Partyflock
 
Profiel · 745654
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
Naamjeffrey
WoonplaatsGroningen (Groningen)
LandNederland 🇳🇱
Geboortedatum
Leeftijd36
Geslachtman
Relatienee
Favoriete genresearly hardcore, hardcore, house, latin, oldschool, techno, urban
hardcore, house, latin, techno, urban
Lid sinds21 november 2007 01:28
Statusinactief
Laatst hier29 mei 2025 11:34
Laatste aanpassingdonderdag 29 mei 2025 om 11:31

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 31 december 2011: NYE | Technootjes | Paradigm | Trouw, Paradigm, Groningen

Statistieken

67182·pagina's bekeken
25·foto's
28Partyflockvrienden
192·favorieten
165·evenementen bezocht
39·oude interessante evenementen
24·winactie deelnemingen
5×geciteerd
273·opmerkingen
35·waarderingen
80·privéberichten verzonden
106·privéberichten ontvangen

139 opmerkingen

 
bitchass MOTHERFUCKER
waar was jy gister godverdomme!!
ohh op die manier:P
haha
vrijdag hehhh of ga je ons weer flashe? AHIEEEEE
kusss
 
Ey lullooo,
Ik ben je Pasfoto kwijt????

:D
 
Ik weet Ik weet!!!
hahaha
had alles eem verwijderd jwt
gistereee knetter der knetters? jawolll!
lafjoe DJEFFO
aloha... Nope :no: redelijk optijd... nog ff blik in santana verder nie... jij?
(K)
 
Joehoeeeeeeeee;)

ik weet niet man sorry:P

ik weet nog niet waneer ik weer naar een feestje ga jij dan??

nouja laat t maar effe weten


dikke kus asssss
 
bah vies rotkind wat walg ik van je!
kom je vanmiddag na school even by me huis dat ophalen dan?
LAFJOE DOE
 
Ho0i
zeker weten kardingen:D
4 april 7 huizen:P

En miss 21 molly's ofzo..:D

Noujaa zie je wel verschijnen tog:D

xx:D
Whe... zeg maar gerust gewoon smoor :bier:

(K)
laatste aanpassing
 
jaaaaaaaaaaaa was gezellig hee:D
gister was nog gezelliger ahahaa
jaa volgende x maar borrel doen dan ?
ennuu.. wat is boekee ?
hahahahah
loveyou bel je vanmiddag (K)
 
eujjj jeffoo:D

Lekker met jouww?:D

Liefs(L)
 
laiverd :D ga je maas ??

dikke koesa (k)
hey!!! ik net weer beetje op bewoonde wereld :D had vrijsdag ook al borrel gedaan... nu wel knap gaar moet ik zeggen haha...
zeker gaan we snel ff chillen hier:bier: :smoke:

koes (K)
 
i miss joe more allerliefste (L)
 
HEEY JEF

ALLES GOED

JIJ STAAD OOOK WEL 100 KEER OP DE FOTO BIJ DIE HARDCORE FEEST VAN ZATERDAG :p

FOTOMODELLETJE:p

(k) SHAKA-RONE
hey liebe,
heb de foto's in mijn album staan, maar heb nog meer in de comp

see you soon liebe

(K)(L)
laatste aanpassing
heyyyyyyyyyyyyyyyy

het was zekers eem weer gezellie, doen we volgende x weer eem over hehe

see you soon.

zal je de foto's ook wel eem sturen

(K)(K)
 
Hey sgattttttttttttttttt(K)
 
heeej(K):D
 
haha aaaaaaaaah
bist ook een lekkerding heh!!
mis jou egt hele vele boeletjes jwt
komst dit weekend gezellig by me logeren
eem weer met z'n 2en zoals vanouds,
hebben we ook wel verdiend dacht ik zo!!
nou TOE MAAR KIND DU KIST WEL PUPFEN!!
ik wel iig net al gedaan dus je komt denk ik pas na men 20e keutel haha je kent me anus minder goed dan ik dacht ..
VALT ME ZWAAR VAN JE TEGEN JONGEMAN!!
nou span je billen wel goed strak,
anders krijg je cellu net als mij haha
tot vrijdag allerliefste (L)
 
hihi ja tof hé :lief:

op naar volgende feesie :bounce:
daaaaaaaaag poepedoooooooooooooooooooooooooooooss (K)
jij mij negerenn?? ik jou dan maar ff een berichtje stureenn hihi
ik snap et iig das al een kunstt.. :P
ik w8 op je berichtjeee terug !!! (K)
loveuu (L)
Zeker lief die foto JWZ :P
Ja met mij ist goud hea, met jou ??
 
hey man
alles goed?
 
Hejjj lieve Jeffff (L)
Ja man veeeeuuuuul te lang niet gezien :/
K heb t druk. Echt zwaar irritant
Hoop je dat ik je snel weer zie hoor!!!! Anders spreken we gewoon ff wat af oke
Dikke kus
 
hehe ja ik leef ook weer :P
 
kom in de andere lokaal dan :p