Partyflock
 
Flockonderwerp · 57909
 
Waarschuw beheerder
Mij op dit moment om mee te nemen op vakantie naar een warm land:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:22:
ja tog/??? heb me best gedaan.. maarjah.. ben nie leuk genoeg denk


:o Echt wel O:)
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:22:
die stomme huppelhoer naast m was leuker ofzo


Ach Paul heeft an 1 ding verstand, en dat is muziek draaien. Daar weet ik al meer van:lol: Jammer dat het een Rotterdammer is maar verder wel een goede kerel(Y)
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:22:
.. gezellllie


DAt is maar afwachten;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:02:
niet 3?


kan ook maar meer als vier lukt me niet :no:
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:04:
ik ben niet gek hoor. Daar hoef je me in de nacht niet voor wakker te maken


:o
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:04:
Rudy kan alles hebben


niet alles wel veel:p
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:11:
laat mij ook maar slape.. k slaap al zo slecht


saai:[
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op dinsdag 4 september 2007 om 19:11:
hahah.. niet alles hur


maar wel veel :[
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:16:
Try him


:o pimp
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 19:45:
kan ook maar meer als vier lukt me niet


:lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 19:45:
saai


Nee joh, dat noemen ze vermoeidheid;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 19:45:
maar wel veel


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 19:45:
pimp


JWT B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:31:
Graag gedaan. Je kent me he


:jaja:

Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:31:
kan niet zo goed verhalen vertellen hoor


je verzint maar wat dan :P


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 19:45:
kan ook maar meer als vier lukt me niet


das nou weer jmrr.. :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 19:45:
saai


dat weet jij helemaal nie :[

Uitspraak van Dodewaard maniac op dinsdag 4 september 2007 om 19:49:
Nee joh, dat noemen ze vermoeidheid


jij snapt m mop (L) k ben egt alles behalve saai O:) :devil:
 
Waarschuw beheerder
donateur
crackers met smeerkaas :kwijl: :9
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op woensdag 5 september 2007 om 11:21:
ja idd.. alleen nu ff nie


komt wel wr goed meis :hug:
posi blijven :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 20:55:
crackers met smeerkaas


das lekker:yes:
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op woensdag 5 september 2007 om 11:21:
ja idd.. alleen nu ff nie


Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 11:52:
komt wel wr goed meis
posi blijven


Zo is dat. Keep your head up and smile to the world(Y) (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 11:52:
komt wel wr goed meis
posi blijven


:jaja: doek ook wel :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 02:06:
k heb vanaaf gejumpd


(6) dat zou ik nou nooit doen:no:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dodewaard maniac op zaterdag 8 september 2007 om 11:30:
dat zou ik nou nooit doen


ach ja met bier op doe je da wel en hardstyle hadde ze ni :(
k kreeg wel de hele zaal op de vloer B)
zelfs mn moeder :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 12:16:
ach ja met bier op doe je da wel en hardstyle hadde ze ni


Dat valt dan weer tegen:no:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 12:16:
k kreeg wel de hele zaal op de vloer
zelfs mn moeder


Kijk, dan is het wel leuk, maar mij had je niet aan het jumpen gekregen:roflol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dodewaard maniac op zaterdag 8 september 2007 om 12:17:
Dat valt dan weer tegen


ja idd :/


Uitspraak van Dodewaard maniac op zaterdag 8 september 2007 om 12:17:
Kijk, dan is het wel leuk, maar mij had je niet aan het jumpen gekregen


ook ni ask je heel lief zou aan kijken? o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 12:32:
ook ni ask je heel lief zou aan kijken?


Dan zul je heel wat moeten doen, wil je mij aan het jumpen krijgen;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dodewaard maniac op zaterdag 8 september 2007 om 13:44:
Dan zul je heel wat moeten doen, wil je mij aan het jumpen krijgen


he wat flauw weer :( haha :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op zaterdag 8 september 2007 om 20:07:
ik oook nie..


tja k had drank op 8)
ma doe t nooit weer :no: bezorgd je all1 ma spierpijn :( auw :cry:
 
Waarschuw beheerder
voor heeeeeeeeeel lekker lang sporten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 september 2007 om 13:17:
voor heeeeeeeeeel lekker lang sporten


:gaap: nu geen zin om te sporten:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 20:09:
tja k had drank op
ma doe t nooit weer bezorgd je all1 ma spierpijn auw


:roflol: k doe altijd andere dinge alsk tveel heb gezope O:) :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 september 2007 om 14:27:
hey hoe was qbase????


In 1 woord geweldig. Give me pain till i die:yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dodewaard maniac op zondag 9 september 2007 om 15:39:
In 1 woord geweldig. Give me pain till i die


ghehehe beters :P
 
Waarschuw beheerder
voor vin diesel :K:K:K
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 september 2007 om 14:27:
wat doe je dan ?


wil je nie wete.. haha...
<---deze foto is al 1 voorbeeld :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Laat me vannacht maar liggen en door de wekker heen slapen:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 08:01:
dies juist tog leuk???


da krijg je van drank :lol: O:)
 
Waarschuw beheerder
sex!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
daar zat ik ook aan te denken ja:yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op vrijdag 14 september 2007 om 09:45:
daar zat ik ook aan te denken ja


doe het liever dan dat ik er aan denk O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2007 om 10:31:
doe het liever dan dat ik er aan denk


:$ ik niet. In gedachte gebeurt het tenminste nog, en het doen niet:no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op vrijdag 14 september 2007 om 10:36:
In gedachte gebeurt het tenminste nog, en het doen niet


dan doe je toch echt iets fout :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2007 om 10:39:
dan doe je toch echt iets fout


Ja, daar ben ik ook achter:(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op vrijdag 14 september 2007 om 11:32:
daar ben ik ook achter


zal je wel een keer leren hoe het nou werkelijk moet :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lady Chosen Few op vrijdag 14 september 2007 om 12:37:
wie weet mop


:d :P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2007 om 12:56:
zal je wel een keer leren hoe het nou werkelijk moet


Klink als een mooi concert in me oren;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dodewaard maniac op vrijdag 14 september 2007 om 13:07:
Klink als een mooi concert in me oren


dat dacht ik ook :D