laat mij trouwens de komende nachten maar slapen. Geen zin om wakker te wo
half 5 gaat die tyfuz wekker weer
Das wel vroeg, bij mij pas om 6 uur
dan is daantjuh al aant werk
maar jij bent thuis en dan knal ik nog ff door
jups.. das waar..
maar half 5 is wel erg vroeg hoor
je went er wel aan hur..
dat geloof ik ook wel. Ben in t weekend ook altijd 6 uur wakker
ja ik half 5
dan al? ik altijd pas na 6en ofzo
afhankelijk wat ik gedaan heb. gewoon stappen wel rond die tijd ja. Feestjes meestal uurtje of 8
Uitspraak van >>*DaAnTjE*<< op donderdag 30 augustus 2007 om 10:03:
voor een lekkere gespierde vent
Dan heb je aan mij niks
*geeft weer geen commetaar*
daarom nie..
Dat is niet lief Als je van de trap af valt, ben je gauw beneden
vannacht mogen ze me overal voor wakker maken. Heb toch weekend
mij nie.. heb me slaap nodig.. zal pas weer zondag aaf me bedje zien namelijk
jij bent lieffff
Ik wil dat je morgen een spetterend feest mee ga maken, dan ga ik je toch niet storen
jij mag alijd store.. da weet je..
Jij ook al. Iedereen heeft hier last van zijn rug
Jij ook al. Iedereen heeft hier last van zijn rug
Voor een live setje van Paul ELstak
Voor een live setje van Paul ELstak
idddd .. hij weer geweldig zaterdag
jij bent gek kei harde porno met een of twee lekkere dingen
niet 3?
Geloof ik graag Paul is altijd goed. Zaterdag weer
ik ben niet gek hoor. Daar hoef je me in de nacht niet voor wakker te maken
Rudy kan alles hebben
ja zeg ff tege m dak nog boos ben dat ie zn handtekening nie op me tiet wou zette want pen hield nie volgens m
laat mij ook maar slape.. k slaap al zo slecht
hahah.. niet alles hur..
Ja dat snap ik. Zal t m zeggen als ik m weer spreek Stommerik, ik had allicht een poging gewaagd
Kom je wel een keer in slaap praten met een verhaaltje
Try him