Partyflock
 
Flockonderwerp · 57909
 
Waarschuw beheerder
Mij op dit moment om mee te nemen op vakantie naar een warm land:cheer:
Waarschuw beheerder
:o..:no:

voor weinig eigelijk...
:O ja ik weet er 1.. voor me eige bull terrier pupje (L)
Waarschuw beheerder
donateur
laat mij trouwens de komende nachten maar slapen. Geen zin om wakker te worden:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 28 augustus 2007 om 19:16:
laat mij trouwens de komende nachten maar slapen. Geen zin om wakker te wo


ja idd.. k krijg tog geen bullie.. dus..
laat mij maar slape.. t lieft een paar dage lang..
maarjah.. half 5 gaat die tyfuz wekker weer :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 28 augustus 2007 om 20:01:
dan al? ik altijd pas na 6en ofzo


afhankelijk wat ik gedaan heb. gewoon stappen wel rond die tijd ja. Feestjes meestal uurtje of 8
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 28 augustus 2007 om 20:02:
afhankelijk wat ik gedaan heb. gewoon stappen wel rond die tijd ja. Feestjes meestal uurtje of 8


hangt er vanaf waar dat feest is.. en wak daarna gaat doen..
met bkjn was zaterdag.. en k kwam zondag aaf pas thuis.. :lol:
en alst andere kant vant land is benk meestal pas 3 uur thuis ofzo..
 
Waarschuw beheerder
voor een lekkere gespierde vent :K:K
 
Waarschuw beheerder
donateur
ze mogen mij uit bed halen voor.. vlees :kwijl:
Waarschuw beheerder
als r een vrouwelijk iemand bij wil kruipen of als me werkplek afbrand :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op donderdag 30 augustus 2007 om 19:56:
Uitspraak van >>*DaAnTjE*<< op donderdag 30 augustus 2007 om 10:03:
voor een lekkere gespierde vent


Dan heb je aan mij niks:roflol:
 
Waarschuw beheerder
niks!!! vanacht niet iig!
Waarschuw beheerder
donateur
vannacht mogen ze me overal voor wakker maken. Heb toch weekend:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op donderdag 30 augustus 2007 om 21:05:
Dat is niet lief Als je van de trap af valt, ben je gauw beneden


:jaja: das waar..

Uitspraak van Dodewaard maniac op vrijdag 31 augustus 2007 om 16:57:
vannacht mogen ze me overal voor wakker maken. Heb toch weekend


mij nie.. :no: heb me slaap nodig.. zal pas weer zondag aaf me bedje zien namelijk..:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op vrijdag 31 augustus 2007 om 18:40:
mij nie.. heb me slaap nodig.. zal pas weer zondag aaf me bedje zien namelijk


:cry: Dan laat ik jou wel slapen vannacht;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op vrijdag 31 augustus 2007 om 20:32:
Ik wil dat je morgen een spetterend feest mee ga maken, dan ga ik je toch niet storen


jij mag alijd store.. da weet je..
 
Waarschuw beheerder
.....naar een beetje gezelligheid:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 september 2007 om 22:42:
.....naar een beetje gezelligheid


:aai: Had maar gebelt, ik was gisteren in Nijmegen;)
 
Waarschuw beheerder
een super goeie massage! heb zoveel last van mn rug :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 september 2007 om 12:29:
een super goeie massage! heb zoveel last van mn rug


:aai: Jij ook al. Iedereen heeft hier last van zijn rug:(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op zondag 2 september 2007 om 13:20:
:aai: Jij ook al. Iedereen heeft hier last van zijn rug:(


ja ik ookal, maar dat is van het vele sjouwen en werken gisteren aaf-nacht!
Waarschuw beheerder
donateur
Voor een live setje van Paul ELstak(L)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 17:58:
Voor een live setje van Paul ELstak


jij bent gek kei harde porno met een of twee lekkere dingen :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 19:01:
jij bent gek kei harde porno met een of twee lekkere dingen


niet 3? :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 18:57:
idddd .. hij weer geweldig zaterdag


Geloof ik graag:yes: Paul is altijd goed. Zaterdag weer:cheer:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 19:01:
jij bent gek kei harde porno met een of twee lekkere dingen


ik ben niet gek hoor. Daar hoef je me in de nacht niet voor wakker te maken:no:
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:02:
niet 3?


Rudy kan alles hebben:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:04:
Geloof ik graag Paul is altijd goed. Zaterdag weer


ja zeg ff tege m dak nog boos ben dat ie zn handtekening nie op me tiet wou zette :( want pen hield nie volgens m :/

Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:04:
ik ben niet gek hoor. Daar hoef je me in de nacht niet voor wakker te maken


:no: laat mij ook maar slape.. k slaap al zo slecht :[

Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:04:
Rudy kan alles hebben


hahah.. niet alles hur.. :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:11:
ja zeg ff tege m dak nog boos ben dat ie zn handtekening nie op me tiet wou zette want pen hield nie volgens m


Ja dat snap ik. Zal t m zeggen als ik m weer spreek;) Stommerik, ik had allicht een poging gewaagd:D
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:11:
laat mij ook maar slape.. k slaap al zo slecht


:aai: Kom je wel een keer in slaap praten met een verhaaltje;)
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:11:
hahah.. niet alles hur..


Try him(6)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:16:
Ja dat snap ik. Zal t m zeggen als ik m weer spreek Stommerik, ik had allicht een poging gewaagd


ja tog/??? heb me best gedaan.. maarjah.. ben nie leuk genoeg denk..
die stomme huppelhoer naast m was leuker ofzo :[

Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:16:
Kom je wel een keer in slaap praten met een verhaaltje


:o.. gezellllie :cheer:

Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:16:
Try him


:no:..