841x bekeken
laat mij trouwens de komende nachten maar slapen. Geen zin om wakker te wo
ja idd.. k krijg tog geen bullie.. dus..
laat mij maar slape.. t lieft een paar dage lang..
maarjah.. half 5 gaat die tyfuz wekker weer
half 5 gaat die tyfuz wekker weer
Das wel vroeg, bij mij pas om 6 uur
Das wel vroeg, bij mij pas om 6 uur
dan is daantjuh al aant werk
dan is daantjuh al aant werk
maar jij bent thuis en dan knal ik nog ff door
jups.. das waar..
maar half 5 is wel erg vroeg hoor
maar half 5 is wel erg vroeg hoor
je went er wel aan hur..
je went er wel aan hur..
dat geloof ik ook wel. Ben in t weekend ook altijd 6 uur wakker
dat geloof ik ook wel. Ben in t weekend ook altijd 6 uur wakker
ja ik half 5
ja ik half 5
vervelend, maar dan kom ik net thuis
dan al? ik altijd pas na 6en ofzo
afhankelijk wat ik gedaan heb. gewoon stappen wel rond die tijd ja. Feestjes meestal uurtje of 8
afhankelijk wat ik gedaan heb. gewoon stappen wel rond die tijd ja. Feestjes meestal uurtje of 8
hangt er vanaf waar dat feest is.. en wak daarna gaat doen..
met bkjn was zaterdag.. en k kwam zondag aaf pas thuis..
en alst andere kant vant land is benk meestal pas 3 uur thuis ofzo..
een lkkr dagje weg met mn sgatjj
Uitspraak van >>*DaAnTjE*<< op donderdag 30 augustus 2007 om 10:03:
voor een lekkere gespierde vent
Dan heb je aan mij niks
Dan heb je aan mij niks
*geeft weer geen commetaar*
daarom nie..
Dat is niet lief
Dat is niet lief Als je van de trap af valt, ben je gauw beneden
vannacht mogen ze me overal voor wakker maken. Heb toch weekend
mij nie..
mij nie.. heb me slaap nodig.. zal pas weer zondag aaf me bedje zien namelijk
jij bent lieffff
Ik wil dat je morgen een spetterend feest mee ga maken, dan ga ik je toch niet storen
Ik wil dat je morgen een spetterend feest mee ga maken, dan ga ik je toch niet storen
jij mag alijd store.. da weet je..
jij mag alijd store.. da weet je..
Jij ook al. Iedereen heeft hier last van zijn rug
ja ik ookal, maar dat is van het vele sjouwen en werken gisteren aaf-nacht!
Jij ook al. Iedereen heeft hier last van zijn rug
Voor een live setje van Paul ELstak
idddd
Voor een live setje van Paul ELstak
jij bent gek kei harde porno met een of twee lekkere dingen
idddd .. hij weer geweldig zaterdag
Geloof ik graag
jij bent gek kei harde porno met een of twee lekkere dingen
ik ben niet gek hoor. Daar hoef je me in de nacht niet voor wakker te maken
niet 3?
Rudy kan alles hebben
Geloof ik graag Paul is altijd goed. Zaterdag weer
ja zeg ff tege m dak nog boos ben dat ie zn handtekening nie op me tiet wou zette
ik ben niet gek hoor. Daar hoef je me in de nacht niet voor wakker te maken
Rudy kan alles hebben
hahah.. niet alles hur..
ja zeg ff tege m dak nog boos ben dat ie zn handtekening nie op me tiet wou zette want pen hield nie volgens m
Ja dat snap ik. Zal t m zeggen als ik m weer spreek
laat mij ook maar slape.. k slaap al zo slecht
hahah.. niet alles hur..
Try him
Ja dat snap ik. Zal t m zeggen als ik m weer spreek Stommerik, ik had allicht een poging gewaagd
ja tog/??? heb me best gedaan.. maarjah.. ben nie leuk genoeg denk..
die stomme huppelhoer naast m was leuker ofzo
Kom je wel een keer in slaap praten met een verhaaltje
Try him





![[NL]_Daantjuh_[NL]](/images/user/515226_1938050.jpg)
