffelpartij


:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 11:11:
Uitspraak van (K)POPSELTJUH(K) op maandag 27 augustus 2007 om 08:05:
vr un stevige knuffelpartij


zekers..!!:P


zolang hij me maar wakker maakt:$:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
ze mogen mij wakker maken...

als ik wacht moet lopen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 08:05:
vr un stevige knuffelpartij


thats it ?? :/ beetje jammer zeg maar :S
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Horny Phantom :-) op maandag 27 augustus 2007 om 18:02:
thats it ?? beetje jammer zeg maar


okee zoenen hoort er ook bij :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 08:05:
vr un stevige knuffelpartij


Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 18:27:
okee zoenen hoort er ook bij


Wanneer kan ik langs komen(Y) :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dodewaard maniac op maandag 27 augustus 2007 om 18:54:
Wanneer kan ik langs komen


uhm wanneer je tyd hebt :bloos: :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 18:58:
uhm wanneer je tyd hebt


poeh heO:) Van het weekend nog niks gepland:d
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dodewaard maniac op maandag 27 augustus 2007 om 18:59:
poeh he Van het weekend nog niks gepland


dan heb k mn kindjes :)en ga zaterdags weg :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 19:08:
dan heb k mn kindjes en ga zaterdags weg


Potverdriedubbeltjes, heb ik weer:no:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dodewaard maniac op maandag 27 augustus 2007 om 19:13:
Potverdriedubbeltjes, heb ik weer


jah :/
en next week ben je na q-base !!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 19:14:
jah
en next week ben je na q-base !!


Dat is alleen maar zaterdags hoor:D Nu is ook beetje te laat:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 19:18:
ja en je moet nog slapen


nee hoor:d Kan ook gewoon wakker op bed liggen of nachtje doorhalen:lol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dodewaard maniac op maandag 27 augustus 2007 om 19:20:
nee hoor Kan ook gewoon wakker op bed liggen of nachtje doorhalen


red je dat???? :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 19:25:
red je dat????


Voor jou maak ik een uitzondering:yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dodewaard maniac op maandag 27 augustus 2007 om 19:27:
Voor jou maak ik een uitzondering


word er verlegen van :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 19:32:
word er verlegen van


Moet je niet doen. Maar moet wel op bed liggen:/ Anders is dit topic nutteloos:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 18:27:
Uitspraak van Horny Phantom :-) op maandag 27 augustus 2007 om 18:02:
thats it ?? beetje jammer zeg maar

okee zoenen hoort er ook bij :9


waar wanneer ?? :kwijl: :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dodewaard maniac op maandag 27 augustus 2007 om 19:33:
Moet je niet doen. Maar moet wel op bed liggen Anders is dit topic nutteloos


ja das waar :d



Uitspraak van Horny Phantom :-) op maandag 27 augustus 2007 om 19:37:
waar wanneer ??


Uitspraak van Dodewaard maniac op maandag 27 augustus 2007 om 19:37:
te laat


idd :yes:
geurt s je voor ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*mag voor niks meer uit bed gehaalt worden vanaf heden* :no:
 
Artiest Hardnoize
Waarschuw beheerder
Voor een afspraakje met Alicia Silverstone

Maar dan kan ik misschien beter in bed blijven liggen, kan ze er bij liggen:kwijl:
Waarschuw beheerder
voor me ideale vent.. diek nog steeds nie ben tege gekome..
of k kijk weer nie goed :[

*ting dong* wilt de ideale man zich hier ff melde :P
Waarschuw beheerder
*meld zich* :lol:

OT voor een lieve meid die me leven verrijkt :yes:
Waarschuw beheerder
:o..:no:

voor weinig eigelijk...
:O ja ik weet er 1.. voor me eige bull terrier pupje (L)
Waarschuw beheerder
donateur
laat mij trouwens de komende nachten maar slapen. Geen zin om wakker te worden:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 28 augustus 2007 om 19:16:
laat mij trouwens de komende nachten maar slapen. Geen zin om wakker te wo


ja idd.. k krijg tog geen bullie.. dus..
laat mij maar slape.. t lieft een paar dage lang..
maarjah.. half 5 gaat die tyfuz wekker weer :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 28 augustus 2007 om 20:01:
dan al? ik altijd pas na 6en ofzo


afhankelijk wat ik gedaan heb. gewoon stappen wel rond die tijd ja. Feestjes meestal uurtje of 8
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 28 augustus 2007 om 20:02:
afhankelijk wat ik gedaan heb. gewoon stappen wel rond die tijd ja. Feestjes meestal uurtje of 8


hangt er vanaf waar dat feest is.. en wak daarna gaat doen..
met bkjn was zaterdag.. en k kwam zondag aaf pas thuis.. :lol:
en alst andere kant vant land is benk meestal pas 3 uur thuis ofzo..
 
