21 september 2007 20:19donateurUitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op vrijdag 21 september 2007 om 20:14:▶hangt er vanaf met wie.. idd !!
[NL]_Daantjuh_[NL] 21 september 2007 20:20Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 september 2007 om 20:19:▶idd !! ja geen voor mij hur
Dodewaard maniac 21 september 2007 20:22donateurUitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op vrijdag 21 september 2007 om 20:14:▶hangt er vanaf met wie.. Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 september 2007 om 20:19:▶idd !! gaat mij om aankomende nacht
21 september 2007 20:23donateurUitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op vrijdag 21 september 2007 om 20:20:▶ja geen voor mij hur eg ni
[NL]_Daantjuh_[NL] 21 september 2007 21:33Uitspraak van Dodewaard maniac op vrijdag 21 september 2007 om 21:29:▶eerst buiten naar de sterren en dan op me bed dr benne geen sterre mop
Dodewaard maniac 21 september 2007 21:34donateurUitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op vrijdag 21 september 2007 om 21:33:▶dr benne geen sterre mo ging net nieuw biertje halen en zag ze ook niet
[NL]_Daantjuh_[NL] 21 september 2007 21:38Uitspraak van Dodewaard maniac op vrijdag 21 september 2007 om 21:34:▶ging net nieuw biertje halen en zag ze ook niet gvd..
[NL]_Daantjuh_[NL] 21 september 2007 22:02whahaha.. haal dr nog 1 dan.. en doe mijn glas ook ff vulle dan..
Dodewaard maniac 21 september 2007 22:03donateurzou ik graag doen, maar schiet niet op op afstand zo he8)
Dodewaard maniac 21 september 2007 22:09donateurUitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op vrijdag 21 september 2007 om 22:05:▶helaas nsie.. moek zelf weer opstaan.. ik heb m naast me staan. Was graag wat gaan halen voor je maar hellaas
21 september 2007 22:22donateurUitspraak van Dodewaard maniac op vrijdag 21 september 2007 om 11:36:▶sorry maakt niet uit joh
Dodewaard maniac 21 september 2007 22:38donateurUitspraak van verwijderd op vrijdag 21 september 2007 om 22:22:▶maakt niet uit joh gelukkig maar
Dodewaard maniac 22 september 2007 10:38donateurUitspraak van verwijderd op zaterdag 22 september 2007 om 09:57:▶Maar t helpt wel ik ga me best doen voor je
Dodewaard maniac 6 november 2007 18:47donateurUitspraak van Lady Chosen Few op dinsdag 6 november 2007 om 18:46:▶is ook goed? sla niet graag dat helpt niet echt
Dodewaard maniac 6 november 2007 19:26donateuromdat ik al vaker een dreun heb gehad en dat het daarna beter ging
Lady Chosen Few 6 november 2007 19:38donateurjij zegt dat het daarna beter ging, nou dan kan ik dat ook wel gebruiken
Dodewaard maniac 6 november 2007 20:43donateurmaar als je mij sla, dan kan ik niet meer terugslaaan met die spierballen van je
Lady Chosen Few 6 november 2007 20:47donateurik ga jou niet slaan doet iemand anders maar, valt toch wel mee die spierballen?