ja tog/??? heb me best gedaan.. maarjah.. ben nie leuk genoeg denk
die stomme huppelhoer naast m was leuker ofzo
.. gezellllie
Echt wel
Ach Paul heeft an 1 ding verstand, en dat is muziek draaien. Daar weet ik al meer van Jammer dat het een Rotterdammer is maar verder wel een goede kerel
DAt is maar afwachten
dank je
hahahaha...
benk nie zo bang voor hur
niet 3?
ik ben niet gek hoor. Daar hoef je me in de nacht niet voor wakker te maken
Rudy kan alles hebben
laat mij ook maar slape.. k slaap al zo slecht
hahah.. niet alles hur
Try him
kan ook maar meer als vier lukt me niet
saai
maar wel veel
pimp
Graag gedaan. Je kent me he
kan niet zo goed verhalen vertellen hoor
kan ook maar meer als vier lukt me niet
saai
Nee joh, dat noemen ze vermoeidheid
je verzint maar wat dan
dat weet jij helemaal nie
jij snapt m mop k ben egt alles behalve saai
Poeh he, is dat een uitnodiging
Precies
Er zit genoeg leven in Daantjuh hoor
ja idd.. alleen nu ff nie
crackers met smeerkaas
ja idd.. alleen nu ff nie
komt wel wr goed meis
posi blijven
das lekker
Zo is dat. Keep your head up and smile to the world
doek ook wel
Voor een lekker uurtje stampen
dat zou ik nou nooit doen
ach ja met bier op doe je da wel en hardstyle hadde ze ni
k kreeg wel de hele zaal op de vloer
zelfs mn moeder
Dat valt dan weer tegen
Kijk, dan is het wel leuk, maar mij had je niet aan het jumpen gekregen
Dan zul je heel wat moeten doen, wil je mij aan het jumpen krijgen
dat zou ik nou nooit doen
ik oook nie..
nu geen zin om te sporten
k doe altijd andere dinge alsk tveel heb gezope
In 1 woord geweldig. Give me pain till i die
wil je nie wete.. haha
<---deze foto is al 1 voorbeeld
daar zat ik ook aan te denken ja
In gedachte gebeurt het tenminste nog, en het doen niet
Ja, daar ben ik ook achter
daar ben ik ook achter
wie weet mop
zal je wel een keer leren hoe het nou werkelijk moet
Klink als een mooi concert in me oren