Partyflock
 
Profiel · 745654
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
Naamjeffrey
WoonplaatsGroningen (Groningen)
LandNederland 🇳🇱
Geboortedatum
Leeftijd36
Geslachtman
Relatienee
Favoriete genresearly hardcore, hardcore, house, latin, oldschool, techno, urban
hardcore, house, latin, techno, urban
Lid sinds21 november 2007 01:28
Statusinactief
Laatst hier29 mei 2025 11:34
Laatste aanpassingdonderdag 29 mei 2025 om 11:31

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 31 december 2011: NYE | Technootjes | Paradigm | Trouw, Paradigm, Groningen

Statistieken

67182·pagina's bekeken
25·foto's
28Partyflockvrienden
192·favorieten
165·evenementen bezocht
39·oude interessante evenementen
24·winactie deelnemingen
5×geciteerd
273·opmerkingen
35·waarderingen
80·privéberichten verzonden
106·privéberichten ontvangen

139 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
'Loveyou²
Schatjee..!
(L)
Waarschuw beheerder
cker een weeekend:P
hahahaha rengdengdeng
UP TOO SATERDAY!!!!!!

RAVERS GEAKE!

greetz donaldjuh
 
Waarschuw beheerder
Hejj lieverd!!
Ja was weer eem supergezellig de after :D Was ook niet heel laat naar huis gegaan. Was ook KAPOT. Thuis kon ik natuurlijk niet slapen :( :lol:
Ik ga niet naar Defqon!! K heb geen kaart. Maar maakt me niks uit. Komen nog genoeg feestjes :D
Nou ik hoop dat ik je snel weer zie (L)
Dikke koes
 
Waarschuw beheerder
Hey vrolijkefluiterboeloe!
Gaat nu weer helemaal goed met mij.. en ja.. het is weer vrijdag whihi!
See you soon! X
 
Waarschuw beheerder
Dat was weer ff gezellig he sgatti (K)
 
Waarschuw beheerder
HEEY LIEFJE
ALLES GOED MET JOU/
DEZE WEEK NOG EFE CHILLEN ?

(l)(k) SHAKA-RONE
 
Waarschuw beheerder
hey doe, leefst ook nog ;p
 
Waarschuw beheerder
Hej Djefffffff
Mooie profielfoto ja!!! (Y) Hoe ist verder??
(K) (K) (K)
 
Waarschuw beheerder
ik leef nog

net aan de paddo`s geweest, niemand in de war huh
 
Waarschuw beheerder
heey toetje
alles goed?
met mij wel
heb je beetje leuke weeekend gehad?
mijn weekend was wel tof niet op stap geweest maar wel wezen feesten.
deze week nog effe chllen?

(K)(L)
 
Waarschuw beheerder
kgeloof dat jij hier de sjap bent,
maar vooruit ik mis jou ook (L)
enne waarom had je gebeld dit weekend?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey schat jah je kan me weer me gaste boek vol kladden. had iets met de instellingen gedaan. hehe
zal wel in een vage toestand zijn gebeurt

(K)
Waarschuw beheerder
Jaa hier alles goed hoor :D
en met jou dan?
Beetje vermaakt op Ground Zero? :bounce:
Ik vond het echt een geweldig feest :D

Nou zie j snel weer!
xxx (F)
 
Waarschuw beheerder
En dan MAg ik de eerste zijn je te FEliciteren...

maak der een leuke dag van..

groetjes susan
Waarschuw beheerder
LOVEYOU...


ja..Ja.. ISZO!!!:d


Nee.. GEWOOON NIET!!!


(L)(K)
 
Waarschuw beheerder
hi beebie
hoe was NiD?
en wanneer je bdaybash?

lafjoee (L)
Waarschuw beheerder
heeey laiverd
met mij gaat alles prima
met jou dan?
ckers lang niet gezien
snel ff meeten!
xje
 
Waarschuw beheerder
al kaarten voor zaterdag? Ik heb al gefixT...zie je zaterdag wel je hebt me nr?
Waarschuw beheerder
Iloveyou...(L)

dat is écht gewoooon zo
maar weet niemand he.. dus sssssst:D

graftakkensfeer enzzzzoo

(L)
Waarschuw beheerder
[img width=679 height=453]https://album.partyflock.nl/51463477.jpg[/img]

(K)
Waarschuw beheerder
www.serumevents.nl staan nog meer foto's van jou op bij Cloud9 Laiverd,,,

(K)
 
Waarschuw beheerder
MOI PISVLEK
lovejoee (L)
 
Waarschuw beheerder
vond het echt in en in triest, heb mn gejatte drinken opgedronken en ben naar huis gegaan wheeeeeee

1st wat jij zei: ik ben knetter !!

STANDAARD :roflol:
 
Waarschuw beheerder
25 ste utrecht :woeptidoe:
Waarschuw beheerder
KLIERKIND!(l)
Waarschuw beheerder
HALLO MYN JEFFANDI :woeptidoe:
Waarschuw beheerder
Amaaaaaaaaaai laivaaaaaaaaad (K)
hihihi, moet nog fftjes wennen aan PF joh.
Maf volk hiero hehe (H)

(K)

Ojaaah Djeffandi, volgens mij wist u dat ook nog niet Maaaarrr...
Liana gaat volgend jaar verhuizen naar nijmegen :bye:
Komst wel eem langs heh, gaan we zwoar uut daaro (H) mooi maf!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
SKATKENGG!!!!
tuuuuuuuuuurlijk gaan we nog eem los hiero.
Hoorde ook datje weer mooi maff was zaterdag heh!! LULLOO!! :p hahaha

Ga je naar Roffa? meeeeeeeen je niet hehehe (A)
Als jij in roffa ben, ben ik in Florida gek! (of ben ik alweer trug weetnie hihi)

Ja en echt fftjes snel wat afspreken hoor. Waar zitje nou op school dan? Nog steeds dat verlaten gebouwtje in PDP? :( ...
Kheb hier op school alweer paar blamba's gerookt joh. Je hebt alweer wat gemist hihi..

(K)(L)