Waarschuw beheerder
voor een lekkere gespierde vent :K:K
 
Waarschuw beheerder
donateur
ze mogen mij uit bed halen voor.. vlees :kwijl:
Waarschuw beheerder
als r een vrouwelijk iemand bij wil kruipen of als me werkplek afbrand :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op donderdag 30 augustus 2007 om 19:56:
Uitspraak van >>*DaAnTjE*<< op donderdag 30 augustus 2007 om 10:03:
voor een lekkere gespierde vent


Dan heb je aan mij niks:roflol:
 
Waarschuw beheerder
niks!!! vanacht niet iig!
Waarschuw beheerder
donateur
vannacht mogen ze me overal voor wakker maken. Heb toch weekend:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op donderdag 30 augustus 2007 om 21:05:
Dat is niet lief Als je van de trap af valt, ben je gauw beneden


:jaja: das waar..

Uitspraak van Dodewaard maniac op vrijdag 31 augustus 2007 om 16:57:
vannacht mogen ze me overal voor wakker maken. Heb toch weekend


mij nie.. :no: heb me slaap nodig.. zal pas weer zondag aaf me bedje zien namelijk..:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op vrijdag 31 augustus 2007 om 18:40:
mij nie.. heb me slaap nodig.. zal pas weer zondag aaf me bedje zien namelijk


:cry: Dan laat ik jou wel slapen vannacht;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op vrijdag 31 augustus 2007 om 20:32:
Ik wil dat je morgen een spetterend feest mee ga maken, dan ga ik je toch niet storen


jij mag alijd store.. da weet je..
 
Waarschuw beheerder
.....naar een beetje gezelligheid:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 september 2007 om 22:42:
.....naar een beetje gezelligheid


:aai: Had maar gebelt, ik was gisteren in Nijmegen;)
 
Waarschuw beheerder
een super goeie massage! heb zoveel last van mn rug :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 september 2007 om 12:29:
een super goeie massage! heb zoveel last van mn rug


:aai: Jij ook al. Iedereen heeft hier last van zijn rug:(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op zondag 2 september 2007 om 13:20:
:aai: Jij ook al. Iedereen heeft hier last van zijn rug:(


ja ik ookal, maar dat is van het vele sjouwen en werken gisteren aaf-nacht!
Waarschuw beheerder
donateur
Voor een live setje van Paul ELstak(L)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 17:58:
Voor een live setje van Paul ELstak


jij bent gek kei harde porno met een of twee lekkere dingen :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 19:01:
jij bent gek kei harde porno met een of twee lekkere dingen


niet 3? :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 18:57:
idddd .. hij weer geweldig zaterdag


Geloof ik graag:yes: Paul is altijd goed. Zaterdag weer:cheer:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 19:01:
jij bent gek kei harde porno met een of twee lekkere dingen


ik ben niet gek hoor. Daar hoef je me in de nacht niet voor wakker te maken:no:
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:02:
niet 3?


Rudy kan alles hebben:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:04:
Geloof ik graag Paul is altijd goed. Zaterdag weer


ja zeg ff tege m dak nog boos ben dat ie zn handtekening nie op me tiet wou zette :( want pen hield nie volgens m :/

Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:04:
ik ben niet gek hoor. Daar hoef je me in de nacht niet voor wakker te maken


:no: laat mij ook maar slape.. k slaap al zo slecht :[

Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:04:
Rudy kan alles hebben


hahah.. niet alles hur.. :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:11:
ja zeg ff tege m dak nog boos ben dat ie zn handtekening nie op me tiet wou zette want pen hield nie volgens m


Ja dat snap ik. Zal t m zeggen als ik m weer spreek;) Stommerik, ik had allicht een poging gewaagd:D
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:11:
laat mij ook maar slape.. k slaap al zo slecht


:aai: Kom je wel een keer in slaap praten met een verhaaltje;)
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:11:
hahah.. niet alles hur..


