Partyflock
 
Flockonderwerp · 57909
 
Waarschuw beheerder
Mij op dit moment om mee te nemen op vakantie naar een warm land:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 20:47:
Mij op dit moment om mee te nemen op vakantie naar een warm land


Ik kom eraan:o

OT: laat mij maar slapen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Voor een vakantie! :yes:
Waarschuw beheerder
voor een strijkerd ijsje:P en een bigmack..:P

en mn vriend natuurlijk..:P
 
Waarschuw beheerder
voor een heerlijke broodjegezond
 
Waarschuw beheerder
Circuitrijden op een World Superbike, Supersport motor of MotoGP, 250CC, 125CC grand prix motor :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:43:
Circuitrijden op een World Superbike, Supersport motor of MotoGP, 250CC, 125CC grand prix motor


:K:K:K mag ik mee :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:49:
mag ik mee


Haha als ik ruimte heb, of jij eigen vervoer wel hoor ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:52:
of jij eigen vervoer wel hoor


nee mee bij jou op de moter !!! :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:53:
nee mee bij jou op de moter !!!


Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:43:
Circuitrijden op een World Superbike, Supersport motor of MotoGP, 250CC, 125CC grand prix motor


Hmm ja in dat geval kan het wel ! :yes: ;P

Normaal met een circuit dag gaan er nieuwe circuitbandjes onder en die wil ik niet oprijden al VOOR ik bij het circuit ben :9 En zo zijn er nog wel wat dingen, waarom je eigenlijk je motor het beste kan vervoeren op een aanhanger of in een busje naar het circuit :P .
 
Waarschuw beheerder
een goed feestje!
 
Waarschuw beheerder
voor n goed hc feestje, potje sex:honger: , vakantie voor 3 weken naar n warm land met vet veel geld..mwaaa zo kan k nog wel ff doorgaan:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 20:47:
Mij op dit moment om mee te nemen op vakantie naar een warm land


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 11:45:
potje sex


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 11:45:
vakantie voor 3 weken naar n warm land met vet veel geld..


me 2:D of lekkere bloemkool of prei ovenschotel:p
Waarschuw beheerder
Als ik éénmaal lig ,kun je mij beter laten slapen O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 13:52:
lekkere bloemkool of prei ovenschotel


jij spoort:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 15:50:
lekkere bloemkool of prei ovenschotel

jij spoort


haar naam zegt t al :lol: :p
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:43:
Circuitrijden op een World Superbike, Supersport motor of MotoGP, 250CC, 125CC grand prix motor


Als dat zou kunnen!
Maar voor een bakje patat met mayo mag je me ook wel wakker maken
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 11:45:
voor n goed hc feestje, potje sex , vakantie voor 3 weken naar n warm land met vet veel geld..mwaaa zo kan k nog wel ff doorgaan


ik ook :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Ing<< op dinsdag 14 augustus 2007 om 13:58:
Als ik éénmaal lig ,kun je mij beter laten slapen


bij mij nu ook wel!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:58:
Hmm ja in dat geval kan het wel ! :yes:


:cheer: gezellie

ot.
een shoarmapizza
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 11:45:
voor n goed hc feestje, potje sex , vakantie voor 3 weken naar n warm land met vet veel geld..mwaaa zo kan k nog wel ff doorgaan


Ik teken er ook voorO:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 11:45:
potje sex:honger:


:jaja: :D
 
Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
waarom deed je de deur nou niet open:(
 
Waarschuw beheerder
voor een enkeltje Bahama's :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 08:55:
voor een enkeltje Bahama's


2 enkeltjes dan graag 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 09:52:
2 enkeltjes dan graag


:cheer: onder de kokosboom 8)
Waarschuw beheerder
voor goeie sex,lange vakantie op een tropisch eiland,lkkr eten en als ik de staatloterij heb gewonnen :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op donderdag 16 augustus 2007 om 07:35:
waarom deed je de deur nou niet open


Zie je die smilie in de post erboven ?

Ze stond stiekem gewoon te lachen hoe je stond te wachten voor de deur :/ Slecht hoor ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 09:52:
2 enkeltjes dan graag


meer enkels heb ik ook niet:no:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 17:41:
Zie je die smilie in de post erboven ?

Ze stond stiekem gewoon te lachen hoe je stond te wachten voor de deur Slecht hoor


heb het in de gaten ja:o Nou ja weet ik in ieder geval waar ik mee af ben:(
 
Waarschuw beheerder
vannacht voor helemaal niks!! :gaap:
laat mij maar lekker liggen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 23:55:
vannacht voor helemaal niks!!
laat mij maar lekker liggen


Doen we(Y) :)
Waarschuw beheerder
donateur
sorry, dan laat ik je wel lekker liggen:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
ja sorry, jij zit neit op mij te wachten;)
Waarschuw beheerder
ok das dan wel weer waar,voor t serieuze deel van waar ik voor wakkr gemaakt mag worden ,heb ik lievr een vrouw ;) :P
Verder is t wel leuk als je is wat reageert hier hoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
nou ja tropisch eiland lijkt me ook wel leuk:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lady Chosen Few op donderdag 23 augustus 2007 om 19:56:
dus jij maakt me wakker met chocolade?


Nou ja, liever voor wat anders natuurlijkO:) Maar ik wil best wat choco gaan halen voor je hoor;)
 
Waarschuw beheerder
Nou vannacht liever nergens voor :gaap: :gaap: :D
Waarschuw beheerder
Lkkr suf ,maar nog altijd voor t zelfde :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:35:
Uitspraak van Dodewaard maniac op maandag 13 augustus 2007 om 20:49:
laat mij maar slapen

Mij ook