nee mee bij jou op de moter !!!
Circuitrijden op een World Superbike, Supersport motor of MotoGP, 250CC, 125CC grand prix motor
Mij op dit moment om mee te nemen op vakantie naar een warm land
potje sex
vakantie voor 3 weken naar n warm land met vet veel geld..
waarom deed je de deur nou niet open
2 enkeltjes dan graag
Zie je die smilie in de post erboven ?
Ze stond stiekem gewoon te lachen hoe je stond te wachten voor de deur Slecht hoor
voor chocolade
dat ga ik onthouden
dus jij maakt me wakker met chocolade?
Lkkr suf ,maar nog altijd voor t zelfde
Mac Donalds
![]()
Mac Donalds
![]()
voor een goeie beurt
voor een tropische vakantie
waar en hoe laat
uuuh.. ergens in wormer.. enne hoelaat? da is aan jouw..
bel wel ff me baas dan hoefk me wekker nie te zette
hahah..das ook nie aardig
thats it ?? beetje jammer zeg maar
Wanneer kan ik langs komen
poeh he Van het weekend nog niks gepland
Potverdriedubbeltjes, heb ik weer
Dat is alleen maar zaterdags hoor
Nu is ook beetje te laat
nee hoor Kan ook gewoon wakker op bed liggen of nachtje doorhalen
Voor jou maak ik een uitzondering
Moet je niet doen. Maar moet wel op bed liggen Anders is dit topic nutteloos
waar wanneer ??
te laat
daar geloof ik niks van
idd
geurt s je voor
*mag voor niks meer uit bed gehaalt worden vanaf heden*
Lekker slapie doen dan
OT voor een lieve meid die me leven verrijkt
.. en wanneer ist een lieve meid die je leve verrijkt dan?
hooiii
als we samen goed met mekaar overweg kunnen en lief en leed kunnen delen met mekaar
gras
laat mij trouwens de komende nachten maar slapen. Geen zin om wakker te wo
half 5 gaat die tyfuz wekker weer
Das wel vroeg, bij mij pas om 6 uur
dan is daantjuh al aant werk
maar jij bent thuis en dan knal ik nog ff door
jups.. das waar..
maar half 5 is wel erg vroeg hoor
je went er wel aan hur..
dat geloof ik ook wel. Ben in t weekend ook altijd 6 uur wakker
ja ik half 5
dan al? ik altijd pas na 6en ofzo
afhankelijk wat ik gedaan heb. gewoon stappen wel rond die tijd ja. Feestjes meestal uurtje of 8
Uitspraak van >>*DaAnTjE*<< op donderdag 30 augustus 2007 om 10:03:
voor een lekkere gespierde vent
Dan heb je aan mij niks
*geeft weer geen commetaar*
daarom nie..
Dat is niet lief Als je van de trap af valt, ben je gauw beneden
vannacht mogen ze me overal voor wakker maken. Heb toch weekend
mij nie.. heb me slaap nodig.. zal pas weer zondag aaf me bedje zien namelijk
jij bent lieffff
Ik wil dat je morgen een spetterend feest mee ga maken, dan ga ik je toch niet storen
jij mag alijd store.. da weet je..
Jij ook al. Iedereen heeft hier last van zijn rug
Jij ook al. Iedereen heeft hier last van zijn rug
Voor een live setje van Paul ELstak
Voor een live setje van Paul ELstak
idddd .. hij weer geweldig zaterdag
jij bent gek kei harde porno met een of twee lekkere dingen
niet 3?
Geloof ik graag Paul is altijd goed. Zaterdag weer
ik ben niet gek hoor. Daar hoef je me in de nacht niet voor wakker te maken
Rudy kan alles hebben
ja zeg ff tege m dak nog boos ben dat ie zn handtekening nie op me tiet wou zette want pen hield nie volgens m
laat mij ook maar slape.. k slaap al zo slecht
hahah.. niet alles hur..
Ja dat snap ik. Zal t m zeggen als ik m weer spreek Stommerik, ik had allicht een poging gewaagd
Kom je wel een keer in slaap praten met een verhaaltje
Try him
ja tog/??? heb me best gedaan.. maarjah.. ben nie leuk genoeg denk
die stomme huppelhoer naast m was leuker ofzo
.. gezellllie
Echt wel
Ach Paul heeft an 1 ding verstand, en dat is muziek draaien. Daar weet ik al meer van Jammer dat het een Rotterdammer is maar verder wel een goede kerel
DAt is maar afwachten
dank je
hahahaha...
benk nie zo bang voor hur
niet 3?
ik ben niet gek hoor. Daar hoef je me in de nacht niet voor wakker te maken
Rudy kan alles hebben
laat mij ook maar slape.. k slaap al zo slecht
hahah.. niet alles hur
Try him
kan ook maar meer als vier lukt me niet
saai
maar wel veel
pimp
Graag gedaan. Je kent me he
kan niet zo goed verhalen vertellen hoor
kan ook maar meer als vier lukt me niet
saai
Nee joh, dat noemen ze vermoeidheid
je verzint maar wat dan
dat weet jij helemaal nie
jij snapt m mop k ben egt alles behalve saai
Poeh he, is dat een uitnodiging
Precies
Er zit genoeg leven in Daantjuh hoor
ja idd.. alleen nu ff nie
crackers met smeerkaas
ja idd.. alleen nu ff nie
komt wel wr goed meis
posi blijven
das lekker
Zo is dat. Keep your head up and smile to the world
doek ook wel
Voor een lekker uurtje stampen
dat zou ik nou nooit doen
ach ja met bier op doe je da wel en hardstyle hadde ze ni
k kreeg wel de hele zaal op de vloer
zelfs mn moeder
Dat valt dan weer tegen
Kijk, dan is het wel leuk, maar mij had je niet aan het jumpen gekregen
Dan zul je heel wat moeten doen, wil je mij aan het jumpen krijgen
dat zou ik nou nooit doen
ik oook nie..
nu geen zin om te sporten
k doe altijd andere dinge alsk tveel heb gezope
In 1 woord geweldig. Give me pain till i die
wil je nie wete.. haha
<---deze foto is al 1 voorbeeld
daar zat ik ook aan te denken ja
In gedachte gebeurt het tenminste nog, en het doen niet
Ja, daar ben ik ook achter
daar ben ik ook achter
wie weet mop
zal je wel een keer leren hoe het nou werkelijk moet
Klink als een mooi concert in me oren
da krijg je van drank
een feesie met the prophet
nee, voldoe niet aan allebei de eisen
laat mij maar slapen
kom bij jou liggen dan, alleen is ook maar alleen he
dat wordt bovenop je liggen dan toch?
daar zit niks anders op
voor niks ook niet voor sex
hangt er vanaf met wie..
hangt er vanaf met wie..
idd !!
eerst buiten naar de sterren en dan op me bed
dr benne geen sterre mo
ging net nieuw biertje halen en zag ze ook niet
helaas nsie.. moek zelf weer opstaan..
is ook goed? sla niet graag