Try him(6)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:16:
Ja dat snap ik. Zal t m zeggen als ik m weer spreek Stommerik, ik had allicht een poging gewaagd


ja tog/??? heb me best gedaan.. maarjah.. ben nie leuk genoeg denk..
die stomme huppelhoer naast m was leuker ofzo :[

Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:16:
Kom je wel een keer in slaap praten met een verhaaltje


:o.. gezellllie :cheer:

Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:16:
Try him


:no:..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:22:
ja tog/??? heb me best gedaan.. maarjah.. ben nie leuk genoeg denk


:o Echt wel O:)
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:22:
die stomme huppelhoer naast m was leuker ofzo


Ach Paul heeft an 1 ding verstand, en dat is muziek draaien. Daar weet ik al meer van:lol: Jammer dat het een Rotterdammer is maar verder wel een goede kerel(Y)
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:22:
.. gezellllie


DAt is maar afwachten;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:02:
niet 3?


kan ook maar meer als vier lukt me niet :no:
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:04:
ik ben niet gek hoor. Daar hoef je me in de nacht niet voor wakker te maken


:o
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:04:
Rudy kan alles hebben


niet alles wel veel:p
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:11:
laat mij ook maar slape.. k slaap al zo slecht


saai:[
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:11:
hahah.. niet alles hur


maar wel veel :[
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:16:
Try him


:o pimp
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 19:45:
kan ook maar meer als vier lukt me niet


:lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 19:45:
saai


Nee joh, dat noemen ze vermoeidheid;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 19:45:
maar wel veel


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 19:45:
pimp


JWT B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:31:
Graag gedaan. Je kent me he


:jaja:

Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:31:
kan niet zo goed verhalen vertellen hoor


je verzint maar wat dan :P


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 19:45:
kan ook maar meer als vier lukt me niet


das nou weer jmrr.. :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 19:45:
saai


dat weet jij helemaal nie :[

Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:49:
Nee joh, dat noemen ze vermoeidheid


jij snapt m mop (L) k ben egt alles behalve saai O:) :devil:
 
Waarschuw beheerder
donateur
crackers met smeerkaas :kwijl: :9
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op woensdag 5 september 2007 om 11:21:
ja idd.. alleen nu ff nie


komt wel wr goed meis :hug:
posi blijven :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 20:55:
crackers met smeerkaas


das lekker:yes:
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op woensdag 5 september 2007 om 11:21:
ja idd.. alleen nu ff nie


Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 11:52:
komt wel wr goed meis
posi blijven


Zo is dat. Keep your head up and smile to the world(Y) (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 11:52:
komt wel wr goed meis
posi blijven


:jaja: doek ook wel :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 02:06:
k heb vanaaf gejumpd


(6) dat zou ik nou nooit doen:no:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dodewaard maniac op zaterdag 8 september 2007 om 11:30:
dat zou ik nou nooit doen


ach ja met bier op doe je da wel en hardstyle hadde ze ni :(
k kreeg wel de hele zaal op de vloer B)
zelfs mn moeder :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 12:16:
ach ja met bier op doe je da wel en hardstyle hadde ze ni


Dat valt dan weer tegen:no:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 12:16:
k kreeg wel de hele zaal op de vloer
zelfs mn moeder


Kijk, dan is het wel leuk, maar mij had je niet aan het jumpen gekregen:roflol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dodewaard maniac op zaterdag 8 september 2007 om 12:17:
Dat valt dan weer tegen


ja idd :/


Uitspraak van Dodewaard maniac op zaterdag 8 september 2007 om 12:17:
Kijk, dan is het wel leuk, maar mij had je niet aan het jumpen gekregen


ook ni ask je heel lief zou aan kijken? o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 12:32:
ook ni ask je heel lief zou aan kijken?


Dan zul je heel wat moeten doen, wil je mij aan het jumpen krijgen;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dodewaard maniac op zaterdag 8 september 2007 om 13:44:
Dan zul je heel wat moeten doen, wil je mij aan het jumpen krijgen


he wat flauw weer :( haha :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op zaterdag 8 september 2007 om 20:07:
ik oook nie..


tja k had drank op 8)
ma doe t nooit weer :no: bezorgd je all1 ma spierpijn :( auw :cry:
 
Waarschuw beheerder
voor heeeeeeeeeel lekker lang sporten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 september 2007 om 13:17:
voor heeeeeeeeeel lekker lang sporten


:gaap: nu geen zin om te sporten:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 20:09:
tja k had drank op
ma doe t nooit weer bezorgd je all1 ma spierpijn auw


:roflol: k doe altijd andere dinge alsk tveel heb gezope O:) :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 september 2007 om 14:27:
hey hoe was qbase????


