Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:53:
nee mee bij jou op de moter !!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:43:
Circuitrijden op een World Superbike, Supersport motor of MotoGP, 250CC, 125CC grand prix motor
Hmm ja in dat geval kan het wel !
Normaal met een circuit dag gaan er nieuwe circuitbandjes onder en die wil ik niet oprijden al VOOR ik bij het circuit ben

En zo zijn er nog wel wat dingen, waarom je eigenlijk je motor het beste kan vervoeren op een aanhanger of in een busje naar het circuit

.