In 1 woord geweldig. Give me pain till i die:yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dodewaard maniac op zondag 9 september 2007 om 15:39:
In 1 woord geweldig. Give me pain till i die


ghehehe beters :P
 
Waarschuw beheerder
voor vin diesel :K:K:K
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 september 2007 om 14:27:
wat doe je dan ?


wil je nie wete.. haha...
<---deze foto is al 1 voorbeeld :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Laat me vannacht maar liggen en door de wekker heen slapen:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 08:01:
dies juist tog leuk???


da krijg je van drank :lol: O:)
 
Waarschuw beheerder
sex!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
daar zat ik ook aan te denken ja:yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op vrijdag 14 september 2007 om 09:45:
daar zat ik ook aan te denken ja


doe het liever dan dat ik er aan denk O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2007 om 10:31:
doe het liever dan dat ik er aan denk


:$ ik niet. In gedachte gebeurt het tenminste nog, en het doen niet:no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op vrijdag 14 september 2007 om 10:36:
In gedachte gebeurt het tenminste nog, en het doen niet


dan doe je toch echt iets fout :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2007 om 10:39:
dan doe je toch echt iets fout


Ja, daar ben ik ook achter:(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op vrijdag 14 september 2007 om 11:32:
daar ben ik ook achter


zal je wel een keer leren hoe het nou werkelijk moet :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lady Chosen Few op vrijdag 14 september 2007 om 12:37:
wie weet mop


:d :P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2007 om 12:56:
zal je wel een keer leren hoe het nou werkelijk moet


Klink als een mooi concert in me oren;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op vrijdag 14 september 2007 om 13:07:
Klink als een mooi concert in me oren


dat dacht ik ook :D
 
Waarschuw beheerder
nu ff voor niets .. denk da ik weer ff terug ga :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
moeet nog gaan slapen:roflol: dus laat mij maar ff liggen:D
Waarschuw beheerder
donateur
een lekkere knuffel met geurt(L)
 
Waarschuw beheerder
laat mij maar ff liggen :jaja: :gaap:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Een lekkere vent met buikspieren ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 september 2007 om 18:31:
Een lekkere vent met buikspieren


ik kom eraan. Oh nee, voldoe niet aan allebei de eisen:roflol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dodewaard maniac op donderdag 20 september 2007 om 19:45:
nee, voldoe niet aan allebei de eisen


:nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
nog steeds feesie met the prophet :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
dat wordt bovenop je liggen dan toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dodewaard maniac op vrijdag 21 september 2007 om 18:01:
daar zit niks anders op


oh dat lijkt me verschrikkelijk zeg................................................................................................................................................................................................................................. NOT :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
eerst buiten naar de sterren en dan op me bed:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
kut ja, ook omdat me halve liter alweer leeg is:S
Waarschuw beheerder
whahaha.. haal dr nog 1 dan.. en doe mijn glas ook ff vulle dan.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
zou ik graag doen, maar schiet niet op op afstand zo he8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op vrijdag 21 september 2007 om 22:05:
helaas nsie.. moek zelf weer opstaan..


ik heb m naast me staan. Was graag wat gaan halen voor je maar hellaas:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 september 2007 om 22:22:
maakt niet uit joh


gelukkig maar:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Maar t helpt wel :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 september 2007 om 09:57:
Maar t helpt wel


ik ga me best doen voor je;)
Waarschuw beheerder
donateur
voor een flinke dreun voor me harses:D
Waarschuw beheerder
donateur
dreun voor je harses werkt ook niet hoor!!!
Waarschuw beheerder
donateur
doe maar niet, want dan verlies je
Waarschuw beheerder
donateur
omdat ik al vaker een dreun heb gehad en dat het daarna beter ging:D
Waarschuw beheerder
donateur
jij dreun voor je harses dan ik ook!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
jij zegt dat het daarna beter ging, nou dan kan ik dat ook wel gebruiken
Waarschuw beheerder
donateur
maar als je mij sla, dan kan ik niet meer terugslaaan met die spierballen van je;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga jou niet slaan doet iemand anders maar, valt toch wel mee die spierballen?
Waarschuw beheerder
donateur
de andere werkt niet meer voor 100%:d
Waarschuw beheerder
donateur
vondt je wel sterk ook al is ie niet meer 100%
Waarschuw beheerder
donateur
moet je na gaan als die weer goed werkt:D